Novinky
je defakto fuk kolika motrů se to týká, prostě sou to podvodníci >😁
Zrovna jsem šel rozbít prasátko , že si koupím Porsche ... nene ..nic !
tak to ja svoje prasatko rozbijet nehodlam, ma tak velke hrdlo ze z nej po otoceni padaj vpohode jakekoliv mince ktere do nej vhazuju, jako prasatko pouzivam 35 litrovej demizon >😁
Tak ten keď naplníš, tak na to Porsche aj bude. >😁
No a ja bych pak byl rad u toho az s tim bude za to porsche platit. >😁
To neodveze ani jeřábem. >😒]
Tak ciste teoreticky, na nejlevnejsi porsche (boxster) by bylo potreba 248,5kg dvoueurovych minci. To zvladne jerab levou zadni. Jen do toho 35L demizonu by jich pri optimisticke zaplnitelnosti z 3/4 veslo jen 22912 kusu. Tak to chce ty demizony aspon dva.
Doufam ze tato informace samanovi pomuze v jeho pristich planech. >😁
Doufam ze tato informace samanovi pomuze v jeho pristich planech. >😁
Obávám se, že demižon nebude pevnostně stačit, je určen ke skladování tekutin, tj. cca 35 kg, jestli tam chceš narvat desetkrát tolik a potom s tím ještě manipulovat. Tipuji, že to praskne. 😉
dokud budou státy sankcionovat méně smrdutý benzin a preferovat více smrdutou naftu, tak se situace nezlepší.
Zlo je stále zlo, väčšie alebo menšie. :-!
ano je, proto taky ta spotřební daň. Ale výše zdanění by měla být přímo úměrná míře ono zla. Zatím to platí u zdanění LPG (velice nízká daň) a CNG (nulová daň). Ovšem u benzinu a nafty je to přesně naopak. Litr nafty má vyšší hmotnost, více energie, více CO2, daleko více škodlivin, ale spotřební daň o 2 Kč nižší... (správně by to mělo být alespoň naopak)
Jo spotřební daně by skutečně měly dostat logiku😒br />
Za všechno totiž mohou nesmyslné způsoby měření exhalací u aut. Pokud by se tyto způsoby aplikovaly na všechny vozy v reálném provozu (a daně by se odvozovaly od počtu gramů skutečně z výfuku vyšlých CO2, CO, NOx , sazí atd.. krát jejich škodlivost pro životní prostředí a nemontovaly vy se už jako spotřební daň k ceně paliva), musely by se především z provozu vyřadit všechny benzínové vozy, protože vlivem mimořádně nízké energetické účinnosti produkují na jednotku výkonu tak ohromné množství skleníkových plynů, že by si jejich provoz nemohl nikdo dovolit. Ale ono časem dojde i na takové měření a benzínové motory skončí stejně, jako podobně zastaralý parní stroj
A to ani nehovořím o tom, jak velký mají američtí ekonomisté zájem na poškození hospodářského postavení Evropy...
Za všechno totiž mohou nesmyslné způsoby měření exhalací u aut. Pokud by se tyto způsoby aplikovaly na všechny vozy v reálném provozu (a daně by se odvozovaly od počtu gramů skutečně z výfuku vyšlých CO2, CO, NOx , sazí atd.. krát jejich škodlivost pro životní prostředí a nemontovaly vy se už jako spotřební daň k ceně paliva), musely by se především z provozu vyřadit všechny benzínové vozy, protože vlivem mimořádně nízké energetické účinnosti produkují na jednotku výkonu tak ohromné množství skleníkových plynů, že by si jejich provoz nemohl nikdo dovolit. Ale ono časem dojde i na takové měření a benzínové motory skončí stejně, jako podobně zastaralý parní stroj
A to ani nehovořím o tom, jak velký mají američtí ekonomisté zájem na poškození hospodářského postavení Evropy...
Jako ironie dobré
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Ale přesto budu protiargumentovat😒br />
Spotřební daně se nestanovují ani za km, ani za kW, ale z litru.
A z litru nafty je více CO2 než z litru benzinu, o škodlivinách nemluvě...
Jestli na ten litr auto ujede 100 metrů a nebo 100 kilometrů je přitom naprosto irelevantní... Kdybychom totiž řešili, kolik kilometrů se na ten litr ujede, mohli bychom skončit i u takových absurdit jako "a byly ty kilometry ujety účelně?" apod... >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Ale přesto budu protiargumentovat😒br />
Spotřební daně se nestanovují ani za km, ani za kW, ale z litru.
A z litru nafty je více CO2 než z litru benzinu, o škodlivinách nemluvě...
Jestli na ten litr auto ujede 100 metrů a nebo 100 kilometrů je přitom naprosto irelevantní... Kdybychom totiž řešili, kolik kilometrů se na ten litr ujede, mohli bychom skončit i u takových absurdit jako "a byly ty kilometry ujety účelně?" apod... >😁
Ty jsi postižený jako ta slavná EU, že? CO2 je sice skleníkový plyn, ale rozptýlí se v atmosféře a nezpůsobí Ti rakovinu plic na rozdíl od mikrosazí, které produkují dehťáky. A mimochodem, CO se dává do sodovek, Adolfe >😒]
Tady je jasné, že ty normy a emise nesplňuje asi žádná automobilka. Problém u VW je ten, že k čistým emisím si dopomohl podvodem. Kurvítko v softwéru našli bohužel jen u VW a proto v tom jede jen VW. U ostatních automobilek nic nalezeno zatím nebylo. A v USA jsou dost citliví na podvody a daj jim to asi pěkně sežrat. V Evropě je to celkem jedno, tady se na ty podvody zas tak nehraje.
nejenže se tu nehraje na podvody, my si tu navíc v tom našem dieselové smradu už desítky let doslova lebedíme ( :no: :yes: v této diskusi to potvrzují). Hlavně, že jsme uchránili planetu před CO2. A mimochodem podvod VW snižoval emise CO2. Takže oni to nakonec ti hoši wolfsburgští zelení nemysleli zle....
Kurvítko je něco úplně jiného.
Je to zcela záměrně a plánovaně vytvořená součástka, soubor, uzel s velmi sníženou životností, která je pokud možno obtížně opravitelná, drahá nebo skončením své životnosti poškodí programově další zařízení.
Zde jsi použil výraz kurvítko zcela nesprávně.
Je to zcela záměrně a plánovaně vytvořená součástka, soubor, uzel s velmi sníženou životností, která je pokud možno obtížně opravitelná, drahá nebo skončením své životnosti poškodí programově další zařízení.
Zde jsi použil výraz kurvítko zcela nesprávně.
Ty jsi evidentně stále nepochopil podstatu toho problému, což je patrné i z toho že si protiřečíš. Pokud uvádíš že je jasné že emise nesplňuje asi žádná automobilka, pak automaticky platí že tato celá skupina automobilek podvádí, nikoliv jen vw.
Podstata problému ovšem tkví nikoliv v tom použití softwaru (ten dodával bosch i jiným výrobcům) nebo jiné záležitosti které slouží k úpravě emisí (automobilky jich používají nespočet..), ale v tom že princip nebyl řádně popsán, což je v USA vyžadováno.
V USA jsou především citliví na to že GM už není ani největší ani druhá největší automobilka světa, takže sežrat to té aktuálně první samozřejmě dají, to bez pochyby.
A v evropě to není o tom že si nehrajeme na podvody, ale o tom že požadujeme aby auta v určitém homologačním cyklu vykazovala předepsané parametry - což splňují. Problém je v tom že homologační cykl nemá nic společného se skutečnou jízdou...
Podstata problému ovšem tkví nikoliv v tom použití softwaru (ten dodával bosch i jiným výrobcům) nebo jiné záležitosti které slouží k úpravě emisí (automobilky jich používají nespočet..), ale v tom že princip nebyl řádně popsán, což je v USA vyžadováno.
V USA jsou především citliví na to že GM už není ani největší ani druhá největší automobilka světa, takže sežrat to té aktuálně první samozřejmě dají, to bez pochyby.
A v evropě to není o tom že si nehrajeme na podvody, ale o tom že požadujeme aby auta v určitém homologačním cyklu vykazovala předepsané parametry - což splňují. Problém je v tom že homologační cykl nemá nic společného se skutečnou jízdou...
Unikl ti fakt, že VW není letos první ale druhý >😁 A GM na něj akktuálně moc neztrácí >😁
To spíš tobě unikají fakta, za první pololetí 2015 bylo VW před toyotou. A že se GM blíží VW v tomhle stavu je fakt hrdinství 😄
Sorry, ale počítáš zajíce v polovině honu, ani ve fotbale není důležitý výsledek za poločas, ale na konci zápasu. Ten výkřik, že v pololetí "ten bájemi a pověstmi opředený a všemi milovaný Fxfágn (Děs Autóóó)" je konečně největší na celém světě (co světě, galaxii !!!) nebude skutečně na konci roku nic znamenat a padne v zapomnění, to musí vw-fanatiky skutečně děsit ve dne a v noci budit ze snu... Je mi vás líto, kluci... :no:
Chce to trochu nadhled a informace - VW bylo největší už v roce 2014, a v roce 2015 v tom úspěšně dál pokračovalo. Takže se nejedná o žádný jeden "poločas" kdy k něcěmu "konečně došlo", ale o ustálenou situaci. To jsou holá fakta, bez nějakého zaujetí. Pokud je neseš těžce, lituju ale to není můj problém. 😉
Kdyby GM skutečně tolik stálo o to stát se největším výrobcem co do počtu vyrobených nebo prodaných kusů na celém světě, tak by neodmítli nabídku odkoupit za pár šupů PSA nebo se spojili s FCA, kteří se jim několikrát nabízeli. Zato snaha anektovat automobilku ze strany VW byla více než zřejmá, to si v Suzuki vyzkoušeli na vlastní kůži. Zkus nejprve použít mozek než začneš psát.
To jsou mi fóry, přitom stačí si o tom něco zjistit 😉 Když bylo GM sesazeno po cca 70ti letech (!!!) Toyotou, nemohli to rozdýchat. Ovšem problém proč se nepodařilo vrátit zpátky (a naopak se propadnou dále), nebyl v nedostatku příležitostí si to takto uměle navýšit (což by stejně ve velmi krátkém čase vedlo ke stejné situaci - tím že koupím nějakou fabriku co vyrábí x nevyřeším problém proč moje fabrika vyrobyla o y méně...), ale v tom že GM krachovalo. Nebýt státního bankrotu tak tu dnes GM možná vůbec není. A krachující automobilky jak známo opravdu nemají finance na to kupovat cokoliv, natoź zrovna PSA 😉
Nicméně samozřejmě nikdo nepopírá snahu VW se rozšířit mj. i vstupem do další značky, ale nakonec k tomu nedošlo.
Takže příště si nejdřív oživit paměť a pak až reagovat. Je docela zarážející jak lidi zapomínají věci staré pár let 😉
Nicméně samozřejmě nikdo nepopírá snahu VW se rozšířit mj. i vstupem do další značky, ale nakonec k tomu nedošlo.
Takže příště si nejdřív oživit paměť a pak až reagovat. Je docela zarážející jak lidi zapomínají věci staré pár let 😉
Ty jsi skutečně marnej. Když je předběhla Toyota, tak se prostě stalo, nevím, podle čeho soudíš, že to nemohli rozdýchat. Vyhlásili tehdy nějaký velkohubý program něco jako "stát se do r. 2018 největší automobilkou světa", jak to udělali skopčáci?
GM státní výpomoc dávno vrátilo před možností koupě PSA, která by byla ve své době v podstatě za hubičku. FCA se jim vnucovalo ještě letos na jaře celkem okatě.
Zato Suzuki se muselo bránit soudně.
Takže zavzpomínej Ty.
GM státní výpomoc dávno vrátilo před možností koupě PSA, která by byla ve své době v podstatě za hubičku. FCA se jim vnucovalo ještě letos na jaře celkem okatě.
Zato Suzuki se muselo bránit soudně.
Takže zavzpomínej Ty.
Marnej jsi ty když se snažíš utéct od skutečnosti. Ta byla taková co jsem napsal - tedy velké zklamání z opuštění světové jedničky (zcela bez debat, tvoje pohádka že to vlastně toyotě po 70ti letech pustili asi dobrovolně a s radostí je možná vtipná, ale každej gramotnej běloch ví že nesmyslná - zhoršení postavení firmy neuvítá prostě nikdo), a samozřejmě okamžitá snaha o návrat (tu není potřeba nikam vyhlašovat když to 70 let beru jako samozřejmost) která narazila na totální ekonomickou krizi GM.
Ve ztrátě bylo GM ještě dlouho po bankrotu, a z informace jak splatilo velkou část dluhu v roce 2010 byla akorát aféra když se provalilo že to tak není a je to akorát klička na to jak si půjčit jinde - opět pokud nevíš, nastuduj si.
A i když se časem dík masivní podpoře vlády zase vrátilo do zisku, evropská divize byla nadále ztrátová, a to především kvůli Opelu, takže stále situace kdy si nemůžu kupovat jinou automobilku když mi nefungujou ty vlastní.
To jsou jenom holá fakta o kterých nemá smysl diskutovat, a pohádkama okolo se to neokecá. A je to zcela bez nějakých emočních prvků (což tobě evidentně dělá problém), protože mě doma stojí jak výrobky vw, tak toyoty, tak i ta amerika, a každé to auto má svou přidanou hodnotu (byť každé v něčem jiném), takže nehaním, pouze konstatuju a vyvracím nesmysly.
Ve ztrátě bylo GM ještě dlouho po bankrotu, a z informace jak splatilo velkou část dluhu v roce 2010 byla akorát aféra když se provalilo že to tak není a je to akorát klička na to jak si půjčit jinde - opět pokud nevíš, nastuduj si.
A i když se časem dík masivní podpoře vlády zase vrátilo do zisku, evropská divize byla nadále ztrátová, a to především kvůli Opelu, takže stále situace kdy si nemůžu kupovat jinou automobilku když mi nefungujou ty vlastní.
To jsou jenom holá fakta o kterých nemá smysl diskutovat, a pohádkama okolo se to neokecá. A je to zcela bez nějakých emočních prvků (což tobě evidentně dělá problém), protože mě doma stojí jak výrobky vw, tak toyoty, tak i ta amerika, a každé to auto má svou přidanou hodnotu (byť každé v něčem jiném), takže nehaním, pouze konstatuju a vyvracím nesmysly.
Nikde netvrdím, že z toho byli šťastní, kdo by taky byl, ale hoď sem odkaz na nějaký článek o tom, jak z toho vedení GM nespí vyhlašuje programy na návrat na špici a další o GM se závěrečným připomenutím, jak zásadní je to pro GM cíl, něco jako dělal VW. O nákupu PSA nebo sloučení s FCA tady bylo článků víc než dost.
To, že má jedna divize ztrátu (Opel, který vyvíjí i pro další značky koncernu techniku, takže je to pochopitelné).
A ohledně podpory firem, které se ocitly před bankrotem v krizi 2008, nic lepšího vláda USA udělat nemohla, jejich ekonomice se to vrátilo a vrací jako velmi dobrá investice. Konečně, Němci udělají u VW to samé (vlastně ochranářskou politiku VW dělají již dlouho - nevím, jak přesně se to jmenuje, ale je to něco na způsob ochrany vůči převzetí, mám pocit, že je to dokonce zákon). Jen se o tom nesmí moc mluvit...
Jinak, GM rozhodně nejsou andílci, je to firma s cílem max. zisk jako každá jiná, ale takový svi.ě jako VW učitě nejsou, to není žádná jiná automobilka. To je až k nevíře, čeho všeho se VW neštítí. To ještě uvidíme, jak ten jejich podvod po nich steče jako po teflonu.
To, že má jedna divize ztrátu (Opel, který vyvíjí i pro další značky koncernu techniku, takže je to pochopitelné).
A ohledně podpory firem, které se ocitly před bankrotem v krizi 2008, nic lepšího vláda USA udělat nemohla, jejich ekonomice se to vrátilo a vrací jako velmi dobrá investice. Konečně, Němci udělají u VW to samé (vlastně ochranářskou politiku VW dělají již dlouho - nevím, jak přesně se to jmenuje, ale je to něco na způsob ochrany vůči převzetí, mám pocit, že je to dokonce zákon). Jen se o tom nesmí moc mluvit...
Jinak, GM rozhodně nejsou andílci, je to firma s cílem max. zisk jako každá jiná, ale takový svi.ě jako VW učitě nejsou, to není žádná jiná automobilka. To je až k nevíře, čeho všeho se VW neštítí. To ještě uvidíme, jak ten jejich podvod po nich steče jako po teflonu.
Sice nevím co má za efekt psát jednu věc dvakrát, ale klidně zopakuju co jsem psal minule: "samozřejmě okamžitá snaha o návrat (tu není potřeba nikam vyhlašovat když to 70 let beru jako samozřejmost)". Nevím jaký článek bys chtěl hledat, že 1+1 jsou 2? 😉
To že VW to vytyčilo jako svůj cíl považuju jednak za logické, a že to dokázali splnit ještě dříve za jejich velký úspěch.
Jinak GM samozřejmě nemělo ve ztrátě jednu divizi, ale většinu portfolia, proto krachlo, a opel si zachovalo spíše kvůli image v evropě (resp. možnosti tu prodávat alespoň něco když značku Daewoo v evropě pohřbilo, Saab krachnul a nic jiného se tu ve významných počtech neprodávalo), o vývoji nemůže být řeč, naopak, evropská technika je pro ameriku nepoužitelná, a pro východ drahá, takže naopak dneska jezdí logo opelu na věcech vyvinutých daewoo. Zcela opomíjím fakt že kdyby opel skutečně něco zajimavého vyvíjel, tak naopak bude v zisku, protože ostatní koncernové značky GM by to od něj kupovaly...
A o politice USA jsem nic nepsal, a do jisté míry souhlasím že dotace krachujících podniků měla v tomto případě svou opodstatněnost, stejně jako teď chápu že to dávají VW sežrat především za tu "drzost" se snažit prorazit i na jejich trhu, a naopak nechápu evropu která si nechá kopat do své výstavní skřině, a dokonce jsou náznaky (i když už to naštěstí rychle mizí) snahy převést problém i do evropy.
To co zmiňuješ není vůbec nic tajného a naopak je to veřejně známá věc - jedna spolková země má zákonem daný počet hlasovacích práv ve VW, resp. dané právo veta.
A poslední věta je nesmysl - VW se vlastní schopností vypracovalo z provinční automobilky na absolutní vrchol, a počínalo si přitom zcela identicky jako právě kdysi GM.
To že VW to vytyčilo jako svůj cíl považuju jednak za logické, a že to dokázali splnit ještě dříve za jejich velký úspěch.
Jinak GM samozřejmě nemělo ve ztrátě jednu divizi, ale většinu portfolia, proto krachlo, a opel si zachovalo spíše kvůli image v evropě (resp. možnosti tu prodávat alespoň něco když značku Daewoo v evropě pohřbilo, Saab krachnul a nic jiného se tu ve významných počtech neprodávalo), o vývoji nemůže být řeč, naopak, evropská technika je pro ameriku nepoužitelná, a pro východ drahá, takže naopak dneska jezdí logo opelu na věcech vyvinutých daewoo. Zcela opomíjím fakt že kdyby opel skutečně něco zajimavého vyvíjel, tak naopak bude v zisku, protože ostatní koncernové značky GM by to od něj kupovaly...
A o politice USA jsem nic nepsal, a do jisté míry souhlasím že dotace krachujících podniků měla v tomto případě svou opodstatněnost, stejně jako teď chápu že to dávají VW sežrat především za tu "drzost" se snažit prorazit i na jejich trhu, a naopak nechápu evropu která si nechá kopat do své výstavní skřině, a dokonce jsou náznaky (i když už to naštěstí rychle mizí) snahy převést problém i do evropy.
To co zmiňuješ není vůbec nic tajného a naopak je to veřejně známá věc - jedna spolková země má zákonem daný počet hlasovacích práv ve VW, resp. dané právo veta.
A poslední věta je nesmysl - VW se vlastní schopností vypracovalo z provinční automobilky na absolutní vrchol, a počínalo si přitom zcela identicky jako právě kdysi GM.
minimálně za dieselgate si můžeme sami a za emigranty taky... Obojí je známkou naší (rozuměj evropské) neschopnosti a blbosti.
Honba za mamonem, v pripade VAG honba za statutem nejprodavanejsiho vyrobce aut je v poradku. Pokud na to ten ci onen ma. VAG na to nema a chtel si pomoci podvodem. Bohuzel se prepocital a ztratil i posledni sanci.
Na US trhu je Vw bran za brak. V podvedomi lidi v USA je VW na podobne pozici jako Lada v Evrope. Podobne jako Hyundai zacatkem 90. let. S takovou image je treba "letat pod radarem" nebo to zabalit, zapracovat na konkurenceschopne technologii a po dekade klidu to jit zkusit znovu. Vsechno, co vedeni VAG v USA udelalo je spatne. Tam se nestane, ze se z 1000x opakovane lzi stane automaticky pravda.
Myslim, ze znacka Volkswagen v USA konci. Udela to poradny zarez na nemeckem narcisu, ale vzdyt jim to patri.
Volkswagen na to, aby se stal nejprodavanejsi automobilovou znackou, potreboval zvysit prodeje na US trhu. Potreboval zvysit image, ktera pred VW dieselgate byla v bahne. "Clean diesel" mel prave tu image zvednout. Jenze kluci z Vlkohradu se prepocitali.
vždyť hnůjdaj je odpad! :-!
Automobilka, ktera nema co nabidnout, aby byla konkurenceschopna a snizi se k podvodu ani nicim jinym nez odpadem byt nemuze.
Jen tak namátkou připomenu na nedávný článek o meření OPELu, kdy opel detekoval, zda se mu točí i zadní kola. Pokud ne, tak emise plnil (= věděl že je měřen).
[odkaz]
na konci clanku mas vypisane, kto ich uz "predbehol" >😒]
Něco jiného je, kdybychom se bavili na téma - "kdo to schytá". Tam je možné že pouze VW. Emise ale neplní reálně nikdo.
O problému se ví již roky. Že auta neprochází. Napříč všemi značkami. Není to výsada jen VW. To musí být ovšem jasné každému, kdo má alespoň základní fyzikální a technické znalosti. Co je ovšem zajímavější je, že samotné úřady, které stojí za oněmi emisními limity, neberou v potaz žádné jiné výsledky z testování, než ty, které se drží jejich nesmyslných norem.Testoval jsi podle něčeho jiného? To neberem, nemáš, nepustíme to. Udělej to podle nás...
Jde o to, ze "Clean diesel" je cistym jen podvodem. A za to si Volkswagen zaslouzi trochu vic nez proplesknuti.
Faktem take je, ze tento softwear je instalovan i v Evrope. At porusuje zakony nebo ne, jde o podvod. Po jeho (doufam) povinnem odstraneni si majitele budou rvat vlasy.
Volkswagen by mel zazadat o novou homologaci techto motoru po odstraneni podvodneho softu.
[odkaz]
Příčinou všeho jsou diletanti v EURO parlamentu, který rozhodují o věcech o kterých nemají šajnu a spousta věcí pak funguje jen na papíře. Stejně jako VW diesely a jejich emise NOx. O emisích CO2 VŠECH!!! automobilek radši ani nemluvě. Tam je to totální fixl napříč všema automobilkama.
Úředníci tu normu hlavně administrují, ale její tvorba je dílem e😜ertní komise, kde jsou zástupci z různých stran - jak z ochrany živ.prostředí, tak z automobilek, tak z technických univerzit a taky samozřejmě z EU.
Představa že se nějaký úředník podívá z okna a pak hodí na papír čísla emisí je úpně mimo realitu..
Jinak s tebou souhlasím, že to není tak, že se euroúředník podívá z okna a hodí na papír čísla. On si na to nejdřív nechá udělat za několik milionů předražený studie a pak teprve ten nesmysl vyplodí.