Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Euro NCAP 2015: Audi A4 – Pět hvězd i pro novou generaci

13 komentářů

Avatar - lamal
lamal
Cez 1540kg je dost na A4ku, MQB dako nefunguje... 😄

aspon je pekne tuha, taku tuhu karosu som este pri ncape nevidel, parada :yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
MQB ? 😲 Teda kolegoooo fuj, doucit, prihlasit, preskusame ! >😁 ( spravne : MLB-Evo )
a ta hmotnost - slusne vybaveny stroj, naftak, automat... - netreba sa cudovat. 😉
Avatar - lamal
lamal
ano inak nazvane MQB... predna naprava i zadna 4 prvkova je zhodna s passatom 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Si pass ???
MLB-Evo ma 5-prvok vpredu aj vzadu, moznost zastavby 48V, moznost riadenia zadnej napravy (Q7) a X milion dalsich veci !
tak toto si fakt neplet. Sice este stale trci motor pred prednou napravou, ale ta platforma je fakt ze gut !
Passat je o uplne inych veciach a komponentoch - zase len zväcsena platforma Golfu a spol. Ale ved motor priecne maju dnes aj iní "mainstreamovci" aj vo väcsich modeloch, takze nejaky Passat mna netrapi.
Avatar - lamal
lamal
hej viem, ze audi pouziva 5 prvky, ale myslel som, ze len v a6 a vyssie a tiez Q5 a vyssie, nezda sa mi uplne ze aj A4 a Q3, ako som pozrel su aj v A4 5 prvky v predu aj v zadu
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Q3 stoji na MQB-cku. :-!
Od A4 nahor vsetko na MLB, a od novej Q7 (casovo) vsetko uz na MLB-Evo.
Avatar - white label
white label
Hlavně mají každý úplně jinak uložený motor a vše co s tím souvisí...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ondro, klobuk dole, nezaznamenal som hadam ziadnu chybicku, text obsiahly, tabulky...
Proste vsetko ako ma byt ! :-! :yes😒br />
PS: Dufam, ze len niesom po dnesku taky unaveny, ze som nieco prehliadol... >😒] 😉
topten
hlavne ochrana ridice je docela spatna, zadna slava ani u navigatora.
když to porovnam s OIII, tak to je docela propadak.
ano, A4 ma lepsi lepsi asistencni systémy, ale A4 bude prece jen lip vybavene nez OIII.
i přes horsi asistenci mela OIII lepsi celkovy výsledek.
[odkaz]

samozrejme je otázka, jestli testy za ty 2 roku co se delaly na OIII nejsou dnes prece jen prisnejsi, ale i tak, zajmena ridicuv hrudnik a prava nohe je oznacena jen jako mezni. to na premii zadna slava neni
Avatar - lamal
lamal
tie hrudniky budu bud kvoli pasom alebo kvoli moc tuhej kasni ? tym ze sa tak malo deformuje aj menej pohlti a mozno si to odnasaju figuriny sice v nedeformovanom priestore, ale s vacsim pretazenim hrudnika...
topten
ano, muze to byt tuzsi konstrukci.
vyhoda pro naraz ve vyssi rychlosti, kde je ještě co deformovat narozdil od aut, které vse zdeformuji uz při NCAP a při vyssi rychlosti to uz je natvrdo
Avatar - lamal
lamal
asi tak... radsej prezit so zlomenym rebrom 50tku ako 120 neprezit
Tiasek
Náhodou jsem nedávno viděl test C-class a to dopadlo řekl bych o dost lépe.