Si pass ???
MLB-Evo ma 5-prvok vpredu aj vzadu, moznost zastavby 48V, moznost riadenia zadnej napravy (Q7) a X milion dalsich veci !
tak toto si fakt neplet. Sice este stale trci motor pred prednou napravou, ale ta platforma je fakt ze gut !
Passat je o uplne inych veciach a komponentoch - zase len zväcsena platforma Golfu a spol. Ale ved motor priecne maju dnes aj iní "mainstreamovci" aj vo väcsich modeloch, takze nejaky Passat mna netrapi.
hej viem, ze audi pouziva 5 prvky, ale myslel som, ze len v a6 a vyssie a tiez Q5 a vyssie, nezda sa mi uplne ze aj A4 a Q3, ako som pozrel su aj v A4 5 prvky v predu aj v zadu
hlavne ochrana ridice je docela spatna, zadna slava ani u navigatora.
když to porovnam s OIII, tak to je docela propadak.
ano, A4 ma lepsi lepsi asistencni systémy, ale A4 bude prece jen lip vybavene nez OIII.
i přes horsi asistenci mela OIII lepsi celkovy výsledek.
[odkaz]
samozrejme je otázka, jestli testy za ty 2 roku co se delaly na OIII nejsou dnes prece jen prisnejsi, ale i tak, zajmena ridicuv hrudnik a prava nohe je oznacena jen jako mezni. to na premii zadna slava neni
tie hrudniky budu bud kvoli pasom alebo kvoli moc tuhej kasni ? tym ze sa tak malo deformuje aj menej pohlti a mozno si to odnasaju figuriny sice v nedeformovanom priestore, ale s vacsim pretazenim hrudnika...
ano, muze to byt tuzsi konstrukci.
vyhoda pro naraz ve vyssi rychlosti, kde je ještě co deformovat narozdil od aut, které vse zdeformuji uz při NCAP a při vyssi rychlosti to uz je natvrdo