Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2015: Audi A4 – Pět hvězd i pro novou generaci

Nové Audi A4 v případě nehody velmi dobře ochrání svou posádku a oproti svému předchůdci se výrazně zlepšilo i v ochraně chodců.
Zpět na článek
4. 11. 2015 18:43
4. 11. 2015 18:57
4. 11. 2015 19:41
4. 11. 2015 19:47
5. 11. 2015 10:09
5. 11. 2015 10:26
4. 11. 2015 19:49
4. 11. 2015 18:59
Avatar - lamal
4. 11. 2015 18:43
2.0TDI
Cez 1540kg je dost na A4ku, MQB dako nefunguje... :-)

aspon je pekne tuha, taku tuhu karosu som este pri ncape nevidel, parada :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - AUDIRS6
4. 11. 2015 18:57
Re: 2.0TDI
MQB ? :-O Teda kolegoooo fuj, doucit, prihlasit, preskusame ! >:D ( spravne : MLB-Evo )
a ta hmotnost - slusne vybaveny stroj, naftak, automat... - netreba sa cudovat. ;-)
Avatar - lamal
4. 11. 2015 19:41
Re: 2.0TDI
ano inak nazvane MQB... predna naprava i zadna 4 prvkova je zhodna s passatom :-)
Avatar - AUDIRS6
4. 11. 2015 19:47
Re: 2.0TDI
Si pass ???
MLB-Evo ma 5-prvok vpredu aj vzadu, moznost zastavby 48V, moznost riadenia zadnej napravy (Q7) a X milion dalsich veci !
tak toto si fakt neplet. Sice este stale trci motor pred prednou napravou, ale ta platforma je fakt ze gut !
Passat je o uplne inych veciach a komponentoch - zase len zväcsena platforma Golfu a spol. Ale ved motor priecne maju dnes aj iní "mainstreamovci" aj vo väcsich modeloch, takze nejaky Passat mna netrapi.
Avatar - lamal
5. 11. 2015 10:09
Re: 2.0TDI
hej viem, ze audi pouziva 5 prvky, ale myslel som, ze len v a6 a vyssie a tiez Q5 a vyssie, nezda sa mi uplne ze aj A4 a Q3, ako som pozrel su aj v A4 5 prvky v predu aj v zadu
Avatar - AUDIRS6
5. 11. 2015 10:26
Re: 2.0TDI
Q3 stoji na MQB-cku. :-!
Od A4 nahor vsetko na MLB, a od novej Q7 (casovo) vsetko uz na MLB-Evo.
Avatar - white label
4. 11. 2015 19:49
Re: 2.0TDI
Hlavně mají každý úplně jinak uložený motor a vše co s tím souvisí...
Avatar - AUDIRS6
4. 11. 2015 18:59
Pochvala !
Ondro, klobuk dole, nezaznamenal som hadam ziadnu chybicku, text obsiahly, tabulky...
Proste vsetko ako ma byt ! :-! :yes:

PS: Dufam, ze len niesom po dnesku taky unaveny, ze som nieco prehliadol... >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
0
4. 11. 2015 19:32
neprijde mi, ze by A4 nejak excelovala
hlavne ochrana ridice je docela spatna, zadna slava ani u navigatora.
když to porovnam s OIII, tak to je docela propadak.
ano, A4 ma lepsi lepsi asistencni systémy, ale A4 bude prece jen lip vybavene nez OIII.
i přes horsi asistenci mela OIII lepsi celkovy výsledek.
[odkaz]

samozrejme je otázka, jestli testy za ty 2 roku co se delaly na OIII nejsou dnes prece jen prisnejsi, ale i tak, zajmena ridicuv hrudnik a prava nohe je oznacena jen jako mezni. to na premii zadna slava neni
Rozbalit vlákno
4
Avatar - lamal
4. 11. 2015 19:40
Re: neprijde mi, ze by A4 nejak excelovala
tie hrudniky budu bud kvoli pasom alebo kvoli moc tuhej kasni ? tym ze sa tak malo deformuje aj menej pohlti a mozno si to odnasaju figuriny sice v nedeformovanom priestore, ale s vacsim pretazenim hrudnika...
4. 11. 2015 19:44
Re: neprijde mi, ze by A4 nejak excelovala
ano, muze to byt tuzsi konstrukci.
vyhoda pro naraz ve vyssi rychlosti, kde je ještě co deformovat narozdil od aut, které vse zdeformuji uz při NCAP a při vyssi rychlosti to uz je natvrdo
Avatar - lamal
5. 11. 2015 10:11
Re: neprijde mi, ze by A4 nejak excelovala
asi tak... radsej prezit so zlomenym rebrom 50tku ako 120 neprezit
4. 11. 2015 19:46
Re: neprijde mi, ze by A4 nejak excelovala
Náhodou jsem nedávno viděl test C-class a to dopadlo řekl bych o dost lépe.