Ekonomika
šel na kontrolu Ťok sám..? Ke cvokaři?
Zajímavý je, že se Německu chtějí podřizovat jen tam kde se jim to hodí... Tenhle * by si měl nechat někým vysvětlit, co taková změna SW znamená pro provozovatele auta a řídit se tím, co mu řeknou lidi, který tomu OPRAVDU rozumí.. A ne poslouchat to, co mu napovídá kdejakej ekofašista...
Zajímavý je, že se Německu chtějí podřizovat jen tam kde se jim to hodí... Tenhle * by si měl nechat někým vysvětlit, co taková změna SW znamená pro provozovatele auta a řídit se tím, co mu řeknou lidi, který tomu OPRAVDU rozumí.. A ne poslouchat to, co mu napovídá kdejakej ekofašista...
ještě nedavno ujistoval, ze v CR to povinny nebude
Mě přijde, že v takovém případě v podstatě na silnicích nesmí být velmi značná část vozidel a nejen VW Group. Vždyť když uděláte chip motoru nebo jiné úpravy, v podstatě vám tím propadá homologace. Proč se tím tedy zabývají teď a nezabývali se tím už předtím? Je to všechno fraška.
správně a dokonce na to dostávají od státu živnostenské listy, můžete si vybrat jestli chcete na chiptuning, odstranění filtru pevných částic nebo třeba zaslepení EGR. Bizarní, co?
Tak pozor! Na mém autě po odstavení zlobivých EGRů mám emise nižší. Bizarní, co?
tak to bych se dál být tebou na modlení, viděl jsi zázrak
Bylo mi vysvětleno, že EGR funguje při nízkých otáčkách, emise se měří při vyšších. Naopak při špatné funkci EGRu může nastat situace, že se emise při vyšších otáčkách zhorší. Ale e😜ert nejsem, tak jen dávám, jak jsem koupil.
Ano. Ale stát s tím nic nedělá.
A katalyzátory a filtry pevných částic budou odstraňovány, chip-tuning montován, xenony místo H1ček vyměněny, namontována neschválená kola, neschválené spojlery, atd.... . STK nic z toho neřeší. Dnes pomalu STK neřeší ani to měření emisí.
V létě když jsem byl na měření emisí, tak jsem zaparkoval auto na měřící stanoviště, položil klíčky před sebe na stůl, vysolil peníze a převzal si protokol. Auto nebylo ani nastartováno.
A katalyzátory a filtry pevných částic budou odstraňovány, chip-tuning montován, xenony místo H1ček vyměněny, namontována neschválená kola, neschválené spojlery, atd.... . STK nic z toho neřeší. Dnes pomalu STK neřeší ani to měření emisí.
V létě když jsem byl na měření emisí, tak jsem zaparkoval auto na měřící stanoviště, položil klíčky před sebe na stůl, vysolil peníze a převzal si protokol. Auto nebylo ani nastartováno.
To je logické. Auto s benzínovým motorem by totiž emisní kontrolou nemuselo projít. Já to zase dělám tak, že přijedu na STK podepíšu papíry, předám klíčky a za chvíli mi technik řekne, že vůz (na kterém je teď 245 tis km) s motorem 2.0 TDI emisní kontrolou zase bez problému prošel. 😉
Ťoku, prvně se zabývej odstraněnými filtry u nafťáků.
Zde na diskuzích se každý chlubí, že odstranil filtr a má nižší spotřebu.
Zde na diskuzích se každý chlubí, že odstranil filtr a má nižší spotřebu.
Koupím auto, které má určité parametry (výkon, spotřebu, emise).
Nyní po mě požadují (asi to tak bude), abych jel do servisu na úpravu sw atd.(předpokládám snížení výkonu), jinak neprojdu na TK.
Vlastně jsem si koupil auto, které bych si možná jinak nekoupil.
Takže jim vrátím auto a budu požadovat vrácení celé částky.
Nyní po mě požadují (asi to tak bude), abych jel do servisu na úpravu sw atd.(předpokládám snížení výkonu), jinak neprojdu na TK.
Vlastně jsem si koupil auto, které bych si možná jinak nekoupil.
Takže jim vrátím auto a budu požadovat vrácení celé částky.
podvedli te uz pri koupi tim ze auto melo vyssi vykon
má určitě parametry... Na testovacích válcích v laborce.. Když to tam dovezete a bude se měřit stejným způsobem, jakým se to dělalo při homologaci, dostanete podobný výsledky...To není problém auta, ale testovací metodiky jako celku... Ty auta, která se testujou, nemají s tím co si nakonec koupíte vůbec nic společnýho... Výbava nula aby auto bylo co nejlehčí; speciální gumy (přefouknutý, upečený aby byly co nejtvrdší); paliva jen na těch cca 11km, který se přitom ujede; upravená aerodynamika atd.. Prostě už před tím než se vědělo o nějaký dieselgate se to dělalo stylem co není zakázáno, je povoleno.. VW to, že ty testovací auta nemají s prodejným autem nic poslečnýho, dotáhle k dokonalosti (pravda, trochu zvrácené...)
Pokud bude návštěva v servisu a aktualizace (resp. oprava) softwaru v řídící jednotce motoru povinná, tak se prudce zvednou tržby chip-tuningových firem, které vrátí motor zpět do použitelného stavu. Už vidím ty inzeráty: "záloha vašeho softwaru po dobu povinné návštěvy v autorizovaném servisu VW Group".
mu v Berlíně ukázali co je to být ministr dopravy i když zrovna úpí domácí značka. Je to tragéd.
1) Menší kroutící moment
2) Nižšší emise
3) Větší spotřebu
4) Zcela jiný průběh výkonu
No neber to , když to bude zdarma. 😉
[odkaz]
2) Nižšší emise
3) Větší spotřebu
4) Zcela jiný průběh výkonu
No neber to , když to bude zdarma. 😉
[odkaz]
..... a možná i močovinu do kufru. 8-s
nechápu proč stát ždíme tolik nás, řidiče. Pokud jsem si koupil auto a není tak jak má - vracím zboží a chci své peníze. Pár aut neudělá žádnou paseku proti továrním komínům, tady nejde vůbec o obsah emisí.
ten kdo si koupil naftaka je proste blbec a kolenovrt
uz roky se vi, ze dyzly NOx několikrát prekracuji
tak at ted nesou nasledky
uz roky se vi, ze dyzly NOx několikrát prekracuji
tak at ted nesou nasledky
proč se to u těch aut tolik řeší? Když se na celkový produkci NOx emisí podílí takovým množstvím, že se můžeme začít bavit o tom, jestli to číslo je vůbec statisticky významný...
Taková běžná uhelná elektrárna vyprodukuje tolik NOx emisí, jako několik milionů aut, který ujedou za rok 15000 km...
Taková běžná uhelná elektrárna vyprodukuje tolik NOx emisí, jako několik milionů aut, který ujedou za rok 15000 km...
tve vozidlo bude uvedeno do spravneho stavu a do tolerance vykonu +-10% se vejdes neboj
Mě moje vozidlo netrápí, já mám benzín 😄 do nafty bych nešel, nenajezdím tolik aby se mi nafta oplatila.
Mělo spíš být: Mě moje vozidlo netrápí, já mám benzín, do CNG bych nešel, nenajezdím tolik aby se mi CNG oplatilo. A nafta? Tak ta by se mi vůbec nevyplatila. 8-s
Pár aut? V ČR je kolem 5 000 000 osobních aut. Z toho na naftu bude odhadem 50 procent, takže 2 500 000 aut funí do okolního prostředí velké množství NOx a sazí. No nevím, ale pár továrních komínů je jen kapka v moři.
Máš vůbec představu u tom, kolik emisí produkuje taková běžná uhelná elektrárna?
data za rok 2014:
Počerady 11000 t NOx, 330t TZL (tuhé znečišťující látky)
Purnéřov2 8000t NOx,471t TZL
Diesel s Euro 6: 0,08 g/km; 0,005 g/km TZL ... takže při nájezdu 20t km/ rok se dostáváme na brutálních 1,6kg NOx a 0,1kg TZL
Takže když se mluvíme o těch kapkách v moři... Tak těma kapkama v moři jsou ty auta...
data za rok 2014:
Počerady 11000 t NOx, 330t TZL (tuhé znečišťující látky)
Purnéřov2 8000t NOx,471t TZL
Diesel s Euro 6: 0,08 g/km; 0,005 g/km TZL ... takže při nájezdu 20t km/ rok se dostáváme na brutálních 1,6kg NOx a 0,1kg TZL
Takže když se mluvíme o těch kapkách v moři... Tak těma kapkama v moři jsou ty auta...
Wie auch immer, alle betroffenen Wagen haben eine erloschene Betriebserlaubnis. Die Strafverfolgungsbehörden sollen nun gehalten sein, die Halter anzuschreiben und das Bußgeldverfahren gegen diese einzuleiten. Das sind €90,- pro Wagen (Zuwiderhandlungen gegen §24 StVG, Straßenverkehrs-Zulassungs-Ordnung, 214b.2). Oder VW muss abdrücken, da man dort mittels Arglist den Käufer hinters Licht führte. Ist der Autofahrer juristisch Opfer oder Täter (Mittäter)?
Also wer einen gestohlenen Gegenstand weitergibt oder weiter veräußert ist ja auch Hehler!
Außerdem muss sich der Fahrer, vor Antritt der Fahrt, vom ordnungsgemäßen Zustand des Fahrzeugs überzeugen.
[odkaz]
Also wer einen gestohlenen Gegenstand weitergibt oder weiter veräußert ist ja auch Hehler!
Außerdem muss sich der Fahrer, vor Antritt der Fahrt, vom ordnungsgemäßen Zustand des Fahrzeugs überzeugen.
[odkaz]
Pokud to chápu správně, tak díky dost pochybně nastaveným pravidlům VW vlastně pravidla přímo neporušuje ani s podvodným SW, ne?
A jestli tomu tak je, nechápu potom ten tyárt. Zkrátka přísnit pravidla, aby reflektovala reálný provoz.
A jestli tomu tak je, nechápu potom ten tyárt. Zkrátka přísnit pravidla, aby reflektovala reálný provoz.
Osobně prodávám mojí Škodovku. Nechci být spojován s firmou, která má na svědomí podvod, který způsobil smrt, nemoc lidem... jen kvůli penězům a hamonu. :no: :no: Ve Škodovce samozřejmě o všem věděli. :no: Komíny, lodě, letadla... auta zamořují přímo města, obce, vzduch který dýcháme... :no:
Z toho, co jsi tu napsal je jasné, že jsi žádnou škodovku nikdy neměl a jen tu čeříš vodu. >😁
... "podvodny" sw, alias sw detekujici merici cyklus eu a tomu prizpusobujici chod motoru maji vsichni! je na case zmenit nesmyslne normy, ne pretestovavat ta v principu nejekologictejsi auta (tedy auta rekativne niva), ktera brazdi nase silnice. odvolejte uz prosim toho d€bil@, je to pouze hloupy populisticky tlachal. dekuju.
Pojďme raději zrušil daňové zvýhodnění nafty a nastavit limity emisí pro benzín a naftu na stejnou úroveň. Ať vidíme co je výhodnější za palivo do osobního auta.
to je zcela legitimni nazor. co budes delat s naftou (realnou slozkou ropy), kdyz ji nebudes palit v naftovych motorech? (dnes ji pali dominantne nakladaky, autobusy, atd., ktere se rovnez dominantne podili na tvorbe nox z dopravy - osobni auta tu hraji druhe housle tak jak tak).
Euro 6: CO2 Benzín 1g/km; nafta 0,5g/km
To jsou povolená maxima 😉
Dle metodiky EU pro Euro 6 u Toyoty Avensis naměřili tohle😒br />
emise CO😒br /> 1.6 (manuál) - 385,6 mg/km
1.8 (manuál) - 374,9 mg/km
1.8 (CVT) - 263,6 mg/km
2.0 (CVT) - 297,7 mg/km
Tedy všechny benzínové Toyoty s přehledem plní i limit CO pro diesely 😉
Pro zajímavost diesely v Avensisu (oba od BMW)😒br /> 1.6 D-4D (manuál) - 235,1 mg/km
2.0 D-4D (manuál) - 193,1 mg/km
Dle metodiky EU pro Euro 6 u Toyoty Avensis naměřili tohle😒br />
emise CO😒br /> 1.6 (manuál) - 385,6 mg/km
1.8 (manuál) - 374,9 mg/km
1.8 (CVT) - 263,6 mg/km
2.0 (CVT) - 297,7 mg/km
Tedy všechny benzínové Toyoty s přehledem plní i limit CO pro diesely 😉
Pro zajímavost diesely v Avensisu (oba od BMW)😒br /> 1.6 D-4D (manuál) - 235,1 mg/km
2.0 D-4D (manuál) - 193,1 mg/km
Nafta a benzín spolu koexistují již od výroby. Jak psal kuny.
Ta nafta/benzín ti stejně z výroby zbyde. Tak kam s ní? No nejlépe prodat. Koukni se, jaký podíl na výběru daní do státního rozpočtu dělají phm. A za druhé, naše republika není izolovaná, naftu/benzín u nás kupují i cizinci a to jsou další peníze do rozpočtu. Není vůle tomuto systému házet klacky pod nohy a tento nemalý příjem rozpočtu bohorovně přehlížet. Na to nejsme (ČR) tak bohatí.
Ta nafta/benzín ti stejně z výroby zbyde. Tak kam s ní? No nejlépe prodat. Koukni se, jaký podíl na výběru daní do státního rozpočtu dělají phm. A za druhé, naše republika není izolovaná, naftu/benzín u nás kupují i cizinci a to jsou další peníze do rozpočtu. Není vůle tomuto systému házet klacky pod nohy a tento nemalý příjem rozpočtu bohorovně přehlížet. Na to nejsme (ČR) tak bohatí.
ano, jen pro jednosuchost - kdyz v cr jednostranne zmenime zdaneni nafty (srovname s benzinem), pak se potrebna nafta pouze bude kupovat v cizine, v cr se bude palit prakticky stejne = vypadek na strane danivych prijmu, nulovy realny dopad na produkci nestabilniho nox, ktery se vyresi behem velmi kratke doby prirozene sam...
dale bych jenom doupresnil - nafta je standardni soucast ropy, pokud bude zvysena spotreba benzinu na ukor nafty, bude to znamenat globalni zvyseni produkce ropy jako takove. je otazka, co se bude delat s naftou (pokud ji nepali naftove motory - ano, tady je mozne, ze se da spotrebovavat ekologicteji nez v osobnich ci nakladnich autech), je otazka, co se bude delat s ostatnimi nadbytecnmi ropnymi frakcemi (petrolej, mazut, atd.). v kazdem pripade to vytvori nerovnovahu, kdy benzin nutne podrazi, aby kompenzoval cenove vypadky z ostatnich nadbytecnych nebo neprodejnych (nafta) slozek ropy.
dale bych jenom doupresnil - nafta je standardni soucast ropy, pokud bude zvysena spotreba benzinu na ukor nafty, bude to znamenat globalni zvyseni produkce ropy jako takove. je otazka, co se bude delat s naftou (pokud ji nepali naftove motory - ano, tady je mozne, ze se da spotrebovavat ekologicteji nez v osobnich ci nakladnich autech), je otazka, co se bude delat s ostatnimi nadbytecnmi ropnymi frakcemi (petrolej, mazut, atd.). v kazdem pripade to vytvori nerovnovahu, kdy benzin nutne podrazi, aby kompenzoval cenove vypadky z ostatnich nadbytecnych nebo neprodejnych (nafta) slozek ropy.
BINGO! :yes: "...co se bude delat s naftou (pokud ji nepali naftove motory - ano, tady je mozne, ze se da spotrebovavat ekologicteji nez v osobnich ci nakladnich autech)". No a proto vymysleli odbytiste na naftu - na$ereme to osobnich aut a jeste na tom vydelame.. :-! Soylent Green rulez! >😁 [odkaz]
Ťok přišel z normálního velkého byznysu. Ten člověk neví, jak se dělá politika. Tak se začíná chovat populisticky. Je to běžný vývoj.
Politika je jen o populismu, plebs chce slyšet jen pozitivní zprávy.
Politika je jen o populismu, plebs chce slyšet jen pozitivní zprávy.
ja tedy nevim, na me tom pusibi dojmem neskutecneho idi@ta...
nazývejme věci pravými jmény ...
Pro začátek, SW se nemontuje. 😉 >😁
Užij si rakovinu šašku. :no: Až jí budou mít tvoje děti, pak se směj. :no:
Proč jsi změnil svůj příspěvěk?
Uboze přeješ někomu rakovinu? Jsi normální?
Včera večer, když jsem otevřel okno, víš co jsem ucítil a uslyšel? Ucítil jsem neskutečný puch z domácích kotelen a neslyšel vůbec nic, ani jedno auto. To aby ses dokázal zamyslet nad tím, co je tu problémem číslo jedna.
Uboze přeješ někomu rakovinu? Jsi normální?
Včera večer, když jsem otevřel okno, víš co jsem ucítil a uslyšel? Ucítil jsem neskutečný puch z domácích kotelen a neslyšel vůbec nic, ani jedno auto. To aby ses dokázal zamyslet nad tím, co je tu problémem číslo jedna.
Na rovinu. Je to řečeno hnusně, ale předpokládám, že většina lidí co tady kvičí, vlastní auto s jedním z dotčených motorů. Chápu je. Oni budou ti podvedení, stejně jako do jisté míry bude podvedená celá planeta tím, že tady jezdí auta ve stavu v jakém podle legislativy jezdit nemají. Jaký to má na planetu reálný vliv posoudit nedokážu, logika říká, že asi ta auta škodí víc, než by měla, ale asi kolem nás budou větší problémy.
Pokud se ale tento problém začal řešit, jakože se řešit začal, tak je jediným přípustným řešením povinně všechna auta přizpůsobit původním požadavkům, které byly splněny podvodem. Jinak nesmí jezdit. To, že v naší švejkovské republice nějaká politická figurka uvažovala o nějaké dobrovolnosti, mě nepřekvapuje, ale je to nesmysl.
Pro uživatele je to klasický případ klamání spotřebitele, kdy koupil něco co se nějak tváří, ale ve skutečnosti je to trošku jinak. Přirovnal bych to třeba k situaci, kdy si koupíte pozemek v dobré víře, že na něm můžete stavět, ale časem se ukáže, že na pozemku se vyskytují nějací chránění brouci a stavět nesmíte, přitom původní majitel to věděl a neřekl. I když u toho pozemku je důsledek fatálnější.
Jak z toho ven? Očekával bych, že alespoň u aut v záruce výrobce nabídne vrácení zboží a peněz. U ostatních je to složitější - buď bezmezně milujete VW Group a překousnete, že auto po opravě méně jede, ale víc žere (tzn. princip je to sice delší, ale zato horší cesta), a nakonec si od své milované automobilky koupíte další auto v budoucnu (typicky firemní flotily), nebo (a předpokládám že tady bude většina privátní klientely) to překousnete, ale v budoucnu si sakra rozmyslíte, jestli do VW (Škody, SEATu, Audi, ...) znovu půjdete (resp. třeba do dieselu), no a nebo to nepřekousnete a auto prodáte s nějakou ztrátou. Každopádně nevěřím, že pro většinu majitelů bude jiná cesta jak z celé situace získat nějakou kompenzaci, než soudně požadovat odškodnění. Ale třeba VW překvapí...
Pokud se ale tento problém začal řešit, jakože se řešit začal, tak je jediným přípustným řešením povinně všechna auta přizpůsobit původním požadavkům, které byly splněny podvodem. Jinak nesmí jezdit. To, že v naší švejkovské republice nějaká politická figurka uvažovala o nějaké dobrovolnosti, mě nepřekvapuje, ale je to nesmysl.
Pro uživatele je to klasický případ klamání spotřebitele, kdy koupil něco co se nějak tváří, ale ve skutečnosti je to trošku jinak. Přirovnal bych to třeba k situaci, kdy si koupíte pozemek v dobré víře, že na něm můžete stavět, ale časem se ukáže, že na pozemku se vyskytují nějací chránění brouci a stavět nesmíte, přitom původní majitel to věděl a neřekl. I když u toho pozemku je důsledek fatálnější.
Jak z toho ven? Očekával bych, že alespoň u aut v záruce výrobce nabídne vrácení zboží a peněz. U ostatních je to složitější - buď bezmezně milujete VW Group a překousnete, že auto po opravě méně jede, ale víc žere (tzn. princip je to sice delší, ale zato horší cesta), a nakonec si od své milované automobilky koupíte další auto v budoucnu (typicky firemní flotily), nebo (a předpokládám že tady bude většina privátní klientely) to překousnete, ale v budoucnu si sakra rozmyslíte, jestli do VW (Škody, SEATu, Audi, ...) znovu půjdete (resp. třeba do dieselu), no a nebo to nepřekousnete a auto prodáte s nějakou ztrátou. Každopádně nevěřím, že pro většinu majitelů bude jiná cesta jak z celé situace získat nějakou kompenzaci, než soudně požadovat odškodnění. Ale třeba VW překvapí...
Vazne tezko hledat blbejsiho ministra dopravy nez je Tok. Ta jeho vyjadreni a postoje posledni dobou. Jedna hruza vetsi nez druha. Uz aby byl z funkce pryc.
Už začínám chápat proč by někdo chtěl mít cokoliv s Volkswagenem. Jde o pocit dobrodružství. 😉 . Ať už jde o to napětí, pocit, očekávání kdy se co rozbije, nebo o reálnou možnost, že tento zákazník bude podveden. A já si myslel, že jde jen o tupé stádové ovce s nevyvynutým smyslem pro design, s panickým strachem vybočit z řady. Přitom jde o nejdobrodružnější povahy.
Ne, myslím, že problém je mnohem jednodušší. Stejně jednoduchý jako majitelé VAG výrobků, ti co věří, že 170k TDI pojede za 4.5l a reálnou spotřebu 7.5l potom svalují na špatnou metodiku.
"Za blbost se platí ". Výtečný příklad je Suzuki. To si také myslelo, že jí má VW co nabídnout. Najednou si uvědomilo, že bylo podvedeno. Tato hloupost stála Suzuki miliardy.
Takže milí majitelé TDI motorů. Hezky si povinně nechte snížit kW a Nm, zároveň zvýšit spotřebu. Majitelé TSI motorů, počkejte si v řadě, moc daleko nechoďte. U vás to bude podobné.
Ne, myslím, že problém je mnohem jednodušší. Stejně jednoduchý jako majitelé VAG výrobků, ti co věří, že 170k TDI pojede za 4.5l a reálnou spotřebu 7.5l potom svalují na špatnou metodiku.
"Za blbost se platí ". Výtečný příklad je Suzuki. To si také myslelo, že jí má VW co nabídnout. Najednou si uvědomilo, že bylo podvedeno. Tato hloupost stála Suzuki miliardy.
Takže milí majitelé TDI motorů. Hezky si povinně nechte snížit kW a Nm, zároveň zvýšit spotřebu. Majitelé TSI motorů, počkejte si v řadě, moc daleko nechoďte. U vás to bude podobné.
Při čtení Ťuk-Ťukových neotřelých názorů (způsobených pravděpodobně nadměrnou konzumací koblih) mě napadá podivná analogie. Člověk si zvolí do parlamentu politika, o němž předpokládá, že bude plnit to, co slíbil a všeobecně dodržovat určitá pravidla.
Pokud se ukáže, že tomu tak není a politikovy sliby se ukázaly býti nereálnými nebo dokonce podvodnými, doporučoval bych, aby byl politik nucen navštívit nejbližší servis, pardón, ústav, kde mu bude příslušně upraven firmware v kebuli. Pokud úpravu odmítne, bude mu odejmuto oprávnění k výkonu funkce.
Jo, a volič by pak dostal nějaké odškodnění, třeba odznáček, vlastoručně podepsanou fotografii, koblihu nebo koláček. To by bylo jistě milé.
Ale člověk si pak politika z té správné strany stejně zvolí znovu, jen už v jiném provedení, lépe učesaného, usměvavého, zaručeně pravdomluvného.
Pokud se ukáže, že tomu tak není a politikovy sliby se ukázaly býti nereálnými nebo dokonce podvodnými, doporučoval bych, aby byl politik nucen navštívit nejbližší servis, pardón, ústav, kde mu bude příslušně upraven firmware v kebuli. Pokud úpravu odmítne, bude mu odejmuto oprávnění k výkonu funkce.
Jo, a volič by pak dostal nějaké odškodnění, třeba odznáček, vlastoručně podepsanou fotografii, koblihu nebo koláček. To by bylo jistě milé.
Ale člověk si pak politika z té správné strany stejně zvolí znovu, jen už v jiném provedení, lépe učesaného, usměvavého, zaručeně pravdomluvného.
Uvidíme jak to celé dopadne, ale povinná kontrola a oprava aut s podvodným SW je naprosto v souladu s prací politika. Zastupuje tak práva většiny občanů a firem tohoto státu. Obcházení norem, znečišťování prostředí, klamání spotřebitele, nekalá soutěž... takto by se dalo pokračovat. Jen je potřeba nazvat věci pravými jmény...
V ČR podváděla hlavně Škodovka. Je až úsměvné, jak média tuto skutečnost "přehlížejí". :no: . Vždyť kauza se netýká motoru jako takového, podvodná je řídící jednotka a sw v ní. VW ani není subdodavatelem řídící jednotky pro Škodu... :no: 8-s
V ČR podváděla hlavně Škodovka. Je až úsměvné, jak média tuto skutečnost "přehlížejí". :no: . Vždyť kauza se netýká motoru jako takového, podvodná je řídící jednotka a sw v ní. VW ani není subdodavatelem řídící jednotky pro Škodu... :no: 8-s
Ty máš o politice hodně naivní představy. Politik má především pracovat pro občana, ne mu házet klacky pod nohy, nebo mu to milý občan spočítá při příštích volbách a od koryta ho odstaví.
Politik nezastupuje právo, ale spoluvytváří.
Mimoto, jednotky včetně SW koncern nakupuje - je to s podivem, ale je to tak. To ti můžu s jistotou sdělit, protože jsem se kdysi před lety bavil s vývojářem, který to dělal. A ve Škodovce nepracoval. 😉
Máš to v halvě dost pomotaný. 😉
Politik nezastupuje právo, ale spoluvytváří.
Mimoto, jednotky včetně SW koncern nakupuje - je to s podivem, ale je to tak. To ti můžu s jistotou sdělit, protože jsem se kdysi před lety bavil s vývojářem, který to dělal. A ve Škodovce nepracoval. 😉
Máš to v halvě dost pomotaný. 😉
Vzdyz pisu, ze VW neni dodavatelem ridicich jednotek. Skoda vyrabi diesly s podvodnym software. VW ji to tak maximalne naridil. Zbytek je zodpovednost Skovky.
Cekam na clanek: Skoda instaluje podvodny software do svych aut.
Cekam na clanek: Skoda instaluje podvodny software do svych aut.
Ty čekáš na obyčejnou mediální bublinu.
Tak co ta "tvoje škodovka", co chceš prodat. Pochlubíš se konečně? Nebo raději pomlčíme? >😁
Tak co ta "tvoje škodovka", co chceš prodat. Pochlubíš se konečně? Nebo raději pomlčíme? >😁
Ze pri nejake servisni prohlidce tam opet nenahraje zase nejaky koumacky SW? STK/EK nejenze NOx nemeri, ale i kdyby, tak za par penez se tam da vsechno zaridit. Toto by se melo zmenit.
Mohu se zeptat, proč zde řešíš/řešíte pořád dokola takovou kravinu?
V obraze dnešního světa jde o naprosto nepodstatnou věc, tím více u nás, ale jste schopni zde vytvářet konstrukce, které mají v zásadě enormní nákladovost, či rovnou růst korupce nebo firem, které si na tom mohou postavit celý svůj byznys. Ale právní vymyhatelnost a kontrola obdobných problémů se limitně blíží nule.
V obraze dnešního světa jde o naprosto nepodstatnou věc, tím více u nás, ale jste schopni zde vytvářet konstrukce, které mají v zásadě enormní nákladovost, či rovnou růst korupce nebo firem, které si na tom mohou postavit celý svůj byznys. Ale právní vymyhatelnost a kontrola obdobných problémů se limitně blíží nule.
Myslíte si, že ten blb pochopil v čem ten podvod spočívá ? Že nějaký kontroly a svolávačky jsou úplně k ničemu a je to jen buzerace, která bude stát peníze a čas. Ako pako úředníka to však nezajímá. Babišenkovým druhům jde především o buzeraci :no:
[odkaz]
Ja bych jenom pozmenil tu spravu -
"Řidiči NAFTOVYCH automobilů by neměli vyjíždět, situace by se zhoršila"
Ja bych jenom pozmenil tu spravu -
"Řidiči NAFTOVYCH automobilů by neměli vyjíždět, situace by se zhoršila"
Proč zde tak nenávistně kopeš?
Je tam jasně sděleno, že lidi by neměli používat auta vůbec, pokud nemusí. Všechny auta.
Druhá věc, za ten smrad, co tam je, auta mohou až v poslední řadě. Tomu věř. :-!
Je tam jasně sděleno, že lidi by neměli používat auta vůbec, pokud nemusí. Všechny auta.
Druhá věc, za ten smrad, co tam je, auta mohou až v poslední řadě. Tomu věř. :-!
Protoze vidim, co delaji majitele turbodieselu - kuchani DPF, zaslepovani EGR, emulace SCR a nic si z toho nedelaji. Stat se evidentne spoleha na jejich slusne chovani a to vubec nemaji. Ted na uvedeni aut do poradku rikaji - nasr...! Tak proto tak nenavistne kopu. A to jeste maji nizsi dane a cele desetileti meli vyjimky z mnozstvi emisi.
[odkaz]
tu psal ze clanky visi na titulce dle diskutovatelnosti. tak proc je tento postupne odsunovan do rychleho zapomeni?
Takze auto, ktere splnuje minimalne Euro 4 nebo Euro 5 nebude smet jezdit ale stare kramy, ktere nesplni ani Euro 0 muzou vesele dal jezdit? Tak tomuhle ekologickemu mysleni pana ministra skutecne nerozumim. A co autobusy? A co namorni a letecka doprava. Tady se zongluje s usetrenim cca. kyble uhli vypustenem za celoui zivotnost auta do vzduchu v cene min. 40 000 korun a skutecni znecistovatele ovzdusi si klidne jedou dal.
Pokud ale auto novou homologaci nesplni diky podvodu vyrobce tak predpokladam, ze ho vyrobce vymeni za nove hmologovane auto.
Pokud ale auto novou homologaci nesplni diky podvodu vyrobce tak predpokladam, ze ho vyrobce vymeni za nove hmologovane auto.
A jinak, vietnamcům se padělky běžně likvidují. Jako ochrana brandu? Nebo jako celní únik? Rozhodně těžko proto, že by čoudily. A tohle jsou z hlediska technických parametrů také padělky. Byť dodané přímo značkovým výrobcem. Takže, asi by to chtělo sjednotit metr. Čímž nelobuji ani za ty, ani za ony.
co jste si zvolili, to tam máte
Každý má zodpovědnost za své chování a spadá sem i provozování nehomologovaného auta. >😒] >😒] >😒]
VW mírným laboratorním testem prošel. Nové otestované auta to oficiálně prokázala. Na to již nezpochybnitelné výsledky jsou. Bavím se o testech pro Evropu.
[odkaz]
Vypadá to u tebe na selektivní paměť. >😁
Jak říkám, pro vlastní nenávist nejsi schopen použít ani to, co nosíš na krku. >😁 :no😒br />
PS: Ani všechny nové Euro 6 motory nemají a nemusí mít močovinu, aby prošly. To je pro tebe jen malá nápověda, aby ses chytil...za rypák. :-!
Začni třeba taky tím, jaký je limit emisí pro Euro 5 a pro Euro 6.
Opět zjistíš, že když v podstatě identický motor Euro 6 je schopen s přehledem a bez močoviny plnit dvakrát přísnější normu, tak je vysoce pravděpodobné, že starý motor Euro 5, jehož nevětší změna je jiná ŘJ, splní dvakrát mírnější normu Euro 5 s prstem v nose. Opět ti doporučuji zkontrolovat homologační cyklus, a podmínky pro jeho absolvování.
To abys tu ze sebe nedělal... no ty neděláš, ty jím prostě dávno jsi... Ty vůbec netušíš, která bije a o čem to je. Ale keců máš jak opice blech.
:-! >😁
2) jak si to nasledne vyresite s VW, to je vase vec
A ten z tohoto titulu nemůže a ani to podle mě neudělá, aby tyto povinnost přenášel na občana. Nevyhnul by se tak žalobám, které nemá šanci vyhrát.
Na základě podvodu (upravený SW) bylo auto homologováno. Když chce jezdit majitel a autem dál, tak musí na autě výrobce udělat modifikaci aby auto homologačním procesem prošlo. Bez modifikace, nebude povolen provoz tohoto nehomologovaného auta. Jednoduše řečeno.
Tady každej laboruje s tresty a zákazy, jako by byl ředitel zeměkoule a patřili mu všichni a všechno. Takhle to ale naštěstí není. 😉
Jedna věc je, vědět, druhá se podle toho chovat. Zajisté víš, jaká úměra zde platí.
Když jsem si na auto nechal dávat větší kola, nechal jsem si je dopsat do techničáku, když jsem manželce dával na auto neoriginální výfuk, nechal jsem si k tomu dodat prohlášení od výrobce že tam může být, myslím že to je běžná věc zodpovědného člověka. Stejně jako když něco stavím tak si k tomu taky vyřídím povolení. Střelci co si namontují nehomologované příslušenství nebo bourají zdi bez stavebního povolení machrují zpravidla pouze do prvního průseru, do "první vazby".
Situace u VW je stejná, riskoval na vlastní zodpovědnost, a co je horší za účelem zisku, teď se to provalilo, dostane trest a lidem kterým dodal auta nesplňující legislativní požadavky pro provoz na něj budou právem naštvaní. Já bych byl taky.
Větu o úměrách nechápu. S matematikou to asi nic společného nemá a jako řečnický obrat to taky nedává smysl. Asi jsme každý z jiné vesnice a neovládáme společný jazyk.
Ale uvědom si, že ty sám netvoříš náš stát.
V našem státě se pohybují individua, a není jich zrovna málo, kteří si se zákony nijak hlavu nelámou.
A jak jsem již zmínil, je jich poměrně dost. Příkladem budiž obyčejné dodržování dopravních předpisů. Všich ví, že se ve městě má jezdit padesát a sám za volantem vidíš, kolik lidí těch 50/90/130 dodržuje.
A to je to, co jsem chtěl říci, sice tu máme na spoustu (asi všechny) situace zákony a vyhlášky, ale jejich doržování je silně závislé na lidech. Jen zde píšu o běžné denní realitě, sám se dle zákonů snažím chovat, ale rozhodně nenosím růžový brejle, abych prohlašoval, že se podle zákonů chovají i ostatní - protože to tak není a ani nebude.
Že máš mizerný přehled, to vím taky, a že se pohybuješ mezi inteligenčně prostšími lidmi, to je jen završení toho, jak jsi se schopen chovat vůči ostatním.
Ani nedokážeš posoudit onu vážnost situace, protože kladeš důraz právě na oblasti, které se za stěžejní vůbec nedají považovat.
Jen to stoprocentně dokazuje, že tvé odhady a znalosti jsou zcela mimo. 😉
Copak nevíš, jaký obštrukce vyvolala jen snaha vyřadit z registru vozidla, která už fyzicky ani neexistují?
Další případ, auta v polopřevodu. Opět tisíce případů, kdy se k tomu nikdo nehlásil.
Zdá se mi, že silně přeceňuješ možnosti registru vozidel a zcela nereálně vidíš právní vymahatelnost (nahonitelnost) vlastníků k nějaké servisní úpravě.
Vím kde žiju, nedělám si iluze. Existují zde mnohem větší problémy, které není sto naše výkonná moc efektivně vyřešit, než odstranění nějaké testovací sekvence z SW jednotky motoru.
I na platnost řidičáku zde byl a je schválený platný zákon. Chytráčku. :-!
tam je jasne stanoveno co vozidlo musi splnit a pokud nesplnuje tak je nezpusobile. u ridicak jsem troubo nepsal nic ze to nebylo formou zakona ale ze te nikdo neobesilal. ty si fakt totalne vwygumovanej blb proste typicky priznivec vw
Ty jsi dodneška nepochopil, o jaké emisní limity šlo, a že ty naše tyto motory splní tak či tak, díky tomu, že homologační cyklus je stanoven tak diletantsky.
Neustále se tu tlučeš do vlastní hlavy, aniž bys jen náznakem pochopil podstatu problému. Takže ještě jednou, i když z SW motoru vymažeš onu testovací sekvenci, stejně to na výsledek homologační zkoušky nebude mít vliv. Projde to.
Ty vůbec nevíš, která bije. Ale nenávist z tebe stříká na všechny strany. Zapni hlavu. Už se opakuji.
To co tady produkuješ, jsou jen spekulace, domněnky a hlouposti, které jsi někde vyčetl, ale v zásadě nemají žádný vliv na aktuální situaci a budoucí směřování.
PS: konečně by sis mohl sám přečíst parametry a podmínky testování aut při homologaci. Až si to přečteš, tak snad tomu co sis sám přečetl budeš věřit víc, než tomu, čemu by sis věřit přál, nebo tomu, co ses dočetl od nějakého senzacechtivého pisálka.
Zatím jen ukazuješ, jak nuzně jsi informován a jak silně je omezena tvá mozková kapacita na úkor nenávisti tobě vlastní. :-!
Pro začátek, při homologaci se auta netestují na plný výkon. Není potřeba, není tedy ani žádné omezení.
Ještě jednou pro ty pomalejší a rozumu mdlého - nebudou.
Byla by nutná pevná právní základna pro takovou akci. Asi ti budu muset vysvětlit proces schvalování a vydávání zákonu v naši zemi. Ale jen pro tvoji informaci: nutný návrh zákona (nikdo neví, jak by měl znít a jestli je vůbec to, co udělal VW protiprávní), pak přijde první projednání a prostor pro námitky. Druhé čtení a potenciální možnost schválení. Pokud ne, opakuje se čtení, případně je návrh zákona zamítnut a poslán k přepracování. Když to projde až do senátu, opět to mohou vrátit. Ale jen jednou. Když se jim to povede schválit, jde to k prezidentovi, který to může jednou zamítnout.
Tohle "kolečko" rozhodně není na "do roka", protože například protikuřácký zákon se diskutuje roky a doposavaď schválen nebyl. A to je zakon, který má vliv na zdraví obyvatelstva zatraceně větší dopady, než nějaká testovací sekvence SW v řidící jednotce motoru.
Už to chápeš? :-!
Nikdo zatím nedokázal oficiálně povedět, jestli ty auta reálně plní staré emisní limity - jestli toho jsou schopny i bez oné falšovací sekvence v kódu. A proto se o tom furt dokola píše.
Jen ty to nejsi schopen pochopit. A meleš tu nesmysly. Až bude známo oficiální stanovisko, zajisté to sám zaregistruješ. :-!