Novinky
Jozki
0
Ked myslis. :-! Ked sa ma A1 robit az v 2009 tak dovtedy sa musi pripravit nielen auto ale aj haly, pripravit logistika atd. teda rozhodnutie o zavode sa tiez robi vopred. Alebo si myslis ze o zavode sa rozhodne mesiac vopred ?
Přejít do diskuze
zlepšuješ sa, už len rok staré :yes: >😁 ale časy sa akosi od roku 2007 zmenili, ono nechcem sa hádať a biť do pŕs, ale tá A1 bude Blave svedčať 😉
hm, správa zverejnená 30.11.2006, odvtedy pretieklo veľa vody...veď uvidíme, ja vravím, že A1 sa bude vyrábať v BA
Male auto v Pruseri, v tom centre europskych byrokratov? No zbohom! To uz sa asi fakt nedalo najst miesto, kde by sa dalo vyrobit lacnejsie...
hoši, veď už je to isté...VW Slovensko bude vyrábať VW Up a Audi A1, takže sa nám v automobilovom priemysle celkom pekne rozloží portfólio, čo sa tried týka... :yes:
Pokud budeme označovat třídu aut, ve které se nachází VW Polo (sice technicky na slušné úrovni ale s naprosto nudným designem a vyšší cenou), jako MALÉ (sem patří např. "lídři" evropského trhu Peugeot 207, Renault Clio, Opel Corsa nebo Fiat Grande Punto) tak pod touto třídou je jště třída "MINI" (sem patří např. Peugeot 107, Renault Twingo, Fiat Panda nebo Hyundai i10). Zde je VW zastoupen pouze brazilským Foxem, což je pro Evropu docela nedůstojnej zástupce. Proto zde by měl VW zapracovat a nabídnout opravdu skutečnej VolksWagen.
Up je najpravdepodobnejším kandidátom. Podľa posledných tlačových správ z Nemecka je vo VW Bratislava definitívne pasé Audi Q3.
Plonkovej? Vsak podla nasho eVWangelistu cely svet netrpezlivo caka, kedy vyjde nove Polo. Bute to vraj potom bomba, a vsetci to mozu s malymi autami rovno zabalit... 😄
Ono to zas tak nelogické není, v budoucnu poletí menší a malá auta a zde je VW plonkovej (pokud nepočítáme ten trapný pokus s FOXem z Brazílie), takže investovat v této době do výroby malých aut (ať se budou jmenovat UP nebo jinak) je naprosto logické, navíc pro VW je za 5 minut 12. Takovéto malé auto se musí kvůli nižším nákladům vyrábět na východ od Německa, jinak skončí neslavně jako kdysi skončilo (sice technicky docela na výši) VW Lupo.
Q7 si dneska koupi leda totalni ... diamantovy cowboy. Budoucnost patri uspornym autum.
Nez se investovane penize promeni v realnou tovarnu bude jiz nekolik let po recesi.
Koncom minuleho tyzdna - stvrtok/piatok sa malo rozhodnut o tom kde sa bude vyrabat Up-ko. Zeby tieto planovane investicie naznacili kde to bude ?
Musí niečo robiť. Octávky pôjdu časom asi určite preč (možno neskôr, ale pôjdu), odbyt Touaregov, Cayennov a Q7 pomaly ale iste klesá, nevytrhne to asi ani chystané Q3 či nový Touareg, takže sa snažia lacných ľudí a dobrú lokakalitu si udržať. Ak potrebujú na prežitie menšie a ľudovejšie modely, tak ich budú vyrábať, prázdne draho vybudované kapacity sú zahodené peniaze...
Zaujímavé!! VW teraz prepustil všetkých externých zamestnancov a chce dalšie modely vyrabat?
Já když slyším spojení pobídky od vlády a automobil. průmysl, otevírá se mi nůž v kapse.. U nás se ale taky nikdo nikdy nepoučí...