Mezi nejhoršími jsou opět „staří známí.“ Úplně nejhorší je Renault Kangoo, v top ten jsou také Ford Ka, Dacia Logan nebo Volkswagen Sharan. V nejméně spolehlivé desítce jsou zastoupeny i Alfa Romeo 147 nebo Kia Sorento.
Aha, asi mě jen zaskočilo, že v textu nezmiňujete některá auta z nejhorší pětky, když mluvíte o nejhorší desítce.
Tahle statistika spíš než kvalitu aut ukazuje kvalitu majitelů aut. Samozřejmě, že majitel Porsche 911 bude pravidelně auto servisovat ve značkovém servisu, zatímco majitel laciného auta spíš bude kutit sám anebo se svěří do rukou garážníka. Spousta těch poruchových aut je v rukou nemajetných nebo nezkušených řidičů. Ostatně zejména u starších ojetin je koloběh: levná ojetina-nespolehlivý vůz-ještě levnější ojetina, velmi znatelný. Viz. třeba Mercedes třídy M. O obecně levných ojetinách jako je Renault nebo Fiat ani nemluvě.
U novych aut majitele Mercedes nechavaji asi hodne casto servisovat, proto je na spici. U starych se pak bez servisu z prednich pricek vytratil a nastupuji japonci. U levnych aut se servis kona minimalne jak u novych tak u starych, proto od pocatku okupuji posledni pricky. Tato statistika nema se spolehlivosti co delat. Japonec je stale nejlepsi, holt se ostatni musi stale ucit vyrabet a ne servisovat ;-)
Jedine kdy si pamatuji, ze nemecka kvalita neco znamena byla II.svetova. To rikali i Amici. Po dobyti americkeho trhu japonci, je jasne, kdo od te doby vladne svetove spolehlivosti ;-)
Opravdu nechápu statistiku ukazující ochotu (možnosti) majitele udržovat auto v bezvadném stavu. O proběhu kilometrů a způsobu užívání jednotlivých aut ani nemluvě. Kde je například zahrnuto, že Tiguan 1,4 není schopen s jedním motorem ujet 100 t.km? Často ani 50.....
Stálo by za zmínku, zda Mercedesy starší 3 let jsou stále ještě spolehlivé, či nikoliv. Nebo jsou exportovány do Bulharská, Rumunska,, Litvy a pod., takže se ve statistikách nevyskytují v dostatečném počtu?!
se vyplatila. Po blamáži s kvalitou u modelů z let 2003- 2009? šli do akce 6 let servis zdarma. To znamená, že zákazník jezdí pravidelně servisovat, auta na technickou přijedou příkladně připravena a při prodeji po 3 letech není nový kupující nucen jezdit po garážích a taky "jede do stáje se svým medvědem". Tím pádem vše, co se kazilo vychytali, nebylo veřejněno a zákazník jenom zpívá chválu.
Tak se to dělá!
Bravo Mercedes Benz :yes:
No ale to znamená, že i pak, po profi zásazích v garážích ta kvalita má svou setrvačnost. Prostě prémiový nápad a Mercedes si zaslouží uznání! ... jiní mezitím šulili a škrblili a taky se jim to vyplácí....
911 997S
za 5 let provozu, najeto necelých 70tis, od novoty:
pravidelný servis cca. 80tis plus přední desky 15.
mimořádný: klakson cca. 8.
dvakrát lakovna přední spojler /5cm nad zemí/ - jen spoluúčast
pneu: 5x sada á cca. Jedno opapučování cca. 50tis... tzn. 250.
a pak jen benzín carrera100
.... když se na to tak dívám tak mě asi *.ne >:D >:D:-(
Mne ta skodovacka stylovka hodne pripomina starou Astru F, roky 91-98.
Trochu faceliftujeme svetla, okna muzem nechat a mame skodovackou stylovku. Akorat ze ta Astra oproti skodovackemu uskakanemu lowcostu byla i v cabriu ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Realna spolahlivost auta sa prejavi az v hodnoteni 8-9 rocne a 10-11 rocne.
TUV sice tvrdi, ze "najspolahlivejsie su Audi/Mercedes/Porsche a Toyota", ale pri starsich autach (8-11 rocne) maju nemecke auta minimalne zastupenie v TOP10 (Audi 0%, Porsche 10%, Mercedes 10%), oproti tomu Toyota 50% ucast (!).
[odkaz]
[odkaz]
A kde jsou ostatní modely než jenom 911?
Ty 911 vedou asi jenom proto, že s nimi majitelé moc nenajezdí a všechny SUVčka a Panamery, které mají lidé jako služebáky asi moc spolehlivé nejsou?