Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada XRAY: Nový crossover oficiálně odhalen

Lada XRAY se na ruském trhu začne prodávat v únoru 2016. Platformu vůz sdílí s modely Dacia.
Zpět na článek
6. 11. 2015 14:44
6. 11. 2015 15:11
6. 11. 2015 15:23
7. 11. 2015 12:48
6. 11. 2015 17:10
6. 11. 2015 19:00
6. 11. 2015 19:48
7. 11. 2015 13:15
6. 11. 2015 15:23
6. 11. 2015 15:36
6. 11. 2015 15:39
7. 11. 2015 12:27
6. 11. 2015 19:34
6. 11. 2015 21:37
6. 11. 2015 22:34
6. 11. 2015 18:09
6. 11. 2015 15:29
6. 11. 2015 15:35
6. 11. 2015 21:51
6. 11. 2015 15:49
6. 11. 2015 16:12
6. 11. 2015 22:03
6. 11. 2015 17:46
6. 11. 2015 18:51
6. 11. 2015 21:37
6. 11. 2015 18:45
6. 11. 2015 23:12
6. 11. 2015 23:39
6. 11. 2015 23:38
7. 11. 2015 08:30
6. 11. 2015 14:44
ako C3
Nejako mi to pripomína Citroen C3. Škoda tých kolies, nejako k tomu nepasujú. Ale inak týmto lacným autám fandím :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
6. 11. 2015 14:44
s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechovku s
těmi prolisy ta svá auta prostě zabily. Když už je tam chtěli, tak OK, mohly být i takto tvarované, ale proč je proboha neudělali naopak? Vždyť takto to auto totálně znemožnili. (kdybych to měl j něčemu přirovnat, tak vypadá jako holka s malýma prsama, malým zadkem ale velikým břichem (podobná přirovnávání nesnáším, ale nic lepšího mě nenapadlo).
Rozbalit vlákno
16
6. 11. 2015 14:58
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
Ano, ty prolisy. Naprostý souhlas...
EDIT: Ale počkám přece jen s hodnocením celku, až se víc dozvím o technice. Na druhou stranu,jednoduchá technika může být největším plus...
Avatar - 3_diamanty
6. 11. 2015 15:16
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
nepotrva dlho a tento sikovny tah z bocnymi prelismi zacnu napodobnovat aj dalsi ... kludne sa vsadim ze nieco podobne uvidime coskoro aj na inych znackach len trosku v inej forme a rozsahu...... inak prave tie prelisy su fajn.... a davaju ladam charizmu a styl ... xray nema byt nudny rapid... v DSku by sa mohli ucit od lady co je styl a co uz je gyc ... klobuk dole pred dizajnerom lady... toto je carovanie s dizajnom.... a doslova za par babiek :yes:
Avatar - kari.laz
6. 11. 2015 15:20
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
teď jsem se upřímně zasmál >:D
Avatar - 3_diamanty
6. 11. 2015 15:21
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
smiech lieci.... nemas za co ;-)
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
A prečo? Že je to Lada, tak to nemôže byť dobré? Aspoň je to zaujímavé. Na rozdiel od väčšiny. Aj keď SUV nemusím.
Avatar - kari.laz
6. 11. 2015 20:44
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
Tak to je mi upřímně líto, že nevíš, čemu jsem se zasmál. Ale všem "normálním" to došlo ;-)
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
Tak to máš pravdu, "normálny" v úvodzovkách naozaj nie som. ;-)
6. 11. 2015 21:50
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
Tak určitě >:D
6. 11. 2015 18:52
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
souhlas, ty prolisy jsou strašné a nechápu proč ještě navíc symetrické ...
6. 11. 2015 19:01
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
Jak to myslis, naopak?
Avatar - Barry Lyndon
7. 11. 2015 15:54
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
naopak myslím prostě naopak :-) . Místo vmáčklých vypouklé, nebo jak to říci - prostě jako přes kola tlusté a uprostřed dveří hubené...
Avatar - KubikCv
6. 11. 2015 23:42
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
Na jednu stranu je na autě několik prolisů...ale k tomu mi kontrastuje to víčko nádrže...to je pěst na oko >:D >:D
Avatar - Barrichello
7. 11. 2015 00:30
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
to víčko se nepovedlo, stejně tak u Vesty, moc velký, kritizují to i rusové, viz video
Avatar - KubikCv
7. 11. 2015 20:33
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
to jsem taky pochopil i když nevládnu ruštinou >:D
8. 11. 2015 22:08
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
alespoň se vám pod to víčko vejde jak hrdlo nádrže na benzín, tak zájemcům na plyn ;-)
8. 11. 2015 22:09
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
aaa, zase holka s velkým břichem, no tak je těhotná, protože si předtím vycpala podprsenku, a na někoho tím zapůsobila, no >:-[]
Avatar - rohYpnol
6. 11. 2015 15:01
Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Upřímně Vesta i Xray vypadají konečně, a tím konečně myslím konečně po takřka 33 letech po ukončení výroby Žiguli 2101, na úrovni doby vzniku.

Přinejmenším z fotografie auto vypadá i smotované a dílensky zpracované tak, že může hrdě stát s cenovkou v autosalónu. Za mě jen opravdu doufám, že reálně vyrobené kusy budou konečně, a tím konečně myslím konečně po takřka 33 letech po ukončení výroby Žiguli 2101 >:-[] , hodny jednoho z nejkrásnějších jmen automobilky vůbec.

Snad když už i Rumuni umí vyrobit auto kvalitativně na úrovni, tak snad už konečně i Rusové...

Za mě přeji novým modelům Lady hodně úspěchů a jen doufám, že se dostanou reálně i do Evropy. Doufám, že právě tyhle modely budou znamenat návrat Lady na české silnice :-!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
6. 11. 2015 15:12
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
suhlas.. vyzera super.... aj vesta je paradna... lada konecne nabrala spravny kurz... :yes:

je tiez verim ze budu tieto kusky aj u nas.. bola by velka skoda ak by tieto vozy u nas neboli .... pride mi x ray zaujimavejsi ako mnohe zavedene kusky hrajuce sa na legendy ..... uvidime... snad sa tychto novych modelov od lady konecne dockame aj u nas.. xray by som si vedel predstavit v "garazi" ... uz na pohlad sikovne a pekne auto :yes:
6. 11. 2015 15:48
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Z pohledu co kdy Lada vyrobila je to dobré, resp. zdaleka nejlepší, avšak pořád to vypadá jaksi lacině a velmi kompromisně.
Vzhledem k tomu, že je Vesta a XRay jen přebouchaná Dacia Logan/Sandero, tak mi přijde rumunský "originál" výrazně zdařilejší.
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Lada Vesta není "přebouchaná Dacia Logan/Sandero". Vesta s modely Logan/Sandero nemá nic spolecného.
6. 11. 2015 21:32
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Kromě podvozkové platformy, byť upravené.. :-)
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Vesta a XRAY mají zcela odlisné platformy.
6. 11. 2015 22:07
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Plést se mohu, ale vzhledem k tomu, že obě auta mají stejný rozvor, téměř stejné rozměry a lowcost účel, tak velmi pochybuji, že by koncern vyvíjel celé nové auto, když už ho má hotové. Lada má výhodu pouze v tom, že jako novější model dostala palubní desku s Renaultu Captur. Současně bych se ale nedivil, kdyby ho po faceliftu dostali i Dacie.
Mezi Ladou, Dacií a Datsunem budou fakticky jen minimální rozdíly pro dané trhy.
Vnějším vzhledem zatím Lada s Dacií prohrává, což tedy není zrovna lichotka...
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Pochybovat muzes ale to je tak vsechno co muzes delat. Já jsem napsal jak to je ve skutecnosti tak si klidne dál pochybuj kdyz te to baví.

Ovsem docela by me zajímalo proc do toho pletes Datsun.
6. 11. 2015 17:09
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Radsi auto z Ruska nez z Rumunska. Konecne krasavec ktery stoji za to! :yes:
Avatar - pumpkin
7. 11. 2015 12:17
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Asi kvôli takému vnímaniu predávajú v Rusku Dacie pod značkou Renault. >:D
Ako keby to nebolo úplne jedno...
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 18:36
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Já myslím že tahle auta mohou zaznamenat v zemích bývalého soc. bloku i v chudších západních zemích úspěch. Rozhodně se nemaj zač stydět ve srovnání s Dacií. Ta 1,8 bude zajímavá.
6. 11. 2015 21:50
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Když to bude dost levné = ještě levnější než Dacia tak se něco prodá i mimo Rusko. Pokud to dokážou vyrobit.
Avatar - MadPete
6. 11. 2015 15:11
Vzhled
Kola moc malá, linie oken moc vysoko a ty prolisy jsou výrazem rizí bezradnosti designéra. Ještě dlouhou cestu od podivnosti k osobitosti máš před sebou, Ivane.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
6. 11. 2015 15:23
Re: Vzhled
co to mozu byt? 15tky-16tky? z isteho uhla pohladu nie su az take male [odkaz] ... mozno to chce inu farbu... biela farba auto opticky nafukne... v ciernej bude xray stihlejsi ;-)
Re: Vzhled
Ten bezradný designér je Steve Mattin který pochází z Velké Británie, drív byl viceprezident a séfdesigner Volvo Car Corporation a jeste drív mel významnou pozici v designové oddelení firmy Daimler. Takze ten design se ti líbit nemusí, ale Ivan ho nedelal.
Avatar - pumpkin
7. 11. 2015 12:48
Re: Vzhled
Vesta sa mu pekne podarila, ale tu navrhol niečo, kde by sa hodili hádam dvadsiatky kolesá aby to dobre vyzeralo. O predajný úspech by som sa ale napriek tomu neobával...
Re: Vzhled
Mne príde bezradný tvoj príspevok. Aj by si napísal, že to vyzerá dobre, ale hanbíš sa, lebo je to Lada. Byť to lacné auto západnej produkcie, napísal by si niečo iné.
6. 11. 2015 17:10
Re: Vzhled
Jo. Q7 to asi neni. :-!
Avatar - Barry Lyndon
6. 11. 2015 17:50
Re: Vzhled
Přesně, ale malá kola a vysoká linie oken jsou dejme tomu vlastnosti dané lowcostovým segmentem a typem karoserie. Šikovný designér to ovšem umí zamaskovat. Tady se to ale vůbec nepovedlo a ty prolisy (uprostřed dveří tlusté, přes kola hubené) všechny tyto neduhy ještě naopak zhoršují...
Re: Vzhled
Takze Steve Mattin je nešikovný designer?
Avatar - Barry Lyndon
6. 11. 2015 18:07
Re: Vzhled
tak pokud bylo cílem vytvořit obtloustlou obludku na malých kolečkách a tento rys ještě co možná nejvíce zdůraznit, tak je naopak velice šikovný... Nevím jaké měli cíle, ale mému vkusu se to příčí (a řekl bych že i vkusu mainstreamovému - protože obvykle se designeři u jakéhokoliv auta snaží co možná nejvíce zvýraznit velikost kol a pomocí různých prolisů opticky odlehčit ponton, aby auto vypadalo jakoby útleji a výkonněji...)
Re: Vzhled
Já jenom ze Mattin (pokud ti to jméno neco ríká) není zrovna neschopný designer.
Avatar - Barry Lyndon
6. 11. 2015 18:20
Re: Vzhled
tak i mistr tesař.... ;-)
6. 11. 2015 19:00
Re: Vzhled
Ono to neni jenom vec designeru. Ten treba udela hezkou skicu, ale ta se musi optimalizovat, aby to slo za rozumne penize vyrobit a mohlo to jezdit po silnicich.
6. 11. 2015 19:48
Re: Vzhled
Znalí problému vědí, že sebelepší designér může byt semlet dostupnou výrobní technologií. Oni prostě na realizaci kvalitního designu nemají prostředky. Proto to takhle dopadlo. Nápad dobrý, ale ústupky technologům z toho doslova čpí až za roh.
Avatar - pumpkin
7. 11. 2015 13:15
Re: Vzhled
Áno, ak by si mohol dovoliť svalnatejšie blatníky a väčšie kolesá, tak je to o inom. Lenže Mattin to predsa nerobil pre nejaký Range Rover, takže s tým mohol počítať.
Samozrejme nevidím do toho, ale navrhnúť pekné lacné auto je možno náročnejšie než nejaké prémiové, takže klobúk dole pred Gardinerom a jeho malým dizajnérskym tímom v Bukurešti. Sandero druhej generácie sa im veľmi podarilo. :yes:
6. 11. 2015 15:23
srovnání
Co se designu týče, tak zlatej Duster.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - 3_diamanty
6. 11. 2015 15:24
Re: srovnání
duster nie je crossover ... ale ano porovnat dizajn sa da... mne sa napriklad xray paci viac ako GLE coupe...
6. 11. 2015 15:31
Re: srovnání
Chlape, já tě mám vcelku rád, protože sem zkrátka patříš, ale tady jsi se utnul... Páč jsi vedle sebe postavil auta, která od sebe dělí minimálně oba břehy Volhy...
Avatar - _Karel_
6. 11. 2015 15:36
Re: srovnání
Spíš atlantik.
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2015 15:39
Re: srovnání
a tiez desatinna ciarka v cenovke >:-[]
Re: srovnání
Cenovka ani trieda nemusia zásadne určovať hranice dizajnu, alebo nápadu. ;-)
6. 11. 2015 17:11
Re: srovnání
Tata Nano anybody? >:D
Re: srovnání
Nauč sa okrem čítania aj chápať. Napísal som "nemusia zásadne určovať hranice", nie "neurčujú hranice"... :-!
7. 11. 2015 08:31
Re: srovnání
whatever....psat o hranicich designu v kontextu ceny ci tridy u masove vyrabene plechovky na 4 kolech je bullcrap. Clanek neni o Pagani Huayra, hm? :-!
Re: srovnání
Je to sice OT ale Walter de Silva odchází z koncernu Volkswagen.

[odkaz]

A toto oznámení ze strány Vokswagenu pro novináre je taky OT ale vynikající:

Hinweis zu Verbrauchs- und CO2-Werten innerhalb der Pressedatenbank

Wolfsburg, 05. November 2015

Sehr geehrte Damen und Herren,

wie wir mit der Pressemitteilung "Volkswagen stellt bei internen Untersuchungen Unregelmäßigkeiten bei CO2-Werten fest" (zur Pressemitteilung) vom 03. November 2015 mitgeteilt haben, sind die von Volkswagen publizierten CO2- und damit auch Verbrauchswerte für einige Modelle unzutreffend angegeben. Derzeit prüfen wir, welche Modelle konkret betroffen sind.

Bitte berücksichtigen Sie, dass die CO2-Emissionen und damit auch die Verbrauchswerte, die wir Ihnen auf dieser Website www.volkswagen-media-services.com nennen, bis zur Klärung der Geschehnisse unter Vorbehalt stehen und möglicherweise unzutreffend angegeben sind.

Volkswagen setzt alles daran, nach Absprache mit den zuständigen Behörden, schnellstmöglich eine Klärung der weiteren Vorgehensweise sowie die korrekte Einstufung und Darstellung der CO2-Werte und der Verbrauchswerte der betroffenen Fahrzeuge vorzunehmen.

Vielen Dank für Ihr Verständnis

Volkswagen Konzernkommunikation
Leiter Konzernkommunikation

Hans-Gerd Bode
Telefon: +49 (0) 5361 / 9-24319
E-Mail: hans-gerd.bode@volkswagen.de
www.volkswagenag.com
Re: srovnání
Koki, to je gól... VW sa nezdá...
Ten Silva - zaujímalo by ma, kde zakotví. Nezdá sa mi, že by len tak šiel do dôchodku a na všetko sa vykašlal... Mimochodom, de Silva alebo da Silva? Registrujem v tlači obidve verzie. Ale asi skôr to prvé...
Re: srovnání
"de", celým jménem Walter Maria de Silva. De Silva má 64 let. Zajímavé ze v tiskové zpráve Volkswagenu není ani slovo o nástupci de Silvy. To by bylo logické pokud by se rozhodli jeho dosavadní pozici zrusit. Pokud ne, tak je to divné.
Avatar - donPedro
6. 11. 2015 19:08
Re: srovnání
Tak mu tedy popřejme pěkný a klidný důchod. Byť pravda s troškou závisti, neb já v tom věku, jak to tak vypadá, budu museti ještě pracovati.
Avatar - AUDIRS6
6. 11. 2015 19:34
Re: srovnání
Díky. ;-)
De Silvovi teda prajem prijemny dochodok. :-)
No a ten zvysok... nemam slov - to akoze nevedia zmerat podla NEDC poriadne ani CO2 a spotrebu ? >:D
Resp. mozno aj vedia, ale asi ho chceli a zmerali trochu prefíkanejsie... :-! 8-s FUJ !
6. 11. 2015 21:37
Re: srovnání
I kdyby Walter nenavrhl nic jiného, než Alfu 156, tak se stal nesmrtelným! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Floyd
6. 11. 2015 22:34
Re: srovnání
Má pravdu, předsedo :-)
Avatar - Barry Lyndon
6. 11. 2015 17:53
Re: srovnání
tak Duster je designově na lowcostový segment mimořádně povedený. Design je jeden z plusů toho auta.
Avatar - Emel
6. 11. 2015 18:09
Re: srovnání
Jo, Duster je parádní auto.
Avatar - M1chal
6. 11. 2015 15:29
Lada
No, není to nic extra, ale jdou správným směrem :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
6. 11. 2015 15:35
Re: Lada
Tak s tím by se dalo souhlasit.
6. 11. 2015 21:51
Re: Lada
Otázka jak daleko je konec lese a kolik sebou mají pití... >:D
Avatar - 3_diamanty
6. 11. 2015 15:37
buducorocny predajny rok
v rusku bude mozno prave aj v znameni lady a jej navratu na vyslnie na domacom trhu ..... predsa len ten naskok nad korejcami sa dost zmensil za posledne 3-4 roky a korejci sa uz dost nebezpecne priblizili k lade.... po nabehu vesty a xray by ale lada mala ist konecne zase predajom vyssie a zrejme aj na ukor prave spominanych korejcov .... ktori uz podla mna nebudu mat taku silnu poziciu alebo lepsie povedane... ich pocty sa uz stabilizuju pripadne pridu mierne poklesy...take porovnanie vesty s riom sedan alebo xray so soulom moze byt koniec koncov po praktickej stranke celkom zaujimave ..... a urcite rozhodne aj cena.... samozrejme lada este nie je tam kde kia ale jednoducho lada je doma... a ponukne solidne auto a to sa musi prejavit... ocakavam teda velky navrat lady na domacom trhu a to uz buduci rok ....
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2015 15:48
Celkem pohledný lowcost,
ale ty prolisy to kazí. Jinak vedle Dacie se stydět nemusí. Vliv Renaultu je znát.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
6. 11. 2015 16:10
Re: Celkem pohledný lowcost,
A to je právě ta chyba 8-s
Avatar - pumpkin
7. 11. 2015 13:32
Re: Celkem pohledný lowcost,
Radšej by si videl krach Lady ako jej záchranu od Renaultu?
Avatar - KubikCv
6. 11. 2015 22:43
Re: Celkem pohledný lowcost,
právě že toho vlivu Renaultu se bojím...ceny ND pro Lady byly takřka poloviční oproti Dacii.
7. 11. 2015 16:25
Re: Celkem pohledný lowcost,
Len pokiaľ si nemal zdroj na východ ob našich hraníc, tak bol celkom problém s niektorými dielmi
Avatar - Well-being
6. 11. 2015 15:49
Nebýt
těch zprohýbaných boků, mohlo to být docela fešné auto ...
Rozbalit vlákno
2
Re: Nebýt
Je to fešné auto, bez nich by to bola šedá nezaujímavá myš... Naopak, tie prelisy chceli v dnešnom konzervatívnom svete odvahu a za to :yes:
Avatar - Barry Lyndon
6. 11. 2015 17:55
Re: Nebýt
tak s těmito proporcemi by to fešné nebylo asi nikdy, ale bez těch kontraproduktivních prolisů by to bylo nepochybně lepší....
Avatar - twistedTSD
6. 11. 2015 16:12
iksraj
Škoda těch utopených koleček pod masou plechu, ale stále je to holt low-cost. Za slušnou cenu by to beznadějné být nemuselo...

PS: doufám, že v diskusi nebude zase tak nablito, jako obvykle.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
6. 11. 2015 22:03
Re: iksraj
ty utopený kola jsou u Lady stálice snad už od dob řady 11x
Trošku mi to z dálky připomnělo Hyundai ix35
6. 11. 2015 17:30
na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Ruská technika obvykle žere i trávu kolem silnice a její kvalita je v duchu:"za každou cenu dojedu do cíle, zpět nikoliv"
Rozbalit vlákno
22
Avatar - _Karel_
6. 11. 2015 17:41
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Je poznat, že jezdíš ruskými auty celý život.
Taky platí "Fordem tam, vlakem zpátky" a "nekupuji si auta od F" a pod.
6. 11. 2015 19:01
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Nejsem blázen abych trávil celý život za volantem ruských aut, mám rád spolehlivost.
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 19:03
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
a proto máš určitě německý kubelwagen což je spolehlivost sama. Většina majitelů německých uberwagenů zná líp slečnu na recepci ofiko servisu než vlastní manželku >:D >:D
Avatar - _Karel_
6. 11. 2015 19:51
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Kdepak VW, bariku- koukni- [odkaz]
A nakonci recenze, cituji- "tohle auto MILUJI, GAZelle je můj splněný sen o pracovním autě pro moje potřeby".
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 20:02
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
já tu recenzi četl. Ale kromě pracovního auta má jistě i nějaký osobák. Mimochodem jednu Gazelu sem dneska taky viděl, má jí firma co sváží odpadky z košů. Pak vídám ještě jednu mrazírnu
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
VYP 2
Avatar - _Karel_
6. 11. 2015 19:33
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Když víš jak se sypou, myslel jsem, že v nich jezdíš.Protože jak jinak bys to věděl? Novější ruský auta se tu téměř neprodávají, tudíž téměř nejezdí, ve statistikách nefigurují, a že bys jen tak plácal jsem nevěřil.Tak mi z toho vyšel dlouholetý majitel.

A když koukám na tvůj profil - chlapa co má rád spolehlivá auta a není blázen aby trávil život za volantem ruských aut - Gaz a Dacia. Tak jestli ti ho někdo neheknul, tak se ti to povedlo >:D
6. 11. 2015 20:12
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Nadšení s GAZelle mi taky nevydrželo moc dlouho, takže kdo to četl celé, dočetl se i to že jsem ji prodal, neb už mě nebavilo s sebou vozit bednu s vercajkem a nejistotu návratu.

Dacia je spolehlivá, ale......má svý mouchy, těžko říct jestli si ji nechám jako druhý auto, anebo raději vyměním za něco rozumnějšího.

Tyto dva kousky vozů mi jasně otevřely oči :-)
Avatar - _Karel_
6. 11. 2015 20:16
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Nebudu polemizovat s přenášením jedné zkušenosti na celou produkci, ale - s bednou nářadí bys u evropských aut nepochodil. A o tom to celé je. Já docela věřím, že to nejsou žádné zázraky, ale velice jednoduchý auta, který spravíš u silnice s kleštěma a šroubovákem. Možná proto jsi ho miloval?
Mě by ale asi nenapadlo kvůli řvoucímu a žravému Ducatu odsuzovat automaticky Punto.
6. 11. 2015 20:25
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
otázkou je, jestli bych u EU aut dřív potřeboval odtahovku, nebo u ruských tu bednu s nářadím

auto je nyní silně spotřební věc, bohužel
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 20:31
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Každopádně ta odtahovka a následný servis by tě stál asi tolik, co servis za 3 roky s bednou nářadí. U toho evropského (německého) wagenu sou totiž krapet jiný cenovky.
Avatar - AUDIRS6
7. 11. 2015 10:04
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Tak pozoooor, aj Ducato som mal vo firme.
A paradox je ten, ze tak ako talianov nemam rad, tak tomu Ducatu ti moji "delníci" nevedeli nijako extra uskodit ! >:D Motor vydrzal vsetko, lietalo jak raketa ( aj ked si vedelo cucnut aj 13 et+ ) a jedine co som musel koli tym miesizelezam robit, tak repas radenia prevodovky - proste tie plastove uchyty komplet vytrhali... 8-s
Ale inac spokojnost. ;-)
Avatar - _Karel_
7. 11. 2015 10:32
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
To byl jen příklad, co mě napadl ;-) I když řvoucí motor to byl, a jak sám píšeš žral.
Pointou bylo, že podle motoru Ducata nebudu posuzovat Punto.
7. 11. 2015 01:54
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Dacia je ruská? Já myslel, že rumunská....
7. 11. 2015 01:45
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Príma názor, ale mám už druhou Ladu, první r.v.2003, druhá r.v. 2010 a se spolehlivostí problém nemám
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Nerekl bych ze v oblasti kvality bude v prípade Lady XRAY nejaký zásadní problém.
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 18:33
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
A proto dodne jezdí volhy 21, 24 a všechny možné žiguli. zrovna sem dneska cestou zpráce potkal bílou 2107 >:D >:D
6. 11. 2015 19:02
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
A že jich jezdí na českých silnicích. Např. letos jsem jich na cestě k moři potkal nespočet a to bylo v rámci EU!
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 20:00
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
tuhle sem viděl i jednu Grantu. A Nivy sou taky k vidění, dokonce i v Praze. Maj je jak soukromníci, tak zeměměřiči
6. 11. 2015 20:14
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
v mém blízkém okolí jsou 2 Nivy, jedna stará totálně na šrot, jedna novější o níž majitel tvrdí, že pokaždé cestě do lesa na houby a zpět musí měnit čepy
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 20:16
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Niva rezne ano. Kdo není schopen udělat po koupi nástřik dutin a podvozku a čas od času ho zopakovat, tomu to shnije no.

zato to vyjede všude
6. 11. 2015 20:21
Re: na první pohled mě zaujmě 4x4 s robotem, ale
Pokud se Niva firmě za 4 roky provozu zaplatí, proč ne. Tyhle auta ve firmách dostávají tak na *, že to víc jak 4 roky nevydrží. Nejpozději po druhý STK se to prodá, já to koupím z nadšení, pak mám akorát smutek, rozčarování a nakonec to vzdám :-)
6. 11. 2015 17:43
Vestě to sluší víc!
Bohužel, design XRay trpí evidentní disproporcí mezi výškou pontonu a velikostí kol a ve srovnání s tím i docela malou šířkou. A pak už to nezachrání ani poměrně zdařilý zbytek designu.... ;-\ :no: Je to takový hezčí EcoSport... ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
6. 11. 2015 17:46
Tož jak?
Tož přední pohled tak nějak sympaticky OK, byť na něm jest patrná jistá lehká disproporce v poměru výšky vs. šířky, ovšem nic co by bylo zásadně na závadu. Záď jest oproti přídi pravda poněku konzervativnější, mohlo u ní býti v kontextu s přídí klidně použito i více odvahy, přesto (anebo snad právě proto?) jest příjemně elegantní. A závěrem si dovolím oceniti odvahu designérů udělat takto kontroverzně, a nebál bych se říci že novátorsky, boční prolisy. Jestli se z nich ale stane v brzku ostatními napodobovaná markanta, no bych si dovolil zaprognostikovat, že asi nikoliv, ale mohu se samosebou mýlit. A dovolím si dokonce i jedno srovnání: tato myšlénka jeví se mi býti natolik revoluční, a i právě proto neopakovatelná, jako svého času byly kreace Chrise Bangleho u BMW. Tedy sumasumárum, pro automobilku Lada, a potažmo její zákazíky, velmi zdařilý počin. Tož tak :yes: :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - donPedro
6. 11. 2015 18:51
Re: Tož jak?
Děkuji :-) :yes:
6. 11. 2015 21:37
Re: Tož jak?
Ale áno. Viem si predstavit ze v skicách to vyzeralo úžasne. Potom museli zohľadniť výrobné možnosti, dostupné materiály, cenu... Nakoniec to skončilo niekde na úrovni Citroen c3-xr (dizajnovo). Takže fajn. Ale úprimne, keby som už musel vyberať v týchto hladinách, predsa len ten Duster mi príde taký úprimnejší. No ale je fakt že spomenuté dizajnové riešenie by zniesli aj značky s oveľa vyššími imidžovými ambíciami.
Avatar - Auto CZ
6. 11. 2015 18:41
13 palce na crossovery?
Zlata niva., spojenectvo s rendlikom skonci v kosostvorci. Auto je smiesne zo vsetkych pohladov. Tie uzulinke kolieska asi sluzia ako priprava pre montaz pasoveho pohonu. Kde to ma kanon? Aku vyzbroj to bude mat v zaklade? Ma to zinkovanu karoseriu? :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 19:01
Re: 13 palce na crossovery?
Strašný problém dát na to 15ky
Avatar - 3_diamanty
6. 11. 2015 20:02
Re: 13 palce na crossovery?
13 palcov ma v zaklade felicia .. ja mam na felde sice 14tky ale dam ruku do ohna ze su s prehladom mensie ako tieto disky co vidim na fotkach .. rovnako na 14tkach jazdi aj male picanto..... takze ja to vidim jednoznacne na 15tky na tomto xray ( alebo mozno su to dokonca aj 16tky ... to auto hodne klame svojim vysokym masivnym telom ) ..... zase na druhej strane... komu treba 19tky v takomto aute? tie disky na fotkach nemaju chybu... auto vyzera moc solidne aj na nich a pridu mi tak akurat :yes:
7. 11. 2015 01:58
Re: 13 palce na crossovery?
13ctky no nevím nevím, ale Prioru sem dostal na 14. A plecháče na zimu sem si koupil.
7. 11. 2015 01:42
Re: 13 palce na crossovery?
Priora má pozink
6. 11. 2015 18:45
Je to velky skok
No. Je to malý krok pre automobilový svet, ale obrovský skok pre Ladu... :-)
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2015 22:13
porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
ja osobne bych si v soucasnosti nic s visackou nastupce CCCP nekoupil.
jediny co mam původem z ruska je surovina, z který se vyrabi benzin a po nicem dalším netouzim
Rozbalit vlákno
11
Avatar - _Karel_
6. 11. 2015 22:54
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
Nemáš už toho dost? ;-\ :no:
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
Nemá a nikdy mít nebude.
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
VYP 3

Ocekávaná reakce primitiva s nickem topten, který pravidelne píse protiruské zvratky a opakovane zlehcuje vinu Hitlera. Uz to prihkouplé psaní písmen CCCP ukazuje tvoji inteligenci.
7. 11. 2015 08:31
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
Ty uz jsi se nam zase nejak zasekl, stale stejna slova a porad dokola. Trapne.
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
VYP 4

Pokud se nekdo zasekl tak je to topten, no a samozrejme ty. Ale más pravdu, Vase slinty jsou trapné.
7. 11. 2015 13:24
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
zlehcovani viny hitlera není to, když poukazuju, ze stalin s hitlerem spolupracoval az do doby, nez hitler napad CCCP. tedy ze stalin s hitlerem spolupracoval ještě skoro 2 roky pote, co spolu rozpoutali ww2.
to dokazuje i spojecna vojenska prehlidka wermachtu a rude armády v brestu 23.9.1939 pote, co si hitlerovske nemecko s bolsevickym CCCP rozdelili a napadli polsko a rozparcelovali evropu
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
Je. Ale vy co sympatizujete s nacismem si hledáte ruzné cesty jak zduvodnit vase zvrácené názory.

A s tím Brestem ses zasekl, jak by napsal tvuj ideologický souputník mrazik.
7. 11. 2015 16:37
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
Muzes byt prosim konkretni v cem je ta podpora nacismu a kde jsou ty zvracene nazory. Konkretne prosim.
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
V ruzných príspevcích nicku topten z posledních týdnu. Vyhledávat ti je jiste nebudu.

Jinak nemám náladu ani duvod si dál (diskusne) spinit ruce s nácky nebo primitivy jako jste vy dva.
7. 11. 2015 18:19
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
Jsi jen chudak a primitiv a také jako primitiv se projevuje. Celou dobu jsem s tebou diskutoval slušné a presto jsi me nazval vypatlancem a ted dokonce nackem. Doufám, ze tohle bude pro redakci dostatečný důvod k eliminaci tebe na tomto serveru.
Re: porad lepsi kdyz rusaci vyrabeji pseudoauta nez tanky
Takze si jeste jednou zaspiním ruce.

Lzes. Nenazval jsem te náckem, pouzil jsem slovo nebo. Jinak primitiv a ta dalsí oznacení na tebe sedí. A nez se zeptás "proc" a "konkrétne prosím", tak si prostuduj predevsím svoje príspevky v nedávné diskusi o jiném voze znacky Lada.

To ze jsi vypatlanec potvrzuje napríklad tento príspevek tvého autorství:

mrazik 03.11. 18:52

« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aáá další článek o Ladě

Ja vam kluci doporucim jednu vec.
Chytte se s IPA za rucicky a vyrazte smer rudy vychod s rudou psini na rtech.

Takze pokud by nekdo na tomto serveru nemel být tak jsou to lidé kterí písí nenávistné zvratky o jiných zemích a národech, lidé kterí se snazí zlehcovat vinu Hitlera a nacistu a samozrejme i ti lidé kterí jim tady v diskusích aplaudují a atakují jejich kritiky.
Avatar - KubikCv
6. 11. 2015 23:12
Podobnost
Tak jsem se na ni chvilku zadíval....a trochu mi připomněla tohle >:D >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 23:22
Re: Podobnost
to bude chtít zajít k očnímu pro novej cvikr >:D
Avatar - KubikCv
6. 11. 2015 23:39
Re: Podobnost
furt vidím hrocha >:D >:D
Avatar - Barrichello
6. 11. 2015 23:38
Videa
[odkaz]

[odkaz]

Test Vesta [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2015 08:30
kulaty design
V momente, kdy se do designu aut vraci ostre krivky prijde Lada s kulatym designem, zvlaste ty prolisy a snazi se tvarit jako moderni auto ? Ale snaha se ceni, to jo.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KubikCv
7. 11. 2015 20:17
Re: kulaty design
na zemi kde jezdí čínský auta a prodávají se tam deriváty Opelu Kadett (Daewoo) je tenhle design docela úspěch
Re: kulaty design
Ano, v Rusku se prodává derivát Opelu Kadett, ale práve tam koncí. Takze pokud si chces v Rusku koupit Daewoo Nexia, tak ti moc casu nezbývá.

Jinak nevím co ti vadí na cínských autech. Nekteré cínské modely jsou OK a to platí i pro jejich design. Znackove je ruský trh pestrejsí nez trhy EU. Nejde jen o cínské znacky ale treba i o znacku Acura, která se v Evrope nabízí jen v Rusku a na Ukrajine. V této souvislosti se dá pripomenout ze Rusko bylo prvním evropským trhem znacky Infiniti. A i co se týce jednotlivých modelu znacek které v EU zastoupeny jsou tak se v Rusku dají koupit ruzné modely které v EU nejsou, at uz z USA, Japonska nebo Jizní Koreje.
Avatar - KubikCv
8. 11. 2015 18:42
Re: kulaty design
Měl jsem na mysli právě auta typu Nexia,nebo čínský Toledo a nebo kopie evropských modelů... I když to není kdovíjaká pecka,tak X design je na Rusko opravdu úspěch. Samara po faceliftu se snad ještě vyrábí ne?
Re: kulaty design
Ne, Samara, ani po faceliftu, se uz nevyrábí a pokud se nic nezmení tak prístí mesíc koncí Priora. A co se týce tech Cínanu tak nekteré modely mají docela dobrý design.
8. 11. 2015 22:32
velikost kol 16"
Nějak nechápu, proč se tu v diskusi vy trumberové dohadujete o velikosti kol. Nebo snad nevidíte na fotky?
jasně čtu (pro slepce doporučuji foto 11): 205/55 R 16 H značky Continental
Rozbalit vlákno
0