s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechovku s
těmi prolisy ta svá auta prostě zabily. Když už je tam chtěli, tak OK, mohly být i takto tvarované, ale proč je proboha neudělali naopak? Vždyť takto to auto totálně znemožnili. (kdybych to měl j něčemu přirovnat, tak vypadá jako holka s malýma prsama, malým zadkem ale velikým břichem (podobná přirovnávání nesnáším, ale nic lepšího mě nenapadlo).
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
Ano, ty prolisy. Naprostý souhlas...
EDIT: Ale počkám přece jen s hodnocením celku, až se víc dozvím o technice. Na druhou stranu,jednoduchá technika může být největším plus...
Re: s těmi bočními prolisy to víc než auto připomíná plechov
nepotrva dlho a tento sikovny tah z bocnymi prelismi zacnu napodobnovat aj dalsi ... kludne sa vsadim ze nieco podobne uvidime coskoro aj na inych znackach len trosku v inej forme a rozsahu...... inak prave tie prelisy su fajn.... a davaju ladam charizmu a styl ... xray nema byt nudny rapid... v DSku by sa mohli ucit od lady co je styl a co uz je gyc ... klobuk dole pred dizajnerom lady... toto je carovanie s dizajnom.... a doslova za par babiek :yes:
Upřímně Vesta i Xray vypadají konečně, a tím konečně myslím konečně po takřka 33 letech po ukončení výroby Žiguli 2101, na úrovni doby vzniku.
Přinejmenším z fotografie auto vypadá i smotované a dílensky zpracované tak, že může hrdě stát s cenovkou v autosalónu. Za mě jen opravdu doufám, že reálně vyrobené kusy budou konečně, a tím konečně myslím konečně po takřka 33 letech po ukončení výroby Žiguli 2101 >:-[] , hodny jednoho z nejkrásnějších jmen automobilky vůbec.
Snad když už i Rumuni umí vyrobit auto kvalitativně na úrovni, tak snad už konečně i Rusové...
Za mě přeji novým modelům Lady hodně úspěchů a jen doufám, že se dostanou reálně i do Evropy. Doufám, že právě tyhle modely budou znamenat návrat Lady na české silnice :-!
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
suhlas.. vyzera super.... aj vesta je paradna... lada konecne nabrala spravny kurz... :yes:
je tiez verim ze budu tieto kusky aj u nas.. bola by velka skoda ak by tieto vozy u nas neboli .... pride mi x ray zaujimavejsi ako mnohe zavedene kusky hrajuce sa na legendy ..... uvidime... snad sa tychto novych modelov od lady konecne dockame aj u nas.. xray by som si vedel predstavit v "garazi" ... uz na pohlad sikovne a pekne auto :yes:
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Z pohledu co kdy Lada vyrobila je to dobré, resp. zdaleka nejlepší, avšak pořád to vypadá jaksi lacině a velmi kompromisně.
Vzhledem k tomu, že je Vesta a XRay jen přebouchaná Dacia Logan/Sandero, tak mi přijde rumunský "originál" výrazně zdařilejší.
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Plést se mohu, ale vzhledem k tomu, že obě auta mají stejný rozvor, téměř stejné rozměry a lowcost účel, tak velmi pochybuji, že by koncern vyvíjel celé nové auto, když už ho má hotové. Lada má výhodu pouze v tom, že jako novější model dostala palubní desku s Renaultu Captur. Současně bych se ale nedivil, kdyby ho po faceliftu dostali i Dacie.
Mezi Ladou, Dacií a Datsunem budou fakticky jen minimální rozdíly pro dané trhy.
Vnějším vzhledem zatím Lada s Dacií prohrává, což tedy není zrovna lichotka...
Re: Návrat Lady na výsluní automobilového průmyslu?
Já myslím že tahle auta mohou zaznamenat v zemích bývalého soc. bloku i v chudších západních zemích úspěch. Rozhodně se nemaj zač stydět ve srovnání s Dacií. Ta 1,8 bude zajímavá.
Kola moc malá, linie oken moc vysoko a ty prolisy jsou výrazem rizí bezradnosti designéra. Ještě dlouhou cestu od podivnosti k osobitosti máš před sebou, Ivane.
co to mozu byt? 15tky-16tky? z isteho uhla pohladu nie su az take male [odkaz] ... mozno to chce inu farbu... biela farba auto opticky nafukne... v ciernej bude xray stihlejsi ;-)
Ten bezradný designér je Steve Mattin který pochází z Velké Británie, drív byl viceprezident a séfdesigner Volvo Car Corporation a jeste drív mel významnou pozici v designové oddelení firmy Daimler. Takze ten design se ti líbit nemusí, ale Ivan ho nedelal.
Vesta sa mu pekne podarila, ale tu navrhol niečo, kde by sa hodili hádam dvadsiatky kolesá aby to dobre vyzeralo. O predajný úspech by som sa ale napriek tomu neobával...
Mne príde bezradný tvoj príspevok. Aj by si napísal, že to vyzerá dobre, ale hanbíš sa, lebo je to Lada. Byť to lacné auto západnej produkcie, napísal by si niečo iné.
Přesně, ale malá kola a vysoká linie oken jsou dejme tomu vlastnosti dané lowcostovým segmentem a typem karoserie. Šikovný designér to ovšem umí zamaskovat. Tady se to ale vůbec nepovedlo a ty prolisy (uprostřed dveří tlusté, přes kola hubené) všechny tyto neduhy ještě naopak zhoršují...
tak pokud bylo cílem vytvořit obtloustlou obludku na malých kolečkách a tento rys ještě co možná nejvíce zdůraznit, tak je naopak velice šikovný... Nevím jaké měli cíle, ale mému vkusu se to příčí (a řekl bych že i vkusu mainstreamovému - protože obvykle se designeři u jakéhokoliv auta snaží co možná nejvíce zvýraznit velikost kol a pomocí různých prolisů opticky odlehčit ponton, aby auto vypadalo jakoby útleji a výkonněji...)
Ono to neni jenom vec designeru. Ten treba udela hezkou skicu, ale ta se musi optimalizovat, aby to slo za rozumne penize vyrobit a mohlo to jezdit po silnicich.
Znalí problému vědí, že sebelepší designér může byt semlet dostupnou výrobní technologií. Oni prostě na realizaci kvalitního designu nemají prostředky. Proto to takhle dopadlo. Nápad dobrý, ale ústupky technologům z toho doslova čpí až za roh.
Áno, ak by si mohol dovoliť svalnatejšie blatníky a väčšie kolesá, tak je to o inom. Lenže Mattin to predsa nerobil pre nejaký Range Rover, takže s tým mohol počítať.
Samozrejme nevidím do toho, ale navrhnúť pekné lacné auto je možno náročnejšie než nejaké prémiové, takže klobúk dole pred Gardinerom a jeho malým dizajnérskym tímom v Bukurešti. Sandero druhej generácie sa im veľmi podarilo. :yes:
Chlape, já tě mám vcelku rád, protože sem zkrátka patříš, ale tady jsi se utnul... Páč jsi vedle sebe postavil auta, která od sebe dělí minimálně oba břehy Volhy...
whatever....psat o hranicich designu v kontextu ceny ci tridy u masove vyrabene plechovky na 4 kolech je bullcrap. Clanek neni o Pagani Huayra, hm? :-!
Je to sice OT ale Walter de Silva odchází z koncernu Volkswagen.
[odkaz]
A toto oznámení ze strány Vokswagenu pro novináre je taky OT ale vynikající:
Hinweis zu Verbrauchs- und CO2-Werten innerhalb der Pressedatenbank
Wolfsburg, 05. November 2015
Sehr geehrte Damen und Herren,
wie wir mit der Pressemitteilung "Volkswagen stellt bei internen Untersuchungen Unregelmäßigkeiten bei CO2-Werten fest" (zur Pressemitteilung) vom 03. November 2015 mitgeteilt haben, sind die von Volkswagen publizierten CO2- und damit auch Verbrauchswerte für einige Modelle unzutreffend angegeben. Derzeit prüfen wir, welche Modelle konkret betroffen sind.
Bitte berücksichtigen Sie, dass die CO2-Emissionen und damit auch die Verbrauchswerte, die wir Ihnen auf dieser Website www.volkswagen-media-services.com nennen, bis zur Klärung der Geschehnisse unter Vorbehalt stehen und möglicherweise unzutreffend angegeben sind.
Volkswagen setzt alles daran, nach Absprache mit den zuständigen Behörden, schnellstmöglich eine Klärung der weiteren Vorgehensweise sowie die korrekte Einstufung und Darstellung der CO2-Werte und der Verbrauchswerte der betroffenen Fahrzeuge vorzunehmen.
Koki, to je gól... VW sa nezdá...
Ten Silva - zaujímalo by ma, kde zakotví. Nezdá sa mi, že by len tak šiel do dôchodku a na všetko sa vykašlal... Mimochodom, de Silva alebo da Silva? Registrujem v tlači obidve verzie. Ale asi skôr to prvé...
"de", celým jménem Walter Maria de Silva. De Silva má 64 let. Zajímavé ze v tiskové zpráve Volkswagenu není ani slovo o nástupci de Silvy. To by bylo logické pokud by se rozhodli jeho dosavadní pozici zrusit. Pokud ne, tak je to divné.
Díky. ;-)
De Silvovi teda prajem prijemny dochodok. :-)
No a ten zvysok... nemam slov - to akoze nevedia zmerat podla NEDC poriadne ani CO2 a spotrebu ? >:D
Resp. mozno aj vedia, ale asi ho chceli a zmerali trochu prefíkanejsie... :-!8-s FUJ !
v rusku bude mozno prave aj v znameni lady a jej navratu na vyslnie na domacom trhu ..... predsa len ten naskok nad korejcami sa dost zmensil za posledne 3-4 roky a korejci sa uz dost nebezpecne priblizili k lade.... po nabehu vesty a xray by ale lada mala ist konecne zase predajom vyssie a zrejme aj na ukor prave spominanych korejcov .... ktori uz podla mna nebudu mat taku silnu poziciu alebo lepsie povedane... ich pocty sa uz stabilizuju pripadne pridu mierne poklesy...take porovnanie vesty s riom sedan alebo xray so soulom moze byt koniec koncov po praktickej stranke celkom zaujimave ..... a urcite rozhodne aj cena.... samozrejme lada este nie je tam kde kia ale jednoducho lada je doma... a ponukne solidne auto a to sa musi prejavit... ocakavam teda velky navrat lady na domacom trhu a to uz buduci rok ....
a proto máš určitě německý kubelwagen což je spolehlivost sama. Většina majitelů německých uberwagenů zná líp slečnu na recepci ofiko servisu než vlastní manželku >:D >:D
já tu recenzi četl. Ale kromě pracovního auta má jistě i nějaký osobák. Mimochodem jednu Gazelu sem dneska taky viděl, má jí firma co sváží odpadky z košů. Pak vídám ještě jednu mrazírnu
Když víš jak se sypou, myslel jsem, že v nich jezdíš.Protože jak jinak bys to věděl? Novější ruský auta se tu téměř neprodávají, tudíž téměř nejezdí, ve statistikách nefigurují, a že bys jen tak plácal jsem nevěřil.Tak mi z toho vyšel dlouholetý majitel.
A když koukám na tvůj profil - chlapa co má rád spolehlivá auta a není blázen aby trávil život za volantem ruských aut - Gaz a Dacia. Tak jestli ti ho někdo neheknul, tak se ti to povedlo >:D
Nadšení s GAZelle mi taky nevydrželo moc dlouho, takže kdo to četl celé, dočetl se i to že jsem ji prodal, neb už mě nebavilo s sebou vozit bednu s vercajkem a nejistotu návratu.
Dacia je spolehlivá, ale......má svý mouchy, těžko říct jestli si ji nechám jako druhý auto, anebo raději vyměním za něco rozumnějšího.
Nebudu polemizovat s přenášením jedné zkušenosti na celou produkci, ale - s bednou nářadí bys u evropských aut nepochodil. A o tom to celé je. Já docela věřím, že to nejsou žádné zázraky, ale velice jednoduchý auta, který spravíš u silnice s kleštěma a šroubovákem. Možná proto jsi ho miloval?
Mě by ale asi nenapadlo kvůli řvoucímu a žravému Ducatu odsuzovat automaticky Punto.
Každopádně ta odtahovka a následný servis by tě stál asi tolik, co servis za 3 roky s bednou nářadí. U toho evropského (německého) wagenu sou totiž krapet jiný cenovky.
Tak pozoooor, aj Ducato som mal vo firme.
A paradox je ten, ze tak ako talianov nemam rad, tak tomu Ducatu ti moji "delníci" nevedeli nijako extra uskodit ! >:D Motor vydrzal vsetko, lietalo jak raketa ( aj ked si vedelo cucnut aj 13 et+ ) a jedine co som musel koli tym miesizelezam robit, tak repas radenia prevodovky - proste tie plastove uchyty komplet vytrhali... 8-s
Ale inac spokojnost. ;-)
v mém blízkém okolí jsou 2 Nivy, jedna stará totálně na šrot, jedna novější o níž majitel tvrdí, že pokaždé cestě do lesa na houby a zpět musí měnit čepy
Pokud se Niva firmě za 4 roky provozu zaplatí, proč ne. Tyhle auta ve firmách dostávají tak na *, že to víc jak 4 roky nevydrží. Nejpozději po druhý STK se to prodá, já to koupím z nadšení, pak mám akorát smutek, rozčarování a nakonec to vzdám :-)
Bohužel, design XRay trpí evidentní disproporcí mezi výškou pontonu a velikostí kol a ve srovnání s tím i docela malou šířkou. A pak už to nezachrání ani poměrně zdařilý zbytek designu.... ;-\ :no: Je to takový hezčí EcoSport... ;-\
Tož přední pohled tak nějak sympaticky OK, byť na něm jest patrná jistá lehká disproporce v poměru výšky vs. šířky, ovšem nic co by bylo zásadně na závadu. Záď jest oproti přídi pravda poněku konzervativnější, mohlo u ní býti v kontextu s přídí klidně použito i více odvahy, přesto (anebo snad právě proto?) jest příjemně elegantní. A závěrem si dovolím oceniti odvahu designérů udělat takto kontroverzně, a nebál bych se říci že novátorsky, boční prolisy. Jestli se z nich ale stane v brzku ostatními napodobovaná markanta, no bych si dovolil zaprognostikovat, že asi nikoliv, ale mohu se samosebou mýlit. A dovolím si dokonce i jedno srovnání: tato myšlénka jeví se mi býti natolik revoluční, a i právě proto neopakovatelná, jako svého času byly kreace Chrise Bangleho u BMW. Tedy sumasumárum, pro automobilku Lada, a potažmo její zákazíky, velmi zdařilý počin. Tož tak :yes::-)
Ale áno. Viem si predstavit ze v skicách to vyzeralo úžasne. Potom museli zohľadniť výrobné možnosti, dostupné materiály, cenu... Nakoniec to skončilo niekde na úrovni Citroen c3-xr (dizajnovo). Takže fajn. Ale úprimne, keby som už musel vyberať v týchto hladinách, predsa len ten Duster mi príde taký úprimnejší. No ale je fakt že spomenuté dizajnové riešenie by zniesli aj značky s oveľa vyššími imidžovými ambíciami.
Zlata niva., spojenectvo s rendlikom skonci v kosostvorci. Auto je smiesne zo vsetkych pohladov. Tie uzulinke kolieska asi sluzia ako priprava pre montaz pasoveho pohonu. Kde to ma kanon? Aku vyzbroj to bude mat v zaklade? Ma to zinkovanu karoseriu? :-!
13 palcov ma v zaklade felicia .. ja mam na felde sice 14tky ale dam ruku do ohna ze su s prehladom mensie ako tieto disky co vidim na fotkach .. rovnako na 14tkach jazdi aj male picanto..... takze ja to vidim jednoznacne na 15tky na tomto xray ( alebo mozno su to dokonca aj 16tky ... to auto hodne klame svojim vysokym masivnym telom ) ..... zase na druhej strane... komu treba 19tky v takomto aute? tie disky na fotkach nemaju chybu... auto vyzera moc solidne aj na nich a pridu mi tak akurat :yes:
ja osobne bych si v soucasnosti nic s visackou nastupce CCCP nekoupil.
jediny co mam původem z ruska je surovina, z který se vyrabi benzin a po nicem dalším netouzim
Ocekávaná reakce primitiva s nickem topten, který pravidelne píse protiruské zvratky a opakovane zlehcuje vinu Hitlera. Uz to prihkouplé psaní písmen CCCP ukazuje tvoji inteligenci.
zlehcovani viny hitlera není to, když poukazuju, ze stalin s hitlerem spolupracoval az do doby, nez hitler napad CCCP. tedy ze stalin s hitlerem spolupracoval ještě skoro 2 roky pote, co spolu rozpoutali ww2.
to dokazuje i spojecna vojenska prehlidka wermachtu a rude armády v brestu 23.9.1939 pote, co si hitlerovske nemecko s bolsevickym CCCP rozdelili a napadli polsko a rozparcelovali evropu
Jsi jen chudak a primitiv a také jako primitiv se projevuje. Celou dobu jsem s tebou diskutoval slušné a presto jsi me nazval vypatlancem a ted dokonce nackem. Doufám, ze tohle bude pro redakci dostatečný důvod k eliminaci tebe na tomto serveru.
Lzes. Nenazval jsem te náckem, pouzil jsem slovo nebo. Jinak primitiv a ta dalsí oznacení na tebe sedí. A nez se zeptás "proc" a "konkrétne prosím", tak si prostuduj predevsím svoje príspevky v nedávné diskusi o jiném voze znacky Lada.
To ze jsi vypatlanec potvrzuje napríklad tento príspevek tvého autorství:
mrazik 03.11. 18:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aáá další článek o Ladě
Ja vam kluci doporucim jednu vec.
Chytte se s IPA za rucicky a vyrazte smer rudy vychod s rudou psini na rtech.
Takze pokud by nekdo na tomto serveru nemel být tak jsou to lidé kterí písí nenávistné zvratky o jiných zemích a národech, lidé kterí se snazí zlehcovat vinu Hitlera a nacistu a samozrejme i ti lidé kterí jim tady v diskusích aplaudují a atakují jejich kritiky.
V momente, kdy se do designu aut vraci ostre krivky prijde Lada s kulatym designem, zvlaste ty prolisy a snazi se tvarit jako moderni auto ? Ale snaha se ceni, to jo.
Ano, v Rusku se prodává derivát Opelu Kadett, ale práve tam koncí. Takze pokud si chces v Rusku koupit Daewoo Nexia, tak ti moc casu nezbývá.
Jinak nevím co ti vadí na cínských autech. Nekteré cínské modely jsou OK a to platí i pro jejich design. Znackove je ruský trh pestrejsí nez trhy EU. Nejde jen o cínské znacky ale treba i o znacku Acura, která se v Evrope nabízí jen v Rusku a na Ukrajine. V této souvislosti se dá pripomenout ze Rusko bylo prvním evropským trhem znacky Infiniti. A i co se týce jednotlivých modelu znacek které v EU zastoupeny jsou tak se v Rusku dají koupit ruzné modely které v EU nejsou, at uz z USA, Japonska nebo Jizní Koreje.
Měl jsem na mysli právě auta typu Nexia,nebo čínský Toledo a nebo kopie evropských modelů... I když to není kdovíjaká pecka,tak X design je na Rusko opravdu úspěch. Samara po faceliftu se snad ještě vyrábí ne?
Ne, Samara, ani po faceliftu, se uz nevyrábí a pokud se nic nezmení tak prístí mesíc koncí Priora. A co se týce tech Cínanu tak nekteré modely mají docela dobrý design.
Nějak nechápu, proč se tu v diskusi vy trumberové dohadujete o velikosti kol. Nebo snad nevidíte na fotky?
jasně čtu (pro slepce doporučuji foto 11): 205/55 R 16 H značky Continental