Ke konci měsíce opustí Volkswagen Group její šéfdesignér, Walter de Silva. Čtyřiašedesátiletý Ital je tak další významnou osobností, která v tomto roce odejde z Volkswagenu.
No, za prvé bych neřekl, že se jedná o potápějící loď, vsadím se, že nakonec bude VW ještě silnější než dřív.
Za druhé, od kdy se člověku, který jde do zaslouženého důchodu, říká krysa? Navíc, když s firmou bude externě spolupracovat dál?
Vidím to spíš na vaší poruchu osobnosti.
je škoda, že podobný věci účelově vytahuješ jen u VW Group, ono by se toho dalo napsat tolik o každým koncernu...tady mi to přijde jen takový tendenční...
Máš spoustu informací, ale používáš je jen jednostranně. Víš jak to pak vyzní, když tu spíláš redakci? ;-)
Za svoji práci na designu se stydět nemusí. Jako šéfdesignér nejspíš nevymýšlel použití podvodného programu. Důvod odchodu většina z nás nezná, možná tu špínu ve svém věku a své vykonané práci jen nemá zapotřebí.
Zprávička, co jsem četl: vyhozený byl vedoucí kvality, který v době vývoje "postižených motorů" ve firmě ani nepracoval (možná whisteblower?), zatímco klíčoví šéfové vývoje zůstávají.
"uděláme vše pro znovuzískání Vaší důvěry" :no:
Zkušenosti mi říkají jedno. Podobný prohlášení většinou vydávají ty největší krysy, který v životě nic nedokázaly.
Jen kritizují a virtuálně potápějí lodi... ;-)
Audi, Ford,Mazda,MB....je nutné pokračovat? Stejně přes kopírák jako Seat. A navíc hádám, že tahle věc není rozhodnutí designéra, ten pouze toto rozhodnutí aplikuje.
Každý má vrchol svý kariéry a kdyby nic jinýho, de Silvovi AR vděčí za to, že ještě vůbec je. Představa, že šéfdesignér sám vytváří návrhy nových aut je úsměvná ;-)
Přesně tak, od té doby co de Silva vlezl do audi, tak šlo hodně nahoru. Celkem pěkně jeho linky změkčily trochu hrubý styl techno a bau-haus. Mluvit o kryse je mimo, když jde do důchodu.
Nechápu dvě věci, jak může být svolávací akce na problém vývěvy, kdy může dojít ke ztrátě účinku posilovače brzd dobrovolná (zřejmě jde více o vačku než o vývěvu) a taky jestli se tohle spojení vačky a vývěvy používalo jenom v US nebo v Evropě nic nehrozí?
Aha, takže místo toho, abys předvedl ty své geniální schopnosti konverzace a tu studnici znalostí, pokračuješ v tvé přehlídce žumpy >:D Zatím jsi porotu nepřesvědčil.
A obrat alá dítě z písečku ''ne, to ty jsi blbej, ne já'' je vážně na úrovni. Asi vliv ústavní ''péče''.
To není dobré přirovnání, Seaty byly jak přes kopírák doslova a do písmene. Prostě Altea na 4 způsoby. A ani jim to podle mě moc neslušelo. Ale fakt je, že pokud dostal shora zadání "udělej MPV, nástupce sedanu střední třídy a klasického kompaktu, a to tak, aby sdílely maximum dílů a vypadaly dynamicky", tak mu to snad ani nelze mít za zlé.
Toledo III mělo opravdu tragický zadek a všechny tyto auta vč. Altey a Altey XL měly snad nejhnusnější středový panel přístrojové desky všech dob... ;-\ :no::no:
Ovsem natolik vychytralej, ze nejezdí ve vagu jen proto, že ho má každý další 2. Lojza. A proto jsem na tomto webu stále napadán, což mě ovšem nevadí. A ty jsi jen další "lojza", co musí mít vždy poslední slovo ;-) . Jdu si užívat neděli, místo toho, abych tu ztrácel čas s vaginisty.
Právě že některé věci o VW Group se tady ofiko nedozvíš,je dobře že kdo informace má,tak je sdělí.Reagoval by jsi,kdyby se ty informace týkali jiného koncernu/firmy?
Reaguješ stejně při článcích o tom,že musí podvádět i ostatní výrobci,že všechny motory jsou stejné?(Ano když je VW v průšvihu je vše stejné,když probíhá uživatelský test kupodivu nic stejné není).
A jak se stavíš k lidem,kteří odsuzují výrobky skrze reklamu (ač reklama může být a zpravidla bývá nadsazená) a stejně morálně by tudíž měli odmítat produkci firmy,která vědomě podvádí?
Ono ta jednostrannost,zaslepenost je zde u poměrně velké části diskutérů.
Ale u nicku IPA se zrovna neprojevuje tolik,jako u jiných.
Když nedošlo po prvovalení skandálu, moc už nevěřím. Hledání obětních beránků nevypadá dobře. Škoda, že neumím německy, rád bych si početl, co tomu říkají tamní média. Dokáží být tvrdí na své rodinné stříbro?
Chtel jsem Ti napsat totez co Paja. Umis napsat zajimavy prispevek, a nikdo te neobvinuje ze lzi o automotive.
Jen tim vyberem temat + vulgarnim napadanim nazorove opozice pomerne jasne prozrazujes sve chlebodarce...:0)
Nez mne zahrnes do nejakeho klubu, nemam doma zadne auto z VAG..:0)
Když odchází " kvůli věku" zrovna v této době a přitom bude dál externě pomáhat, tak mi to smysl kromě zlatého padáku nedává. A toho osla si nech pro přijímacího technika, až pujdes na svolavacku >:D
O kazdém koncernu se dají napsat negativní veci ale causa Volkswagen je neco jného. Plánovaný podvod od A do Z, a to u firmy jejíz vedení je známo svojí arogancí. Dnes vlastne jiz máme podvody dva. K tomu prichází arogantní a zároven hloupý postup koncernu od doby kdy byl na jare 2014 poprvé Americany upozornen na to ze má problém.
Muj príspevek je zcela OK.
Co se týce druhé cásti mého príspevku, tak vzhledem na prokazatelnou tendenčnost webu ACZ s jeho vlezdo***ismem ve smeru Mladá Boleslav a Wolfsburg a prihlouplé komentáre místních VAGinistu taky perfektne sedí.
K tvé poslední vete: Redakci spílám oprávnene at se to nekomu líbí nebo ne. Já jsem na ACZ jako diskutér a mohu psát co chci. Jediný problém by byl, kdybych tak jako nekterí jiní diskutéri psal veci které nejsou pravda, ovsem to nedelám.
Je to sice cástecne OT ale ne úplne. Prichází porád víc informací o podvodnících z Wolfsburgu. Vývojoví inzenýri tvrdí ze bez podvodu nebylo mozno splnit verejne proklamované cíle drívejsího predsedy predstavenstva Winterkorna. Soucasný séf Müller se bojí cestovat do USA aby si ho tam nenechali. A vsemocný séf koncernových odboru Osterloh má evidentne výhrady proti tomu co delá nové vedení.
Tímto preji vsem VAGinistum peknou nedeli. Hlavne tem komikum kterí tvrdí ze Volkswagen nikdy nepovádel a ze dopady na koncern budou zanedbatelné. >:D >:D >:D
Tezko ríct kdyz clovek nezná presné pozadí odchodu Waltera de Silvy. Muze to být tak i tak. Ale problém s tím co delá vedení má porád víc zamestnancu koncernu Volkswagen. Takze se dá jen doufat ze jak ve vedení samotném tak ve stylu jeho práce dojde ke zmenám.
A ted uvidíme jaká bude odpoved. Protoze zatím to co píses o nejakých fiktivních "chlebodárcích" v jejichz zájmu tady údajne písu negativní prísevky o VW je nesmysl, pomluva a lez.
Jinak poznámka pro vsechny kterí me vycítají "účelovost" a "tendenčnost": Doporucuji vám cetbu toho co nemecká média písí o skandálu koncernu Volkswagen. To doporucení platí i pro místní VAGinisty.
jakubMG nás potom jiste bude informovat o chlebodárcích tech nemeckých médií. >:D >:D >:D
A jeste jedna vec která ti evidentne nedochází (a vzhledem k tomu ze sám lzes tak ani nemuze): Ja nenapadám lidi kterí mají jiný názor, ale lidi kterí lzou a lidí kterí písí nenávistné zvratky o urcitých národech, zemích, firmách vyrábejících automobily, znackách atd.