Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Přefoukaná kola a olej v naftě. Takto měl VW fixlovat emise CO2.

Za podváděním s emisemi CO2 prý stojí ambiciózní plán Martina Winterkorna z roku 2012. Inženýři měli před testy přehušťovat kola zkoušených vozů a míchat naftu s olejem.
Zpět na článek
9. 11. 2015 15:39
Re: Náskok díky podvodu, das realita !
Co jeste prijde? VW v letech 2010 az 2015 vyslal na narazove testy dodatecne zesilena vozidla, aby dosahl lepsich vysledku bezpecnosti.
VW v letech 2008 az 2013 falsoval firemni ucetnictvy, aby zakryl tvrde dopady horspodarske krize na spolecnost.
VW v letech 2009 az 2014 zaplatil pocitacovym trolum 6 milionu eur, aby v diskusnich forech vyzdvihovali kvality koncernovych vozu a z firemnich emailu odchazeli vysledky testu konkurencnich automobilu do vydavatelsti Autobild a AutoMotorUndSport. Zamestnaci VW se primo podileli na falsovani vysledku v testech ADAC.
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 15:22
Povinně
bych (po všech těhle aférách VW) uzákonil, že na autech VAG budou nalepený upozornění jako na cigaretách např. "užívání tohoto auta škodí vám i lidem ve vašem okolí" >:D
9. 11. 2015 15:43
Re: ....
To byl úmyslný podvod. Dvoutakty nemusí na emise >:-[]
9. 11. 2015 15:40
Odpad automobilového průmyslu
Das Filcka je mi u zadku a kdyby zítra krachla, tak nejdu oslavovat a naopak ani neroním slzy. Těch afér je nějak moc a já už se začínám cítit trapně jenom proto, že jsem evropan a ta německá špína koupila Škodovku. Nafta se stane něčím jako je nechtěné tetování a to samé Das Filcka. Dříve největší koncern a tudíž i pro někoho chlouba a teď vyplouvá na povrch jaký to jsou nýmandi. Hlavně ať už nepřibývají další aféry...

Měli to zapotřebí? Kdyby od roku 1998 lili peníze do CNG a elektra místo do TDI, tak se s hybridama možná vyrovnají Toyotě a s CNG japonce předeženou o několik generací. Manažerští a techničtí diletanti z Vlčího hrádku to s arogancí přehnali.
9. 11. 2015 15:46
GTI
Kdeze je teraz uzivatel GTI, ktory roky (a samozrejme bez akejkolvek hmotnej motivacie) spieval ody na VW, kde je teraz to "BRAVWO" ? :-)
9. 11. 2015 16:59
Re: Náskok díky podvodu, das realita !
Takže troly sponzorovali jen do roku 2014? Tím se zřejmě vysvětluje nepřítomnost nicku GTI. Prachy z raichu přestaly chodit , není důvod zde vykřikovat nic o kvalitách koncernu VW. ;-)
Avatar - Aoyagi
9. 11. 2015 15:23
....
Tak přefouklá kola to může dělat kdekdo, ale něco ještě přidávat do nafty....no hnus.
9. 11. 2015 16:26
Re: GTI
Jedna perla za vsetky:

Z testu VW Passat CC z 2.3.2011:

CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jako i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.

Ty, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOL, naše ikona, naše spása. Ty ses vrátil, Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragán.

Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo, sVWou víru, sVWůj zmar.

Tak a ted si veleb to telo Ty....skupino...
Avatar - Uživatel_5340709
9. 11. 2015 16:09
Re: Povinně
To by muselo být na všech autech, které pohání diesel. Varování na cigaretách taky nerozlišuje lehké a těžké cigarety, přitom ty lehké toho škodlivého produkují daleko míň.
Avatar - Barry Lyndon
9. 11. 2015 15:08
Re: Inženýři z VW teda nejsou sami...
Babiš, demokracie se zbavíš...
9. 11. 2015 15:22
Náskok díky podvodu, das realita !
To jsem zvědav co se ještě objeví.
9. 11. 2015 16:19
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
micko jake ted dostavate instrukce v aznp na poradach?
Avatar - rohYpnol
9. 11. 2015 21:06
Re: Náskok díky podvodu, das realita !
Nebyl to gentleman ani za mák. Měl styl, to nepochybně. Ale to je asi tak vše. Styl bez obsahu, který nesčetněkrát přerostl v urážky hrubého zrna a lži :-!
9. 11. 2015 17:35
Re: GTI
Padám ze židle! >:D >:D
Živě si pamatuju ty GTI ódy! >:D
Avatar - Uživatel_5340709
9. 11. 2015 16:13
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
A pokud by chtěl zředit olej, aby snížil tření v motoru, tak mi moc nejde na rozum, proč by to dělal zrovna naftou?
9. 11. 2015 18:55
Re: Náskok díky podvodu, das realita !
Doufam ze si GTI z tech 6 milionu poradne ukousnul, jeho adorovani VW zde je jiz legendarni. Jedine co neprosadil je "supermainstream"...:0) ale styl mel, vsechna cest.
Avatar - Barry Lyndon
9. 11. 2015 15:44
Re: Inženýři z VW teda nejsou sami...
tak on důležitý je spíš výsledek... Že si někdo prolobuje nějaký vyloženě škodlivý zákon (fotovoltaika, biopaliva a pod.) z něj nedělá o moc menšího bídáka, než když někdo zákony podvodem porušuje. (někdy spíš naopak)
9. 11. 2015 15:20
Re: Inženýři z VW teda nejsou sami...
Snad rozdíl jestli legálně a veřejně, nebo nelegálně a tajně. Taky neuměj rozlišit hrušky vod jablek ?
Winterkorn
"Podobně se měl v roce 2012 rozpovídat na ženevském autosalonu bývalý šéf Volkswagenu Martin Wintekorn a slíbit snížení emisí CO2 o 30 procent do roku 2015" - proc "měl". On se tak rozpovídal. Tady jsou ty jeho kecy.

[odkaz]
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
Presne tak. To jenom místní plácal a takzvaný novinár Micka ani neumí prelozit nekolik vet.
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 19:34
Re: Povinně
Jo, ale potom by na VAG nálepka musela být nalepená 40x >:-[]
Avatar - flyboyeda
9. 11. 2015 18:38
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
vy si všichni myslíte že elektroauta jsou spása lidstva, tak tomu ale není
Avatar - flyboyeda
9. 11. 2015 18:32
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
ještě jednou pro méně bystré a méně chápavé a tupé osoby, tuhle civilizaci , města a veškeré stavby, byly postveny těžkými stroji poháněných ropou a né baterkama
9. 11. 2015 17:11
Re: ....
Naftový motor může klidně běžet místo na naftu čistě jen na olej... CommonRailové vstřikovače to samozřejmě nezvládnou, ale se starým dieselem bez vstřikování (přímého) můžeš jezdit klidně na použitý fritovací olej když ho proleješ přes nějakou hadru aby se neucpal filtr...

To byste ještě koukali jaká se poté z výfuku line příjemná vůně smažených řízků... ;)
9. 11. 2015 16:49
Re: pořád nechápu jednu věc
Národné autority si to zjavne uľahčovali a len preberali homologácie a zakladali ich do šanonov. A je jasné, že v Amerike detto!
Mali sa držať boľševického "Dôveruj, ale preveruj!" ;-)
Avatar - Barry Lyndon
9. 11. 2015 16:18
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
protože se na to jen tak snadno nepřijde? Protože nalít tam nějaký ten řezný olej na bázi chlóru, který snižuje tření brutálně... nevím nevím :-)
9. 11. 2015 15:34
Re: Winterkorn
Holt chteli byt jednickou a tak nejak to kluci nezvladli. Oni automobilky proti emisim nijak zvlast nebojovali, asi spolehali, ze to nejak udelaji a tohle je vysledek.
9. 11. 2015 19:04
Když se najde jeden blb...
Takhle to vypadá když se najde jeden blb, který trpí megalomanstvím a bezbřehou schopností udělat cokoliv, za každou cenu. Kdyby se všechny automobilky postavili EU a sami navrhli postupné smysluplné snižování emisí tak s nimi komise ani nehne. Ale to se musí najít trotl, pro kterého nejsou žádná čísla nesplnitelná. A teď ať si to vylížou sami až do dna.
9. 11. 2015 17:00
Re: Quo vadis dízel?
kupovať technologické licencie od konkurencie? To vážne veríš tomu, že ich niekto má? Možno by akurát mohli kúpiť licencie na iný druh oblbu hlúpych noriem. Roky tu plačeme na blbosťou dawnsizingu, startstopov, ireálnych cyklov a teraz keď bublna praskla potrebujú politici ukázať na niekoho prstom. +- sú všetky osobáky na tom rovnako. Skôr trea poriešiť čo s tým a nie čo s vw.
Avatar - Barry Lyndon
9. 11. 2015 15:48
Re: Odpad automobilového průmyslu
s druhým odstavcem souhlas, ale kdyby VW zítra krachnul, bude to náš ekonomický kolaps (proti kterému byly LehmanBrothers neškodná chřipka a situace Finska po krachu Nokie rovněž).
9. 11. 2015 15:40
pořád nechápu jednu věc
Test emisí provádí nezávislá autorita, jak může mít auto při testování přefouklé gumy, vždyť to je součást přípravy na měření kontrola tlaku a naměřený tlak by měl být zaznamenaný v protokolu o měření.

Druhá věc je, že podmínky testu jsou stanoveny cyklem, aby bylo možné test zopakovat, pokud by přidávání pravděpodobně nafty do motorového oleje (opak by zvýšil emise jiných škodlivých látek) mělo takový vliv na snížení spotřeby (lehkoběžný ECO olej snižuje spotřebu teoreticky o cca 3%, tak ušetřili třeba další tři), nomohli přeci počítat s tím, že pokud bude jiná autorita test opakovat, že se dostane na stejné výsledky měření, nevím do jaké míry lze počítat s povolenou odchylkou od původního měření.

Takže jestli se zavázali ke snížení o 30% tak nám někde ještě něco zřejmě vyplave.
Avatar - Inferius
9. 11. 2015 15:04
Inženýři z VW teda nejsou sami...
kdo do nafty přimíchávají kdo ví co... viz naše slavná biopaliva >:D :-)
Avatar - Honza Mička
9. 11. 2015 16:23
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
Když už jsme u kopírování odstavců z původního textu, neměli bychom zapomínat na tento:

The paper said VW engineers tampered with tire pressure and mixed diesel with their motor oil to make them use less fuel, a deception that began in 2013 and carried on until the spring of this year.
Avatar - Honza Mička
9. 11. 2015 15:58
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
Ano, míchal naftu v motorovém oleji. Já v textu nevidím, jestli v palivové nádrži nebo kde jinde. Tím se ani nevysvetluje, jak tím chtěl VW dosáhnout snížení spotřeby. Proto ty dvě možnosti.

Edit: Nehledě na to, že aby motor běžel "smoothly", jsou tady běžně dostupná aditiva.
Avatar - Uživatel_5340709
9. 11. 2015 16:29
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
Čistě teoreticky jestli to za to stojí vyměnit třeba půlku oleje v motoru za naftu,............. možná jo. Je fakt, že motor po zkouškách může jít na smetiště. To by mě zajímalo, kolik to může na měření ušetřit.
9. 11. 2015 15:51
Re: Odpad automobilového průmyslu
nějak to vypadá, že nelili prachy ani do toho TDI
Avatar - Barry Lyndon
9. 11. 2015 15:07
každopádně by se mělo měřit vše v rámci jednoho testu
to máme jednou auta optimalizovaná na test NOx
podruhé na test pevných částic
potřetí na test CO2
(přitom emise všech tří výše uvedených látek jsou částečně nepřímo úměrné)
Avatar - Mrakoplas
9. 11. 2015 19:14
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
Před sto lety by jsi jistě hlásal, že vše bylo vybudováno uhlím poháněnou silou parních strojů a ropa nás nespasí. :-)
9. 11. 2015 15:51
VW engineers admitted rigging CO2 emissions
Ctete pozorne, pripadne si nevymyslejte prosim: "Automotive News Europe uvádí, že tak měly vozy spotřebovávat méně paliva, jenže přesně neřekl, zda inženýři přilévali olej do nafty.... [odkaz]
They also mixed diesel in the motor oil so that the vehicle ran more smoothly and used less fuel. Ja teda zde ctu, ze do motoroveho oleje michali naftu (anglicky diesel). :-!
9. 11. 2015 19:36
Re: Náskok díky podvodu, das realita !
Jo jo, GTI byl svuj, ale byl to diskusni gentleman s vynikajicim slohem. Dnes je to tu spis o hrubosti a bohuzel i tuposti... Nostalgicky na GTI-ho vzpominam :yes:
9. 11. 2015 18:09
Re: Odpad automobilového průmyslu
No ono to s ostatními automobilkami nebude tak horké, dočkejte času. Až začne skutečné vyšetřování, dočkáme se hlav mnoha jiných automobilek. VW zatím všechno přiznal relativně dobrovolně.
Avatar - Barry Lyndon
9. 11. 2015 16:21
Re: Odpad automobilového průmyslu
fakt obratem?

Chápu, že se bavíme hypoteticky, protože VW samozřejmě nezkrachuje, i kdyby na to měla dát Angela poslední Euro, co jí ještě po uprchlících zbylo, ale kdyby k tomu náhodou došlo, tak taková restrukturalizace by obratem trvala hooodně let...
Re: Odpad automobilového průmyslu
Relativně dobrovolně? To snad ne!
9. 11. 2015 18:01
Re: VŠECHNY RAKOMETNÝ DÍZLY MUSÍ JÍT K ČERTU !! Prodej alter
jj
SOUDRUZI A SOUDRUŽKY ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz] K ČERTU ;-)
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
jj
13tý v EU a dokonce bez dotací !! [odkaz] [odkaz]
A SRRRRRRRRR NA DÍZLY [odkaz] S PRASKLOU KLIKOVKOU
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - flyboyeda
9. 11. 2015 17:54
Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
Ekologická likvidace baterek z tesly je extrémně nákladná, navíc zásoby hnědého uhlí nejsou nekonečné, z čeho jako si myslíte že se elektřina vyrábí, tuhle civilizaci postavila na nohy ropa e bez ní jsme v H-ajzlu, bůh žehnej Ropě
Re: rating na klouzacce
Nejak se to soudruhum aus der Stadt des KdF-Wagens bei Fallersleben vymyká z rukou. >:D >:D >:D
10. 11. 2015 09:50
Re: Povinně
Myslíš tie hybridy, čo majú namiesto jedného motora motory dva? Ktorých výroba je dvakrát tak zaťažujúca ekológiu - len nie v okolí Tvojho bydliska? Prípadne ich nikel metalhybridové akumulátory, nikel ktorých sa ťaží v Kanade, spracuváva v Nórsku a samotná výroba aku prebieha v Japonsku, odkiaľ sa rozváža do sveta? A asi nie práve na ekologickej plachetnici?
Nieje všetko zlato čo sa blyští. Niečo za niečo.
Avatar - Ada je zase tady
10. 11. 2015 08:37
Re: zacinam vazne uvazovat o tom, ze pristi auto bude nekonc
Musíš ovšem zvážit fakt, že náhradní díly na japonské vozy jsou velice předražené :-O
Avatar - rohYpnol
9. 11. 2015 21:32
Re: Náskok díky podvodu, das realita !
bylo jich tu požehnaně. Zvláště v jeho posledním kvartálu
Avatar - rohYpnol
9. 11. 2015 21:30
Re: Co se v redakci stalo, zemětřesení?
Dieselgate ... škrty ... konec (das)auto.cz ... >:-[]
9. 11. 2015 21:09
Re: Náskok díky podvodu, das realita !
Nejsem zadny hltac internetovych diskusi, ale zadne vulgarismy nebo hrube urazky jsem od GTI nikdy nevidel. Ale uznavam, necetl jsem ani desetinu diskusi.
Avatar - Stejsn
9. 11. 2015 20:21
Co se v redakci stalo, zemětřesení?
Napřed jste tu VW vychvalovali do nebes a vydávali články typu "konec amerického humbuku" a teď je tu naopak v rychlém sledu už několikátý článek o tom, jak je VW nejhorší na světě? 8-s
9. 11. 2015 19:17
Nafta v autě
Zdravím, jen taková připomínka, všichni co tu odsuzujete naftu v osobním autě, víte co pro změnu zase dělá s ovzduším benzín? Bylo by velmi zajímavé kdyby někdo provedl pořádné měření u benzín. aut. A jeden velmi zajímavej článek pro ty co tak obhajují benzín, Doporučuji si to přečíst:
[odkaz]
9. 11. 2015 19:12
Re: Quo vadis dízel?
Nonsens, je veľa patentovaných a know-how riešení. Niektoré sa dajú kúpiť. Niektoré nekúpiš, lebo nie sú na predaj. A tak si automobilky so subdodávateľmi fidlikajú svoj vývoj. Príkladom môže byť perfektné radenie u značky VW, ktoré má desiatky patentov.
A niektorým konkurenčným automobilkám potom holt ostáva len imitovanie. ;-)
9. 11. 2015 18:08
Re: ....
Netřeba jezdit na použitý jde to i na nepoužití a nebo na domácí MEŘO. A to auto nemusí být ani moc staré, TDi PD to přežijou, když se to střídá s naftou.
9. 11. 2015 18:06
Re: ....
No já tam občas šoupnu pár flašek čistýho rostliňáku za dvacku litr :-)
9. 11. 2015 22:33
Re: Odpad automobilového průmyslu
A mas i neco k veci? ;-)
Avatar - rohYpnol
9. 11. 2015 21:12
Re: pořád nechápu jednu věc
Pořád necháeš jak může...? Tak už to konečně pochop, celý problém je zkrátka v tom, že on zkrátka opravdu může. Je to vše v souladu s právní úpravou a normou.
9. 11. 2015 21:07
Re: VŠECHNY RAKOMETNÝ DÍZLY MUSÍ JÍT K ČERTU !! Prodej alter
Ty jo, 53 Tesel, to uz by mohli udelat sraz na parkovisti u letniho kina v Tynci! To uz by byla skoro pulka parkoviste plna! Jo vlastne nemohli, ona by jich tam pulka nedojela... No a ted v zime asi dve tretiny. Tak by si mohli aspon poslat selfie z toho prisernyho Samsungu co to ma na pristrojovce. Ma to fotak i vpredu nebo jen vzadu?
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 19:56
Re: Povinně
A nebo naopak konečně díky týhle aféře začnou na trhu převládat hybridy a elektromobily za přijatelné ceny. Z toho jsi taky smutný 8-s
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 19:12
Re: Odpad automobilového průmyslu
A kdy prosím tě začne to celosvětový vyšetřování všech automobilek?? Na tvůj povel, až to zaplatíš?? ;-)
9. 11. 2015 18:12
Re: Quo vadis dízel?
Nevěřím tomu, že některá automobilka má motor bez podvodů.
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 17:45
Re: Odpad automobilového průmyslu
A kde máš jistotu, že bude Angela a její vláda stále dotovat podvodníky VW, když jim a lidem vlastně do teď lhali. :-)
Avatar - Barrichello
9. 11. 2015 15:54
Re: Odpad automobilového průmyslu
Přesně tak, ty továrny by obratem skoupili čínani, GM nebo korejci a japonci. A vyráběli by tam svoje auta.
9. 11. 2015 15:52
Re: Odpad automobilového průmyslu
Ty továrny i zaměstnance by rychle někdo koupil a propouštělo by se minimálně. Tak velkou díru na trhu by ostatní výrobci svými kapacitami nemohli zaplnit ještě pár let, takže pokud by chtěli expandovat v ideální dobu, tak by jim nic jiného nezbývalo.
9. 11. 2015 21:37
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
Což říká, že je smíchali. Ne k čemu to použili. Přimíchávat olej do paliva nedává moc smysl. Naftu do maziva dává větší.
Avatar - flyboyeda
9. 11. 2015 19:41
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
Dnes po sto letech elektromobil pohání stále uhlí a jaderné elektrárny fungují na systému páry, takže se toho zas až tolik za těch 100 let nezměnilo
Tisková zpráva o spolupráci predstavenstva a odboru
Práve byla zverejnena tisková zpráva o spolupráci predstavenstva Volkswagen AG a odboru. Podle ocekávání jsou to jen nic neríkající kecy a slinty. Ale z toho jak se v této krátké tiskové zpráve séf Volkswagenu Müller a séf odboru Osterloh ujistují jak strasne moc si jeden druhého vází je videt jak to mezi nema jiskrí. Coz není nic nového.

[odkaz]
9. 11. 2015 16:31
Quo vadis dízel?
"Volkswagen na svých stránkách uvedené informace nekomentuje, pouze ujišťuje veřejnost, že podniká nezbytné kroky k řešení problému."
Jedna vec je: Čo s už predanými autami?
Druhá: Ako to bude s "novými" motormi?!
Žeby VW musel začať hromadne kupovať technologické licencie od konkurencie?
No, musia mať z toho hlavu ako melón.
Avatar - Barry Lyndon
9. 11. 2015 15:30
Re: ....
umím si představit smysl nafty v oleji, ale naopak? >:D
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
Bojedíku, to co píses je vseobecne známá vec, To jenom tys to zrejme objevil práve dnes. >:D >:D >:D a kdyz jsi tak bystrý a chápavý, ba prímo netupý, tak jiste vysvetlís jakou to má souvlislost s tím ze koncern Volkswagen AG podvádí. >:D >:D >:D
Dieselgate v Nemecku - víc nez jen software bude treba uprav
Jak oznámilo nemecké spolkové ministerstvo dopravy, bude na základe údaju z Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) v rámci svolávacek na základe dieselgate jen v Nemecku na priblizne 540.000 vozech potreba udelat vetsí technické zmeny nez jen úpravu manipulovaného softwaru.

No toto!!!
10. 11. 2015 14:29
Re: zacinam vazne uvazovat o tom, ze pristi auto bude nekonc
To není mýtus ale hotovej fakt, stačí se do toho auta posadit. Jezdím hodně v lexusu RX400 h, takže narozdíl od tebe zkušenosti mám, a baterky narvaný v kufru mají skutečně spoustu "výhod" :

Objem zavazadelníku je na úrovni fabie.
Těžiště vozidla je citelně výše, což samozřejmě stabilitě neprospívá.
Těžkej zadek je taky nanic - asi jako koule na řetězu.

Takže to jsou věci který naopak bežný řidič reší, a pro většinu z nich je přetížená přední náprava pořád méně záludná než těžkej zadek. Ale jako já jsem naftu nijak nebohajoval, jen jsem uváděl na pravou míru to nadšení z japonce a hybrida k tomu, a to právě proto že narozdíl od mmohých v tom jezdím.
9. 11. 2015 21:21
Re: Odpad automobilového průmyslu
Protože VW přímo zaměstnává skoro 600 tisíc lidí a značnou část z toho v Německu. Politici se moc nemívají k tomu nechat padnout i menší firmy, než je takovýhle kolos. I když by se to časem srovnalo.

Osobně si ale nemyslím, že by někdo něco obratem skupoval. Číňané nebo Indové možná (tam připadá v úvahu vstup do VW jako takového), ale zavedené automobilky na tom povětšinou nejsou v EU zrovna slavně (mají své volné kapacity) a továrny v Německu, kde je relativně drahá pracovní síla, nebudou asi nejatraktivnější. A trh není zrovna v kondici, která by prospívala bezhlavému investování. Jen pro představu, VW má nějakých sto továren.
Avatar - trapid
9. 11. 2015 20:45
Re: ....
Pamatuji se, jak se před několika lety na xantia fóru probíralo toto "alternativní" palivo.
Byla tam borec, který ve svém HDi "recykloval" většinu náplní.
Jak motorový olej tak i hydraulický (LHM) a spokojeně tak najezdil stovky tkm.
A takových experimentátorů se tam našlo víc.

Jinak řečeno - i kvalitní common rail to zvládne ;-) .
9. 11. 2015 18:10
Re: Odpad automobilového průmyslu
Minimálně by mohla VW znárodnit.
Avatar - Mrakoplas
9. 11. 2015 17:53
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
Protože když to náhodou praskne, tak nafta se tam mohla dostat technickou závadou nebo lidskou chybou. Každý přece ví, že v takové automobilce není nafta vzácná. Omlouváme se za nedopatření a jedeme dál. Jiné příměsi by se vysvětlovali o dost hůře.
Avatar - Ada je zase tady
10. 11. 2015 08:50
Re: Odpad automobilového průmyslu
Odpadem automobilového průmyslu jsou vozy "made by rendlík". :-!
Avatar - Ada je zase tady
10. 11. 2015 08:32
Re: Co se v redakci stalo, zemětřesení?
rendlík zaplatil...
9. 11. 2015 21:50
Re: Nafta v autě
O tom se ví dlouho a právě tady by se mělo projevit měření emisí v provozu. Změny v tomhle trvají věčnost. Nicméně lepší filtry regenerují pasivně průběžně (a to i za nižších teplot, nejen za vyšší zátěže na dálnici).
9. 11. 2015 21:28
Re: Odpad automobilového průmyslu
Co to má s tímhle společného?
Avatar - rohYpnol
9. 11. 2015 21:20
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
Podle mě je překlad možný jen jeden. A ne dvě možnosti. Nastudujte si anglickou gramatiku :-!
9. 11. 2015 20:59
Re: pořád nechápu jednu věc
To je přeci pointa evropské homologace. Nicméně ta měření by snad měla provádět nezávislá zkušebna.
9. 11. 2015 20:58
Re: Odpad automobilového průmyslu
>:D jo jo, to by byla parada >:D cinani, to je v podstate ekologicka velmoc >:D to by byla skvela nahrada za spickovou evropskou automobilku. Japonci? Treba Toyota? Ta Toyouta ve ktere se pred par lety zabijeli lidi kvuli jejich technicke chybe? Proti tomu pruseru Toyoty je dieselgate jen detska hra, kvuli dieselgate nikdo neumrel. Pokud tedy pominu statistiku psychopatu z Greenpeace, ti myslim rikali, ze VW vyhubil pul Sudanu... >:D No a korejci, to je teprve nabidka! Hjundaj, ktery aktualne resi svuj problem s CO2 benzinovych motoru masivni podporou na prodej dieselu? Fakt dobra nabidka nahradniku za VW 8-s
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 20:26
Re: Komedie made in VW
od VW bych čekal, že to budou 40x sjetý protektory vydávaný za nový >:D
9. 11. 2015 19:52
Re: pořád nechápu jednu věc
Bohuzel, jen prijel ourednik, dostal najist napit, igelitku se suvenýry pro deti a hodil jim stempl na papir. Uz ted v nemecku rikaji, ze tohodle je konec. Pry bude vytvorena instituce, které budou davat auta na homologaci. Jen to bude par € stat.
9. 11. 2015 19:41
Re: ....
Třeba 2.0 tdi nám měnily kvůli spotřebě oleje. Kdyby řekli rovnou ze je to dvoutakt schválně tak by si ušetřil 300 tisíc. A teď aby nam ho měnily znova kvůli jedovatosti. Ale výhody to má ze máme furt novej motor. Ještě by mohli něco vystrachat na Dsg aby jsme si ji nemuseli měnit za svý prachy.
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 19:10
Re: Odpad automobilového průmyslu
Jo a zaměstnat tam ty uprchlíky. :-)
9. 11. 2015 18:16
Re: Odpad automobilového průmyslu
tak některé už evidentně přezkoumali [odkaz]
9. 11. 2015 17:03
Re: Odpad automobilového průmyslu
Zapomněl jsi na Indy.
Avatar - rohYpnol
9. 11. 2015 21:08
Re: Povinně
myslíš ty hybridy, co jezdí za 2 na sto a realita je na 6 s odřenýma ušima >:-[] >:D ?
9. 11. 2015 20:46
Re: Povinně
No tak kdyby tato afera mela znamenat nastup hybridu, tak to by byl fakt masakr >:D No a elektro, to je uz fakt ulet. Teda za soucasnych technologickych moznosti. Takze ja fakt doufam, ze hybridni technologie a elektro zustane tam kde je a zacnese masove uzivat az v dobe, kdy dokaze plnohodnotne nahradit soucasne spalovaci motory. No a take v dobe, kdy budeme vyrabet elektrinu jinak nez spalovanim hnedeho uhli, coz z prumerne Tesly dela cmoudici Avii...
9. 11. 2015 20:22
Re: Komedie made in VW
a to dostanou i ti kterym budou muset vratit plnou cenu? pak bych si k nim za tech 500 prisel pro olej do sveho noveho spolehliveho hyundaie
9. 11. 2015 20:09
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
cely automobilovy provoz v CR by pokryl pouhy jeden dostaveny temelin.
to by za ty nulovy emise a vyvazani se z podruci CCCP a arabu prece stalo
9. 11. 2015 19:54
Komedie made in VW
VW nabídne ve Spojených státech určitou satisfakci majitelům naftových aut se softwarem umožňujícím falšovat testy emisí. Každý z těchto lidí dostane balíček obsahující platební karty v hodnotě 1 000 dolarů (zhruba 25 tisíc korun). Firma se tak snaží získat zpět důvěru zákazníků.

Balíček bude zahrnovat platební kartu Visa s částkou 500 dolarů, kterou budou moci majitelé vozů utratit za jakékoliv zboží či služby. Součástí balíčku bude rovněž platební karta s částkou 500 dolarů na služby či zboží od prodejců Volkswagenu.

Nabídka je podle agentury AP gestem dobré vůle vůči zhruba 482 tisíc motoristů v USA. Jsou to lidé, kteří vlastní auta z koncernu Volkswagen vybavená čtyřválcovými naftovými motory, kterých se týká skandál kolem falšování testů emisí.

>:D >:D >:D
Dáme Vám karty na 1000US, ale 500 musíte utratit u nás ( stojí je to maximálně 100US) >:D >:D
9. 11. 2015 19:14
zacinam vazne uvazovat o tom, ze pristi auto bude nekoncerno
ne proto, ze bych byl se svým benzinovy koncernovym autem nespokojenej, ale ze koncern je pro me synonymem automobilky, která to evrope rozjela s dyzlmanii, která dlohodobe skodi zivotnimu prostředí.
v evrope ale tezko vybirat, dyzlmanii podlehly snad vsechny evropske automobilky.

takze nejakej japonskej hybrid?
ulpne po chuti mi to není, ale bude to asi poprvé, co budu uvazovat i o japoncich..
Avatar - Floyd
9. 11. 2015 19:08
Re: Dieselgate v Nemecku - víc nez jen software bude treba u
>:D >:D >:D
Re: Odpad automobilového průmyslu
Není treba. Bohate stací ty kecy které jsi napsal ty.
Re: VW engineers admitted rigging CO2 emissions
:yes: :yes: :yes:
Re: Odpad automobilového průmyslu
Vidím ze to s tebou zase dost mlátí. >:D >:D >:D
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
Létající Bojedo, nevím jaký matros beres ale musí to mít grády. Kde jsem napsal neco o elektroautech. Nebo trpís stihomamem?
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
>:D >:D >:D
Avatar - flyboyeda
10. 11. 2015 19:05
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
Vodní a větrné elektrárny byly postávené těžkou technikou, kterou pohání ROPA
10. 11. 2015 12:09
Re: Povinně
Tak napríklad neekologická výroba elektromotora je hlavne v tom, že je v hybride ten elektromotor navyše oproti autu len s motorom s vnútorným spaľovaním.
Samozrejme, že ťažba ropy ekologickejšia nieje. Ale hybrid ťa ťažby ropy nezbaví. Len jej potrebu o možno štvrtinu zníži v zmysle tankovania paliva. Ale pokiaľ si dobre zo školy pamätám - plasty sú tiež ropný výrobok. A tých je v hybride habadej, možno viac ako v aute s len spaľovacím motorom, že.
Pokrok nezastavíš, to bez debaty. Len či je hybrid alebo elektroautíčko to pravé pre našu budúcnosť... no to sa zatiaľ neodvážim tvrdiť. Neviem si predstaviť, že by sme na sídlisku mali všetci elektromobily. Infraštruktúra na to nieje ani nebude, pokiaľ sa nepostaví na Slovensku ďalších pár atómoviek...Napríklad. Hybrid je vcelku zaujímavá záležitosť ale ako z núdze cnosť, nie ako plnohodnotná náhrada k benzíňaku. Ako môže byť niečo s dvoma motormi ekologickejšie ako niečo s jedným motorom pri porovnateľnom výkone? Keď sŕka palivo namiesto 6,5 litra na 100km v množstve 4,5litra/100km? Musíme predsa brať do úvahy aj výrobu vozidla nielen spotrebu (pretože jeho výroba neprebieha tuto za humnami).
10. 11. 2015 11:57
Re: zacinam vazne uvazovat o tom, ze pristi auto bude nekonc
Mimochodem ty baterky prave stabilite prospeji, narozdil od toho metraku navrch na predni naprave.
10. 11. 2015 11:54
Re: zacinam vazne uvazovat o tom, ze pristi auto bude nekonc
Zasny problem se zptacovanim japonci nemaji, to je mytus. A ty ale? Jak se rika, rekni mi co chces a ja ti reknu proc to nejde. Resis veci, ktery ridice vubec zajimat nemusej. Ze neresis, ze naftak je o metrak tezsi nez benzin? To prospiva stabilite auta? Pretizena predni naprava? Staci si projet stejny auto, napr. tolik opevovanou Oktavii. S naftou je to nemotorny hovado. Pochybuju ze jsi nekdy hybridu jel, ale resis baterky.
10. 11. 2015 11:12
Re: zacinam vazne uvazovat o tom, ze pristi auto bude nekonc
Otázka co si tím člověk pomůže... Dejme tomu že design je subjektivní, ale třeba materiály a zpracování? Tam mají japonci zatím stále velkou díru. S výbavou se sice za poslední roky zlepšili, zase to je na úkor kvality a spolehlivosti... A hybrid? Tahat v autě několik desítek kg baterek který zpravidla dík umístění neprospějí stabilitě ani prostoru, nehledě na to že ta životnost toho zařízení taky není ideální (resp. jestli mám řešit nějaký filtry částic, turba atd, a nebo nový baterky a elektrozařízení, z mého pohledu to vyjde ma stejno).
Takže to má spoustu ale...
Avatar - Anonym
10. 11. 2015 10:46
Re: Povinně
V podstatě souhlasím, ale těžba, zpracování a doprava ROPY+následné spalování, je podle tedy ekologičtější????????????????? To snad ne????
Pokrok nezastavíš, ale bohužel díky ropnému loby zpomalíš. Kdyby jsme uvažovali jako ty, tak stále jezdíme na koních a nebo v parních strojích.

P.S. v čem je výroba elektromotoru podle tebe tak neekologická?
10. 11. 2015 10:30
To zas někdo objevil ameriku...
Tyhle informace jsou skutečně "horké novinky"! To že se auta upravují na homologační a další testy se ví a napsalo se o tom mraky textu, dokonce i tady...

Úpravy auta běžně zahrnují věci jako např. jiné pneu s menším rozměrem nebo nižším valivým odporem, odpojené přislušensví v motoru, menší nádrž paliva, vyndaná rezerva atd... To dělají svorně všechny automobilky, identické auto z pásu tam nepošle nikdo.

Takže dělat článek o tom že vw přifoukne pneu...? :no:
10. 11. 2015 09:59
VW
Dieselgate v plnom prúde a VW stúpa predaj nových áut... 8-s
Re: Odpad automobilového průmyslu
Vyhledej psychiatra, Adolfe. Zase to s tebou mlátí.
Re: Co se v redakci stalo, zemětřesení?
Za tvého psychiatra? >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
10. 11. 2015 09:23
Re: Odpad automobilového průmyslu
japonci a čínani maj dost volného kapitálu. Je jasné že by všechny továrny nepřežili, třeba ty v jižní americe by asi nikdo nekoupil, ty čínské by mohla koupit FCA, ty evropské korejci, indové, američani

Krachem VW by se výrazně uvolnil trh a tak by logicky stoupla poptávka po autech jako Hyundai, ford, opel, mazda, mitsubishi , psa, renault atd
Avatar - Barrichello
10. 11. 2015 09:20
Re: Odpad automobilového průmyslu
Jojo, necháme to indy. To se říkalo v Letnanech 30 let a bum, najednou tam byli Indové. Ale moc slavně to nedopadlo >:D >:D
Avatar - Barrichello
10. 11. 2015 09:17
Re: Co se v redakci stalo, zemětřesení?
Nebo Honda, po letech reklamy na VW a škodu najednou reklamu a Hondu >:D
Avatar - Ada je zase tady
10. 11. 2015 08:31
Je signifikantní...
...že redakce umístila jako doprovodný obrázek výfuk staršího vozu s benzínovým motorem... :no:
Avatar - Anonym
10. 11. 2015 07:51
Re: Povinně
Ne, myslím ty hybridy, co po městě v kolonách a v centrech vystačí na elektromotor s 0-vými emisemi, na rozdíl od smrtících TDI.
9. 11. 2015 21:18
The neverending story ...
[odkaz]
Je predpoklad, že EÚ bude musieť nakoniec povoliť svoj zverák.
A tak je celkom možné, že nás prechodne čaká renesancia 1,6 atmosfér ;-)
Avatar - Floyd
9. 11. 2015 21:16
Re: Co se v redakci stalo, zemětřesení?
>:D :yes:
Avatar - Anonym
10. 11. 2015 08:19
Re: Odpad automobilového průmyslu
Pro oživení paměti pohled do nedaleké minulosti, jak probíhá obecně bankrot automobilky. Přečti a pak přehodnoť, co jsi napsal.
[odkaz]
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 20:20
Re: Komedie made in VW
A u nás dostanou gumy v hodnotě 4000,-Kč >:D >:D >:D >:D >:D
[odkaz]

A zajímavý je i ten poslední odstavec, kterej sem tu před měsícem předpovídal a byl jsem kamenován (Jirkou 12345, po kterém se slehla zem), že to nikdy určitě nenastane.
9. 11. 2015 19:24
Re: Nafta v autě
to se tady probiralo uz tisickrat a je to to poslední steblo travy, který se vy dunihlavove chytate - pevne castice z primovstrikovych benzinovych motoru.
nikdoy se nepotvrdilo, ze by benzinove primovstriky neplnily prislusny limit na pevne castice, jen to, ze vypousteji vic PM nez dyzly s DPF. jak by to asi dopadlo v porovnani s dyzly bez DPH???

soucasny skandal se tyka jedu NOx, jehož limit prekracuje většina dyzlu v realu několikrát a nektere i vic jak radove. u benzinu se prekracovani NOx v realu nepotvrdilu a to benziny maj na NOx o 1/4 prisnejsi limit nez naftaky.
v realu benziny vypousteji desetinu jedu NOx co naftaky.
tedy pokud jde o NOx, 10 benzinaku zamori ovzdusi tolik, co pouhy jeden naftak.
9. 11. 2015 18:14
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
Co je na té likvidaci baterek tak nákladného? Když doslouží v autě, používají se až do kapacity 40 % ve vyrovnávacích kapacitních centrech. To je od výroby minimálně 20 let. A následně je lze zrecyklovat s účinností 95 %. Tož co je na tom tak drahého a neefektivního?
10. 11. 2015 11:34
VW
VW je dno automobiloveho prumyslu. Realita je takova, ze kostata s mozkem vymytym dlouholetym pruplachem si to nepriznaji. Preci jen menit nazor neco stoji a hlavne... boli to. To priznani jak jsem si adoroval podvodniky. Holt naskok diky technice >:D
9. 11. 2015 20:40
Re: Nafta v autě
Moc si nevyskakujte, nebo se zacnou dieselum merit pevne castice behem vypalovani filtru >:-[]
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 19:37
Re: rating na klouzacce
Neblázněte chlapi, vy nevíte, že podle místních odborníků vaginistů přeci VW nemůže nikdy padnout. Už se těším na dobu, až se tihle všichni budou skládat na záchranu VW místo Angely. :-)
9. 11. 2015 19:19
Re: zacinam vazne uvazovat o tom, ze pristi auto bude nekonc
:yes: můžu jen doporučit. Po zkušenostech bych jiné než japonské nebral. Z okolí slyším to co píšeš ty, otázka kolik udělá reálnou změnu ;-)
9. 11. 2015 18:06
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
skús porozmýšlať a napísať niečo k téme ;-)
9. 11. 2015 20:37
Trefné a pravdivé
An environmentalist group protested at Volkswagen headquarters today in the wake of the automaker's emissions scandal by displaying a large banner reading “Das Problem,” a play on VW's “Das Auto” slogan.

>:D
9. 11. 2015 19:48
Re: Povinně
Ja jsem tedy spis smutny z toho, ze se zrejme s touto aferou loucime s dobou, kdy jsme si mohli oficialne koupit auto, ktere dobre jelo, malo zralo a pritom plnilo nesmyslnou sikanu ekosilencu z Bruselu - byt jen jako. S tim je asi konec a ted uz budeme moci jen cipovat ;-\ Takove auto bude sice taky "nelegalni" protoze bude tezko plnit emisni limity dle TP, ale bude nepostihnutelne. To jsou paradoxy...
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 19:47
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
A víš, že existují taky FVE, vodní a větrné elektrárny?
Avatar - Anonym
9. 11. 2015 19:45
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
A třeba ještě dnes místo telefonu používá dopisy, pak ale nevím, jak se dostal k internetu na tento web. Asi dopisem redakci :-)
Re: Nechte už ten VW na pokoji, taková Tesla je mnohem horší
Bojedíku, kde ty jsi je uz dávno známo, nemusís to extra zduraznovat.