Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Přefoukaná kola a olej v naftě. Takto měl VW fixlovat emise CO2.

149 komentářů

Avatar - Inferius
Inferius
kdo do nafty přimíchávají kdo ví co... viz naše slavná biopaliva >😁 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Babiš, demokracie se zbavíš...
nebezpecnavosa
Snad rozdíl jestli legálně a veřejně, nebo nelegálně a tajně. Taky neuměj rozlišit hrušky vod jablek ?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
tak on důležitý je spíš výsledek... Že si někdo prolobuje nějaký vyloženě škodlivý zákon (fotovoltaika, biopaliva a pod.) z něj nedělá o moc menšího bídáka, než když někdo zákony podvodem porušuje. (někdy spíš naopak)
Kharl.ANTIDIESEL
jj
SOUDRUZI A SOUDRUŽKY 😉 [odkaz] [odkaz] [odkaz] K ČERTU 😉
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] :yes😒br /> jj
13tý v EU a dokonce bez dotací !! [odkaz] [odkaz]
A SRRRRRRRRR NA DÍZLY [odkaz] S PRASKLOU KLIKOVKOU
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
TommII
Ty jo, 53 Tesel, to uz by mohli udelat sraz na parkovisti u letniho kina v Tynci! To uz by byla skoro pulka parkoviste plna! Jo vlastne nemohli, ona by jich tam pulka nedojela... No a ted v zime asi dve tretiny. Tak by si mohli aspon poslat selfie z toho prisernyho Samsungu co to ma na pristrojovce. Ma to fotak i vpredu nebo jen vzadu?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
to máme jednou auta optimalizovaná na test NOx
podruhé na test pevných částic
potřetí na test CO2
(přitom emise všech tří výše uvedených látek jsou částečně nepřímo úměrné)
nebezpecnavosa
To jsem zvědav co se ještě objeví.
Nicco
Co jeste prijde? VW v letech 2010 az 2015 vyslal na narazove testy dodatecne zesilena vozidla, aby dosahl lepsich vysledku bezpecnosti.
VW v letech 2008 az 2013 falsoval firemni ucetnictvy, aby zakryl tvrde dopady horspodarske krize na spolecnost.
VW v letech 2009 az 2014 zaplatil pocitacovym trolum 6 milionu eur, aby v diskusnich forech vyzdvihovali kvality koncernovych vozu a z firemnich emailu odchazeli vysledky testu konkurencnich automobilu do vydavatelsti Autobild a AutoMotorUndSport. Zamestnaci VW se primo podileli na falsovani vysledku v testech ADAC.
Petrko
Takže troly sponzorovali jen do roku 2014? Tím se zřejmě vysvětluje nepřítomnost nicku GTI. Prachy z raichu přestaly chodit , není důvod zde vykřikovat nic o kvalitách koncernu VW. 😉
jakubMG
Doufam ze si GTI z tech 6 milionu poradne ukousnul, jeho adorovani VW zde je jiz legendarni. Jedine co neprosadil je "supermainstream"...:0) ale styl mel, vsechna cest.
TommII
Jo jo, GTI byl svuj, ale byl to diskusni gentleman s vynikajicim slohem. Dnes je to tu spis o hrubosti a bohuzel i tuposti... Nostalgicky na GTI-ho vzpominam :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nebyl to gentleman ani za mák. Měl styl, to nepochybně. Ale to je asi tak vše. Styl bez obsahu, který nesčetněkrát přerostl v urážky hrubého zrna a lži :-!
TommII
Nejsem zadny hltac internetovych diskusi, ale zadne vulgarismy nebo hrube urazky jsem od GTI nikdy nevidel. Ale uznavam, necetl jsem ani desetinu diskusi.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
bylo jich tu požehnaně. Zvláště v jeho posledním kvartálu
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
bych (po všech těhle aférách VW) uzákonil, že na autech VAG budou nalepený upozornění jako na cigaretách např. "užívání tohoto auta škodí vám i lidem ve vašem okolí" >😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To by muselo být na všech autech, které pohání diesel. Varování na cigaretách taky nerozlišuje lehké a těžké cigarety, přitom ty lehké toho škodlivého produkují daleko míň.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, ale potom by na VAG nálepka musela být nalepená 40x >😒]
TommII
Ja jsem tedy spis smutny z toho, ze se zrejme s touto aferou loucime s dobou, kdy jsme si mohli oficialne koupit auto, ktere dobre jelo, malo zralo a pritom plnilo nesmyslnou sikanu ekosilencu z Bruselu - byt jen jako. S tim je asi konec a ted uz budeme moci jen cipovat ;-\ Takove auto bude sice taky "nelegalni" protoze bude tezko plnit emisni limity dle TP, ale bude nepostihnutelne. To jsou paradoxy...
Avatar - Anonym
Anonym
A nebo naopak konečně díky týhle aféře začnou na trhu převládat hybridy a elektromobily za přijatelné ceny. Z toho jsi taky smutný 8-s
TommII
No tak kdyby tato afera mela znamenat nastup hybridu, tak to by byl fakt masakr >😁 No a elektro, to je uz fakt ulet. Teda za soucasnych technologickych moznosti. Takze ja fakt doufam, ze hybridni technologie a elektro zustane tam kde je a zacnese masove uzivat az v dobe, kdy dokaze plnohodnotne nahradit soucasne spalovaci motory. No a take v dobe, kdy budeme vyrabet elektrinu jinak nez spalovanim hnedeho uhli, coz z prumerne Tesly dela cmoudici Avii...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
myslíš ty hybridy, co jezdí za 2 na sto a realita je na 6 s odřenýma ušima >😒] >😁 ?
TommII
:yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Ne, myslím ty hybridy, co po městě v kolonách a v centrech vystačí na elektromotor s 0-vými emisemi, na rozdíl od smrtících TDI.
Toky1
Myslíš tie hybridy, čo majú namiesto jedného motora motory dva? Ktorých výroba je dvakrát tak zaťažujúca ekológiu - len nie v okolí Tvojho bydliska? Prípadne ich nikel metalhybridové akumulátory, nikel ktorých sa ťaží v Kanade, spracuváva v Nórsku a samotná výroba aku prebieha v Japonsku, odkiaľ sa rozváža do sveta? A asi nie práve na ekologickej plachetnici?
Nieje všetko zlato čo sa blyští. Niečo za niečo.
Avatar - Anonym
Anonym
V podstatě souhlasím, ale těžba, zpracování a doprava ROPY+následné spalování, je podle tedy ekologičtější????????????????? To snad ne????
Pokrok nezastavíš, ale bohužel díky ropnému loby zpomalíš. Kdyby jsme uvažovali jako ty, tak stále jezdíme na koních a nebo v parních strojích.

P.S. v čem je výroba elektromotoru podle tebe tak neekologická?
Toky1
Tak napríklad neekologická výroba elektromotora je hlavne v tom, že je v hybride ten elektromotor navyše oproti autu len s motorom s vnútorným spaľovaním.
Samozrejme, že ťažba ropy ekologickejšia nieje. Ale hybrid ťa ťažby ropy nezbaví. Len jej potrebu o možno štvrtinu zníži v zmysle tankovania paliva. Ale pokiaľ si dobre zo školy pamätám - plasty sú tiež ropný výrobok. A tých je v hybride habadej, možno viac ako v aute s len spaľovacím motorom, že.
Pokrok nezastavíš, to bez debaty. Len či je hybrid alebo elektroautíčko to pravé pre našu budúcnosť... no to sa zatiaľ neodvážim tvrdiť. Neviem si predstaviť, že by sme na sídlisku mali všetci elektromobily. Infraštruktúra na to nieje ani nebude, pokiaľ sa nepostaví na Slovensku ďalších pár atómoviek...Napríklad. Hybrid je vcelku zaujímavá záležitosť ale ako z núdze cnosť, nie ako plnohodnotná náhrada k benzíňaku. Ako môže byť niečo s dvoma motormi ekologickejšie ako niečo s jedným motorom pri porovnateľnom výkone? Keď sŕka palivo namiesto 6,5 litra na 100km v množstve 4,5litra/100km? Musíme predsa brať do úvahy aj výrobu vozidla nielen spotrebu (pretože jeho výroba neprebieha tuto za humnami).
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Tak přefouklá kola to může dělat kdekdo, ale něco ještě přidávat do nafty....no hnus.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
umím si představit smysl nafty v oleji, ale naopak? >😁
252kW
To byl úmyslný podvod. Dvoutakty nemusí na emise >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁
Serveronaut
Naftový motor může klidně běžet místo na naftu čistě jen na olej... CommonRailové vstřikovače to samozřejmě nezvládnou, ale se starým dieselem bez vstřikování (přímého) můžeš jezdit klidně na použitý fritovací olej když ho proleješ přes nějakou hadru aby se neucpal filtr...

To byste ještě koukali jaká se poté z výfuku line příjemná vůně smažených řízků... 😉
Brin
Netřeba jezdit na použitý jde to i na nepoužití a nebo na domácí MEŘO. A to auto nemusí být ani moc staré, TDi PD to přežijou, když se to střídá s naftou.
Avatar - trapid
trapid
Pamatuji se, jak se před několika lety na xantia fóru probíralo toto "alternativní" palivo.
Byla tam borec, který ve svém HDi "recykloval" většinu náplní.
Jak motorový olej tak i hydraulický (LHM) a spokojeně tak najezdil stovky tkm.
A takových e😜erimentátorů se tam našlo víc.

Jinak řečeno - i kvalitní common rail to zvládne 😉 .
rmt
Třeba 2.0 tdi nám měnily kvůli spotřebě oleje. Kdyby řekli rovnou ze je to dvoutakt schválně tak by si ušetřil 300 tisíc. A teď aby nam ho měnily znova kvůli jedovatosti. Ale výhody to má ze máme furt novej motor. Ještě by mohli něco vystrachat na Dsg aby jsme si ji nemuseli měnit za svý prachy.
Brin
No já tam občas šoupnu pár flašek čistýho rostliňáku za dvacku litr 😄
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
"Podobně se měl v roce 2012 rozpovídat na ženevském autosalonu bývalý šéf Volkswagenu Martin Wintekorn a slíbit snížení emisí CO2 o 30 procent do roku 2015" - proc "měl". On se tak rozpovídal. Tady jsou ty jeho kecy.

[odkaz]
mrazik
Holt chteli byt jednickou a tak nejak to kluci nezvladli. Oni automobilky proti emisim nijak zvlast nebojovali, asi spolehali, ze to nejak udelaji a tohle je vysledek.
holden_holden
jelito >😒]
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
>😁 >😁 >😁
homat1
Test emisí provádí nezávislá autorita, jak může mít auto při testování přefouklé gumy, vždyť to je součást přípravy na měření kontrola tlaku a naměřený tlak by měl být zaznamenaný v protokolu o měření.

Druhá věc je, že podmínky testu jsou stanoveny cyklem, aby bylo možné test zopakovat, pokud by přidávání pravděpodobně nafty do motorového oleje (opak by zvýšil emise jiných škodlivých látek) mělo takový vliv na snížení spotřeby (lehkoběžný ECO olej snižuje spotřebu teoreticky o cca 3%, tak ušetřili třeba další tři), nomohli přeci počítat s tím, že pokud bude jiná autorita test opakovat, že se dostane na stejné výsledky měření, nevím do jaké míry lze počítat s povolenou odchylkou od původního měření.

Takže jestli se zavázali ke snížení o 30% tak nám někde ještě něco zřejmě vyplave.
jam2015
Národné autority si to zjavne uľahčovali a len preberali homologácie a zakladali ich do šanonov. A je jasné, že v Amerike detto!
Mali sa držať boľševického "Dôveruj, ale preveruj!" 😉
_MT_
To je přeci pointa evropské homologace. Nicméně ta měření by snad měla provádět nezávislá zkušebna.
jack007
Bohuzel, jen prijel ourednik, dostal najist napit, igelitku se suvenýry pro deti a hodil jim stempl na papir. Uz ted v nemecku rikaji, ze tohodle je konec. Pry bude vytvorena instituce, které budou davat auta na homologaci. Jen to bude par € stat.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pořád necháeš jak může...? Tak už to konečně pochop, celý problém je zkrátka v tom, že on zkrátka opravdu může. Je to vše v souladu s právní úpravou a normou.
252kW
Das Filcka je mi u zadku a kdyby zítra krachla, tak nejdu oslavovat a naopak ani neroním slzy. Těch afér je nějak moc a já už se začínám cítit trapně jenom proto, že jsem evropan a ta německá špína koupila Škodovku. Nafta se stane něčím jako je nechtěné tetování a to samé Das Filcka. Dříve největší koncern a tudíž i pro někoho chlouba a teď vyplouvá na povrch jaký to jsou nýmandi. Hlavně ať už nepřibývají další aféry...

Měli to zapotřebí? Kdyby od roku 1998 lili peníze do CNG a elektra místo do TDI, tak se s hybridama možná vyrovnají Toyotě a s CNG japonce předeženou o několik generací. Manažerští a techničtí diletanti z Vlčího hrádku to s arogancí přehnali.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
s druhým odstavcem souhlas, ale kdyby VW zítra krachnul, bude to náš ekonomický kolaps (proti kterému byly LehmanBrothers neškodná chřipka a situace Finska po krachu Nokie rovněž).
252kW
Ty továrny i zaměstnance by rychle někdo koupil a propouštělo by se minimálně. Tak velkou díru na trhu by ostatní výrobci svými kapacitami nemohli zaplnit ještě pár let, takže pokud by chtěli e😜andovat v ideální dobu, tak by jim nic jiného nezbývalo.
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně tak, ty továrny by obratem skoupili čínani, GM nebo korejci a japonci. A vyráběli by tam svoje auta.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
fakt obratem?

Chápu, že se bavíme hypoteticky, protože VW samozřejmě nezkrachuje, i kdyby na to měla dát Angela poslední Euro, co jí ještě po uprchlících zbylo, ale kdyby k tomu náhodou došlo, tak taková restrukturalizace by obratem trvala hooodně let...
Avatar - Anonym
Anonym
A kde máš jistotu, že bude Angela a její vláda stále dotovat podvodníky VW, když jim a lidem vlastně do teď lhali. 😄
Brin
Minimálně by mohla VW znárodnit.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo a zaměstnat tam ty uprchlíky. 😄
_MT_
Protože VW přímo zaměstnává skoro 600 tisíc lidí a značnou část z toho v Německu. Politici se moc nemívají k tomu nechat padnout i menší firmy, než je takovýhle kolos. I když by se to časem srovnalo.

Osobně si ale nemyslím, že by někdo něco obratem skupoval. Číňané nebo Indové možná (tam připadá v úvahu vstup do VW jako takového), ale zavedené automobilky na tom povětšinou nejsou v EU zrovna slavně (mají své volné kapacity) a továrny v Německu, kde je relativně drahá pracovní síla, nebudou asi nejatraktivnější. A trh není zrovna v kondici, která by prospívala bezhlavému investování. Jen pro představu, VW má nějakých sto továren.
Avatar - Anonym
Anonym
Pro oživení paměti pohled do nedaleké minulosti, jak probíhá obecně bankrot automobilky. Přečti a pak přehodnoť, co jsi napsal.
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
japonci a čínani maj dost volného kapitálu. Je jasné že by všechny továrny nepřežili, třeba ty v jižní americe by asi nikdo nekoupil, ty čínské by mohla koupit FCA, ty evropské korejci, indové, američani

Krachem VW by se výrazně uvolnil trh a tak by logicky stoupla poptávka po autech jako Hyundai, ford, opel, mazda, mitsubishi , psa, renault atd
Petrko
Zapomněl jsi na Indy.
TommII
>😁 jo jo, to by byla parada >😁 cinani, to je v podstate ekologicka velmoc >😁 to by byla skvela nahrada za spickovou evropskou automobilku. Japonci? Treba Toyota? Ta Toyouta ve ktere se pred par lety zabijeli lidi kvuli jejich technicke chybe? Proti tomu pruseru Toyoty je dieselgate jen detska hra, kvuli dieselgate nikdo neumrel. Pokud tedy pominu statistiku psychopatu z Greenpeace, ti myslim rikali, ze VW vyhubil pul Sudanu... >😁 No a korejci, to je teprve nabidka! Hjundaj, ktery aktualne resi svuj problem s CO2 benzinovych motoru masivni podporou na prodej dieselu? Fakt dobra nabidka nahradniku za VW 8-s
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Vidím ze to s tebou zase dost mlátí. >😁 >😁 >😁
TommII
A mas i neco k veci? 😉
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Není treba. Bohate stací ty kecy které jsi napsal ty.
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, necháme to indy. To se říkalo v Letnanech 30 let a bum, najednou tam byli Indové. Ale moc slavně to nedopadlo >😁 >😁
homat1
nějak to vypadá, že nelili prachy ani do toho TDI
Brin
No ono to s ostatními automobilkami nebude tak horké, dočkejte času. Až začne skutečné vyšetřování, dočkáme se hlav mnoha jiných automobilek. VW zatím všechno přiznal relativně dobrovolně.
homat1
tak některé už evidentně přezkoumali [odkaz]
_MT_
Co to má s tímhle společného?
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Relativně dobrovolně? To snad ne!
Avatar - Anonym
Anonym
A kdy prosím tě začne to celosvětový vyšetřování všech automobilek?? Na tvůj povel, až to zaplatíš?? 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Odpadem automobilového průmyslu jsou vozy "made by rendlík". :-!
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Vyhledej psychiatra, Adolfe. Zase to s tebou mlátí.
Janik123
Kdeze je teraz uzivatel GTI, ktory roky (a samozrejme bez akejkolvek hmotnej motivacie) spieval ody na VW, kde je teraz to "BRAVWO" ? 😄
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Leští ve Vlkohradu laufy od sazí >😁
Janik123
Jedna perla za vsetky😒br />
Z testu VW Passat CC z 2.3.2011😒br />
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jako i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.

Ty, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOL, naše ikona, naše spása. Ty ses vrátil, Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragán.

Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo, sVWou víru, sVWůj zmar.

Tak a ted si veleb to telo Ty....skupino...
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Petrko
Viz: Nico 15😁9.
milan3
Padám ze židle! >😁 >😁
Živě si pamatuju ty GTI ódy! >😁
jakubMG
Hezky s to vybral...:0)))
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zadýchal se sazí, no...
CrankyDude
Ctete pozorne, pripadne si nevymyslejte prosim: "Automotive News Europe uvádí, že tak měly vozy spotřebovávat méně paliva, jenže přesně neřekl, zda inženýři přilévali olej do nafty.... [odkaz]
They also mixed diesel in the motor oil so that the vehicle ran more smoothly and used less fuel. Ja teda zde ctu, ze do motoroveho oleje michali naftu (anglicky diesel). :-!
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Presne tak. To jenom místní plácal a takzvaný novinár Micka ani neumí prelozit nekolik vet.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Ano, míchal naftu v motorovém oleji. Já v textu nevidím, jestli v palivové nádrži nebo kde jinde. Tím se ani nevysvetluje, jak tím chtěl VW dosáhnout snížení spotřeby. Proto ty dvě možnosti.

Edit: Nehledě na to, že aby motor běžel "smoothly", jsou tady běžně dostupná aditiva.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
A pokud by chtěl zředit olej, aby snížil tření v motoru, tak mi moc nejde na rozum, proč by to dělal zrovna naftou?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
protože se na to jen tak snadno nepřijde? Protože nalít tam nějaký ten řezný olej na bázi chlóru, který snižuje tření brutálně... nevím nevím 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Čistě teoreticky jestli to za to stojí vyměnit třeba půlku oleje v motoru za naftu,............. možná jo. Je fakt, že motor po zkouškách může jít na smetiště. To by mě zajímalo, kolik to může na měření ušetřit.
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
Protože když to náhodou praskne, tak nafta se tam mohla dostat technickou závadou nebo lidskou chybou. Každý přece ví, že v takové automobilce není nafta vzácná. Omlouváme se za nedopatření a jedeme dál. Jiné příměsi by se vysvětlovali o dost hůře.
holden_holden
micko jake ted dostavate instrukce v aznp na poradach?
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
>😁 >😁 >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Podle mě je překlad možný jen jeden. A ne dvě možnosti. Nastudujte si anglickou gramatiku :-!
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Když už jsme u kopírování odstavců z původního textu, neměli bychom zapomínat na tento😒br />
The paper said VW engineers tampered with tire pressure and mixed diesel with their motor oil to make them use less fuel, a deception that began in 2013 and carried on until the spring of this year.
_MT_
Což říká, že je smíchali. Ne k čemu to použili. Přimíchávat olej do paliva nedává moc smysl. Naftu do maziva dává větší.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
:yes: :yes: :yes:
jam2015
"Volkswagen na svých stránkách uvedené informace nekomentuje, pouze ujišťuje veřejnost, že podniká nezbytné kroky k řešení problému."
Jedna vec je: Čo s už predanými autami?
Druhá: Ako to bude s "novými" motormi?!
Žeby VW musel začať hromadne kupovať technologické licencie od konkurencie?
No, musia mať z toho hlavu ako melón.
Nonsens
kupovať technologické licencie od konkurencie? To vážne veríš tomu, že ich niekto má? Možno by akurát mohli kúpiť licencie na iný druh oblbu hlúpych noriem. Roky tu plačeme na blbosťou dawnsizingu, startstopov, ireálnych cyklov a teraz keď bublna praskla potrebujú politici ukázať na niekoho prstom. +- sú všetky osobáky na tom rovnako. Skôr trea poriešiť čo s tým a nie čo s vw.
jam2015
Nonsens, je veľa patentovaných a know-how riešení. Niektoré sa dajú kúpiť. Niektoré nekúpiš, lebo nie sú na predaj. A tak si automobilky so subdodávateľmi fidlikajú svoj vývoj. Príkladom môže byť perfektné radenie u značky VW, ktoré má desiatky patentov.
A niektorým konkurenčným automobilkám potom holt ostáva len imitovanie. 😉
Brin
Nevěřím tomu, že některá automobilka má motor bez podvodů.
holden_holden
[odkaz]

to je panecku jizda
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Nejak se to soudruhum aus der Stadt des KdF-Wagens bei Fallersleben vymyká z rukou. >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Neblázněte chlapi, vy nevíte, že podle místních odborníků vaginistů přeci VW nemůže nikdy padnout. Už se těším na dobu, až se tihle všichni budou skládat na záchranu VW místo Angely. 😄
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Práve byla zverejnena tisková zpráva o spolupráci predstavenstva Volkswagen AG a odboru. Podle ocekávání jsou to jen nic neríkající kecy a slinty. Ale z toho jak se v této krátké tiskové zpráve séf Volkswagenu Müller a séf odboru Osterloh ujistují jak strasne moc si jeden druhého vází je videt jak to mezi nema jiskrí. Coz není nic nového.

[odkaz]
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Ekologická likvidace baterek z tesly je extrémně nákladná, navíc zásoby hnědého uhlí nejsou nekonečné, z čeho jako si myslíte že se elektřina vyrábí, tuhle civilizaci postavila na nohy ropa e bez ní jsme v H-ajzlu, bůh žehnej Ropě
kyklop
skús porozmýšlať a napísať niečo k téme 😉
Brin
Co je na té likvidaci baterek tak nákladného? Když doslouží v autě, používají se až do kapacity 40 % ve vyrovnávacích kapacitních centrech. To je od výroby minimálně 20 let. A následně je lze zrecyklovat s účinností 95 %. Tož co je na tom tak drahého a neefektivního?
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Bojedíku, kde ty jsi je uz dávno známo, nemusís to extra zduraznovat.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
ještě jednou pro méně bystré a méně chápavé a tupé osoby, tuhle civilizaci , města a veškeré stavby, byly postveny těžkými stroji poháněných ropou a né baterkama
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Bojedíku, to co píses je vseobecne známá vec, To jenom tys to zrejme objevil práve dnes. >😁 >😁 >😁 a kdyz jsi tak bystrý a chápavý, ba prímo netupý, tak jiste vysvetlís jakou to má souvlislost s tím ze koncern Volkswagen AG podvádí. >😁 >😁 >😁
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
vy si všichni myslíte že elektroauta jsou spása lidstva, tak tomu ale není
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Létající Bojedo, nevím jaký matros beres ale musí to mít grády. Kde jsem napsal neco o elektroautech. Nebo trpís stihomamem?
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
Před sto lety by jsi jistě hlásal, že vše bylo vybudováno uhlím poháněnou silou parních strojů a ropa nás nespasí. 😄
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
>😁 >😁 >😁
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Dnes po sto letech elektromobil pohání stále uhlí a jaderné elektrárny fungují na systému páry, takže se toho zas až tolik za těch 100 let nezměnilo
Avatar - Anonym
Anonym
A víš, že existují taky FVE, vodní a větrné elektrárny?
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Vodní a větrné elektrárny byly postávené těžkou technikou, kterou pohání ROPA
topten
cely automobilovy provoz v CR by pokryl pouhy jeden dostaveny temelin.
to by za ty nulovy emise a vyvazani se z podruci CCCP a arabu prece stalo
Avatar - Anonym
Anonym
A třeba ještě dnes místo telefonu používá dopisy, pak ale nevím, jak se dostal k internetu na tento web. Asi dopisem redakci 😄
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Jak oznámilo nemecké spolkové ministerstvo dopravy, bude na základe údaju z Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) v rámci svolávacek na základe dieselgate jen v Nemecku na priblizne 540.000 vozech potreba udelat vetsí technické zmeny nez jen úpravu manipulovaného softwaru.

No toto!!!
Avatar - Floyd
Floyd
>😁 >😁 >😁
kundalini_it
Takhle to vypadá když se najde jeden blb, který trpí megalomanstvím a bezbřehou schopností udělat cokoliv, za každou cenu. Kdyby se všechny automobilky postavili EU a sami navrhli postupné smysluplné snižování emisí tak s nimi komise ani nehne. Ale to se musí najít trotl, pro kterého nejsou žádná čísla nesplnitelná. A teď ať si to vylížou sami až do dna.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Presne tak.
topten
ne proto, ze bych byl se svým benzinovy koncernovym autem nespokojenej, ale ze koncern je pro me synonymem automobilky, která to evrope rozjela s dyzlmanii, která dlohodobe skodi zivotnimu prostředí.
v evrope ale tezko vybirat, dyzlmanii podlehly snad vsechny evropske automobilky.

takze nejakej japonskej hybrid?
ulpne po chuti mi to není, ale bude to asi poprvé, co budu uvazovat i o japoncich..
kundalini_it
:yes: můžu jen doporučit. Po zkušenostech bych jiné než japonské nebral. Z okolí slyším to co píšeš ty, otázka kolik udělá reálnou změnu 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Musíš ovšem zvážit fakt, že náhradní díly na japonské vozy jsou velice předražené 😲
Xonik
Otázka co si tím člověk pomůže... Dejme tomu že design je subjektivní, ale třeba materiály a zpracování? Tam mají japonci zatím stále velkou díru. S výbavou se sice za poslední roky zlepšili, zase to je na úkor kvality a spolehlivosti... A hybrid? Tahat v autě několik desítek kg baterek který zpravidla dík umístění neprospějí stabilitě ani prostoru, nehledě na to že ta životnost toho zařízení taky není ideální (resp. jestli mám řešit nějaký filtry částic, turba atd, a nebo nový baterky a elektrozařízení, z mého pohledu to vyjde ma stejno).
Takže to má spoustu ale...
Th0r
Zasny problem se zptacovanim japonci nemaji, to je mytus. A ty ale? Jak se rika, rekni mi co chces a ja ti reknu proc to nejde. Resis veci, ktery ridice vubec zajimat nemusej. Ze neresis, ze naftak je o metrak tezsi nez benzin? To prospiva stabilite auta? Pretizena predni naprava? Staci si projet stejny auto, napr. tolik opevovanou Oktavii. S naftou je to nemotorny hovado. Pochybuju ze jsi nekdy hybridu jel, ale resis baterky.
Xonik
To není mýtus ale hotovej fakt, stačí se do toho auta posadit. Jezdím hodně v lexusu RX400 h, takže narozdíl od tebe zkušenosti mám, a baterky narvaný v kufru mají skutečně spoustu "výhod" 😒br />
Objem zavazadelníku je na úrovni fabie.
Těžiště vozidla je citelně výše, což samozřejmě stabilitě neprospívá.
Těžkej zadek je taky nanic - asi jako koule na řetězu.

Takže to jsou věci který naopak bežný řidič reší, a pro většinu z nich je přetížená přední náprava pořád méně záludná než těžkej zadek. Ale jako já jsem naftu nijak nebohajoval, jen jsem uváděl na pravou míru to nadšení z japonce a hybrida k tomu, a to právě proto že narozdíl od mmohých v tom jezdím.
Th0r
Mimochodem ty baterky prave stabilite prospeji, narozdil od toho metraku navrch na predni naprave.
Zafak23
Zdravím, jen taková připomínka, všichni co tu odsuzujete naftu v osobním autě, víte co pro změnu zase dělá s ovzduším benzín? Bylo by velmi zajímavé kdyby někdo provedl pořádné měření u benzín. aut. A jeden velmi zajímavej článek pro ty co tak obhajují benzín, Doporučuji si to přečíst😒br /> [odkaz]
topten
to se tady probiralo uz tisickrat a je to to poslední steblo travy, který se vy dunihlavove chytate - pevne castice z primovstrikovych benzinovych motoru.
nikdoy se nepotvrdilo, ze by benzinove primovstriky neplnily prislusny limit na pevne castice, jen to, ze vypousteji vic PM nez dyzly s DPF. jak by to asi dopadlo v porovnani s dyzly bez DPH???

soucasny skandal se tyka jedu NOx, jehož limit prekracuje většina dyzlu v realu několikrát a nektere i vic jak radove. u benzinu se prekracovani NOx v realu nepotvrdilu a to benziny maj na NOx o 1/4 prisnejsi limit nez naftaky.
v realu benziny vypousteji desetinu jedu NOx co naftaky.
tedy pokud jde o NOx, 10 benzinaku zamori ovzdusi tolik, co pouhy jeden naftak.
XTad
Moc si nevyskakujte, nebo se zacnou dieselum merit pevne castice behem vypalovani filtru >😒]
_MT_
O tom se ví dlouho a právě tady by se mělo projevit měření emisí v provozu. Změny v tomhle trvají věčnost. Nicméně lepší filtry regenerují pasivně průběžně (a to i za nižších teplot, nejen za vyšší zátěže na dálnici).
kundalini_it
VW nabídne ve Spojených státech určitou satisfakci majitelům naftových aut se softwarem umožňujícím falšovat testy emisí. Každý z těchto lidí dostane balíček obsahující platební karty v hodnotě 1 000 dolarů (zhruba 25 tisíc korun). Firma se tak snaží získat zpět důvěru zákazníků.

Balíček bude zahrnovat platební kartu Visa s částkou 500 dolarů, kterou budou moci majitelé vozů utratit za jakékoliv zboží či služby. Součástí balíčku bude rovněž platební karta s částkou 500 dolarů na služby či zboží od prodejců Volkswagenu.

Nabídka je podle agentury AP gestem dobré vůle vůči zhruba 482 tisíc motoristů v USA. Jsou to lidé, kteří vlastní auta z koncernu Volkswagen vybavená čtyřválcovými naftovými motory, kterých se týká skandál kolem falšování testů emisí.

>😁 >😁 >😁
Dáme Vám karty na 1000US, ale 500 musíte utratit u nás ( stojí je to maximálně 100US) >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
A u nás dostanou gumy v hodnotě 4000,-Kč >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
[odkaz]

A zajímavý je i ten poslední odstavec, kterej sem tu před měsícem předpovídal a byl jsem kamenován (Jirkou 12345, po kterém se slehla zem), že to nikdy určitě nenastane.
holden_holden
ale nepisou jestli novy
Avatar - Anonym
Anonym
od VW bych čekal, že to budou 40x sjetý protektory vydávaný za nový >😁
holden_holden
a to dostanou i ti kterym budou muset vratit plnou cenu? pak bych si k nim za tech 500 prisel pro olej do sveho noveho spolehliveho hyundaie
Avatar - Stejsn
Stejsn
Napřed jste tu VW vychvalovali do nebes a vydávali články typu "konec amerického humbuku" a teď je tu naopak v rychlém sledu už několikátý článek o tom, jak je VW nejhorší na světě? 8-s
Avatar - Floyd
Floyd
>😁 :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Dieselgate ... škrty ... konec (das)auto.cz ... >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
rendlík zaplatil...
Avatar - Anonym
Anonym
Nebo Honda, po letech reklamy na VW a škodu najednou reklamu a Hondu >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Za tvého psychiatra? >😁 >😁 >😁
kundalini_it
An environmentalist group protested at Volkswagen headquarters today in the wake of the automaker's emissions scandal by displaying a large banner reading “Das Problem,” a play on VW's “Das Auto” slogan.

>😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
:yes: :yes: :yes:
jam2015
[odkaz]
Je predpoklad, že EÚ bude musieť nakoniec povoliť svoj zverák.
A tak je celkom možné, že nás prechodne čaká renesancia 1,6 atmosfér 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
...že redakce umístila jako doprovodný obrázek výfuk staršího vozu s benzínovým motorem... :no:
Toky1
Dieselgate v plnom prúde a VW stúpa predaj nových áut... 8-s
Xonik
Tyhle informace jsou skutečně "horké novinky"! To že se auta upravují na homologační a další testy se ví a napsalo se o tom mraky textu, dokonce i tady...

Úpravy auta běžně zahrnují věci jako např. jiné pneu s menším rozměrem nebo nižším valivým odporem, odpojené přislušensví v motoru, menší nádrž paliva, vyndaná rezerva atd... To dělají svorně všechny automobilky, identické auto z pásu tam nepošle nikdo.

Takže dělat článek o tom že vw přifoukne pneu...? :no:
Th0r
VW je dno automobiloveho prumyslu. Realita je takova, ze kostata s mozkem vymytym dlouholetym pruplachem si to nepriznaji. Preci jen menit nazor neco stoji a hlavne... boli to. To priznani jak jsem si adoroval podvodniky. Holt naskok diky technice >😁