Novinky
Materiály vhodné pro 3d tisk budou vždy měkčí a křehčí než klasická produkce a to z důvodu, že musejí být snadno tavitelné a pak rychle tvrdnout. 3d tisk je super na prototypy, ale masová produkce bude vždy ocelařina/plastařina...
no, my už pravděpodobně budeme čerpat obživu z minimálně desátého pilíře důchodového připojištění, až takové materiály budou běžně k dispozici...
... ne nadarmo se říká, že přání je otcem myšlenky. Já naopak nepochybuji, že problémy s pevností a pružností materiálů se vyřeší. Znalostí v oblasti nanotechnologií již máme dostatek, vypočítat dokážeme kde co... Současná technologie to neumožňuje, ale ve třicátých letech si také lidé ťukali na čelo, když jim někdo začal vykládat o cestě na Měsíc...
V 3D tisku se dnes točí takové množství peněz, že vývoj této technologie už se pravděpodobně nezastaví.
... ne nadarmo se říká, že přání je otcem myšlenky. Já naopak nepochybuji, že problémy s pevností a pružností materiálů se vyřeší. Znalostí v oblasti nanotechnologií již máme dostatek, vypočítat dokážeme kde co... Současná technologie to neumožňuje, ale ve třicátých letech si také lidé ťukali na čelo, když jim někdo začal vykládat o cestě na Měsíc...
V 3D tisku se dnes točí takové množství peněz, že vývoj této technologie už se pravděpodobně nezastaví.
[odkaz]
Tohle je pro mně docela nepropádané odvětví. Jen by mě zajímalo jak se budou řešit případné opravy po kolizích (u té buggy), protože zatím mám pocit že to auto po byt lechké kolizi musí jít na " vrakáč"...
Musíš řídit, nikoliv bourat 😄
tady ještě jeden odkaz... klasičtější konstrukce
[odkaz]