Frank M. Rinderknecht a jeho firma Rinspeed si pro 79. ročník autosalonu v Ženevě připravují nový koncept elektromobilu, který má zaujmout řešením interiéru.
Tieto dve kategórie už v princípe ťažko môžu fungovať na jednej platforme. Dúfam, že aj tvarové riešenie bude iné ako na obrázku. Toto vyzerá, akoby ho navrhol niekto ako 507...
podle pohledu zezadu je celkem jasné jak toho chtějí docílit. Základní skořepina bude mít aerodynamický tvar svažující se hned za hlavou řidiče a pokud se tam bude chtít přidat další pasažeři tak se bude zezadu přizvedávat takže vznikne dost prostoru pro hlavy posádky... buede to pak divně vypadat, al asi to bude praktický
Praktické alebo nepraktické. Prekáža jednému človeku v aute väčší priestor? Aký má zmysel zavrieť sa do menšej kabíny, keď pôdorys zostane? Auto sa tým nezmenší ani neodľahčí. Menej miesta a pocit stiesnenosti za ušetrený 1 Watt kvôli lepšej aerodynamike. Blbosť, nie?
Kto tu píše o kreslení? Ty vieš kresliť? Ale podľa tvojich rečí som odhadoval, že toto by mohla byť tvoja úroveň. A nepredstavuj sa mi, veď ťa poznám... Nabudúce sa podpíš veľkým písmenom. :-!