Novinky
3_diamanty
2
je to fajn...... ja verim ze fandovia znacky mozte byt spokojni ... je to zaujimave auto.... ktore ma svoje caro.... nebude pre kazdeho.... ale v tom je prave caro cadillacu
Přejít do diskuze
Autor asi nechtěl škodit "audinám", tak napsal že XT5 je o 26 kg (jen?!!) lehčí než Q5ka. Ale ono je o 126kg lehčí a to už je opravdu znát 😉 Jinak za mně XT5 je jednička, prostě nádhera v Evropě nevídaná :yes:
Snad mě šálí zrak, to je tlačítko na vypnutí AWD co vidím na druhé fotce před tou BMWoidní řadící pákou? Úžasná věc.
Jinak dřevo se mi líbí moc, dotykové lesklé ovládání už méně 😄
Jinak dřevo se mi líbí moc, dotykové lesklé ovládání už méně 😄
ten "kus dreva" na volante pekne ladi s bocnym oblozenim dveri a interierom... vdaka nemu je aj volant akysi stylovejsi .... az som si spomenul na starsie jagure s drevenym vencom .... jasne je to vec vkusu... ale mne sa to paci 😉 .. cadillac ma aj vdaka tomu svoje caro.... a hlavne ziaden megatablet a klavirne laky a ine lacne prisernosti.... cadillac to proste umi...... trosku mi ta jemne sklonena pristrojovka s vstavanym displejom pripomina styl ako to je aj u noveho chrysleru 200 .. rovnako aj tie dvojfarebne kombinacie v interoeri a oblozenia a tak dalej..... je to proste americka skola.... ale vazne to autam ako cadillac moc tento styl sedi ..... uprimne ked pozriem do toho plastoveho GLC-ecka s tym tabletom mam dost... zlaty cadillac....
tak to je logické že to sdílí určité věci z koncernu. Zcela samostatný vývoj si dnes už neůže nikdo dovolit
Cadillac drží laťku velmi propracovaného a konzistentního designu. Jen by mohl být míň opticky těžký na předek, při velikosti auto to šlo sladit líp. A ten kus dřeva ve volantu by mi taky nechyběl.
Cadillac opět boduje pěkný a příjemným interiérem a bohatou výbavou. Co se týče exteriéru, je to věc vkusu, za mě nic extra ale proti SRX druhé generace rozhodně lepší :yes:
mysliš v USA? Aj to zavísi od kurzu USD. Si vezmi že poslednu dobu je 1$=cca24Kc, ked bol 1$= 17-18Kc bola to [plne ina rozpr8vka. A zas mne ta ponuka 4o je v EU celkom stači. Aj pri ATS alebo CTS by som išiel do ákladneho modelu, sú dost výkonne.
Ale jo, něco se uštřit dá, ale moc už ne a je kolem toho běhání. jediná výhod aje bohatší výběr modelů a motorů
ceny su uz jasne dane.a v sucastnosti kruz dolara je taky ze neoficialny dovoz rozhodne nepovazujem za zaujimavy. Tak ti poviem. Moja skusentost je ze ofiko Mercedes je asi top- a zlavy max 4%. Kdzeto BMW a Audi davaju mega zlavy z cenníkových cien a potom servis ako pride. A zdieraju na tom strasne. Cadillac ma skor politiku ako Mercedes :yes: Ale zas ma nizsie cennikove ceny. Vid😒br />
[odkaz]
nikto velmi spekulovat nemoze. Plus, ak odratas DPH zistis ze v USA ani lacnejsi nie su.
[odkaz]
nikto velmi spekulovat nemoze. Plus, ak odratas DPH zistis ze v USA ani lacnejsi nie su.
aj mimo mesto ako cestovne auto. V zasade vacsina sucasnych SUV je nepouzitelnych v serioznejsom terene. SU vsak relativne pohodlne aj na dlhych cestách. Nietkore velmi pohodlne. A prave tento XT5 si mylism ze o tom bude a prave na toto poukazuje ten nazov ze crossover
nemyslim si ze len fandovia. Ak tam seriozne daju diesel(neverim ze ich na to nahovaram) povedzme ten 20.biturbo od Opelu a cenovku zaujimavu, moze sa to predat v peknych cislach aj v Europe. Nie ako BMW X3 alebo Audi Q5 ale toto by mohlo posunut predaje Cadillac-u na uroven vyrazne nad Jaguar, Lexus alebo Infiniti
Tak auta se obecně zvětšují. Si dej vedle sebe žigulík a dnešní auto střední třídy. A uvidíš ten rozdíl. Všechno se nafukuje, zvětšuje a s výbavou a bezpečností roste váha
Nedělalo, no, o tom mluvim 😄 . Viz moderni E😜edition [odkaz] ...no a RAMy jsou přímo extremní [odkaz] . I ty Suburbany se nafukují. Jestli si vzpomenu, tak zítra postnu ilustrační obrázek problematiky.
Edit: bohové, ten místní link parser je prasárna.
Edit: bohové, ten místní link parser je prasárna.
ano,spravne...prepac zle som sa vyjadril. Taky isty volant mal aj SRX pred faceliftom,ale potom mu dali ten novy co pouziva aj Escalade. A zrusili drevo 😒 :no😒br />
no ale ja si na tento drevo asi/urcite dam. Zavisi samozrjeme od ceny auta a od TODOS-u Bratislava ci ho vezmem
no ale ja si na tento drevo asi/urcite dam. Zavisi samozrjeme od ceny auta a od TODOS-u Bratislava ci ho vezmem
Amerika a Italové vždy uměli design. bohužel u těch italů dost často pokulhávala ta technika, u amíků občas taky, nicméně ne v takové míře.
Takže kdo nechce tuctvou nudnou evropskou šed, je amerika zárukou že si tam jde vybrat vždy něco zajímavého a jiného
Takže kdo nechce tuctvou nudnou evropskou šed, je amerika zárukou že si tam jde vybrat vždy něco zajímavého a jiného
A co se týče masky - hele [odkaz]
[odkaz]
Jen to nebylo zkosený a protáhlý dolů, protože to se dřív nedělalo
[odkaz]
Jen to nebylo zkosený a protáhlý dolů, protože to se dřív nedělalo
starý chally byl lehčí, menší, jedoduchý, nový je těžká rozpláclá věc, ale taky díky tomu vypadá nejvíc retro ač je moderní.
Současné Camaro a Mustang už moc retro nejsou.
Současné Camaro a Mustang už moc retro nejsou.
No ale ne takhle do výšky. To je ta slavná ochrana chodců a aerodynamiky. Však si porovnej třeba starý a nový Challenger 😄 .
Hmm... ;-\ Dotyková tlačítka, nevypnutelné asistenty, falešný zvuk, vyhoněné motory, gigantické masky a kapoty ve jménu ochrany chodců... jde to s těmi auty skopce!
jedna z veci ktore strasne vycitam novym Cadillacom(ako aj BMWckam a inym znackam) ze prestali robit tie vence s drevo. Vyzeralo to tak ppc. A ja by som si ho aj tak dal spravit na drevo aspon ciastocne.
dotykovky su uz tak trocha realita dnesnych dni 😒 holt, Cadillac sa tomu nevyhol. Ale pozri si Volvo XC90, alebo nove BMW 7. Myslim ze zlata era tlacidiel skoncila
to drevo sa mi tiez paci. Take som mal na Seville a mavali aj v Deville. Od CTS 2 gen. uz to nie je 😒 Teraz aspon takto. A ja by som si priala j na ten veniec hore to drevo. Mne to pride strasne luxusne a urpimne? Aj prijemne na dotyk a jazdenie 😄
Ani ten věnec se tak nesmýká, pokud je povrch udělaný dobře. Já mam v CTS horní část věnce v dřevu a OK. 300c to mělo stejně
U jaga byla v dřevu i spodní část
U jaga byla v dřevu i spodní část
to ano ... urcite na fotkach mame nejaky ten "lepsie vybaveny" model a pojde to aj bez dreva ale inak to drevo by vadit nicomu nemalo.... nie je to veniec zeby sa to smykalo... je to ciste len vizualna vecicka.... naopak... s nim je to moc pekny volant.... ktory pekne ladi s interierom :yes:
Tak, dřevo je dřevo a klasika, kdo nechce dřevo, Cadillac určo nabídne alternativu s karbonem nebo něčím jiným jako u CTS a dalších modelů
vidim na nom taku tu nenapadnu krasu alebo krasu na druhy pohlad .... nema ju kazde auto.... ale cadillac XT5 ju urcite ma ... posobi skutocne fajn aj na mna :yes:
Vidím v tom hodně Chevrolet, což je na jednu stranu logické. Jinak interiér je pěkný, ten volant se mi líbí díky své originalitě i budíky přístrojů jsou přesně podle mého gusta, ideální přehlednost. Na druhou stranu příď možná působí až moc přehnaně.
moda vycerenych tesakov zda sa prave prichadza... ale aspon ze nie su zahnute ako v talismane a megane... vyzera to auto ako celok moc podarene a hutne ... proste robustne .... interier je podla mna dokonaly ..... nadherny ... tu nie je o com.. tu cadillac prekonal aj sam seba a hadam nielen sam seba ..... auto ma to vyvazene proporcie... za mna fajn.... nesnazi sa to nasilne a za kazdu cenu posobit stihlo a sportovo a ani nejako samoucelne radoby stylovo..... citim tu este taku tu staru dobru konzeravtivnost a serioznost cadillacu ... 😉 :yes:
Přidávám se. Je to opět kus auta se supr interiérem a očekávatelným exteriérem :yes: