Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X4 M40i má českou cenu, je o 309.400 Kč dražší než xDrive35i

Nejsilnější verzi řady X4 představilo BMW už na začátku října, tehdy ale ještě nebyly k dispozici ceny pro český trh. Příplatek proti xDrive35i je vyšší než 300.000 Kč.
Zpět na článek
14. 11. 2015 21:55
14. 11. 2015 22:41
15. 11. 2015 01:27
15. 11. 2015 01:42
15. 11. 2015 05:24
15. 11. 2015 11:24
15. 11. 2015 12:37
15. 11. 2015 19:42
15. 11. 2015 13:28
14. 11. 2015 22:30
14. 11. 2015 22:40
14. 11. 2015 23:49
15. 11. 2015 01:29
15. 11. 2015 01:35
15. 11. 2015 05:26
15. 11. 2015 11:23
15. 11. 2015 12:44
15. 11. 2015 09:05
15. 11. 2015 11:25
15. 11. 2015 13:15
15. 11. 2015 13:26
15. 11. 2015 13:27
15. 11. 2015 13:36
15. 11. 2015 13:44
15. 11. 2015 13:54
15. 11. 2015 14:02
15. 11. 2015 15:19
15. 11. 2015 15:21
15. 11. 2015 15:42
15. 11. 2015 15:54
15. 11. 2015 16:08
15. 11. 2015 16:37
15. 11. 2015 16:42
15. 11. 2015 16:56
15. 11. 2015 17:00
15. 11. 2015 19:55
15. 11. 2015 16:26
15. 11. 2015 16:30
15. 11. 2015 16:40
15. 11. 2015 16:58
15. 11. 2015 17:02
15. 11. 2015 17:07
15. 11. 2015 17:15
15. 11. 2015 17:30
15. 11. 2015 15:35
15. 11. 2015 15:36
15. 11. 2015 15:52
15. 11. 2015 16:46
15. 11. 2015 16:53
15. 11. 2015 16:58
15. 11. 2015 17:03
15. 11. 2015 17:11
15. 11. 2015 17:19
15. 11. 2015 17:26
15. 11. 2015 17:56
15. 11. 2015 17:59
15. 11. 2015 21:57
15. 11. 2015 22:43
15. 11. 2015 22:09
15. 11. 2015 22:46
15. 11. 2015 23:01
16. 11. 2015 00:57
16. 11. 2015 10:44
16. 11. 2015 12:12
16. 11. 2015 12:24
16. 11. 2015 12:35
16. 11. 2015 12:41
16. 11. 2015 13:10
16. 11. 2015 13:55
16. 11. 2015 15:10
16. 11. 2015 15:24
16. 11. 2015 19:53
17. 11. 2015 01:03
17. 11. 2015 10:50
17. 11. 2015 11:43
17. 11. 2015 11:44
16. 11. 2015 08:52
16. 11. 2015 10:37
16. 11. 2015 12:37
16. 11. 2015 13:08
16. 11. 2015 13:51
16. 11. 2015 15:14
15. 11. 2015 17:17
15. 11. 2015 17:27
15. 11. 2015 17:39
15. 11. 2015 19:50
15. 11. 2015 17:42
15. 11. 2015 17:43
15. 11. 2015 19:54
15. 11. 2015 17:02
15. 11. 2015 17:06
15. 11. 2015 17:12
15. 11. 2015 17:16
15. 11. 2015 17:19
15. 11. 2015 17:22
15. 11. 2015 17:24
15. 11. 2015 17:31
15. 11. 2015 17:24
15. 11. 2015 17:25
15. 11. 2015 17:33
15. 11. 2015 17:36
15. 11. 2015 17:39
15. 11. 2015 17:32
15. 11. 2015 17:34
15. 11. 2015 17:35
15. 11. 2015 19:51
15. 11. 2015 17:58
15. 11. 2015 18:06
15. 11. 2015 17:23
15. 11. 2015 17:32
15. 11. 2015 17:34
15. 11. 2015 17:37
15. 11. 2015 17:39
15. 11. 2015 17:41
15. 11. 2015 17:46
15. 11. 2015 17:50
15. 11. 2015 17:54
15. 11. 2015 18:01
15. 11. 2015 17:52
15. 11. 2015 17:58
15. 11. 2015 18:02
15. 11. 2015 18:04
15. 11. 2015 18:08
15. 11. 2015 19:46
15. 11. 2015 18:09
15. 11. 2015 19:45
15. 11. 2015 21:03
15. 11. 2015 21:44
15. 11. 2015 21:55
15. 11. 2015 21:52
15. 11. 2015 13:23
15. 11. 2015 13:26
15. 11. 2015 13:32
15. 11. 2015 13:40
15. 11. 2015 12:58
15. 11. 2015 13:16
15. 11. 2015 13:41
15. 11. 2015 18:14
15. 11. 2015 13:18
15. 11. 2015 13:51
15. 11. 2015 15:34
15. 11. 2015 15:47
15. 11. 2015 16:37
Avatar - CHerokee
14. 11. 2015 21:55
OO!
Opravdu ošklivé...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - twistedTSD
14. 11. 2015 22:41
Re: OO!
Souhlas. Nedávno jsem se ho na silnici až lekl. Pro tyhle prémiové zkřížené zrůdnosti asi nikdy nebudu mít pochopení...
Avatar - white label
15. 11. 2015 01:27
Re: OO!
JOO, skoro jako GLC... ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 01:42
Re: OO!
To víš [odkaz] je jen jeden :yes: :-)
15. 11. 2015 05:24
Re: OO!
Moc koukáš na sci-fi. Tohle je na.sranej predátor, tvary auta to nemá ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 11:24
Re: OO!
To si nemyslím. U mě hodně dobrý :yes: :yes: :yes:

Ale sci-fi můžu to jo :-)
Avatar - praděda7
15. 11. 2015 12:37
Re: OO!
No mechanicky a co se týká komfortu, RX s V6 určitě nemá chybu. Ale bohužel s tím předním grilem si spletli tisíciletí... ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 19:42
Re: OO!
V reálu to nevypadá tak divně jako na fotkách
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 13:28
Re: OO!
To je auto? Je to asi první auto, které se mi nelíbí z žádné strany, v žádné barvě, v žádném paketu....myslím x4. Tohoto lexe jsem viděl live a hodně dobré. Dokonce tak, že bych ho klidně postavil do budky na auta u baráku. :-)
14. 11. 2015 22:30
o.O
"Příplatek" 300 000. Jasně, tohle běžně tahám z peněženky 8-s
Nový auto si tu bohužel 90 % lidí dovolit nemůže, osobně jsem ráda, že za rok zvládnu našetřit na bazarové. Takže nějaké příplatky 300 000 jsou dost mimo...
Rozbalit vlákno
148
Avatar - twistedTSD
14. 11. 2015 22:40
Re: o.O
BMW o zákazníky nouzi nemá.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2015 23:49
Re: o.O
Jsou na světě i jiný státy než Česko :-|
Avatar - white label
15. 11. 2015 01:29
Re: o.O
Vážně, to snad ani není možné...
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 01:35
Re: o.O
Jo je to možné, plně samostatných a všeobecně uznaných jich je dalších 195 :-)

Jsou země kde zákazníci dají 11 t. € snáz než v Česku - to je dodatek pro ty který nečtou vlákno a reagujou jen na poslední příspěvek ;-)

Budování socialismu a vedoucí úloha strany holt něco stály = 40ti letej ekonomickej propad z kterýho sme se ještě nevzpamatovali ;-\
15. 11. 2015 05:26
Re: o.O
V klidu, zatímco ČR stoupá podívej kam to dokázaly dotáhnout státy jako Itálie, Španělsko nebo Řecko.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 11:23
Re: o.O
Nojo ale oni Berlusconiho už měli zatímco u nás Babiš teprv nastoupil >:-[]

Socialismus skončil, eště aby sme nestoupali! Bohužel životní úroveň Západu je i tak furt daleko. 40 let sme to dělali blbě tak to chce asi 40 let dobře. Aby sme byli na nule :-!
Myslím v úrovni vučí ostatním státům před nástupem Klementa na balkón na Staromáku >:D

Řecko bylo a je kapitola sama pro sebe - tam začali pošpidlovsku hospodařit v 1. polovině 80. let :no: 8-s
A i předtím to nejspíš nebylo nic moc >:-[]
Avatar - praděda7
15. 11. 2015 12:44
Re: o.O
Pozor! Jmenované státy dopadly tak jak dopadly, protože si tam budovali sociální stát a jejich ekonomie neměly dostatečný výkon na to, aby to "zatáhly"... ;-\
Re: o.O
Ty se z toho zrejme nevzpamatujes nikdy. >:D >:D >:D

Jinak to co jsem ríkal já (a rada jiných lidí) o infiltraci soucasného imigrantského proudu Islámským Státem a co ruzní sluníckári a jiní vypatlánci vztekle odmítali se bohuzel potvrdilo drív nez jsem cekal.

Takze první "odborná pracovní síla" ze Sýrie se nám jiz projevila v Parízi. 3.10. registrace jako imigrant v Recku, 13.11. teroristický útok v Parízi. Ten hoch se nám docela rychle rozkoukal.

Podle toho co uvádí francouzská policie tak ti atentátíci kteri prisli s momentální vlnou imigrantu pres Recko byli mozná dokonce dva.

Uvidíme co na to Hammuna a její parta (papez, Gauck, Merkelová a Bolehlav). >:D >:D >:D Predevsím tvoje partacka soudruzka Merkelová bude mít co vysvetlovat.

V kontextu toho celého útoku který se odehrá v Parízi je to sice jenom jeden z fragmentu celé zálezitosti ale v kontextu momentální invaze imigrantu je toto spojení s IS docela závazná vec která nekterým teprve dojde,

Takze mezi temi "necelými 80" Syrany nebo kolik jich momentálne v CR je klidne muze být parták té "odborné pracovní síly" která útocila v Parízi.

Problém je v tom ze kdyz takový ubohý chlapec který prece utíká pred válkou a pred Asadem, nejhorsím diktátotem tohoto století, a který chce jen zít v míru, zacne vrazdit, tak to nevyzerou vypatlánci jako ty kterí se techto "odborných pracovních sil" tak zastávají ale obycejní nevinní lidé.
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 09:05
Re: o.O
To jsi trošku mimo, tohle je web o autech. Rád vidím, že ses dostal z páteční diskuzní křeče :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 11:25
Re: o.O
Já jo otázkou je co stát :-)

Prosím tě nekomentuje věci kterejm fakt vůbec ale vůbec nerozumíš ;-)

Jménem celého kolektivu ACZ a všech čtenářů ti děkujeme >:-[]
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 13:15
Re: o.O
Jenže popsal skutečný stav věci. Popsal věci v rámci reality, ty, jestli na to máš, popiš jak tomu rozumíš naprosto naprosto. A byl bych rád, i do budoucna, kdybys vynechal " jménem celého kolektivu acz a všech čtenářů".... kdyby to nebylo tak trapné, tak bych se možná i zasmál. Díky ti.
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 13:27
Re: o.O
Tak nám to vysvětli a nesmajlíkuj jako nějaký zakomplexovaný méněcenný podruh ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 13:36
Re: o.O
S IPOU sme to probírali hodně důkladně a několikrát. Protože odcházím tak stručně: Dam na názor odborníků z akademický obce a lidi co se v tom pohybuje jako Šimon Pánek než na kecala Okamuru nebo Dělnickou stranu apod - detaily ti muže vysvětlit IPA :-)
Re: o.O
Skoda ze ti teroristi nestrílejí na vypatlánky jako jsi ty nebo na ty "odborníky z akademický obce" ale na normální nevinné lidi.
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 13:44
Re: o.O
...myslíš třeba Kohouta? No to je mi autorita hodná, jak vidím, tvého následnictví.
A vyvaruj se prohlášením jménem kolektivů, je to jen trapné pleskání játrem, které nemají oporu vůbec v ničem. Doufám, že jdeš šířit osvětu mezi nelegální narušitele hranic a jdeš se věnovat sociální práci ve vyloučených muslimských čtvrtích.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 13:54
Re: o.O
Ani omylem

Fajn a sorry: Jménem lidi s mozkem co respektuJou názor odborníků. Lidi co DSSS považuju za odpad společnosti. Nikoli jménem nicku JI/RI

Lepší? :-(
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 14:02
Re: o.O
Opět ses netrefil a nepoužívej ve tvých tupostech můj nick!!! Sice nejsi dost inteligentní, ale tohle snad chápeš.
Jsi blbý jak daleko vidíš, mluvíš o něčem, kde jsi ovliněn/vymyt velkými mozky typu kohout. Ty mozek nemáš, jen rezonuješ. Myslel jsem, že jsi chytřejší hamunokulosakro... Reaguješ kohoutovským stylem...vzpamatuj se.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 15:19
Re: o.O
:yes: >:D >:D >:D >:D >:D

Tak co se ti zas nelíbilo? ;-)

Konkrétně prosím :-)
Re: o.O
Výpku, vidím ze dnes se ani nepokousís argumentovat... >:D >:D >:D

Ti tvoji "odborníci z akademický obce" mají casto jeden problém. Jsou to akademictí teoretici bez kontaktu s reálným zivotem.

Ale mám pro tebe vypatlánku jeden nápad. Pokud umís nemecky tak si zjisti jaký na tuto zálezitost mají názor lidé v Nemecku a Rakousku, tedy zemích které mají jiz po nekolik desetiletí zkusenosti s velkými skupinami muslimského obyvatelstva a které jsou zároven postizeny soucasnou invazí imigrantu. Pokus se promluvit s reprezentativním vzorkem Nemcu a Rakusanu. Nebo se podívej na tamní internetové diskuse. A nemyslím tím nejaké dubiozní pravicácké weby ale treba stránky renomovaným kvalitních novin, rekneme Frankfurter Allgemeine Zeitung a Süddeutsche Zeitung v Nemecku nebo Der Standard v Rakousku.

Toz tak, vypatlánku.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 15:21
Re: o.O
:yes: >:D >:D >:D

Jj kdepak inteligence a kavárna, musíme dát na názor nevzdělanejch :yes: >:D

Počkat nebylo to už tady? >:-[]
Re: o.O
Vypatlánku Hammuno, krome tvých obvyklých prihlouplých slintu nevidím ani snahu o vecnou konkrétní argumentaci.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 15:42
Re: o.O
Co bys chtěl? Vše jsem ti řek a tvá reakce je že na inteligenci kašleš a názor Dělnický strany je ti bližší ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 15:54
Re: o.O
Co je inteligence? A co je inteligence pro tebe?
Re: o.O
Vypatlánku, lzes jako obvykle. Já nekaslu na inteligenci, jenom ríkam ze ohánet se "odborníky z akademický obce" tak jako ty je vzhledem na to ze cást z noch nemá kontakt s reálným zivotem nemysl.

Krome toho pro temer kazdý názor se dají najít "odborníci z akademický obce" kterí s ním souhlasí.

A tedy konkrétní otázky, vypatlánku:

1. Co je nepravdivého na tom kdyz poukazuji na inflitraci soucasné imigrantské invaze aktivisty a sympatizanty IS?

2. Proc mezi temi okolo 80 Syrany v CR nemuze být parták atentátníka z Paríze? Není to sice moc pravdepodobné ale vyloucit se to nedá. Takze proc ne?

3. Co vís o názorech lidí v Nemecku a Rakousku, kterí na rozdíl od obyvatel CR mají s muslimskými imigranty zkuseností víc nez dost, a co na to ríkás?

4. Podle aktuálního pruzkumu verejného mínení zverejneného ZDF povazuje 52 % Nemcu práci Angely Merkelové v souvislosti s imigrantskou krizí za spatnou. Takze podle tebe je 52 % Nemcu "nevzdělanejch"? Podle tebe 52 % Nemcu sdílí hodnoty Dělnické strany nebo podobných hnutí v Nemecku? Fakt, vypatlánku?

Zu se tesím na tvoji vecnou argumentaci (slinty se nepocítají).
>:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 16:08
Re: o.O
Nelžu ňoumo >:D

Opakovaně říkáš že názory odborníků sou úplně mimo. Dokonce i v tomhle příspěvku! :-)

Naopak názor DSSS je ten správný :yes:

Nebo? ;-)

Viz tvoje body ty dokonce ani nevíš co máš brát v potaz! Prostě nejjednodušší přístup: Mě to nevyhovuje = ať tu nejsou. Konec přepínám IPA >:-[]
Re: o.O
Vypatlánku, napsal jsem ti ctyri body s zádostí o vecné argumenty. Nejsi schopen vecne reagovat ani na jeden z nich. Coz je u tebe klasika. Jediné co dokázes je vypatlané omílaní naucených frází. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 16:37
Re: o.O
Ňoumo zajdi na fakultu a řekni všem ze si chytřejsi než všichni dohromady :-)
Smát se ti budou i studenti >:D

Seš fakt tak omezenej že si myslíš že fyzice rozumíš líp než Einstein viď? >:-[]

Eště jednou a soustřeď se: Ty tvý body sou ptákovina! Vytrhnout z kontextu - jen potvrzující ze dokonce ani nevíš co máš brát v potaz ;-)

Prostě to nejprimitivnější řešení. Doplňuj místní články o autoprůmyslu to ti de. Nesnaž se dělat závěry ve věcech který sou zcela mimo rozsah tvýho uvažování :-!
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 16:42
Re: o.O
8-s ty jsi opilý? 8-s :no: ty fakulto. Opět se opíráš o své kolektivy, které, kdyby věděli, že patří mezi tvé argumenty, tak neodejdeš úspěšně ani ze zápichu.... ty jsi ubožák....
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 16:56
Re: o.O
Co to meleš? 8-s

Prostě muj pohled se shoduje s odborníky, tvůj s Dělnickou stranou :-!
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:00
Re: o.O
... uvažuji, kde se nachází Komická fakulta a pod jakou univerzitu to patří. Tvé myšlenkové pochody se dají srovnat snad už jen s průjmem slona. :-! ty jsi tupý jak daleko vidíš. Ale jak říkám, dokud ti dělá do školy svačinu mamka a ty máš jedinou povinnost a zodpovědnost, a to zůstat při pátečních kalbách nepozvracen, tak mnohé vidíš jinak. Věk by tě mohl omluvit.... ale diskvalifikuje tě tvá tupost.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 19:55
Re: o.O
Jo to věřim že ani netušíš o jaký faktultě je řeč - nicméně i tak si myslíš že ty seš na problematiku lepší oborník :yes: :yes: :yes: >:D >:D >:-[]
Re: o.O
Vypatlánku, dal jsem ti ctyri body ke kterým muzes napsat vecné argumenty. Nemás na to argumentovat ani v jednom prípade. Slinty o fakultách, vytrhování z kontextu a Einsteinovi si nech pro tvoje prítelícky,

A dodám jeste pátý bod na který jsi mi také jeste neodpovedel. V souvislosti s tvými slinty o tom ze se musí dodrzovat zákony je situace taková ze kdyby se dodrzovaly zákony, coz ty tak vyzadujes, tak by mnoho cerstvých migrantu kterí jsou dnes v Nemecku v tom Nemecku vubec nemohlo být. V tomto prípade dodrzování zákonu nepozadujes, vypatlánku?
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 16:26
Re: o.O
Právě jsi byl diskuzně, korektně a na úrovni naprosto rozmetán. Do země ses zatloukl sám. Ty dneska překvapuješ a je fajn, že ses odkopal. Může tě omluvit věk, ale to bys musel mít 4 roky...
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 16:30
Re: o.O
Máš aspoň střední? :-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 16:40
Re: o.O
Základku. Ale 6x. 8-s :-! Jak to souvisí s daným tématem? Pokud chceš ze sebe udělat úplného hammunasakrau, tak už nemusíš.... odkopal ses.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 16:58
Re: o.O
Souvisí to plně. Je to složitý téma a stejně tak nerozumíš atomový fyzice a asi bys do toho nekecám tady si myslíš že si chytřejsi než všichni z oboru? ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:02
Re: o.O
Podle tvé logiky vztažené k akademické půdě, tomu rozumím maximálně. Snad to chápeš, studente.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:07
Re: o.O
Ale to přece není jen akademická půda! 8-s

Ty se v oboru vyvyšuješ nad všechny odborníky a lidi pohybující se okolo - zmínil sem třeba Šimona Pánka

Seš takhle namyšlenej ve všech oborech? Nebo aspoň v tom fotbale? Seš lepší než Pavel Vrba? :-)

Verze ze lidi v oboru vystudovaný v oblasti se živící by věcem mohli rozumět líp než ty tě nenapadla? ;-)

Nebo jako IPA prostě víš že seš chytřejš+ než oni ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:15
Re: o.O
To jsou ale tvoje slova, pudingu. Na každé téma je několik pohledů. Ty, zřejmě pod vlivem potu a pachu z úst pražské kavárny, jsi nabyl dojmu, že š.p., docent kohout - vaše ikona a hromada parazitů z neZISKOVEK máte mandát na vše. Pokud se někdo staví k problematice racionálně a prakticky, tak je to okamžitě pravnuk a. Hitlera. Jak říkám, sebrat kapesné, přidat pár facek a tleskat na sedinku, ty hlavo. Znovu se ptám: co děláš dle svých idejí pro uprchlíky - ty neboché lidi z oblastí zničených spojeneckým bombardováním a implementací demokracie? Co? Myslím ze svých fondů jak časových tak finančních.... jo aha, ty jen tak rád pleskáš nesmysly a papouškuješ kdejakého neZISKOVéHO intelektuála. Často používáš argumenty, u kterých ti i spišovný jazyk zůstává skryt....natož význam.
Výhoda pro tebe je, že tě čeká království nebeské.... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:30
Re: o.O
Jj pražská kavárna [odkaz] ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 15:35
Re: o.O
K tomu, abych si udělal názor, nepotřebuji, jako ty, názor nikoho. Ale pokud je ti dobře v zadnicích těchto tvých celebrit a intelektuálů, jak je libo. Zřejmě, krom špinavého nočníku, za tebou není vidět žádný výsledek práce, či životní cesty - na tom není nic špatného, každý máme svou dráhu, ale přijde věk, kde by ti to už nemělo stačit... ty už ten věk nějaký pátek žiješ. Tak vylez zpod stolu pseudointelektuálů říkajících si kavárna, podle mě spíš všivárna a začni něco dělat... i se sebou. To je vše, co ti řeknu. Už nestojíš ani za vteřinu mého času. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 15:36
Re: o.O
Čim dál líp :yes: >:-[]

Předpokládám že fotbalu taky rozumíš líp než Vrba :-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 15:52
Re: o.O
Pokaždé, když jsi v úzkých, přestáváš používat své -ou, -ej, -olej, -átej, .... to je plus pro tebe. Ale zapomínáš na interpunkce.... jsi-li tedy tím profíkem na editu webu. Pokud ano, je to ostuda pro tebe.
Místo palců a primitivního smíchu se nad tím zkus zamyslet, pokud ti to tedy mozek dovolí. Nebo na to, jak je venku, potřebuješ názory nebo prostě otevřeš okno /votevřeš vokno/, abys měl vlastní zkušenost? Nenech sebou vláčet a udělej si vlastní názor. Fotbalu nerozumím, nezajímá mě.
Avatar - white label
15. 11. 2015 16:46
Re: o.O
...sakro, co se týče uprchlické krize, jsi od začátku úplně mimo... Není to o levici/pravici, ani nic pro/proti muslimům obecně, je to především o (ne)zdravém rozumu a o (ne)profesionalitě EU, v tomto případě v "čele" s Angelou.
Už v pátek večer jsem ti psal, že je velmi pravděpodobné, že se na masakru podílel i někdo, kdo využil naprosto neprofesionálního přístupu k uprchlické vlně a přišel sem mezi uprchlíky zcela bez problémů. Protože EU, která je prostřednictvím Angely zcela bezpodmínečně pozvala, bere bezmyšlenkovitě prakticky všechny a samozřejmě klidně i úplně bez dokladů. Proč např. na plážích Lesbosu uprchlíci odhazovali spousty dokladů, když zjistili, že pro přijetí nejsou nezbytné? Dyť ty doklady mohly naopak doložit fakt, že skutečně uprchlíky jsou, teda pokud jimi opravdu byli.
Prostě diletantství, které EU při řešení uprchlické krize předvádí je něco, co je např. pro současné USA naprosto nepředstavitelné.
Ten chaos, který v EU (samozřejmě především v bohatších státech EU) způsobilo "dětinské" (neomezené/bezpodmínečné) pozvání Angely, je naprosto logický a byl zcela očekávatelný. A trpí tím nejen ti co mají pomáhat, ale taky ti kteří skutečně pomoc potřebují, viz situace v přeplněných uprchlických táborech ve Francii, Německu apod.
Když někoho někam zvu (obecně), měl bych vědět koho a kolik si jich můžu dovolit pozvat, tak abych se pak za to pozvání nakonec nemusel spíš stydět. A pokud je nezvu pouze k sobě, měl bych se nejdřív zeptat všech, koho se to pozvání také dotkne.
A tvoje "kecy" o tom, jak pak budou většinu z nich vracet bez problému zpět jsou už
úplně postavené na hlavu. Nejdřív je tu "někdo" všechny pozval a pustil, a teď je (podle tebe) budeme zase "v pohodě" vracet zpátky? Kdy, kdo a kam a hlavně za co? To je jako podle pravidel EU dovezeme zase zpátky! do Řecka (Itálie apod.) a nějak už to pak dopadne?
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 16:53
Re: o.O
amen. I když silně pochybuji, že tvá slova zarezonují u hamuny.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 16:58
Re: o.O
Stejně jako u odborníků ;-)
Avatar - white label
15. 11. 2015 17:03
Re: o.O
Že EU vedou výhradně skuteční "odborníci" je vidět už delší dobu, ovšem "odbornost" řešení současné uprchlické krize je až do očí bijící...
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:11
Re: o.O
Nemluvim a nikdy sem nemluvil o politickém vedení EU! ;-)

Že radši Gaucka než Zemana to jo :-)
Avatar - white label
15. 11. 2015 17:19
Re: o.O
Proč do toho neustále zoufale pleteš Zemana zřejmě pořádně nevíš ani ty sám... ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:26
Re: o.O
Dokonce ani tohle nevíš? >:D

[odkaz] - tady hlava státu cituje DSSS ;-)

[odkaz] - tady mluví ke svým inteligetním voličům >:-[]

atd atp apod :-)
Avatar - white label
15. 11. 2015 17:56
Re: o.O
Samozřejmě, že vím, ale co to má společného s tím, o čem jsem psal???
Jediný kdo tady argumentuje populistickým Zemanem jsi ty..., proto má reakce na to.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:59
Re: o.O
No k tématice máš zjevně stejnej názor jako on - a musim mu uznat že to s neinformovanou veřejností koulí na jedničku :yes:
Re: o.O
Vypatlánku, nastuduj si význam slova "citovat". Zeman necituje DSSS a izraelstí politici necitují tebe,

Pokud budes mít problém najít význam slova "citovat", muzes se obrátit na tvé kamarády z akademické obce, prípadne z tvé party. Takový papez nebo Gauck to urcite budou vedet. >:D >:D >:D

Jinak ackoliv s Gauckem v nekterých vecech nesouhlasím, v jiných se s ním absolutne shoduji:

Die Politik müsse darauf achten, dass die Kernaufgaben eines staatlichen Gemeinwesens weiter erfüllt würden. Dazu gehörten etwa der Schutz der Außengrenzen und die Aufrechterhaltung des inneren Friedens.

Als eine der Herausforderungen nannte der Bundespräsident den Wohnungsbau in Deutschland. Es würden wohl weniger Neubauten fertig, als Menschen ankämen. "Wettbewerb um Wohnraum, besonders preiswerten Wohnraum, dürfte unvermeidlich sein."

Der Bundespräsident warnte davor, dass unter den geflüchteten Menschen auch Fundamentalisten sein könnten, die Konflikte in ihrem eigenen Land in Deutschland weiterführen wollten. "Denen sage ich: Wir wollen in diesem Land keinen religiösen Fanatismus. Gotteskrieger müssen wissen: Der Rechtsstaat duldet keine Gewalt."

Tyto Gauckovy názory muzu klidne podepsat. Podle tvé vypatlané logiky se dá ríct ze me v techto vecech Gauck prímo cituje.

>:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 21:57
Re: o.O
Zeman téměř doslovně cituje DSSS - dal sem ti i odkazy. Tos zapomněl nebo to ani nečet? ;-)

Máš něco proti poslednímu papeži nebo Gauckovi? Povidej :-)
Re: o.O
S prezidentem Gauckem v nekterých vecech souhlasím a v nekterých ne.

S prezidentem Zemanem v nekterých vecech souhlasím a v nekterých ne.

Dás to?

S názory Gaucka které jsem uvedl by zrejme souhlasila vetsina clenu DSSS (to prepokládám, DSSS nesleduji a naposled jsem si pár vecí o této strane precetl pred nekolika lety). Takze Gauck v techto prípadech podle tvé vypatlané logiky sdílí názory DSSS.

A jeste jednou - nastuduj si význam slov citát, citovat.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 22:43
Re: o.O
Snadný ;-)

S Gauckem ve většině jo, se Zemanem ve většině ne. Dáš to? :-)

Ty základní myšlenkovej směr a vůbec podstatu DSSS sdílíš. Gauck ne, je dokonce pravý opak. Tohle dáš a víš i ty ;-)
Re: o.O
"Nemluvim a nikdy sem nemluvil o politickém vedení EU!" - ale mluvís o Merkelové, spolkové kanclérce nejsilnejsí zeme EU.

Vypatlánku, podle tvých vlastních slov vidís situaci okolo imigrantu jako Merkelová, Merkelová je dokonce ve tvé parte. >:D >:D >:D

52 % Nemcu, tedy obcanu zeme která má s muslimy a imigranty na rozdíl od CR velké zkusenosti, nesouhlasí s chováním Merkelové v soucasné krizi. Jsou to vsechno hlupáci nebo nácci? Máz moznost vecné argumentace. Vzhledem k tomu ze jsi tak moudy ze tvoje názory se shodují s papezem, Merkelovou, Gauckem, izraelským prezidentem, Pánkem, Bolehlavem a dalsími cleny akademické obce atd, tak ti nemuze delat problém vecné vyjádrení k této veci i tem dalsím bodum na které se te ptám.

Tak se vypatlánku tesím na kvalitní argumenty.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 22:09
Re: o.O
Stále stejná omezenost :-)

To plácání o názoru davu vs Ústava je fakt tragikomický >:D >:D >:D

Řikal, sem ti ať se nesnažíš komentovat věci který sou mimo tvůj rozsah. Poslouchej Zemanovy kdy pro dav a nesnaž se pochopit co je zjevně mimo tvoje schopnosti
I když ti to nedochází je to stejný jako bys rozebíral teorii strun, teorii relativity, Keynesianství, fyzikální vlastnosti radioizotopů atd.

Ale ty se nedáš a dál si budeš myslet že takhle složitý věci rozumíš víc než odborná veřejnost viď :-)
Re: o.O
Takze názor vetsiny je v jednom prípade respektovaný demokratický názor vetsiny (kdyz se ti to hodí), v jiném prípade názor pohrdlive oznacovaný jako "názor davu" (kdyz se ti to nehodí). >:D >:D >:D Vypatlánku, jsi prímo vzorový demokrat. >:D >:D >:D

A co porád oztavujes se Zemanem. Já se s tebou bavím, lépe receno snazím bavit, o situaci a názorech v Nemecku. Tak prestat kecat o Zemanovi.

Fakt nejsi schopen s pouzitím vecných argumentu odpovedet na mých pet bodu (4+1)? Vecná argumentace je "zjevně mimo tvoje schopnosti". >:D >:D >:D >:D >:D

Hammuno, ty jsi tak vypatlaná a zároven namyslená az to bolí.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 22:46
Re: o.O
Vím že jsem demokrat a to cos napsal si až tak neodporuje ;-)

V Německu je ani ne polovina uprchlíků v porovnání s Tureckem. Jak to ty Turci asi zvládaj? :-)

Už toho nech JI/RIho kterej ani neví o jakou jde odbornost a přitom si je jistej že problematice rozumí líp stejně netrumfneš. Nebo žeby? >:-[]
Re: o.O
Vypatlánku, dal jsem ti ctyri otázky a potom jeste pátou. Cekám na vecné odpovedi podporené logickými argumenty, ne tvoje obvyklé slinty.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 23:01
Re: o.O
To je téma co má tisíc souvislostí. Tvoje omezená snaha soustředit se na zlomeček o kterym víš a z toho dělat celkový je zoufalá - a jen prozrazuje že tohle je na tebe moc

To nebyla urážka ale vysvětlení ;-)

Dop.dele to si fakt myslíš že tomu rozumíš líp než lidi specializující se na geomigraci, sociální geografii, geopolitiku atd.? :-!

Buď frajer a na tohle odpověz :-)
Re: o.O
Ano, vypatlánku. To je téma co má tisíc souvislostí. A já jsem ti dal ctyri otázky a potom jeste pátou. Cekám na vecné odpovedi podporené logickými argumenty, ne tvoje obvyklé slinty.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 00:57
Re: o.O
To je mi líto že to stále nechápeš - a to jsem se ti to snažil vysvětlit už v diskuzi pod EA-288 ;-)

Seš jako malej kluk co zabloudil na Matfyz a z obrovskýho příkladu na celou stránku chápe závorku 2+2 - a s šéfem katedry se hádá že on moc dobře ví že to sou 4 ať mu to potvrdí

Nápověda: Ty 2+2 fakt sou 4. I na tom Matfyzu - nicméně na celkovej výsledek to má dost malej vliv a jakýkoli rozebírání týhle jedný závorky je pro celek ne moc důležitý

Tak to je - a je fuk jestli to chápeš nebo ne. Idiot spíš nejsi takže chápeš ale asi to nepřiznáš - tak jako si neodpověděl přes mou žádost neodpověděl na mou otázku :-)

Doplňuj informacema z autoprůmyslu místní místy fakt nekvalitní texty = to ti jde v tom seš dobrej. Nehraj si na matematika, ekonoma, specialistu na geomigraci atd. - to ti nejde :-!
Re: o.O
Vypatlánku, To divadýlko které predvádís je smesné a trapné zároven. Tolik slintu které se snazí zamaskovat jednoduchou vec, totiz to ze nejsi schopen vecne argumentovat. >:D >:D >:D

Videls nekdy tebou adorované príslusníky akademické obce kdyz dávali rozhovor pro televizi? Asi ne. Protoze oni neslintají a nevykrucuji se ze "to je téma co má tisíc souvislostí" ale proste odpovídají na otázky.

Vypatlánku, más pet otázek tak konkrétne argumentuj pokud na to más. Jenomze ty na to bohuzel nemás. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 10:44
Re: o.O
No ona jednoduchá právě není. A je to fakt jako u toho matematickýho příkladů kdes pochytil kousíček a zbytek ani nevíš co znamená - ani nevíš co máš všechno brát v potaz

Máš pravdu že některý rozhovory v bedně sou fakt fraška. Teda hlavně ty otázky

Odpověd na 5 otázek neni problém. Big problém je že ty na jejich základě chceš dělat závěr. Chápeš už? >:-[]
A na tenhle odstavec se soustřeď! O tom to je - přečti si ho ešte jednou a buď zapnutej - to dáš. Snad ;-)
Re: o.O
Vypatlánku, clovek který veci rozumí nemá problém odpovedet nezávisle na tom jak je postavena otázka.

Zádná z mých peti otázek není "fraška".

Takze jeste jednou vypatlánku, kdyz "odpověd na 5 otázek neni problém" tak cekám na ty vecne argumentované odpovedi.

Neokecávej to a odpovez.

Dáš to? >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 12:12
Re: o.O
Točíš se v kruhu. Už v diskuzi pod EA288 sem ti řek že v jednotlivejch bodech s tebou souhlasim = mý odpovědi sou asi přesně takový jaký čekáš, stejný s tvejma.

Problém je že to je to 2+2 v tom obřím příkladu na Matfyzu. Že to je 4 víme všichni. Trouba i špičkovej matematik. Ten ale pro výsledek bere v potaz i všechno ostatní

Tak teď už to dáš :yes: :-)
Nebo? ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2015 12:24
Re: o.O
Začni tím, akademiku, že budeš používat češtinu a ne tupounštinu, kterou si dodáváš na důležitosti. Bavit se s tebou o něčem, o čemkoliv, je zbytečné - začínáš si vymýšlet, u dětí se říká konfabulovat. Díky takovým mentálním chcípáčkům umírali v Paříži lidi. Podívej se do zrcadla a do očí si řekni, pravdu ale a nelži zase, co jsi v životě, krom vytočených rolí toaletního papíru a pozvracených mís, dokázal. Bude to krátký seznam. Zkus už chápat věci v reálných souvislostech. Jsi nula, jen více nafouknutá. Omlouvá tě tvá mentální dispozice a možná věk. S tímto přístupem se ale tvá nulita bude navyšovat. Doufám, že už jsi na cestě do uprchlických zařízení a tam ukážeš, jak to myslíš. IPA má pravdu, jsi vypatlánek, odpad. Ty se nehodíš ani do kompostu, i ten bys pokazil. Máš odpovědět a jen lžeš a vytáčíš se - není ti hamba? Ty budeš takový ten týpek co Landovi poškrábal auto, takový smrádek bez názoru a životního postoje. No, každý máme svůj level.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 12:35
Re: o.O
Vidím žes ten rozhovor nečet - myslim ten kde ti tentokrat odborník jiný profese vysvětluje ze tebou opakovaná blbost: o umírání v Paříži je ptákovina. Ale i tady si chytřejsí - ty na odborníky nedáš, máš přece vlastni hlavu :-)

To s tim chápáním v souvislostech je přesně ono! Problém je že ty si myslíš že v tom si lepší než odborníci ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2015 12:41
Re: o.O
To běž, ty zoufalá krysko, povídat lidem, kteří mají přímý kontakt s tím, o čem ty jen slintáš. Na které fakultě jsi, že ti projde čeština na úrovni žáka z pomocné školy? Na kterém webu jsi editor? To musí být počteníčko. Jsi lhář a vypatlánek. Tobě odkazy dávat nebudu, ony jsou všechny určitě psané prezidentem Zemanem nebo Tomiem Okamurou.... btw. i na toho, váma vypatlánkama, i na toho okamuru nemáš v ničem. Jsi taková masařka - lítáš v kavárnách a dobře plníš své poslání. ... jestli teda ti dochází, jaké to poslání má taková masařka..... ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 13:10
Re: o.O
Taky myslim [odkaz] - aspoň na něčem se shodneme >:-[]
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2015 13:55
Re: o.O
No vidíš, dělej to, čemu rozumíš. Jinak si naložíš do trenek tak, jak sis naložil při této diskuzi. Z tvé strany opravdu zoufalá přehlídka mixu hlouposti, demagogie a omezenosti. Repráky gut :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 15:10
Re: o.O
Dík za pochvalu ;-)

Řepky super :yes: :-)
Re: o.O
Vypatlánku, dál cekám na tvoje odpovedi na mých 5 otázek. Klidne muzes vzdycky dodat i vecné argumenty proc to je úplne jinak nez si myslím.

Jinému diskutujícímu vysvetlujes "Vidím žes ten rozhovor nečet - myslim ten kde ti tentokrat odborník jiný profese vysvětluje ze tebou opakovaná blbost: o umírání v Paříži je ptákovina."

Zrejme más na mysli hned tu první odpoved:
"Bylo by omylem domnívat se, že by uzavřením volného pohybu v Evropě došlo k výraznému omezení pohybu extremistů. Ti lidé mají za sebou sofistikovanou a velmi bohatou mašinérii, skrze kterou si mohou vyřídit falešné doklady, pasy, víza a mohou se – na rozdíl od naprosté většiny uprchlíků – pohybovat poměrně luxusním způsobem."

Takze tady s Cejkou prokazatelne nemáte tak docela pravdu. K tvé smule uz je prokázáno ze nejméne jeden z atentátníku vstoupil 3.10. do Recka jako syrský uprchlík, potom byl registrován v Srbsku atd. Takze se z nejakého divného duvodu nerozhodl "pohybovat se poměrně luxusním způsobem".

Základní prioritou v zájmu budoucnosti Evropy kazdopádne je aby se do Evropy dostalo co nejméne muslimu.

Takze cekám na ty odpovedi, vypatlánku. Nejak ti to trvá. >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 15:24
Re: o.O
Jaká ironie, ňouma kterýmu nejde ani základní zpracování informací mi řiká vypatlánku :-)

Odborník řiká pravdu a věci rozumi. Celý je to o tom že ty a většina lidí nechápe celek. Stejně jako nerozumíš úrovni matematiky na Matfyzu a stejně jako se ve fotbalový taktice nevyrovnáš Pavlu Vrbovi tak tady se nevyrovnáš třeba Drbohlavovi
Co na tom furt nechápeš?
Re: o.O
To vís ze jo, já a většina lidí nechápe celek, celek chápe jen skupina odborníku a nás vypatlánek. >:D >:D >:D

Vypatlaný chlapce, ty jsi jeste zralejsí na psychiatra nez se zdálo.

Vypatlánku, porád jeste cekám na ty odpovedi na 5 otázek.

Jo a prestan porád otravovat s nejakým Vrbou.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 19:53
Re: o.O
Jo konečně si to pochopil :yes: :-)

Vrba je geniálním stratég. Tak jako nechápeš tobalovou taktiku v jeho úrovni nerozumíš matice z Matfyzu tak je to i ve všem dalším

A to se týká naprostý většiny lidi - nebo myslíš že fotbalu rozumíš v úrovni Vrby a matice že bys moh přednášet na Matfyzu? :-)

Rozdíl je že já to klidně přiznám ;-)
Re: o.O
Vypatlánku, fotbal me nezajímá a nejakého Vrbu mám proto na háku. Matematika me taky nezajímá.

Cekám az napíses odpovedi na 5 otázek. Zatím to jenom okecávás.

Tak se snaz, vypatlánku.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2015 01:03
Re: o.O
Je přece naprosto jedno jestli tě zajímaj ;-)

Podstatný je že i kdybys chtěl nemáš šanci se jim vyrovnat a tu úroveň pochopit :-)
Re: o.O
Vypatlánku, neokecávej to a odpovídej na otázky. Pokud na to más. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2015 10:50
Re: o.O
Hravě ňoumo >:D

Otázka je co ty a zpracování info. Myslíš že ti z toho vyjde zase přesnej opak co odborníkům? >:-[]
Avatar - Ji/Ri
17. 11. 2015 11:43
Re: o.O
To je hrozné jaká jsi mentální troska.... tvá debi.lita už musí být nakažlivá.
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2015 08:52
Re: o.O
Jsem netušil jaké jsi ho.vado tupé... to není nadávka, ale konstatování holého faktu. Takový, no vypatlánek a hermafrodit. Díky tupcům jako jsi ty, ve Francii umírali lidi. Rodiče by ti měli dát zaracha, jsi nebezpečný už i sám sobě. Oháníš se tu osobnostmi, elitami, inteligencí...koho myslíš? Pánka? Myslíš toho šéfa člověka v plísni? Myslíš šéfa organizace, která ročně dostane v čr přes čtvrtMILIARDY na své aktivity? No ty jsi hlava. Tupější ho.vado se snad dá najít jen v té kavárně, kde se schází parta parazitů debatujících o všem, jen aby skryli svou vlastní neschopnost a budižkničemuství. IPA tě diskuzně naprosto rozprášil. Je na čase, abys místo děcanského žvatlání o ničem odpověděl na jeho otázky, pokud si teda chceš alespon trochu očistit svůj diskuzní štít. Jinak .... běž něco dělat pro blaho těch, o kterých mluvíš, ty přefouklá nulo. Tímto jdeš na hate, v mém okolí takový tupec nebude.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 10:37
Re: o.O
Jj kdyby hloupost nadnašela. . >:-[]
Aneb z lidí jako si ty maj politici jen a jen radost :yes: :yes: :yes: :-)

Ale to s tim: Netuším o jakou de odbornost a fakultu, ale rozumim tomu líp - to už nepřekonáš :yes: >:D >:D >:D

I když: Díky tupcum jako si ty ve Francii umíraj lidi - to je taky síla >:-[]

A to: Souhlasíš s odbornou veřejností = si tupé hovado - to taky není špatný :yes:

Zrovna sem na deník. cz dočet názor politologa Marka Čejky kterej hned v prvnim odstavci vysvětluje takhle omezený vidění světa - to: Díky tupcum jako si ty.. ;-)
Máš aspoň na to si to přečíst? Bacha má stejnej názor jako já = takže je to asi ho.vado tupé :-)
Nebo sou idioti všichni vysokoškolsky vzdělaný lidi - a ty všemu rozumíš líp?

Hele takhle chytrej si ve všech oborech na který my ostatní musíme roky studovat a další roky sbírat praxi?
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2015 12:37
Re: o.O
....kdyby hloupost nadnášela, tak my, KOLEKTIVY VŠEHO SVĚTA, už máme od podobných *.ků klid, protože byste postupně hořeli v atmosféře.... s tím sajrajtem, co by z vás zůstal by si už popeláři poradili. A přestaň už vymýšlet a lhát, jsi v křeči a jsi ostuda vaší fakulty... už tak jsi tam za šulí.na, jehož vrchol umu je vytáhnout kafe z automatu, aniž by si pocintal mikinu čpící potem. Vymačkej beďary a utíkej na přednášku....do garáže. A co krok, to si dej facku. Týpku, jež jsi za nickem hamunasakra /hermafrodit/ jsi zoufalec a vypatlánek.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 13:08
Re: o.O
Proč jen já sem ostuda když to všichni vidíme stejně? :-|

Shrnu to: Kdo má názor jako odborníci je tupé hovado, kdo jako JI/RI kterej ani neví jaká vejška a jaká odbornost se tématu věnuje je chytrej ;-)

Správně? :-)
Avatar - Ji/Ri
16. 11. 2015 13:51
Re: o.O
Všichni? Zase kolektiv? Prosímtě, používej slova, kterým bezezbytku a bezpečně rozumíš. Dále: nekonfabuluj a nelži! ... a začni psát pravopisně alespoň trochu správně. Zatím jsi karikatura sebe sama.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2015 15:14
Re: o.O
Jo všichni. Nebo aspoň totální většina v oboru vzdělanejch :-!

A jestli si čet toho politologa na deníku tak i v jinejch příbuznejch oborech

Zamysli se proč máš ty jinej názor. Respektive proč odmítáš ten odbornej
Avatar - praděda7
15. 11. 2015 17:17
Re: o.O
Současní EU "odborníci" se odhalili už dávno. A to při řešení řecké krize... ;-\
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:27
Re: o.O
Řecká krize nejde vyřešit - dokud nezačnou pracovat, platit daně a tak podobně >:-[]
Avatar - praděda7
15. 11. 2015 17:39
Re: o.O
Řeckou krizi si musí Řekové vyřešit sami bez zásahů EU. A to i bez různých záchranných balíčků.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 19:50
Re: o.O
Bez diskuzí. Začít platit daně je pro začátek dobrej základ >:-[]
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:42
Re: o.O
Běž jim poradit, ty odborníku >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:43
Re: o.O
Šoknu tě - i tam mám stejnej názor jako odborná veřejnost :-)

Aby se ti to nepletlo to je úplně jiná než ta k geopolitice migraci apod. [odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 19:54
Re: o.O
To mě zajímá když tak opakovaně kritizuješ. Jak bys uprchlíky řešil teda ty? :-)

A EU vedou politici - to s odborností nemívá moc společnýho. Podívej se třeba na naši vládu >:-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:02
Re: o.O
Sorry ale motáš se ve stejnym levelu jako IPA

Házet tohle na Angel je fakt komedie :-)

Je to složitý téma se spoustou souvislostí a vy diskutujete tu nejzákladnější část. Něco jako: Mě nic nezajímá já chci svuj klid - jako bejval za socíku za ostnatý drátem :-!
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:06
Re: o.O
Tobě by měli vzít občanku. Jsi nebezpečný sám sobě. Doufám, že se aktivně účastníš pomoci svými prostředky a svými silami..... jinak jsi ikona slintalství a ubohosti. Rodiče by ti měli omezit kapesné a přidat pár facek.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:12
Re: o.O
Jj akademický obci vzít občanky >:-[]
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:16
Re: o.O
Ty jsi akademická obec? .... To si pamatuj, až se budeš ve zkouškovém potit s tahákem a pohledem kapesního zloděje u zápichu, ty obci >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:19
Re: o.O
Jj nejlíp veškerý inteligenci vzít občanky :yes: :yes: :yes: >:D

Seš ešte lepší než komunisti za socialismu >:-[]
Avatar - white label
15. 11. 2015 17:22
Re: o.O
A sebe mezi tu "inteleigenci" počítáš taky?
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:24
Re: o.O
ON, hakukra, je inteligence .....
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:31
Re: o.O
Podstatný je že ty se nad ní vyvyšuješ ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:24
Re: o.O
To bys chtěl vědět co? :-)

Rozhodně mám stejnej názor a vám se nelíbí :-|

Zemanův a Dělnický strany naopak jo ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:25
Re: o.O
>:D >:D >:D >:D >:D >:D neměl by ses jít spíš učit?
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:33
Re: o.O
Ne já už mám po škole ;-)

Ty zjevně ne :-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:36
Re: o.O
...ano, máš po škole, ale zítra začíná další školní týden. To pátkem nekončí >:D >:D >:D .. .... už máš domácí úkoly a srovnané školní potřebky? >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:39
Re: o.O
Dodáváš si sebevědomí? :-)

Ubohym plácánim to nezměníš. Zkus použít mozek a zvaž jestli by náhodou nemohla mít pravdu odborná veřejnost. Nebo si hoď korunou, to je šance 50 na 50 takže nejspíš i vyšší >:-[]
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:32
Re: o.O
Kukro, to kulaté s plstí nahoře a větracími dírkami, co nosíš jako ochrannou hmotu, aby ti nepršelo do krku, je hlava. V té se obvykle nachází mozek, ve tvém případě membrána. Začni používat hlavu i k něčemu jinému, než k levnému ucpávání zadnic tvých vzorů z kavárny. Hm? >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:34
Re: o.O
Nepopletlo se ti to trochu? :-)

To já mám shodnej názor s inteligencí. Ty s dělnickou třídou ;-)

Respektive s partou žádný znalosti o to větší sebevědomí = vítáme vás v DSSS >:-[]
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:35
Re: o.O
S dělnickou třídou? Och ty buržouste >:D >:D >:D >:D davej dál, kukro >:D >:D >:D ňuňuňuňuuuuuu
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 19:51
Re: o.O
Tak proti inteligenci se stavíš. Tak kam když ne po bok dělnický třídy? ;-)

Názor na uprchlíky máš shodnej s Dělnickou stranou tak kde teda názorově seš? :-)
Avatar - white label
15. 11. 2015 17:58
Re: o.O
Tvoje vnucování, kdo si co myslí je nekonečně ubohé..., ale když někomu dojdou argumenty...
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 18:06
Re: o.O
To neni vnucování příspěvek z 16:46 a ty předchozí v diskuzi pod Passatem TDI za tebe snad psal někdo jinej?

Jo vypadá to že vim co si k tématu myslíš! :-!
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:23
Re: o.O
Proč se opět schováváš za kolektiv? >:D >:D >:D >:D >:D ňu ňu ňuuu ... mámina sukně daleko, tak šup za kolektiv, viď?
Koukej, hamunokyli, pojďme se domluvit alespoň na něčem... začni už konečně používaj Český jazyk a vynechej tu omatlanou mongolštinu s prvky češtiny.... hm? co ty na to? Ruku na srdce - tím si jen dodáváš důležitost. Dále se pojďme domluvit na tom, že tu nebudeš halekat jako blbeček. Takže, nikde nepíšu o veškerý inteligenci... ale jen tobě. Ty si o sobě myslíš, že jsi veškerá inteligence? >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:32
Re: o.O
Schovávat se za máminy sukně a mít shodnej názor s odbornou veřejností sou hodně různý věci. Ani to nevíš? :-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:34
Re: o.O
a ted mluvíš jako kukra, intleligence, akademik, kavárník, odborník, kylie nebo opět hledáš sám sebe mezi odpadky na koleji?
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:37
Re: o.O
Mám to mlčení brát jakou souhlas? >:-[]

Přes tvoje donekonečna opakovaný plky furt sme na svym. Muj názor se shoduje s inteligencí a odborníky na tématiku. Tvuj s Okamurou, Dělnickou stranou a podobnejma hvězdounama :-)

Nebo? ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:39
Re: o.O
Především, přestaň, dle potřeby, doplňovat své komenty. Chápu, tohle mají kavárníci a neZISKOVáCI ve zvyku.... Můj názor vyplývá ze života, ne z okamurů, kukrů, či zadnic kavárny. Ty ke svému pohledu na svět potřebuješ vodící názor někoho, kdo zrovna nastrčí tobě zadnici, aby ti nebylo zima na membránu.... stačí?
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:41
Re: o.O
Já sem teda jasnej ziskovák - nevim co to meleš ;-)

Já došel k podobnýmu závěru jako odborníci vlastnim mozkem. Stejně jako ty svym k rozhledu Dělnický strany :-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:46
Re: o.O
...ach jo, ty už ani nerezonuješ. Myslím, že kdyby tvoje mamka četla, co a jak tu píšeš, tak ti sebere nb, tblt, smartphone a kapesné. Naproti tomu by tě obohatila, že bys dostal facek jak máku. Máš ale jeden prim - ještě nikdy jsem neviděl, že by se někdo ufackoval vlastníma pacinkama jako ty tady. Čest, mladý soudruhu. Místo angely si do skříňky nalep pamelu.... uleví se ti tlak na očích a membráně. >:-[] >:-[] >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:50
Re: o.O
Jak to popisuješ ty to doma asi nemáš lehký >:D

No já právě nejsem soudruh a nemám soudružskej pohled na věc žejo ;-)

Volba mezi Angelou a Pamelou je jednoduchá = obě starý vykopávky, jedna s mozkem :-)

Do postele radši něco mladšího a hlavně živýho. Plakáty sou tvá vzpomíka na mládí? My dneska máme internet >:-[]
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 17:54
Re: o.O
Nechtěl jsem na tebe klást přílišnou složitost úkolů. Ale dobře ty, tak si ulev u netu. Podle mě je lepší holka reálná, ale ty to máš přes tu inteligenci jinak.... chápu. Tak už nebudu rušit, honimíre >:D >:D >:D a pozor na chlupaté dlaně >:D >:D >:D >:D
Kukro, internet není živýho ... to, že si tam obrázky pohybují nemusí nutně znamenat , že jsou "živé".
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 18:01
Re: o.O
Jj kecama a plkama to vyřešíš :yes: >:D

Tak video na internetu určitě bude lepší než plakát - to je aspoň moje domněnka. Potvrdíš mi to? :-)

No uzavřeme to: Já sem názorově furt na straně těch odborníků a ty s IPOU ste si už podali přihlášku do DSSS? ;-)
Avatar - white label
15. 11. 2015 17:52
Re: o.O
Tobě vážně hráblo?
Můžeš ocitovat pasáž na základě které sis vymyslel tu hovadinu se socíkem a ostnatým drátem? :no:
8-s
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 17:58
Re: o.O
Vysvětloval sem ti to už v tý diskuzi Passat TDI

Věci nebejvaj černobílý ale tohle víceméně jo: Buď vrátíš pohraniční pásmo, ostnatej drát a armádu co střílí na cokoli ať do de dovnitř nebo ven nebo si uvědomíš že sme už 25 let zpátky ve svobodný společnosti a na čem je založená

V česku tak oblíbená třetí cesta neexistuje

V Evropě už žijou miliony nebělochů. Nejde je všechny poslat za hranice a postavit zeď. Za IS bojujou tisíce rusů i evropanů. De bilové prostě žijou mezi náma. A pouze v policejnim státě s uzavřenejma hranicema atd máš šanci se nějak výraznějš bránit. V otevřenym světě to je prostě náročný. Můžeš chránit prezidenta, vládu ale pokud si sebevražednej cvok rozhodne že zabije kohokoli - moc s tim dělat nejde

Leda se vrátit k tomu ostnatýmu drátu apod.
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 18:02
Re: o.O
Tak za 1, debílku: netahej tu rasismus!!! Nejsem zvědavý na bělochy, nebělochy a jiné lochy. Jsi rasistické prase! Nikdo tu nemluvil o bílých, černých, zelených.... chápeš? Ne, nechápeš. Ty máš problém vidět text. Opatrně kukro. Zatím jsi bavil, ted jsi překročil onu pomyslnou hranici. Jsi blbeček, který nemá páru o čem mluví, ale hlavně že mluví.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 18:04
Re: o.O
No já pravě nejsem komunista nejsem rasista atd. Bohužel tuhle ideologii tu dneska tak nějak rozvíjíš ty :-|

Pokud nevěříš projdi si svý příspěvky. Sorry ale plně souzníš s Dělnickou stranou
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 18:08
Re: o.O
Jsi ubohý. A k tomu rasistické prase.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 19:46
Re: o.O
Blábolíš - sem přesnej opak! :-!

Nebo mluvíš o sobě? ;-)

Nebo ještě hůř ani nevíš kam tě tvý názory řaděj? >:D
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 18:09
Re: o.O
Ty si projdi, s odborným lékařem své. Zajdeš tu občanku vrátit sám. OMG ty jsi *. :no:
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 19:45
Re: o.O
A důvod? Že mám na řešení řecký ekonomický krize názor jako ekonomové a na geopolitiku jako lidi z UK? Nějak ti to nejde :-)
15. 11. 2015 21:03
Re: o.O
Jiri,White,Ipo cudujem sa ,ze vam zato stoji sa vadit s niekym kto ma pycu medzi nohami a nou rozmysla..vsak Kylie je uplne yebla trubka prefajcena odbornych ftakov,ktory jej pomocou nich tlacia "vedomosti" do hlavy tupuckej >:D >:D >:D
Avatar - white label
15. 11. 2015 21:44
Re: o.O
Gratuluji, zřejmě jsi přírodní úkaz (teda kromě tvého unikátně spojeného nicku typu hermafrodit), s kombinací takové míry omezenosti a zároveň (naivního/falešného) sebevědomí, jsem se tu snad ještě nesetkal. Jediné co ti lze věřit je věta: "De bilové prostě žijou mezi náma", svou demagogií kterou tu předvádíš to vyloženě aktivně potvrzuješ. Kdo nesouhlasí s Merkelovou musí "logicky" naopak souhlasit se Zemanem a ještě mu k tomu slepě fandit. V tomto duchu je schopen vážně psát někdo, kdo se snaží tvářit jako dospělý a svéprávný jedinec! Mezi těmito dvěma krajními názory/postoji je snad vzduchoprázdno, nebo neviditelno? Pro tebe určitě, ale to ještě neznamená, že podobně zaslepení musí být i všichni ostatní.
Viš, že se píše rok 2015 a vyspělejší část Světa, mezi kterou už se Evropa velmi dlouho počítá (v ohledu dnes možná výjimečně neprávem) zná i mnohem méně černobílá (a osvědčená) řešení, než ostnaté dráty a střelba po všem co se jen pohne na straně černé a absolutní volnost a bezpodmínečná svoboda pohybu bez dokladů apod. na straně bílé.
Podle tvých naprostých nesmyslů musí být socialismus i v USA/Kanadě, nebo třeba ve SAE. Pokud by v dnešní době řešily USA problémy uprchlíků a přistěhovalců stejně "profesionálně" jako teď Evropa, tak by tam neměli 11. září jednou, ale už minimálně stokrát.
Každopádně tímhle příspěvkem tuto debatu s tebou končím, s mega demagogem tvého formátu totiž nemá žádný další smysl.
Re: o.O
Jiste, tem vecem rozumís jenom ty. >:D

Ale nejak ti vypku dosly argumenty. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 13:23
Re: o.O
Jak jenom já? Trpíš sklerózou nebo co? >:D

Nedošly jen to je zjevně téma mimo tvůj rozsah ;-)

Držíš se argumentace Dělnický strany a nepřipouštíš ze by mohlo bejt něco nad ní :-)

A to si donedávna netušil co je její hlavní myšlenkovej proud. Teda tvrdil si to ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 13:26
Re: o.O
Trošku silné kafe označit spoludiskutéra za neonacistu a ultrapravičáka. A že by IPA byl neonacista jsem si nevšiml doposud.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2015 13:32
Re: o.O
Tvoje fabulace :-)

Já řek že problematiku chápe v úrovni DSSS. Což je fakt ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 13:40
Re: o.O
Já jen že používáš něco, co sám kritizuješ. Popsal realitu. To, že to nějaký mladý soudruh, jež má vymyto některými pseudoautoritami odtrženými od reality, nic na tom faktu nemění.
Avatar - praděda7
15. 11. 2015 12:58
Re: o.O
Pravdou zůstává, že těch extra 300táců, nikde moc na M, v porovnání s 35i s M paketem, nevidím. M paket na 35i je za 100 táců. :-! OK, mluvíme teď o rozdílu 200 táců, ale ani ty tam nikde nevidím. :-!Jo, a navíc to vypadá, že M bude také o dost tvrdší, což na našich hrbovozovkách nebude zrovna výhoda... :-!
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 13:16
Re: o.O
Ono už ten podvozenk, podle testů, je i tak uskákaný jako koza. Tohle auto z mého pohledu mimo. Ale je to můj pohled.
Avatar - praděda7
15. 11. 2015 13:41
Re: o.O
S X4 30d jsem jel a v komfortním nastavení se to dá. Jiné jsem nezkoušel :-!
15. 11. 2015 18:14
Re: o.O
BMW jezdí hodně. Až na jednu známou která má 3GT maj všichni jeté. 320SI, 335, 550, ..Taky bych bral tu radost z jízdy.
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 13:18
Macan
Mít tenhle budget a oko pro tuto kategorii, určitě bych elegantně proplul kolem Porsche. Myslím, že Macan je lepší volba po všech stránkách.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - praděda7
15. 11. 2015 13:51
Re: Macan
Nic ve zlém, ale Macan mě připadá jako jeden z dlouhé řady hatchbacků. Plus se styling předku se moooooc snažili, aby to zůstalo v Porsche rodině a tím to úplně zazdili. Nelíbí se mi. Můj názor. :-!
Avatar - white label
15. 11. 2015 15:34
Re: Macan
Co se designu týče, je Macan jasná třídní špička. To o čem píšeš platilo především pro Cayenne I. g.
Avatar - Ji/Ri
15. 11. 2015 15:47
Re: Macan
Taky si to myslím, ale nejel jsem x4. cca. 25km macana v Itálii a to je žrádlo. Proto jsem neoponoval. Zásadní rozdíl vidím v tom, že Macan je, podle mě, jediné novodobé PorscheSUV, které má Porsche geny. Jízda byla precizní, krásná, auto dokáže vtáhnout do děje. A je prostě dělo a hlavně Porsche. Cayenne .... ten mě neoslovil vůbec. X4 je vyloženě o ničem, byť přiznávám, že výbavou a motory je našlapané po strop.
Avatar - praděda7
15. 11. 2015 16:37
Re: Macan
Design a styling nejsou totéž. Styling se dá pokládat za jeden z komponentů v celkovém designu. Styling Macanu se mě nelíbí, i když jsem ho měl jednu dobu na širším seznamu "možných". Podle mě mu tím hatchbackovským stylem chybí osobitost.