Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 7 dostalo dvakrát přeplňovaný turbodiesel, stojí 2.606.500 Kč

Šestá generace BMW 7 vstoupila na český trh na konci října, s listopadovým ceníkem ale došlo k rozšíření nabídky motorů. Doplnil ji známý vznětový šestiválec 40d se dvěma turbodmychadly.
Zpět na článek
15. 11. 2015 18:22
15. 11. 2015 22:44
16. 11. 2015 05:14
16. 11. 2015 10:10
15. 11. 2015 14:36
Jedine skutecne BMW
Pro mne jedine skutecne BMW, jasne vyjadrujici puvodni filozofii znacky. Cena je palka, ale je to vuz, ktery majitel sam povetsinou neridi.
Cili pro opravdu uzkou klientelu... Na druhou stranu, kfyz jsem meditoval nad oficialnimi strankami, tak mi to zase az tak predrazene nepripadne.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ja Prvni 123
15. 11. 2015 14:49
Re: Jedine skutecne BMW
No, já jsem dneska nějakej rejpavej... ale já mám BMW spojený spíš s 5... a výkenným benzínem.
To mi přijde jako "pravé" BMW... a klidně i trojka, ale drastickej benzín a perfektní jízdní vlastnosti...
;-)

Ale ideál asi 535... v sedanu.
15. 11. 2015 15:02
Re: Jedine skutecne BMW
Vidím to stejně. 7 není to pravé BMW.Je to právě 3 potažmo 5.
7 je taková výkladní skříň a ukazuje, čeho je vrtule schopná. Ovšem právě u 7 mě chybí naftový R 8. ;-)
15. 11. 2015 15:33
Re: Jedine skutecne BMW
R8 ???
Řadový osmiválec se u automobilů nepožívá tak dobře 40-50 let. Kvůli torzním kmitům a přílišné stavební délce. Má opodstatnění jen u pomaloběžných stabilních a lodních motorů, kde je jedno, že je dlouhý a kmity nehrozí.
15. 11. 2015 15:50
Re: Jedine skutecne BMW
Ano má chyba. Palec pro mne :no: Ale osmiválec by mu slušel :-)
16. 11. 2015 09:07
Re: Jedine skutecne BMW
Když vy jste chlapi takoví dravci no. Pro mě je sedmička vždy takovým nahlédnutím do budoucích trendů "standardu" značky. Napsal jsem to asi špatně. Sedmička je jediné BMW, které mě zajímá. Kdybych si na stěnu lepil plakáty, tak asi bude dominovat :)
Avatar - Ham.
15. 11. 2015 15:14
Re: Jedine skutecne BMW
S tím se dá těžko souhlasit, nevím co myslíš pojmem jediné skutečné BMW, ale pokud něco charakterizuje dlouhodobě BMW a svým způsobem jej činí unikátním a odlišitelným v rámci prémie, tak je to především trojková řada s vrcholnými modely v benzínu. Jestli Porsche charakterizuje 911, pod VW si lidé nejčastěji vybaví Golf, když se řekne Mercedes, tak si nejvíce lidí představí S-kládu, tak BMW podle mě charakterizuje především 3er, která má dlouhodobou kontinuitu a nese to co jsi nazval původní filosofii značky, která je o radosti z řízení a právě především s 3er je spojeno staré dobré Freude am Fahren a to luxusní limoška moc nesplňuje, tam máš radost z ticha, luxusu, ale určitě ne z řízení.
15. 11. 2015 15:29
Re: Jedine skutecne BMW
Mluvíš mi z duše,člověče. Chtěl jsem něco napsat, ale napsal jsi to ty. off topic - taky byste raději viděli údaje o výkonu raději (nebo také) v koních? Já jo a jestli je nás víc, mohlo by to zabrat. Jakože: kW mi nevaděj, na koníky jsem ale zvyklej a chybí mi.
Avatar - Ham.
15. 11. 2015 16:12
Re: Jedine skutecne BMW
Přiznám se, že mi nevadí ani koně ani kW, jsem sice stará škola, ale protože jsem vystudoval elektrofakultu, tak mám v palici od mlada kalkulačku kW/3 krát 4 = koně (plus dva, tři, čtyři koně navrch), resp. hp/4 krát 3=kW (mínus dva, tři kW). Pravda je, že koně mi tak nějak víc sedí ke spalovacím motorům a výrobci to dodnes v zásadě ctí, protože zaokrouhlují většinou výkon na 5 nebo 10 hp a údaj v kW nechávají jako nějaké hůře zapamatovatelné číslo. I tady je řada článků, které uvádí primárně hp a v závorce kW, jako třeba tady
[odkaz]
Bohužel v okamžiku, kdy redaktor opisuje data výrobce (tento článek), tak většinou uvede jen kW, protože naše skvělá EU si hlídá výrobce aby uváděli kW, které zbytečně prosazuje "na sílu" a výrobcům nezbývá než se přizpůsobit a v ofiko materiálech uvádět kW.
Paradoxem je, že to byl právě James Watt, který zavedl koňskou sílu jako jednotku výkonu (tenkrát pro parní stroj) přičemž jeho jméno je spojeno s jednotkou Watt, která je přirozená pro výkon elektrického stroje (protože volty krát ampéry rovná se watty).
Avatar - white label
15. 11. 2015 17:34
Re: Jedine skutecne BMW
To mi přijde jednodušší kW x 1,36 = PS (zaokrouhleně).
Avatar - Ham.
15. 11. 2015 17:45
Re: Jedine skutecne BMW
no třeba 150 kW děleno 3 je 50 krát 4 je 200 plus 4 je 204hp, to dám z hlavy rychle. 150 krát 1,36 z hlavy tak rychle určitě nedám. :-)
15. 11. 2015 16:48
Re: Jedine skutecne BMW
Tak aby se někdo v sedmičce nechal vozit, to jsem snad ještě nezaznamenal. Na to je longová S-klasse případně něco dražšího. Sedmičku si většinou majitelé řídí sami... Přece jen mít řidiče na plný úvazek dneska není nic, co by se vidělo každý den.
16. 11. 2015 09:08
Re: Jedine skutecne BMW
musíš opustit Česko. V Německu a dál směrem na západ je to běžný obraz.
16. 11. 2015 12:17
Re: Jedine skutecne BMW
Sedma je pořád relativně sportovní, nepříliš komfortní limuzína. Ani v Německu jsem v ní neviděl sedávat někoho vzadu, s řidičem vpředu. Na to jsou S-klassy a podobné auta. Vládní limuzíny taky bývají spíš A8 a Ska.
16. 11. 2015 13:15
Re: Jedine skutecne BMW
Asi jsi víc rozmazlenej než já. ;-) Mně by tenhle komfort asi docela stačil. [odkaz]
15. 11. 2015 19:56
Re: Jedine skutecne BMW
Nejen že charakter BMW podle mne lépe vyjadřují menší, mrštnější modely, ale v 7er se ani povětšinou nenechávají lidé vozit. To neplatí ani o stupeň výše. Daimler tohle podcenil u Maybachu, který byl zamýšlený pro provoz s řidičem. Ale hodně lidí si i na téhle úrovni řídí auta samo.
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2015 16:51
dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v min
takový člověk nemůže být normální, protože:

buď cvokaří z CO2...

a nebo cvokaří kvůli provozním nákladům...

jiné vysvětlení podle mě není. Pravda, může to omlouvat delším dojezdem, příjemnějším projevem a pod., ale to jsou podle mě jen zástupné bláboly...
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Ja Prvni 123
15. 11. 2015 17:05
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Ale tohle je auto do firem... a tam to chápu.

Soukromník si tohle prostě nemá důvod kupovat.
15. 11. 2015 18:26
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Kámoš má hoodně starý BMW 7 a jezdí s ním protože se do něj parádně vejde. Má 2 metry a Prý je to tank :-) Na nový by asi do kupy nedal. Co vím tak je stále spokojen, jen pneumatiky prý levné nejsou. Ale proč ne. I takovýhle ojetý vydrží dlouho.
Avatar - white label
15. 11. 2015 17:30
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Možná bys to spíš pochopil, kdybys reálně měl "roční příjem v min. desítkách mil".
Já zase pro změnu nechápu, proč většina lidí, co nemá na nákup nového auta každých (aspoň) cca 5-10 let, se o své současné (klidně i koupené jako nové) auto nestará alespoň tak (technicky i kosmeticky), aby se za něj nemusela stydět.
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2015 21:37
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
fakt? To jako, že s vyšším příjmem přichází nějaké dieselové prozření, nebo co? >:D
15. 11. 2015 17:45
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Ten dojezd je naprosto zasadni zalezitost. Benzinove motory jsou sice vykonnejsi, ale nikoliv uspornejsi nez v minulosti a nadrze jsou cim dal tim mensi. BMW 750 zrala realne 15 litru na sto pokud to clovek nejak extremne nehrotil, predchozi generace mela nadrz pouhych 78 litru na sto, to dela realny dojezd s nutnou nemeckou rezervou cca 400 kilometru, coz je na podobne auto naprosto zoufala hodnota. BMW 740d dokazala jezdit za devet litru ve stejnem rezimu, efektivni dojezd cca 750 kilometru. Nikoliv idealni, ale rozhodne vyrazne rozumnejsi hodnota.
16. 11. 2015 08:55
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Jenom takový dotaz, vy někdo vydržíte v autě na jeden zátah 500-700km, aby vám vadil dojezd kolem 400km? Já už tedy po 400km bývám slušně zmačkán a rád se protáhnu u benzínky. A ano, zmačkám se i v BMW 7...
17. 11. 2015 15:53
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
V mem soucasnem aute mi dojde benzin pri velmi usporne jizde po 600 km a tankuju tudiz minimalne kazdych pet set kilometru. Nicmene kdyz jsem jezdil uspornejsimi vozy, tak jsem i tak vzdy zastavoval jakmile dochazelo palivo, 850 + km na jeden zatah zadny problem.
18. 11. 2015 06:12
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
850km? Tý jo, to už bych z auta nevylezl po svých. Inu, kamioňák ze mě zřejmě nikdy nebude.
Avatar - fOE
15. 11. 2015 18:38
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Po milionte prvni: dojezd.
A pro nektere to jeste muze byt flotilova politika (diesel prikazem pro vsechny).
15. 11. 2015 20:02
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
A někomu je to prostě jedno. Jede to pro něj dostatečně i s nejslabším motorem a nevidí důvod, proč platit víc za něco, co pro něj nemá hodnotu.
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2015 21:34
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
no jo, já to věděl, dojezd... hahaha. To je v době, kdy máme elektromobily (s jejich dojezdovými a "tankovacími" parametry) za dveřmi, argument jak noha...
15. 11. 2015 22:05
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Tak mrkni do tabulky s cenama. Např. X-drive nepořídíš jinak než v 750i, která je podstatně dražší než 730d... A spotřeba bude skoro dvojnásobná.
16. 11. 2015 06:56
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
:yes: To by se ale mohlo časem změnit.
16. 11. 2015 11:47
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Spotřeba? nebo x-drive k 740i? nebo? Tohle je trošku fail, nemít možnost x-drive pro všechny motorizace.
17. 11. 2015 19:48
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
x-drive i ke 40i.
Avatar - fOE
16. 11. 2015 08:52
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
"argument" jak noha je do debaty o aktualni 7er zatahovat elektromobily (dnes delane prevazne na mestsky provoz) 8-s
16. 11. 2015 15:54
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Asi mel na mysli Teslu S, jinak nic z elektrosveta nemuze konkurovat....
Avatar - MadPete
16. 11. 2015 09:48
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Není to jen dojezd, možná vůbec. Za prvé to jsou firemní nákupy do flotil, kde jde o náklady- spotřeba a kvůli tabulkovým CO2 i daně.
Za druhé soukromníci- lidé, kteří vydělávají dost na tuto třídu většinou zbohatli právě proto, že jim na penězích záleží a snaží se je na jedné straně šikovně investovat, na druhé efektivně vynakládat. Analogie platí ve všech kategoriích- právník, doktor, kdokoliv s příjmem 100k měsíčně Kč netto (klidně i míň) by taky nemusel řešit 2-3000 propálené měsíčně navíc u své (X)5ky. Ale chce je použít na něco jiného. To je jako kdyby tzv. bohatí nekupovali úsporné a LED-žárovky, když je účet za elektriku nemusí zajímat.
Možná na Východě, kde se železem na kolech stále dokazuje úspěch a majestát.
15. 11. 2015 21:23
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
No a kolik jich jezdi...
15. 11. 2015 22:42
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Přesně tak. Za XX let práce nemám ani melcek a ještě za to kupovat fáro. Díky, ale koupím si nějaký radši v Áčkách nebo jiným bazaru. Na nákup si dojedu stejně, jen to budu mít o pár melcků levnější
16. 11. 2015 15:54
Re: dát za auto 3 mil (čož pro mě znamená mít roční příjem v
Tak tomu rikam zivotni filosofie win-win...
15. 11. 2015 18:22
2 700 000
Za rok Bude za 2M, Za 3 roky 1M s pravidelnym servisem v áčkách, kde tyhle auta občas mívaj. Docela sranda když třeba v Ustí n L stojí u paneláku takovýhle auto původně skoro za 3 Mega.
Rozbalit vlákno
5
15. 11. 2015 22:44
Re: 2 700 000
To de až tak rychle dolů jo? Tak to je pak úplná pytlovina kupovat to nový 8-s
16. 11. 2015 05:14
Re: 2 700 000
A za 4 roky je to zdarma, to jsi zapomněl dopsat důstojníku ;-)
16. 11. 2015 09:29
Re: 2 700 000
Musíš být konkrétnější, nadporučíku. Měl jsi třeba napsat, že za ty prachy už je Corvette, jejíž cena rozhodně nejde tak strmě dolů...
Avatar - MadPete
16. 11. 2015 10:10
Re: 2 700 000
Corvette se ale přece vůbec nehodí k teplákům s pruhem a svítivým botám.