Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulia dostane osm motorů

Až se jednou začne prodávat sedan Giulia, měl by mít vcelku bohatou nabídku pohonných jednotek. Převažovat budou benziňáky.
Zpět na článek
18. 11. 2015 08:29
18. 11. 2015 08:47
18. 11. 2015 08:43
18. 11. 2015 08:53
18. 11. 2015 08:53
18. 11. 2015 08:56
18. 11. 2015 08:57
18. 11. 2015 09:00
18. 11. 2015 09:06
18. 11. 2015 09:19
18. 11. 2015 09:24
18. 11. 2015 09:26
18. 11. 2015 09:28
18. 11. 2015 09:30
18. 11. 2015 09:30
18. 11. 2015 09:34
18. 11. 2015 09:32
19. 11. 2015 07:44
18. 11. 2015 08:19
No, moc chytrý z toho nejsem:)
2,9T je motor, který se bude dávat do té vrcholné verze? tam mi nesedí kW. Jinak zajímavý, ale mělo by to být výrazně levnější než trojka, aby se to prosadilo...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Individualita
18. 11. 2015 08:26
Re: No, moc chytrý z toho nejsem:)
No já jsem zvědavý na ten slabší šestivál, zatím z toho opravdu moudrý nejsem. Pokud ten nedopadne, bude muset vzít člověk za vděk tím silnějším čtyřhrnkem. Btw solidní základní motorizace :yes:
18. 11. 2015 08:58
Re: No, moc chytrý z toho nejsem:)
Mělo by to hlavně už být...aby se to vůbec prosadilo. Pokud přijde na trh, tak v době FL C-Klasse, XE a přípravy nový 3er. To bude celkem záhul.
18. 11. 2015 11:18
Re: No, moc chytrý z toho nejsem:)
Přesně toho se taky obávám. Navíc jestli Giulia bude téměř rok (možná i víc jak rok, bůh ví, kdy ji nakonec uvedou do prodeje) všude vystavována na billboardech, internetu, ... ve verzi QV a pak po té době přijdou také běžné verze a konečně se začnou prodávat, tak že i ten nádherný design bude dávno okoukaný a většina lidí bude chtít něco "nového" a sáhne raději po tebou zmíněných faceliftech, potažmo nové generaci osvědčených vozů ... Ale rád bych se mýlil.
Avatar - praděda7
18. 11. 2015 15:21
Re: No, moc chytrý z toho nejsem:)
...myslím, že spíš něž se AR "pohne", budeme v Evropě jezdit na velbloudech... ;-)
18. 11. 2015 11:43
Re: No, moc chytrý z toho nejsem:)
Právě, že levnější než BMW 3 to určitě nebude a bude to mít dětský nemoce, takže si to koupí zase jen skalní.
18. 11. 2015 12:00
Re: No, moc chytrý z toho nejsem:)
No ... ono než základní verze BMW 3er určitě Giulia levnější nebude (ale to se bavíme R3 1.5 100 kW od BMW vs R4 2.0 147 kW od AR) ... takže ceníkově "Již od..." bude 100% vítězit 3er, ale je otázka, jak na tom budou cenově srovnatelné verze. Jestli udělají AR dražší i ve srovnatelných motorizacích (výbavách), tak to bude pro Giulii nesmírně těžké a půjdou do ní skutečně jak ty píšeš jen skalní fanoušci AR ... což by byla ale velká škoda.
Avatar - Egi
18. 11. 2015 08:29
Jistě
tedy jen, co se opravdu začne vyrábět...oprava, pokud se vůbec bude vyrábět >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magister
18. 11. 2015 08:47
Re: Jistě
Tak nějak. Alfa už řadu let jen kecá...
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 08:43
motory
podla mna by sa alfe giulii hodil este nejaky slabsi zaklad ako ten o ktorom citam v clanku ... lebo tych 147kw a len v automate by uz podla mna ako zaklad mohlo byt dost "nepredajne" a malo ziadane .... urcite mi daju mnohi za pravdu ze ak chce alfa skutocne uz zacat vozy aj predavat a nielen ukazovat v showroomoch .... tak by taky nejaky sikovny benzin so 120-130kw a samozrejme v kombinacii aj s manualom nebol na zahodenie....... ani Cecko 3ka ci A4ka neponukaju az 147kw v zaklade lebo vedia ze najlepsie predaje benzinov v tejto triede su stejne tie okolo 110-135kw .... ktore maju idealny pomer cena/spotreba/vykon/naklady .....

zaujimavy je tu test zakladneho benzinoveho C 200 so 135kw ktory tu bol relativne nedavno..... a ktory chvalia v redakcii ako idealnu motorizaciu na taketo auto vedla ktorej vlastne ani dizel moc zmysel nedava.... no a prave taketo nieco sikovne mi chyba v giulii.... nieco co by sa aj predavalo a malo idealny pomer ceny vykonu spotreby .... snad afa casom pride na to ze 200 a viac konove benziny nie su zrovna idealny zaklad ani predajny hit v tejto triede... a ponuku rozsiri aj smerom dole.... uprimne .... taka 125kw giulia s manualom by predajom alfy len a len pomohla.... aj keby samozrejme nebola taka exkluzivna a naslapana ako tie 200-300 konove kusky... ktore si ale v reale zase az tak moc ludi nekupi... ok... ved hadam casom nejaky dostunejsi a "predajnejsi zaklad" s manualom ponuknu..... casom pridu na to ze zakaznici chcu aj taketo "slabe" alfy len aby nebolo uz neskoro... ok... tak drzim palce ;-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - CommonUser
18. 11. 2015 08:53
Re: motory
Ty fakt nemas co robit. Plno trojbodkovych kecov o nicom.
18. 11. 2015 08:53
Re: motory
Pokud AR Giulia někdy bude vůbec v prodeji, pak musí nabízet víc za míň než D3, Jag nebo japonská prémie. Takže 200HP jako základ velmi dobřě a jakákoliv nafta pod 150koní už nemá smysl.
Další věcí je, že tyto manažerský nebo malý sedany už pomalu začínají mít MT jako option, což souvisí s tím, co klientela chce.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 08:56
Re: motory
nejakych 120-130kw v manuali ako benzinovy zaklad by predajny uz mohol byt ;-)

faktom je ze alfa potrebuje auta uz konecne zacat aj realne predavat...nie ohurovat cislami na papieri alebo casmi z ringu ...
18. 11. 2015 08:57
Re: motory
Ale pro koho? maximálně pro trhy, který to ocení daňově nebo pojistkou. Tohle by měla být AR, tedy výkonnější než konkurence.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 09:00
Re: motory
v pohode ved ja nepisem ze to chce silne motory zrusit.... len by to chcelo ponuku rozsirit aj o nejaky slabsi predajnejsi benzin .... ktory by pomohol prezit znacke tazke casy ;-) ... a v alfe mi aj manual dava zmysel.... je to predsa sportova alfa.. nie luxusny rolls royce
18. 11. 2015 09:06
Re: motory
Zadokolkovou AR střední třídy s RWD si nikdo nebude kupovat kvůli tomu, aby ho dostalo každý menší auto s 1,4 v turbu. U manuálů jako volba fajn, ale valná většina budou automaty.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 09:19
Re: motory
pises ako keby som tvrdil ze zaklad ma byt 80kw... ;-) ... skus testik C200 ... docela slusny zaklad co povies ;-) ... no a nieco podobne by sa mi pacilo aj v alfe ;-)
18. 11. 2015 09:24
Re: motory
Co testík...tohle jsou auta, který mají 14 až 15 metráků v základu, pod 150 koní je to sice dostatečný, ale neodpovídající značce i modelu.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 09:26
Re: motory
ja pisem o vykone 120-130kw ako benzinovy zaklad pre alfu ze by sa mi to pozdavalo ... a pripadne aj v manuali ;-) ... nejako ti s tymi 150 konikmi teda nerozumiem na co narazas
18. 11. 2015 09:28
Re: motory
Úplně nahoře píšeš o základech. Znovu... AR musí být výkonnější, lepší a za meněí peníze, jinak má smůlu
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 09:30
Re: motory
ved ano ...... ale pisem tam ze by sa mi v alfe pacil zaklad na urovni 120-130kw... stale teda neviem kam s tymi 150 konikmi mieris ;-) ...
18. 11. 2015 09:30
Re: motory
"ani Cecko 3ka ci A4ka neponukaju az 147kw v zaklade lebo vedia ze najlepsie predaje benzinov v tejto triede su stejne tie okolo 110-135kw .... ktore maju idealny pomer cena/spotreba/vykon/naklady ....."
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 09:34
Re: motory
v pripade alfy som ale pisal o zaklade s vykonom okolo 120-130kw ..... ono ano.... to spektrum najpredavenejsich benzinov je skutocne niekde medzi 110 do 135kw v tejto triede .... preto som ho napisal .... ale v alfe tych 120kw by uz mohlo bolo fajn ;-) a o ziadne orezavatko by uz predsa neslo ... takze zbytocne obavy ze by nejaka 1,4ka v brave tu vystrkovala rozky...
18. 11. 2015 09:32
Re: motory
Pokud ji nebudou nabizet, no tak si koupi BMW/Audi/Mercedes a Alfa bude porad tam, kde je.
Avatar - euro89
18. 11. 2015 08:47
Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
...my už tady dávno nebudeme. >:-[] Ale žerty stranou. Pokud jsou informace o motorech a převodovkách pravdivé, pak jde o jasný signál orientace na severoamerický trh. Jeden diesel ve třech výkonových variantách je pro Evropu v pohodě. Osobně zastávám názor, že by značky jako Alfa Romeo, Jaguar či BMW diesely nabízet vůbec neměly... Horší je to s nabídkou benzínů, kde chybí možnost normální převodovky s nějakým cenově dostupnějším motorem. Tady se jasně ukazuje, že Fiat Giulii zaměří hlavně na kontinent, kde lidi neumí řadit a vrcholná verze QV s manuálem bude plnit pouze roli "imagemakeru". Mě to je ve finále celkem fuk. Jako lancista bych si Alfu nekoupil už z principu, ale celkem početný zástup věrných alfistů po celé Evropě asi nebude jásat nadšením, že jejich "cuore sportivo" je v normálních verzích dostupné jen s převodovkou pro ženský, důchodce nebo američany. >:D
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Ada je zase tady
18. 11. 2015 08:50
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Osobně zastávám názor, že by značky jako Alfa Romeo, Jaguar či BMW benzínové motory nabízet vůbec neměly... Vyšší exhalace CO2, než u dieselů jsou schopny zničit naši civilizaci. [odkaz]
18. 11. 2015 08:58
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
;-) >:D
18. 11. 2015 09:38
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Mozna tak tvoji civilizaci kysele smrdicich nacipovanych dvoulitrovych chrochtaku. [odkaz]
18. 11. 2015 11:53
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
".. značky jako Alfa Romeo, Jaguar či BMW benzínové motory nabízet vůbec neměly". Souhlasim, meli by osazovat pouze slapaci pedaly z kola a bez prehazovacky. :-!
Vyšší exhalace CO2, než u dieselů jsou schopny zničit naši civilizaci.
>:D >:D >:D Pan zase lestil kristalovou kouli? Dolil naftu do generatoru propagandy? [odkaz] :-!
Avatar - Magister
18. 11. 2015 08:51
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Ta Alfa bude vozem nakaždý den, manuál je v tomto případě už jen anachronismem, který přežívá v postsocialistických zemích. Ale čím více i Češi popojížději v zácpách, tím více si to uvědomují, že automatické převodovky už jsou dnes někde jinde. V USA a směrem na západ od nás už to dávno vědí... ;-)
18. 11. 2015 08:57
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
;-) :yes: Domnívám se, že od střední třídy minimálně v prémiovým segmentu je automat první kolonkou "options", která se zaškrtává...a to i u nás.
Avatar - Individualita
18. 11. 2015 08:59
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Přesně tak. Až postsocialističtí kvedlalové vymřou, vymře i manuál :-!
18. 11. 2015 09:35
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Jo a proto se treba v Americe nabizi M5 s manualem. To same 450 konova ATS-V a 640 konova CTS-V. Do sportovne orientovanych aut si lide ten manual porad kupuji. Neni tam tom nic socialistickeho, ba ani cechackovskeho. Ten si naopak (kdyz na to ma) za ten automat rad priplati, kdyz musel za bolsevika kvedlat.
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 10:23
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Ted ještě kolik se těch aut prodá. Pokud se prodá v USA měsíčně cca 1500 Cadillaců CTS a cca 2500 ATS, kolik z nich je modelů V a kolik z těch ještě v manuálu. 20? 50?

To sou neskutečné počty petrolheadů co skáčou z manuálu....a to ještě z těch auta se po 2-5 letech 30% vyveze do evropy >:D
Avatar - Individualita
18. 11. 2015 10:59
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Tak nějak. Navíc se tu nebavíme o M5.
18. 11. 2015 14:15
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Nevim kolik se jich proda, ale rozhodne existuji lide, kvuli kterym jim stoji za to manual nabizet. Je to taky urcite gesto, ze "tady je svet jeste v poradku". Kdyby se kazdy ridil jenom tim, co se proda, tak se v Evrope vyrabi akorat male dieselove hatchbaky a crossovery, SUVcka a mozna par kombiku.
10. 2. 2016 22:43
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
No jasně. Jestli se do sportovně laděných aut nehodí automat, tak mi vysvětli proč Ferrari lze koupit pouze s automatem. Já bych si manuál už nekoupil, jízdu si s automatem a pádly užiješ daleko víc.
Avatar - euro89
18. 11. 2015 09:32
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Když jsem byl minulý týden po téměř roce v Praze, tak to bylo taky po téměř roce poprvé, co jsem stál někde v zácpě. Ne všichni žijí v aglomeracích, kde je na denním pořádku poskakování v kolonách. A mimo velká města ztrácí automat význam úplně. I když mě osobně nijak nevadilo jezdit s manuálem ani po Praze... Svého času jsem najezdil 5tis. km měsíčně jen po Praze s manuální převodovkou a za automat bych ani tak neměnil.
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 09:37
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Mimo město ten automat ztrácí opravdu naprosto význam, než tam většina kvedlačů se sazomety nakvedlá 4ku když padne konec obce, tak už sem půl kilometru před nima >:D >:D >:D
Avatar - euro89
18. 11. 2015 09:41
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
U tebe o tom samozřejmě nepochybuji. Ty úspěšně závodíš na okreskách v Aleru, které zvládá i při maximální akceleraci naházet do stovky všechny rychlostní stupně. >:-[]
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 09:51
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
to Alero pořád na ty nejběžnejší dnešní manuálisty, což sou řidiči olítaných škůdek, vw atd nejčastěji se 1,3-1,6 benzín nebo naftou pod kapotou v pohodě stačí.
Těch 120 jede po okresce naprosto v pohodě, na modernější produkci mam CTS, tím sem nedávno krásně ujel na okresce jakémusi MB E současné generace, který jel v obci asi metr za mým nárazníkem.....ale jak přišel konec obce, dvě esíčka a kopec nahoru tak už silně nestíhal >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 11. 2015 09:56
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Tak jistě, vyhrát závod o jednom účastníkovi je vždy velká událost, kterou nejde nezmínit >:D
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 09:59
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Pokud někdo jede nalepený někomu na nárazník a přitom ho nepředjede tak budto chce závodit, nebo je to s prominutím magor anebo je to typ co jezdí 65 v obi a 75 na okresce. Takový znam taky >:D
18. 11. 2015 10:00
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Aaaa je tu pan závodník :-)
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 10:05
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
To víš. Hlavní je mít evropský super podvozek a pak jezdit kruháče 20kou, přitom je široký na dvě 815 tatry, a pak jezit po okresce 70. K tomu je potřeba opravdu super extra podvozek >:D

To ti zajedu 1976 Chevrolet Caprice s prostem v nosu touhle rychlostí >:D

Mimochodem v pondělí sem potakl asi milion idio* co se smýkali v 15 nad nulou na zimních gumách a vůbec si nevychutnali evropské podvozky >:D >:D >:D >:D
To sou bloudi vid.

Jak zavelí úřední šiml a gumárenská lobby, tak je nutné mít předepsaný gumy a přes to nejede vlak.

>:D >:D >:D
18. 11. 2015 10:15
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Ale Bariku...tahle diskuze nemá stejně jako většina s tebou žádný smysl. Lidé přezouvají, jelikož jim něco vyhláška nakazuje. Ty tak jezdíš celoročně...na žvejkačkách ;-)

Já už mám u většiny aut taky přezuto, jednak nejsem omezen kam a kdy jedu a za druhý už letní byly u konce sil. Ale chápu, že to ty nepochopíš ;-)
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 10:25
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Já na letních najel za víkend 200 km >:D A za listopad už asi 500 >:D V 15nad nulou letní sedí naprosto super, pajo :-)

A vyhláška stanovuje povinnost mít zimní pokud sou takové podmínky na silnici, což už měsíc nejsou a nebo pokud je tam značka, která na 85% silnic není >:-[]
18. 11. 2015 10:35
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Aha, to je fuk...nejezdím jen okolo baráku a u průměrně výkonný RWD si rád zajezdím...ne zažvejkám ;-)

Předpokládám, že na zimu jsi dal nový letní >:-[]
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 10:49
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Ne, letní už tam mam skoro 3 roky pajo >:D Až nasněží (jestli ještě vůbec někdy),pojedu druhým autem co má zimáky >:D
18. 11. 2015 11:10
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Bari Bari ... jestli ty spíš nejsi ten, co chce závodit. Takovy taky znám, co jedou v obci přesně tacho 50, sem tam i 40 ... že se na ně člověk zkrátka začne "lepit", když je zvyklej si tam jet dennodenně svých 55 bez nutnosti přibržďovat ... bez jakýchkoli ambic závodit nebo si něco dokazovat ... ale jak přijde cedule konec dědiny, tak podřadí o 2 stupně, vytočí do omezovače - a asi si sám sobě něco dokáže, že mu to auto slušně jede a ten za ním si ani nečuchl a mlátí v autě hlavou do volantu ... (ve skutečnosti kroutí hlavou a jede si dál svoje poklidny tempo). A mám podezření, že přesně na tuhle chvíli tento typ řidičů vyloženě čeká a snaží se jej vyvolat... A co tu čtu tvoje příspěvky, tak tě vidím spíš v této roli, sorry ...

A k těm gumám ... já mám třeba už 3 týdny přezuto a stejně jako jsem jel X-krát v 15-18 °C za slunečných podmínek, tak jsem taky nucen pravidelně jezdit ráno v teplotách -5 až 0 °C a tuším, že to tak má většina lidí, co normálně jezdí ráno do práce ... Jestli je podle tebe normální vstávat ráno s rizikem, že možná díky své de*ilitě nepřezout, abych si mohl o víkendu na nějaké okrsce, když bude zrovna hezky, vychutnat svižnější jízdu ... a pak kvůli tomu ráno nevyjedu nebo se někde sklouznu do škarpy ... tak jestli ti tohle nedochází, tak se asi opravdu není o čem bavit 8-s
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 11:33
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Kdo jezdí 55 je v pohodě, taky nejezdím přesně tachometrových 50 natož 40. Horší sou střelci co jezdí 70 v obci i mimo ní, takový jsou taky.

To že to odpálím za koncem obce je fakt, proč bych jako neměl když mam možnost. Samozřejmě pokud to dovoluje stav silnice a hustota provozu, ale nechápu proč jet po rovince 70, když na dohled nnení ani jedno auto a je sucho a sluníčko. Nebo proč zrychlovat ve stylu fabie htp a rozjíždět se z 50 na 100 půl dne.

Ty pneumatiky je rýpnutí do pajy, který si rád rýpe do mě, že se žvejkám na zimákách když je venku 25. Tak si rejpu jestli mu nevadí se žvejkat když je 15 a jde v pohodě jezdit na letních. Ale jemu to přikázal zákon protlačený gumárenskou lobby, tak Paja holt jako správný ovčan musí. protože tak je to správně. Až mu přikážou že má dát půl vejplaty na uprchlíiky, taky půjde a pak až mu přikážou že musí povinně ubytovat doma nebo ve své firmě 2 rodiny - půjde.....protože přeci vyhláška a zákon.
Co takhle zdravej selskej rozum?

Nikoho nenutím aby jezdil ve 4 ráno na letních. Já ve 4 ráno nikam nejezdím, tudíž klidně můžu drandit na letních
18. 11. 2015 11:49
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Ano, s tím "vypálením" souhlas, to dělá asi každý občas podle nálady, ale já to myslel spíš tak, že někdo (skoro bych řekl až vědomě) člověka v dědině brzdí tacho 40-50 km/h, aby pak mohl u značky ukázat, jak mu to jede a vypálí co mu auto dovolí ... Tohle nesnáším. Ale ono existuje víc typů řidičů na ranu, nejhorší jsou asi ti, co jedou v zatáčkách 40, že člověk musí mít s hrůzou pořád nohu na brzdě a čekat, co se stane ... přijde rovinka, že se ho konečně zbavíš a on vystřelí zase co mu auto dá ... řekneš si oukej, jeď si ... ale přijde další zatáčka a zase připosrany tempo a aniž bys chtěl, tak mu seš nalepenej na kufru ... Nejhorší typ řidičů, zvlášť tu u nás, kde jsou samé klikaté okresky ... to by člověka trefilo.

Jinak co se týče pneu, tak sorry, nepostřehl jsem vaše dřívější diskuze a z tvýho příspěvku jsem pochopil, že jsi zastánce ježdění na letních dokud to jen jde a kdo přezouvá na přelomu řijna/listopadu na zimní je idi*t ... Takže tohle jsem nepochopil a omlouvám se za ostřejší reakci.
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 11:55
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Tak sou asi lidi co to dělaj schválně (ty zatáčky) aby nas*ali druhé a pak budou lidi co si v zatáčkách nevěří anebo nevěří svému autu a umí jezdit jen rovně....
18. 11. 2015 18:34
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Ne, Barik si kupuje auta s obvykle velmi slušným a v případě posledního povozu nadprůměrným podvozkem a řízením, ale okoření to zimními pneumatikami na léto, aby ušetřil ;-)
Avatar - twistedTSD
18. 11. 2015 09:33
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Vtipné je, že mezi ortodoxními petrolheady na západ od nás - zejména v USA - považují automat za sprosté slovo.
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 09:38
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
A proto se tam prodá 90% aut s automatem a některé modely s v manuálu ani nedělaj >:D >:D >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 11. 2015 09:59
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
ortodoxní petrolhead Bariku, ortodoxní petrolhead...

S twistedem zcela souhlasím. Řidiči, kteří to myslí vážně, jsou v USA oproti jiným zemím docela bohatě zastoupeni. A že zbytek populace jezdí automaty na tom nic nezmění.
18. 11. 2015 14:20
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Ne, proto jsou tam nektere modely dostupne s manualem, ackoli u nas maji pouze automat.
Avatar - euro89
18. 11. 2015 09:44
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Problém je v tom, kolik těch ortodoxních petrolheadů za oceánem ještě je. Vždyť i Viper, který se drží staré školy, bude pro slabé prodeje končit.
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 09:47
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Protože Corvette je levnější a mimo jiné je i s automatem.
18. 11. 2015 11:58
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Camaro staci. S AT8. :-! [odkaz]
Lepsi Camaro pod *, nez AR na papire.
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 11. 2015 10:03
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Viper přišel do těžké doby. Byl drahý, chramstá po něm daleko levnější Stingray, chramstá po něm levnější a výkonnější "pekelně kočičí" duo z vlastní stáje. A hlavně, hlavně Dodge imho totálně zazdilo marketing! Viper vůbec není vidět.

Varianta ACR třeba drží 14 traťových rekordů na severoamerických okruzích a místo pompézního chlubení proběhla jen skromná zpráva a ticho po poěšině...

Jinak si myslím, že hlad po hardcore a sportovních autech je v Americe obecně hodně velký.
18. 11. 2015 11:46
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
".......zejména v USA - považují automat za sprosté slovo. "
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
jsi tam byl, vid? ;-)
18. 11. 2015 12:10
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Omyl. Když už to koncipují jako zadohrab, tak k tomu mají dát i manuál. S automatem to klidně mohla být předokolka. Pro řidiče na baterky to stačí. Těm je úplně jedno, která náprava je hnaná.
Avatar - Individualita
18. 11. 2015 12:53
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Totální blbost. Nevím co má záliba v zadohrabu společného s volbou převodovky. Já třeba zrovna preferuji RWD+AT ;-)
18. 11. 2015 15:16
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
A proč trváš zrovna na RWD honíš auto někde bokem?
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 08:53
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
dizel mi nepasuje nielen do alfy jaguaru bmw ale napriklad ja si ho neviem predstavit ani v honde toyote mercedese a este par dalsich znackach..
18. 11. 2015 09:19
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Mercedes bylo vůbec první osobní auto na světě s dieselovým motorem. A od té doby ho pravidelně nabízí. Rok 1936, tuším.

Tak v jakém autě už si už tedy vieš predstaviť diesel ?
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 09:21
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
po prve nepises nic co by som nevedel ;-) .. a po druhe sa to nijak nevylucuje s tym co pisem....
Avatar - euro89
18. 11. 2015 09:37
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Mercedes - Benz a Peugeot jsou pro mě dvě nejtypičtější dehtový značky. Ale když vidím někoho, jak řídí BMW, Alfu Romeo, Lancii, Jaguar, SAAB, Cadillac a pod. s dieselem, tak si vždy říkám, co je to za idiota.
18. 11. 2015 12:44
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Amen! Jen podotýkám, že co jsem viděl za poslední dobu asi 5 různých 3er, tak ani jedno z nich nebylo benzínovy ... A to se nebavím o řadách vyšších, nemluvě o X-kách ... Dle tvého pohledu je pak moc zajímavé souzení lidí >:D
Avatar - euro89
18. 11. 2015 15:16
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Že je v Evropě dieselů u drahých aut výrazná převaha ovšem nijak nevyvrací mé předchozí tvrzení. >:-[] Já osobně mám ve svém okolí docela dost lidí, kteří mají drahá auta s benzínovým motorem (výrazně více, než je celkový poměr na trhu). Např. otec přítelkyně má 645Ci a Range Rover 5.0 V8 S/C, její strejda pak 750i a taky Range Rover V8 S/C. To jsou lidé, kteří mají podle mě kromě peněz i vkus a vědí, co pod kapotu auta patří. Ale pokud má někdo na auto za 2mil.+ a koupí ho v dehtu, tak je prostě u mě idiot a nikdo mi ten význam dehtu nevysvětlí. :-!
18. 11. 2015 15:59
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Hmm, ty si ale umíš vybrat partii ... vybíral jsi podle vozového parku příbuzenstva nebo to byly dvě mouchy jednou ranou? >:-[]

Ne, sranda ... ale ač jsem já osobně taky jednoznačně příznivcem benzínů a diesel bych ve svém autě nechtěl, i kdyby to mělo být auto třídy 7er ... tak chápu, proč je pro spoustu lidí volbou č. 1. Tak vyhraněnej názor jak ty mám na jedince, co mají roční nájezd do 15 tkm (a to i přeháním, mnohdy je to mezi 5-10 tkm/rok) a koupí si malé auto (Fabia/Ibiza/Polo/Fiesta) v dieselu ... to jsou dle mě idio*i ... ale lidi, co jsou nuceni najet stovky km denně, převážně dálnice, dálkovy cesty apod., tak je diesel zcela racionální volbou, a to i z pohledu uspořených peněz za palivo (protože úspora na kvantě km je opravdu velká a ani náklady na údržbu dieselu to nepřebijí - a věř, že i člověk, co má 2 mega na auto, tak se na tohle dívá, aniž by škudlil) ... a druhak taky dojezd, který je mnohdy téměř dvojnásobný oproti stejnému vozu v benzínu a to je taky dost důležitý parametr...

A pak je tu ještě věc třetí - mnoho lidí (a troufám si říct většina) - berou auta čistě jako prostředek k přepravě z bodu A do bodu B, nejsou žádnými automobilovými fanoušky a nezajímá je rozdíl mezi benzíňákem a dieselem, hlavně že je to doveze kam potřebují - zn. čím úsporněji, tím líp ... tak pro takové dnešní nabídka taky výrazně nahrává dieselovým motorům ...
Avatar - Individualita
18. 11. 2015 12:55
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Zrovna BMW dělá asi ty nejlepší dieslové motory a taky jich mraky prodávají. Ale vím jak to myslíš ;-)
18. 11. 2015 08:55
Re: Až se jednou začne prodávat sedan Giulia...
Prémie...tedy ta sportovněji laděná bude naftový motorizace nabízet dokud je kupci budou chtít a legislativa snese. Bez nich by totiž žádný varianty se šestihrnkem ani nevznikly.
18. 11. 2015 09:01
jenom jestli nekecají
hlavně ať už vypotí rychle jeden kousek, ať vidíme aspoň něco na ulicích ..... Ze začátku vyjede max. se dvěma motory a pokud se dočkáme avizované motorizace, myslím už bude první modernizace karoserie ....
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 09:05
Re: jenom jestli nekecají
kedy vlastne pride do predaja?
18. 11. 2015 09:06
Re: jenom jestli nekecají
Koncem příštího roku...prý.
18. 11. 2015 09:15
Re: jenom jestli nekecají
s termínem příchodu je to jak s názvem příspěvku
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 09:39
Re: jenom jestli nekecají
Alfa bude udvedna do prodeje do nazimy, informoval šéf konrnu předseda Mrázek. Ovšem nebylo specifikováno do jaké, prý výhledově >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 09:43
Re: jenom jestli nekecají
srandy bokom... alfa uz vazne potrebuje nejake normalne modely spustit do predaja.... a zacat konecne predavat....

a na druhej strane .... mito a giullieta? co bude s nimi... to by som tiez rad vedel... zacinaju sa dostavat do rokov kedy by uz nebolo odveci citat nejake info o ich nastupcoch ...
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 09:47
Re: jenom jestli nekecají
To je jednoduchý, oni nemaj peníze.

Sice se furt holedbaj, jak sou v zisku na druhý straně v USA topí těžký prachy za svolávčaky, kde svolávají miliony aut kůli aibagům, spínačkám, převodovkách, palivovým nádržím, střešním oknům, brzdám atd.

Krom toho 60% americkéhoho protfolia zanček Dodge, RAM a Chrysler je zastaralé a pochází ještě od Mercedesu či Cerberusu a krom toho musí investovat do Alfy, Fiatu, jihoamerických divizí atd.....

Prostě nemaj na vývoj a proto se zoufale snažili s někým spojit.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 09:57
Re: jenom jestli nekecají
nie je to tak davno co prisla 156tka ( auto roku ) aj 166 ... potom aj 147 ( auto roku ) potom 159 aj outdorovy 159 kombik v 4x4 ... brera ..... GT ... vsetko to bola parada... a slo to ako po masle..... az potom zrazu dosli prachy... len tak zmizli........alebo ako... nejake to je cele divne .. a mozno by to chcelo len vyrabat kvalitnejsie a spolahlivejsie vozy a slo by to...
18. 11. 2015 10:02
Re: jenom jestli nekecají
AR se nadechla, 156 byla krásný, ale nepříliš spolehlivý auto, 159 pak ubrala z charismatu motorů abylo vymalováno.

BTW: outdoorový kombík byl ze 156 po FL, 159 nic takovýho neměla.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 10:03
Re: jenom jestli nekecají
.... jo mas pravdu 4x4 verziu 159tka sice mala ale nebol to uz ten outdoorovy kombik v style crosswagonu 156 aky som myslel .. mas pravdu
18. 11. 2015 09:47
Re: jenom jestli nekecají
Ty jsi nevidel ty tabulky s planovanymi modely na pristi leta? ;-)
Avatar - Barrichello
18. 11. 2015 09:57
Re: jenom jestli nekecají
Tabulek sem viděl....podle nich už měl Chrysler několik let vyrábět takový model 100. Realita? >:D >:D >:D

Asi jim po veleúspěšném modelu Dart docvaklo, že s tímhle v USA neuspějou
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2015 10:08
Re: jenom jestli nekecají
to mal byt vtip :-) ?
18. 11. 2015 14:11
Re: jenom jestli nekecají
Bingo :yes:
18. 11. 2015 11:29
Re: jenom jestli nekecají
H/K_svet : mito a giullieta? co bude s nimi

Myslím, že i tu na ACZ byl na tohle téma onehdy článek ... MiTo je už tuším oficiálně potvrzeny, že končí bez nástupce, jelikož prodejně těžce nesplnilo, co od něj AR čekala, a tak chce v tomhle segmentu úplně skončit (i to, že je MiTo zaměřeny na Evropu a AR se do budoucna chce orientovat hlavně na zámoří tomu bohužel nahrává).

A co se týče Giulietty, tak to není myslim ještě oficiální, ale spekuluje se, že její nástupce by měla být zadokolka a snad by se měl vyrábět jak hatchback, tak i sedan ... Ale tohle je jen další ze spekulací od Alfy a s tím, jak se to vleče s Giulií, tak novou Giuliettu si budeme moct koupit tak možná po roce 2020 (a to bůh ví jestli...).
18. 11. 2015 19:00
Re: jenom jestli nekecají
K těm spekulacím, Alfa žije jenom díky spekulacím. Pořád se mluví jen o tom co bude, jelikož o tom co je, se snad ani mluvit nedá. Giulietta vše sama nespasí, MiTo je out a úzkoprofilová 4C za přemrštěných 1.8mil Kč je jen pro fajnšmekry ;-\

Giulia to jen potvrzuje, mluví se o ní posledních 5 let a stále není na silnici. O motorech nemá smysl ani mluvit, když "Cuore sportivo" bude umět řadit u rozumných motorů jen s automatem. O naftě nemluvím...

Přeložte si - Evropo se*em na tebe, zajímají nás jen Amíci a ti řadit neumí. :no:
Avatar - Barrichello
19. 11. 2015 00:27
Re: jenom jestli nekecají
Já nevím že máte potřebu kvedlat fofrklackem, když moderní automat to umí líp a rychleji, než většina z vás. Pokud máte potřebu kvedlat, mačkejte si páčky manuálního řazení u volantu

Každej je tu petrolhead a entuziasta a pak si koupí dehtový dvoulitr co má 160 koní a nebo benzínový 4válec co má 200 a vyrazí řezat zatáčky. To že vám to v kopci napráší 5-10 let stará V6 či V8 s pro vás předpotoním HDM automatem je vám fuk >:D >:D
Zajímavá logika
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 11. 2015 10:05
Datum uvedení chybí...
..pro jistotu >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
18. 11. 2015 10:35
Až jednou možná...
Fakt škoda, zvlášť dívám-li se na nové fotky interieru. Ten se mi líbí v této třídě nejvíc ze všech, prostě "přesně pódle meho gústa". Ergonomická řešení převzatá od němců, kombinace bmw a audi, plus perfektní design. O to víc mě mrzí, že pořád nevím, jak to auto vypadá zvenku a kdy bude. Zadokolka V6 s AT v civilu, to je to, co mě zajímá...
Rozbalit vlákno
3
18. 11. 2015 10:42
Re: Až jednou možná...
Jak píšu nahoře...začnou ji (snad) konečně prodávat v době, kdy BMW bude připravovat nástup G generace 3er, a zbytek konkurence bude po FL, u Jagu a M-B navíc s novými řadovými šestihrnky. Bude to mít složitý.

V lepším případě aspoň na začátku vyletí prodeje jako u Ghibli.
Avatar - Dinar
18. 11. 2015 10:55
Re: Až jednou možná...
Lehké to mít nebude, ona je i otázka, které ty motory se nakonec reálně objeví, ale aby byla zajímavá, musí dostat šestiválce. Zápasit s 320d nebo A4 2,0tdi na jejich hřišti flotilových brázdičů evropských dálnic bude moct jedině v případě, že její dýzlové varianty budou žít z pověsti šestiválcových zabijáků trojek, áčtyřek, ikséček... ;-)
Avatar - Ji/Ri
18. 11. 2015 12:09
Re: Až jednou možná...
Moje řeč.
18. 11. 2015 11:27
Pan ucetni se zase plete
Od dob, co vytvoril tlustou Alfu a dal tam benzin od Holdena se vetsina prodavala v nafte, protoze zadny dobry benzin nenabizel. Kazdy hledal lehkou tocivou benzinovou alfu, jenom ucetni nic takoveho nemel.
Ted zase protacuje zasomety, Kdo mel nevetsi NOx v testech ADAC? - ruzne ty 2.0multijety. Doufam ze SCR v Giulii nadrzka nebude moc splouchat.
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2015 11:47
Alfa Romeo Giulia dostane osm motorů..
..to jako dva motory na pohon jednoho kola? :-! Jak?
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2015 22:10
Další špatné zprávy...
Tak první rána do vazu, kterou mi Giulia uštědřila, byl její nepříliš italsky působící design. Dobrá, na to si snad časem zvyknu. Další katastrofa už je ale opravdu silné kafe - el. parkovací brzda. Pokud bude u všech verzí povinným standardem, považuji to (zejména u této řidičsky nejvíce orientované značky) doslova za zločin. No a teď by to dorazili tím, že slabší benzinové motory by nabízeli jen s automatem?!! To snad není ani možné, to je snad zlý sen, nebo spíš informace, která prostě není pravdivá. Ale do zahájení výroby (ke kterému asi jen tak nedojde) se ještě může ledasco změnit k lepšímu, naděje umírá poslední... ;-\
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2015 22:11
Další špatné zprávy...
Teď si uvědomuju, že se úplně přestalo mluvit o Giulii Sportwagon. Přitom bez verze kombi se v Evropě žádný model střední třídy neobejde... :-!
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2015 07:44
Giullia
Vyroba zacne v druhe pulce prosince, v CR u dealeru duben/kveten 2016, jiz od zakladu vyssi vybava, tedy v dopocitane cene lepsi pomer nez u BMW. Predbeznou cena pro CR stanovena. Vybavy budou Base, Super, Veloce a Quadrifoglio. Benzin 200k opravdu jen AT, diesel 180k AT/MT
Rozbalit vlákno
0