Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda zdražila Fabii, Octavii a Superb. Rozdíl cen činí až 15.000 Kč.

Škodu Fabia nyní pořídíte od 239.900 Kč, Octavii od 354.900 Kč a Superb od 614.900 Kč. Nové ceníky těchto vozů platí od 16.11.
Zpět na článek
19. 11. 2015 12:27
19. 11. 2015 12:30
19. 11. 2015 15:54
19. 11. 2015 18:06
20. 11. 2015 10:58
19. 11. 2015 15:19
19. 11. 2015 12:29
19. 11. 2015 12:40
19. 11. 2015 12:54
19. 11. 2015 13:49
19. 11. 2015 15:19
19. 11. 2015 17:15
19. 11. 2015 19:57
19. 11. 2015 20:28
19. 11. 2015 20:34
19. 11. 2015 20:40
19. 11. 2015 21:14
19. 11. 2015 21:56
19. 11. 2015 22:42
20. 11. 2015 10:50
20. 11. 2015 09:35
20. 11. 2015 09:33
19. 11. 2015 12:53
19. 11. 2015 13:11
19. 11. 2015 13:24
19. 11. 2015 13:34
19. 11. 2015 14:53
19. 11. 2015 15:16
19. 11. 2015 15:35
19. 11. 2015 13:36
19. 11. 2015 13:41
19. 11. 2015 13:47
19. 11. 2015 13:50
19. 11. 2015 13:54
19. 11. 2015 14:05
19. 11. 2015 15:13
19. 11. 2015 15:20
19. 11. 2015 20:12
20. 11. 2015 00:52
20. 11. 2015 16:21
19. 11. 2015 13:57
19. 11. 2015 15:11
19. 11. 2015 13:45
19. 11. 2015 13:57
19. 11. 2015 14:00
19. 11. 2015 14:10
19. 11. 2015 14:18
19. 11. 2015 14:33
19. 11. 2015 14:35
19. 11. 2015 14:45
19. 11. 2015 14:49
19. 11. 2015 14:56
19. 11. 2015 18:07
19. 11. 2015 14:27
19. 11. 2015 14:20
20. 11. 2015 00:55
19. 11. 2015 13:41
19. 11. 2015 13:43
19. 11. 2015 17:40
20. 11. 2015 00:36
20. 11. 2015 09:49
19. 11. 2015 20:01
19. 11. 2015 15:32
19. 11. 2015 20:01
19. 11. 2015 20:52
19. 11. 2015 20:59
19. 11. 2015 13:48
19. 11. 2015 13:57
20. 11. 2015 00:58
19. 11. 2015 14:22
19. 11. 2015 14:40
19. 11. 2015 17:44
19. 11. 2015 14:44
19. 11. 2015 15:22
20. 11. 2015 01:02
19. 11. 2015 15:05
19. 11. 2015 15:28
19. 11. 2015 17:49
19. 11. 2015 15:47
19. 11. 2015 17:55
20. 11. 2015 08:35
20. 11. 2015 08:56
20. 11. 2015 12:41
13. 12. 2015 10:55
19. 11. 2015 12:27
Dieselgate
tak tady máme první účet za emisní aféru... další budou následovat, kdo jiný než zákazník to zaplatí. Ale v podstatě se tomu ani nelze divit.
Rozbalit vlákno
8
19. 11. 2015 12:30
Re: Dieselgate
Byl jste rychlejsi :-)
Yeti monte carlo vypada na kup roku :-)
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 12:54
Re: Dieselgate
tak je to jejich boj, ale když myslí, že jim po podvodničení vylepší pověst zdražení (v kombinaci s tím, že prosakují informace o tom, jak drtí dodavatele ke stále nižším a nižším cenám a s tím jakých zisků Škoda auto dosahovala doposud). Ale jak se říká: Kdo chce moc, nemá nic :-)
19. 11. 2015 15:54
Re: Dieselgate
Český koště to stejně koupí.
19. 11. 2015 18:06
Re: Dieselgate
To, ze zdrazili, i kdyz klesaji prodeje, je jejich rozhodnuti. To, ze VW bude tahat peniz z dcer na zalepeni dieselaget, je take jejich rozhodnuti. Ale zduvodnovat zvyseni cen drazsimi vstupy je stupidni hovadina.
Ale i dieselgate je blbost. Clovek je zodpovedny za 3,5% emisi CO2, z toho autoprumysl a automobilismus cca. 5%. A navic - stara, neme ekologicka auta, stale jezdi a nova, vyrazne ekologictejsi, jdou do srotku (skoro). Tady je videt stupidita cele politiky EURO 4, 5, 6 ... K cemu drtit zejmena Evropsky prumysl a energetiku ekonesmysly, kdyz na to zbytek sveta kasle a velmi neekologicke cinnosti a vyrobky jsou v cinnosti (stara auta, lode, letadla ...).
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 18:14
Re: Dieselgate
proč pořád všichni (hlavně pak novináři) motají emisní třídy (EURO 2, 3, 4, 5, 6) a emise CO2 do jednoho (ve výsledku nesrozumitelného) článku, když tyto dvě věci spolu vůbec nesouvisí (snad jen, že v obojím figurují nějaké emise). ;-)
20. 11. 2015 10:58
Re: Dieselgate
ehm, asi nevieš o čom je dieselgate že? Nie emisie CO2 (ikeď aj tie sa už pridali), ale emisie dusíka NOx !!! A to, že v meste máš tieto veľmi zdravotne škodlivé častice je problém, nie teória o nejakých percentách celosvetových. Proste ten problém s pľúcnym ochorením budeš mať tu a teraz a nie v antarktíde o 30 rokov (toho sa možno vďaka Nox nedožiješ:..).
19. 11. 2015 13:40
Re: Dieselgate
zdrazili malo, hm? >:D
Avatar - zaplosak
19. 11. 2015 15:19
Re: Dieselgate
jednoduché - odejít od nich.... ;-)
19. 11. 2015 12:29
super managnent
fakt vynikající tah v době kdy se škodovkám již třetí měsíc snižují prodeje >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
13
19. 11. 2015 12:35
Re: super managnent
To víš přeci nemůže jít graf zisku dolů. >:D Nenaděláš nic idioti jsou všude. ;-) Jestli ale čekají, že se jim potom zvednou prodeje, tak by si skromně tipnul, že se dost pletou >:D
19. 11. 2015 12:38
Re: super managnent
Inflacni tlaky >:D spis tlaky na mozek...
19. 11. 2015 13:42
Re: super managnent
Spis tlaky na lingam...krev z mozku se prelila dolu... :-!
19. 11. 2015 12:40
Re: super managnent
a hlavně se objevují konkurenti typu nové Astry, do níž Opel evidentně hodně investoval...
Avatar - Ozzman
19. 11. 2015 14:13
Re: super managnent
Nemyslim si, že to ohrozí v ČR prodeje Škodovky. Oktávka stejně bude dál válčit větším kusem auta a byť je Astra sebelepší, tak na to se tu slyší a já se nedivím.
19. 11. 2015 15:33
Re: super managnent
souhlas, jen jsem chtěl upozornit, že ač mám rád koncernová auta tak nová Astra je opravdu na úrovni a třeba interiérem současnou Octavii podle mého názoru docela válcuje, což je z mého pohledu docela překvapivé zjištění
Avatar - miromen
19. 11. 2015 15:36
Re: super managnent
A co je na tom překvapiveho ? Interier měla kvalitni i předchozi Astra. Jinak u nove Astry vidim na urovni pravě jen ten interier ač se mi nějak zvlašť nelibi.
Avatar - Ozzman
19. 11. 2015 16:07
Re: super managnent
Souhlasím a našli bychom více aut, které umí nabídnout hodnotnější interiér a to zvláště u těch méně vybavených verzí, ale Škodovka hraje na to, že je domácí a o ten kus větší :-)
19. 11. 2015 16:27
Re: super managnent
no počkejte pánové, hodnotný nemyslím jen vizuálně, ale hlavně funkčně. Třeba taková AGR sedadla s 8-mi stupňovým nastavením měl v nižší střední zatím pouze Golf a teď je má i Astra a tím to zřejmě končí (schválně jsem si sednul i do faceliftovaného Focusu a tam je ergonomie bídná, hlavně řadicí páka je hodně posunutá doprava no a o designu přístrojové desky je snad škoda psát...)
Avatar - Ozzman
19. 11. 2015 16:43
Re: super managnent
No, tak zrovna Fokus mi sedí navíc nemá tak odbyté materiály, jako některé verze Oktávek. Pak rozhodně není špatná Mazda 3, nebo dokonce i Kia Ceed, která je všude měkčená. A ergonomie - na sedačky se nezaměřuji, ale ovládání bych našel + a - napříč všemi modely, je to o tom, co ti vyhovuje a tím ted nemluvím o tom, že někdo má opravdový fail, ve smyslu P308 a jeho volantu a přístrojového štítu.
19. 11. 2015 17:27
Re: super managnent
Jasně, že je to vždy o tom, co komu vyhovuje. Já třeba neřeším měkčené plasty, na přístrojovku skoro nesahám, chápu ale, že někomu jejich absence vadí.
Nějaké základní hodnoty kvality a ergonomie, snad existují, třeba jak jsem psal ty AGR sedadla - kdo jednou vyzkouší - zvláště třeba možnost prodloužení sedáku nebo úpravu bederní opory - asi uzná, že to je to pravé, stejně tak asi kdo vyzkouší přístrojový štít P308 prohlásí, že to to pravé není >:-[]
Když jsem naposledy kupoval "zase Golf", sednul jsem si do už minulé generace Astry - ihned mě začal vadit tlustý A sloupek a bylo jasno, stejně tak když jsem sednul do současného Focusu - i kdybych překousnul tu přístrojovku alá Star Trek, tak to, že řadicí páka není dobře po ruce teda zkousnout nedokážu.
Když jsem se šel podívat na aktuální Astru a "posedět" si uvnitř (měla náhodou právě ty AGR sedadla a černý strop verze Dynamic), po dlouhé době jsem konečně objevil auto, které bych si z hlediska interiéru dovedl představit místo Golfa. Našel jsem jednu "drobnou" vadu, loketní opěrka se dá posouvat pouze podélně, zatímco v Golfu i výškově, ale s tím bych asi dokázal žít :-)
19. 11. 2015 21:04
Re: super managnent
Kardinálmím problémem současného Focusu, který ale může odstranit až následující generace, je velmi neefektivní využití obestavěného prostoru. Je to auto se snad nejhlubší přístrojovou deskou a z nejširší středovou konzolou ve třídě a okraje palubky jsou ještě vystrčené dopředu a dlouhonozí lidi se o něj vždy praští do kolene - to je prostě šílené. Také objem kufru hatchbacku je zoufale malý... Je to ohromná škoda, protože jinak se jedná o opravdu skvělé auto a po faceliftu už je přijatelný i jeho design... :-O
Avatar - Barrichello
19. 11. 2015 13:00
Re: super managnent
no už padaj i v německu, reálné registrace v říjnu pokles 13% >:D
Avatar - Individualita
19. 11. 2015 12:40
No toto!!!
"Naše domácí" Škoda musí dotovat velké výdaje na dieselgate mateřského koncernu??

No toto!!!
Rozbalit vlákno
0
No toto!!!
Skoda tento mesíc redukuje výrobu na lince Fabia/Rapid Spaceback zrusením nekolika smen a zároven zvysuje cenu.

Tímto zdravím vsechny Skoda-Fans a fanatické VAGinisty.

No toto!!!
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Đawson
19. 11. 2015 13:49
Re: No toto!!!
Vůbec mě to nepřekvapuje. Snižují se prodeje ? zvednem ceny! Potřebujem zvednout výrobu ? vyčleníme nějaké zaměstnance. Pak následují týdny zasedaní, kde se řeší problém, že prodeje s výrobou stále klesají! :*) >:-[]
19. 11. 2015 15:19
Re: No toto!!!
Aby to nebolo tak, že v škodovke zrušili zmeny preto, lebo ostaní budú pri pásoch povinne lámať rekordy ako stachanovci. ;-)
19. 11. 2015 17:15
Re: No toto!!!
Jistě náhodou došlo k vypuštění drobného faktu, že šlo o mimořádné směny, že.
Re: No toto!!!
Vázne, brojlere? Ty minusové smeny na montázi modelu Fabia a Rapid Spaceback, tedy pátecní odpolední smeny které odpadly 6.11. a 13.11. a ta která má odpadnout 27.11. jsou "mimořádné směny"? Fakt?

Lzes, brojlere.

Ted je jen otázka jestli jsi prolhaný zamestnanec Skody Auto, prolhaný zamestnanec nejakého dealera nebo prolhaný dobrovolný Skodafan & VAGinista. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
19. 11. 2015 19:57
Re: No toto!!!
To je nick bojler_ ne brojler. Proč komolíš nick?
Avatar - _Karel_
19. 11. 2015 20:28
Re: No toto!!!
Ne, že bych nesouhlasil, ale ty bys ohledně urážlivého komolení nicků měl mlčet a šoupat nohama.... ;-)
Avatar - Ji/Ri
19. 11. 2015 20:34
Re: No toto!!!
Hamunakrysa se nepočítá.... ostatní v poho, ne?
Avatar - _Karel_
19. 11. 2015 20:40
Re: No toto!!!
Proč by se Hamunafuckra nepočítala??? 8-s
Avatar - Ji/Ri
19. 11. 2015 21:14
Re: No toto!!!
Protože je to hermafrodit a, musím souhlasit s ipou, vypatlanec. Proto hamunofuckra.... jinak myslím, že v poho... :-)
Avatar - Ji/Ri
20. 11. 2015 10:50
Re: No toto!!!
>:-[] ty se neozývej radši jo?
20. 11. 2015 09:35
Re: No toto!!!
Protože úspěšně sedá na lep tomuto serveru, který si evidentně počkal, až se sám chytí. Až dostane opět ban, nikdo nebude moct říct, že neoprávněně a že se jedná o cenzuru.
Re: No toto!!!
To vís ze jo, brojlere. >:D >:D >:D
20. 11. 2015 09:33
Re: No toto!!!
Tak v první řadě u Rapidu včetně Spacebacku reálně ke zdražení nedochází, naopak je za symbolickou tisícovku u Freshe přidána výbava (vyhřívaná přední sedadla, zadní parkovací senzory, vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla) a koriguje se tím dubnové zdražení o cca 10%. U Monte Carla přibývá v ceníku zvýhodněný paket Plus, který vezme drtivá většina lidí. Základní cena Monte Carla se zvedla o 4000Kč, obratem je v ceně zároveň základní barva za 4000Kč.

Na lince, kde se montuje Fabia a Spaceback došlo k rušení původě plánovaných mimořádných směn. Ano, v listopadu také odpadly navíc tři páteční odpolední. Ale zkuste si nejdřív zjistit co je důvodem, jestli je zdražovaná Fabia tím hlavním důvodem, nebo jsou důvody úplně jiné.
Re: No toto!!!
Pokud vím tak jsem se nikde nevyjadroval k tomu jaký je duvod rusení smen. Jde o to ze ty tvrdís ze byly ruseny jen mimorádné smeny a to není pravda.
19. 11. 2015 12:44
zdrazit by mely hlavne jedomety
protože ty jsou pricinou propadu zisku

auta tvori jen 0.2% CO2 na zemi
[odkaz]
není důvod kvůli CO2 z aut delat takovou hysterii
s jedy NOx to je daleko horsi
Rozbalit vlákno
4
19. 11. 2015 15:16
Re: zdrazit by mely hlavne jedomety
Akurát, že autá ti chŕlia tie jedy priamo do tváre.
19. 11. 2015 15:55
Re: zdrazit by mely hlavne jedomety
Fakt? Ty se plazíš po zemi? >:D
Avatar - _Karel_
19. 11. 2015 17:26
Re: zdrazit by mely hlavne jedomety
On je dým z aut tak těžký, že okamžitě padá k zemi? :-O :-O
19. 11. 2015 23:05
Re: zdrazit by mely hlavne jedomety
CO2 není jed. A sám ho produkuješ a vypouštíš do svého okolí.
Avatar - donPedro
19. 11. 2015 12:51
Vlkohradští Zifferšpióni
Tož to tentokráte s tím slovutným cenovým jemnocitem krapet přepískli. Tak to holt chodí když začíná lézti tlustý do tenkejch [odkaz] :no: Tož tak.
Rozbalit vlákno
12
19. 11. 2015 13:14
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
Proč by to přepískli? Prodeje v ČR rostou
[odkaz]
Takže logicky v ČR roste cena. Na americkém trhu mají pokles, takže opět logicky klesá cena (nebo rostou různé slevy). Normální tržní hospodářství.
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 13:58
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
spíš bych řekl "prodeje rostly", protože teď se bavíme o x měsíců starých objednávkách. Počínání VW je pro mě nepochopitelné. Zřejmě si vytipovali trhy imunní vůči Dieselgate a těm teď pořádně zasolí. S mou účastí v této blamáži ať ale nepočítají (byť jsem několik koncernových aut měl a ještě i jedno mám).
19. 11. 2015 15:33
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
Prodeje Škodárny v ČR rostou a letos evidentně dosáhnou rekordu jak co se týče navýšení v porovnání k minulému roku, tak co se týče podílu na trhu. Takže přesně ta situace, kdy se v tržním prostředí zdražuje. Jestli ty si od nich něco koupíš nebo nekoupíš na to nemá vůbec žádný vliv.
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 15:53
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
Jak nemá vliv? Má to vliv přesně jedno auto. A to není málo >:D Až nás budou miliony... >:D
19. 11. 2015 16:14
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
No než vás budou miliony, tak se bude muset setsakra zvednout životní úroveň v ČR aby se kupovaly miliony nových aut a do té doby (jistě velmi dlouhé, vzhledem k tempu v jakém se životní úroveň u nás dosud zvedá) může Škoda změnit cenovou politiku ještě tisíckrát.
:-)
Avatar - donPedro
19. 11. 2015 14:23
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
Tož pravda, Škoda auto má, tak nějak logicky, zde na domácím trhu výsadní postavení. Avšak to neznamená že musí její potencionální zákazníci, tedy alespoň jistá část, skousnou ouplně všecko. Neb on ten pověstý čert v podobě dravé konkurence nikdá nespí - jen tak namátkou kupříkladu neue Opel Astra má výbavy naceněny velmi optimisticky. Tož tak.
19. 11. 2015 15:42
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
Potenciální zákazníci mají v ČR obrovský výběr jako nikdy v minulosti a samozřejmě si mohou vybrat jinde. Nová Astra bude silný hráč na druhou stranu je zde třeba stará Insignia, která nemá proti novému Supu v ČR moc šancí (takže Sup logicky zdražuje nejvíc), je zde velmi úspěšná Fabia, proti které se v ČR prakticky neprosadily novinky (i20, Corsa), které s ní vstupovaly na náš trh, takže opět jasný impuls jít s cenou nahoru. Myslím, že je to jako když zdraží Prazdroj, také všichni budou nadávat, ale dokud jim bude chutnat víc než německé patoky a nebude dražší, tak si jej stejně všichni koupí.
19. 11. 2015 17:35
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
Otázka, jestli to tady někdo pochopí. Pokud nemá soused z Turecka hodně vážné problemy s dodacími lhůtami (už zhruba rok), tak ho Fabia poráží i desetinásobně. Už se těším na berličky jakože "firemní prodeje se nepočítají".
19. 11. 2015 18:01
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
Firemní prodeje se mohou klidně škrtnout a Škoda má pořád největší prodeje i do privátu, takže to vychází prašť jako uhoď, Škodovka je v klasické pozici, kdy si může dovolit zvýšit cenu. Tržní podíl 29% je extrémní a když v posledních měsících roste až někam k 32% a minulý měsíc dokonce k 35%, tak je nesmysl obsadit 40% trhu za nízké ceny, daleko lepší je držet si těch 30% a naopak zvedat ceny, obecně se má za to, že tržní podíl nad nějakých 25% je dlouhodobě tak jako tak neudržitelný (tedy v tržních ekonomikách, nemluvím o Severní Korei), takže zvedání ceny s cílem držet se na rozumném tržním podílu je celkem osvědčený recept. Samozřejmě, když se ukáže, že třeba Octavia začíná mít problém s novou Astrou, tak cenu sníží, ale fikaný obchodník nezouvá botky a nestahuje trenky, když je brod ještě daleko, snížit ceny a zvednout tak prodeje umí každý bambula.
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
Brojlere, kdy se omluvís za tvoji vcerejsí lez o "mimořádných směnách"?
20. 11. 2015 09:47
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
Měl jsem pocit, že alespoň nějaké informace máš a pokud operuješ se zdražením - tzn. bavíme se o Fabii - tak znáš důvody odstavení linky při třech listopadových osmáctých směnách. Evidentně nevíš, co je hlavním důvodem a proč se s tím montáž Fabie svezla. Prozradím ti tajemství - důvodem není žádný produkt, který by teď na domácím trhu Škoda zdražovala.
Re: Vlkohradští Zifferšpióni
Jeste jednou:

Pokud vím tak jsem se nikde nevyjadroval k tomu jaký je duvod rusení smen. Jde o to ze ty tvrdís ze byly ruseny jen mimorádné smeny a to není pravda.
Avatar - pelikoš
19. 11. 2015 12:53
podpora prodeje
>:D >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 12:59
klesající prodeje rafinovaně zastaví zdražením, které svedou
marketingoví géniové jsou to >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
19. 11. 2015 13:37
Re: klesající prodeje rafinovaně zastaví zdražením, které sv
:-)
19. 11. 2015 15:28
Re: klesající prodeje rafinovaně zastaví zdražením, které sv
Zvýšime ceny a budene čakať ako sa to vyvrbí. Naozaj stratégia "made in učtovník".
Toto je len ďalšia zúfalá koncernová improvizácia!
19. 11. 2015 13:11
koukam na diskuzi a
hm tu se zase seslo top manageru a budoucich CEO, kteri chapu cenotvorbu, situaci na trhu, vyhledy a pozici vlastni znacky na trhu.

Budoucnost CR je zarucena. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - miromen
19. 11. 2015 13:33
Re: koukam na diskuzi a
To viš někteři maji jasno ještě dřiv než vyjde članek. Řika se tomu komplex.
19. 11. 2015 13:35
Re: koukam na diskuzi a
"..než vyjde članek. Řika se tomu komplex. " :-! Meles nesmysly, tomu se rika moudrost.
Avatar - miromen
19. 11. 2015 13:37
Re: koukam na diskuzi a
Pravě se jeden ozval. :yes:
Avatar - Iv8
19. 11. 2015 13:24
Rok 2014
Škoda Auto loni zvýšila zisk o 46 procent na 665 milionů eur, tedy na 18,4 miliardy korun. Pořád málo...

>:D
Rozbalit vlákno
5
19. 11. 2015 13:34
Re: Rok 2014
"....zvýšila zisk o 46 procent na 665 milionů eur," :-! Dojit, dojit, dojit. Snizovat vyrobni naklady a zvysovat zisky, tot je jmeno hry. Ti co chteji Skoda Auto, urcite kvuli tech par tisicovek neodbehnou k H/K ci Opel, ale radi zaplati "premiovou" cenu za "premiovou znacku", hm? ;-)
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 14:44
Re: Rok 2014
prémiovou cenu za "lowcostovou" značku? Protože v rámci koncernu (i včetně Seatu) je dnes Škoda prostě ta nejlowcostovější značka a ne že není...
Avatar - Emel
19. 11. 2015 14:53
Re: Rok 2014
Každá značka má svoje, je tu Cupra a RS TDI a Alhambra a Superb... v mých očích je v duelu SEAT vs. Škoda nejvyšší kartou ten Superb.
19. 11. 2015 15:16
Re: Rok 2014
"..prémiovou cenu za "lowcostovou" značku? " A ktery majitel ti rekne ze si koupil lowcost auto za premiovou cenu, eh? :-!
19. 11. 2015 15:35
Re: Rok 2014
Každý majiteľ firemnej škoda flotily ti predsa povie, že oni sú clever a nebudú míňať na lowcost.
A keď sa tak pozerám po uliciach, tak sme vlastne krajiny s prémiovými autami a kríza sa nás nedotýka! ;-) ;-) ;-)
Avatar - aproximus
19. 11. 2015 13:36
u fabie
bych čekal pravý opak. ani u dražších konfigurací se u ní nemůžu zbavit dojmu jakési daciovosti, který u předchozí generace nemám..
Rozbalit vlákno
26
Avatar - 3_diamanty
19. 11. 2015 13:41
Re: u fabie
suhlas.. ono najsolidnejsie posobila prva fabia samozrejme ak to vztahujeme na dobu v ktorej konkretne auto jazdilo.... svojho casu sa mohla fabia postavit aj polu a vycvicit ho.... dnes na mna ale dycha z tohto auta uz len jedna masivna trosku nafuknuta skatula podivneho tvaru ... povedzme ze nestarnuceho... ale nic moc atraktivneho ani nejako dynamickeho .... ;-\ .. v niektorych bielych kombinaciach na plechacoch olepene nalepkami vyzeraju fabie doslova ako uzitkove auta .... nic v zlom.. tu je v tomto povedzme take rio, yaris, i20 alebo swift uplne iny vesmir a iny level vnimania hodnoty ... bez ohladu na to ci su v bielej a polepene alebo nie....
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 13:47
Re: u fabie
zase tak bych to nehrotil... Designově je Fabia 3 podle mě jedním z nejpovedenějších aut daného segmentu. Ale ta lowcostovost ze základních verzí čpí, to máš pravdu.
19. 11. 2015 13:50
Re: u fabie
Měl jsem na dovče 3 dny skoro nové Polo s TSI...a je to jiná káva.
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 13:54
Re: u fabie
a to je to nové Polo vlastně staré...
Avatar - 3_diamanty
19. 11. 2015 14:05
Re: u fabie
ano.... fabia vyzera pekne vo vinovej na 16 tkach... ale hrozne v zaklade... yaris je kukatelny aj v zaklade aj ked v top vybave mozno nie je tak uzasny ako ta spominana vinova fabia..... lenze ja zvacsa stretavam prave tie zakladnejsie fabie.. ziadne top kusky s dsg si nikto u nas nekupuje .... a preto je skoda ze skoda fabia vyzera v tych nizsich vybavach ako vyzera ... na swift sa mozes pozriet aj na zaklad a doslova ocari ta... aj zakladne rio je kukatelne bez nejakeho privierania co i len jedneho oka ... a uz aj zakladna i20 vyzera stylovejsie ako nejedno "dovybavene koncernove male auto" .... ja neviem ale u nas sa akosi uz rozmohli biele fabie.... olepene modrymi ciernymi zelenymi kdejakymi nazvami firiem... ked taka fabia ide vedla teba... obcas ma clovek pocit.. ze vidi malu "dodavku" ... proste taky ten maly uzitkac ktorych lieta vsade naokolo dost... ( ako napriklad inca, partner, felicia pickup, skoda praktik ... a podobne )
Avatar - miromen
19. 11. 2015 15:20
Re: u fabie
Yaris je hnusne auto a nepohlo by ani kdyby v něm seděla miss world. Ostatně pohledne auto Toyota nepředstavila už několik let. Tohle srovnani je pro Fabii akorat uražka. O i20 se nema cenu ani bavit tohle je splacanina vicero aut prostě žadna jednotnost.
Avatar - praděda7
19. 11. 2015 20:12
Re: u fabie
Co máš proti Yarisku, ty zlej....

Nejspolehlivější automobily staré šest až sedm let podle TÜV Report 2016
Poř. Model Kvóta závad Průměrný nájezd [1.000 km]
1. Porsche 911 8,9 56
2. Toyota Prius 9,6 89
3. VW Golf Plus 10,3 80
4. Audi TT 11,1 80
5. Toyota Yaris 12 79

Více na [odkaz] ;-) ;-) :-)
Avatar - Jaros71
20. 11. 2015 00:52
Re: u fabie
Yaris se dost zlepšil , ale je to pořád prcek pro ženský..
Fabia musí mít min.střední výbavu a apak je to ok.
Hyundaii nepomůže nic..i20 je pro mne nestravitelná interierem.
Přeplácané a nehezké.
To raději Kia Rio , když už musí být.. :-)
20. 11. 2015 16:21
Re: u fabie
Přesně tak nový Yaris není už škaredý a výhody: auto vám bude jezdit stejně i za 10 let, to Fabi MPI nebo TSI je loterie :-)
Jinak jel jsem v Kia Rio 1.25 64kw/122nm a za 250tis. kč asi není lepší malé auto. Motor fajn, prostor fajn, rozchod kol je větší o 5cm než u Fabi III a rovor dokonce o 12 cm :-) Výbava je lepší než Ambition..
Avatar - miromen
19. 11. 2015 13:57
Re: u fabie
U tebe se ani nedivim. Tve oko je cele nějake pokřivene.
Avatar - praděda7
19. 11. 2015 15:11
Re: u fabie
Naprostý souhlas. Originální Fabka.....to bylo takové "pohlazení na oko". Ale tohle to, co je na titulní stránce, je normální kraksna. Tím chci jen říct, že stylově to není můj šálek čaje ani náhodou... ;-\ Ano, Octávka se povedla, ale tahle Fabka je škaredá jak potrat... :no:
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 13:45
Re: u fabie
přesně tak. Pokud se Škoda nově profiluje jako "levný VW" (zatímco u minulé generace to bylo spíše "jiný VW"), tak by tomu měly ceny odpovídat, protože kombinace levného dojmu a vysokých cen jaksi nejde moc dohromady...
Avatar - Emel
19. 11. 2015 13:57
Re: u fabie
Pokud se pamatuju, u Fabie II to bylo tak, že vyjela víceméně současně s Ibizou a Polem, ale na starší technice. Jo, měla variantu RS a tak, ale podle mě nikdy nebyla Fabia II vůči svým koncernovým konkurentům v tak dobré pozici jako je dnes FIII...

Fabia I je trošku jiná dikuse, které se nebráním, ale podle mě už dnes není relevantní.
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 14:00
Re: u fabie
je fakt, že píšu hlavně o Octavii - Octavia 2 & Golf 5/6 (nějak mi utekl název vlákna...) ;-)
Avatar - Emel
19. 11. 2015 14:10
Re: u fabie
Hm - ani u Octavie bych nesouhlasil. Je pravda, že Octavia III přišla o víceprvek, a to i ve variantách, kde Golfu zůstal. Jako kompenzaci má Octavia ale zase verze RS TDI a 1.8TSI s víceprvkem, které Golf neměl / nemá (ve Variantu nemá ani GTI).

Ale co je hlavní - MQB poprvé umožnila Octavii nabídnout nejen větší délku, ale i větší rozvor... a to je hodně podstatný bonus... podle mě ten hlavní, který stojí za prodejním úspěchem OIII.

Když se ale vrátíme ke zdražení, pak je pravda, že u Octavie mě to překvapuje - je nejstarší a brzo bude muset čelit nové konkurenci od předních značek (Renault, Opel).
Avatar - Ozzman
19. 11. 2015 14:18
Re: u fabie
Já se tedy moc nedivím, i když má své mouchy, pořád je vnímána jako auto na pomezí tříd i když je to "jen nižší střední" a Škodovka si troufla nacenit... nebojím se, že by rapidně klesl prodej, jako když nastřelila Hyundai . Stejně neceníkové ceny budou zajímavější a reálné ceníkové zdražení spíš pomůže šikovnějším dealerům pracovat s cenou :-)
Avatar - Emel
19. 11. 2015 14:33
Re: u fabie
Podle mě má Octavia největší problém v těch základech. Active je holátko, na plecháčích, černé kliky, bez loketní opěrky, bez schránky na brýle atd. Pokud chceš šestikvalt a tempomat, končíš u nějaké 1.2TSI Ambition Plus 81kW za 458.900 - pořád třeba bez ovládání rádia na volantu. Tyhle varianty se podle mě zdražovat neměly, protože se naopak blíží doba, kdy by pod tlakem nových soupeřů měly zlevnit.
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 14:35
Re: u fabie
něco jako Active by spíš než zlevnit měli zrušit, protože tím ze sebe dělají tu Dacii (vybydlený velký prostor), která už tu byla zmíněna...
Avatar - Emel
19. 11. 2015 14:45
Re: u fabie
Obecně vyznávám filosofii, že by automobilka neměla rozhodovat za zákazníka, co smysl dává a co ne. Pokud chce někdo holátko, nebo si natřískat nejslabší motorizaci výbavou až po střechu, nebo si naopak vzít nejsilnější motor v základu, tak je jen dobře pokud to jde.

Rozhodující ale je, kolik stojí nějaké typické rozumné konfigurace... a to je podle mě u Octavie právě ta Ambition Plus, nebo dejme tomu Ambition Plus + multifunkční volant. Výsledných 463.900Kč je docela hodně.
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 14:49
Re: u fabie
moc nesouhlasím... Podle mě marketingově nepůsobí moc dobře, když základní v roce 2015 použitelné auto vyjde řekněme na 499tis a přitom na výloze je napsáno již od 299tis.... ;-)
Avatar - Emel
19. 11. 2015 14:56
Re: u fabie
To vlastně souhlasíš, jen o tom nevíš ;-)

Když to přeformuluju - není problém, když pod běžnou nabídkou konkurence existují nějaké entry verze. Problém je, když tyto entry verze slouží jako zástěrka k tomu, aby bylo možné zdražit ty normální.

Takže... ne, nutně mi nevadí litr v Mondeu, ani trojválec v BMW, tak dlouho dokud toho značky nezneužívají k zvýšení ceny za něco rozumného.

PS: to píšu z pozice auto-gramotného. Jinak se obávám, že dostat zákazníka do salonu je u spousty lidí už samo o sobě 90% úspěchu.
Avatar - grifith
19. 11. 2015 18:07
Re: u fabie
Když vezmeš akční Fresh, tak jsi na stejné výbavě za méně peněz. Těch cca 430 už je "zkousnutelnějších".
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 14:27
Re: u fabie
ale ten rozvor a prostor (a podle mě i design exteriéru) je aktuálně fakt jediná výhoda Octavie proti Golfu, zatímco O2 měla i věci (se znaky jisté "prémiovosti"), které ani u Golfu 6 nebyly. Např. dvojitá laminovaná okna Golf 6 neznal, Octavia 2 ano (a nevím jestli vůbec ještě nějaké jiné auto nižší střední třídy té doby v mainstreamu). Když se na ně člověk zeptá u O3, prodejce se podiví, jestli mu náhodou nepřeskočilo...
Avatar - 3_diamanty
19. 11. 2015 14:20
Re: u fabie
skoda sa uz vyprofilovala na auta sluziace v prvom rade firmam ... co ma trosku mrzi vzhladom na to ze v minulosti sa skody kupovali skor do rodin a boli zaparkovane v kazdom dvore ...... ale ten rodinny sen sa akosi posledne roky zahadne rozplynul.. dnes je skoda skor firemny sen .... rodiny totiz uz davno presedlali na astry focusy ceedy i30 yarisy aurisy mazdy a podobne... skoda ma jedno z najvacsich percentualnych cisel co sa tyka firemnych predajov v europe spolu s vw .... "az" 2 z 10 skodoviek idu do sukromnych ruk.... otazka teda je ci tento sen.. je skutocne ten sen ktory sniva aj zakaznik pozerajuci si reklamu na skodu v televizii .... mne pride ze zakaznik a skoda maju dnes uz kazdy svoj vlastny sen... staci sa mi pozriet pred barak o com sniva zakaznik .... a vidime ze tych novych nepolepenych octavii a novych fabii je zrazu vedla japoncov a korejcov akosi uz zatracene az zufalo malo...toto ma byt ten rodinny sen? to je smiesne ... mrzi ma kam to skoda dotiahla lebo podla mna mala aj na viac... ako len tieto firemne skatulky.... aj ked samozrejme pod kridlami vw si vyberat moc nemohla.... prave preto by som skodu rad videl dnes uz pod kridlami inej znacky...
Avatar - Jaros71
20. 11. 2015 00:55
Re: u fabie
Tak já když se podívám ve městě , nikoliv na slovenském venkově , tak je tady Škodovek naprostá dominantní většina.
Avatar - Emel
19. 11. 2015 13:41
Zdražení
Já myslím, že uviděli ceník Talismana a řekli si, že prodávají moc levně :-) >:-[]

Ne, takhle... zdražení u Superbu dělá asi 2,5% ceny auta bez příplatků, to by na trhu nemělo hrát žádnou velkou roli.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - miromen
19. 11. 2015 13:43
Re: Zdražení
Ty snad nečteš mistni nestranne přispěvovatele včetně špičkoveho novinaře ? Je to pruser , Škodovka jde do kolen.
Re: Zdražení
Vítej Mirku, špičkový vypatlánku z Havířova. >:D >:D >:D
19. 11. 2015 14:12
Re: Zdražení
vítej chudáku, žijící virtuální život, vlastní nemaje.
Re: Zdražení
A jeste jeden vypatlanec. Nejak se dneska zase rojíte. >:D >:D >:D
19. 11. 2015 17:40
Re: Zdražení
Vidím, že je pro tebe koníčkem nacházení nižšího a nižšího dna.
Re: Zdražení
Vypatlánku brojlere, myslís ze se mi podarí dostat se tak nízko kde jsi ty? Na úroven vypatlaného lháre? >:D >:D >:D
Avatar - Karen_
20. 11. 2015 00:36
Re: Zdražení
gilpičníku, vzhledem k tomu jak se projevuješ na zdejším serveru, tvá novinařina bude asi velmi echtovní dílo >:D počkej dám si kafe a něco si od tebe před spaním přečtu, svět je totiž malej a kdo hledá najde >:D doufám, že nás pobavíš i příště
20. 11. 2015 09:49
Re: Zdražení
Ten profilovej obrázek je moc hezkej. Ale ani Gilgita není vhodné urážet.
Avatar - Ji/Ri
19. 11. 2015 20:01
Re: Zdražení
Potrefená husa?
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 14:07
Re: Zdražení
minimálně v symbolické rovině to podle mě hraje roli obrovskou. Člověk by čekal, že po té stále trvající blamáži jménem Dieselgate se teď bude koncern zákazníkům podbízet a oni místo toho arogantně zdraží. Takový přístup je pro mě úplně nepochopitelný a taky je za to vytrestám. :-)
Avatar - praděda7
19. 11. 2015 15:32
Re: Zdražení
Ať se nám to líbí či nelíbí, to zdražení není zrovna špatný "zastírací manévr"... ;-)
Avatar - Ji/Ri
19. 11. 2015 20:01
Re: Zdražení
2,5% na trhu nehraje roli. Na trhu ne, ale při vydat za káru o 15 víc už roli hraje. Firmám se podle mě nic nezmění. Ale jak budou zákazníci kupovat, tak proč nezdražovat - jedná se o ekonomické racionální chování.
Avatar - Emel
19. 11. 2015 20:52
Re: Zdražení
Podle mě ty peníze hrají větší roli u aut kupovaných jako value for money, kde prostě nutně chceš lepší motor než 1.0MPI a klimu a tempomat a pak se díváš, kdo ti to nabídne nejvýhodněji.

Superb je už luxus, auto, které si nekupuješ proto, že je nejlevnější, ale proto, že chceš... a větší roli hraje image, nějaké představy, design. Tam podle mě ten problém přihodit pár tisíc není tak naléhavý.

Jak už jsem říkal, největší problém vidím u té Octavie, tam se ty střední varianty dostávají dost vysoko a přitom to auto není nic co by konkurence neuměla.
Avatar - _Karel_
19. 11. 2015 20:59
Re: Zdražení
Samozřejmě, že u Superbu je 15tkč irelevantní při výběru auta. Ale může to v kombinaci dieselgate+zdražení naštvat coby arogance.
19. 11. 2015 13:48
Je to jasný
Vedení v MB je napojeno auto.cz. A auta ktará dlouhá léta neprohrála s nikým je přece nutné zdražit! :-) Ještě že je konkurence a tak ať si ty problémové chcípáky nechají na dvoře, brzy jich tam bude dost. :no:
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2015 13:56
Jednoduche reseni....
....nekupujte to.
Na trhu jsou lepsi, mnohem lepsi vyrobci, kteri umi postavit mnohem kvalitnejsi vyrobek. .....a hlavne, nesnizi se pritom k podvodu.
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2015 13:57
Vy
Vy mate v Cechach inflaciu? Minule som tu cital , ze sa redukuje vyroba Fabie aj Rapidu Spaceback z dovodu ze sa vam tie ceske zazraky nepredavaju a teraz zvysujete ceny?
Vy ste vacsi blazni ako mi Slovaci a to je uz co povedat :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
20. 11. 2015 00:58
Re: Vy
Ta inface není jen v Čechách..ale i na Moravě a ve Slezsku..víš? :-)
Čechy končí před Jihlavou u Vysočiny..
Slovensko taky nejsou Uhry , že? >:-[]
Avatar - strýček BOB
19. 11. 2015 14:06
Šmarjápano, Škoda zdražuje...
Zdražení v řádu tisícikorun a místní diskuze kolabuje pod náporem nenávistných příspěvků >:D Co mě zaráží je zdůvodnění tohoto kroku, že je nutno zdražit z důvodu vyšších inflačních tlaků, bože >:D Kolik ta inflace je, 0.0 nic?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 14:09
Re: Šmarjápano, Škoda zdražuje...
tak nenávistné příspěvky nějak nevidím - spíše jen nevěřící údiv, co je možné...
Avatar - Ozzman
19. 11. 2015 14:21
Re: Šmarjápano, Škoda zdražuje...
Ještě diskuze nekončí... >:D No a upřímě, Škodovku dieselgate moc neochromí, v ČR rozhodně ne... v zemi, kde si každý druhý kuchá DPF.... :-) Tady se ekologicky zas tolik nesmýšlí :-)
Re: Šmarjápano, Škoda zdražuje...
Presne tak.
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 17:15
Re: Šmarjápano, Škoda zdražuje...
a cos čekal, že ti řeknou - musíme zdražit, aby nás kvůli dieselgate akcionáři nedefenestrovali?
19. 11. 2015 14:19
Pan Singer z ČNB mluví o inflaci v ČR několik let úplně opač
asi musí dojít na radu do Boleslavi. Tam ho o tomto ekonomickém fenoménu poučí >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2015 14:22
škoda
Zdravím, já měl Fábii 1 5 let. 14/16v 55 kW. Koupil jsem ji již 5 let starou. Dobře vybavená i stempomatem. Jezdila velmi dobře. Měla 10 let a tak jsem se rozhodoval co koupit. Napřed jsem chtěl znovu Fabii ale: Měl jsem nabídku od 3 značek. Hadejte kdo byl nejdražší? Byla to škoda, Nakonec jsem sáhl po značce made in Korea. Kia Rio. Je to druhé auto v rodině. Výbava TOP, Koupeno tento rok na jaře. Stačí se podívat na net, je to pěkné auto. Dnes výbava exclusiv, mám tam navíc jen navigaci a park. kameru. Motor 1,4 / 80 kW, sice bez turba ale zase o jedno kurvítko méně. Když jsem si nechal na stejnou výbavu nacenit fabií s výkonově stejným motorem tak jsem se dostal na částku která byla o 90 tis. víc? Peníze netisknu a tak jsem se rozhodl - přece nedám o takovej ranec více. S Riem již máme najeto 4 800 km. Šlape jak hodinky, tiché a jezdí se stím velmi dobře. A to jsem zastánce premiovejch značek. Jsem mile překvapen co Korejci udělali. A ŠKODA SE MŮŽE JÍT VÍTE CO? A ještě jsem zapoměl, v Riu je mnohem více místa, syn má 188 cm a do zadu se vleze v pohodě, u Fábky měl problém s nohama.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
19. 11. 2015 14:40
Re: škoda
rio je v prvom rade auto pre rodinu.... ziadna hranata dodavka s kratkym razvorom a megakufrom ako fabia.... sedel som vzadu v riu a je ozaj priestrane... razvorom 2570mm v podstate uz davno patrilo na spicu v segmente malych aut.... ved aj taka O2 s razvorom 2578mm ma len o 8mm viac...

problem vidim aj v tom ze za cenu kusok lepsej fabie ( aby clovek nemal pocit ze jazdi v holatku bez motora ) mame uz ceed... alebo auris... tak k comu a komu fabia... asi ozaj len ako holatko do firmy s mpi alebo dizlami .. sukromny zakaznik si skratka dnes uz u skody moc nevyberie ... sen sa skoncil
19. 11. 2015 17:44
Re: škoda
Auto pre rodinu? Áno, ale s deťmi do puberty. ;-)
19. 11. 2015 14:44
Re: škoda
Souhlasim. Je to tak jednoduche. Nekupovat to.
19. 11. 2015 15:22
Re: škoda
"..A ŠKODA SE MŮŽE JÍT VÍTE CO?" s=*, po*rat? :-!
Avatar - Jaros71
20. 11. 2015 01:02
Re: škoda
Rio je designem moc pěkné auto ..je levnější-taky má své roky a je na konci před novým modelem..
Nejvíc mi vadí , že dozadu je malinké okénko jak v tanku , a není vůbec vidět.
Ale chápu , že někdo parkovat a couvnout nepotřebuje , jezdí jen rovně a zrcátko třeba ani nepoužívá.. >:D
19. 11. 2015 14:32
Co by za to jine firmy daly...
...kdyby mohly zdrazit.
Jit s cenou dolu se da totiz kdykoliv.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 17:12
Re: Co by za to jine firmy daly...
Co by za to dala Škoda, kdyby MOHLA zdražit. Jenže ona MUSÍ zdražit >:D >:-[] >:-[]
Avatar - Emel
19. 11. 2015 17:26
Re: Co by za to jine firmy daly...
To zní moudře... ale nesmí se o tom přemýšlet, jinak člověk zjistí, že je to vlastně blbost. Samozřejmě že zdražit nemusí, proč by musela?
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 18:54
Re: Co by za to jine firmy daly...
Kdyby mohla zdražit, tak to udělá v době, kdy jí rostou prodeje. Tehdy můžeš. V době, kdy prodeje jdou dolů a ty zdražíš, znamená, že musíš :-!
Avatar - Emel
19. 11. 2015 20:33
Re: Co by za to jine firmy daly...
Ne, nic takového neplatí. Já chápu, že se při celkovém nepochopení trhu s auty snažíš vymyslet nějaká jednoduchá pravidla, která bys mohl použít jako argumenty, ale tak to prostě nefunguje.

Firma může racionálně zdražit tehdy, pokud si spočítá, že jí vyšší zisk z každého kusu kompenzuje pokles těch prodaných kusů. Pak může buď mířit na vyšší zisk nebo na větší tržní podíl, který jí ten větší zisk zajistí v dlouhodobější perspektivě. Zisková firma ale nikdy není v situaci, že by zdražit musela.
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 23:35
Re: Co by za to jine firmy daly...
Jenže akcionáře obvykle nezajímá prosté číslo zisku, ale trend jeho vývoje...

Firma může racionálně zdražit tehdy, pokud si spočítá, že jí vyšší zisk z každého kusu kompenzuje pokles těch prodaných kusů. ... Mě tu tvrdíš něco o nepochopení, přitom sám plaveš jak kapr v rybníce >:-[] 8-s Není to pravda, jednak je tam mnohem víc proměnných - třeba požadavek na množství produkce, zisky plynoucí ze servisu a náhradních dílů... ale především to není matematická úloha ala ZŠ. Ono totiž není otázkou zda můžeš zdražit či ne, ale především o kolik zdražit.

A silně zapomínáš, že Škoda i koncern má nějaké cíle výroby co do počtu kusů. A zvýšením ceny je určitě nepodpoří... Škoda zdražuje proto, že musí. Kdyby chtěla zdražovat, tak to udělá v době růstu prodejních čísel, ne v době, kdy prodeje začínají padat a astronomické množství vyrobených aut má nálepku podvodníka :-!
Avatar - Emel
20. 11. 2015 09:14
Re: Co by za to jine firmy daly...
Ještě pořád moc složité? Dobře, tak úplně jednoduše - proč musí?
19. 11. 2015 23:41
Re: Co by za to jine firmy daly...
Nikdo nemusí zdražovat. Děláš to, když si myslíš, že můžeš. Jinak se vědomě řítíš do spirály. Ono je málokdy příčinou ztráty, že prodáváš příliš lacino.
Avatar - Emel
20. 11. 2015 09:14
Re: Co by za to jine firmy daly...
:yes:

Je možné, že VW jako koncern přehodnotil strategii, opustí na nějakou dobu cíl největší automobilky světa a soustředí se na konsolidaci pozic a zvýšení marže.
20. 11. 2015 09:39
Re: Co by za to jine firmy daly...
EU stejně není trh, který by jim tu pozici zajistil. Tady už silní jsou. Další ždímání prodejů nebude moc efektivní. A tohle zdražení se týká jen ČR, ne (článek jsem nečetl)? Pokud ano, tak ty stesky nad reakcí na pokles prodejů jsou trochu mimo. České ceny nedopadnou na prodeje ve zbytku EU, maximálně poklesne neoficiální vývoz. A Škoda má pozici v ČR tak silnou, že si to může dovolit. Neudržuji si statistiky, ale pořád by měly být české ceny vůči EU výhodné, byť tu Škoda patří k dražším (bráno ceníkově). Nikdo teď ani neví, jak se to promítne na slevách. Klidně by mohli chtít zvednout slevy, aniž by přišli o tržby. Slevy mají jistý psychologický efekt.
Avatar - Merrill
19. 11. 2015 14:48
Někde na to odškodnění pro podvedené zákazníky z USA
vzít musí a "hloupý Honza" je sázka na jistotu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Well-being
19. 11. 2015 15:06
Re: Někde na to odškodnění pro podvedené zákazníky z USA
:yes: lépe to snad ani nelze vyjádřit ;-)
Avatar - Well-being
19. 11. 2015 15:05
V pohodě,
jsou tu i jiné značky, které prodávají srovnatelná auta za rozumnější peníz ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JGucci
19. 11. 2015 15:28
hmm
Prodeje klesaji a reakce Skody je zdrazeni???
Rozbalit vlákno
2
19. 11. 2015 17:49
Re: hmm
Škodě u nás klesají prodeje? Fakt? Superb nedostatkove zbozi, Fabia se prodava jako pred lety, Octavia to same. Fresh u Octavie zustal na puvodni cene. U Rapidu doslo ke zvyhodneni akcniho modelu, ostatni verze se nezdrazovaly. Yeti Fresh ma odted rozsirenou vybavu. Citigo dostalo akcni model nedavno. Monte Carla zdrazila papirove, protoze je v zakladu nove uni barva a naopak u nich byly zavedene pakety Plus. To jenom tak na okraj.
Re: hmm
Brojlere, kdy se omluvís za tvoji vcerejsí lez o "mimořádných směnách"?
19. 11. 2015 15:39
Proč by nezdražovala, když je euro uměle drahé
a konkurence je znevýhodněna - pozdravuji pana Singra!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 15:57
Re: Proč by nezdražovala, když je euro uměle drahé
tak přesně takto si to pan Singer představoval (nic proti němu), abychom vybředli z bahna deflace :-) , ale že ze všech firem nejokatěji zdraží právě koncern VW (v té jeho až bizarní situaci), tak to by jednoho nenapadlo...
Avatar - JohnST
19. 11. 2015 15:47
Dieselgate
Myslim si, ze VW taka poriadna do cune uz dlho chybala. Toto je len zaciatok ich problemov. Hosi este trpko olutuju tento tah. >:-[] :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
19. 11. 2015 17:55
Re: Dieselgate
Asi jakože se tady předvídalo, že Rio dotáhne v prodejích Fabiu, I20 Fabiu porazí a Rapid nemá šanci na udržení výroby. Chtěl bych vidět místní osazenstvo, jak bude pracovat za míň než může.
Re: Dieselgate
Brojlere, kdy se omluvís za tvoji vcerejsí lez o "mimořádných směnách"?
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 16:00
Octavia má jediné štěstí, že je hlavní konkurence aktuálně t
Myslím Focus Combi a Astru Caravan (nová generace s tím strašidelným designem od sloupku C dozadu...)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
19. 11. 2015 16:03
Re: Octavia má jediné štěstí, že je hlavní konkurence aktuál
Proto se chystá facelift, ne ;-) ?
Avatar - Ozzman
19. 11. 2015 16:10
Re: Octavia má jediné štěstí, že je hlavní konkurence aktuál
Kterej má tvář Octavie zohyzdit, takže se srovná s konkurencí? :D:D Ať žije Eklasse.... To bude asi šok...
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 17:02
Re: Octavia má jediné štěstí, že je hlavní konkurence aktuál
>:D :yes:
19. 11. 2015 16:50
Marketing od škody asi čte špatně grafy
Tak to mě podržte chlapi, suma sumárum co dostanu do cca 255tis dnes:
1) Skoda Fabia III 1.0 MPI 44kw/95nm Active + (esp, 6xairbag, mech. klima, R14, el. zrcádka a přední okna, BEZ počítače, BEZ centrálu dálkového, BEZ rádia >:D )
2) Renault Clio 1.2 54kw/107nm (esp, 6xairbag,mech klima, R15, S počítačem, S dákovým centrálem, S rádiem, S tonovanými skly, s led denním svícením)
3) Kia Rio 1.25 64kw/122nm (esp, 6xaibag,mech. klima, R15, S počítačem, S dálkovým centrálem, S rádiem, S asistem do kopce, S koženým paketem, S 7 let zárukou )
4) Hyundai i20 1.25 - něco jako Rio, S 5 let zárukou
5) Opel Corsa 1.2 (esp, 6xairbag,R14l S rádiem, S počítačem, S dálkovým centrálem, S asistenem do kopce)
Nevím já být škodou tak zejména Fábi nezdražuji, protože v základu nabízí nejhorší motor a docela nejhoší výbavu :-)
Rozbalit vlákno
32
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 17:10
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
No vidíš, a přesto dobrá polovina stejně koupí Fabii >:-[] Takže je asi naceněna správě. To, že ji lidi kupují, i když je předražená, je věcí jinou. Nikdo je ale nenutí, každý může zamířit ke kokurenci. Je nesmí být línej a musí svednout tu svou pr*el a zajít si ke konkurenci...

Za mě nevidíém pro Škodu jedinej důvod, spolehlivost u ní padá do kytek. Takže za svý peníze mnohem raději Hyundai. A to i přes jejich nechutnou reklamní kampaň... Takže ideálním kompromisem, jak se z toho vylhat, je Kia >:D

Nebo Renault či Opel, obojí výtečné volby. Opel se snad konečně našel a Astra je výtečná nejen jako automobil, ale i jako nabídka. Jen ten Renault už by kruci mohl zabrat a postavit nějaký ucelený obraz automobilky na trhu. Zůstal jí totiž bohužel jen obraz "Thalie pro socky" a od té doby nic.
Avatar - Jaros71
20. 11. 2015 01:06
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Tak já bych jednoznačně volil Corsu..za slušné peníze vybavené , pěkné a kvalitní auto pro ženu.. ;-)
Avatar - Emel
20. 11. 2015 09:24
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Corsa je zajímavá, ale upřímně se mi moc nelíbí a technicky je to vlastně pořád generaci staré auto - ne že by to něčemu vadilo.

Líbí se mi Clio, ale musel bych projet tu 0.9TCe, 1.2TCe pouze s EDC už je cenově docela mimo.

Nevím jak to má Fiat s Puntem, na stránkách to označuje jako Punto 2013...
22. 11. 2015 10:10
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Je to tak, Clio mi dává smysl jen se zádkladním motorem, jinak se nebezpečně cenou blížíte Renaultu Megane a to je jiná písnička. Jinak ve všech testech motor 1.2 Tce berou lidi jako stejně dobrý jako 1.2 Tsi, ale bohužel jsem ho netestoval tak ať nekecám :-)
20. 11. 2015 11:17
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Naprostý souhlas co píšeš. Jinak já 20 let kupoval škodovky, ale teď už fakt ne. Nejde jenom o poměr cena/výbava. Jde o motory. Pokud chci auto do čtvrt milionu, a bude to hlavní auto v rodině, tak to musí být motor držák. Trhač asfaltu v této cenové kategorii nikdo nečeká. No a tady motor 1.0 nenabízí nic, ani výkon, ani odolnost. Jen připomenu tento motor stále nemá chlazení oleje, takže přece jenom něco od HTP zdědil :-), dále pak vibrace, sice jsou dobře odfiltrovány, ale i tak motor a výfukový systém dostává zabrat více, než u 4-válců. U HTP aut se často rozsype výfuk(tlumič) ne korozí, ale vinou vibrací a to samé katalyzátor.
No a cena Fabi s motory TSI je stejná jako cena např. Kia Ceed 1.4, která je delší než Fabi kombi, širší snad o 10cm. Pro mě jasná volba, ikdyž jsem korejce nikdy nemusel no :-)
Avatar - miromen
20. 11. 2015 11:56
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Stejně jako uspavač jste mimo u něj však běžna věc. To že ty vybiraš auto do 250tkč je věc jedna a nepopiram že zde konkurence nabidne vic. Ale v jine cenove hladině už je to zase jinak. Předevšim jde ale o to že Fabia je komplexně velmi dobre auto a řada konkurentu tak dobra prostě neni. Pokud u auta koukaš jen na to co za dane penize dostaneš tak je to smutne. Mě u auta zajima předevšim jake to auto je. A z konkurentu ktere si zde jmenoval je na tom Fabia nejlepe.
20. 11. 2015 16:40
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Konstukčně Fabie nenabízí žádnou závratnou technologii oproti Kia Rio, Ceed nebo Renault Clio/Megane, Opel Corsa/Astra. Prakticky obyčejná Dacia Logan kombi 1.2 nabízí více užitné hodnoty a odolný motor. Je samozřejmě na každém co si koupí. Jestli máte dost peněz, tak cena/užitná hodnota je pak jedno a máte velké štěstí, že si můžete koupit jen to co se vám líbí a ne to co vám musí sloužit bez velkých nákladů co nejdéle :-)
Já bych klidně koupil fabii kombi 1.0 mpi v ambition do 255tis. kč, jenže když už překousnu motor, který má problém jet do kopce s ženou, dvěma dětma a klimatizací, tak nepřekousnu když motor je udělán na jedno použití (s GO se u 1.0 MPI nepočítá), Ti co znají HTP ví, že škoda servis GO nedělá a tvrdí že to nejde, naštěstí šikovné nezávislé servisy to umí :-)
19. 11. 2015 18:02
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Za 256 900Kč po zdražení je Fabia 1.0/44kW ve verzi Ambition, ne Active. Kola patnáctipalcová, palubní počítač, dálkové ovládání zamykání, rádio, mlhovky, front assist. Klimatizace a kožený paket za 5 000Kč. Pětiletá záruka 990Kč.
19. 11. 2015 23:19
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Nevím, kde jste našel takovou cenu. Projel jsem znova konfigurátor a díval se na auta ihned k dodání. Nejlevněji jsem viděl za cca 266000kč. Jinak pozor, ceny jsou často uváděny s financováním škoda na úvěr, takže musíte přičíst 30000kč. Rovněž potřebujete přidat Ambition+ paket, který teprve pak obsahuje klimatizaci :-)
A naopak u Kia Rio a Renaultu jsem opravdu bral v potaz celkovou cenu s DPH, můžete se podívat na jejich webové stránky. Sranda je, že mě se Fabie III líbí, ale čekal bych cenu 1,0 MPI s Ambition+ pod 250tis. kč, jinak konkurence nabízí více. Ani to sice ještě nevadí, ale nabízí k tomu ještě lepší motory. Např. korejský 1.25 64kw/122nm převyšuje 1,0 MPI nejen ve výkonu a točivém momentu, ale také ve spolehlivosti, kultivovanosti a to už je pádný důvod o tom přemýšlet :-)
20. 11. 2015 09:01
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Když jsi byl v konfigurátoru, tak jsi tu cenu měl hned na začátku. A proč koukáš na skladovky? Copak v konfigurátoru nejsou ceny? Co se týče vozů ihned k dodání, tak začínají na 243 (v hotovosti) u těch se zmínkou o leasingu, ne 266. Je tam i Ambition (s paketem Plus) za 240 bez nějaké zmínky o leasingu. A těžko si u skladovky přidáš nějaký paket, pokud nejde o příslušenství (a to klimatizace není). Jak ses vůbec z konfigurátoru dostal na vozy ihned k dodání? Dříve to šlo, ale v tom současném jsem tu možnost neviděl.
20. 11. 2015 10:54
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
V konfigurátoru Škoda Fabia Hatchback 1.0 MPI 44kw ve výbavě Ambition + vyjde na 272800kč s DPH(teď jsem to nakonfiguroval).
Vozy skladem(je to jinde, není to součástí konfigu) - to samé nejlevněji 269000kč
To jsou ceny z Marsu, u konkurence dostanu větší nebo stejnou výbavu s mnohem výkonnějším a odolnějším motorem, navíc 4-válcem, který kultivovanější.
Nic jiného jsem nechtěl říct. Mě se Fabie líbí, ale nemůžu prostě škodě dát takové peníze za tak málo, to nejde. To není jenom Kia RIo a Hyundai i20, které mají asi nejlepší malé atmosférické motory 1.25, ale jde to celým spektrem malých vozů. Od Renaultu Clio 1.2, přes Opel Corsa 1.2 až po Ford Fiesta 1.,25. Sám si to ověřte, dejte si zkušební jízdu u konkurence a nechte si vytisknout co vám za 270 tis.kč nabídnou za výbavu a budete v šoku jako já, co si škoda DOMA dovolí k našincům >:D
20. 11. 2015 14:51
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Tak to asi koukáme každý na jiný konfigurátor, protože jsem tam vlezl znovu a znovu vidím 256.900 za Ambition. S paketem Ambition Plus je to 261.900. Přesně jak napsal bojler_. Tipl bych si, že tam máš navíc metalízu.

Za 270 tisíc bych měl v první řadě problém si vybrat motor. V téhle třídě tak 400 tisíc zní rozumně. V kontextu relativně nízkých českých cen. V zahraničí bych musel přitlačit možná 150 tisíc - například Swift Sport stojí v ČR cca. 380 tisíc zatímco v Německu přes 510. A zdaleka není jediný. V ČR jsou prostě oficiální ceny nízké. A Škoda má ohromný podíl na trhu, takže nebude motivovaná tlačit na pilu. Mimochodem, Fabia 1,0 44 kW Ambition začíná v Německu na 375 tisících (netvrdím, že jsou to naprosto stejné výbavy). Active je za 320. Tolik k tomu dovolování k našincům.
20. 11. 2015 17:00
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Už to vidím, předem mi to vybíra metalízu, díky za upozornění!! :-) Takže už jsme na tom stejně 261900kč. Tak a teď se projeďte v Fabia 1,0 MPI 44kw , zkuste si sednout dozadu, dejte něco do kufru, zkuste i dálnici kousek, parkování a dokonce celkovou spotřebu si dejte na paškál. Pak zkuste Kia Rio 1.25 64kw. Takový propastný rozdíl v motorech jsem nečekal a to nemluvím o spolehlivosti a 7 leté záruce... To není vše, zkuste Renault Clio 1.2 54kw a pro srandu zkuste Opel Corsa 1.2... , pak si sedněte zpět do Fabie 1.0 44kw :-) Zaměřte se např. jak jsou hůře izolované dveře Fabi od venkovního hluku atd....Chcete opravdu profi podvozek? Tak zkuste na děravých serpentínách Fabii a pak Ford Fiesta :-)
Avatar - grifith
20. 11. 2015 17:55
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Víš, on nikdo neříkal, že v nízkém cenovém pásmu nenajdeš lepší auto jako Fabia. Ano, najít se dá, bude mít lepší motor, výbavu a třeba i prostor. Máš-li omezený rozpočet, Fabia pro tebe nebude. Jen si je třeba připustit, že ji nemusíš mít v litru a Activu.
21. 11. 2015 01:52
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Tak mne by ani nenapadlo o litru uvažovat. Myslím, že jsem k němu napsal svoje v době uvedení. Umím si představit, že někomu ve městě poslouží, asi jako litrový Yaris, ale nic pro mne. Pokud by to měla být Fabia, musel by to být 1,2 TSI. A i tak, když jsem auto v téhle třídě ve skutečnosti kupoval, tak jsem sáhl po 1,4 TFSI. Tahle auta nemám najetá, takže nevím, kdo je jednooký mezi slepými. ;-)
Avatar - white label
21. 11. 2015 02:12
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Ale do Fabie (nebo Pola) už si 1.4 TSI nekoupíš. 1.2 TSI/81kW je naštěstí celkem povedená motorizace, dneska už má sice stejný výkon (např. v Polu) i R3 1.0 TSI/81kW, ale dal bych přednost R4 1.2jce, za kterou navíc ani nechtějí víc peněz.
21. 11. 2015 12:58
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Také je to už nějaký pátek a byla to A1. Jejím předchůdcem byl Yaris s 1,33, přičemž jezdil prakticky výhradně ve městě. Co vím, litry nejsou v ČR tak oblíbené (u "Jardy" preferují zákazníci právě 1,33), ale na "západě" je tomu jinak.
Avatar - white label
21. 11. 2015 02:13
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
22. 11. 2015 10:12
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Tady je pro mě jen háček, že za cenu Fabi 1.2 tsi dostanu Ford Focus, Opel Astra, Renault Megane atd. a to je jiná písnička, to si musíte vyzkoušet, zejména na dálnici nejde vůbec srovnávat...
20. 11. 2015 09:53
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Není nic lepšího než se podívat do konfigurátoru. Seznam skladových aut není zdaleka úplný. Jsou tam mimojiné už přičtené i ceny metalízy.
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Brojlere, kdy se omluvís za tvoji vcerejsí lez o "mimořádných směnách"?
Avatar - grifith
19. 11. 2015 18:10
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Tak základy sis srovnal, zkus to taky u nejvyšších výbav. Tam už na tom nebude domácí zástupce nijak zle. Navíc s lepšími motory proti konkurenci.
19. 11. 2015 20:08
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Můžu se tě zeptat, které lepší motory oproti konkurenci nabízí Fabia III? Ať v naftě nebo benzínu?
Avatar - grifith
19. 11. 2015 21:33
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
V benzínu TSI 81kw, i to TSI 66kw není vůbec zlé, navíc oba "plnotučné" 4hrnky >:-[]
19. 11. 2015 22:23
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
OK, psalo se o nejvyšších výbavách. A i když nepočítám RS, například Clio je na tom líp. V benzínu 1,2 TCe 88kw ve verzi GT, což já beru jen za nejvyšší výbavu, v naftě oproti 1,4TDi asi nemá smysl komentovat... Tam je 1,5dCi asi jasná. Nebo ne?

Druhá věc je výběr mezi manuálem a automatem, ale debata je o motorech. A tam teda Fabka žádná sláva...
Avatar - grifith
19. 11. 2015 22:27
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Vybral sis jeden motor, který ano, je velmi povedený, ale v nutné kombinaci s automatem. Ale ve třídě je více konkurentů... S tou nejvyšší výbavou to bylo myšleno pro srovnání druhého cenového pólu daného modelu, kde je poměr cena/nabízená hodnota na mnohem jiné úrovni jako u původně uvedeného Activu.
19. 11. 2015 23:10
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Žádná sláva? V reálné dynamice 1,2 TSI ve Fabii nestíhá pouze ostré verze jako Polo GTI, Fiesta ST nebo Clio RS, jinak s motory konkurence nemá žádný problém.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
19. 11. 2015 23:25
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Jenže s motorem 1.2 TSI 81 kw Ambition plus stojí Fabi stejně jako Kia Ceed 1.6 nebo Ford Focus 1,6/1,0 Ecoboost, nebo nový Opel Astra 1.4 atd. a to je opravdu už jiná liga. Fabie III na dálnici při větru fakt není na dlouhé cestování, je krásná to jo, ale jestli jezdíte delší trasy, tak se unavíte věčným korigováním směru, horším odhlučněním kol atd...
Avatar - grifith
20. 11. 2015 06:50
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Pokud se podíváš na konkurenty, pak bys tohle musel říct téměř u všech. Což když se podíváš na prodeje dané třídy asi nebude dobrý argument.
22. 11. 2015 10:07
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Tak Fábie III není v prodeji v EU ani v prní desítce a ja tuším proč :-) Lidé tam jsou zvyklí prostě vybírat a nelpět na značce. Ikdyž jsem sám konzervativec, něco na tom bude, protože škodu vždy dohnalo k pokroku to, že jim začali utíkat zákaznící a nebo začli kupovat škodovky v Polsku, kde před cca 8 letý vyšly levnějí i se clem !! >:D
Avatar - grifith
22. 11. 2015 11:06
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
Nechceš tu snad říct, že evropské zákazníky při výběru vozu netáhne jako jeden z faktorů určitý "patriotismus"? Já si myslím opak, francouzské značky ve Francii, německé v Německu a italské v Itálii... Roli to vždy hrálo, hraje a hrát bude.
Avatar - Emel
22. 11. 2015 16:41
Re: Marketing od škody asi čte špatně grafy
A protože se nejvíc subkompaktů prodá v UK a FR, tak té třídě dominují francouzské značky a "britská" Fiesta, případně Corsa.
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 17:03
Škoda si dovolila zdražit?
No na rovinu mi to přijde férovější než tiché vyškrtávání výbavy...

Nepochybně k tomu přispěla dieselgate, nepochybně jde krok špatným směrem. Zafunguje krátkodobě, pravda vyplyne na povrch později...

Nicméně Škodovky se (celosvětově) prodávají jak housky na krámě a je po nich poptávka, tak proč nezdražit?

Na českém trhu se Škoda stejnak nejčasteji kupuje jako služebáky nebo na IČO, běžný člověk, který kupuje "za své", beztak zamíří k Hyundaii >:-[] (a zcela oprávněně, kupovat za ceníkové ceny naprosto předražené Škodovky u nás prostě smysl nedává) :-!
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 17:23
Re: Škoda si dovolila zdražit?
tak za ceníkové ceny určitě ne, ale za ceníkové ceny se snad auta nekupují nikdy (ani v případě "běžných člověků")
19. 11. 2015 17:29
Re: Škoda si dovolila zdražit?
To by jsi se divil,takovej ňoumů znám >:D >:D
19. 11. 2015 17:39
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Já jsem se byl kouknout na Superba u dealera a právě tam mátinka kupovala hodné dcerušce Superba 4x4 TDI 140 kW LaC.
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 19:00
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Když jsme kupovali my, tak sleva u dealera Škody naprosto mizivá. A to se ještě tvářili, jak kdyby nabídli bůhví co... V podstatě neznám dealera Škody, který by ti nabídl citelnou slevu.

Takže jedinou cestou k nové Škodě s nějakou rozumnou slevou je skladovka u VISTA Car Hodonín nebo AGROTEC Břeclav... Tedy na Moravě ;-)
Avatar - grifith
19. 11. 2015 19:04
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Záleží na tom, co považuješ za rozumnou slevu...
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 19:06
Re: Škoda si dovolila zdražit?
rozhodně ne jednotky procent.
Avatar - grifith
19. 11. 2015 19:07
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Takže ve jmenovaných salonech dostáváš desítky procent na skladovky >:D :yes:
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 19:11
Re: Škoda si dovolila zdražit?
?
Avatar - grifith
19. 11. 2015 19:12
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Problémy s češtinou?
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 20:00
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Nevím, cos tím chtěl říct. Podívej se třeba na Vistu, skladové vozy mají běžně nad 10% slevu, a to beru jen to, co uvádějí...
19. 11. 2015 20:28
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Nic proti, ale když si kupuju auto, tak ho chci přesně podle mých představ a né nějakou skladovku. Tu leda v případě, že potřebuji auto akutně. A musím říct, že třeba MB je mnohem přístupnější ke slevám než Škoda. Je to ve světě skoro noname značka a hraje se na prémii á la D3.
Avatar - _Karel_
19. 11. 2015 20:34
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Cenová politika je logicky odrazem zájmu o auto. Před rokem a půl mi nabízeli na oktávku mezi dveřmi 17%, letos spíš polovina, tj. cca 7-8%.
Avatar - grifith
19. 11. 2015 21:28
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Koukám a nevidím běžné slevy nad 10% .... hoď odkaz, ať se podíváme.
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 23:23
Re: Škoda si dovolila zdražit?
tak si to najdi, dá to 3 vteřiny :-! :-!
Avatar - grifith
20. 11. 2015 06:45
Re: Škoda si dovolila zdražit?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Ať počítám, jak počítám, myslím, že tu nemluvíš pravdu...
Avatar - rohYpnol
20. 11. 2015 10:17
Re: Škoda si dovolila zdražit?
[odkaz]
11%

[odkaz]
11%

Obecně ok, slevy ne nad 10%, ale kolem 10%.
Avatar - Emel
20. 11. 2015 10:19
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Oboje podmíněno leasingem... bez leasingu necelá tři procenta.
Avatar - grifith
20. 11. 2015 10:21
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Chce to číst celé, ne jen ceny na začátku. Cena platná při financování, tzn. s akcí 30 tisíc Kč z ceny vozu. Porovnej si cenu v hotovosti a o deseti procentech si můžeš nechat jen zdát... Něco přesně takové jsem čekal a tak mě to nepřekvapuje.
20. 11. 2015 09:59
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Vista - první auto, které jsem si prohlídl - sleva 30 000Kč (tzn. cca těch 10%) je v rámci financování. Jinak nabízí skladová auta za ceníkové ceny.
Avatar - Jaros71
20. 11. 2015 01:08
Re: Škoda si dovolila zdražit?
Zkus Porsche Brno či Praha A DALŠÍ POBOČKY..jako největší prodejce VW-ŠKODA v ČR mají možnost nejlepší slevy.
Avatar - rohYpnol
20. 11. 2015 10:04
Re: Škoda si dovolila zdražit?
V Porsche Brno jsem byl, sleva nic moc (i když se jednalo o jinou značku než Škoda...). A přístup takový, no profesionálně falešný.
19. 11. 2015 17:14
Nabídka pro blázny
Teď si může Superba koupit leda psychicky nemocný člověk... Po kauze dieselgate bych spíše očekával slevu.
Rozbalit vlákno
5
19. 11. 2015 18:03
Re: Nabídka pro blázny
No po zdražení 15 000Kč u auta typicky za třičtvrtě milionu se toho teda fakt změnilo :-)
Avatar - _Karel_
19. 11. 2015 18:07
Re: Nabídka pro blázny
Podle mě nemyslel přemrštěnou cenu.
19. 11. 2015 19:24
Re: Nabídka pro blázny
Tak tak :-)
Re: Nabídka pro blázny
Brojlere, kdy se omluvís za tvoji vcerejsí lez o "mimořádných směnách"?
20. 11. 2015 12:18
Re: Nabídka pro blázny
Možná se omluví až budeš reagovat na jeho příspěvky. Já Brojler nejsem a ani jsem o mimořádných směnách nikdy nepsal...
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 17:18
OT Octavia a TUV report 2016
A kdy se na ACZ dovíme tohle?

113. Škoda Octavia 10,2 % 67 000 5

Více na: [odkaz]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 17:27
Re: OT Octavia a TUV report 2016
nevidím problém - Audi na špici, VW a Seat někde uprostřed a Škoda na chvostu. Vnitrokoncernové procesy jsou nastavené správně. Průšvih by bylo opačné pořadí...
Avatar - _Karel_
19. 11. 2015 17:46
Re: OT Octavia a TUV report 2016
TUV je na nic.
19. 11. 2015 23:59
Re: OT Octavia a TUV report 2016
Následuj instinkt. :-)
20. 11. 2015 03:04
Re: OT Octavia a TUV report 2016
...Spratek... >:-[]
Avatar - _Karel_
20. 11. 2015 06:26
Re: OT Octavia a TUV report 2016
?? :-)
20. 11. 2015 09:26
Re: OT Octavia a TUV report 2016
Mi to připomnělo slogan Sprite.
Avatar - Emel
20. 11. 2015 09:28
Re: OT Octavia a TUV report 2016
Třeba se zastaví o ty š***tý skály....

...tak ne...
20. 11. 2015 09:54
Re: OT Octavia a TUV report 2016
To by chtělo video na připomenutí.
Avatar - _Karel_
20. 11. 2015 10:53
Re: OT Octavia a TUV report 2016
To by tedy chtělo.
Avatar - Honza Mička
19. 11. 2015 18:57
Re: OT Octavia a TUV report 2016
Dobrý večer,

zkuste tohle:

[odkaz]
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 19:04
Re: OT Octavia a TUV report 2016
Výborně, díky za odkaz. Jen by mě zajímalo, proč v titulku není Octavia >:D >:-[] ...
19. 11. 2015 20:12
Re: OT Octavia a TUV report 2016
Ale no tááák, nejsi tady první den... ;-)
Avatar - _Karel_
19. 11. 2015 19:05
Re: OT Octavia a TUV report 2016
>:D :yes:
19. 11. 2015 18:15
Vidíte to moc negativně
vždyť takové zdražení ceníkových cen je perfektní tah pro slevu u dealera. Prodejní cena reálně furt stejná, ale dostanete o něco větší "slevu" :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2015 18:25
Re: Vidíte to moc negativně
tak pro někoho to může být i důvod k dealerovi vůbec nejít, takže pak se ještě lepší pocit z ještě vyšší slevy těžko dostaví... ;-)
Avatar - grifith
19. 11. 2015 18:42
Re: Vidíte to moc negativně
Myslíš, že se se zvýšením cen zvýšila i marže dealerů?
Avatar - rohYpnol
19. 11. 2015 19:05
Re: Vidíte to moc negativně
Myslíš si, že větší sleva v řádu tisíců je u položky v řádu statisíců postřehnutelná??
Avatar - Ja Prvni 123
19. 11. 2015 19:11
Tak šup šup, nadšenci... pěkně přispějte na pokutu za podvod
Že si u toho koupíte stejně podvodně vybavený auto? To správnému nadšenci přece nevadí!

:-!
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2015 20:31
Zdražení a dodavatelé
Zdražení neřeším, každého výrobce věc.

Spíše by mě zajimalo, jak škodovce zdražily dodavatelé,jak se píše v článku.Docela by mě zajímalo vyjádření ext. dodavatelů.Nechcete udělat článek. >:D >:D >:D (kecaj jak Palackej)

PS : Jedině snad novej motorovej necinknutej software, že by zdražil. >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dal
19. 11. 2015 22:22
Re: Zdražení a dodavatelé
Ti *** dodavatelské koncernu ale škodí předtím řetěz a teď ještě ceny. >:D
20. 11. 2015 00:36
Re: Zdražení a dodavatelé
Novej soft spíchnul přes noc doma sám Matthias a tedy zadáča >:-[]
20. 11. 2015 08:35
zdražení
děláte jak kdyby to zdražili o 30%
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2015 08:56
..
Nepreliezol som celú diskusiu, takže možno to tu niekto spominal, ale nie su proste jedinou príčinou šialene dlhé cakacie doby? Octavia 6 mesiacov, Superb 9 mesiacov...Fabia neviem. Jedine rýchle logické riešenie je zdvihnutie cien...
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2015 12:41
Čekací lhůty
Také si myslím, že zdražení je správné, cena je odrazem nabídky a poptávky a ty čekací lhůty jsou šílené
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2015 10:55
fabie ani zadarmo
:no:
Rozbalit vlákno
0