Novinky
pak že to nejde a Lincoln to má u všech modelů. Za to má velké +
Nikde nepřekáží žádná zbytečná páka nebo kolečko, je tam víc místa a je to i esteticky lepší. Navíc vše je v dosahu očí řidiče, jenom se udělá cvak a je navoleno. :yes:
Nikde nepřekáží žádná zbytečná páka nebo kolečko, je tam víc místa a je to i esteticky lepší. Navíc vše je v dosahu očí řidiče, jenom se udělá cvak a je navoleno. :yes:
Jo jo, tlačítka už míval Edsel, výkladní skříň Dearbornského koncernu
Zadek ujde, ale předek je vrchol anonymity, spíš asijský než americký. Nevím, proč nemohly nechat předchozí velrybí tlamy. Prémie dnes potřebuje výrazný předek. Skoro to vypadá, že Lincoln stále hledá sám sebe, aby se dřív nenašel v propadlišti dějin.
Asi proto, že se to lidem nelíbilo, narozdíl od konceptu Continental na který byly veskrze pozitivní ohlasy.
Takže jen šli metodou jak co nejlevněji naroubat conti look na stávající modely a nemuset předělávat půl auta.
Takže jen šli metodou jak co nejlevněji naroubat conti look na stávající modely a nemuset předělávat půl auta.
Souhlas. Ten předek je trochu něco mezi Jagem a Audi, ale zároveň tak nějak nijaký. Celkově u mě vede Cadillac...
Rozhodně je to hezký auto... ale vypadá malý - štíhlý, úzký, na délku taktak, ale celkově je tak nějak neamerický...
Světla Audi, Maska chladiče jaguár, zadek z boku Audi A8, mlhovky a spojler, VW, na tomhle není nic z Lincolnu
:no:
:no:
škoda jen té ztráty atmosférického motoru ale aspon zůstala V6 i když s turby no.