Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
jeden z poslednych mohykanov s tuhym ramom ako napriklad podobne terenne zamerany rexton... LC je jedno uzasne auto ... toyota :yes: konecne auto hodne 5 hviezd ale vidim len tri... co uz... ;-\
Jak má vypadat teréňák nevím, tahle kategorie jde mimo mě. Ale asi bych o něj čekal, že bude v první řadě pohodlný, což asi není a to je pro mě nepříjemné zjištění. Druhá výhoda je, že se s tím dají děsit lidi, to zase umí bezkonkurenčně. >😁 :yes:
na tejto stránke všetko japonské ma menej hviezd tak čo už >😁
Nezapomeň na jimnyho s pevným rámem a tuhými nápravami, ikdyž je to trochu jiná kategorie 😄. Ja mám samuraje a to kam vyjede mě stále překvapuje.
KANKUNEN
Stary Patrol vypada mnohem stabilneji. Japonci by jsi meli spolecne vyvinout jeden poradny naftovy motor, ktery by davali do vsech svych aut spolecne.
Mně by se spíš líbilo, kdy se vzájemná spolupráce Toyoty a BMW rozšířila ze ždímání Toyoty na oboustranně výhodnou spolupráci, a Toyota dostala řadový šestiválec, ne jen čtyřválce. Když ho předtím mohl používat RR, proč ne Toyota?
Taky mám pocit, že je na tom partnerství Toyota bita. Dělá to na mě dojem, že hlavním přínosem pro Toyotu je marketing - že se píše, že "dělá s BMW", zatímco němci na tom vydělávají technicky. Možná se to ale otočí u Supry, co já vím. Zatím ten pocit nemám. 8-s
michael.snow
Michal Fokt je tak oddaný své práci, že neváhal a ohnul svůj hřbet a vlezl pod auto, kde zjistil, že Toyota LC 150 má od FL zadní tuhou nápravu ( jak nám sdělil hned v prvním odstavci). Toto od Toyoty kvituji, protože při pravidelném používání v těžkém terénu je toto řešení trvanlivější. Zajímavý je tento přístup Toyoty, kdy předchůdce ( LC 120 od roku 2003), z kterého LC 150 vychází ( a až na některé elektronické systémy se liší jen karoserií a interierem), měl nezávislé zavěšení všech kol. Dokonce i LC 150 vstoupil na trh původně s nezávislým zavěšením všech kol, ale to se teď od FL mění a vzadu je teď tuhá, však to Michal Fokt napsal a ten to musí vědět, když měl auto na recenzi a toto je vidět pouhým okem.
Čekal jsem návrat tuhé nápravy až od další generace, ale Toyota zabojovala a sáhla do konstrukce už u FL, asi si u VW ověřila, že zadní tuhá náprava odpružená listovými pery skvěle funguje v osobní dodávce, tak proč by to tak nemohl mít i OFFROAD. I když u Toyoty se drželi při zemi a zatím ponechali vynuté pružiny.
A nebo je to jinak a Fokt je redaktor na baterky a píše sem své zavádějící bludy jak je u jeho recenzí zvykem?
Čekal jsem návrat tuhé nápravy až od další generace, ale Toyota zabojovala a sáhla do konstrukce už u FL, asi si u VW ověřila, že zadní tuhá náprava odpružená listovými pery skvěle funguje v osobní dodávce, tak proč by to tak nemohl mít i OFFROAD. I když u Toyoty se drželi při zemi a zatím ponechali vynuté pružiny.
A nebo je to jinak a Fokt je redaktor na baterky a píše sem své zavádějící bludy jak je u jeho recenzí zvykem?
Když už si berete do úst mě a mé recenze, mohl byste mi připomenout nějakou, kde jste objevil "zavádějící bludy", když je to u mě tím zvykem?
Co se zadní nápravy týče, ceník Toyoty praví, že zavěšení zadních kol zajišťuje "tuhá náprava se čtyřmi podélnými rameny". Hřbet jsem neohýbal, pouze zkonstatoval, že se jako tuhá skutečně chová, tedy má asi ceník pravdu. Pokud nemá, informujte prosím importéra, že zákazníky krmí zavádějícími bludy.
Co se zadní nápravy týče, ceník Toyoty praví, že zavěšení zadních kol zajišťuje "tuhá náprava se čtyřmi podélnými rameny". Hřbet jsem neohýbal, pouze zkonstatoval, že se jako tuhá skutečně chová, tedy má asi ceník pravdu. Pokud nemá, informujte prosím importéra, že zákazníky krmí zavádějícími bludy.
"Stále lpí na rámové konstrukci a tuhé zadní nápravě" je přímo Váš text ( toto mi opravdu nepřijde konstatování ve stylu - zadní náprava se chová jako tuhá). Do googlu si zadejte "tuhá náprava" a potom "nezávislé zavěšení" a porovnejte si obrázky, rozdíl poznáte na první pohled. Výhoda LandCruiseru je ta, že má slušnou světlost podvozku, tak s minimem úsilí si toto můžete ověřit vlastním pohledem.
Druhá věc je, že většina počeštěných webů je plná chyb v překladu apod, dobrý novinář jde ke zdroji a tedy na světový web automobilky a informace si hledá v anglickém jazyku, který supluje v technickém prostředí světový jazyk. Určitě bych svá tvrzení neopíral o lajdácký překlad na českých webech, ale to by dobrý novinář měl vědět sám od sebe.
Ono to na webu české Toyoty je myšleno třeba tak, že je kovová a ne gumová - proto tuhá >😁
Celá tato diskuze by byla zbytečná, kdyby jste neodbyl svou práci, navíc nezávislé zavěšení je i vidět na předposlední fotce z galerii, takže pokud jste si nebyl jistý, mohl jste to zhodnotit pohledem do galerie ( i když teď mi dochází, že jste to možná viděl, ale vaše technická zdatnost je natolik nedostatečná, že rozdíl mezi tuhou nápravou a nezávislým zavěšením nepoznáte, v takovém případě by jste ale neměl psát recenze o autech).
Pokud o to stojíte, večer Vám to tady můžu vypsat, ale jinak stačí, když si otevřete diskuzi pod každou druhou z Vašich recenzí a tam jste dostatečně informován o technických i faktických chybách v recenzi.
Druhá věc je, že většina počeštěných webů je plná chyb v překladu apod, dobrý novinář jde ke zdroji a tedy na světový web automobilky a informace si hledá v anglickém jazyku, který supluje v technickém prostředí světový jazyk. Určitě bych svá tvrzení neopíral o lajdácký překlad na českých webech, ale to by dobrý novinář měl vědět sám od sebe.
Ono to na webu české Toyoty je myšleno třeba tak, že je kovová a ne gumová - proto tuhá >😁
Celá tato diskuze by byla zbytečná, kdyby jste neodbyl svou práci, navíc nezávislé zavěšení je i vidět na předposlední fotce z galerii, takže pokud jste si nebyl jistý, mohl jste to zhodnotit pohledem do galerie ( i když teď mi dochází, že jste to možná viděl, ale vaše technická zdatnost je natolik nedostatečná, že rozdíl mezi tuhou nápravou a nezávislým zavěšením nepoznáte, v takovém případě by jste ale neměl psát recenze o autech).
Pokud o to stojíte, večer Vám to tady můžu vypsat, ale jinak stačí, když si otevřete diskuzi pod každou druhou z Vašich recenzí a tam jste dostatečně informován o technických i faktických chybách v recenzi.
Co se týče toho konstatování, věřím, že vyplynulo z popisu jízdních vlastností/komfortu.
Sice mě trošku zdržujete od užitečnější činnosti, ale podíval jsem se do oficiální tiskové zprávy. O tom, že by byla náprava kovová nebo gumová není ani zmínka, konkrétně nacházím: "The front independent double wishbone and rear 4-link lateral rod suspension has been extensively revised to improve both ride comfort and steering feel."
Co je "lateral rod" asi víte. Nebo? Konkrétně v tomto případě je tato VLEČENÁ TUHÁ NÁPRAVA uchycena nikoli na každém konci v jednom bodě [odkaz] , jak bývá obvyklé, ale ve dvou. Obrázek jsem nenašel, ale jedná se zjevně o stejné řešení, jaké využívá Ram [odkaz] . Nebo, poněkud schématičtěji: [odkaz]
Zdá se, že každý máme o nezávislém zavěšení trochu jiné představy...
Ano, prosím, vypište.
Sice mě trošku zdržujete od užitečnější činnosti, ale podíval jsem se do oficiální tiskové zprávy. O tom, že by byla náprava kovová nebo gumová není ani zmínka, konkrétně nacházím: "The front independent double wishbone and rear 4-link lateral rod suspension has been extensively revised to improve both ride comfort and steering feel."
Co je "lateral rod" asi víte. Nebo? Konkrétně v tomto případě je tato VLEČENÁ TUHÁ NÁPRAVA uchycena nikoli na každém konci v jednom bodě [odkaz] , jak bývá obvyklé, ale ve dvou. Obrázek jsem nenašel, ale jedná se zjevně o stejné řešení, jaké využívá Ram [odkaz] . Nebo, poněkud schématičtěji: [odkaz]
Zdá se, že každý máme o nezávislém zavěšení trochu jiné představy...
Ano, prosím, vypište.
Dobrý podvečer, z článku není poznat, zda váš model měl pneu odpružení vzadu. Můj LC120 to má a myslím, že je to podstatný rozdíl v komfortu.
Protože LC je velice pohodlné auto a sedačky jsou dle mých náročných požadavků jedny z nejlepších - nebolí mě totiž záda.
Co bych vytkl já? Vadí mi slabý osvit potkávacích světel.
A neodpustím si jeden komentář. Otevírání dvěří do strany je super a děkuji konstruktérům, že to stále nechali. Dveře v domě také neotvíráte nahoru. Kdo nevyzkoušel, nepochopí jak je to pohodlné.
Protože LC je velice pohodlné auto a sedačky jsou dle mých náročných požadavků jedny z nejlepších - nebolí mě totiž záda.
Co bych vytkl já? Vadí mi slabý osvit potkávacích světel.
A neodpustím si jeden komentář. Otevírání dvěří do strany je super a děkuji konstruktérům, že to stále nechali. Dveře v domě také neotvíráte nahoru. Kdo nevyzkoušel, nepochopí jak je to pohodlné.
Píšu to tady v diskuzích dost často. Na co lidi v anonymitě diskuzí stále zapomínají, je určitá rytířskost, úroveň. Jako by bylo smyslem diskuze zranit, ublížit, urazit, naštvat (asi fakt je). Jsou extrémní psychopati jako IPA a pak různé pozice na škále pod tím. A víš, jaké to má nástrahy pro toho, kdo se takto projevuje? Lehce se to obrátí proti němu.
Stačil jsi tady autora pourážet ze všech stran a jak se tak dole dívám, ten kdo se mýlil, jsi ty. A teď by sis měl dát pár facek. Ne za to, že se spletl nebo žil v nějakém omylu, ale žes ze sebe udělal úplného, ale fakt totálního ***a. Kdybys diskutoval bez invektiv, nestalo by se to. :no:
Stačil jsi tady autora pourážet ze všech stran a jak se tak dole dívám, ten kdo se mýlil, jsi ty. A teď by sis měl dát pár facek. Ne za to, že se spletl nebo žil v nějakém omylu, ale žes ze sebe udělal úplného, ale fakt totálního ***a. Kdybys diskutoval bez invektiv, nestalo by se to. :no:
Primitivní vypatlanec TeeJay nekoho nazývá psychopatem? >😁 >😁 >😁
Fokt ani ty si nezaslouzíte rytířskost, úroveň, maximálne pár facek. To platí i pro tvé nohsledy a pritakávace.
Vypatlánku, bez smolit tvé japonské zvratky a slinty at je o víkendu nejaká zábava. >😁 >😁 >😁
Fokt ani ty si nezaslouzíte rytířskost, úroveň, maximálne pár facek. To platí i pro tvé nohsledy a pritakávace.
Vypatlánku, bez smolit tvé japonské zvratky a slinty at je o víkendu nejaká zábava. >😁 >😁 >😁
v jednej veci sa mýlite, Land Cruiser v živote nemal všetky nápravy nezávislé, iba prednú a to od modelu LC 90/95
... a to že
,,LC 150 vstoupil na trh původně s nezávislým zavěšením všech kol,,
je pekná blbosť, to ani v koncepte sa nepočítalo s takou variantou, takže neviem kto vám zdelil takýto nezmysel
... dokonca ani dvojča LEXUS GX460 nemá vzadu nezávislé zavesenie
... a celá tato diskusia mi príde smiešna
... a k článku sa radšej ani nevyjadrujem, čo odstavec to perla (napríklad v úvode alebo v odstavec so spotrebou)
... sám by som recenziu napísal objektívnejšie
... a tie 3* ? to je len tečka na závěr
... autorovi článku odporúčam nech nabuduce test prenechá človeku, ktorý podobné autá testuje, zbytočné si robí negativnu reklamu (aj v komnetároch pod článkom)
... a to že
,,LC 150 vstoupil na trh původně s nezávislým zavěšením všech kol,,
je pekná blbosť, to ani v koncepte sa nepočítalo s takou variantou, takže neviem kto vám zdelil takýto nezmysel
... dokonca ani dvojča LEXUS GX460 nemá vzadu nezávislé zavesenie
... a celá tato diskusia mi príde smiešna
... a k článku sa radšej ani nevyjadrujem, čo odstavec to perla (napríklad v úvode alebo v odstavec so spotrebou)
... sám by som recenziu napísal objektívnejšie
... a tie 3* ? to je len tečka na závěr
... autorovi článku odporúčam nech nabuduce test prenechá človeku, ktorý podobné autá testuje, zbytočné si robí negativnu reklamu (aj v komnetároch pod článkom)
spocky
a máme tu ďalší z testov typu, ak to nie je škoda či vw, tak to musí byť črep. Predpokladám, že keby proti Land cruiseru postavili citigo, tak by citigo vyhralo. 😄
M1chal
Tak raději tohle "jen" tři hvězdičkové, než kdejaké pěti :-! :yes:
Jinak verze V8 je parádní :yes:
Jinak verze V8 je parádní :yes:
Toyota007
Klidne kdyz si priplatíte 2 mega urcite Vám toyota dá co chcete.
Autor je evidentne majitel nejaké francouské zbesilosti....
Uplne nechápu ze nekomu takovém dá nekdo auto na testování....
Autor je evidentne majitel nejaké francouské zbesilosti....
Uplne nechápu ze nekomu takovém dá nekdo auto na testování....
Uživatel_5340709
má pravdu, je tam tuhá zadní náprava na vlečných ramenech [odkaz] /akorát má jiný zkrutný stabilizátor/, dokonce Hilux ji má upevněnou na listech [odkaz]
Jinak souhlas se dvěma příspěvky Tee-Jaye, kdysi jsme se už před xx lety tady pohádali do krve o maximálku jednoho civicu sedan, výpočty výkonu, převodů, Cx a Cd vřely několik hodin, ale nikdy to nespadlo do osobní roviny. Proč?........... protože dodnes máme rádi auta, rádi řídíme, a takových je tu víc. Bohužel dnes je tu i .................... co si sem chodí ventilovat zklamání z celého světa. /schválně nepíšu ani počet ani kd👋
Jinak souhlas se dvěma příspěvky Tee-Jaye, kdysi jsme se už před xx lety tady pohádali do krve o maximálku jednoho civicu sedan, výpočty výkonu, převodů, Cx a Cd vřely několik hodin, ale nikdy to nespadlo do osobní roviny. Proč?........... protože dodnes máme rádi auta, rádi řídíme, a takových je tu víc. Bohužel dnes je tu i .................... co si sem chodí ventilovat zklamání z celého světa. /schválně nepíšu ani počet ani kd👋
MGRR
recenze mešťáka který je zblbnutý z SUV hračiček.
Lanďák si nepotřebuje hrát na serepetičky jako Land Rover, či 99% povozů. Tady zapřáhnete vlek s koňmi, loď, vyrvete pařez ze země a pořád bude po deseti letech bez závady fungovat.
Lanďák si nepotřebuje hrát na serepetičky jako Land Rover, či 99% povozů. Tady zapřáhnete vlek s koňmi, loď, vyrvete pařez ze země a pořád bude po deseti letech bez závady fungovat.
100% súhlas :yes: , tie 3 hviezdy v hodnotení len potvrdzujú autora článku, že je úplne mimo
to je jako udělat test supersportu a podivovat se, že neodveze z Baumaxu velký nákup😊
Velkoodberatel kukurice je známý analytik. Ten kdyz neco napíse tak to sedí. >😁 >😁 >😁
Já bych radši testoval to, k čemu je dané auto stvořeno + informace o tom, zda se s ním dá jezdit i jinde.
Tohle je S-klasse nezpevněných cest. Kočár, jež hýčká zadnici majitele komfortem či jemnou kožkou a nedbá, zda při tom jede skrz rozbahněnou škarpu, popadanou větev, písečnou dunu nebo dav rozlícených revolucionářů.
Proto je krajně nespravedlivé soudit jej na základě asfaltového testu. To je jako vzít F12 Berlinetu na motokárový okruh do Písku a hořekovat, jaký to je krám, když to neujede ani Miatě na dobrých gumách 😄
... a toho , litru možno v norme je ale určite to nie je bežné
https😐/vimeo.com/143240251
https😐/vimeo.com/143282313
https😐/vimeo.com/143063707
Mam pocit, ze tu recenziu vystihol lepsie a s lepsim hodnotenim.
A mimochodom, na luxus sa zameriava verzia LC V8. Tento testovany model je pracant.
S LC jsem nejel , ale měl sem tu čest s poslední generací u nás prodávaného Patrolu v luxusním provedení a naprosto bych souhlasil s testem, protože to pasovalo i na Nissan (akorát měl myslím větší motor, už je to řadu let)
Honosný vůz, v interiéru bílá kůže, ale obyčejné plasty jako v Mikře, jízda houpavá, plavná, terén jsem nezkoušel, jen pár polních cest a obrubník. Je to ale špatně u offroadů?
Tady se hledí na kvalitu materiálů, měkčené plasty atd... schválně vytáhnu vavříny ověnčený VW, kdy po pár desítek či stovek tisíc jsou ty měkčené plasty protrhané (Passati, Superby), protože se jedná jen o tenkou vrstvu plastu, kterým je potažen jakýsi molitan, třeba ve dveří atd.. Možná právě tohle je cíl Toyoty, protože ty obyčejné ošklivé plasty prostě vydrží, maximálně se poškrábou.
I když to není nejhezčí auto na světě a nějaký progress v interiéru by mu minimálně dizajnově neuškodil, tak přidaná hodnota je někde jinde a rozhodně to není SUV pro paničky ať už se to zdá jakkoliv pravděpodobné 😄
edit: Ted jsem si vzpoměl, že jsem jel i s LC, bohužel jen jako spolujezdec a jednalo se o předfaceliftovaný kus. Tenkrát mi ale interiér přišel v pořádku, je to přecijen Offroad 😊
To jsou podmínky na který je jako dělanej 😉
Jinak s modernizací souhlasím, to jsem také psal, ale asi to není to hlavní na LC 😄
Na webu, specializovaném na terénní vozy, by dostal tak 4*, pochybuji, že jejich klientela vyžaduje levné plasty, mělká sedadla a hlavové opěrky, tlačící do obratlů. 😄