Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Mercedes-Benz BlueZero: Zelená trojice se představí v Detroitu

7 komentářů

aldenson
vsechny tyto pohony sou strasne ekologicke a maji nulove emise. a vodik se vyrabi sam a elektrina roste na stromech. co to je za silenou manii?
Nicco
S vodikom je problem, ale elektrina by mohla pochadzat z vodnych, morskych, veternyh a hlavne atomovych elektrarni. Samozrejme za predpokladu, ze nic nevybuchne a budeme mat kde odkladat vyhorete palivo (Osobne navrhujem oblasti vychodneho Slovenska z okolia Spisa a Gemera a Sarisa, ved toluen tam ide nadracku).

Samozrejme aj vodik je najma o elektrickej energii, tak je jasne, ze buducnost patri elektrickej energii a jej ceny z dlhodobeho horizontu iba porastu, takze take zmrazenie ceny elektriny, ako to teraz ponukaju v CR je dobra vec, akurat nikto nevie, ci zdrazenie pride uz od buduceho roku. Kazdopadne z dlhodobeho hladiska by to vyhodu malo.

A nehrame sa iba na ekologiu. Opustenie ropy stabilizuje Blizky vychod a dovolim si tvrdit, ze znici terorizmus, lebo mu vyschnu zdroje.

Snad nastane lepsie prerozdelenie bohatstva vo svete, kedze elektrinu si bude moct vyrabat kazdy (v ramci moznosti), kdezto ropu maju iba ti, co ju maju.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
.... za rozšiřování bludů o nulových emisích takovýchto a podobných vozidel - elektřina se bere z elektrického perpetua mobile a vodík kyslík z jiného perpetua, vodíkového.
Asi měl Zeman pravdu, když označoval novináře za prodejné chásku. Na obranu auto.cz, nejsou v tom sami, dělají to všichni.
Opravdu fundovaný auto server by si toto ale neměl dovolit.
Avatar - T613
T613
samotný vůz má nulové emise nebo snad ne?
Pokud bude vyráběna elektřina z jádra, solárka, větru etc., tak také. To, že během výroby elektřiny se vypouštějí emise reklamujte u svého dodavatele elektřiny, potažmo u zelených mozků ve vládě.
aldenson
ma sve vyhody napr ve velikosti/vykonu motoru, jeho regulaci a jednoduchosti konstrukce. taky kona primarne rotacni pohym -zadne ztraty klikovkou a vracenim pistu. ALE: vyroba, distribuce a skladovani energie. az se nam tohle podari vyresit, pak to bude skutecne ekologicke. a pak si klidne koupim gt elektromobil s motorem v kazdem kole.
Nicco
Tiez suhlasim s vyhodami elektromotorov. Dnes si to ani nedokazeme este dobre predstavi, co vsetko sa da s takym typom pohonu urobit.
Nielen vysoky krutiaci moment, plynule rozdelenie sily a narastu vykonu a minimalnym prevodovym stratam. Ale aj napriklad variabilita zastavby - mozem dat 1 velky motor dopredy alebo dozadu, pripadne aj aj alebo dostredu.
Mozem dokonca vyrobit 4 male motory a zabudovat ich do kolies a zkombinovat ich z brzdami, ABS a ASR...
A nespocet kombinacii...
Zajímavej a celkem i povedenej design. :yes: