Jedna z deseti nehod se podle pojišťoven neudála přesně tak, jak účastníci uvádějí. Rozřešení je často až na soudních znalcích, kteří kvůli tomu pořádají i simulované crash testy. Jak to vypadá?
možná by to bylo pro většinu těch slušných - při dopravní nehodě poškozených řidičů přínosnější téma.
Zajímalo by mě např. objasnění "klíče" podle kterého pojišťovny posuzují vzniklou škodu.
Např. vyvození tzv. totální ekonomické škody vs. výpočet škody parciální - tedy to co se poškozenému vyplácí jako pojistné plnění. Jsou/mají být tato čísla stejná? .. Já myslím, že by měla být, ale...
Má pojišťovna právo posuzovat ekonomickou škodu dle klíče: škoda do 80 procent obvyklé ceny vozidla = automaticky totální ekonomická škoda?
Má toto "pravidlo" zákonné opodstanění? Co říká občanský zákoník?
Může pojišťovna kalkulovat s tzv. amortizovanými náhradními díly?
.. atd atd..:)
to sou strasny nesmysly, to, ze jedna z deseti nehod je jinak to beru (a mozna bych veril, ze i vic) ale "soudni znalci" me uplne fascinujou, delaj pokus s jinaejma autama a divi se, ze to dopadlo jinak :D,,,dlouho sem se tak nenasmal, a mohlo je napadnout, ze i se stejnyma autama to muze dopadnout pokazde jinak? nikdy nebudou stejne podminky, halt do stejny reky dvakrat nevstoupis, coz vi asi kazdej, krom "znalcu", jo a nezapomente rychle vsem pohrozit!!! bububu podvadet se nema, kam az se tahle redacke snizi,,,ono mozna by spis stalo za to udelat bubaka na pojistovny, ty podvadi v tom zbytku pripadu cca tak 8 z deseti
To se malo vi, ze soudnim znalcem v urcitym oboru se stavaji zasadne ti nejvetsi blbecci, kteri o tom nic nevi. Normalne nekam zavolej a rekni jim to, rekni to vsem! A stejnak to bude nejaky spyknuti.
Na jedné straně máš pravdu, že si někdy pojišťovny snaží moc osvojit to právo rozhodovat jak to bylo, na druhé straně každý pojistný podvod nakonec zaplatí ti slušní, co jen platí pojistku a nepodvádí. Proto by mělo být v zájmu nás všech, tyhle chytráky eliminovat.