Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo S90: Ochutnávka před detroitskou premiérou

Volvo potvrdilo světovou premiéru prestižního sedanu S90 na lednový detroitský autosalon a uvolnilo první dva teaserové obrázky.
Zpět na článek
22. 11. 2015 14:20
22. 11. 2015 18:40
22. 11. 2015 19:42
22. 11. 2015 20:04
22. 11. 2015 19:57
22. 11. 2015 20:19
22. 11. 2015 20:24
22. 11. 2015 20:36
23. 11. 2015 10:49
23. 11. 2015 00:36
23. 11. 2015 14:50
23. 11. 2015 18:32
24. 11. 2015 00:16
22. 11. 2015 21:07
Avatar - KANKUNEN
22. 11. 2015 13:31
Volvo už dělá auta jen pro pasažéry
Vzpomínáte na text o XC 90, design perfektní, pak vše horší než Audi.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Deutsch
22. 11. 2015 18:41
Re: Volvo už dělá auta jen pro pasažéry
Predpokládám že si nejel ani XC 90 ani Q7 >:D
Avatar - _Karel_
22. 11. 2015 22:14
Re: Volvo už dělá auta jen pro pasažéry
Jak je něco horší než Audi, tak si to nezaslouží existenci, viď.
22. 11. 2015 14:20
Protimluv
Věta:
"Konkurent Audi A6 a Mercedesu E na nové platformě SPA bude větší a s delším rozvorem, než předchůdce, ale současně lehčí a vybavený výhradně čtyřválcovými motory."
je protimluv. Pokud má něco pouze čtyřválce, tak to prostě není konkurent plnotučné prémie jakkoliv se tak třeba i může tvářit. Osmiválce a šestiválce čtyřválcem nejde okecat nemluvě o plebejskosti zbytku pohonného řetězce (motor napříč s haldexem).
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Deutsch
22. 11. 2015 18:40
Re: Protimluv
Je to konkurent at se ti to líbí nebo ne >:D
22. 11. 2015 19:42
Re: Protimluv
V mých očích rozhodně není a zdá se, že v očích mnoha lidí v Evropě, kteří kupují vyšší střední třídu také ne. Současnou S80 nabízenou již nějakou dobu také jen se čtyřválci a za nízké ceny prakticky nekupují, statistiky mluví jasnou řečí a výmluvou není ani argument o končící generaci.
22. 11. 2015 19:44
Re: Protimluv
A jak vysvětlíš, že XC60 drtí v prodejích celou D3? >:D
22. 11. 2015 20:04
Re: Protimluv
Tím, že je to technicky daleko silnější soupeř prémii než S80 už například tím, že nabízí více než jen 4válcové motory a zároveň je cenově pod D3.
23. 11. 2015 09:12
Re: Protimluv
Hodně pochybuji, že jeden pětiválec, který zbyl ve většině Evropy v nabídce, je důvodem proč X60 poráží v prodejích své konkurenty :-)
Avatar - Deutsch
22. 11. 2015 19:57
Re: Protimluv
V tvých očích není ale reálně je
22. 11. 2015 20:19
Re: Protimluv
Realita je taková, že S80 i přes ceny nebezpečně blízké lépe vybaveným modelům manstreamové střední třídy jako je Mondeo Vignale nebo Superb L&K prodává doslova nic (podíl 0,6% ve třídě) v porovnání s D3 nebo s Jagem.
Avatar - Uhlik
22. 11. 2015 20:24
Re: Protimluv
To je vekom. S80 v sucasnej generacii uz nestiha ani na mainstream, preto tie predaje.
22. 11. 2015 20:36
Re: Protimluv
To souhlas, nestíhá ani na mainstream, taková Insignia umí dodnes přifrčet na šestihrnku. Ale pokud nová generace zavrhuje 5-6-8 válce a technicky tedy nepřinese nic moc jiného než mainstream (který se také rozhodl do budoucna končit na čtyřhrncích), tak nemá šanci být plnohodnotnou dlouhodobou konkurencí prémie. Hezký design interiéru a exteriéru, který tak nějak předpokládám, jistě naláká na začátku prodejů nějaké klienty, ale nedostatečný technický základ nedokáže značku trvale prosadit v této třídě jako plnohodnotnou konkurenci prémie. Klidně se mohu mýlit, za 4-5 let si řekneme jestli S90 dokáže konkurovat alespoň XF, já tomu nevěřím.
Avatar - Uhlik
23. 11. 2015 10:49
Re: Protimluv
Ja by som to ako triednu konkurenciu určite bral. Stačí auto trošku lepšie utlmiť, použiť v interiéri dobre materiály, dať tomu jednu dve technické vychytávky a pripomenúť kto robí najbezpečnejšie autá už mnoho rokov.

To, že zákazník zaplatí často len za pocit prémie dokazuje Audi, alebo MB už pekný kopec rokov. Pravda, nie vo vyššej strednej triede, ale myslím že to čoskoro príde aj tam.
Avatar - Deutsch
23. 11. 2015 00:36
Re: Protimluv
Plácáš ..konkurent to proste je at ma prodeje jakekoliv a to jeste nevis jake bude mit cisla ted ..proste jen plácáš
23. 11. 2015 14:50
Re: Protimluv
Tak v zásadě jakékoliv auto můžeš označit za konkurenta prémii, otázka pouze je, zda reálně má stejné vysoké ceny jako ta prémie a jestli při podobných cenách dosahuje podobný objem prodejů. Pokud na obě otázky je odpověď ne (S80 se prodává za daleko nižší ceny a v zanedbatelném množství) tak je jeho konkurenceschopnost mizivá a jako konkurenta jej bere minimální množství potenciálních kupců.
Avatar - Deutsch
23. 11. 2015 18:32
Re: Protimluv
Jakékoliv auto v zásadě nemůžeš označit konkurentem prémii. A proč stále mluvíš o S80? Je tu nový model S90 který je zacílen na německou prémii i když nemá tak výkonné motory i německá prémie je vybavena těmito motory a těm rozhodně konkuruje.
24. 11. 2015 00:16
Re: Protimluv
Protože na pozici S80 bude S90 navazovat. Podle takové logiky ovšem německé prémii konkuruje kdejaký mainstreamový sedan střední třídy, velikostí se prémii vyrovná a čtyřválec má taky. A nejde jenom o výkon, ten dnes umí vydolovat výrobci z tříválce, jde o kultivovanost šesti a osmiválců.
Avatar - eXp10it
22. 11. 2015 21:07
Re: Protimluv
Nesmysl. Od té doby kdy se dostaly v prémii ke slovu elektromotory si zbytek značek na prémiovost jenom hraje a nervózně přešlapuje. Dva elektromotory žádným středověkým spalovákem nepřechčiješ. Co se týká kultivovanosti, emisí a především podáním výkonu si může jak mergl tak olympiáda spolu s volvem potřást ruce. Evoluci nezastavíš, jen můžeš sledovat narůstající kapacitu baterií.