Novinky
Volkswagen Phaeton officially delayed due to investment cuts
Volkswagen has announced the second-gen Phaeton will be delayed due to massive investment cuts necessary to face the ongoing Dieselgate.
A teraz si to porovnáme so znením na auto.cz
Volkswagen Phaeton II: Pouze na elektřinu už za pět let
Už se ví, že avizované investiční škrty se nedotknou projektu druhé generace luxusního sedanu Volkswagen Phaeton.
Phaeton dostane nástupcu UŽ po osemnástich rokoch, vau!
>😁
Volkswagen has announced the second-gen Phaeton will be delayed due to massive investment cuts necessary to face the ongoing Dieselgate.
A teraz si to porovnáme so znením na auto.cz
Volkswagen Phaeton II: Pouze na elektřinu už za pět let
Už se ví, že avizované investiční škrty se nedotknou projektu druhé generace luxusního sedanu Volkswagen Phaeton.
Phaeton dostane nástupcu UŽ po osemnástich rokoch, vau!
>😁
Kdo je ten všeho znalý a sečtělý přispěvatel SamanAR...?
Co třeba prostě člověk, který se zajímá a jen tupě nežere mainstream, jako většina místních?
znaly a sectely jsem jen tak jak se nekde doctu nebo vzdelam, ja vim ze nic nevim a jsem s tim smirenej 😊
jinak jsem reditel namestka v jedne osobe v soukrome spolecnosti zabivajici se grafikou a animaci od her (kuprikladu Mafia1-2, Test Drive Unlimited, Train simulator, a dalsi...) prez film (Resident Evil Damnation, Saxana, a dalsi....) nebo fotografii (jisty cas fotograf pro casopis CarAuto) az po architektonicke ci vedecke vizualizace, toho casu "pracujici" (majici zakazky) pro jisty energeticky urad jedne cizi zeme ktera kdysi cizi zemi nebyla, a toho casu "pracujici" (majici zakazky) pro jednu nejmenovanou "malou" ropnou statni spolecnost z dalneho vychodu , a to presneji na zakazkach tykajicich se vyroby a ukladani energie z "nevycerpatelnych" zdroju
a jako laik a fanda do energetiky a "ekologie" jedinec, ktery si proste ve volnem case projizdi tabulky a grafy tykajici se energetiky v oblasti zvane Evropska Unie, a coby poctive tridici odpad se zajimam o ekonomickou stranku veci spojenou s likvidaci a recyklaci odpadu na teto globusovite kouli zvane Zeme 😄
PS>ale co si budem namlouvat, asi nejvetsi majstrstyk me kariery byla zakazka pro Ceskou republiku v dobe kdy CR vstupovala do Shengenu a bylo tedy treba utratit nejake ty finance za reklamu ktera by lidem v TV zdelila ze do Shengenu vstupujeme , tvorba nekdt v prubehu roku tusim 2007 [odkaz] strasna sracka >😁 ukazka prace z posledni doby treba Tesla X [odkaz] nebo par let stary Hummer H1 [odkaz]
jinak jsem reditel namestka v jedne osobe v soukrome spolecnosti zabivajici se grafikou a animaci od her (kuprikladu Mafia1-2, Test Drive Unlimited, Train simulator, a dalsi...) prez film (Resident Evil Damnation, Saxana, a dalsi....) nebo fotografii (jisty cas fotograf pro casopis CarAuto) az po architektonicke ci vedecke vizualizace, toho casu "pracujici" (majici zakazky) pro jisty energeticky urad jedne cizi zeme ktera kdysi cizi zemi nebyla, a toho casu "pracujici" (majici zakazky) pro jednu nejmenovanou "malou" ropnou statni spolecnost z dalneho vychodu , a to presneji na zakazkach tykajicich se vyroby a ukladani energie z "nevycerpatelnych" zdroju
a jako laik a fanda do energetiky a "ekologie" jedinec, ktery si proste ve volnem case projizdi tabulky a grafy tykajici se energetiky v oblasti zvane Evropska Unie, a coby poctive tridici odpad se zajimam o ekonomickou stranku veci spojenou s likvidaci a recyklaci odpadu na teto globusovite kouli zvane Zeme 😄
PS>ale co si budem namlouvat, asi nejvetsi majstrstyk me kariery byla zakazka pro Ceskou republiku v dobe kdy CR vstupovala do Shengenu a bylo tedy treba utratit nejake ty finance za reklamu ktera by lidem v TV zdelila ze do Shengenu vstupujeme , tvorba nekdt v prubehu roku tusim 2007 [odkaz] strasna sracka >😁 ukazka prace z posledni doby treba Tesla X [odkaz] nebo par let stary Hummer H1 [odkaz]
klidne si zaspekuluju ze Mercedes, BMW a Audi by bezproblemu takove luxusni elektricke auto mohli postavit jiz davno, ale chtic rejzovat na extremne slozitych spalovacich/zazehovich motorech servisne jim v tom proste brani, a ze tyhle auta prvni roky proste mirej v drtive vetsine jen do autorizovanych servisu a naklady na ten servis se proste neresi protoze to plati firma
Zrovna u vozu této kategorie jistě většina majitelů dojezd řeší, tím spíš v Německu, kde se jezdí rychle a ten dojezd je pak třeba poloviční... a dovolím si zaspekulovat, že právě proto se do toho D3 nijak nehrne.
a prosimte sem netahej uhli, protoze bez toho uhli bys s benzinakem/naftakem neujel ani kylometr, protoze ten benzin/nafta se vyrabej jen diky elektrine 😉
hrebik do rakve si zatloukas sam, tak ho aspon nezatloukej i nam ostatnim a hlavnem nasim detem, predpokladam ze jen papouskujes nazor nekoho z hospody a o emisich a recyklacich vis totalne kulove
tezba, prevoz a spracovani surovin vychazi obdobne emisne pro 500kg finalnich surovin potrebnych pro baterie jako tezba, prevoz a zpracovani 1000-1200 litru ropy, a tohle si muzes precist hned v nekolika zpravach ktere si nechavali zpracovat kuprikladu UK, Nemecko nebo USA 😉 kuprikladu v Eu je na recyklaci autobaterii pouzivanych v hybridech, plug-in hybridech a elektromobilech smernice/narizeni, kde hrozi pokuty v milionech eur, ono ale recyklace zrovna techto baterii je vpodstate celekm vydelecnej business a beznyma metodama se recykluje prez 90% a vysokoenergetickyma metodama 100% tech baterii, je to hlidano prisneji nez kuprikladu likvidace/recyklace motorovich oleju
jednotlive elektromobily v tomto nesrovanvam, maji tu stopu +- stejnou at je vyrabi VW nebo Tesla
narozdil od laiku ti lide pocitaji v danych studiich opravdu se vsim, jsou tam primo popsane jednotlive postupy a prumery danych cinnosti a jakou stopu to zasebou zanecha
a ted jen takova vsuvka na zaver a s ropou ci lithiem sovisi celkem uzce, palmovej olej a horici Indonesie, asi to cetl nebo slisel kazdej a asi spousta lidi najednou bojkotuje vyrobky obsahujici palmovej olej, pritom prez 75% produkce palmoveho oleje nekonci v jidle, ale jako palivo v tankerech a kontejnerovich lodich kdy se s mazutem a dalsima palivama v lodich micha coby "ekologicka slozka" neco podobneho jako v EU nesmyslna biopaliva z repky a dalsich plodim, takze vpodstate kazdej kdo dnes pouziva auto nebo si kupuje vyrobky ktere k nam doputovali lodi, tak vpodstate podporuje produkci palmoveho oleje, a tema lodema se dopravuje jak ropa, tak lithium pokud se nachazi na jinem kontinentu nez fabrika na lithiove baterky
SOUDRUZI A DOUDRUŽKY, VW DOSTAL DÍZLDODRŽKY A TAK NEHONÍ UŽ TRIKO ÁLE BRKO 😉 TO RÝSOVACÍ !! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
PS: KONTROLNÍ OTÁZKA SOUDRUZI: Jesipak víte jak hluboko se musí v 8smi a 12cti válcových VW ANDINÁCH vlést při výměně 8 a 12ks svíček. nEVITE? neva tak ja vam to povím : TATATATATATÁÁÁÁÁK HLUBOKO DO PRRR ŽE VÁM NESTAČÍ ANI FRANCOUZÁK
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Takže už je vám všem jasný proč je učinnější ELEKTROMOBIL [odkaz] [odkaz] Proč je v ČR už 53kousků [odkaz] TESLY a Svěřte tu svíčkovou banalitu raději odbornému VW servisu s odborně zaškoleným a prověřeným a patřičně ohodnoceným VW perzonálem 😉 >:D
kazdy vyrobeny lit benzinu/nafty totiz pri vyrobe spotrebuje 1-2kW elektriny (ruzne podle rafinerek), a elektrina at je vyrabena treba i z uhli, tak je porad vyrabena v elektrarnach ktere maj tak prisne emisni limity a tak masivni filtraci, ze aby jakekoliv benzinove/naftove auto melo alespon podobne emise na vzniklou premenu energie, tak by sebou museli vozit katalizatory, filtry a nadrz na vznikle kaly o vaze asi 150-200kg, cos samozrejme zadne auto nema a mit ani nebude
pripravenost si musi kazdy stat/oblast spociat sama, ale kuprikladu CR na to pripravena je jak vyrobni tak prenosovou kapacitou, naopak neni pripravena z hlediska koncove dobijeci infrastruktury, kuprikladu CR by zvladal bez viditelneho rozdilu na prenosove a vyrobni soustabe cca 1 milion elektromobilu kde by se na kazdem dobijelo 50kWh denne, i pak by CR stale byla elektricky vyvozni zemi
[odkaz]
nehlede na fakt ze ty auta jsou uplne jinej level, kde u toho Leafu jde nejakych 500-700kg vahy jen na ukor bezpecnosti, auto na urovni Favorita by si dnes v Eu nikdo nekoupil, v bezpecnostnich testech by takove auto neuspelo a vlastne by se vubec nemohlo prodavat protoze mu schazi prvky ktere dnes kazde nove auto mit proste musi ze zakona
Je otázka, do které třídy Model S počítat... rozměrově je blíž A6 než A8.
Elektrický Golf je pořád Golf, i když stojí milion.
[odkaz]
Jinak má pravdu, Tesla je s deseti tisíci vozy druhá za MB-S.
[odkaz]
takze presna cisla z tech odkazu a rozdil oproti lonsku, prodeje 2015 Q1 az Q3
Mercedes S - 13.080 / -4%
Tesla S - 10.158 / +50%
Audi A8 - 5.174 / -5%
Panamera - 3.424 / -24%
BMW 7 - 3.275 / -17%
VW Phaeton - 1.302 / -6%
jeste jednou dik za odkaz, krasne jsi tim potvrdil muj puvodni text
ano sice by bylo ferovejsi porovnavat s vozy vyssi stredni, ale novinari a cena holt casto konci u stovnani s luxusni tridou, ostatne zakladni cena za Teslu S je v EU nejakych 81 tisic euro, tedy vpodstate podobna cena na ktere zacina hybridni Mercedes S, a je to take +- odpovidajici cenova hladina dnesniho Phaetonu, ten startuje na cca 90 tisicich euro
A jen tak mimochodem ja zajimavá statistika právě Phaetonu, ten má opravdu překvapivě vysoká čísla.
lidi ja vas lituju, za 10-15 let tu bude pocitam vic nez 50% recenzi na nova auta jen s elektromobilama a adalsich 25-30% budou recenze na plug-in hybridy a hybridy, to pro vas bude strasna predstava, nebo ne?
Takže vůbec nejde o ten princip pohonu, ale o to nesprávné zařazení. Myslím že být 6. v prodejnosti s takto exotickým autem je velmi dobrý výsledek zcela bez ohledu na to jestli je to dílo dotací, daňových zvýhodnění atd. A ta snaha dělat z toho něco co to není naopak ten úspěch podkopává.
tazke abysme to vzali z gruntu, treba rozmery, nejslabsi motorizace, nejnizsi cena
Tesla S - 4970-2187-1445 - 235kW - 74300 euro
Audi 6 - 4933-1874-1455 - 110kW - 39700 euro
Audi 8 - 5265-1949-1471 - 193kW - 81000 euro
BMW 5 - 4907-1860-1464 - 110kW - 40400 euro
BMW 7 - 5098-1902-1467 - 195kW - 82890 euro
Merc E - 4875-1854-1474 - 100kW - 41412 euro
Merc S - 5116-1899-1496 - 150kW - 81753 euro
vpodstate pokud nekdo pokukuje po vyssi stredni tride a ma na ni pripraveno 50-60 tisic euro, tak na Teslu S nedosahne, ostatni zastupci dane tridy se daji poridit o 40-42 tisic euro a Tesla S je drazsi o ne zrovna zanedbatelnych 33-34 tisic euro
a ano v obou pripadech to auto zasadne uspelo, jak 6 misto ve vyssi stredni tak 2 misto v luxusni tride je proste v EU uspech, obrovskej uspech, a pevne verim ze podobneho ne li vetsiho uspechu dosahne i Model 3 ktery ma jit po stredni tride tedy Audi 4, BMW 3 a MB C a take VW Passat ci Superbu
K těm cenám - jednak porovnáš nemysl, porovnávej adekvátní auta - tzn. nikoliv základní naftový dvoulitry ale hezky varianty s obdobným výkonem a výbavou. Rázem je cenová úroveň srovnatelná.
A pak hlavně cena nijak neurčuje třidu, to je jako bych říkal že audi a3 (bez debat nižší střední třída) je vlastně možná střední třída, protože cenou je blíže superbu než octavii. Takže to maximálně ukazuje na to že si to tesla nechá sakra dobře zaplatit a nebo je předražená. Ani jedno z toho jí však neposouvá výše.
A tem úspěch je zase potřeba brát realisticky - jsou to jen 3% toho segmentu, takže zatím je to dlouhá cesta...
Vcelku zbytečně jsi napsal blbost, protože na kvalitu nebo smysl tesly jaksi nemá tohle vůbec vliv, ale tím jak se snažíš obhájit neobhajitelné se zbytečně dostáváš do ještě větších nesmyslů, za chvilku tu budem řešit kolik je kurz eura a jestli je kůže v mercedesu a tesle stejně kvalitní. Přitom je to zbytečný, tesla do svě třídy zapadá po všech stránkách.
je to divne ale Tesla S je v kategorii "High-end luxury/full-size luxury cars" v EU nazivane jako kategorie F neboli luxusni vozy
ve finale je uplne fuk kam se to auto zaradi 😉
Novináři ji testují běžně s konkurencí z vyšší střední třídy, což nevylučuje možnost že někdo mohl uspořádat test i s vozy o kategorii výš.... Problém správně zařadit teslu máš v podstatě jen ty a věnuješ tady tomu značné úsilí, což je škoda protože a)to tak nikdy nebude a b)úplně se ztrácí ta pointa toho elektromobilu.
A souhlasím že relativně je jedno do jaké třídy auto spadá, ovšem nedá se pak argumentovat prodejností. 😉
Media pak tyto případné marketingové fikce vesměs uvedou na pravou míru, a zákazníci to stvrdí absolutně.
mimochodem jak tu nekdo zminoval modely S a RS, tak ty se ve svete neradi jen do stredni a vyssi stredni tridy tridy, ale maji i sve kategorie v tabulkach a to "Sports Cars" kam radi v USA kuprikladu S4 nebo M3, CTS-V, C-AMG, atd..., pak "Premium Sports Cars" kam radi S6, E AMG a M5, atd... a "Premium Performace Cars" kam se radi S8 a S-AMG, v US se tyto modely pocitaji zvlast a do midsize a fullsize se tam nepocitaji
A k těm S a RS - nepleťme si třídy a kategorie. Kategorií si můžu udělat kolik chci, podle čeho chci atd., a taky to tak vypadá, takže pak jedno a to samé auto může spadat klidně do deseti kategorií. Oproti tomu třidy jsou jasně dané, model patří vždy jen do jedné, a je jedno jestli je to kombi nebo výkonná varianta.
nejdražší A6, 5er, MB_E v základu jsou kolem 115-120 tis. eur plus hromada příplatků která může vyhnat cenu klidně přes 150 tis. eur
nejdražší A8, 7er, MB-S jsou v základu kolem 145-150 tis. eur. plus hromada příplatků, která může cenu vyhnat bez problémů přes 200 tis. eur.
nejdražší Tesla P85D je 115 tis. eur. příplatky jsou možné jen v minimální míře, nějaká kola, ludicrous mode, přes 130 tis. eur se nedostane.
Takže i cenově spadá do té vyšší střední a zdaleka tam není nejdražší
prozatim si tu jen vymyslis a lzes milej Gvixku2 😉
[odkaz]
jen tak pro predstavu se podivej kam je pozicovana Tesla S treba zde, tedy na odkazu ktery popisuje kategorie aut, a schvalne se mrkni jestli je Tesla S v kategorii Mid-size luxury/executive cars nebo v kategorii High-end luxury/full-size luxury cars? asi budes silene prekvapeny