Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

logickej krok
| 23. 11. 2015 16:28
a to nejen vzhledem ke kauze dieselgate, ale i k faktu ze v teto tride k nelibosti nekterych uspela Tesla S, a kuprikladu v Evrope je co se prodeju tyce Tesla S tesne za Mercedesem S, dalsi dva "konkurenty" BMW 7 a Audi A8 jiz v prodejich tento rok na starem kontinentu predstihla, u takto drahych aut vetsina majitelu asi jiz na nejaky maximalni dojezd zrejme nekouka a onech 350-500km dojezdu jim zrejme bohate staci, zato provozni naklady hrajou tezce pro elektromobil a samozrejme v tom hraji nejvetsi podil i dotace a ulevy v ruznych statech EU na elektricka auta

klidne si zaspekuluju ze Mercedes, BMW a Audi by bezproblemu takove luxusni elektricke auto mohli postavit jiz davno, ale chtic rejzovat na extremne slozitych spalovacich/zazehovich motorech servisne jim v tom proste brani, a ze tyhle auta prvni roky proste mirej v drtive vetsine jen do autorizovanych servisu a naklady na ten servis se proste neresi protoze to plati firma
Avatar - Emel
logickej krok
| 23. 11. 2015 16:57
Náklady na servis se v prvních letech neřeší proto, že jsou kryté zárukou nebo servisním balíčkem.

Zrovna u vozu této kategorie jistě většina majitelů dojezd řeší, tím spíš v Německu, kde se jezdí rychle a ten dojezd je pak třeba poloviční... a dovolím si zaspekulovat, že právě proto se do toho D3 nijak nehrne.
logickej krok
| 23. 11. 2015 17:07
v Nemecku opravdu kazdy "nelita" jak si zde kazdej mysli, ja tam teda pozoruju jako "piloty stihacek" hlavne polaky a cechy, nemeckych aut a to i z tohoto segmentu tam zas tolik rychle nejezdi, a zrovna v Nemecku neni s dojezdem zadnej problem diky siti Superchargeru, ty prodeje v Eu jsou proste dane a Tesla S je momentalne tesne za Mercedesem S ktery prodejum teto tridy dominuje, BMW 7 a Audi A8 jsou az za nima, a ted si vem co s prodeji udelaj dotace na elektromobily az budou zavedene v nemecku, odhaduju ze i Mercedes S bude odsunut v prodejich a Tesla bude na prvni pricce, holt penize jsou az na prvnim miste a ve firmach obzvlast
logickej krok
| 23. 11. 2015 17:56
Jo, na problem s diesely reagovat tak, ze udelam auto s jedovatymi baterkami pohanene elektrikou z uhli a jadra. Fakt super. Dalnicni kriznik plouzici se stodesitkou mezi kamiony... Misto aby je to trklo a misto eko-kravin (ano i diesel byl povazovan za ekologickiu alternativu) udelali nornalni atmo benzin s neprimym vstrikovanim, tak si zatloukaji dalsi hrebiky do rakve.
logickej krok
| 23. 11. 2015 18:57
ta jedovata baterka (udava se 100kWh pack) ma z hlediska celosvetove emisni stopy asi stejnou hodnotu jako cca 1000-1200 litru vytezene ropy ;-)

a prosimte sem netahej uhli, protoze bez toho uhli bys s benzinakem/naftakem neujel ani kylometr, protoze ten benzin/nafta se vyrabej jen diky elektrine ;-)

hrebik do rakve si zatloukas sam, tak ho aspon nezatloukej i nam ostatnim a hlavnem nasim detem, predpokladam ze jen papouskujes nazor nekoho z hospody a o emisich a recyklacich vis totalne kulove
logickej krok
| 23. 11. 2015 19:12
Papouskuju nazory mnohych odborniku, podle kterych je nakonec elektromobil zhruba stejne skodlivy, jako spalovaci auto. Nevim, jak jsi prisel na tech 1000-1200 litru ropy, ale kdyby se zacaly masove prosazovat elektromobily, tak se samozrejme bude muset tech materialu do baterek tezit daleko vic z novych zdroju atd. Jasne, bez elektriky by dneska nebylo nic, ale to nijak nevylucuje, ze elektromobil ma vyfuk v podobe elektrarenskeho kominu, je tedy treba pocitat s tezbou uhli a emisemi pri spalovani, nebo jako radioaktivni odpad. Navic, pokud nekdo chce Teslu, tak si koupi Teslu a ne VW.
logickej krok
| 23. 11. 2015 19:41
jo tak ty odborniky jmenuj? treba Jeremy Clarkson ne ? >:D

tezba, prevoz a spracovani surovin vychazi obdobne emisne pro 500kg finalnich surovin potrebnych pro baterie jako tezba, prevoz a zpracovani 1000-1200 litru ropy, a tohle si muzes precist hned v nekolika zpravach ktere si nechavali zpracovat kuprikladu UK, Nemecko nebo USA ;-) kuprikladu v Eu je na recyklaci autobaterii pouzivanych v hybridech, plug-in hybridech a elektromobilech smernice/narizeni, kde hrozi pokuty v milionech eur, ono ale recyklace zrovna techto baterii je vpodstate celekm vydelecnej business a beznyma metodama se recykluje prez 90% a vysokoenergetickyma metodama 100% tech baterii, je to hlidano prisneji nez kuprikladu likvidace/recyklace motorovich oleju

jednotlive elektromobily v tomto nesrovanvam, maji tu stopu +- stejnou at je vyrabi VW nebo Tesla
logickej krok
| 23. 11. 2015 20:37
Jako u vseho hodne zalezi na tom, jak to pocitas. Kdyz se nekde vykaci les, vyvrta dul a z nej se ty suroviny vyplavuji pomoci kyseliny, tak to treba nevyjde az tak nebezpecne z hlediska emisi (predpokladam, ze studii zpracovaval nejaky ekolog, tj. jedina emise, se kterou pocital, bylo CO2), ale stopu to zanecha velkou.
logickej krok
| 24. 11. 2015 09:18
ta emisni stopa je brana v tech studiich ne jako emise ve vzduchu, ale jakekoliv znecisteni a zamoreni prostredi, tedy kuprikladu i pripadne nehody a to jak vypada krajina po skonceni tezby co jake zarizeni/strije tam zustavaji po skonceni te tezby, a to jak to pocitali dani lide napis jim, jsou to vetsinou univerzitni teamy lidi z prestiznich univerzit po celem svete

narozdil od laiku ti lide pocitaji v danych studiich opravdu se vsim, jsou tam primo popsane jednotlive postupy a prumery danych cinnosti a jakou stopu to zasebou zanecha

a ted jen takova vsuvka na zaver a s ropou ci lithiem sovisi celkem uzce, palmovej olej a horici Indonesie, asi to cetl nebo slisel kazdej a asi spousta lidi najednou bojkotuje vyrobky obsahujici palmovej olej, pritom prez 75% produkce palmoveho oleje nekonci v jidle, ale jako palivo v tankerech a kontejnerovich lodich kdy se s mazutem a dalsima palivama v lodich micha coby "ekologicka slozka" neco podobneho jako v EU nesmyslna biopaliva z repky a dalsich plodim, takze vpodstate kazdej kdo dnes pouziva auto nebo si kupuje vyrobky ktere k nam doputovali lodi, tak vpodstate podporuje produkci palmoveho oleje, a tema lodema se dopravuje jak ropa, tak lithium pokud se nachazi na jinem kontinentu nez fabrika na lithiove baterky
logickej krok
| 24. 11. 2015 11:29
jj
SOUDRUZI A DOUDRUŽKY, VW DOSTAL DÍZLDODRŽKY A TAK NEHONÍ UŽ TRIKO ÁLE BRKO ;-) TO RÝSOVACÍ !! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

PS: KONTROLNÍ OTÁZKA SOUDRUZI: Jesipak víte jak hluboko se musí v 8smi a 12cti válcových VW ANDINÁCH vlést při výměně 8 a 12ks svíček. nEVITE? neva tak ja vam to povím : TATATATATATÁÁÁÁÁK HLUBOKO DO PRRR ŽE VÁM NESTAČÍ ANI FRANCOUZÁK
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Takže už je vám všem jasný proč je učinnější ELEKTROMOBIL [odkaz] [odkaz] Proč je v ČR už 53kousků [odkaz] TESLY a Svěřte tu svíčkovou banalitu raději odbornému VW servisu s odborně zaškoleným a prověřeným a patřičně ohodnoceným VW perzonálem ;-) >:D
logickej krok
| 24. 11. 2015 18:22
Dobre. I kdyby, tak to mame porad jenom baterky. Ted jeste samotnou elektrinu.
logickej krok
| 24. 11. 2015 18:58
kolik basti tve auto? pokud vice nez 5-10 litru, tak spotrebuje vpodstate stejne mnozstvi elektriny jako ciste elektricke auto, jen ne na palube, ale v rafinerii a pri distribuci toho paliva

kazdy vyrobeny lit benzinu/nafty totiz pri vyrobe spotrebuje 1-2kW elektriny (ruzne podle rafinerek), a elektrina at je vyrabena treba i z uhli, tak je porad vyrabena v elektrarnach ktere maj tak prisne emisni limity a tak masivni filtraci, ze aby jakekoliv benzinove/naftove auto melo alespon podobne emise na vzniklou premenu energie, tak by sebou museli vozit katalizatory, filtry a nadrz na vznikle kaly o vaze asi 150-200kg, cos samozrejme zadne auto nema a mit ani nebude
logickej krok
| 24. 11. 2015 20:31
Spalovaci auto zanecha stopu v podobe vyroby a spaleni paliva, no a elektromobil v podobe vyroby baterek a elektriny. Pokud by se spotreba elektriny a paliva vzajemne vyrusila, tak spalovacimu autu zbyvaji emise z vyfuku a stopa zanechana tezbou ropy. Elektromobil ma zase baterky. Podle tvych zdroju napachaji baterky stejnou skodu, jako tezba ropy na cca deset tisic kilometru+nejake drobne emise pri jejim spalovani. Z tohoto uhlu pohledu by se dalo rict, ze elektromobil se "zaplati" po deseti tisicich, navic nesmrdi. Jenomze porad existuje otazka, jestli by tento stav byl udrzitelny pri zvyseni poptavky. Predpokladam, ze ne kazdy dela baterky tak ciste, aby to bylo stejne, jako 1200 litru ropy a vzhledem k tomu, jaky boom zazivaji elektromobily v Cine, tak mam docela strach... Ale treba to bude naopak ku prospechu veci a s rozsirenim se podari vyrobu dale zsetrnovat. Kazdopadne vsechny druhy pohonu maji svoje vyuziti a rozhodne se nehodlam smirit s nazorem, ze musime vsichni presednout do elektromobilu.
logickej krok
| 25. 11. 2015 08:53
ano s tim souhlasim, elektromobil neni jedine reseni a vsechno se ma vyuzivat, ono vpodstate benzin/nafta je diktat korporaci, az usoudi ze je nacase diktovat a rejzovat s necim jinym, tak spotrebitel s tim stejne prd nadela, bohuzel

pripravenost si musi kazdy stat/oblast spociat sama, ale kuprikladu CR na to pripravena je jak vyrobni tak prenosovou kapacitou, naopak neni pripravena z hlediska koncove dobijeci infrastruktury, kuprikladu CR by zvladal bez viditelneho rozdilu na prenosove a vyrobni soustabe cca 1 milion elektromobilu kde by se na kazdem dobijelo 50kWh denne, i pak by CR stale byla elektricky vyvozni zemi
logickej krok
| 23. 11. 2015 20:34
"Ak máte napríklad Škodu Favorit s 500 000 kilometrami, môžete byť v konečnom dôsledku väčším ekológom, ako majiteľ, ktorý si práve kúpil Nissan Leaf."

[odkaz]
logickej krok
| 24. 11. 2015 09:06
opravdu veris ze Skoda Favorit vydrzi 500000 kilometru? jinak ano to mas pravdu, jenze ten Nissan Leaf za svuj zivot muze tech 500000 kilometru najet take, takze co bude "ekologictejsi" pak?

nehlede na fakt ze ty auta jsou uplne jinej level, kde u toho Leafu jde nejakych 500-700kg vahy jen na ukor bezpecnosti, auto na urovni Favorita by si dnes v Eu nikdo nekoupil, v bezpecnostnich testech by takove auto neuspelo a vlastne by se vubec nemohlo prodavat protoze mu schazi prvky ktere dnes kazde nove auto mit proste musi ze zakona
logickej krok
| 24. 11. 2015 08:50
Možná je to pro tebe novina, ale elektřina z jádra je čistej zdroj energie. ;-)
Avatar - Stejsn
logickej krok
| 24. 11. 2015 11:32
Fór dne! :yes:
logickej krok
| 24. 11. 2015 17:01
Ani nie.
Avatar - Emel
logickej krok
| 23. 11. 2015 19:18
Až budou větší pobídky - jestli budou, až bude síť superchargerů a až se třeba ještě kousek pohne technologie baterií... tak třeba, třeba to začne dávat smysl. Osobně jsem spokojený se systémem pobídek u nás.

Je otázka, do které třídy Model S počítat... rozměrově je blíž A6 než A8.
logickej krok
| 23. 11. 2015 19:43
ja osobne bych Teslu S take spise srovnaval s vyssi stredni, ale cenove je spise posazena do luxusniho segmentu a vetsina novinaru ji srovnava prave s auty kategorie luxusnich aut, od Mercedesu S a z po Panameru, dokud Tesla zverejnovala statistiky prodanych kusu tak se uvadelo ze nejvice na Teslu S prechazeli minimalne v USA lide z BMW 7 a 5
Avatar - Emel
logickej krok
| 24. 11. 2015 08:35
Nejvíce na Teslu přecházeli z BMW 7 a 5 - no dobře, a kterých bylo víc? Moje oblíbené statistiky na left-lane řadí Teslu do vyšší střední, já souhlasím a řadím ji tam taky. Optikou vyšší střední ovšem už ty prodeje tak slavné nejsou...

Elektrický Golf je pořád Golf, i když stojí milion.
logickej krok
| 23. 11. 2015 20:26
Bylo by možné sem umístit zdroj tvrzení že tesla v letošním roce předstihla v prodejnosti audi a bmw?
logickej krok
| 23. 11. 2015 23:51
Samozřejmě předstihla starou Belu.
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
logickej krok
| 24. 11. 2015 08:12
A že srovnáváš něco jiného, než napsal Šaman, ti je jedno? Asi je, protože jinak by se ti to nehodilo do tvého lžikrámu.
Jinak má pravdu, Tesla je s deseti tisíci vozy druhá za MB-S.
logickej krok
| 24. 11. 2015 09:59
On právě srovnává co je porovnatelné. Tzn. tesla je 6. Což považuju za úspěch.
logickej krok
| 24. 11. 2015 10:23
O jakém lžikrámu tady motáš? Celá Evropa zařazuje Teslu S do vyšší střední a tam ji také vykazuje a že se to SamanAR nehodí do jeho nadšeného pochlebování Tesle je jenom jeho problém. A není to jenom zařazení nějakých potrhlých statistiků, ale i evropští novináři Teslu běžně řadí a porovnávají s vyšší střední.
[odkaz]
logickej krok
| 24. 11. 2015 09:30
super dik ze jsi dal odkaz ktery moje slova potvrzuje :-! tady mas jeste to o cem jsem psal ja [odkaz]

takze presna cisla z tech odkazu a rozdil oproti lonsku, prodeje 2015 Q1 az Q3

Mercedes S - 13.080 / -4%
Tesla S - 10.158 / +50%
Audi A8 - 5.174 / -5%
Panamera - 3.424 / -24%
BMW 7 - 3.275 / -17%
VW Phaeton - 1.302 / -6%

jeste jednou dik za odkaz, krasne jsi tim potvrdil muj puvodni text

ano sice by bylo ferovejsi porovnavat s vozy vyssi stredni, ale novinari a cena holt casto konci u stovnani s luxusni tridou, ostatne zakladni cena za Teslu S je v EU nejakych 81 tisic euro, tedy vpodstate podobna cena na ktere zacina hybridni Mercedes S, a je to take +- odpovidajici cenova hladina dnesniho Phaetonu, ten startuje na cca 90 tisicich euro
logickej krok
| 24. 11. 2015 09:57
Z obou odkazů na ten samý zdroj vyplývá akorát to že tesla prodá cca 1/6 toho co modely německé konkurence.

A jen tak mimochodem ja zajimavá statistika právě Phaetonu, ten má opravdu překvapivě vysoká čísla.
logickej krok
| 24. 11. 2015 10:24
Srovnáváš hrušky a jablka, Teslu řadí všichni v EU do vyšší střední.
logickej krok
| 24. 11. 2015 11:48
takze treba Auto Express ktery ji srovnava s Panamerou Turbo S, nebo AutoCar ktery ji srovnava s Aston Martin Rapide S a nebo AutoBild ktery ji srovnava s Mercedesem S, takze co je to "všichni v EU"? vsichni krom nejvetsich servru a casopisu o autech v Evrope?

lidi ja vas lituju, za 10-15 let tu bude pocitam vic nez 50% recenzi na nova auta jen s elektromobilama a adalsich 25-30% budou recenze na plug-in hybridy a hybridy, to pro vas bude strasna predstava, nebo ne?
logickej krok
| 24. 11. 2015 13:15
Řekl bych že máš problém s pochopením o čem tu teď je řeč. Já osobně nemám s elektrikou žádnej problém, jezdím hodně km v hybridu a Teslu uznávám v tom smyslu že to je auto postavené z gruntu jako elektro, a netrpí tedy nevýhodami hybridů, kdy se vesměs jedná o techniku dodaečně naroubovanou do normálního auta.
Takže vůbec nejde o ten princip pohonu, ale o to nesprávné zařazení. Myslím že být 6. v prodejnosti s takto exotickým autem je velmi dobrý výsledek zcela bez ohledu na to jestli je to dílo dotací, daňových zvýhodnění atd. A ta snaha dělat z toho něco co to není naopak ten úspěch podkopává.
logickej krok
| 24. 11. 2015 13:54
relane je to auto (tesla S) nekde mezi tema kategoriema, a to kam ho kdo zaradi je spise nahoda a jeho rozhodnuti, vykonem a cenou je ale rozhodne ve sfere luxusnich aut, rozmery pak nejde mezi vyssi stredni a luxusni

tazke abysme to vzali z gruntu, treba rozmery, nejslabsi motorizace, nejnizsi cena

Tesla S - 4970-2187-1445 - 235kW - 74300 euro
Audi 6 - 4933-1874-1455 - 110kW - 39700 euro
Audi 8 - 5265-1949-1471 - 193kW - 81000 euro
BMW 5 - 4907-1860-1464 - 110kW - 40400 euro
BMW 7 - 5098-1902-1467 - 195kW - 82890 euro
Merc E - 4875-1854-1474 - 100kW - 41412 euro
Merc S - 5116-1899-1496 - 150kW - 81753 euro

vpodstate pokud nekdo pokukuje po vyssi stredni tride a ma na ni pripraveno 50-60 tisic euro, tak na Teslu S nedosahne, ostatni zastupci dane tridy se daji poridit o 40-42 tisic euro a Tesla S je drazsi o ne zrovna zanedbatelnych 33-34 tisic euro

a ano v obou pripadech to auto zasadne uspelo, jak 6 misto ve vyssi stredni tak 2 misto v luxusni tride je proste v EU uspech, obrovskej uspech, a pevne verim ze podobneho ne li vetsiho uspechu dosahne i Model 3 ktery ma jit po stredni tride tedy Audi 4, BMW 3 a MB C a take VW Passat ci Superbu
logickej krok
| 24. 11. 2015 14:13
Auto je zařazený vcelku snadno, a luxusní třída to opravdu není.
K těm cenám - jednak porovnáš nemysl, porovnávej adekvátní auta - tzn. nikoliv základní naftový dvoulitry ale hezky varianty s obdobným výkonem a výbavou. Rázem je cenová úroveň srovnatelná.
A pak hlavně cena nijak neurčuje třidu, to je jako bych říkal že audi a3 (bez debat nižší střední třída) je vlastně možná střední třída, protože cenou je blíže superbu než octavii. Takže to maximálně ukazuje na to že si to tesla nechá sakra dobře zaplatit a nebo je předražená. Ani jedno z toho jí však neposouvá výše.
A tem úspěch je zase potřeba brát realisticky - jsou to jen 3% toho segmentu, takže zatím je to dlouhá cesta...
logickej krok
| 24. 11. 2015 14:50
jo ja zapomel ze management ve firmach si bezne kupuje ty silnejsi motorizace, tak to musej bejt v BMW, Audi a Mercedesu stastny ze se jim nejlip prodavaj ty silnejsi motorizace a nejlepsi priplatkove vybavy o desitky tisic eur drazsi a ne ty nejlevnejsi,..... hmmm proc jsou tedy pak v bazarech v nejvetsim zastoupeni prave ty zakladni motorizace a casto jen s minimem priplatkovich vybav? to bude asi nejake kouzlo ne >:D
logickej krok
| 24. 11. 2015 15:44
Snažíš se sice správně kličkovat ale v tomto případě marně protože to je slepá ulice. To že konkurence tesly stojí podobné peníze je holý fakt, to s žádným managementem nemá nic společného. ;-)
Vcelku zbytečně jsi napsal blbost, protože na kvalitu nebo smysl tesly jaksi nemá tohle vůbec vliv, ale tím jak se snažíš obhájit neobhajitelné se zbytečně dostáváš do ještě větších nesmyslů, za chvilku tu budem řešit kolik je kurz eura a jestli je kůže v mercedesu a tesle stejně kvalitní. Přitom je to zbytečný, tesla do svě třídy zapadá po všech stránkách.
logickej krok
| 24. 11. 2015 16:09
[odkaz]

je to divne ale Tesla S je v kategorii "High-end luxury/full-size luxury cars" v EU nazivane jako kategorie F neboli luxusni vozy
logickej krok
| 24. 11. 2015 16:22
No a? Wikipedie. ;-)
logickej krok
| 24. 11. 2015 16:51
Tesla sama zasazuje S do segmentu "full size luxury segment" , novinari ji vetsinou testuji proti luxusnim autum, ale je to auto vyssi stredni tridy, minimalne podle diskuteru auto.cz

ve finale je uplne fuk kam se to auto zaradi ;-)
logickej krok
| 24. 11. 2015 17:29
Tesla jí může zařazovat kam chce, to je irelevantní, škodovka pravidelně vyvolává dojem většího auta než ve skutečnosti je, to je přirozená snaha výrobce ale nijak to nemění realitu.

Novináři ji testují běžně s konkurencí z vyšší střední třídy, což nevylučuje možnost že někdo mohl uspořádat test i s vozy o kategorii výš.... Problém správně zařadit teslu máš v podstatě jen ty a věnuješ tady tomu značné úsilí, což je škoda protože a)to tak nikdy nebude a b)úplně se ztrácí ta pointa toho elektromobilu.

A souhlasím že relativně je jedno do jaké třídy auto spadá, ovšem nedá se pak argumentovat prodejností. ;-)
logickej krok
| 24. 11. 2015 19:00
Xonik > muzes nekde najit povinnost nebo parametry toho jak ma automobilka sve auto pozicovat? ja si tipnu ze nic takoveho nikde nenajdes protoze nic takoveho neni, a je jen ciste na kazde automobilce kam sve auto pozicuje, media a verejnost to bud prijmou a nebo si ho zaradi jinam, ale nic jineho s tim nenadelaj
logickej krok
| 25. 11. 2015 01:03
Povinnost na to jak má výrobce model pozicovat skutečne nehledej, nic takového neexistuje. Každá automobilka pochopitelně velmi dobře ví jak jsou třídy loženy a tedy kam jejich model zapadne, a pokud to prezentují jinak, je to úsilí PR jak model v rámci "své" (v té vyšší to nikdy fungoval nebude) třídy zviditelnit.
Media pak tyto případné marketingové fikce vesměs uvedou na pravou míru, a zákazníci to stvrdí absolutně.
logickej krok
| 25. 11. 2015 09:00
Xonik > no a zakaznici to v tomto pripade stvrzuji smerem k prechodu od aut z luxusni tridy kterou mi v Eu nazivame F a ve svete se jim rika full-size luxury cars

mimochodem jak tu nekdo zminoval modely S a RS, tak ty se ve svete neradi jen do stredni a vyssi stredni tridy tridy, ale maji i sve kategorie v tabulkach a to "Sports Cars" kam radi v USA kuprikladu S4 nebo M3, CTS-V, C-AMG, atd..., pak "Premium Sports Cars" kam radi S6, E AMG a M5, atd... a "Premium Performace Cars" kam se radi S8 a S-AMG, v US se tyto modely pocitaji zvlast a do midsize a fullsize se tam nepocitaji
logickej krok
| 25. 11. 2015 11:01
To jsi ale zase spojil dvě rozdílné věci - tesla je exotické auto a tudíž stáhne i pár zákazníku z luxusní třídy, a to nikoliv proto že by tam něčemu konkurovala, ale jenom proto že je to elektrika a ta v luxusní třídě dostupná není.

A k těm S a RS - nepleťme si třídy a kategorie. Kategorií si můžu udělat kolik chci, podle čeho chci atd., a taky to tak vypadá, takže pak jedno a to samé auto může spadat klidně do deseti kategorií. Oproti tomu třidy jsou jasně dané, model patří vždy jen do jedné, a je jedno jestli je to kombi nebo výkonná varianta.
logickej krok
| 24. 11. 2015 14:26
Nesmysly, cenou je ve vyšší střední. Německé ceny:

nejdražší A6, 5er, MB_E v základu jsou kolem 115-120 tis. eur plus hromada příplatků která může vyhnat cenu klidně přes 150 tis. eur

nejdražší A8, 7er, MB-S jsou v základu kolem 145-150 tis. eur. plus hromada příplatků, která může cenu vyhnat bez problémů přes 200 tis. eur.

nejdražší Tesla P85D je 115 tis. eur. příplatky jsou možné jen v minimální míře, nějaká kola, ludicrous mode, přes 130 tis. eur se nedostane.

Takže i cenově spadá do té vyšší střední a zdaleka tam není nejdražší
logickej krok
| 24. 11. 2015 14:48
veskere udaje jsou prevzate z oficialnich stranek danych automobilek v Nemecku, vcetne cen ;-) a doporucuju se nejdriv aspon mrknout na stranky Tesly a ty polozky si naklikat, abys pak nepsal vymysly " přes 130 tis. eur se nedostane." kdys naklikas vse, tak jsi na castce 152600 euro ;-)

prozatim si tu jen vymyslis a lzes milej Gvixku2 ;-)

[odkaz]

jen tak pro predstavu se podivej kam je pozicovana Tesla S treba zde, tedy na odkazu ktery popisuje kategorie aut, a schvalne se mrkni jestli je Tesla S v kategorii Mid-size luxury/executive cars nebo v kategorii High-end luxury/full-size luxury cars? asi budes silene prekvapeny
logickej krok
| 24. 11. 2015 17:22
Ano, přehlédl jsem některé položky v konfigurátoru, nicméně 152600eur je pořád v relaci vybavených RS6, E63 nebo M5. Takže platí to co jsem napsal, Tesla je cenově ve vyšší střední.
Avatar - pumpkin
Trápne
| 23. 11. 2015 18:14
Volkswagen Phaeton officially delayed due to investment cuts

Volkswagen has announced the second-gen Phaeton will be delayed due to massive investment cuts necessary to face the ongoing Dieselgate.

A teraz si to porovnáme so znením na auto.cz

Volkswagen Phaeton II: Pouze na elektřinu už za pět let

Už se ví, že avizované investiční škrty se nedotknou projektu druhé generace luxusního sedanu Volkswagen Phaeton.

Phaeton dostane nástupcu UŽ po osemnástich rokoch, vau!
>:D
dotaz pro všechny ...
| 23. 11. 2015 21:14
Kdo je ten všeho znalý a sečtělý přispěvatel SamanAR...?
dotaz pro všechny ...
| 23. 11. 2015 22:12
No jestli je znalý a sečtělý to zrovna nevím, ale evidentně má rád elektriku :-)
Avatar - Blue Sun
dotaz pro všechny ...
| 24. 11. 2015 08:13
Co třeba prostě člověk, který se zajímá a jen tupě nežere mainstream, jako většina místních?
dotaz pro všechny ...
| 24. 11. 2015 09:43
znaly a sectely jsem jen tak jak se nekde doctu nebo vzdelam, ja vim ze nic nevim a jsem s tim smirenej :)

jinak jsem reditel namestka v jedne osobe v soukrome spolecnosti zabivajici se grafikou a animaci od her (kuprikladu Mafia1-2, Test Drive Unlimited, Train simulator, a dalsi...) prez film (Resident Evil Damnation, Saxana, a dalsi....) nebo fotografii (jisty cas fotograf pro casopis CarAuto) az po architektonicke ci vedecke vizualizace, toho casu "pracujici" (majici zakazky) pro jisty energeticky urad jedne cizi zeme ktera kdysi cizi zemi nebyla, a toho casu "pracujici" (majici zakazky) pro jednu nejmenovanou "malou" ropnou statni spolecnost z dalneho vychodu , a to presneji na zakazkach tykajicich se vyroby a ukladani energie z "nevycerpatelnych" zdroju

a jako laik a fanda do energetiky a "ekologie" jedinec, ktery si proste ve volnem case projizdi tabulky a grafy tykajici se energetiky v oblasti zvane Evropska Unie, a coby poctive tridici odpad se zajimam o ekonomickou stranku veci spojenou s likvidaci a recyklaci odpadu na teto globusovite kouli zvane Zeme :-)

PS>ale co si budem namlouvat, asi nejvetsi majstrstyk me kariery byla zakazka pro Ceskou republiku v dobe kdy CR vstupovala do Shengenu a bylo tedy treba utratit nejake ty finance za reklamu ktera by lidem v TV zdelila ze do Shengenu vstupujeme , tvorba nekdt v prubehu roku tusim 2007 [odkaz] strasna sracka >:D ukazka prace z posledni doby treba Tesla X [odkaz] nebo par let stary Hummer H1 [odkaz]
sluneční vůz
| 24. 11. 2015 22:32
No konečně. Sice se mi Tesla líbí ale konkurence neuškodí.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku