Jistě tady jistá izolační hmota přinese informace přímo z představenstva Hojandé, aby ukázal, že bulvár má zcela zcestné informace. Pokud se ovšem ta stejná osoba zítra nebude před demonstrací schovávat :-)
Brojlere, pokud jsi skutecne zamestnancem firmy Skoda Auto a.s. nebo nejaké se Skodou spojené firmy tak se lze jen divit jaké vypatlance Skoda zamestnává.
Já nemám s firmou Hyundai nic spolecného jak ty tady lzive naznacujes.
Ale jedno ti zrejme nedochází: Pokud Vosický skutecne skodí prodejum znacky Hyundai v Ceské republice a pokud Vosický padne, tak se dá cekat ze prodeje znacky Hyundai pujde nahoru. A to se vám v Boleslavi asi moc líbit nebude. >:D >:D >:D
Zato u Skodovky ta prechadza zrak s tej kvality. Asi si este nevidel Octaviu 3, Rapid a Fabiu 3 ze ? To je kvalita teda.
Teraz, aby si nebral, ze provokujem. Som priaznivcom ( nie zaslepeny ) koncernu. Sam mam F1 a noveho Leona, takze koncernove modely poznam celkom dobre.
Skus si porovnat O2 vs. O3 kvalitu a potom napis.
S korejcov by som si srandu nerobil, zatial co pre 12 rokmi produkovali biedu a Skoda slusne auta, tak za 12 rokov ich dotiahli a v niecom aj predbehli. Pockajme dalsich 10 rokov kde bude kto. Aby si nebol prekvapeny.
Jezdil jseese svym hyundai do Pyramidy Pruhonice a nemohl si vynachvalit servis kdny nikdy nebyl problem, clovek prisel na domluveny cas a vyzvedl si auto v poradku opet v domluveny cas a super servis po vsech strankach a pak se nepohodli a Pyramida uz Hyundai neprodava.
Nahrada v podobe Hyundai Valousek je horor ... clovek tam prijel rano a vystal si asi 40 minut mezi vsema zakaznikama co prijeli rano na stejny cas v neklimatizovanem servisu v letnim dnu asi ve 30 stupnich ... jinak servis v pohode, ale proste jsme se cejtil jako zakaznik spatne.
No a to jeste oficialni zastoupeni poslalo dopis kde informoval, ze s nekterymi prodejci ukoncil spolupraci s cilem zvyseni kvality sluzeb coz tomu dava poradnou korunu ... takze pokud se odvolani podari, jedine dobre a snad se opet neco zlepsi.
No jestli je pan Vošický tak arogantní jak vypadá, tak se nedivím, že ho nechtějí. Možná už dostane ACZ konečně k testování novou i20 a jiné nové modely. V Auto moto revue je nový hyundai v každém díle pokud to někdo z diskutérů sleduje
Ani se nedvím, jestli je opravdu strůjcem, nebo spíš otcem myšlenky agresivních reklam... Někde to možná funguje, ale řekl bych, že v automobilismu to spíš jen naštve kupce a jak je vidno tak i dealery ( o nekalých praktikách jako jsou reexporty by ale měl pomlčet skoro každý dealer, hlavně Ford a Seat, co si tak pamatuji ze statistik) >:D
No Vošickej je Vošickej, ale co jsem slyšel, tak ten Fischer, to bude taky pěknej ptáček.Pokud už to je na Policii, tak bude mazec.Jde o prachy....klasika.
Tak se podívejme! Normálne se tady na informace o znacce Hyundai ceká nekdy dost dlouho, nekdy se neobjevují vubec. Ale kdyz jde o informaci proti znacce Hyundai tak je ACZ najednou docela rychlé.
A zároven je tady prípad automatizované novinariny. Tento clánek totiz nenapsal zádný clovek, ale redake AUTO.CZ. Takze vy nemáte ani "gule" se podepsat. >:D >:D >:D
Paulie, tvoje slinty jako majitele olítáného Citroenu který nenávidí Asiaty jsou ubohé jako vzdy. Pritom jsi tak vypatlaný ze ani nechápes podstatu problému.
Ty už jsi tu jen proto aby si hledal chyby. Jednou se ti nelibi to podruhe ono a když už to je tak jak ma byt tak zase hledaš chybu/y v nadpise či samotnych větach.
Největši chyba je však tva osoba. Nechapu jak redakce muže snašet na svem webu takoveho šulina.
Mirku z Havířova, já za to nemuzu ze ty jsi takový hlupák ze ani nepoznás jaký odpad ti místní novinári servírui. Takze preji dobrou chut. >:D >:D >:D
"Nechapu jak redakce muže snašet na svem webu takoveho šulina." - ty toho evidentne nechápes víc. Jenom bych se s tím být na tvém míste tak nechlubil. >:D >:D >:D
Zdá se mi podivná jedna věc - nikdo z nadřízených přímo od Hyundai se tímto stavem dlouhodobě vůbec nezabývá. Nikdo neřekne, že král je nahý? Nikdo neřekne, že Vošický přestřelil (slušně řečeno)?
Tady se asi projevuje mentalita Korejců. Řetězec moci je tam naprosto jasný a prodejce, ten úplně dole, je ten, který poslouchá a nesmí si dovolit se postavit autoritě a to ani když má pravdu. Jen špatné hospodářské výsledky mohou toto uvažování měnit. Myslím, že odvolání Vošického by čelo Hyundai ČR vnímalo jako projev slabosti. Nebo je tam jiná logika, samozřejmě jen spekuluji. Jedno je ale jisté. Hyundai je asijská značka, navíc ještě Korejská (třeba Japonsko je alespoň v automobilovém průmyslu už dost westernizované), takže na její fungování nelze uplatňovat evropskou logiku.
Díky za postřehy, už tu někdo (dříve) psal o mentalitě Korejců. My (EU, US) bereme jako toho úplně "dole" ZÁKAZNÍKA a jeho spokojenost / loajalitu. To přeci nelze ignorovat. Pokud ano, pak Hyundai bude muset (v ČR) padnout v prodejích o dost hlouběji, než si umí dnes představit. Ale to je jen moje vize. Uvidíme.
to ano, určitě jsou ta čísla lepší. Jenže "úpadek prodejů" o 22,6 % v době, kdy ostatní naopak prodávají víc než obvykle?... nevím nevím. To není úplně normální. Tím spíš, že ve zbytku Evropy vozy stejné značky vykazují také "prodejní nárůst" a nejsou ani hlášeny zásadní technické problémy či problémy s kvalitou? Divné, ne?
tak zkrátka Hyundai zvolilo agresivní obchodní strategii. I hospodářské noviny uvádějí tvrzení, že měl být zisk dealerů tvořen až bonusy, které dostali každý rok, nikoli samotným prodejem. Mimo to, že je podobná praxe absolutně odpudivá a každý prodejce by měl mít marži na každém prodaném kusu zboží, je tato praxe také velmi nevýhodná z toho pohledu, že je pro Hyundai vlastně obchod uzavřen prodejem vozu a na vyrovnání s dealerem už nemusí mít zájem nebo ho může podmínit spoustou podmínek, které staví dealera do nevýhodné pozice - vlastně ho značka drží v kleštích. Taková situace je ale udržitelná jen v době růstu, kdy dealer chce situaci urovnat, protože vidí velké potencionální zisky v budoucnu a nechce o obchodní zastoupení přijít. S propady prodejů bude odvaha dealerů v těchto sporech stoupat, protože už asi mnozí budou připraveni se přeorientovat na jinou značku. Nechci tu dělat odborníka, ale systém, kdy nemám na voze marži a musím spoléhat na bonusy od výrobce, mi přijde neetický a podnikatelsky krajně rizikový. Tak snad je to jen nějaký kec a ne pravda, že tento systém Hyundai u nás provozuje.
Pišeš to imho špatně.Bonusy jsou ok, akorát to musí být jasně dané a Né ve stylu možná...to je celé.Pokud je jasné, co dostanu když prodám auto, tak tam problém nevidím.Jasná pravidla.To že dealeři kupují auta "draze" respektive za prodejní cenu je zřejmě kvůli reexportům.Ale asi tam nějaký chaos bude....
Jasná pravidla tam mohou být stanovena, ale dokud nemáte peníze na účtě, nemáte nic. V systému bonusů si výrobce udržuje dealera pod kontrolou až do konce každého účetního období a teprve pak plní. Nikdy však není nic jisté - už jenom proto, že pro řadového dealera může být vleklý soudní spor s výrobcem devastační, zatímco pro výrobce je snadno zvládnutelný. Člověk si musí pokládat otázku proč Hyundai tento systém zavádí - proč nenechá vydělat prodejce na každém jednotlivém voze a nechává ho čekat až na konec účetního období...
Tak si to shrňme - naštvaní a uražení čeští potenciální zákazníci, kterým se Hyundai ČR začal trapně navážet do Škodovky. Rozpad podstatné části české dealerské sítě. Jen minimální nárůst letošních prodejů ve srovnání s většinou ostatních značek, vč. neočekávaně nízkých prodejů nové i20... Demonstrace zbývajících prodejců před českým vedením firmy. Dlouhodobě přerušená spolupráce při testování vozů Hyundai s některými českým významnými automobilovými médii ... Co ještě musí přijít, aby byl pan ředitel Vošický odvolán? Sleduje tu situaci v Koreji vůbec někdo? >:D >:D >:D:no:
Milí diskutéri, Vošický bude čeliť problému a je len na ňom, či sa z toho vykecá, alebo bude zo svojich nekalých praktík usvedčený a odvolaný. Nechápem, prečo sa tak za jeho údajne nekalé praktiky navzájom verbálne napádate. Je pravdou, že z oči mu nič dobre nekuká, ale snáď ho karma usvedčí alebo obháji. Táto doba je úplne zvrhlá, pretože presadiť sa na trhu asi znamená odrbávať, zavádzať, zastrašovať... uvidíme, čo je za tým.