Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Demonstrace proti Vošickému: Billboardy, amplióny a trestní oznámení. Ale co dál? (+video)

Před centrálou českého Hyundaie protestoval jeden z největších dealerů značky u nás. Nikdo další se k němu však zatím nepřidal...
Zpět na článek
24. 11. 2015 15:31
24. 11. 2015 15:51
24. 11. 2015 17:37
24. 11. 2015 21:19
24. 11. 2015 22:40
25. 11. 2015 05:30
25. 11. 2015 07:29
25. 11. 2015 08:25
25. 11. 2015 08:26
26. 11. 2015 14:35
25. 11. 2015 08:31
25. 11. 2015 15:34
24. 11. 2015 15:40
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 11. 2015 20:10
Avatar - TeeJay
24. 11. 2015 15:31
Véčko
Se zájmem jsem si přečetl diskuzi pod předešlým článkem a ohledně toho, kdo za co může:
Mám v širším okruhu svých známých bývalého "insidera" z importu a Hjondé má problémy dva. Zaprvé Korejci opravdu nejsou velcí lidumilové, potažmo evropamilové a jejich bezohlednost byla na počátku problému. Dealer je pro ně póvl, který si má vážit toho, že ty jejich ošizené pixly smí prodávat a doplácet na ně si má považovat skoro za čest.

Problém č.2 je pak Véčko. Na pohled tvrdý a nesmlouvavý manažer je současně vůči svým chlebodárcům až nezdravě servilní a to ho... exkrement, padající shora ještě pěkně rozmaže. Tedy pokud Korejec zadupe nožičkama, ze se bude prodávat třeba 10k hjondé týdně, pak Véčko nejen že to nerozporuje, nadšeně souhlasí a naopak slíbí, že to nebude 10, ale 15. A za prosazením svého slibu neváhá jít přes mrtvoly.

Happening dealerů je taková legrácka, Korejci Véčko z výše uvedených důvodů milují a nemají zájem na situaci cokoli měnit. Tyhle snahy tu už byly, možná i dvakrát. Myslím, že kdo si bude balit fidlátka, je p. Fischer. Pokud se něco povede prosadit, tak možná (mooožná) méně drastické obchodní podmínky.
Rozbalit vlákno
19
24. 11. 2015 15:51
Re: Véčko
Pokud se tvrzeni o vydirani a vymahani uplatku z trestniho oznameni potvrdi, bude si Vosicky balit pomerne rychle, a to minimalne bez sance na jakoukoliv slusnou praci, bude rad, kdyz nepujde sedet.

Muze z toho byt obrovska ostuda Hyundai, zejmena pokud se k tomu hned radne nepostavi.
Avatar - TeeJay
24. 11. 2015 17:37
Re: Véčko
To není téma k řešení v diskuzi, od toho je tu soud, aby rozhodl, pa kse v tom můžeme vrtat. Já jsem jen nastínil situaci ve firmě, jak o ni referoval člověk zevnitř.
24. 11. 2015 21:19
Re: Véčko
Proč by si balil? Ve firmě, kde nejvyšší šéf (Chung Mong-koo) byl právoplatně odsouzený za korupci a dál sedí v jejím čele nějaký drobný úplatek někde v ČR, který určitě VV popře asi takto "orientované" vedení Hyundai řešit nebude.
Avatar - vabis
24. 11. 2015 22:40
Re: Véčko
Móda korejských vehiklů už je za zenitem. Lidé si to zvědavě vyzkoušeli [odkaz]
a zazvonil zvonec. >:D Jen břídil veverčák to nechápe, výživné počtení. [odkaz] 8-s
Re: Véčko
Vítej vypatlánku který se "pohybuje v automotive od Martorellu po Kalugu". >:D >:D >:D
Avatar - rokyta.p
25. 11. 2015 05:30
Re: Véčko
>:D >:D >:D krásná kampaň, jak trefná >:D >:D >:D ještě zavřít tu pseudo fabriku a poslat to zpět do dong-ha :no:
Avatar - CarlosOstrava
25. 11. 2015 05:56
Re: Véčko
Ty blbečku! A že ta fabrika živí tisíce rodin, které poctivě pracují a platí daně ti asi nedochází... :no:
Re: Véčko
Ne, to blbečkum s nicky rokyta.p, vabis a pár dalsím nedochází. Ale co se dá ocekávat od vypatlancu.
25. 11. 2015 07:29
Re: Véčko
Tak musím říct, že ten druhý odkaz na článek o Hyindai má něco do sebe, je to pozoruhodně dobře shrnuto :yes:
Re: Véčko
To uz se tady svého casu probíralo a psal jsem o tom. Pouzít domácí puvod nejakého modelu jako argument pri Reklame je zcela normální a není to zádný výmysl Vosického.

Jenom jeden príklad z mnoha: Kdyz se svého casu Chrysler Voyager vyrábel v rakouském Stýrském Hradci tak rakouský distributor bezne v reklame pozíval slogan "made in Austria" a nálepky s tímto nápisem byly na kazdém Voyageru pro rakouský trh. Nikdo se nad tím nepodivoval, normální lidé to povazovali na normální vec, za logický reklamní argument vyzdvihující výrobu automobilu v jeihc zemi, výrobu která prinesla investice a pracovní místa.

Dala by se najít rada dalsích príkladu.

To jenom zaprdení cechácci s tím mají problém.
25. 11. 2015 08:25
Re: Véčko
Vidíš rozdíl mezi "made in" a původem automobilky/značky ?
Re: Véčko
Samozrejme. Nikdo netvrdil ze znacka Hyundai má ceský puvod. Pouzití slov ceské auto je prípustná reklamní nadsázka vycházející z toho ze se nekolik modelu vyrábí v Ceské republice.
Avatar - CommonUser
25. 11. 2015 08:26
Re: Véčko
Z urciteho pohladu mas pravdu. Druha strana je realna zmluva. Ak statna podpora prekracuje celkovu bilanciu socialnej podpory vratane prepokladanych bocnych odvetvi na cca 5 rokov.
Pekny priklad je NOKIA v Nemecku. Zbalili sa a odisli.Tak im Nemci poslali rekomando na vratenie celej podpory.
Re: Véčko
Státní podpora zahranicních investic je bezná v Ceské republice, na Slovensku i v dalsích zemích jak v automobilovém prumyslu tak v jiných oblastech. A státu se vyplatí.

Hyundai se nezbalí tak jak Nokia v Nemecku.
26. 11. 2015 14:35
Re: Véčko
taky jsem si to přečetl a dooost zajííímavé >:D dík vabisi, jsi jednička :yes:
Re: Véčko
Vypatlany Vasku který snís o Passatu 2.0 TDI, vabis je stejný vypatlanec jako ty. Takze je jasné ze mu aplaudujes.
25. 11. 2015 08:31
Re: Véčko
Tyhle články mají stejnou vypovídající hodnotu, jako ty o návalu kobylek z dálného východu do Evropy... pisálkové napíšou jakýkoliv hnůj, za který divoký kapitalista zaplatí.

A ovčan to buď sežere, nebo si (v lepším případě) snaží udělat vlastní názor.
25. 11. 2015 15:34
Re: Véčko
Tak ten interní dopis Vošického dealerům, to je tedy vážně síla! >:D >:D >:D
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 11. 2015 15:40
Co Hyundai mimo Cesku kotlinu?
Vie niekto, ake maju skusenosti dealeri Hyundai z inych EU statov s ich narodnym vedenim?

Zaujimalo by ma, ako je nastaveny system vztahov medzi zastupenim automobilky a dealermi napr. v Polsku, Nemecku ci Britanii.

Pretoze ak tam to funguje v ramci standardov beznych v priemysle, tak je otazka, ci je v stav v CR vysledkom juhokorejskej mentality alebo napoloeonskeho syndromu jedneho ceskeho manazera.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vosicky.senior
24. 11. 2015 15:53
studenti co jsme rozháněli se asi mstí
No to máte tak, vždycky se nedaří. Jsem chtěl rozehnat ty bojlery z národní třídy a albertova aby mohli žít v socialistické vlasti, a oni se teď mstí. Aj letadlo nám v Turecku sestřelili.
Rozbalit vlákno
83
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Vítej vypatlance. Kdyz si zapomenes vzít tabletky tak to s tebou vzdycky dopadá spatne. >:D >:D >:D
24. 11. 2015 16:06
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jeste ze ty zdejsi diskuzim pridas vzdycky takovou nazorovou kvalitu ze? Gilgite nejsou nahodou vetsinou (ne vzdy) tvoje diskuzni prispevky na stejne urovni jako tech ktere kritizujes?
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Takze jeste jeden vypatlánek. Vítej. >:D >:D >:D
24. 11. 2015 16:26
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Má pravdu IPAtlanče :yes:
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Vítej vypatlánku. Jak prozívás tvé vlhké banánové sny? Más nakopeno dost banánu pro rodinku? >:D >:D >:D
24. 11. 2015 16:48
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Když vydržíš do večeře nepapat,tak uvidíš zlaté prasátko. ;-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Ja ani nechci psát co ty vidís v rámci tvých vlhkých banánových snu, vypatlánku. >:D >:D >:D
24. 11. 2015 16:56
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Ted mi řekni kdo potřebuje banány -ty sny raději nedomýšlet[odkaz] >:-[] >:-[]
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
IPA je styl piva, takze to je zcela v porádku. Není duvod proc bych s tím mel mít problém. V tvém prípade mluvíme o skutecné opici. >:D >:D >:D
25. 11. 2015 15:32
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Gilgite, máš nějaký diskusní útlum. Tvoje projevy zde se už vlastně skládají jen z urážek všech okolo, sem tam okořeněné obhajobou východních odporností (Hyundai, Rusko atd.). Pozoruhodný diskusní sešup a rozpad osobnosti... >:-[] :no:
24. 11. 2015 17:17
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Tak tos mi to zase nandal!!! >:D :yes: Malem jsem se rozbrecel, protoze jsi me uplne uargumentoval Gilgite! ;-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Pouzil jsem argumentaci odpovídající tvému pispevku. Tvoje dalsí slinty není treba komentovat.
24. 11. 2015 19:10
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Dívám se tu do diskuzí často i když se moc nepíšu a když vidím tvoje věčné útoky na ostatní s minimem vlastního názoru, argumentační či nějaké informační hodnoty tak mi to nedalo a musel jsem si tě představit: vyšel mi zahořklý invalidní důchodce - tak kolem čtyřicítky, žijící na malém městečku v panelákovém 3+1. Před domem i30 první generace kterou jsi po dlouhém šetření nahradil původního žigula. Chtěl jsi být auto novinářem, ale nikam tě nevzali. Jak tak sedíš doma tak jsi toho sice stihl dost načíst/nastudovat ale taky jsi čím dál víc zahořklej, došel jsi k názoru, že většina medií jsou jen placená propaganda a tíhneš k aeronetu a podobným nesmyslům aby ses aspoň nějak zabavil těmi sci-fi konspiračními teoriemi kterými se to tam hemží. Klesl jsi už tak hluboko že nejsi schopný uznat názor druhého ale přesto máš touhu se s někým bavit/diskutovat - a tak obrážíš celý den různé veby a už jen kritizuješ a napadáš ostatní. Je mi to vlastně líto Gilgite, je to ztracený potenciál ...
Avatar - white label
24. 11. 2015 20:17
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Možná si úplně netrefil detaily, ale v principu je to přesně jak píšeš.
Komu nevychází život/práce podle jeho někdejších představ, začíná se častěji ("ideálně" anonymně) hrabat/čmuchat v životech/práci druhých... a pokouší se jim tak "otravovat" (urážet/nadávat) i jejich životy/práci.
Prostě nemusí mít kozu tak jako jeho "soused", bohatě mu stačí, když ta sousedova zdechne, byť by to bylo jen v jeho představách.
24. 11. 2015 20:41
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Trefil se úplně přesně a tys to jen vylepšil :yes:
24. 11. 2015 20:53
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
jj, bohužel, nejhorší je, že je takovejch lidí prostě moc a v čechách obzvlášť...
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Odpade, nejhorsí jsou lhári jako ty, white lable a podobní.
24. 11. 2015 21:09
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
odpad, vypatlánek, vypatlanec, slinty, lži, lhář...zase jsem uargumentován... :yes:
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jeste jednou - argumenty jsou na úrovni tvého príspevku. Tech slov který jsi vypsal je i tak méne nez lzí v tvém príspevku.
24. 11. 2015 21:44
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
ještě jednou - pro jistotu - v mém příspěvku nebyly žádne lži, napsal jsem, že když tak vidím tvé (a tobě podobných) vystupování tady tak že si představuji co to je asi za člověka, a svoji představu jsem popsal. To jestli jsem se dle tvé potrefené reakce trefil do černého nebo ne to nehodlám posuzovat, jen mi prostě vadí nenávistné a útočné kecy které vládnou poslední dobou všude kolem...
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jeste jednou, treba to pochopís. Pokud clovek popisuje své "údajné" predstavy které mají charakter pomluv aniz by je jakkoliv mohl prokázat a kdyz je obvinen ze lzi tak tvrdí ze jsou to jenom "predstavy" tak je to ten neprimitivnejsí lidský odpad,

Nebo podle tvého názoru by bylo normální psát o nekom ze ho vidím jako zlodeje nebo vraha a kdyz se ohradí tak napsat ze to byly jenom moje "predstavy". Fakt? To jsi vázne takový vypatlanec?
24. 11. 2015 22:09
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Ale ty to o všech píšeš, o 80% lidí tady už jsi aspoň jednou prohlásil že jsou odpad, vypatlanec, slintal, buhví co ještě a přijde ti to v pořádku aniž jsi podle mého ty lidi poznal třeba tváří v tvář - "to jsi vážně takový vypatlanec?"

Můj příspěvěk byl od začátku označen jako představa o člověku který komunikuje tím stylem jako ty - nikdy jsem nikde neřekl že tím tebe přesně popisuju - kdyby ano pak bys měl pravdu a možná by to byla lež - ale v tom případě bych to nikdy nenapsal -, takhle je to jen moje představa o člověku podle toho jak se tady chová - nic víc, nic míň...
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Lzes.

Nemusím nekoho poznat tváří v tvář, stací si precíst jeho zvratky, pomluvy a lzi. Takze sloba "to jsi vážně takový vypatlanec?" na tebe sedí?

K tomu druhému odstavci: Nedelej ze sebe jeste vetsího blbce nez jsi.
24. 11. 2015 22:26
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Aha, takže ty ostatní můžeš soudit podle toho jak se chovají tady na tomto foru ale na tebe si nikdo udělat názor nesmí? Já vím, zase lžu, že?

Naštěstí zrovna tobě nepotřebuji nic dokazovat a je mi jedno co si o mně myslíš - jak už jsem tu psal, inteligent by z této diskuze mohl vyvodit nějakou sebereflexi a o to mi šlo...
Avatar - white label
24. 11. 2015 22:28
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jestli se tu něčeho opravdu obávám, tak je to představa, že se tu najde někdo, kdo bude dělat ze sebe i z druhých ještě větší blbce, než to umíš ty. To už by pak přesáhlo všechny meze a musel bych začít vážně! (na rozdíl od tebe) uvažovat o dobrovolném odchodu z tohoto webu. ;-)
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 10:27
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Z čeho jsi tak frustrovaný? Z toho, že i přes tvou ikonii v evropské žurnalistice o tebe nemá nikdo zájem?
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jiríku, odpade, lzes jako obvykle. Je zajímavé ze tak vypatlaný lhár jako ty muze být moravskoslezským podnikatelem. Ale u nateracu je to asi normální. >:D >:D >:D
Avatar - white label
24. 11. 2015 21:18
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Minulý režim lidi k tomuto principu v podstatě "vychovával" a bohužel někteří tyhle principy úspěšně předávají/přenášejí ze své generace na další generace...
24. 11. 2015 21:27
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
jj, taky si myslím, že je to bohužel minulým režimem a bude pár generací trvat než z naší společnosti zmizí tady ti lidi...
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jo, lháre a pomlouvace jako tebe nebo cloveka s nickem white label minulý rezim dost zdeformoval, to más pravdu.
Avatar - white label
24. 11. 2015 22:04
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Především si zapomněl na "čmuchaly", kam se na ty hrabou údajní lháři/pomlouvači apod. :*) ;-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Zjistit si o nekom kdo se do jiné osoby na internetu nesmyslne primitivne navází protoze ta druhá osoba má náhodou jiný názor na marketing firmy Hyundai jeho jméno není "čmuchání".
Avatar - white label
24. 11. 2015 22:32
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Ale ale čmuchale, takže tebe zajímají jenom jména? Opravdu, zrovna ty určitě dobře víš, že lhát se nemá..., navíc zbytečně a hlavně prokazatelně. :*) ;-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Napsal jsem "jenom jméno"? Nikoliv, takze zase lzes. Proste clovek chce vedet co je to za primitiva který se do neho za neco takového jako je jiný názor na marketing distributora znacky Hyundai navází. A nez zacnes lhát ze to bylo jinak nez písu tak te upozornuji ze ty veci se dají dohledat. Ne v nejakých mých slozkách které existují jen ve lzích tvých, tvého kamarádícka Ji/Ri a pár dalsích primitivu. Je to tady na tomto webu, stací pár kliku.

A jeste neco. V dobe po listopadu 1989 se ukázalo ze casto ti kterí o druhých nejhlasiteji vykrikovali ze jsou komunisti, StBáci, čmuchalová a podobne meli sami máslo na hlave. Byly prípady kdy lidé zduraznovali jací jsou nestraníci a velcí antikomunisté aby se pozdeji ukázalo ze se hlásili do KSC a jejich príhláska byla odmítnuta. Takze skutecne nestraníci byli, ani nemuseli lhát. To jen tak na okraj.
Avatar - white label
24. 11. 2015 23:59
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Napsal jsi snad něco jiného, než "jeho jméno"?
"Zjistit si o nekom... jeho jméno není "čmuchání"."
Zjišťovat si tu o lidech nejen jejich jména, ale i to odkud jsou, co dělají apod. je čmuchání jako kráva. Prokazatelně tady čmucháš, tak aspoň nelži, fňukale.
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Takze zjistit si jméno cloveka který nekoho jiného bezduvodne prasácky urází je Ok a vedet obec kde bydlí ne?

Tobe uz fakt hráblo, ale porádne.

Pokud si najdu jméno primitiva který me pod rouskou anonymity primitivne uai tak jako ty tak je úplne normální ze vidím jméno obce a prípadne firmy. To není zádné čmuchání nezávisle na tom jak to vypatlanec jako ty nazývá.

Krome toho tyto údaje bývají na jednom míste takze je tezko videt jméno osoby a nevidet pritom jméno obce. Ale logické myslení nikdy nebylo tvou silnou stránkou.

Co se týká konkrétne tvé osoby tak tys tady na ACZ diskusne vyrvával jako dobrou zmrzlinu v Roznove prodávás.

Jinak mezi námi, ta tvoje zmrzlina není zádný zázrak.
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Vítej vypatlaný Manexi. Mám pocit ze jsem s tebou mel zu jednou "cest". Píses málo, ale kdyz neco napíses tak to stojí za to. Okamzite se katapultujes na jednoho z nejvetsích vypatancu a lháru tohoto webu. A to je co ríct.

Pro tvoji informaci - z tech tvých slintu nesedí vubec nic, takze je v tom asi deset lzí.

Pro me je zajímavé ze lidský odpad jako ty a tobe podobní (treba ti dva vypatlánci kterí ti aplaudují) nemás problém, ba dokonce más potrebu rozsirovat pomluvy a lhát aniz bys z toho co tvrdís mohl cokoliv prokázat.

Pokud cokoliv z toho co jsi napsal muzes prokázat tak sem s tím. Jinak jsi vypatlaný lhár.
24. 11. 2015 21:04
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
milý Gilgite, nevim jak mam dokázat svoje představy, ale to, jak vytříbeně jsi se proti nim ohradil, to stojí opět za to. Myslím, že jsme spolu už měli tu "čest" a tenkrát to byla celkem slušná diskuze, nicméně od té doby to s tebou šlo od desíti k pěti (nebo spíš nule?). Prostě jsem chtěl jen poukázat na to jak z kopce to s tebou jde - inteligentovi by to možná dalo impuls k sebereflexi, bohužel u tebe to asi neklapne...
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Vypatlánku, ty nevís jak más dokázat svoje predstavy? To je jednoduché. Nepomlouvat jiné lidi sírením údajných "představ" pro které nemás zádné dukazy. Ovsem kdyz se ti vytkne ze lzes tak to jsou jenom "představy".

Pokud o me odpad jako ty napíse ze to se mno slo od desíti k peti nebo spís nule tak je to pro me jen kompliment. Predstava ze neco jako ty by se mnou souhlasilo není moc príjemná.
24. 11. 2015 21:21
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
mysli si co chceš, jen jsem chtěl upozornit na to, že kdyby zdejší diskuze byly prosty věčných urážek a invektiv tak by to bylo lepší. Bohužel to sklouzlo opět přesně tam kam jsem nechtěl...
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 21:23
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Byly doby, a není to tak dávno, kdy jsi tu měl dost velkou část přínosných příspěvků, a menší část urážek, často i vyprovokovaných druhými.
Teď je ten poměr jiný, asi 99:1.
Včera jsi něco prohlašoval. Asi by ti ta přestávka prospěla.
24. 11. 2015 21:47
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
jj, pamatuju si s ním celkem slušnou diskuzi na úrovni kde padaly normální argumenty (bylo to ještě za origo Gilgita) a nebyl problém, každej má svůj názor a řekl své argumenty - normální diskuze. To co ale předvádí poslední dobou.... :no:
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Kdybys psal slusné príspevky, tak bych ti na ne slusne odpovídal.

Tvoje zvratky z 19:10 jsou snuska vylhaných pomluv a podle toho jsem ti odpovedel.
24. 11. 2015 21:54
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
jojo, zvratky, to tu ještě nebylo... :yes: :yes: :yes:
edit: já byl ve svém dnešním prvním i druhém dnešním příspěvků myslím velmi slušný - aniž jsem si to zasloužil tak jsem si hned schytal vypatlánka a slinty...zase ti to argumentačně pokulhává ;-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Tvuj príspevek z 19:10 povazujes za normální diskusi? To myslís vázne?

Co más proti slovu zvratky? Na ty tvoje prolhané pomluvy to perfektne sedí.
Avatar - white label
24. 11. 2015 22:10
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jestli ti vadí hlavně to, žes např. neměl Žigula, ale Moskviče, nebo máš místo i30, i20, tak on tohle určitě v klidu vezme zpět... ;-) >:-[]
24. 11. 2015 22:15
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
už jsem si to jednou představil a nehodlám to měnit... ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2015 22:22
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Nechci ti vůbec kecat do tvých představ, menší problém je zřejmě pouze v tom, že jejich detaily se neshodují s jeho představou. :-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Dva vypatlanci - white label a manex - si s uznáním poklepávají po ramenou, nejméne jeden dalsí se jeste pridá. Tak si to chlapci uzijte. >:D >:D >:D

Jo a Žigul je patvar nezávisle na tom ze ho hodne lidí pouzívalo.
24. 11. 2015 22:29
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
konečně aspoň jedna přínosná věta v těch hromadách hnoje Gilgite - gratuluji! :yes:
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Zdá se ze se do toho zamotávás porád víc, psychopate. (pozor, nové Slovo, hned si ho zaüis abys na to nezapomnel) >:D >:D >:D
24. 11. 2015 23:33
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
psychopatie je antisocialni porucha osobnosti - vzhledem k tomu jak se tady chovas k velkemu mnozstvi lidi bych byt tebou tohle slovo nepouzival ..
Avatar - white label
24. 11. 2015 22:41
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
No jo, Žigul je naprosto nepřípustný patvar, zvlášť v podobné diskusi, zatímco co tvé příspěvky plné slintů, vypatlanců/vypatlánků, odpadů atd. jsou jazykově i obsahově průzračné jako studánka... >:-[]
24. 11. 2015 22:43
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
ale no tak, musíme zkusit i pozitivní motivaci ne? ;-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Muzes tady psát tolik slintu kolik chces. Slovo Žigul je patvar, na tom tvoje slinty nic nezmení.
Avatar - white label
24. 11. 2015 23:50
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
A napsal jsem snad někde, že není??? Jde o to, že u druhých bedlivě sleduješ kdejaký, naprosto nepodstatný, "patvar" (v tomto případě běžný hovorový výraz) a přitom se tu sám pravidelně vyjadřuješ jako primitiv!
A nejen podle této reakce už ti to začíná přerůstat přes hlavu. Evidentně píšeš rychleji, než myslíš, a to přesto, že nijak zvlášť rychle nepíšeš.
24. 11. 2015 22:28
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
pssst, on představy nemá, jen pravdu... ;-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Tvuj príspevek z 19:10 povazujes za normální diskusi? To myslís vázne?
24. 11. 2015 22:12
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
můj příspěvěk z 19:10 byla pouze reakce na ubohost tvých reakcí nejen na moje slušné příspěvky - nemyslím si, že by bylo tak těžké to pochopit...
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jo tak já jsem ten spatný a tvoje primitivní pomluvy jsou ty dobré protoze ty prece reagujes na toho spatného. >:D >:D >:D

Dost se ti to v hlave pomíchalo, vypatlánku. >:D >:D >:D
24. 11. 2015 22:30
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
použij google a zjisti si rozdíl mezi představou a pomluvou, dost by ti to pomohlo... ;-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Pouzívás formulace "predstava" abys dosáhl efektu pomluvy. Kdybys aspon to dokázal priznat tak bys nebyl tak velký odpad jaký bohuzel jsi.

Ale na to nemás "gule". >:D >:D >:D
24. 11. 2015 23:28
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
pche, vubec nic jsi nepochopil. Ty tu vsechny urazis, utocis na ne a prijde ti to v poradku a pak nakonec jsi precitlively na pouhou predstavu o tom kdo by se mohl skryvat za nikem který se chová tak jako ty... Uprimne to ty nemas gule tady priznat ze se proste nechovas uplne koser... ;-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Takze kdyz napísu, že když tak vidím tvé vystupování tady tak že si představuji co to je asi za člověka, a svoji představu popísu tak ze te vidím jako vypatlaného psychopata tak to bude v porádku? Slusne a korektne? Podle tebe evidentne ano. >:D >:D >:D
25. 11. 2015 10:19
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jasne ze je to v poradku, koneckoncu to neni nic jineho nez to cos uz o me prohlasil jinde...takze mam trochu obavu, ze ti chybi predstavivost ;-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Az na dva príspevky (v obou prípadech reakce na nick Mariachi) jsem ve vsech dnesních diskusích reagoval jen na vypatlance kterí se do me navází, prípadne na dotaz jiného nicku. A to snad jeste muzu.

Ale to co jsem vcera prohlasoval je mysleno vázne. To co bylo dnes je takové dobíhání, neco jako setrvacnost. Já to tady vázne zásadne omezím protoze nemám duvod si spinit ruce s odpadem o který by si clovek v normálním zivote ani neotrel boty.

A nemám duvod sem ani dávat nejaké podrobnejsí informace o automobilovém prumyslu, vetsinu to totiz nezajímá. A psát sem neco za co me jinde platí a nechat si za to nadávat od kdejakého vypatlance? Na to nemám duvod.

Jp a co ríkás treba na príspevek takového "slusnáka" Manexe z 19:10? Zhruba deset vylhaných pomluv, jedna nemsyslnejsí nez druhá, ale beda kdyz tomu pánovi na základe jeho slintu napísu co si o nem myslím. >:D >:D >:D

Takze zádný strach, zásadne omezím mé úcinkování na ACZ tak jak jsem napsal a moc me tady neuvidís. Dnes me jenom vytocila ta odpadová novinarina v zálezitosti Hyundai a reakce místních vypatlancu. Musím si zvyknout na to ze s tím odpadem nemá smysl ztrácet cas. Kdo chce kam, pomozme mu tam.
24. 11. 2015 23:37
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Ahoj IPO/Gilgite,

Nejsem příliš znalý automobilového průmyslu, spise jen fanda do aut, ktery testy vnímá spise jako porovnání toho, co sam vyzkouší. Ostatni beru jako základní informace pro laiky, ne nepodobné me samotnému. Ale pohybuji se na tomto serveru de facto od jeho počátku a velmi me mrzi, jak se degradovali zdejší diskuze. Sice nepřispívám, ale velmi rad ctu zajímavé blogy a take diskuze.

A to je jadro pudla.

To co se v diskuzich v posledni dobe děje, neni normalni. Kdysi tady diskutovali lide jako Marko (apropo, kde je mu konec?) atd. Dnes? Vzajemne napadání, osočování, urážky...sorry, ale obecne hnus, ktery se mi nelíbí. Bohuzel musim konstatovat, ze k tomu nemalou měrou prispivas. A z pohledu četnosti nemas uplne nejčistší svědomí, co si budeme nalhavat. Tim, ze nepřispívám, nemam zadne sympatie/antipatie vůči komukoliv z pohledu diskuzi, tak si troufnu říci, ze nikomu nenadrzuji. Zkus chlape jit do sebe, vyje...kašlat se na ostatni a přispívat smysluplně, tak jak to umíš. Vsichni to ocení, začnou diskutovat, tak jako pred X lety a bude tady zase krasne. V soucasne dobe tomu fakt nepřispívám a to si muzes o tomto webu myslet co chces. Jestli je na houby a tak strasne Te to se..štve, tak bud tady nechod, nebo zaloz svůj. V cem je problem? Problémy řeš s redakci, ne v diskuzi. Tam Ti nikdo nepomůže...

Neumím to jinak vyjádřit, ale jako jednoho z návštěvníků me to vadí, mrzi a je to skoda, vcetne Tvých znalosti a znalosti vsech ostatních.

Holt...my jsme ti, kteri ukazuji určitou kultivovanost diskuzi a umime se odprostit od invektiv, nereagovat, umet vyhlásit "mír" atd.

Tot vse co jsem chtel rict, popremyslej co s tim, vymysli setkani, ktere tady chlapi pořádají, obháj sve nazory, pocity a ja nevim co vsechno. Pak bude klid, zbytek idiotů pujde do...no vsak vis kam.

Snad to padne na úrodnou pudu, ale uprimne se obavam, ze...mi odpovís tak, jak mas ve zvyku. Doufam, ze se mylim, ale Tva pověst Te předchází :-)))

Zdar
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Pláces dobre ale na cizím hrobe. Kdybys tvuj dojemný príspevek adresoval více lidem tak by se to dalo brát vázne. Vzhledem na to ze to adresujes jenom me tak jsi pro me plácal. A to je jeste receno velice slusne.
25. 11. 2015 07:36
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Tak v mnohém má pravdu a bylo by fajn, kdyby ses nad tím zamyslel. Upřímně mě nebaví pod každou diskusí číst tvoje nadávky ostatním. Normálně na to nereaguji, ale už je toho prostě moc ;-\
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Dobre vedet ze u ostatních ti jejich nadávky nevadí. To nepotrebuje dalsí komentár.
25. 11. 2015 10:28
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Dobré vědět je to, že nikdo jinej to tady nehrotí tak moc jako ty posledni dobou... Jasně, že jsou tu další co někoho uráží a do někoho se věčně naváží - ale ne pod každým článkem a za každou cenu, tak jako ty...
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
"pod každým článkem a za každou cenu" - a zase lzes. >:D >:D >:D
25. 11. 2015 10:44
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
no dobrá, trošku jsem si zapřeháněl, jsou články pod kterými se žádná diskuze nerozvine - není do koho se navážet.... Mimochodem, to že někdo lže říkáš už stejně často jako Babiš a u něho je to taky silně důvěryhodné ;-) :yes:
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
To že někdo lže říkám v prípade že někdo lže. To ze se to vypatlaným lhárum jako tobe nelíbí je jasné.
25. 11. 2015 11:24
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
hehe, to fakt nema smysl >:D
Avatar - _Karel_
25. 11. 2015 17:57
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Najde se z poslední doby článek, kde jsi se zúčastnil, a obešlo se to bez nadávek z tvojí strany?
24. 11. 2015 23:39
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jo, sorry za překlepu, pisu z telefonu a ty korektury :-)
24. 11. 2015 23:54
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Karel :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
25. 11. 2015 07:21
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Jen taková malá poznámka a otázka. Mnohdy tu za své praktiky býváš označován za agenta STB, donašeče, čmuchala atd... z dob komunismu a taky si na to byl mockrát tázán. Tvá odpověď byla, že si donašeč nebyl a ani být nemohl i kdyby si chtěl.....

Ty jsi komunismus nezažil že? Nebo jen krátce jako dítě... Nepředpokládám, že by si tu o sobě něco prozradil, ale vůbec to nemyslím zle, také jsem v těchto dobách žil jen 2,5 roku svého života.

Je to tak, že jsi mladší ročník? :-)
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Vázne tady o sobe nechci nic psát. Není tady na to prostredí.
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 10:25
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Ani nemusíš. Nikdo o to nestojí, zatímco ty čmucháš a slídíš o stopéro >:D >:D >:D
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Zase otravujes, vypatlaný nateraci? >:D >:D >:D
26. 11. 2015 23:13
Re: studenti co jsme rozháněli se asi mstí
Měli tam bojlery, asi deset tisic tam měli těch bojlerů. A měli sedum prasat! Prostě. Buď víc a nebo bez Antona.
24. 11. 2015 16:30
vladimireodstup.cz/
Kdyby to nekoho zajimalo:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - hedvin
24. 11. 2015 16:47
Re: vladimireodstup.cz/
ti do toho dali velký úsilí. Asi jim to vážně stojí za to, nebo je potopí a už nikdy neprodají ani kšiltovku Hyundai
24. 11. 2015 16:49
Re: vladimireodstup.cz/
Rozhodně se tedy to trestní oznámení dalo napsat jiným fontem než Calibri a určitě se dal vymazat ten hypertextový odkaz. Ale tak jasně, jde o obsah...
24. 11. 2015 20:31
Re: vladimireodstup.cz/
A mně se Calibri líbí, zvlášť řez light :-)
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 16:51
Re: vladimireodstup.cz/
Sám jsem zvědav, jak to dopadne. Že nás tu korejci mají za opice, je pravda. Že posledním kvalitním Hyundai byl můj Poník, je taky pravda.
24. 11. 2015 17:59
Re: vladimireodstup.cz/
Pěkný, podle té první fotky na tom webu to vypadalo, jako by VV jezdil v Opelu Insignia >:D :yes:
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 20:37
Re: vladimireodstup.cz/
Tolik krásy na jednom místě co ?:D Škoda, že nepřijeli v IX35tkách >:D
24. 11. 2015 22:08
Re: vladimireodstup.cz/
Svata prostato nestras!!! 8-s
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 20:33
Re: vladimireodstup.cz/
Pěkný fotky, vedle chodim na sushi >:D Ani sem nevěděl, že je tam Hjondé >:D
24. 11. 2015 20:44
Re: vladimireodstup.cz/
Tak bacha, ať tě příště nepřejedou Ozzy, až bude VV zas prchat z kanclu >:D
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 20:48
Re: vladimireodstup.cz/
To by byla ostuda nechat se přejet vv :d na diskuzi bych si už neskrtl :d ještě že tam jezdí i metro a nemusíš přes to parkoviště :d
24. 11. 2015 20:59
Re: vladimireodstup.cz/
>:D >:D :yes:
Avatar - Andrejka89
26. 11. 2015 08:46
Re: vladimireodstup.cz/
snad ty korejské nesmysly zavřou celé, nejen slizkého kima
24. 11. 2015 17:06
a timhle se fakt
bude nekdo zabyvat?
Rozbalit vlákno
1
24. 11. 2015 19:42
Re: a timhle se fakt
Pokud jde o úplatek, tak určitě. Je to trestný čin ;-)
Avatar - demonicus
24. 11. 2015 20:10
Přesně tohle
Přesně tyhle spory jsou důvodem, proč jsem se vykašlal vůbec přemýšlet nad koupí Hyundaie, když jsme sháněl novou káru. Prostě se mi to příčí z obou stran - i přístup prodejců i přístup Hyundai.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JirkaV8
24. 11. 2015 21:31
pofiderní slizouni s kolotočářskými výrobky
Ipa je nervózní protože může mít šéfa v base >:-[] To sdružení pofiderních slizounů prodávající kolotočářské výrobky mi nebylo nikdy symaptické. Hovnaj né :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
24. 11. 2015 21:45
Re: pofiderní slizouni s kolotočářskými výrobky
Jirko, kolik ti je? Jestli těch 8, tak se s tím snad dá ještě něco dělat...
I když, zrovna já mám teď (shodou okolností) osmiletou dceru a ta je proti tobě naprosto dospělá už teď.
:*) ;-)
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 21:49
Re: pofiderní slizouni s kolotočářskými výrobky
>:D
24. 11. 2015 22:07
Re: pofiderní slizouni s kolotočářskými výrobky
>:D :yes:
Re: pofiderní slizouni s kolotočářskými výrobky
Jiríku, pekne zapadás mezi zdejsí diskusní odpad. Jen tak dál, ACZ se rozvíjí tvým smerem a vetsina zdejsích diskuteru nad tím hýká blahem. >:D >:D >:D

white Label to jenom hraje. Ve skutecnosti je to stejný odpad jako ty, jenom se elegantneji vyjadruje. Tak jen tak dál, houst a vetsí kapky. Más tady diskusiho kamaráda, shodou okolností taky Jiríka, který je mentálne na tvé úrovni. Tak si to hosi uzijte.
25. 11. 2015 08:36
Tady to zase vypadá...
Koukám, že se tu sešla celá antikorejská sekta >:D
Rozbalit vlákno
2
25. 11. 2015 08:49
Re: Tady to zase vypadá...
Tak pravil člen Kultu šikmého Háčka >:D