Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V Anglii objevili Ameriku: Podle BBC prý VW Passat pozná měřící cyklus!

I českými médii dnes proskočila zpráva jako hrom. BBC dokázala „zblbnout“ Passat, který pak v porovnání s laboratoří vykazoval víc než dvojnásobné hodnoty škodlivých látek.
Zpět na článek
24. 11. 2015 20:12
24. 11. 2015 20:24
24. 11. 2015 20:32
24. 11. 2015 20:41
24. 11. 2015 21:41
25. 11. 2015 09:04
25. 11. 2015 10:42
24. 11. 2015 20:55
24. 11. 2015 21:05
24. 11. 2015 21:21
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 10:36
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 11. 2015 22:21
24. 11. 2015 22:31
24. 11. 2015 23:04
25. 11. 2015 00:19
25. 11. 2015 02:08
24. 11. 2015 20:06
Odpad
Až teraz som plne pochopil význam výrazu "novinársky odpad". A takýto žvást vypustí do sveta šéfredaktor ACZ... Sorry, chce sa mi grcať. 8-s
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ja Prvni 123
24. 11. 2015 20:12
Re: Odpad
Ano.. auto.cz je skutečný odpad nejhrubšího zrna... chodím sem ze zvyku.
Stále doufám vge zlepšení - a denně si to vyčítám.
:-(
25. 11. 2015 10:35
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
jj
DÍKY (š)MADE IN GERMANY VW DÍZLGLEJT [odkaz] PŮJDOU VŠECHNY RAKOVINOMETNÝ [odkaz] DÍZLPOPELNICE [odkaz] DOŠROTU !! , nikoli do bazaru ... [odkaz]

ČEST JEHO PAMÁTCE [odkaz] ÁÁÁLELUJA !! [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
24. 11. 2015 20:13
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
Hele, bylo ve zvyku, že zhodnocení situace se ujmul jeden člověk.
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 20:22
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
On přijde ;) Ale tento článek je už zase snaha tnout do živého a přiživit kliky na reklamy :-) A to jsem redakci chválil, že se k dieselgate vyjadřuje lépe, tohle je bulvár >:D
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 21:05
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
ve chvílích jako je tato začínám věřit, že palcuje redakce, tak jako zkopírované plné texty klikaček.
24. 11. 2015 21:58
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
Taky bych byl rád, kdyby nějaký z palců dolů vyjádřil svůj názor ;-)
24. 11. 2015 22:04
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
Já to nebyl, ale říkám si občas tu samou věc co Karel. Možná to není náhoda, každopádně ruším elek. komunikaci a sejdeme se v konspiračním bytě.
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 22:14
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
>:-[] za 5 minut
Avatar - white label
24. 11. 2015 22:56
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
...klidně třeba u mě! >:-[]
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 11:04
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
To bylo příliš konspirační.... tak jsem si raději zašel na kolínko a to předčilo svou konspirativností vše. :-)
25. 11. 2015 08:09
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
AdBlock...
Re: SOUDRUZI PŘIZNEJME SI TO OTEVŘENĚ ...
Kukuricníku, jak správne napsal Ozzman tak jsem prisel, Ale jenom proto abych tobe i dalsím ctenárum pogratuloval k tomu novinárskému odpadu který ctete. Uzívejte si Machalu a odpadové clánky na ACZ. >:D >:D >:D

A ty kukuricníku to neprehánej s konzumací kukuricných výrobku. To znecistení zivotního prostredí máte na Frýdecko-Místecku stále pomerne velké a k tomu ta kukurice v kapalné podobe, to ti nemuze delat dobre.
24. 11. 2015 20:24
opět a zase
kdy profesionální automobilový žurnalista pochopí, že měření něčeho jako reálné emise v provozu je sice možné, ale není to s čím porovnat, protože pro to neexistují stanovené limity ani procedury. Jakákoliv srovnávací měření aby byla opakovatelná musí být prováděna v laboratořích. Samozřejmě pokud vezmeme v potaz takové odborníky jako jsou v IHR, kteří nám bez uzardění vpálí blud, že emise NOx lze měřit s analyzátorem, který dokáže měřit pouze NO, protože jiný nemají, a NO2 je tam tím pádem stejný podíl tak se pak vlastně nedivím.
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2015 20:32
vw
to zjistil Arthur C. Clark....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 20:41
opravdu?
Já jsem tedy z článku na idnes pochopil, že šlo o měření podle euro cyklu, jen před druhým měřením důkladně zahřáli motor, aby ošálili podvodný software.

"Laboratoř v testu prováděla zkoušky podle norem Euro 5, jejichž dodržení je propustkou na evropský trh. Nejdříve se striktně řídila testovacími pravidly, která stanovují povolenou rychlost, dobu jízdy, zatáčení i čas. Podle toho software poznal, že je vůz testován a mlžil.

Napodruhé si však laboratoř stanovila vlastní pravidla a před testy vůz prohnala velkou rychlostí, typickou pro dálnice. Ještě horký motor však tentokrát při zkouškách propadl - vyprodukoval 435 mg/km oxidu dusíku, limit EU je přitom 180 mg/km. Software si v tomto případě myslel, že je vůz v reálném provozu. Automobilka Volkswagen na základě upozornění BBC připustila, že tento automobil obelhával emisní testy. „Když jste spustili druhý test, popsaný jako horká zkouška, automobil nerozpoznal, že je v testovacím prostředí a změnil svou emisní strategii,“ uvedla firma"

Zdroj: [odkaz]

Takže jak to bylo, pane Machalo?
Rozbalit vlákno
3
24. 11. 2015 21:41
Re: opravdu?
Mistni kkt ani nenapsali, jak BBC, ktera ma miliokrat vyssi reputaci, test provedla. Pak by nylo jasne, ze jde o novou informaci. Tj. ze sw obelhaval nejen podminky v USA, ale testy v EU.
Avatar - TeeJay
25. 11. 2015 09:04
Re: opravdu?
Díky za info, já totiž nějak nepochopil, o čem tenhle článek vlastně byl. :-O

Každopádně dobrá práce od BBC. :-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 10:42
Re: opravdu?
...by mě zajímalo, co vede palcíře k minusům v tomto případě. ;-) :-!
24. 11. 2015 20:55
Dvaapůlkrát?
Tak to je docela troškař.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 20:57
Re: Dvaapůlkrát?
je na case presedlat na benziny ;-) ... ale pre niektorych plati ze lepsie neskoro ako nikdy .... ja som rad ze tato "doba dizlova" sa uz blizi ku koncu... :yes:

verim v navrat bezninov na vyslnie ... benzin v kombinacii s elektormotorom uz posle dizle do automobilvej historie to sa vsadim ... je to len otazka casu... mozno najblizsich 5-10 rokov... a konecne si vydychneme :yes: a testy dizloveho picanta alebo kabria od MB uz budu len prehistoricky vtip
24. 11. 2015 21:32
Re: Dvaapůlkrát?
Jestli někdo půjde první do penze, tak to budou benzínové motory pokud se elektrám podaří vyřešit současné slabiny v podobě dojezdu, doby nabíjení, ceny baterek, sítě nabíječek, ekologii a kapacitu výroby baterií etc. Diesel bude dál žít minimálně v dodávkách, nákladních autech, lokomotivách a lodní dopravě daleko déle. Jestli bude diesel v Picantu nebo nebude je z pohledu celosvětové produkce škodlivin zcela marginální otázka, stačí aby českou krajinou projel jeden superčistý diesel v supermoderních nákladních lokomotivách Českých drah a ani milion dieselových Picant se nevzmůže na produkci stejné porce škodlivin. ;-)
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 21:43
Re: Dvaapůlkrát?
v polnohodpodarskych a nakladnych strojoch dizle urcite budu aj nadalej... lebo prave a jedine tam mi davaju zmysel .... ved inak to som pisal aj ja sam uz neraz... je uplne jasne ze tam benziny nebudu ...... ale v osobakoch a v meste je dizel nevhodny ... a je len otazka casu kedy ho nahradi kombinacia benzin + elektromotor ....

uz niekolko automobiliek upusta od vyvoja dizlov... samozrejme neprejavi sa to hned zajtra rano ... ale za 5 rokov uz kazdy pochopi ze dizel v osobakoch to uz ma za sebou :yes:

ja na case otvorit oci... a dat si dole ruzove bryle zanesene od dizloveho sajrajtu ;-)
24. 11. 2015 22:19
Re: Dvaapůlkrát?
To jsou řeči jak na prvního máje, diesel za 5 let v osobních autech v Evropě samozřejmě bude, jestli se jeho podíl pohne o dvě či tři procenta dolů či nahoru je nepodstatné. Ono bude stačit aby nastal nějaký klimatický šok, třeba extrémní sucho nebo naopak nějaké záplavové deště a uvidíš jak opět začne šílenství ve snižování emisí CO2 a pak klidně mohou diesely zase naběhnout na vlnu zájmu, protože základní fyzikální podstatu a sice, že benzín má vyšší emise CO2 nejde o***. Omezení dieselů "jen" na nákladní dopravu vůbec nic neřeší. A ty automobilky, které upustily od vývoje dieselů mi vyjmenuj, když vezmu ty podstatné pro složení evropského autoparku, tak VW vyvíjí, Ford vyvíjí, Renault vyvíjí, PSA vyvíjí, Opel vyvíjí, Fiat vyvíjí, Mercedes vyvíjí, BMW vyvíjí. Pro toho kdo nejezdí jenom kolem komína je diesel pořád alternativa.
Avatar - Ada je zase tady
25. 11. 2015 08:34
Re: Dvaapůlkrát?
Za 5 rokov bude po jadernej vojne a vsetkym nam uz bude jedno vsetko... 8-s
24. 11. 2015 22:01
Re: Dvaapůlkrát?
Ok, dieselove picanto je blbost, ale proc vztahovat tu nenavist na vsechny diesely. Ja jezdim oba motory. Diesel OK ale jen mimo mesto a proto mam ten benzin kterej trapim po meste. Kazdy jezdeni po meste, nejen pro diesel, je trapeni. Me ta histerie v soucasny dobe okolo dieselu prijde fakt prehnana.
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 22:07
Re: Dvaapůlkrát?
ja pisem o nevhodnoti dizlov v osobakoch a v meste.... vcelku slusne ... doba dizlova je uz na konci ;-) bez ohladu na to ci sa to niekomu paci alebo nie

v meste je dizel absolutne najnevhodnejsia kombinacia aku mozes mat "pod zadkom" a je jedno ci je to picanto alebo X5 .... ;-) to uznas sam

teraz uz bezim ... este mi bezi futbal ;-)
24. 11. 2015 21:05
Re: Dvaapůlkrát?
A to bylo v testu NEDC?Tedy myslím způsob jízdy?
Tudíž změněn parametr,studený či zahřátý motor,2wd nebo4wd?
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2015 08:44
Re: Dvaapůlkrát?
Dvaapůlkrát překročit povolené emise ve standardním NEDC je dost. Kdyby to bylo dvaapůlkrát v běžném provozu, svedu to na rozdílné používání auta a zastaralost NEDC, ale protože dvakrát projeli ten samý test a stačilo "jen" zahřát motor, je to švindl.
Edit: Nějak nechápu, proč za podloženou pravdu dostávám mínusy. Lidská hloupost se zjevně snaží přestoupit na vyšší úroveň.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 11. 2015 21:21
Pre pana sluzbokonajuceho "redaktora"
Davam do pozornosti toto:

"It could have huge implications for the company, which says it is still yet to determine whether the cheating software even breaks the law in Europe."

Ak si prelozite citovanu vetu, hadam pochopite, preco je test BBC dolezity.

P.S. Je vskutku trapne, ze prave auto.cz sa v tejto teme snazi zosmiesnit prave BBC.
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2015 21:27
To je opravdu vrchol
Dát k tomuto článku odkaz na článek o konci ''humbuku'', který tvrdí pravý opak!

Proč asi vyšly testy VW / Škoda od ADACu tak ''dobře''.
Nepoznal náhodou SW, že je na zkušebně???

[odkaz]

Pane redaktore, pořád to považujete za humbuk???
Možná objevili Ameriku pro Vás :-)
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2015 21:44
za pana machalu je mi stydno
autor článku
buď text bbc nečetl
nebo neumí anglicky
nebo text vůbec nepochopil.

jinak si ten blábol nejde vysvětlit. totéž platí pro všechny ty, kteří tu hlasují v hodnocení příspěvků. a ti, kteří na nesmyslnost komentáře upozorńují palcují dolu. buď jsou hloupí nebo nemají informace nebo pracují pro koncern.

je mi to líto, ale bbc ukazuje, že bez šidítka vw a teda i škodovky nemaj šanci plnit emise a jsou tak v mnohem větším průšvihu než se dosud soudilo. nikdo nic takového dosud nezjistil a nenapsal.

to, že tu vychází takovéto výkřiky jako hlavní zpráva poměrně velkého motoristického webu, je jen ukázka toho, jak nízká kvalita lidí na auto.cz je. a to jsou ti lidé, kteří nám radí, jaké auto si koupit.

fakt by mě zajímalo, jestli tenhle článek budete mít koule smazat nebo dokonce se za něj omluvit.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - _Karel_
24. 11. 2015 21:48
Re: za pana machalu je mi stydno
:yes: :yes: :yes:
Re: za pana machalu je mi stydno
Ale no tak. Nepomlouvej redakci. Jsou to vzdelaní, kvalitní a nestranní novinári kterým zálei výhradne na tom aby rychle, kvalitne a objektivne informovali své ctenáre. Ti chlapci nelitují námahy a casu které venují resersím, mediálním terminum, kontaktum s lidmi z branze jenom aby mohli svým zákazníkum, tedy svým ctenárum, predlozit co nejkvalitnejsí dílo. Redaktori ACZ v cele s jedním z nejlepsích novináru Ceské republiky panem Machalou prísne dodrzui etický kodex novináre, dávají pozor aby jejich clánky neobsahovaly ani náznak stranení nejakému vyrobci a metody primitivního bulváru jim jsou cizí.

Znás nejaké lepsí médium o autech. Samozrejme ze ne protoze zádné neexistuje. Tak místní redaktory nepomlouvej. Za svoji práci si zaslouzí podekování a lásku nás vsech, ne primitivní urázky.

Pane Machalo, jménem vsech slusných ctenáru ACZ Vám dekuji za Vasi kvalitní, objektivní a neúnavnou práci pro blaho nás ctenáru. Vyridte prosím srdecné pozdravy Vasim redaktorum, ale i grafikum a samozrejme vedení celého vydavatelství.
Avatar - Ada je zase tady
25. 11. 2015 08:30
Re: za pana machalu je mi stydno
Gilgite, pochop už konečně, že psát v češtině čárky, ale ignorovat háčky je prasárna, která trhá oči. Jsi evidentní negramot. :no: :no: :no:
Re: za pana machalu je mi stydno
Adolfe, trhni si nohou. >:D >:D >:D
25. 11. 2015 08:58
Re: za pana machalu je mi stydno
co tu zase delas? 23.11. jsi teatralne odchazel a od ty doby tu zase vysedavas a urazis kde se da. chlapaku...
25. 11. 2015 09:41
Re: za pana machalu je mi stydno
Gratuluji k tvému patnactému a opět naprosto zbytečnému příspěvků na těchto stránkách.
Re: za pana machalu je mi stydno
Trhni si nohou, odpade,
25. 11. 2015 11:16
Re: za pana machalu je mi stydno
ze ty bez toho nemuzes byt, vid. je to vasen, je to rozkos... je to zavislost >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 10:36
Re: za pana machalu je mi stydno
Ada, do tvojej pozornosti davam tvoj prispevok.

"Ada je zase tady dnes 08:34
« Re: Re: Re: Re: Dvaapůlkrát?
Za 5 rokov bude po jadernej vojne a vsetkym nam uz bude jedno vsetko..."

Chybajucu interpunkciou zdovodnis cim? Ze si pisal velmi lamanou slovencinou?
25. 11. 2015 08:57
Re: za pana machalu je mi stydno
Blahopřeji. Nádherná sžíravá ironie, daleko lepší než prvoplánové urážky.
Re: za pana machalu je mi stydno
Jak ironie? To je mysleno zcela vázne.
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 10:41
Re: za pana machalu je mi stydno
No vidíš, taky sis ulízl kousek své slávy. Jsi druhotný produkt tohoto webu. Profesní syn pana Machaly.... spíše tolerovaný, udržovaný pro zábavu, trošku nechtěný. Myslím, že kdybys byl v novinařině alespoň z půlky tak dobrý jako ve čmuchání, tak bys ani neměl čas na tu tvou permanentní taškařici a to by bylo škoda. Takže, milá ipo, ať ti to jde i nadále tak dobře v práci jako doposud - byla by škoda tu o tebe přijít. >:D ;-)
PS: Domácí úkol - zkus ve svém okolí vyčmuchat kavárnu s červenýma židlema a vyčmuchej něco o vlastnické struktuře. :-)
Re: za pana machalu je mi stydno
Nudís, nateracský odpade. >:D >:D >:D
25. 11. 2015 10:58
Re: za pana machalu je mi stydno
a opet....

gilgite, proc jsi psal tak teatralni dopis na rozkoucenou, kdyz se od te doby s tvym pusobenim na diskuzich acz nic nezmenilo???
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 11:03
Re: za pana machalu je mi stydno
Má to drama v krvi.... >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 11:03
Re: za pana machalu je mi stydno
Jak to je s tím hřebíčkem a hlavičkou? ;-) ještě jsi mi neodpověděl, proč kolem mě čmucháš a slídíš. Pokud tě něco zajímá, tak se zeptej tak jak to dělají i ostatní.
25. 11. 2015 10:22
Re: za pana machalu je mi stydno
Nikdo nrzjistil, ze to bez siditek nepujde? A o cem se tady cely pul rok pise?
24. 11. 2015 21:52
evidentne banda
dostala instrukce.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
24. 11. 2015 22:21
Obrovský omyl
Myslel jsem, že článek psal Fokt. A ono ne... :no:
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2015 22:31
Uroven...
....clanku nedosahuje ani dna mistnich labilnich obhajcu podvodniku VAG.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
24. 11. 2015 22:54
Re: Uroven...
Naprosto souhlasím, za to tvůj intelektuální strop naopak přesahuje s obrovskou rezervou... :*) >:D
24. 11. 2015 23:04
Re: Uroven...
Je mi to lito labile, ale ten clanek zni jako bys ho napsal ty..... s kocovinou.
25. 11. 2015 00:17
Novinářká žumpa
Napsal jsem právě slušnou reakci na komentář zde a nejde odeslat - označeno jako "spam" To je nějaká nová obrana, když redakce nechce číst, co si o její práci místní myslí?
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2015 00:19
Novinařina
asi se zde nesmí používat slova jako redaktor, novinařina, žumpa, jinak to systém vyhodnotí jako spam
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
25. 11. 2015 02:08
Dno
Myslim, ze uroven zdejsich "clanku" prave klesla na sve historicke dno. Tohle evidentne napsal nejaky pologramota, ktery ma zjevne problemy s pochopenim psaneho textu.
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2015 07:16
Němečtí ekologové: Renault vypouští pětadvacetkrát více oxid
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ozzman
25. 11. 2015 07:23
Re: Němečtí ekologové: Renault vypouští pětadvacetkrát více
Tak přecijen to 1,6Dci není tak zázračné >:D Jezdilo to až moc dobře na to, aby to byla pravda >:D
Avatar - Anonym
25. 11. 2015 07:30
Re: Němečtí ekologové: Renault vypouští pětadvacetkrát více
Kdopak si to asi objednal u toho Deutsche Umwelthilfe (DUH) ??? Že by VW???? Nebo DUH jen tak od sebe měří emise a zrovna u Renaultu????
>:D

Nicco v jiné diskuzi dal tenhle odkaz, ten je taky vtipnej (proč to ti lidé asi dělají, když není podle místních znalců důvod se zbavovat aut bez DPF):
[odkaz]
25. 11. 2015 08:31
Re: Němečtí ekologové: Renault vypouští pětadvacetkrát více
naftak je proste problém na urovni ekologicky bomby a o to smutnejsi, ze provoz naftaku je zvyhodnovan téměř vsemi staty EU.
a problém to je i do budoucna, protože tyhle auta tady budou jezdit minimalne ještě 10-15 roku a zamorovat ovzdusi jedema.
tenhle konkretni jedomet s euro 6 s moznosti vjezdu do nizkoemisnich zon vypusti v realu tolik NOx, jako 25 benzinovych aut s euro4, tedy uz 10 let stary klumpry, co se brzo ocitnou na vrakovisti.
a jestli si mam vybrat, jestli tolerovat auto, který homologaci ziskalo nejakym podivnym zpusobem, ale limit v realu prekracuje "jen" 3x, a autem, který homologaci ziskalo sice cestnym zpusobem, ale v realu vykazuje 25x prekroceni limitu, tak budu tolerovat ten prvni pripad
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2015 08:50
Re: Němečtí ekologové: Renault vypouští pětadvacetkrát více
V tichosti bych zkusil totéž provést s moderními turbosekačkami. Asi bychom se divili...
Nedělám si totiž žádné iluze.
25. 11. 2015 08:58
Re: Němečtí ekologové: Renault vypouští pětadvacetkrát více
podovej se na tenhle graf:
[odkaz]

jsou tam prumerne hodnoty NOx jednoho benzinovyho motoru a 6 naftových.
ten benzinovej turbomtor (nissan xtrail 1.6DIG) není rozhodne symbolem pro ekologicky auto, ale i tak ma emise maximalne tretinove oproti nejlepsimu naftovému a je cca na 1/10 proti subaru s euro 6.
ano, jsou to spis nejake pomerove hodnoty, ale kazdopadne i to vypovida minimalne o tom, ze tenhle konkretni benzinovy turbomotor je na tom s emisema vyrazne lip, nez nejlepší merenej naftak
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2015 09:06
Re: Němečtí ekologové: Renault vypouští pětadvacetkrát více
Jen tě ještě doplním, to trojnásobné překročení není v reálu, ale v NEDC cyklu se zahřátým motorem. Tedy od reality stále dost daleko.
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2015 08:55
Re: Němečtí ekologové: Renault vypouští pětadvacetkrát více
V běžném provozu... Takže vzali auto, honili ho, co to jde a pak z toho vyvozují závěry... Ne, dokud nezveřejní nějakou prokazatelnou metodiku, ten test nemá vůbec žádnou vypovídající hodnotu. Spíš ještě zápornou, protože ukazuje, že ta německá lež je pravdivá a je třeba honem rychle vymýšlet způsoby, jak hodit vinu zase chvíli na někoho jiného.
25. 11. 2015 09:00
Re: Němečtí ekologové: Renault vypouští pětadvacetkrát více
v jinych testech testovali podle budouci WLTP, ktera ma byt za 2 roky, a tam tomuhle espace 1.6 dci 160 nameri 11x nasobne prekroceni soucasnyho limity.
a to se WLTP stále nepriblizuje realnymu provozu

[odkaz]
"Renault’s Espace Energy dCi 160 emitted over 11 times more NOx in the WLTC test"
25. 11. 2015 12:01
BBC za 5 let zjisti ze lide nelagalne odstranuji DPF
-
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2015 12:42
Podsuvný titulek článku vyvolal u mě niternou reakci téměř f
Slavný výrok Kanta zní
"Dvě věci naplňují mysl stále novým a vzrůstajícím obdivem, čím častěji a vytrvaleji se jimi přemýšlení zabývá: hvězdné nebe nade mnou a mravní zákon ve mně"
Bohužel, jak vidno, toto Kantovo vyjevení schopnosti člověka samosoudu spadá patrně do období, kdy slovo ještě mělo sílu a ideály se neprodávaly ve velkém hned vedle zavádějící lži.
Hanba! Je mi z toho smutno. Tohle není v souladu s mravním kodexem novináře.
Rozbalit vlákno
0