Do malého auta patrí variátor do veľkého klasický automat. Robot nieje ani komfortný ani spoľahlivý ani nemá výdrž ani servis nieje lacný. Záver je to kočkopes vymyslený len preto aby niečo bolo. Moje cvt majú cez 150 000km bez poruchy a na dvore mojho servismena stoja easydrive-y čo ostali stáť po 100 000km, detto smarty, fiaty selespeedy a podobné koniny. Nerozumiem logike dacie - ponúknem 1.8-2.0 benziny, k tomu lpg, klasiku automat a vybavené. Kludne by som si takého Dustera zobral.
v clanku sa pise ze ponukat sa bude tento robot v uplne genialnej kombinacii a to s tce a start stop systemom a modom eco.... zazdili to genialne len co je pravda ... kto ma byt cielovka dakejto dacie je aj pre mna zahada... asi to nebude ani dochodca ani student ... ani rodina.... ale chapem.. doba si ziada mody eco a robotov... uz aj v lowendoch .. kedze aj tu je snaha uz jazdit zadarmo
tiez tejto logike nerozumiem.. pritom staci dat tam klasicke automaty ked uz... a hlavne poriadne motory a je vybavene... ja verim ze ta vesta pride v lete aj k nam... ta s 1,6tkou a manualom bude parada ...
fandim dacii ale... tadial cesta nepojde.... vid genialne predaje niekdajsej C3 s robotom ... skoda no ;-\
Robota mám v Fiat 1,3 D Fiorino od roku 2012 a najeto bezmála 28 000, nevím jak jiné roboty ale neznám co je to cukání. Jediný problém co je tak je při táhnutí vleku cca 1,5 t, to je pak lepší přejít do manuálního režimu a řadit si sám. Robot je dobrá cesta, nemá ztráty jako hydrodynamický měnič. Variátor pokud nemá blokování poloh bude neustále přetáčet.
HDM je fajn, ale s 1,2 nebo litrem by to jaksi fakt nejelo. CVT je taky na pikaču, známý měl Murano koupeno u ofiko prodejce jako půl roku starý, najeto 12 000 km. Najel 110 a převodovka trmatadadá
Cukání u dvouspojky je jen blbě odladěný SW, u robota je to charakterový rys. S pár roboty jsem jel a to včetně Maserati >:D a všechny byly hrozné. Pomyslný vrchol představoval svého času Smart.
Já chtěl Smart svýho času taky, jako stylový popjíždědlo do města, ale po tom co mi kámoš ukazoval, jak tam při každém trošku větším servisním zásahu musí motor z auta ven, tak mě to přešlo. Trošku drahá údržba