Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia představuje robotickou převodovku Easy-R

Dosud bylo možné nejlacinější Dacie kupovat pouze s manuálem. Už brzy si ale budete moci také "zacukat" s robotizovanou převodovkou.
Zpět na článek
25. 11. 2015 13:31
25. 11. 2015 13:31
robot je na....
Do malého auta patrí variátor do veľkého klasický automat. Robot nieje ani komfortný ani spoľahlivý ani nemá výdrž ani servis nieje lacný. Záver je to kočkopes vymyslený len preto aby niečo bolo. Moje cvt majú cez 150 000km bez poruchy a na dvore mojho servismena stoja easydrive-y čo ostali stáť po 100 000km, detto smarty, fiaty selespeedy a podobné koniny. Nerozumiem logike dacie - ponúknem 1.8-2.0 benziny, k tomu lpg, klasiku automat a vybavené. Kludne by som si takého Dustera zobral.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
25. 11. 2015 13:46
Re: robot je na....
v clanku sa pise ze ponukat sa bude tento robot v uplne genialnej kombinacii a to s tce a start stop systemom a modom eco.... zazdili to genialne len co je pravda ... kto ma byt cielovka dakejto dacie je aj pre mna zahada... asi to nebude ani dochodca ani student ... ani rodina.... ale chapem.. doba si ziada mody eco a robotov... uz aj v lowendoch .. kedze aj tu je snaha uz jazdit zadarmo

tiez tejto logike nerozumiem.. pritom staci dat tam klasicke automaty ked uz... a hlavne poriadne motory a je vybavene... ja verim ze ta vesta pride v lete aj k nam... ta s 1,6tkou a manualom bude parada ...

fandim dacii ale... tadial cesta nepojde.... vid genialne predaje niekdajsej C3 s robotom ... skoda no ;-\
Avatar - 1975ak
25. 11. 2015 18:04
Re: robot je na....
Robota mám v Fiat 1,3 D Fiorino od roku 2012 a najeto bezmála 28 000, nevím jak jiné roboty ale neznám co je to cukání. Jediný problém co je tak je při táhnutí vleku cca 1,5 t, to je pak lepší přejít do manuálního režimu a řadit si sám. Robot je dobrá cesta, nemá ztráty jako hydrodynamický měnič. Variátor pokud nemá blokování poloh bude neustále přetáčet.
Avatar - Barrichello
25. 11. 2015 14:19
V německu už je v ofiko nabídce
u nás jako tradičně zas nic >:D

HDM je fajn, ale s 1,2 nebo litrem by to jaksi fakt nejelo. CVT je taky na pikaču, známý měl Murano koupeno u ofiko prodejce jako půl roku starý, najeto 12 000 km. Najel 110 a převodovka trmatadadá
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Individualita
25. 11. 2015 14:51
Re: V německu už je v ofiko nabídce
Já jsem zvědav na CVT u nového 1.5T Civicu...
Avatar - TeeJay
26. 11. 2015 09:37
Re: V německu už je v ofiko nabídce
Civic by CVT mít neměl, co jsem tak četl. ;-)
Avatar - Individualita
26. 11. 2015 10:57
Re: V německu už je v ofiko nabídce
Tím chceš říct, že v Evropě zaříznou automat?
Avatar - TeeJay
26. 11. 2015 15:08
Re: V německu už je v ofiko nabídce
V Evropě by měly být DCT.
Avatar - Individualita
26. 11. 2015 15:36
Re: V německu už je v ofiko nabídce
Není to dvouspojka pro motorky?

Jinak četl jsem nějaké teorie, že má nový Civic stát skoro jako Accord. Snad se to nevyplní...
25. 11. 2015 14:26
tak hlavne aby to necukalo
jako DSG
Rozbalit vlákno
4
Avatar - TeeJay
25. 11. 2015 15:17
Re: tak hlavne aby to necukalo
Cukání u dvouspojky je jen blbě odladěný SW, u robota je to charakterový rys. S pár roboty jsem jel a to včetně Maserati >:D a všechny byly hrozné. Pomyslný vrchol představoval svého času Smart.
Avatar - Individualita
25. 11. 2015 15:25
Re: tak hlavne aby to necukalo
Svého času jsem koketoval se Smartem Roadster a ten robot byl asi hlavní mínus :no:
Avatar - Barrichello
25. 11. 2015 20:33
Re: tak hlavne aby to necukalo
Já chtěl Smart svýho času taky, jako stylový popjíždědlo do města, ale po tom co mi kámoš ukazoval, jak tam při každém trošku větším servisním zásahu musí motor z auta ven, tak mě to přešlo. Trošku drahá údržba
Avatar - Individualita
26. 11. 2015 08:40
Re: tak hlavne aby to necukalo
Jo, ta autíčka mají smysl. Ale jak říkáš...