Novinky
Bude jim taky hrozit 18 miliard dolarů pokuty? Možná by mohlo i víc ne? Tohle totiž na rozdíl od emisní komedie může někdo přímo zaplatit životem.
Podvod jako podvod, necht zaplatí VW i Takata.
Takový pojem v automotive to byl, s pozitivním vztahem k motorsportu. Tohle firmu položí. ;-\
Že oni najali nějaké chytré hlavičky z Wolfsburgu? >😒]
Že oni najali nějaké chytré hlavičky z Wolfsburgu? >😒]
Zdá sa, že celý svet je jeden veľký podvod.
Zcela vazne: To se jen nezda, to tak je. Ve vsem. Od imigrantu, valce kdekoliv na svete, az treba po farmaceuticky, potravinarsky prumysl nebo banky.
Zijeme v jedne velke lzi a lidi to bohuzel nevidi...
Zijeme v jedne velke lzi a lidi to bohuzel nevidi...
O tom, že Takata falšovala výsledky testů se psalo už před rokem a už před rokem bylo zahájeno v USA vyšetřování Takaty a Hondy za toto podvádění. Tak jaká je to novinka?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Nerozumim pristupu... VW odhaduje naklady na 40 mld. USD za emise, pokuta ma byt teoreticky 18 mld. USD. Za emise, kde nikdo ani poradne nevi jak skodi. Takata vyrabi bezpecnostni prvek a dostala hrozivych 70 mil. USD. Neco je mozna spatne...
...spatne je nas svet. Zijeme ve svete neustalych tlaku na zvysujici se prodeje, rust, zaroven snizovani nakladu, co nejvetsi vydelky pro par akcionaru. Takze tyto kauzy (a ono je jich mnohem vice) jsou pouze zcela logickym vyustenim techto tlaku. V urcitych odvetvich je prakticky nemozne delat cisty business.
A to vedome nebo ne - pri prekotnem rustu a mega setreni neni cas a finance na dobre testovani, vymysleni novych technologii....je ptreba uvest 100 dalsich novych modelu, technickych kravinek a zaroven kazde 3 roky delat facelifty, jinak si to prece nikdo nekoupi!!
Je mi smutno........
...spatne je nas svet. Zijeme ve svete neustalych tlaku na zvysujici se prodeje, rust, zaroven snizovani nakladu, co nejvetsi vydelky pro par akcionaru. Takze tyto kauzy (a ono je jich mnohem vice) jsou pouze zcela logickym vyustenim techto tlaku. V urcitych odvetvich je prakticky nemozne delat cisty business.
A to vedome nebo ne - pri prekotnem rustu a mega setreni neni cas a finance na dobre testovani, vymysleni novych technologii....je ptreba uvest 100 dalsich novych modelu, technickych kravinek a zaroven kazde 3 roky delat facelifty, jinak si to prece nikdo nekoupi!!
Je mi smutno........
Nicméně, pokud je to pravda, tak to zastíní nejspíš i současnou dieselovou hysterii.