Novinky
zlysoused
6
No otázka je, kolik takových zaručených zpráv vyrobí sami novináři. I přesto je ale FCA stále jeden z největších automobilových výrobců vyrábějící od miniaut až po luxusní sedany a hypersporty. Málokterý konkurenční výrobce má tak široký výrobní záběr, jako FCA, širší má už snad jen VW. Takže know-how na to, aby vyprodukovali WRC určitě mají. 😉
Přejít do diskuze
A myslíš , že FIAT vlastnící Ferrari neumí vyrobit WRC? >😁
Jim stačí jen chtít , dát peníze , lidské zdroje a bude to.
Jim stačí jen chtít , dát peníze , lidské zdroje a bude to.
Lidi mají, ale nemusí mít schopnosti, což se u FCA, který patří k leaderům v automobilových soutěžích již od automobilového pravěku nedá tvrdit...
....do fotogalerie nezařadil ani jediného Abartha. Takže je celá galerie úplně zbytečná.
Něco jako Abarth by mohlo být snad jen na titulním snímku.
Něco jako Abarth by mohlo být snad jen na titulním snímku.
Postavit WRC do roku 2017 se dá, Fiat má dobré zkušenosti s Puntem S2000 v IRC. Nejpravděpodobněji by to bylo 4x4, RWD nemá šanci.
No a jaké by zajížděl výsledky asi nikdo nepředpoví, zrovna tak, jako jména posádek.
No a jaké by zajížděl výsledky asi nikdo nepředpoví, zrovna tak, jako jména posádek.
To je vtip? Takže myslíš, že Hyundai nebo Citroen nemají peníze a lidi? Není to tak easy >😁
124 rally nikdy nejezdily jinak, než jako hardtop (což dnes samozřejmě nelze, takže je každému jasné, že jde o kachnu).
Fiat je nejúspěšnějším koncernem v MS rally všech dob. O tom žádná.
Ale po cirkusu, který předvedli v S2000 už asi ani největší snílek nevěří, že italský management kdy vytvoří cosi smysluplného.
Připoměňme si ve zkratce:
první titul v nově vyhlášené třídě S2000 získal Abarth. Další sezonu dominoval Peugeot a Abarth musel připravit nový podvozek. Ani s ním se moc nedařilo, i když spíš šlo o defekty a havárie, než o techniku. Poté udělali několik zásahů na motoru, který se stal zoufale nespolehlivým, načež homologovali zcela nový motor, s nímž okamžitě 2 soutěže vyhráli a ...
... a zabalili to.
Tomu říkám efektivně vyházené peníze oknem! Na to musí mít u Fiatu skutečné superodborníky!
Ale po cirkusu, který předvedli v S2000 už asi ani největší snílek nevěří, že italský management kdy vytvoří cosi smysluplného.
Připoměňme si ve zkratce:
první titul v nově vyhlášené třídě S2000 získal Abarth. Další sezonu dominoval Peugeot a Abarth musel připravit nový podvozek. Ani s ním se moc nedařilo, i když spíš šlo o defekty a havárie, než o techniku. Poté udělali několik zásahů na motoru, který se stal zoufale nespolehlivým, načež homologovali zcela nový motor, s nímž okamžitě 2 soutěže vyhráli a ...
... a zabalili to.
Tomu říkám efektivně vyházené peníze oknem! Na to musí mít u Fiatu skutečné superodborníky!
Snad se tomuto modelu nepoštěstí toho, co potkal novou Pětistovku, a to variace X, L a L Living...
Mno a nie je to zase tak dávno, keď vtedy "nováčik" Loeb či bratia Panizziovci s FWD Xsarou na asfaltových súťažiach ako bola Korzika dávali na frak všetkým WRC-čkam. Ale je pravda že mimo dobrého asfaltu už nemali šancu.
Měli by to těžké, ale nemožné by to asi nebylo. V sezónně 1983 porazila zadokolková Lancia 037 v šampionátu Audi Quattro a stala se tak zatím jediným a posledním RWD vítězem šampionátu rally od nástupu aut 4x4. 😉
Ach jo, já se podle nadpisu těšil, že budou jezdit pěkně bez střechy jako kdysi dávno a ono jen hardtop, jsem zklamán 😄
Podle mě by byl problém už jen v "nepraktické" karoserii. Ale jo, hezky by se na to koukalo 😄
No je to sice pěkná zpráva a myšlenka, ale Italové proti Němcům a Francouzům nemaj šanci. Jedině, že by 124 Spider jezdila nějakou svou RWD kategorii např proti GT86, BRZ atd. To by bylo super, zase vidět zadokolky. Jinak přestavbu na 4x4 a za rok do WRC? Tomu něvěřím. A už vůbec, že by měli zajíždět lepší nebo alespoň podobné výsledky jako VW, Citron, Hjonde, apod.