Novinky
....do fotogalerie nezařadil ani jediného Abartha. Takže je celá galerie úplně zbytečná.
Něco jako Abarth by mohlo být snad jen na titulním snímku.
Něco jako Abarth by mohlo být snad jen na titulním snímku.
To jsou furt prohlášení. Za chvíli poletí 500X na Mars ne? >😁
A myslíš , že FIAT vlastnící Ferrari neumí vyrobit WRC? >😁
Jim stačí jen chtít , dát peníze , lidské zdroje a bude to.
Jim stačí jen chtít , dát peníze , lidské zdroje a bude to.
To je vtip? Takže myslíš, že Hyundai nebo Citroen nemají peníze a lidi? Není to tak easy >😁
Lidi mají, ale nemusí mít schopnosti, což se u FCA, který patří k leaderům v automobilových soutěžích již od automobilového pravěku nedá tvrdit...
Historii nech historií, realita už pokulhává. Aktuálně se jedná o většinou dost nedůvěryhodná prohlášení zhruba jednou do týdne. Kolik z toho se ale opravdu uskuteční a kdy? O to mi jde 😉
No otázka je, kolik takových zaručených zpráv vyrobí sami novináři. I přesto je ale FCA stále jeden z největších automobilových výrobců vyrábějící od miniaut až po luxusní sedany a hypersporty. Málokterý konkurenční výrobce má tak široký výrobní záběr, jako FCA, širší má už snad jen VW. Takže know-how na to, aby vyprodukovali WRC určitě mají. 😉
Ach jo, já se podle nadpisu těšil, že budou jezdit pěkně bez střechy jako kdysi dávno a ono jen hardtop, jsem zklamán 😄
Snad se tomuto modelu nepoštěstí toho, co potkal novou Pětistovku, a to variace X, L a L Living...
Fiat je nejúspěšnějším koncernem v MS rally všech dob. O tom žádná.
Ale po cirkusu, který předvedli v S2000 už asi ani největší snílek nevěří, že italský management kdy vytvoří cosi smysluplného.
Připoměňme si ve zkratce:
první titul v nově vyhlášené třídě S2000 získal Abarth. Další sezonu dominoval Peugeot a Abarth musel připravit nový podvozek. Ani s ním se moc nedařilo, i když spíš šlo o defekty a havárie, než o techniku. Poté udělali několik zásahů na motoru, který se stal zoufale nespolehlivým, načež homologovali zcela nový motor, s nímž okamžitě 2 soutěže vyhráli a ...
... a zabalili to.
Tomu říkám efektivně vyházené peníze oknem! Na to musí mít u Fiatu skutečné superodborníky!
Ale po cirkusu, který předvedli v S2000 už asi ani největší snílek nevěří, že italský management kdy vytvoří cosi smysluplného.
Připoměňme si ve zkratce:
první titul v nově vyhlášené třídě S2000 získal Abarth. Další sezonu dominoval Peugeot a Abarth musel připravit nový podvozek. Ani s ním se moc nedařilo, i když spíš šlo o defekty a havárie, než o techniku. Poté udělali několik zásahů na motoru, který se stal zoufale nespolehlivým, načež homologovali zcela nový motor, s nímž okamžitě 2 soutěže vyhráli a ...
... a zabalili to.
Tomu říkám efektivně vyházené peníze oknem! Na to musí mít u Fiatu skutečné superodborníky!
No a jaké by zajížděl výsledky asi nikdo nepředpoví, zrovna tak, jako jména posádek.