Novinky
Ty titulky jsou oba neutrální, ne? Jediný rozdíl je v tom, že u Tesly lze hodnotit rok na základě uplynulých deseti měsíců, zatímco u Škody je to věštění z křišťálového světla, respektive pokus o interpretaci opatrných výroků nového vedení v době, kdy roční čísla vypadají solidně.
To je teda průšvih. Chtěli a neplněj. Úplný žabaří a lůzři.
No a pak zde máme článek: "Škoda zřejmě nesplní plán růstové strategie o výrobě 1,5 milionu aut ročně", a to je téměř k politování. Člověk by jim nejraději na účet poslal nějakou korunu, aby jim alespoň trochu v těžké době ulehčil...
Ale vážně: jak krásně lze kouzlit s nadpisem u článku pojednávajícím o jednom problému u dvou značek...
PS: A teď do mě, palce dolů. >😁
No a pak zde máme článek: "Škoda zřejmě nesplní plán růstové strategie o výrobě 1,5 milionu aut ročně", a to je téměř k politování. Člověk by jim nejraději na účet poslal nějakou korunu, aby jim alespoň trochu v těžké době ulehčil...
Ale vážně: jak krásně lze kouzlit s nadpisem u článku pojednávajícím o jednom problému u dvou značek...
PS: A teď do mě, palce dolů. >😁
Tohle by mohl být pro Teslu problém. Její existence je v podstatě založena na víře. Víře investorů a zákazníků, že to bude fungovat a bude to stále lepší. Pokud nebude společnost schopna plnit své sliby, může ten sen dost rychle skončit...
trh elekter v USA se rychle nasytil a přestal růst a za 10 měsíců letošního roku už vykazuje pokles 10%.
[odkaz]
takže prostor pro nějaké dramatické navyšování prodejů Tesly je dost malý.
[odkaz]
takže prostor pro nějaké dramatické navyšování prodejů Tesly je dost malý.
Ale tak ten potenciál Tesly nijak neklesá, jen prostě neprodává tolik co si předsevzala... ale potenciál neleží v tom, kolik aut se prodá během příštích dvou nebo tří let. A třeba Dieselgate je jasně voda na mlýn Tesly...
Výroba Modelu X se teprve rozbíhá a do 3/2015 se bude prodávat hlavně "1st" edice (nevzpomenu si na název) po kusech. Poté se teprve dostane do obrátek.
Dále máte v prvním odstavci chybu, místo Model S by tam mělo být Model X 😉
Jinak je to popsáno i zde: [odkaz]
Dále máte v prvním odstavci chybu, místo Model S by tam mělo být Model X 😉
Jinak je to popsáno i zde: [odkaz]
zvlastni, v CR zadne dotace na elektromobily nejsou a presto jich v CR je cca 70 kousku
mimochodem dotace a ne zrovna male a mnohem vyssi nez kdy Tesla ziskala ma kazda automobilka minimalne v EU, USA a Japonsku 😉 ty v Eu je maj vpodstate i od tebe >😁
mimochodem dotace a ne zrovna male a mnohem vyssi nez kdy Tesla ziskala ma kazda automobilka minimalne v EU, USA a Japonsku 😉 ty v Eu je maj vpodstate i od tebe >😁
a na co jesdiz ty kdy ne na hnedy uhli? ropak ujede 100km klidne na 10-20kW elektriny taky, pac kazdy vyrobeny litr benzinu/nafty si z elektrarny vycucne 1-2kW elektriny 😉 pokud ti tedy auto basi okolo 10 litru na 100km, tak spotrebuje vpodstate stejne elektriny jako Tesla S na stejnych 100km 😉
Problém vidím ve slovíčku "zřejmě"... Zatímco o Tesle je to konstatování, že neplní, o Škodovce je to pouze doměnka. Ale na rovinu, to, že rok 2018 byl nesplnitelnej od začátku, bylo snad každýmu jasný.
Zkusíme to takhle: "Škoda chce do roku 2018 prodávat 1500000 aut ročně, cíl zatím neplní." A "Tesla zřejmě nesplní plán prodat letos 50000 aut".
Ono to hned vyzní jinak... Ale pro někoho možná ne. 😉
A ano, Tesle bych to přál, protože jsem měl možnost krátce poznat, co to auto umí. A je to neskutečnej nářez.
Zkusíme to takhle: "Škoda chce do roku 2018 prodávat 1500000 aut ročně, cíl zatím neplní." A "Tesla zřejmě nesplní plán prodat letos 50000 aut".
Ono to hned vyzní jinak... Ale pro někoho možná ne. 😉
A ano, Tesle bych to přál, protože jsem měl možnost krátce poznat, co to auto umí. A je to neskutečnej nářez.
S novymi modely se to muze zase velmi rychle otocit. Teda ne behem 2 mesicu 😊 , myslim vyhledove. Navic roste pocet dobijecich stanic Tesly, v Evrope je to cca kazdy tyden jedna (!) a soucasne roste i pocet zastoupeni znacky.
Sice hlasam spis heslo "zpatky na stromy" >😁 , ale technologie to je zajimava a jestli me nekdy capne ekologicky rapl, treba novy Model 3 s priznivejsi cenou a s vyresenym dobijenim by jako rodinne auto mohla byt zajimava alternativa.
Sice hlasam spis heslo "zpatky na stromy" >😁 , ale technologie to je zajimava a jestli me nekdy capne ekologicky rapl, treba novy Model 3 s priznivejsi cenou a s vyresenym dobijenim by jako rodinne auto mohla byt zajimava alternativa.
Vzhľadom na to akú masívnu priemu i nepriamu pomoc dostáva Tesla od svojich i od cudzích vlád je to zúfalstvo .....
Tesla sa predáva hlavne tam, kde existuje masívna podpora elektormobilov ..... ináč povedané je za trhových podmienok témer nepredajná .....
Tesla sa predáva hlavne tam, kde existuje masívna podpora elektormobilov ..... ináč povedané je za trhových podmienok témer nepredajná .....
VW hodí do horšího světla a Teslu to má výnest, Tesla je nesmysl co jezdí na hnědý uhlí
Můj názor na Teslu S, z Venku vypadá slušně ujde to, na Dizajn Audi to samozřejmě nemá, uvnitř je to tragédie, levný plasty, koženkový sedačky, palubovka hnus a ten debilní velký dotykáč je trapnej, vážně hnus, je to moc těžký , malá dojezd v zimě když si zatopím tak ujedu max 50 km, jestli je tohle budoucnost, tak to stou budoucností běžte haj_zlu
Můj názor na Teslu S, z Venku vypadá slušně ujde to, na Dizajn Audi to samozřejmě nemá, uvnitř je to tragédie, levný plasty, koženkový sedačky, palubovka hnus a ten debilní velký dotykáč je trapnej, vážně hnus, je to moc těžký , malá dojezd v zimě když si zatopím tak ujedu max 50 km, jestli je tohle budoucnost, tak to stou budoucností běžte haj_zlu
Člověče, já myslím, že má furt. Ale ne v horizontu pár let. Ten rok 2018 byl fantasmagorie. Ale na papíře to vypadalo hezky.
Tesla chce letos prodat 50.000 aut, cíl zatím neplní
vs.
Škoda zřejmě nesplní plán růstové strategie o výrobě 1,5 milionu aut ročně
Tak naozaj neviem čo čítaš "medzi riadkami". Aké kúzlenie?