Několik měsíců před plánovanou premiérou nové generace třídy E se na internetu objevují první fotografie sériového provedení tohoto čtyřdveřového sedanu.
mas na mysli jak predek tak i zadek? predek mel mercedes navrhnutej uz davno pred lexusem, jen se s tim bali vyjit na svet, ted je na to ta spravna doba :-)
tenhle styl velkýho světla ven a malýho světla uvnitř užil lexus už u modelové řady GS v roce 1998, nevypadal úplně takhle ale hned. Nový GS který už má světla který bych přirovnal tady k mercedesu byl už roku 2005, tedy skoro o 4 roky dřív..
úplně jednoduše.. za těch 20 let už má za sebou 3 generace aut a silnou automobilku, která zaplatila za opravdu špičkový vývoj i design. Teď už je lexus víceméně samostatný co se týče nákladů na vývoj z prodaných vlastních vozů.
A nazabudni na kvalitu, ktore v pripade lexusov, neni iba bezvyznamna fraza, ako trebars v pripade minulej E-klasse, co napokon aj sam MB uznava, ze s tym mali celkom velke problemy.
Krása, tahle hvězda večernice! Zejména v té hnědo-medové a champagne (oni dobře vědí, jak to nafotit) :yes:
Tedy krása až po "C" sloupek, pak už je to Magentis a nějak tomu nemůžu přijít na chuť... Propracovaná příď, dotažený výraz.. a pak ten unylej Arschloch. Škoda.
Dáma (cca 30) v modrý Octavii, která se s(m/n)nažila trefit se do podzemního vjezdu do garáží.. Moc jí to nešlo, ale vypadala při tom soustředění báječně.. Měla soustředěný výraz, pootevřená ústa a prohnutá záda.. Paráda! >:-[]
pravý dřevo?? a ty v autě nevozíš pravý dřevo?? jestli ti chybí otop, není problém stačí říct. Sjedem k nám na chatu a nalož si do Meda co se vejde... ;-)
Tu kytaru jsem koupil kvůli tobě a dal jsem za ni celej tátův plat,ta dávno ještě byla ve výrobě a já už věděl co ti budu hrát.
To ještě rostla v javorovém lese a jenom vítr na to dřevo hrál,a já už trnul, jestli někdy snese, žár, který ve mně denně narůstal.
S tou kytarou teď stojím před tvým domem, měj soucit aspoň k tomu
javoru,
jen kvůli tobě přestal býti stromem, tak už nás oba pozvi nahoru.
Pozvi nahoru, pozvi nahoru.
Prolis na zadním blatníku je teda hodně divnej, nabralo to těžkopádnost... tváří se to trochu jako S class. No vyčkám na osobní setkání než soudit podle mizerných obrázků.
Slyšte! Slyšte! Zjevila se nová hvězda! A6 tiše stahuje zadek a rozpadá se v prachu cest. Pětka hlasitě žárlí jak ta stará rašple a pomlouvá kde se dá. A co ten Lexus? Tomu úžasem vypadly baterky!
XF v dálce hlasitě funí a o té "E" kráse všechny web-tamtamy duní!
Navrhnu asi redakci, aby každý mohl psát pod článek max. 5 krát. Místo keců běžte robit ať se z krize pozdvihnem. Ta Zlatojoudská bezručárna se Tatrovi povedla. ;-)
Šel starý Tatra z Ostravy domů,s rozťatou lebkou do příkopy pad....
Člověče nevím,kdo by zaplakal (asi vlček hlady),ale Bezručovi vyrůstá v regionu důstojný nástupce. >:D
„Andouillette“ – originální klobáska z oblasti „Champagne-Troyes“ s bramborovo petrželkovým pyré, belgickými pommes frites s omáčkou dijonnaise a malým salátkem.
no měl bys hodit nějaký low-cost recept, krize z kastrólu, prostě abychom se i my teplákovo-bazarový kovbůjci dobře najedli a nemuseli si přitom půjčovat od homokreditu >:-[]
Někdo vždycky musí světu vysvětlit, definovat vytrácející se pojmy, například - Auto. Jo auto, to je tohle, éčko. E-klasse byl je a bude středobodem luxusních limuzín. Od éčka se odvíjí v autosvětě vše. Buď rád, vždyť nebýt Mercedesu, pomalu bys zapomínal, ža auto tě musí především reprezentovat. Do cíle, ostatně jak víš i podle sebe, dohrkáš i na sedmnáctiletým civikovi z šestý ruky... Zde u Mercedesu ovšem jde o stav. O zcela přirozený status. Klasickej diamantovej kovboj, znáš ne? No, tak ve světě aut se to má tak, že jsou mrchožrouti, žabáci, jepice, ptakopyskové i morčata. Sem tam nějaký to geteičko, apoštol, devětsetjedenáct audin a bavorskej drzek na tři. No a... Mercedes. Již přes sto let...
Jak koukám, má nový E-klasse všechno co klassa mít má. Naopak postrádá markanty silničních křižníko-kýčů. K prvnímu snímku zatím připojme velmi zasloužené - BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: To ostatní napišme až po předváděčce.
Já jsem zatím lehce rozpačitý,tak se zdržím komentářů a taky počkám na předváděčku.O tom,že E-klasse byl,je a bude středobodem luxlimuzín,o tom žádná.Ale konkurence nespí,tak aby se z toho nestal středobol.Uvidíme.
co je na bile CX-7 divne ?, me se v bile preve libi nejvic, a pokud je doplnena o antracitova nebo cerna kola, je to nadhernej autak [odkaz] bila je barva co slusi vetsine autum
cierne kola a na cierno alebo bielom aute neznasam (ostanu nevyrazne, ako keby auto ziadne nemalo).
a biela sekne maloktoremu SUV, zrovna CX-7 najmenej, uz na tej fotke vyzerat roztecene a v reale viac. CX-7 nevyera zle, ale hodia sa jej ine farby.
Biela sa mi prekvapivo pozdavala na Forestri, ktory sa inak moc nepodaril, podla mna
Prestaň už konenčne písať nemzysli. Oproti BMW 5, Audi A6 či minulej generácii je toto Éčko, je obyčajný Aziat. Kam ten svet letí? To už ani klasik klasikov nie je schopný svojho konzervatívneho elegána urobiť ako gentlemana? ;-\ :no::no:
No snad to nie je konecna podoba auta, lebo z tychto fotiek mam pocity zmiesane.
Pozerame sa na predok, je fajn, klasicky MB. Svetla... to bude problem ale. Kazdy vie, ze dvojdielne presne svetlomety k MB patria, ale t podoba prevedenia s LEXUS GS je zarazajuca (kam sme to dospeli, 7ma ma zadok pripominajuci LS). Oko klze dalej po kapote a je to fajn, nesie sa v duchu noveho S a predchodcu E, ale rozpaky zacinaju pri poslednom stlpiku, ako pise Perun. WTF? Finacna kriza dolahla a pri vyvoji poslendej casti auta prepustili dizajnera?
Trochu podobny problem ma aj C-klasse, kde kufor je oproti pontonu karoserie nezmyselne vyskoy, cize za C stlpikom tiez ziadna slava.
Ale u E-cka to vyzera este horsie, ten prelis na zadnom narazniku je nezmyselny, cely C stlp ma zvlastny tvar a zadne sklo sa podivne zvazuje. No a zadne koncovky hranate musi ma uz dnes tusim tiez kazda limuzina ala LEXUS LS.
Povodny koncept toho E coupe kombi bol teda zaujimavejsi, snad ale realita este bude ina, ako tieto fotky neznameho povodu
ten zadny prelis na bltniku nema chybu. Aj to ukoncenie auta sa Ti zda OK?? Nie je tam fakt to S-ko trochu nasilne??? E-cko je presa len kratsie a posobi to tam divne..
Farba je ovsem luxusna, to ano
C-cko sa ale podarilo vtesnat ako tak, az na ten vysoky kufor...
Unifikaciu asi ludia chcu, tak to automobilky robia. U mna je favorit BMW, ktory naozaj zachovava prvky, ale nema 3er zmenseni 7er.
Kazdopadne ta AUDI to aspon vtesna tak, ze aj ta A3 nevyzera blbo, co sa zial o par prvkoch na E-klasse povedat neda. Upustili od jedinej chyby S, moc vytiahnutych blatnikov, ale co sledovali tou boulou na zadnom narazniku teraz, to mi uplne jasne nie je... :-|
Je to Mercedes každým cólom. Bez ohľadu na to, čo si kto myslí. Je nový, a mám pocit, že mnohým nesedí, že je z istého pohľadu menej konzervatívny ako modely inej nemenovanej nemeckej firmy...
Každopádne aj tí, ktorí majú niečo proti, si zakrátko zvyknú...
Dizajn novej generácie MERCEDES-BENZ E môžem opísať ako koniec sveta. Veď elegán elegánov, sedan sedanov prešiel na ÁZIJSKÝ LOOK! To vyzerá akoby zišlo z rúk Číňanov, ktorý sa znažili napodobiť európsky sedan. Šikmé svetlá, ja šikmé oči, mnoho plochy pod svetlámi, ktorá bije do očí a vyzerá jak podprsenka. Za predným blatníkom až po začiatok zadného auto vyzerá, akoby zlepené z prednej časti, zo zadnej a spomenutý bok násilne prilepený z S-Klasse. Nijaké nadväzovanie, podobnosť. Násilne vlatená silueta S-Klasse. No hrôza. :no::no::no:
Jen koukne na Medvěda (normálka,Mercedes) a už má rozvernou. Ale mě se to Éčko moc moc líbí, možná je to ale tím, že si v něm zadní ani žádnou jinou část nikdy vozit nebudu.
však to ani nebola irónia - mne sa poslednou dobou zdá, že európsky dizajn sa akosi koreanizuje...
a naopak najeurópskejšie autá sa zachvilu budú robiť v Koreji...
Designove zas o kousek dal. MB-E vzdy vypadal dobre a postupem casu se i kvalita zlepsila. Problem rezaveni uz neni tak akutni jako byval.
MB-E se vzdy dobre prodaval.....pro taxisluzby zapadoevropskych metropoli. V "rozvojove" casti Evropy si E-Klasse drzi jakysi status a prodava se i jako reprezentativni vuz. Je to na kazdym z nas. Kdo se chce reprezentovat automobilem s image TAXI budiz....
P.S. Automobil na obrazku vypada vskutku dobre.
A kedy Mercedes-Benz hrdzavel? A ešte stále hrdzavie?
V hovoríš tu, ako by bol určený pre rozvojé časti Európy... Mário, mám taký pocit, že tvoj mozog je ešte stále v rozvojovej fáze.
ty se branis zuby nehty, nejen ze mel problemy s korozi ale i s elektronikou, dyt kde se vzali ty vtipy ze nejcasteji se potkas se sousedem v servisu, protoze mame oba mercedesa a musime tam kazdy tyden :-)
Jenze to Daniel nemuze pamatovat. Kriticke roky pro E-Klasse byly 1996-98. Karoserie prorezavena behem 4 let. Pomalu s tim Mercedes zapasil. Dnes je tento problem (snad) vyresen.
staré éčko malo problémy s koróziou na viditeľných miestach..najmä predné stĺpiky a tak..ale žeby som niekde videl naskrz prežratý kus si nespomínam :-!
Ty zde už musíš být směšný i sám sobě maRRiánku. Tam, kde rozvíjíš závěry porady ministrů financí géosmičky si tě člověk přečte a alespoň vidí, že se snažíš napsat něco, čím bys přeskočil svou pubertu. To cos nahoře napsal tě ovšem odstřeluje než do světa totálních neználků.
Zkus zapátrat v paměti, vlastně ne, zapátrej na gůglu, jaký vůz byl vyhlášen například francouzským taxi č.1, když už tu jako hlavní negativní argument proti éčku předhazuješ taxikáře.
E-klasse spolu s BMW 5 a AUDI A6 jsou prestižní auta Evropy. Tihle tři nastavují laťku. Co je nad ní, to je už čistý luxus (7,S.8), co je podní je... pod ní, s tím nenaděláš nic ani ty, a ovšem ani ti taxikáři. Jinak tu větu, že taxikáři často mění auta, tu musím napsat do nominace Zlatého ventilku k "tvé" kategorii - Budulínek roku :-)
MaRRiánku, něco se sebou udělej. Jsi zde nejhorším přiZpěvatelem.
Dovolil bych si připomenout, že se po Praze prohánějí dvě stále ještě hodně zamaskované auta, takže bych zatím tyto fotografie nepovažoval za zcela oficiální. Jinak se při vzpomínce na concept Fascination na nové E opravdu těším...
ved prave, ja stale verim, ze toto finalna podoba nie je. Fascination sice priniesol trosku trhnuty napad KOMBI COUPE, ale dizajn samotny bol zaujimavy.
Ked niekto oslavuje tu uvedene fotky ako spravny dizajn pre merecedes, tak sa v celkou divim, urcite ma na viac. Ovsem mariankove kecy o EUROTAXI su daleko horsie, to ako jasne
tak sa pozri v nejakom tom vetsom meste zapadnej Europy na skladbu, BMW versus Audi versus Mercedes na skladbu pouzitych aut. Skor napocitas 10 x zlteho medvidka nez lx taxi Bawo/Audi.
Neboj este sa podla maskovania dockas specialneho ocenenia za najvyfuklejsi kombi batoh vo svojej triede.
Skoda ze meda kombi neumi, to aj mercedes R je oproti nim designersky pocin.
ale jasne, naozaj casto E klasse ako taxi vidis, vacsinou sice maju nabehane dost, ale to zvezenicko pre zakaznika je proste luxusne. Ale marianek tu akosi to auta kvoli tomu, ze je EUROTAXI, skoro zhadzoval.
Ze MB kombi neumi, to Ti podpisem krvou, je to tak. C kombi sa mi nepaci ani sucanse, ani predchadzajuce a sucasne E kombi je skoro az hrozne ( vporovnani s 5er TOURING a A6 AVANT urcite).
Na uplne finalnu verziu E som zvedavy a verim, ze sa to este pozmeni k lepsiemu
sucasna C klassse na 18 palcoch a v prevedeni avantgarde este ako tak ujde, suhlas preposledna C klasse posobila ako pest na oko.
Este ze aspon sedany M-B umi.
Nerozumiem co ma nemecky zrely ci az prezrely sofer v tom obrovskom neforemnom batohu prepravovat, ked transportnych firiem je tu cela kopa a reprezentacne kombi vyzera inak.
Já viděl včera jet tenhle stříbrnej a dost černě zamaskovanej Mercedes E na Újezdě, bohužel, telefon jsem tasil příliš pozdě >:D Stejně už je vše venku...
ale ako pozeram niektore spy fotky E coupe, tak tam som nadseny daleko viacej. Dokonca ten zadny prelis bez zadnych dveri je velmi podareny... No uvidime, mozno aj E limuzinka bude live opat dokonaly medved >:D
No tak tenhle Mercedes bude myslím katastrofa, která si vyžádá brzký facelift. Připomíná mi to třídu R, která má také docela divně splácaná dvě nesourodá světla vedle sebe. Ono to bude ve skutečnosti vypadat asi lépe než na těchto snímcích, ale stejně je to podivná slepenina. Oproti vytříbenému vkusu současné E je to propadák.
...ale ja tomu poslednemu trendu designu MB neviem prist na chut, S-classe resp. GL krasne auta, ale potom to cele zacalo divne hrnatiet nova C-klasse - na to sa este dalo pozerat, ale posledne GLK a teraz toto nove Ecko, ufff ... som zvedavy ako sa to bude predavat v porovnani s poslednym modelom. Nepochybujem vsak, ze technologicky to bude spicka.