Hele, celoplechové auto už není novinka, na to jsem koukal někdy před deseti lety. Místo oken displeje, abys "viděl" ven. Nemůžou to pustit naráz, tak bude ten přechod postupný.
Ten zadek z Berlinga mě napadl hned. No zatím se mi to z těchto renderů nelíbí a odcházející generace vypadá líp. Na živo to bude třeba jiné. Přeci jen pár let mohli nechat stávající generaci, která je tu teprve 9 let, takový VW Transporter kroutí už 14ctou sezonu a minulý Trafic tu byl 13 let.
Jumpy/Expert/Scudo bylo v odcházející generaci proti Transporteru a to i velikostě. Ono klame tělem, ale bylo širší než T5 a výškově stené, jen ve verzi L2 asi o 8-10cm kratší než T5 Long. VW má proti Jumper/Ducato/Boxer už dlouho Crafter, před tím LT.
Stále vyššie a vyššie čumáky a vyššie a vyššie položené predné svetlomety. Však sú už prakticky hneď pod čelným sklom. Kua, na to nie je žiadny predpis? Keď ide taká koza za mnou, svetlami sa mi oprie priamo do späťákov. Kde majú tí hajtrti, čo to navrhli, rozum? Plus stále viac plechu a menej skla. Tie autá sú proste stále hnusnejšie a hnusnejšie, česť výnimkám.
Já tedy nevím, ale zdá se mi to jako kříženec transitu custom (předek) a berlinga (zadek). Nic moc... Předchozí generace se mi docela líbila, ale tohle tedy ne.
No musím říct, že toto se Peugeotu povedlo, už jsem se chtěl dívat po jiné značce malé dodávky, ale raději si počkám. S Peugeoty mám ve své firmě jen ty nejlepší zkušenosti. :yes:
fiorino=beeper, doblo=partner, escudo=jumpy, dukato=jumper, mezi jumpy a jumper se velikostně vejde transposter od WW, ale tm, že tam posunou Peugeota, tak zase vznikne díra v jumpy , Traffic se spíše WW Transporter,
nahodou ten peugeot traveller vyzera moc pekne.... na rozdiel od transportera ... na tento "uzitkac" sa da aj pozerat ... s takym elaganom by som hadam aj rad jazdil... je vidiet ze ked dvaja robia to iste tak v konecnom uctovani to nemusi byt zhoda .... toto je jasna 1:0 pre peugeot :yes:
Jde právě o ten klonovací design, který mi brutálně vadí. Dosud byly ty vozy výrazně odlišné. Provedení bylo blíže osobním autům, než vyloženě krabicoidní dodávce. Prostě francouzská odlišnost. Tohle je nuda.
Súhlasím. ;-\ Hlavne ak prídu s bohatou výbavou. Renault ešte bude dovybavovať Traffic v priebehu jeho životného cyklu, no už na začiatku mohli ponúknuť viac, najmä teda čo sa osobnej verzie týka.
Zaujímavé ale ako sú teraz dodávky v tejto kategórii úzke (alebo tak len pôsobia?) Transit Custom, Traffic/Vivaro/budúce Scudo, teraz aj toto nové trio...
Jestli on ten Fiat neudělal chybu. Nic proti nikomu, ale osobně se mi tato trojice zamlouvá více než Traffic a spol. Navíc pokud PSA s Toyotou nasadí i naftové dvoulitry a Fiat bude přebírat motorizace od Renaultu, tedy pouze 1,6ky.