me se nelibi tenhle futuristickej dyzajn jak venku tak uvnitř.
mozna sem uz moc velka konzerva, ale met si vybrat mezi elektrickou klasikou typu OIII a timhle sci-fi, tak jdu do klasiky
Co už se všechno vymyslelo, aby dojezd nelimitovaly těžké a drahé baterky s malou kapacitou. Takže chce to vyvinout pořádné baterky a pak se bude jezdit v elektromobilech i bez dotací.
Re: To je soutěž, kdo vymyslí nejvíce ztrátový pohon
nejakeho vyraznejsiho posunu v bateriich se drive nez za 5-10 let nedockame, takze do te doby proste bude treba vymejlset i tyhle klicky, je to doma vpodstate 1-2 generaci modelu
ciste prakticky me podobne plug-in hybridy nevadej, plnej to co by plnit meli, tedy ze na kratsi trasy treba 50km se jezdi na elektrinu a kdys je jednou za cas potreba jet dal, tak ta moznost jet dal proste je ac ne ciste na elektrinu ale s nejakou spotrebou benzinu, o druhe generaci Voltu tak docela uvazuju, a je skoda ze podobny koncept nenabizej treba i pro rodinna SUV a MPV, sel bych do toho
Re: To je soutěž, kdo vymyslí nejvíce ztrátový pohon
PHEV se me nelibi designem, z venku jaks taks, ale interier je naprotsta hruza a popravde 99% casu travi clovek prave v interieru, jinak jedno male Mitsu pred barakem mame a slouzi nam dobre :-)
Re: To je soutěž, kdo vymyslí nejvíce ztrátový pohon
Myslim si, ze dokud neprijdou ty nove baterky, tak tyhle hybridy budou mit jakys takys smysl spise u aut jako Citigo, nez u tezkeho Outlanderu.
Jako druhe auto, ktere denne nalita 30km po meste a vecer se nabije v baraku s garazi, proc ne. A kdyz bude chtit zena skocit k tchyni 100km daleko, tak chlap vecer hodi do kufru 30kg "elektrocentralu" a dojezd je hned nekonecny.
Re: To je soutěž, kdo vymyslí nejvíce ztrátový pohon
uzasny, elektrocentrala to cele zabiji, to je idelani mozna tak pro kutily, a ac jsem kutil a elektroskutr jsem si prestavel sam, tak neco jako elektrocentralu v kufru bych opravdu nechtel, zaprve elektrocentrala dela celkem hluk a zadruhe splodiny z ni se ven vyvedou hadickou? on staci jiz ten hluk, aneb totalni nesmysl kterej je ve finale drazsi a totalne hnusnej nez originalni reseni s rexem :-)
Montovat do auta spalovací motor, který nabíjí baterie pro elektromotor, který pohání kola je něco stejně smysluplného, jako drbat se na pravém uchu levou rukou. Sice to jde, ale logické ani pohodlné to není a žádný požitek z drbání se taky moc nedostaví, nemluvě o nesmyslné ceně takového auta... >:D