Ekonomika
Setrvačností se propad VW dostavuje až teď, uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál, tedy jestli se na to rychle zapomene nebo se ten pád bude VW ještě nějakou dobu držet.
Bacha USA není Česko tam se VW prodává min než Subaru 😉
Tim chci říct že nemá moc kam padat = par měsíců takovýhohle pok lesu a může to zavřít >😒]
Tim chci říct že nemá moc kam padat = par měsíců takovýhohle pok lesu a může to zavřít >😒]
On už před dieselgate prodávalo VW úplný prd v porovnání s ostatními automobilkami. Vždyť z nám známých automobilek prodávají všichni víc (už i ta Mazda je předežene) a letos dokonce i luxusní značky. Takže VW propadák v USA je dlouhodobý, teď se jen zvětšil.
aneb průsery VW to nejsou jen emise. Jak se vám líbí tohle: 3 roky starý touran 1,2 tsi najeto ani ne 60 tis!! a "bezúdržbový" řetěz pohánějící rozvody je na výměnu.. Made in Germany v praxi.
Všichni dobře víme, že řetěz 1.2 TSI bezúdržbový nebyl, a ví to (už) i VW. Nejlepší bylo nechat si namontovat odolnější rozvodovou sadu ještě v záruce. Možná i teď se ještě dá uplatnit kulance, nevím.
No a počkejte, až někoho napadne změřit reálné emise i u benzíňáků; a zjistí se, že "podvodný" software je i tam.
Já bych chtěl vidět toho exota, co si v první řadě dieselovej VW v USA při zdejších cenách benzínu koupí. Pokaždý, když tu vidím na silnici VW, tak má v sobě 2,5 benzínový pětiválec nebo něco podobného. Asi to všechno byli blázni z Kalifornie nebo nevím...
kdo podvádí, msuí nést následky a s tímhle museli počítat. Halt Mise USA se ji nedaří, už 50 let >😁 >😁 >😁
Americky trh je jiny nez ten evropsky. Je pro vyrobce mnohem narocnejsi a nevzhledne poruchove hroudy bez image se tu neprodaji ani pod cenou.