jiste pujdou ve slepejich CX90 T8, kde ma hybrid dojezd az 40km na elektrinu, ono se jaksi jedna o plug-in hybrid, v te dobe kdy S/V90 pujde na trh bude jiz klasicky hybrid vyjimecnej (krome Toyoty ktera na nem "zamrzla")
XC90 I S90 se mi hnusi- kdyz to porovnam s predchozimi modely. Ctyrvalce to dorazily. A kdyz budeme uvazovat hybrid, tak ten soucasny ujede na baterky 2km - to je o nicem. Jsem zklaman vyvojem Volva a upozornuji, ze dve jsem si v minulosti koupil - V40 se super 2L benzinem a pak S60 s uzasnym 5ti valcem. Ale soucasny design je humac pro Cinany.
o cem hadat, ja jeden jejich hybrid "sedlam" a ikdys je to hybrid s 6 valcem, tak ani vykonem, ani zrychlenim nijak nevynika, je to proste hybrid vhodnej pro klidnejsi ridice, a kdys se s nim jezdi klidne a pohodove tak se odmeni tou vyhodou nizke spotreby
Nejdříve u Volva bez náhrady zařízli charakterní pětiválce, a teď to ještě dorazí "ostrým hybridem". Nevím, jestli se mám smát, nebo plakat... :-(8-s:no::no::no:
jo koupil, me se prposte libi myslenka jizdy na elektrinu, takze pristi bude bud plug-in hybrid nebo rovnou ciste elektro :-) ona v te vyssi cene je i nejaka ta drobna vybava navic za kterou se v nehybridu tusim priplaci
a tim ze muj revir je Praha a dalnice, tak i to preplaceni se me za zivotnost toho auta u me 4-6 let tak nejak zaplati na nizsi spotrebe
na palce prd, je zbytecne je sledovat, davat a cokoliv okolo nich resit, kdys se odnich oprostis a nebudes si jich vsimat (skoda ye nejdou schovat abz to nebzlo videt) tak je to na diskuzi razem snazsi
moje poznatky o hybridu od "Toyoty", jezdi se s tim pekne, ale nema smysl tomu davat za usi, pac krom velke spotreby se nedostavuje ani "lepsi" zrychleni (oproti nehybrid verzi mam mit zrychleni asi o pul vteriny lepsi, coz je pocitove nerozpoznatelne), ani pocitovej zatah neni nijak jinej nez nehybrid verze, pro takove jizde se dostavuje jen vetsi spotreba, ve meste o 4-5 litru a na dalnici zhruba o 2-3 litry vetsi :-) kdys se s tim jede uplne normalne tak je spotreba o chlup lepsi nez se stejnym atmo benzinem v prumeru tak o 2-3 litry asi, samozrejme jsem si u delalera projel i tu nehybridni verzi kde je ten samej benzinovej motor, a kdys se s tim hybridem jede plynule a klidne (ale nijak se nezdrzuje provoz) tak to papka proste celkem min nez jen atmosfera :-) vahu nijak nepocituju, rozdil asi 100kg je u auta co ma 2.2 tuny proste zanedbatelnej, ten kdo si hybrid porizuje si ho pravdepodobne porizuje prave pro jeho vyhody se spotrebou, jinou vyhodu jsem zatim opravdu nezaznamenal :-) ac vlastne jedna vyhoda tam jeste byla, vyssi odpocet DPH, teda pokud se to DPH tak nejak pokreje s tim ktere by clovek musel jinak vyplaznout za dane ctvrtleti, takze ve finale nevyplazne nic a jeste mu treba nejake drobne vratej >:D
ten tablet uz na pohlad vyzera ze bude hned ucapany a usmudlany od prstov ... a nosit si tam so sebou miliony otlackov... otras... az sa mi dviha zaludok .... pocit luxusu je uplne o niecom inom..... ale snad na to vo volve pridu kym este nie je neskoro ... lebo toto smerovanie znacky ake volvo predvadza v poslednej dobe ozaj nevidim ruzovo ... teda za predpokladu ze sa stale bavime o tom ze volvo chce ostat volvom ... lebo ak uz volvo nechce byt volvom ... tak nech si kludne vyraba co len chce...
osobne pokladam hybrid za pohon spojujici prakticky jen same nevyhody (cena, hmotnost, slozitost, atd.), tudiz ho nepokladam za mezistupen mezi ropaky a elektromobily, ale za slepou ulicku...
Zatím tedy mame potvrzene motorizace pro bezne modely XC90 a S90, vykonove rekneme ok, konstrukcne, asi zadna extra hitparáda.
Ale dřív nebo později musí svedum podle ohlasu z medii, testu, recenzi a jinych kanalu tlumocicih prani zakazniku dojit, ze do sportovního modelu v této kategorii nepatri ctyrvalec, nýbrž alespoň 6-valec, jestliže se jim takovy motor vyvíjet nechce, budiz, alespoň by pak ale svedove mohli oprasit know-how 5válcove konstrukce. V kombinaci s baterkou by ten motor produkoval vykon který nesmrdi potem a v kultivovanosti chodu by byl o dva levely vys.
Takze, jednoznacne :yes: za začátek obmeny modelu, za plany sportovních modelu ve všech kategoriích dle zvyku nemecke trojky a za to, ze sice az od 2020, ale volvo planuje další modelovou ofenzivu ve smyslu vstupu do novych segmentu (třeba MPV, uprimne, jaka jina znacka je vic predurcena k tomu, aby uspela v tomto segmentu?).
Ale také bohužel :no: za, zda se, zcela uprimné plany vyzbrojit všechny modely maximalne 4valcemi...
p.s. hadat se o designu je pitomost, nikdo ale nemuze namitat ze by byl nudny, anebo nevkusny. Zadek je zajimavy, nereknu ze hezky, ale zas volvo bude mit prostor pro slusny facelift.
Volvo se mi designem a pojetím hybridního pohonu zamlouvá. Ale chybí mu tradiční pětiválce. Nekoupil bych nové Volvo ze 3 důvodů:
1. hlučné nafťáky, benzíny nic moc (škoda R5...) a T8 příliš drahá
2. špatně naladěný podvozek
3. tablet - ventilace bez knoflíků, to odmítám
Mně jsou palce dolů šumák, ale tady jde o to, že já tu napíšu jasnou tezi - větší kila hybridu jdou proti dynamické jízdě a ničí tím úspornost hybridu (tudíž mi přijde zvláštní koncipovat sportovní verzi auta jako hybrid) a místo nějakého smysluplného komentáře dostáváš akorát nesouhlasné palce - Já bych si raději přečetl něčí nesouhlasný názor, v čem že spočívá to kouzlo té hybridní sportovní koncepce, ale toho se nedočkáš.
Za Tvůj příspěvek děkuju, v obecné rovině mi zapadá do toho, co si myslím a co říkám (větší kila = větší spotřeba při dynamické jízdě). Koupil bys toho hybrida, kdybys neměl tu daňovou úlevu?
Dizajn 90 roky, predok ako useknutý, zadná časť , tak na to ani slová nenachádzam, no a interier, tiež nič moc a tie monštrózne výduchy , tak ďakujem, za tie prachy je kóóópa krajších aut v tejto kategórii :no:
to je preci jasne, ne? o ni rozhoduje trh. a ten kdybys nekrivil, tak zatim jezdi v osobacich hlavne benzin, v nakladacich nafta, v dodavkach a suv se to bude michat pul na pul. fosily dost mozna v blizke budoucnosti nahradi ciste elektromobily, ale za predpokladu, ze realna objemova a hmotnostni kapacita akumulatoru (at uz budou tvoreny cimkoliv) bude o rad vetsi nez dnes a realna nabijeci doba (popr. doba nutna na uvedeni auta na plny dojezd - to muze byt treba vymena baterie, atd.) o rad klesne. ale hybrid (ono uz ten nazev napovida) opravdu neni rozumna cesta - auto s dvema pohony, ktere se (ano) vzajemne doplnuji, ale ktere se rovnez vzajemne pasivne zatezuji (jeden taha druhy) opravdu neni hudba budoucnosti. kdo rika, ze je to prechodne stadium k elektromobilum, tak se plete, elektromobil nepotrebuje proslapavat cesticku hybridy, elektromobily (tedy mam namysli trakcni systemy) zname velice dobre - trolejbusy, tramvaje, vlaky - a jsou tyto trakcni systemy vyrazne jednodussi nez u fosilu. takze tohle inzenyrske cviceni (jimz hybrid bezesporu je) nepotrebujeme ani jako technologicky mezikrok. tot vse.
Ale on přeci nemusí překonávat ostatní rozdílem třídy. Se slabším spalovacím motorem se vyrovná stejně výkonné konkurenci a přitom nabízí bonus spotřeby při rozumné jízdě, což ta monstra zase nedovedou.
Jedna z nesporných výhod hybridu je třeba i vyšší celkový výkon a úspora paliva při zrychlení, kdy pomůžou baterky... Na to není potřeba kdovíjaká sofistikovaná soustava a to je taky jediný a základní účel hybridů Toyota...