Novinky
nejak mi to nejde dohromady.... setrenie a vykon.... to bude zase paradny kockopes .. ani ostre to nebude a ani zadarmo to nepojde
co tak radsej poriadny V8 miesto tejto saskarne? kam kracas volvo?
co tak radsej poriadny V8 miesto tejto saskarne? kam kracas volvo?
osobne pokladam hybrid za pohon spojujici prakticky jen same nevyhody (cena, hmotnost, slozitost, atd.), tudiz ho nepokladam za mezistupen mezi ropaky a elektromobily, ale za slepou ulicku...
Která ulička je ta správná?
to je preci jasne, ne? o ni rozhoduje trh. a ten kdybys nekrivil, tak zatim jezdi v osobacich hlavne benzin, v nakladacich nafta, v dodavkach a suv se to bude michat pul na pul. fosily dost mozna v blizke budoucnosti nahradi ciste elektromobily, ale za predpokladu, ze realna objemova a hmotnostni kapacita akumulatoru (at uz budou tvoreny cimkoliv) bude o rad vetsi nez dnes a realna nabijeci doba (popr. doba nutna na uvedeni auta na plny dojezd - to muze byt treba vymena baterie, atd.) o rad klesne. ale hybrid (ono uz ten nazev napovida) opravdu neni rozumna cesta - auto s dvema pohony, ktere se (ano) vzajemne doplnuji, ale ktere se rovnez vzajemne pasivne zatezuji (jeden taha druhy) opravdu neni hudba budoucnosti. kdo rika, ze je to prechodne stadium k elektromobilum, tak se plete, elektromobil nepotrebuje proslapavat cesticku hybridy, elektromobily (tedy mam namysli trakcni systemy) zname velice dobre - trolejbusy, tramvaje, vlaky - a jsou tyto trakcni systemy vyrazne jednodussi nez u fosilu. takze tohle inzenyrske cviceni (jimz hybrid bezesporu je) nepotrebujeme ani jako technologicky mezikrok. tot vse.
Dizajn 90 roky, predok ako useknutý, zadná časť , tak na to ani slová nenachádzam, no a interier, tiež nič moc a tie monštrózne výduchy , tak ďakujem, za tie prachy je kóóópa krajších aut v tejto kategórii :no:
Zatím tedy mame potvrzene motorizace pro bezne modely XC90 a S90, vykonove rekneme ok, konstrukcne, asi zadna extra hitparáda.
Ale dřív nebo později musí svedum podle ohlasu z medii, testu, recenzi a jinych kanalu tlumocicih prani zakazniku dojit, ze do sportovního modelu v této kategorii nepatri ctyrvalec, nýbrž alespoň 6-valec, jestliže se jim takovy motor vyvíjet nechce, budiz, alespoň by pak ale svedove mohli oprasit know-how 5válcove konstrukce. V kombinaci s baterkou by ten motor produkoval vykon který nesmrdi potem a v kultivovanosti chodu by byl o dva levely vys.
Takze, jednoznacne :yes: za začátek obmeny modelu, za plany sportovních modelu ve všech kategoriích dle zvyku nemecke trojky a za to, ze sice az od 2020, ale volvo planuje další modelovou ofenzivu ve smyslu vstupu do novych segmentu (třeba MPV, uprimne, jaka jina znacka je vic predurcena k tomu, aby uspela v tomto segmentu?).
Ale také bohužel :no: za, zda se, zcela uprimné plany vyzbrojit všechny modely maximalne 4valcemi...
p.s. hadat se o designu je pitomost, nikdo ale nemuze namitat ze by byl nudny, anebo nevkusny. Zadek je zajimavy, nereknu ze hezky, ale zas volvo bude mit prostor pro slusny facelift.
Ale dřív nebo později musí svedum podle ohlasu z medii, testu, recenzi a jinych kanalu tlumocicih prani zakazniku dojit, ze do sportovního modelu v této kategorii nepatri ctyrvalec, nýbrž alespoň 6-valec, jestliže se jim takovy motor vyvíjet nechce, budiz, alespoň by pak ale svedove mohli oprasit know-how 5válcove konstrukce. V kombinaci s baterkou by ten motor produkoval vykon který nesmrdi potem a v kultivovanosti chodu by byl o dva levely vys.
Takze, jednoznacne :yes: za začátek obmeny modelu, za plany sportovních modelu ve všech kategoriích dle zvyku nemecke trojky a za to, ze sice az od 2020, ale volvo planuje další modelovou ofenzivu ve smyslu vstupu do novych segmentu (třeba MPV, uprimne, jaka jina znacka je vic predurcena k tomu, aby uspela v tomto segmentu?).
Ale také bohužel :no: za, zda se, zcela uprimné plany vyzbrojit všechny modely maximalne 4valcemi...
p.s. hadat se o designu je pitomost, nikdo ale nemuze namitat ze by byl nudny, anebo nevkusny. Zadek je zajimavy, nereknu ze hezky, ale zas volvo bude mit prostor pro slusny facelift.
Nejdříve u Volva bez náhrady zařízli charakterní pětiválce, a teď to ještě dorazí "ostrým hybridem". Nevím, jestli se mám smát, nebo plakat... 😒 8-s :no: :no: :no:
edit: tak vy palcovaci, jak to podle vas je? je vetsi hmotnost hybridu pro dynamickou jizdu vyhoda nebo nevyhoda, hm? rozepiste se trosku...
moje poznatky o hybridu od "Toyoty", jezdi se s tim pekne, ale nema smysl tomu davat za usi, pac krom velke spotreby se nedostavuje ani "lepsi" zrychleni (oproti nehybrid verzi mam mit zrychleni asi o pul vteriny lepsi, coz je pocitove nerozpoznatelne), ani pocitovej zatah neni nijak jinej nez nehybrid verze, pro takove jizde se dostavuje jen vetsi spotreba, ve meste o 4-5 litru a na dalnici zhruba o 2-3 litry vetsi 😄 kdys se s tim jede uplne normalne tak je spotreba o chlup lepsi nez se stejnym atmo benzinem v prumeru tak o 2-3 litry asi, samozrejme jsem si u delalera projel i tu nehybridni verzi kde je ten samej benzinovej motor, a kdys se s tim hybridem jede plynule a klidne (ale nijak se nezdrzuje provoz) tak to papka proste celkem min nez jen atmosfera 😄 vahu nijak nepocituju, rozdil asi 100kg je u auta co ma 2.2 tuny proste zanedbatelnej, ten kdo si hybrid porizuje si ho pravdepodobne porizuje prave pro jeho vyhody se spotrebou, jinou vyhodu jsem zatim opravdu nezaznamenal 😄 ac vlastne jedna vyhoda tam jeste byla, vyssi odpocet DPH, teda pokud se to DPH tak nejak pokreje s tim ktere by clovek musel jinak vyplaznout za dane ctvrtleti, takze ve finale nevyplazne nic a jeste mu treba nejake drobne vratej >😁
Za Tvůj příspěvek děkuju, v obecné rovině mi zapadá do toho, co si myslím a co říkám (větší kila = větší spotřeba při dynamické jízdě). Koupil bys toho hybrida, kdybys neměl tu daňovou úlevu?
a tim ze muj revir je Praha a dalnice, tak i to preplaceni se me za zivotnost toho auta u me 4-6 let tak nejak zaplati na nizsi spotrebe
2. špatně naladěný podvozek
3. tablet - ventilace bez knoflíků, to odmítám