Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ostré varianty Volv S90 a V90 potvrzeny, budou to hybridy

Ondřej Chamilla
Diskuze (27)
Šéf Volva Hakan Samuelsson oficiálně potvrdil, že i nový sedan a kombi S90 respektive V90 dostanou ostré varianty Polestar, půjde přitom o hybridy.

Nový luxusní sedan Volvo S90 byl oficiálně představen před dvěma dny, již nyní je však jasné, že model bude doplněn o kombi V90. Navíc se o novinkách rozpovídal v rozhovoru pro časopis Autocar rovněž šéf Volva, Hakan Samuelsson. Ten se nechal slyšet, že tyto vozy dostanou také ostré varianty označené jako Polestar.

Podle Samuelssona nejde výkonnější verze proti hodnotám značky. Volva prý mají chytrý design a funkcionalitu, na vyšším výkonu však není nic zlého. Obecně tak značka chystá více výkonnějších verzí.

Modely S90 a V90 Polestar prý dostanou hybridní pohonné ústrojí kombinující čtyřválec a elektromotor, očekávat navíc máme i pečlivě vyladěný podvozek. Má se jednat o sofistikovanou výkonnost, Volvo ji nazývá „síla bez výčitek“. Vůz tedy má být i úsporný a celkově dospělý. Výkon má překonat variantu T8 Twin Engine, očekávejme tedy výrazně přes 400 koní.

Ondřej Chamilla
Diskuze (27)
7. 12. 2015 19:59
Re: Bože, bože...
No a určitě bude hůř... takže radši se směj, než dorazí 4x oturbený 2hrnek o objemu 900ccm >:D
7. 12. 2015 19:56
Re: ostry hybrid?
Tak lepší V8 galantní brontosaurus než "ostrý hybrid" zrovna od Volva >:D ;-)
7. 12. 2015 19:55
Bože, bože...
Nejdříve u Volva bez náhrady zařízli charakterní pětiválce, a teď to ještě dorazí "ostrým hybridem". Nevím, jestli se mám smát, nebo plakat... :-( 8-s :no: :no: :no:
7. 12. 2015 12:20
Re: Design
jo koupil, me se prposte libi myslenka jizdy na elektrinu, takze pristi bude bud plug-in hybrid nebo rovnou ciste elektro :-) ona v te vyssi cene je i nejaka ta drobna vybava navic za kterou se v nehybridu tusim priplaci

a tim ze muj revir je Praha a dalnice, tak i to preplaceni se me za zivotnost toho auta u me 4-6 let tak nejak zaplati na nizsi spotrebe
7. 12. 2015 11:20
Plany
Zatím tedy mame potvrzene motorizace pro bezne modely XC90 a S90, vykonove rekneme ok, konstrukcne, asi zadna extra hitparáda.
 
Ale dřív nebo později musí svedum podle ohlasu z medii, testu, recenzi a jinych kanalu tlumocicih prani zakazniku dojit, ze do sportovního modelu v této kategorii nepatri ctyrvalec, nýbrž alespoň 6-valec, jestliže se jim takovy motor vyvíjet nechce, budiz, alespoň by pak ale svedove mohli oprasit know-how 5válcove konstrukce. V kombinaci s baterkou by ten motor produkoval vykon který nesmrdi potem a v kultivovanosti chodu by byl o dva levely vys.
 
Takze, jednoznacne  :yes: za začátek obmeny modelu, za plany sportovních modelu ve všech kategoriích dle zvyku nemecke trojky a za to, ze sice az od 2020, ale volvo planuje další modelovou ofenzivu ve smyslu vstupu do novych segmentu (třeba MPV, uprimne, jaka jina znacka je vic predurcena k tomu, aby uspela v tomto segmentu?).
 
Ale také bohužel  :no: za, zda se, zcela uprimné plany vyzbrojit všechny modely maximalne 4valcemi...

p.s. hadat se o designu je pitomost, nikdo ale nemuze namitat ze by byl nudny, anebo nevkusny. Zadek je zajimavy, nereknu ze hezky, ale zas volvo bude mit prostor pro slusny facelift.