Ekonomika
Nechci se zde nijak dotknout zmíněné ankety - ne všichni motorističtí novináři jsou členy "vysněného" klubu - a tak tedy jakou asi má tato anketa váhu. Asi takovou, jako anketa o nejhezčí bábovičku na sídlištním severním pískovišti, jejíž vítězem se stává někd👋něco diametrálně odlišného od vítěze ankety pískoviště z jižního konce. KMN je pro mne skupinou hloupých kovbojů, kteří se nechávají najímat píáristy jednotlivých automobilek k ovlivňování konzumního stáda. A protože letos Opel s touto zajisté sledovanou anketou nemohl mít, díky jejím pravidlům, nic společné, tak je nutné značku zviditelnit alespoň cestou vytvoření takového důležité tiskové zprávy, která je potom rozeslána do všech redakcí s nadějí, že ji alespoň nějaký nezkušený redakční elév uveřejní. Vivat Opel - povedlo se, aneb opět se potvrdilo staré přísloví, že "nur ein trottel fahrt mit opel"
Poměřovat lze než poměřitelné. Neboť jinak se musím ptát, proč o prvenství nebojovaly též malo a lokotraktory, velké RC modely, drezíny na ruční pohon, repasovaná elektrická autíčka z Matějské pouti a sbírka bondovskejch autíček od Shellu.