Novinky
Individualita
2
pro uši hondofila a cabriofila! :yes:
TeeJay
1
Ani chvíli jsem nepochyboval, že by to mid-engined S2000 taky dělali jako roadster, spíš jsem se bál, že by z toho fakt chtěli udělat čtyřkolku, tu bych opravdu mít nemusel. Takhle je to "na jistotu". 😉
Ba co víc, bez hybridu. Podle Hachiga je třeba dát každému autu motor, odpovídající jeho charakteru a není nutné bezhlavě do každého sporťáku dávat hybrid.
Uvest to v zivot a diky ti, hondo. :yes:
Měl jsem vždycky za to, že japonské firmy jsou řízeny kolektivně širším vedením, což vede mimo jiné i k tomu, že jim rozhodování vždycky hrozně dlouho trvá a tato filozofie do jisté míry odráží neochotu jednotlivců převzít zodpovědnost za učiněné kroky. Ovšem u Hondy asi dochází k nějakému prapodivnému mixu, kdy jim sice všechno strašně dlouho trvá, ale zároveň tam má asi prezident dost důležitý poradní hlas. Zatím to v posledních asi 15 letech vypadalo, že co prezident, to naprosto odlišný pohled na směřování značky a zejména okrajový segment sportovních aut tím dost trpí.
Ito byl zjevně také fanda sportovních modelů, pod jeho vedením vzniklo NSX, CTR, S660 a rodilo se mid-engined S2000 a další projekty, ale zase to byl tvrdý hybridofil a zejména nápad změnit S2000 asi nebyl nejšťastnější. Z toho pohledu se zatím zdá být Hachigo sympatičtější, uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál. :yes:
Ito byl zjevně také fanda sportovních modelů, pod jeho vedením vzniklo NSX, CTR, S660 a rodilo se mid-engined S2000 a další projekty, ale zase to byl tvrdý hybridofil a zejména nápad změnit S2000 asi nebyl nejšťastnější. Z toho pohledu se zatím zdá být Hachigo sympatičtější, uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál. :yes:
Nemůže být pochyb o tom, že auto s motorem uprostřed je už z principu exotičtější a tak nějak opravdovější sporťák, ale FR koncepce je zase praktičtější a poskytne adrenalinovější svezení. S odkazem na původní S2K je určitě vhodnější zachovat klasiku, ale to aut, co jsme viděli na patentových nákresech, by se mi líbilo fakt hodně. Takže smíšené pocity. Ale rozhodně lepší cokoli, než nic. 😄
BTW - šest sportovních aut? Nějak se nemůže dopočítat. 😉
BTW - šest sportovních aut? Nějak se nemůže dopočítat. 😉
Možná tu šestku mysleli takto😒br />
NSX
CTR
S2000
S660
CR-Z (s rezervou)
Civic coupe (s rezervou)
NSX
CTR
S2000
S660
CR-Z (s rezervou)
Civic coupe (s rezervou)
Co já vím, mluví se o
S660
CR-Z
CTR
S2000
EV SH-AWD
2&4
NSX
Kupé asi za sporťák považovat nelze, vrcholem řady Civic bude 5D CTR. Ale i tak jsem na sedmi. >😒] I to se mi zdá strašně moc, když vezmeme v úvahu, že teď má Honda sporťáky dva, přičemž v Evropě jednoho a v USA žádný. 😄
S660
CR-Z
CTR
S2000
EV SH-AWD
2&4
NSX
Kupé asi za sporťák považovat nelze, vrcholem řady Civic bude 5D CTR. Ale i tak jsem na sedmi. >😒] I to se mi zdá strašně moc, když vezmeme v úvahu, že teď má Honda sporťáky dva, přičemž v Evropě jednoho a v USA žádný. 😄