Bohužel máš pravdu. A navrch mají nejlepší auto. Hyundai i Toyota budou hořce litovat, že se rozhodli do WRC vrátit teď. Leda že by se někomu povedlo ho přetáhnout k sobě, to by šance zvýšilo.
Oba zapomínáte na to, že se v roce 2017 vrátí i Citroen a ten rozhodně má potenciál postavit rychlejší auto než VW. To, že jezdil poslední roky za VW bych nebral moc v potaz, protože nebyla jasná jeho budoucnost a byla ve hře i varianta úplného konce Citroenu v rally.
WTCC těžko říct. Mluvilo se o tom, že se chtějí věnovat od příštího roku jen jednomu závodění, takže pokud to nepřehodnotí, tak mi z toho vychází, že v roce 2017 ve WTCC nebude. Možná už je ani nebaví ta dominance a budou chtít zvednout hozenou rukavici od VW v rally.
V rally si dávají pauzu a budou vyvíjet nový auto pro rok 2017, kdy se vrátí. Co se týče Loeba, tak těžko říct, na návrat to taky moc nevidím, leda tak na nějaký domací rally.
No když se podívám na závěrečné výsledky letošního roku a i takové mladé kopyto jako Mikkelsen dokáže skončit třetí s velkým náskokem na další daleko zkušenější a nepochybně rychlejší jezdce, tak je jasné, že náskok VW je jak v Ogierovi tak v Polu, které je jasně nejrychlejší a zároveň i nespolehlivější současné WRCčko.