Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Volkswagen Passat B7 (3C/36): Méně invenční, zato spolehlivější

Recenzovaný Passat byl na sklonku roku 2010 vydáván za novou generaci. Spíše se však jednalo o výraznou modernizaci předchozího vydání. A zatímco zvenku či v kabině se vůz změnil jen málo, pod povrchem je odlišností více.
Zpět na článek
10. 12. 2015 09:00
10. 12. 2015 09:05
10. 12. 2015 10:44
10. 12. 2015 22:35
10. 12. 2015 09:13
10. 12. 2015 09:37
10. 12. 2015 09:44
10. 12. 2015 09:40
10. 12. 2015 09:45
10. 12. 2015 09:48
10. 12. 2015 09:44
10. 12. 2015 09:47
10. 12. 2015 10:02
10. 12. 2015 10:18
10. 12. 2015 10:53
10. 12. 2015 16:50
10. 12. 2015 19:04
10. 12. 2015 22:22
10. 12. 2015 23:50
10. 12. 2015 09:58
10. 12. 2015 10:17
10. 12. 2015 10:35
10. 12. 2015 10:45
10. 12. 2015 11:01
10. 12. 2015 11:05
10. 12. 2015 11:19
10. 12. 2015 12:10
10. 12. 2015 13:25
10. 12. 2015 13:48
10. 12. 2015 14:11
11. 12. 2015 08:47
10. 12. 2015 11:44
10. 12. 2015 10:21
10. 12. 2015 10:55
10. 12. 2015 11:20
10. 12. 2015 09:43
10. 12. 2015 14:11
10. 12. 2015 14:28
10. 12. 2015 11:59
10. 12. 2015 12:28
10. 12. 2015 13:25
10. 12. 2015 13:48
10. 12. 2015 13:56
10. 12. 2015 17:16
10. 12. 2015 20:17
10. 12. 2015 15:28
13. 12. 2015 20:11
10. 12. 2015 23:04
11. 12. 2015 15:53
12. 12. 2015 09:36
13. 12. 2015 16:16
14. 12. 2015 08:31
14. 12. 2015 10:00
11. 12. 2015 20:45
14. 12. 2015 09:02
10. 12. 2015 09:00
Recenze
Pěkná recenze p. Dusila vč. charakteristickeho projevu. Pasáž s ovcema mě pobavila. :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 09:05
Re: Recenze
Recenze je hezká, ale to rýpnutí do dieselgate nazačátku, jak to VW vlastně dělá vše dobře, mne pobavilo ještě víc >:D
10. 12. 2015 10:15
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
jj
MRTĚ HADIC POD KAPOTOU, SMRAD Z LAUFU A NÁHON NA PŘEDNÍ KOLO ??
NA ELEKTRICKŮ FASCINÁCIU [odkaz] [odkaz] TADLE DÍZLPOPELNICE [odkaz] PROSTĚ NEMÁ :-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 10:25
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Jo, hezky si vždy na tebe vzpomenu když se mi z výfuku vyvalí černý dým ;)
10. 12. 2015 10:50
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Tohle je vydavatelstvím nasazenej troll, že ho řešíš ;-)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 10:54
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Taky jsem si zatrollil >:D
10. 12. 2015 11:48
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Jasný lepší je koupit elektro Teslu za 2,5 míče viď? ;-)
10. 12. 2015 13:07
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Tak to si píš, že je.
10. 12. 2015 22:46
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Smrad? Kdybys videl jak mi to voni... Nevim co proti Dieslu mas... Deda jezdil s Tatrou 50 let... Ted je mu 70 a je zdravej jak rybicka... Zato muj soused.. Nekouri...nepije.. Na zahrade mu stoji benzinovej Renault a ma co delat vyjit schody jak je zadejchanej ;-) A ta tvoje elektrika? Tahat tezky baterky se mi nechce...radsi moje Tdi kdy ujedu na nadrz skoro 1000 km... Za tri minuty natankovano a jedu dal.. Nejaky nabijeni.. K smichu >:D
11. 12. 2015 09:59
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
NO TAK TO SE NĚKDY ZASTAV NA ONKOLOGIIVOLE [odkaz] ABYS NEBYL TAK PITOMEJ ;-)
PS: tvuj děda měl možná ještě dobrý geny krom toho že řídil dízltatru 50let (sotva základku co...) ale TY je mít natuti už takový nebudeš a tvoje děti už vůbec ne >:D >:D >:D >:D >:D jesi ovšem nějaký vůbec zprcneš >:D >:D >:D >:D >:D
11. 12. 2015 10:07
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Hele... Toho se bat nemusis... Dite uz mam... A pitomej podle skoly nejsem... >:D Co mas ty za auto antidiesle? 120 na plyn? >:D
10. 12. 2015 09:53
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Nicméně zjišťuju z ní, že si ani starou B6 ani novou B7 nekoupím a ani nic od VW, protože ty motory jsou fakt prach, bída, utrpení. Kde je dřívější spolehlivost VW motorů, který hravě přežily kastli
Avatar - Ji/Ri
10. 12. 2015 11:42
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Nejen motory.
10. 12. 2015 11:50
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Nad tím ostatním bych snad i přimhouřil oko, ale mít v autě prototypovej motor, kterej postihujou dětský nemoci, na to fakt nejsem zvědavej.
Avatar - Ji/Ri
10. 12. 2015 12:04
Re: JE TO ŠUNKA LIDOVÁ SOUDRUZI ;)
Motor to je jasné. Ale jak každodenně otravují život všelijaké drobnosti, tak je to ke zhnusení. Tohle auto působí kvalitně, ale jen působí. Skoro mi to přijde jako paralela k francouzské nafoukanosti u Laguny. U tohoto modelu Passatu není dobré snad skoro nic, kupodivu. Jsem zvědavý ale na nového a jeho spolehlivost, protože při stejné technice u Škodovky - Octavia, jsou 1-3letá auta se spolehlivostí proti původní fl verzi hodně špatně. Pokud by se měl stejný příběh opakovat u vw passat tak to bude zajímavé. Pro mě je to auto, byť se mu určitá aura nedá upřít, nedůvěryhodné.
10. 12. 2015 10:44
Re: Recenze
ano ale projev se postupne zlepsuje, uz tak neopakuje zapocate vety
10. 12. 2015 22:35
Re: Recenze
pekny clanek, uplne jsem se zasnil, asi zacnu setrit :-)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 09:13
Etalon! ?
Kdo ho nezná že? >:D
Přidám jen pár postřehů, protože i když jsem si ho nakonec nikdy nekoupil od B5.5-B7 jsem vždy prolézal, projížděl a zkoušel, ale nikdy jsem se neodhodlal.
Z toho, co se píše v testu jsem rád, nejvíce jsem koukal na B6 a to byla asi pořádná katastrofa, jak tak čtu, i když za mne nejkrásnější a nejelegantnější generace VW, jaká zatím byla.

Kvalita kabiny - dost diskutabilní, možná B7 jsou už odolnější, ale B6tky (a s tím i Superby II. generace a jiné modely od těchto aut odvozené) trpí na různé odlupování barvy z ovladačů, prodřené sedačky rychle podléhající zkáze (jak látka, tak textil), čalounení dveří nic nevydrží (jaký si plast, nebo i koženka dle výbavy ve výplni dveří se protrhne, nebo se vytvoří bubliny, pod tím jen nějaký molitan) Vrzající díly různých schránek atd... Tady to, co u B5tek bylo nemyslitelné dostává dost nafrak a VW padá do šedi průměru.

Motorizace - určitě dvoulitr stačí, starý 2.0TDI PD i když je dost nespolehlivý mi přijde lepší díky výbušnosti, CR jsou umírněné a skoro působí přidušeně. Verze se 125Kw mi moc smysl nedává, sice jede, ale jakmile naložíte, jste na dost podobných výkonech, jako se 103Kw. (možná subjektivní pocit, ale ve 4 lidech uvadá dost rychle).

Benízn? :D Ale notak.. Passata v benzínu snad nikdo nekupuje :D Promiň Toptene :D Níkdy jsem nejel, jen starou B5.5 s 1.6MPI :D

Je to Etalon, se všemi plusy a mínusy. Nyní alepsoň Ádové a podobní fanatici vidí, že i ten etalon má svých problémů dost. Hezký test.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Jenik3
10. 12. 2015 09:37
Re: Etalon! ?
Co by nekupovali benzin, ale je jich pomalu. Bohuzel.
Ne vsichni chteji vrciciho psa pod kapotou, i kdyz malo zere.
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2015 09:40
Re: Etalon! ?
tie B5ky bolo casto vidiet aj s oznacenim 1,8T na kufri....tie starsie generacie sa este slusne kupovali vcelku aj s bezninmi..... az potom sa to nejako zlomilo v neprospech benzinu... kazdopadne B7 s 1,8tsi tiez jazdia ..... sice uz ich nie je tolko ale kto kupuje auto ako sukromnik a nenajazdi tisice tka preco nie... napriklad moj znamy zo stredneho slovenska si ako sukromnik kupil C5ku okolo roku 2005/2006 v benzine .... pritom predoslu xantiu mal s 1,9td.... ale uznal ze ako sukromnik s najazdom 20tisic rocne by po usetreni par tisic za rok tie usetrene peniaze stejne investoval neskor do vstrekovacov alebo inych ficur v dizli ( napr dnes mas filtre castic.. tiez draha sranda ) .... takze nie je az taky dovod vzdy preferovat dizel len preto ze "sa to nosi" v tejto triede ... ak nerobis zrovna taxikara... alebo rozvoz pizze... tak dizel sa nemusi vzd yvyplatit ... jeho servisne intervaly su castejsie a opravy drahsie ako u benzinu .... o spominanych filtroch castic uz nebudem hovorit... v jazdenkach su vacsinou uz tieto filtre zrele na vymenu.... a razom je po radosti z "jazdy zadarmo" ........ takze z mojho uzitvatelskeho pohladu by mi B7 davala dnes najvaci zmysel jedine s 1,8tsi... pripadne klasicka atmosfera ... ale taku uz hadam B7 ani nemala... asi to chce zobrat mazdu 6 nejaku predoslu generaciu ;-) .... alebo co ja viem... mozno accord ;-)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 09:45
Re: Etalon! ?
Jak jsem psal výše, myslel jsem to jako vtip >:D Protože co je větším synonimem k tomu, když se řekne osobní auto s naftou, než Passat TDI? >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2015 09:48
Re: Etalon! ?
ok ok ;-) tak potom jasne

ale inak som svedkom nejedneho pripadu ze sa majitelia dizlov uz dnes opat vracaju k benzinom ;-) ... aj ten kamarat s focusom combi s 1.0 ecoboostom co som spominal parkrat mal predtym dizel... ale poucil sa.... a podobny pripad mam aj teraz.... kolega z prace meni golf 5 tdi za nove auto... este nevie ake... ale chce benzin ;-)

mozno tento zaujem ludi opat nakoniec prinuti aj vyrobcov ( aj v strednej triede ponukat viac benzinov )... ak sa nemylim tak novy talisman uz ma dva benziny v ponuke ;-) .. kym lagunu si v poslednych rokoch s benzinom uz ani nekupil
Avatar - speedfred
10. 12. 2015 09:44
Re: Etalon! ?
ale no priateľu, náhodov som mal B6 v benzíne 3.2FSI a vo velmi bohatej výbave. Diesel ani neprichádzal do úvahy a to najazdím cca70-90tis km/rok (aj ked momentálne mám). Dlho som rozmýšlal aj nad R36,ale potom som išiel radšej do nového auta.
Motor pokial išiel tak som bol veľmi spokojný aj so spotřebou od 7,5l do 11l. priemer zvačša 8,8l. Zvuk samé plusy,spoľahlivosť tragická. Adaptívny tempomat nebráááť a skoro nikto ho nevie dať dokopy (snád len 2 servisy v ČR majú na to stolicu).
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 09:47
Re: Etalon! ?
Viz výše. Já vím, že jezdí >:D Byl to vtip >:D Ty 3,2 jsou dnes celkem levné, možná to bude tou spolehlivostí, jak to všichni chtějí dát pryč :-)
Avatar - speedfred
10. 12. 2015 10:02
Re: Etalon! ?
Ja som to kupoval od prvého majitela,servis iba VW Autojarov a ked som z výpisu videl čo už on do toho nasekal penez tak som si povedal to auto je snád znova nové - moja chyba....
Vozenie nebolo až tak zlé,dostala ma ale tá výbava. (na to si potrpím)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 10:18
Re: Etalon! ?
A co s vozem teda bylo?

Jo a jak je to s tou přední nápravou? Tohle se tradovalo o B5tkách, které po faceliftu na B5,5 dostaly lepší přední náparvy. B6 je zas krok zpět?
Avatar - speedfred
10. 12. 2015 10:53
Re: Etalon! ?
Podvozok OK,bez problémov (az na poloos) .Motor - reťazove rozvody KO a 2x zaklepal na kluke. Uz som to potom nespravoval a predal akoby nepojazdné. Elektrika - furt nieco. DSG - celkom ok,az na niektoré rozjazdy/cúvanie do kopca + zmätky s adaptívnym tempomatom na diaľnici.
10. 12. 2015 16:50
Re: Etalon! ?
To by chcelo recenziu na moje.auto.cz
Avatar - speedfred
10. 12. 2015 19:04
Re: Etalon! ?
ja nestíham pracovné veci,a nieto ešte recenzie. Keby mal deň 40h možno,alebo keď budem na dôchodku.
Inač toho môjho pašíka som videl na predaj nedávno.
10. 12. 2015 22:22
Re: Etalon! ?
to nikto, ale na konicky si treba najst cas :-)
Avatar - speedfred
10. 12. 2015 23:50
Re: Etalon! ?
OK,slubujem do roka a do dňa to tu bude.
Možno skôr urobím ale na terajšie auto (P508GT) jako na pašíka
10. 12. 2015 09:58
Re: Etalon! ?
Neřekl bych, že kvalita kabiny je v rámci třídy nějak špatná. Pokud je řidič normální, tak i po 250 tisíc km a vyčištění nelze poznat, zda to má pouze 100 tisíc nebo to co to má. Pokud někdo nosí prsteny nebo auto používá jako dodávku, tak samozřejmě ty plasty trpí a odlupuje se i ten softlack, co je na plastových dílech a dělá to ty nehezké odlupující se mapy, nicméně na to trpěli především starší verze. Konkurence obecně používá spíše horší plasty, na kterých tyto úpravy nejsou, proto to tak není vidět. Pravda ale je, že se najdou i vrzající kusy, což by mě u auta za např. 750 tisíc vadilo.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 10:17
Re: Etalon! ?
Pozor, já nepíšu, že je špatná, ale že je naprosto průměrná i když jsme slýchávali od testerů a fanoušků něco jiného. Sám píšeš, že mají lepší plasty než konkurence... já ti řikám, že nemají. Je to uplně stejný šunt, který vydrží stejně. Středně třídní konkurence má také měkčené plasty a ne všem se loupou a ne všem se trhají atd... Každá automobilka a každý model má své slabiny. Nepočítám do toho třeba starší korejce, kteří opravdu měli horší plasty, ale stejně staré Renaulty, Peugeoty, Fordy atd.. nejsou o nic horší a mají kolikrát měkčeno daleko více částí. Všechno po stovkách km vrže, sem tam se něco odloupne či odpadne nebo roztrhne.

Posaď se do B5tky a pak do B6 a výše po nějakém roce užívání. Tam je vidět rozdíl, kdy VW opravdu používal lepší materiály a kvalitní díly.
10. 12. 2015 10:35
Re: Etalon! ?
Tak B5 -tka je už dost historie. Já píšu o autě, kterýho se týká tento článek (resp. dejme tomu typy B6, B7 a už i trochu B8). Pokud porovnávám B7 s konkurencí, řekněme střední výbava napříč značkami, tak je to rozhodně lepší než průměr. Např. levné plasty v Mondeu nepovažuji za stejně kvalitní, ani interiér C5 nepovažuji za stejně kvalitní (kromě plastů samotných i spáry, slícování dílů atd.), stejně tak japonci typu Avensis, Accord... Čili když to takto vyselektuji, tak z toho passat vychází celkem dobře. Problém je spíš s tím, aby člověk porovnával jabka s jabkama a ne hruškama. Tím chci říct, že nelze porovnávat socku passata s top výbavou konkurence a opačně.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 10:45
Re: Etalon! ?
Tak zrovna Mondeo je uvnitř celé měkčené i kolen, což Passat neumí. A plasty se neodlupují po 200 tisíc km.... Bavíme li se o B7 vs MK IV, B8 mi také nepřijde lepší, uvnitř Mondea MK V je to až na rámeček kolem navigace také super, navíc Passat B8 v nižších výbavách než Highline má zase nevzhlednou stříbřenku.. Tak by se dalo polemizovat na výbavami obou vozů, kde je které silnější, ale obecně zrvona Ford má měkčeno všude a plasty vydrží. Dalším adeptem je třeba Insignia.

A o B5 mluvím proto, že tam ještě platilo, že interiér a kvalita vozu je před mainstreamovou konkurencí.
10. 12. 2015 11:01
Re: Etalon! ?
Na tom se asi neschodnem. Ty nevzhledné plasty u Mondea opravdu nepovažuji za lepší. Stejně tak B5 měl ve své době dost zastaralej interiér, kterej bych taky zrovna neoznačil na lepší než mainstream ve své době. I Superb III má ve vyšší výbavě měkčené boční kryty střední konzoly (pravda - passat tohle zrovna nemá nikdy), i když to je asi to poslední co bych potřeboval, protože u B8 se noha konzoly nedotýká...
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 11:05
Re: Etalon! ?
Nevím které myslíš a jaké výbavy Mondea znáš, některé byly dost ohavné, třeba Ghia s hnědým interiérem alá dřevo. Ale plasty jako takové má Mondeo měkčené i na středovém tunelu atd.. No já se dotýkám nohou ve všech autech, takže i u B8, ale celkově B8 je o level výš než Superb III.
10. 12. 2015 11:19
Re: Etalon! ?
Celkově je provedení interiéru vždy u srovnatelného VW lepší než u Škody, ale některé detaily se najdou lepší i u Škody... Celkově se mi nový Superb z venku líbí, ale nekoupil bych si ho právě kvůli interiéru, který za Passatem zaostává. I když to v superbu nevypadá na pohled moc hezky, tak tam měkčené je skoro vše - výplně, střední konzola, palubka atd. (u vyšších verzí).
10. 12. 2015 12:10
Re: Etalon! ?
Kamarade, mondeo je bohuzial nad passatom, na mondeu nenajdes odlupujuce sa plasty, ci lacne vyplne dveri. Mondea s 200tisic vyzeraju furt jak nove na rozdiel od passatu. Passat B6/7 nema v ziadnom pripade lepsie plasty. Ma ich praveze horsie, mondeo sa navyse moze pochvalit certifikatom antialergickych plastov puizitych v interieri. Bohuzial je mondeo na tom v mnohych smeroch interieru lepsie co sa tyka kvality ako passat.
10. 12. 2015 13:25
Re: Etalon! ?
Pokud se bavíme o generaci passatu B7 a B8, tak odlupující plasty se běžně nevyskytují, alespoň ne u aut, která byla normálně používaná a nemají 350 a víc tisíc km. Levně vypadající výplně dveří? U základní varianty možná, můžeš ale mít výplň obšitou kůží... Co na tom vypadá levně? VW testuje plasty už mnoho let, akorát se tím možná tolik nechlubí jako Ford... Tím se nechci nějak jednostranně zastávat passata, ale jen moc nechápu ty argumenty. Můžeš vyjmenovat nějaké konkrétní věci, kde je passat jednoznačně za Fordem? Tím nemyslím jen design, protože to je čistě subjektivní. Jde mi spíš o celkový pocit kvality - provedení plastů, slícování, upevnění jednotlivých dílů atd.
10. 12. 2015 13:48
Re: Etalon! ?
akurat som ti to napisal. Ja nie som zastanca ani jednej znacky, kupujem vyslovene veci, ktore sa mi pacia. Ale s mondeom a passatom som nabehal dost km tak trochu viem porovnat. Ako som uz napisal, ford ma kvalitu spracovania s passatom porovnatelnu ale ford pouzil podla mna kvalitnejsie materialy. Koza na volante sa nevyderie tak rychlo, tlacidla na volante su asi z kozmickych materliavoc, lebo take kvalitne tlacidla som este nikde nevidel aby aj po 200tisic km vyzera stale ako nove, neosuchane a neposkrabane. To sa s passatom neda porovnat. Riadiaca paka to iste. A co sa tyka dveri, u mondea mozes mat tiez kozou obsite calunenie, pokial nemas kozu tak je tam latka, plasty na dverach su prijemne na dotyk, pride mi to skor ako nejaka guma ako plast, netlaci to a je to makke. Co sa tyka ergonomie, dizajnu a podobne, tam to uz tak jednoznacne u mondea nie je a ani to netvrdim ale pouzitim materialov to mondeo MK4 ako jedine mondeo podla mojho nazoru prekonalo passata. Nove mondeo neviem, az cas uvidi ale osobne sa mi nepacia tie plasty vo vnutri.
10. 12. 2015 14:11
Re: Etalon! ?
OK. Já mám tedy zkušenosti jiné. Co jsem prodával auto (passat) s 250 tisíci km, tak na volantu, manžetě řadící páky, pedálech, výplních atd. nebylo vůbec nic. Prakticky nikdo moc nechtěl věřit tomu, že to má 250 tisíc km, což samozřejmě nahrává stáčení kilometrů. Auta co trpí těmito vadami mají většinou přes 300 tisíc a nebo majitel s autem nezachází příliš dobře... Samozřejmě záleží i na způsobu užívání. Pokud jezdí auto jen na krátké vzdálenosti a často se nastupuje/vystupuje, tak to dá různým částem interiéru víc zabrat.
11. 12. 2015 08:47
Re: Etalon! ?
o tom potom.. videl som aj ja take passaty ako si mal ty, nikdy by som im nepovedal cez 200tisic, samozrejme boli stocene na 80tisic... Passat nie je nekvalitny, to som tym nechcel povedat. Len to, ze mondeo bolo na tom s kvalitou podla mojho nazoru a skusenosti este lepsie. Passat je tak trochu modlou a vela veci sa mu odpusti oproti inym autam.
Avatar - Ji/Ri
10. 12. 2015 11:44
Re: Etalon! ?
To pogumování se odlupuje někde už kolem 50ti tisís. Nejhorší to je všude tam, kde se dotkne ruka, noha. Interiéry nejsou tak kvalitní, jak mohou působit.
Avatar - wakantanka
10. 12. 2015 10:21
Re: Etalon! ?
K B6, mám kamaráta automechanika-odborníka, ktorý dlhé roky pracoval v autorizovanom servise VAG a v dobe keď tie autá prišli a všetci sme unisono čumeli (v dobrom) , tak už vtedy mi povedal jednu zásadnú vec, : (Už boli samozrejme preškolení na nové generácie ktoré prichádzali do predaja). : Síce to vyzerá pekne, ale technicky sú to nedovyvinuté autá a budú sa testovať v prevádzke. Síce nikto z prítomných tomu neveril ale postup času mu myslím dal viac než za pravdu. A netýka sa to len spomenutej B6, ale aj legendárnych TSI čiek prvej gen., 1,4 a 1,6 TDI, elektr. park. brzdy atď. Priaznivci koncernu to iste nepripustia ale bohužiaľ toto je holý fakt.
Avatar - speedfred
10. 12. 2015 10:55
Re: Etalon! ?
Máš pravdu, ručná brzda + motorčeky / 3x vymena
Avatar - wakantanka
10. 12. 2015 11:20
Re: Etalon! ?
Z toho čo mi posunul ten môj dlhoročný kamarát, tak minimálne autá z prvého roku predaja mali s tou el. brzdou problém všetky ktoré oni predali a na servis prišlo dosť aj iných, ktoré opravovali v rámci záruky mobility či ako sa to presne volá, proste keď sa to človeku pokazilo oni boli z autorizákov najbližšie. A keďže mi o viacerých možných problémoch vravel ešte predtým ako to začali na SK predávať, očividne vedel viac ako my, resp. to správne predpokladal. Bohužiaľ pre VW, pretože napr. pre Passat B6 si prišlo dosť majiteľov predch. takmer nezničiteľnej generácie B5, ktorí dodnes pri zmienke o ňom len prskajú od zlosti.
10. 12. 2015 09:21
To tlačítko ruční brzdy nalevo navrhoval Kabaň, nemýlím se ?
To se mu po cleverovsku opravdu moc povedlo, jak mu tohle někdo mohl odsouhlasit.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
10. 12. 2015 09:41
Re: To tlačítko ruční brzdy nalevo navrhoval Kabaň, nemýlím
To nebylo/není nic neobvyklého, umístění ovladače parkovací brzdy, buď mechanického pro nožní brzdu, nebo tlačítka pro elektromech. brzdu, vlevo od volantu je řešení, které roky používá Mercedes nebo Volvo, určitě i někdo další. Každopádně umístění na střed. tunelu je praktičtější.
10. 12. 2015 12:10
Re: To tlačítko ruční brzdy nalevo navrhoval Kabaň, nemýlím
Za nožní brzdu v MB-Vito/Viano bych někomu urazil ruku.
Nepraktické, nepohodlné, hlučné ... :no:
Avatar - Dinar
10. 12. 2015 14:07
Re: To tlačítko ruční brzdy nalevo navrhoval Kabaň, nemýlím
Jo, nožní je už úplně mimo, ale já jsem tu poznámku napsal proto, protože vosa tu za to, jak šije do starého modelu passatu, dostává palce (dnes už má vw tlačítko u šaltpáky), ale že by tohle řešení někdo kritizoval třeba pod článkem o interieru novinkového MB-E jsem si nevšiml. ;-)
Avatar - KANKUNEN
10. 12. 2015 09:35
Brzy se objeví názor, že Pašík je poruchový šmejd
a je plno lepších na výběr. Nikdo ale nechce jmenovat co je lepší. Za mně pokud chceš spolehlivost, tak zbývá pouze M6 a Avensis v benzínu.
Rozbalit vlákno
8
10. 12. 2015 10:48
Re: Brzy se objeví názor, že Pašík je poruchový šmejd
Hyundai i40 2.0GDI
Avatar - CommonUser
10. 12. 2015 14:02
Re: Brzy se objeví názor, že Pašík je poruchový šmejd
2.0 GDI je novinka, nejak k tym ojazdenym autam nepasuje, ze. Myslel si 2.0 CVVT ?
Avatar - CommonUser
10. 12. 2015 14:07
Re: Brzy se objeví názor, že Pašík je poruchový šmejd
Bohuzial, nie si daleko od pravdy. Este mozno odpiskany Accord. S tym asi aj suvisi, aky ten Passat vlastne je.
Kazdy sa vrhol na SUV a vyber v tejto triednej a cenovej hladine je mizerny.
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2015 20:03
Re: Brzy se objeví názor, že Pašík je poruchový šmejd
Mazda 6 ti shnije a Avensis je provozně drahý na spotřebních dílech a servisu. Accord vyklidil pole.

Ať se ti to líbí nebo ne, Passat je v rámci svého stáří opravdu nejlepší volbou pro levné a relativně spolehlivé ježdění v rámci své třídy. B7 totiž napravila, co v B6 pros... projeli na plný kule.
10. 12. 2015 20:23
Re: Brzy se objeví názor, že Pašík je poruchový šmejd
No Mondeo 2008+ je rozhodne lepsi volba jak Passat. Mame jich nekolik uz js tu psal ze jedno najelo i 420tis se vsim puvodnim vcetne dpf. Passat trpi tema drobnostma az prusvihama. Uz se mi to nechce znovu absolvovat... Kdyz vibruje v otackach tak setrvak kdyz v zaberu tak poloosa, kdyz zere olej tak turbo a kdyz sviti tak egr + diky nemu po chvili dpf. Diky fakt ne. Jak znam jen Subaru Ford a VW. Desetileti. VW je zntoho jednoznacne nejproblemovejsi auto.

je mi jedno jak to vypada uvnitr zvyknu si na vse-tu passat vede.
Avatar - CommonUser
11. 12. 2015 08:33
Re: Brzy se objeví názor, že Pašík je poruchový šmejd
Rohypnol, Avensis drahy ? To mas z vlastnej hlavy ? Tieto "moudra"
Neviem ako v CR, ale v Nemecku a na Slovensku je lacnejsia prehliadka na Avensis ako na Octaviu. Dokonca maju ceny prehliadok na nete. Prva ma vysla na 120 Euro v Nemecku !
Lejem olej podla mojho vyberu, pretoze nemusis ako idiot hladat normu VW 502 /505.xxx. Staci baseline norma API.
Ja si robim servis sam, olejovy filter (vlozka) 6 Euro, Vzduchovy 9 Euro, Olej 28 Euro 5 litrov. Brzdove platnicky podla kvality od 27 Euro po ... 100 - za prvovyrobu Jurid.
Tak co to zasa quakas ?
Mna VW group za 8 rokov vychadzalo kurev...y drahsie experte !
Avatar - rohYpnol
11. 12. 2015 19:07
Re: Brzy se objeví názor, že Pašík je poruchový šmejd
kolegyně v práci má právě Avensis, takže asi ví, kolik platí.

Jo, vidím, jak je to levné, že si raději vše děláš sám 8-s 8-s
Avatar - CommonUser
12. 12. 2015 23:38
Re: Brzy se objeví názor, že Pašík je poruchový šmejd
To si fakt taky primitiv ?
Kolegyna vie prd a niekto ju obtahuje ... a ty o to vies velke makove ... h,,,o.
Nemas, nemal si a nebudes mat JPN, tak nekecej !

Tu nejde o cenu prehliadky, ale ze si to robim poctivo a nikto ma neobtiahne na spotrebnych dieloch. To u VW funguje rovnako.

A kedze mam nepriamo pristup ku dodavatelskym katalogom (nieco najdes aj na nete), tak radsej uz nepis voloviny, lebo zistis, ze nemas ani paru o com melies.
10. 12. 2015 09:40
Trochu zavádějící informace
Test je celkem podrobný, nicméně ty životnosti dílů a motorů se mi zdají celkem nesmyslné. Když zprůměruji nájezdy vícero služebních aut do výskytu nějakých potíží, tak je to mnohem více než se uvádí. Nejvíce používané diesly 2.0 TDi začínají vyžadovat servis až kolem nájezdu 250 tisíc km. Do té doby většinou stačí servis daný servisním plánem. Samozřejmě záleží na více faktorech a řidiči, ale beru spíš průměr. Stejně tak motory 1.4 TSi ničím závažným netrpí. Není problém najít motor s nájezdem přes 250 tisíc a bez nějakých zásadnějších investic. Obecně výměny rozvodových řetězů nemá smysl dělat dříve než ve 150 tisících km. Výměna po 60 tisících je nesmysl. Resp. to platí možná pro nějaké nepovedené série, ale určitě bych to nebral jako standart. Stejně tak problémy s turbama nebo kompresorama prakticky nejsou. Spojka u kompresoru vydrží cca. 200 tisíc. Passat obecně rozhodně nepatří mezi nejlepší auta od VW, ale v porovnání s Mondeem nebo Lagunou nebo C5 jsou životnosti dílů v průměru vyšší (beru vzorek v řádu minimálně 5 vozů od každého typu) s nájezdem 250-300 tisíc km do výměny. Samozřejmě se najdou i Passaty, který už od počátku trpí různými problémy (často s elektro částmi), ale zase se to nedá brát plošně.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 10:24
Re: Trochu zavádějící informace
A které normální konkurenční auto nedá 250 tisíc s naftovým dvoulitrem? Když opomenem špatné série, které se nevyhnuly ani VW, tak skoro každé.

TSI motory vyžadují někdy repasy i o mnoho dříve, zkušenost z Oktávky na 30 tisicich a pak znovu v 60ti. Vadných sérií bylo opravud hodně ve všech výkonových verzí TSI.

S jakými Lagunami, C5 a Mondeem porovnáváš? Jaké generace? Zrovna motory C5 a Fordu (je to HDI obojí) vydrží minimálně to stejné v průměru. Navíc Mondeo má opravdu nesmrtelný podvozek. Mám 225 tisic a ještě nic jsem neměnil, kamarád 350 a tam už začal.
10. 12. 2015 10:49
Re: Trochu zavádějící informace
Já nepíšu o tom, že auto nevydrží 250 tisíc, ale o tom za jakých okolností to vydrží. Passat obecně 250 tisíc vydrží bez nutnosti výměn mechanických dílů (motor, většina dílů podvozku atd. atd.) a měli jsme ve firmě i auto s 380 tisícema a na motoru prakticky vše původní. U Mondea kolem 250 tisíc odcházej vstřikovače, u passatu většinou ne. Tam je to až kolem 300-350 tisíc, ale záleží kus od kusu. U Francouzů někdy vydrží motor, ale zase odchází vše ostatní... Celkově jsem ale spíše reagoval na článek samotný, z kterého tedy nemám pocit, že to těch 250 tisíc vůbec vydrží... ;-)

Porovnávám vozy z doby B6, B7.

Co se týký TSi, tak jsem asi mimoň, ale zatím osobně nevím o žádném opravdu alarmujícím případu (mám na mysli z mého okolí nebo služební vozy) a to mám v merku cca. 10-12 aut od 1.2 TSi až do 2.0 TSi... Například rozvody ještě neměnil nikdo a to maj některý vozy už kolem 180 tisíc km.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2015 10:54
Re: Trochu zavádějící informace
A jak staré vozy s TSI to jsou? Já jsem to zažil na vlastní kůži :-)
10. 12. 2015 11:14
Re: Trochu zavádějící informace
Neříkám, že se to nedělo - samozřejmě špatný série byly, to nezpochybňuji. Jen ten problém nějak zatím šel mimo mě...

tak namátkou co si pamatuji:

1.8 TSi - 2010, 2008
1.2 TSi - různé verze od 2011 do 2015
1.4 TSi 90 kW - 2014
1.4 TSi 118 kW - 2010 až 2012
2.0 TSi - 2014

největší nájezdy jsou zatím u 1.4 - 118 kW (kolem 180 tisíc a zcela bez problémů zatím), potom 1.8 TSi (kolem 165 tisíc, předchozí služebák měl 230 tisíc km, ale ten je už prodanej)...
10. 12. 2015 20:27
Re: Trochu zavádějící informace
To nebude moc reprezentativni vzorek aut. Ja mam opacne zkusenosti a i po internetu ctu, ze fordi uprava toho hdi motoru je perfektni a netrpi ani vstriky ani na turbo ani na cerpadlo. Zato na vw toho je tuna m
11. 12. 2015 08:54
Re: Trochu zavádějící informace
na mondeu urcite neodchadzaju vstrekovace pri 250tisic. To platilo pre generaciu MK3 2002-2008. Pri sucasnej generacii to neplati a vstrekovace su tabu pri MK4, pokial tam nelejes uz naozaj naftu z traktora. Problemom mondea je skor DPF ale v tomto si s passatom mozu podat ruku.
Avatar - Hittman
10. 12. 2015 09:43
Co
padající ventily do válců?
Rozbalit vlákno
2
10. 12. 2015 14:11
Re: Co
Myslíš tu závadu, o které všichni četli, ale nikdo ji neviděl?
Avatar - CommonUser
10. 12. 2015 14:28
Re: Co
jo jo ... len tak z prce na to vyslo aj TPI od VW ... :*)
A podpalene ventily ci ohnuta ojnica je tiez ojedinele (kolegovci). Proste si mozes vybrat, co sa ti pos..e.
Avatar - MGRR
10. 12. 2015 11:45
Toyota Avensis 2,0D-4D od 2006 93kw a cca 2012 91kw
Avensis funguje bez dalších nákladů s nízkou spotřebou a to je myslím dost důležité.

Toyota Avensis od 2006 facelift, 2,0D-4D 93kw od 2006+ s blinkry v zrcátkách:
[odkaz]

!vždy pouze motor 2,0D-4D 93kw a 91kw!

Nový model, stejná motorizace + opět facelift 2012,
opět motor 2,0D-4D ale výkon snížený na 91kw [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
10. 12. 2015 12:00
Re: Toyota Avensis 2,0D-4D od 2006 93kw a cca 2012 91kw
kolik ten tvůj jedomet vypusti NOx ??
jako 10 benzinaku??
Avatar - CommonUser
10. 12. 2015 13:59
Re: Toyota Avensis 2,0D-4D od 2006 93kw a cca 2012 91kw
Tak tak, treba kupovat 1,8 Valvematic. Nemas problem s NOx ani so sadzami (nepriamy vstrek). Dokonca ani so vstrekmi, turbom, DPF ci EGR.
Avatar - MGRR
10. 12. 2015 21:23
Re: Toyota Avensis 2,0D-4D od 2006 93kw a cca 2012 91kw
Re: topten

Ještě před měsícem jste nevěděl jak se to píše, natož k čemu to je a o čem to je.

Co svůj intelektuál přesunout před nejbližší autosalon VW a vypracovat vlastní projekt... bílý hadr s vytřeným výfukem vašeho auta a nápisem NOx na násadě od smetáku.

Byl by jste na čerstvém vzduchu a ani mluvit by jste nemusel. Můžete vzít hadru víc a vytřít jim tam ty předváděcí vyfukovače.
Avatar - rohYpnol
10. 12. 2015 19:55
Re: Toyota Avensis 2,0D-4D od 2006 93kw a cca 2012 91kw
Nebudu tu polemizovat o spolehlivosti či nespolehlivosti. Ale čitsě provozně je Toyota hodně drahá. Běžné spotřební díly jsou mnohem dražší než na toho Passata...
11. 12. 2015 11:07
Re: Toyota Avensis 2,0D-4D od 2006 93kw a cca 2012 91kw
Všude to píšeš, ale mohl bys být trošku konkrétnější? Měl jsem koncernový auto, teď Toyotu, vždy od novoty. Ceny garančních prohlídek mi přijdou podobný. Spotřební mat. taky. No, ale zas jsem těch náhradních dílů od koncernu potřeboval o hodně víc, když jsem musel 6x neplánovaně do servisu a z toho 3x na odtahovce... Tohle zatím u Toyoty neznám.
Avatar - CommonUser
11. 12. 2015 14:42
Re: Toyota Avensis 2,0D-4D od 2006 93kw a cca 2012 91kw
Pisem to hore vyssie, Rohypnol tliacha kraviny, nikdy Toyotu neprevadzkoval, ale plna huba nezmyslov.
10. 12. 2015 11:59
co NOx?
kolikrat vic jedovatého NOx vypusti testovana naftova verze, nez odpovídající benzin??
10x ?
20x ??
40x ???
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hittman
10. 12. 2015 12:28
Re: co NOx?
Koho to zajímá.... á toptena a kárla >:-[]
10. 12. 2015 13:25
Re: co NOx?
az se diky inverzim nebo smogovym situacim, ke kterym NOx prispiva, budes ty nebo někdo z tvých blízkých dusit, mozna te to zajímat zacne.
otázka, jestli uz nebude pozde
Avatar - Blue Sun
10. 12. 2015 13:48
Re: co NOx?
Smog působí stejně naftová jako benzinová auta, moderní přímovstřiky by o částicích mohly vyprávět.
Jediný lék je čisté elektro a hlavně maximalizace hromadné dopravy na úkor aut. Čím méně provozu v ulicích, tím méně škodlivin, zvířeného prachu a problémů.
10. 12. 2015 13:56
Re: co NOx?
to nemas pravdu
smog vznika (mimo jiné) z pevnych castic a z jedu NOx.
pevne castice produkuji ve velkem množství většina dyzlu bez filtru, tedy nejspis stále většina u nas jezdenych dyslu.
primovstrikove benziny produkuji vic PM oproti neprimovstriku, ale stále se vejdou do prislusne euro normy, která je od euro 5 vcetne vpodstate stejna pro benzin i naftu pokud jde o PM
NOx produkuji i benziny, ale naftaky v realu minimalne 10x tolik.
takze typickej naftak u nas vyprodukuje cca 10x vic PM i jedu NOx.
tedy benzinovy auto je daleko setrnejsi k zivotnimu prostředí.
chapou to v USA, japonsku, australii, mozna dokonce i v rusku.
proc to stále nechapou v EU??
Avatar - Blue Sun
10. 12. 2015 17:16
Re: co NOx?
Zkus se lépe učit a vzdělávat, co všechno je "smog"... Kde máš oxidy uhlíku, síry... Kde máš prach? Aha?
Ty sis prostě teď našel něco, do čeho kopeš, ale jsi totálně mimo...
10. 12. 2015 20:17
Re: co NOx?
tady mas aktuelni informaci o kvalite ovzdusi u nas a na par stanicich v polsku.
[odkaz]

i když to je dnes realtivne dobry, tak si vsimni, ze problém je bud u PM, nebo NOx, coz jsou produkty z velke casti z dyzlovych motoru,
SO2 i CO se sice meri ale prekroceni i toho prvního limitu je u nas spis vyjimecne.
O3 vznika pusobenim slunecniho zareni na NOx, který ve velky mire chrli prave naftove motory.

s SO2 bejval problém hlavne za komousu kvuli neodsirenym uhelnym elektrarnam, diky cemuz umiraly lesy v krusnych horach a krkonosich. jed se podivat jak to tam vypada dnes, cca 20 let po odsireni.

nez zacnes nekoho poucovat, tak si zjisti jak to je, takhle vypadáš jako hlupak
10. 12. 2015 15:28
Re: co NOx?
I kdyby 100x, tak je mi to úplně u ... >:D
13. 12. 2015 20:11
Re: co NOx?
Tak se neptej a napiš, kolikrát je současný diesel bez AdBlue škodlivější.
Avatar - bystron
10. 12. 2015 23:04
fajné
Fajné počtení. :yes: A pak že to nejde. My jej ve firmě máme spolu s Mondeo III a můžu říct, že s Pašíkem jezdí většina lidí raději. Servisem je ale mírně spolehlivější Mondeo. Provozní náklady nevím.
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2015 15:53
B7 VR6
Pre vsetkych ludi co maju zaujem o Passat B7 VR6 tak nepocuvajte blbosti o tom ako je VR6 okrajova motorizacia kvoli vysokej spotrebe a podobne somariny.
Spolahlivostou a vykonom je tento agregat uplne ina liga oproti vsetkym ostatnym ponukanym pre toto auto.
Realna spotreba je bezne okolo 10L (a to zijem v horach) a nie 12-13 + viac ako pisu tu. Spotreba 12-13 tak jednine pri slusnej nakladacke ale inac do okolo 10L bez problemov. Dialnica v ramci beznych rychlostnych limitov je tak 8-9L.

Mam na tomto aute najazdenych uz 60tis km a musim povedat ze lepsi pomer cena/vykon/kvalita som nenasiel.
A to som silne zvazoval aj premiovky ale nakoniec som sa chopil zdraveho rozumu a namiesto platenia dvojnasobku oproti nejakemu bmw 5 pripadne audi a6 som skoncil pri passate a nelutujem to. A to som uz od kupy znova rozmyslal nad "upgrade" na premiovku ale zase som len dospel k nazoru ze platit 100% oproti passatu v6 nema vyznam kedze vsetky alternativy su lepsie tak mozno o 30% a nie o 100% ako naznacuje cenovka.

Ani nahodou netvrdim ze Passat B7 v6 je bezchybny. Napriklad mi sem tam povrzgava panoramaticka stretcha. to iste plati aj pre interier z coho som aj najviac sklamany na celom aute. Spatne zrkadlo je polozene bezdovodne sprosto nizko (aspon pre mna, moja vyska je 189cm). DSG sem tam pri rozbehu kopne/cukne. Kiezby niekto dostal rozum a vratili by sa ku klasickemu automatu. Elektricke piate dvere davaju taku slehu pri zatvarani ze to neni normalne.

S vybavy doporucujem adaptivny tempomat, Dynaudio, ventilovane a masazne sedacky (mam sportove ktore tieto funkcie nemaju a v lete na dlhych cestach by som ich ocenil) plne adaptivne xenony, DDC podvozok s ktorym je auto pomerne dost komfortne aj na 18" 235/35.

Urcite by som sa vyhol panoramaticke streche a aj elektrickym piatym dveram.

Ale odhliadnuc od tychto neduhov s ktorymi sa da v pohode zit je B7 VR6 vazne dobre auto. Takze netreba sa bat a full speed do toho :-)
Rozbalit vlákno
4
12. 12. 2015 09:36
Re: B7 VR6
Možem potvrdiť mám variant 3,6fsi od 12/2011 najazdených 70000 km a skúsenosti za ten čas len dobre. K spotrebe, ktorá asi zaujíma tých čo o tom uvažujú a väčšina sa zároveň takýchto motorov boji pre údajne vysokú spotrebu tak opak je pravdou. Často jazdím Bratislava - Prešov čo je cca 75% diaľnica a 25% okresky normál jazda v rámci limitov tak priemer mám cca 8,5 l/100 km, išiel som aj za 8,2. Najnižšiu spotrebu som mal na dovolenke z Talianska do BA 7,2 l reálne zmerané. Mesto je okolo 13 l ale tam človek na počet km nenakazí veľa, ja osobne minimum. Takze spotreby by som sa vôbec nebal a co mám kamarátov s 2,0 TDI s DSG a 4x4 tak rozdiel v spotrebe je možno cca 1,5 l co je podľa mna zanedbatelne. Výkon motora paráda najmä z pohladu bezpečnosti pri obliehaní napr na Donovaloch bezpečne obehnes kamión alebo pomalšie auto. Krásny lineárny zatah oproti turbo motorom, mne osobne turbomotory najmä pri rozbiehaní a predbiehaní vadia a musí sa s tým šofér zźiť. Tiež z pohladu zladenie DSG a motora podľa mna asi najlepšie v passate asi aj z dôvodu že je to atmosféra, v Diesly tá DSG tak pekne nefunguje. Spoľahlivosť zatiaľ bezproblémová a co som mal info o policajnych Passatoch čo s tým jazdia a určite nešetria oproti súkromníkovi tak spoľahlivosť výborná.
13. 12. 2015 16:16
Re: B7 VR6
No a pro nás, kteří po podobném ojetém autě pošilháváme je zase dobře, když ve společnosti létají názory, jak to hrozně žere. Jednak to znamená nižší cenu ojetin a pak taky člověk vypadá, že si to může dovolit. >:D
Ale teď vážně. Díky pánové za tyhle komentáře. Osobně mi přijde společně 1.8TSI a 2.0TSI jako jeden z mála použitelných motorů. To ostatní je buď slabé, nebo chrochtá.
14. 12. 2015 08:31
Re: B7 VR6
Nuz z toho co sa pamatam ked som to studoval tak 1.8tsi mal problemy s rozvodmi a celkom to neobislo ani 2.0tsi. Najlepsie je na tom vsak to ze ten 2.0 tsi 4x4 dsg ti v reale zozere v podstate tolko isto ako atmosfera V6, samozrejme este aj pri nizsom vykone toho R4. Tym padom jedine plus co by ten stvorvalec mal je fuc a uz to ma oproti V6 len same negativa.
Prevelka skoda ze VR6 uz v B8 nieje :-(
14. 12. 2015 10:00
Re: B7 VR6
Mám B6 varianta s 2.0TFSI a až ho budu měnit, tak v podstatě o ničem jiném než o B7 2.0TSI nebo 3.2VR6 přemýšlet ani nebudu. Nemám důvod.
11. 12. 2015 20:45
passat
Kupovala jsem v Ackach Passata coby služební auto a sloužil skvěle. Za ty prachy paradni auto.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
13. 12. 2015 17:39
Spolehlivější?!!
Zrovna B 7, navíc vyrobený v lednu 2013, spustil mou alergii na VW... svou nespolehlivostí...

:-!
Rozbalit vlákno
2
13. 12. 2015 20:16
Re: Spolehlivější?!!
Kámo, četl jsme o tvých trampotách a asi jsi měl fakt smůlu. Taky jsem měl B7 130 kW, a bez jediné závady. Samo o sedačkách, plastech, nudě za volantem můžeme psát oba romány, ale poruchy fakt nula. Takový poctivý sluha, bez chuti a zápachu.
Avatar - Ja Prvni 123
13. 12. 2015 21:57
Re: Spolehlivější?!!
Ano, to přesně jsem čekal.. sluhu bez chuti a zápachu.
Ale ta pachuť prostě zůstala... s tím už se nedá nic dělat.
:-(
14. 12. 2015 09:02
Passat
Passat je velmi dobre auto, ale ja ako petrolhead by som si ho nekupil ani ako praktickeho pracanta. Je tak strasne premnozene na nasich cestach :-) A so spolahlivostou tiez ja osobne nemam dobre skusenosti pri koncernovych autach. Naposledy firemna A4 2,0 TFSI 2010, po 2 rokoch, pocas ktorych sa kazdu chvilu nieco pokazilo, isla prec
Rozbalit vlákno
0