Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
Pružnost
| 11. 12. 2015 09:14
S tou pružností to nebude tak žhavé. Jestli 60-80 proběhne za 7.0s nebo 7.1s je fuk. Pro 80-120 na 6 zrychluje BMW z 1477 otáček a VW z 1385... a vzhledem k drobnému hendykepu nižších otáček mi drobný rozdíl 1.9s přijde přiměřený.

Jinak k testu jako takovému... pokud prémie postaví místo zadokolkového sedanu předokolkové MPV (nebo klidně SUV) s tříválcem nebo čtyřválcem, pak se samozřejmě velká část kouzla vytrácí. VW se povedlo nacpat do auta příplatky v ceně solidně konfigurovaného Golfa, takže to tentokrát asi tolik neva :-) .
Avatar - Dinar
Pružnost
| 11. 12. 2015 09:34
S napsaným souhlas, s touto kategorií mám minimální zkušenost, hodnotit nebudu. ;-)

Co se ale určitě povedlo, je nový 2,0d bmw, lineární tah, žádné kopance, mezery nebo smrt ve třech tisících atp., akusticky konečně na úrovni, ve verzi 20d dynamika na kterou některá konkurence potřebuje dvouturbové verze, reálně nízká spotřeba. :yes:
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 09:48
tzn.
SOUDRUZI ŽE JAKMILE TO NEMÁ DO 50 gramů / ujetý 1 kilometr tak je to ŠUNKA NEZPŮSOBILÁ PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH 2015-2020 (PAK DE STEJNAK DO ŠTOTU PROTOŽE V ČR [odkaz] DÍZLEMBARGO [odkaz]
TAKŽE KUPUJETE POUZE TO NEJLEPŠÍ Z NEJLEPŠÍCH [odkaz] ELEKTRICKÉ FASCINÁCIJE NA KOLESÁCH [odkaz] PROTOŽE JINAK SE Z TĚCH SRAČEK [odkaz] NEVYHRABETE ČÉŠÍÍÍ A HLAVNĚ NEKRÁST !! a NEZÁVIDĚT když na to nemáš [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 09:59
Karle, nedělej furt ostudu fanouškům Tesly... děláš z nás idioty
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 10:06
a na takovou kravinu si přišel jako jak?? :-) VOLY dělám zásadně z DÍZLTROTLŮ [odkaz] to si pamatuj A TY JAKO TESLÁK NEJSEŠ NA DOVOLENÝ !! JSME VE VÁLCE TAK SE PODLE TOHO TAKY CHOVEJ !! [odkaz] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 10:12
Ve válce? S kým proboha? Do své soukromé války mě netahej.
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 10:15
S ROPÁKAMA PŘECI S DÍZLÁKAMA PRASÁKAMA [odkaz] S VŠÍ TÝ TOU ROPNOU [odkaz] SPALOVACÍ PAKÁŽÍ A TO AŤ CHCEŠ NEBO NE ;-) TO JE IRELEVANTNÍ PŘEDSTAV SI TO >:D >:D >:D >:D

VLASTNIT ELEKTRICKŮ FASCINÁCIU [odkaz] [odkaz] JE RYTÍŘSKÝ SPORT, TO JE VÝSOSTNÉ POSLÁNÍ !! TO NENÍ PRO ŽÁDNÝ SRABY !! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 10:19
A elektřina na nabíjení vzniká jak? Uhlí, ropa... vítr a slunce a voda to zatím fakt neutáhnou... trochu objektivního pohledu. Pokud chceš boj, tak vytvoř jasnou argumentační ideu. Tohle tvoje plácání má zatím přesně opačný efekt
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 21:10
V tomto prípade by si kus tej objektívnosti aj ty potreboval ako soľ.
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 10:07
On dělá idiota hlavně ze sebe, a to dlouhodobě. Jeho příspěvky jsou opravdu "na úrovni".
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 10:20
aha tak to sem nevěděl :-| co s tím budeme dělat?? ;-) [odkaz] ;-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 10:30
nojono...
Avatar - boost.
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 10:46
O kolik procent je nový motor tišší/klidnější než N47? Jel jsi jej v trojce?
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 12:39
Asi o 23,4% ;-)
Avatar - boost.
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 13:37
Not sure if sarcastic... >:-[]
EMISE CO2 NAD 100g/km ŠPATNÝ !! DÍZLPOPELNICE !!
| 11. 12. 2015 20:18
Sarcastic. Realne to je o cca 80%. Minimalne v rade 1.
Co se tyka 2AT/GT tak tam je to utlumeni jeste podtrzeno faktem, ze motor je napric, nezasahuje "az do kabiny" a je tedy jednodussi jej utlumit.
Avatar - peprnik
Souhlas
| 11. 12. 2015 09:15
Dekuji autorovi za test, zkousel jsem obe auta a vicemene souhlasim. BMW by se do techto vod poustet nemelo.
Ani Touran neni muj salek caje, nakonec jsem si vybral jinou znacku.
Avatar - Emel
Souhlas
| 11. 12. 2015 09:17
A jakou?

Mně se hodně líbí nové Picasso (myšleno designem)... ale musel bych si tuhle třídu pořádně projet, abych si vůbec udělal názor na to, jestli nafta nebo benzín apod. Druhý favorit by byla Zafira.
Avatar - Blue Sun
Souhlas
| 11. 12. 2015 10:43
Picasso se dá sehnat s benzinem? Naposledy jsem v ceníku viděl jen samá HDi, tím pro mne vypadlo ze zájmového okruhu...
Zafira je pěkná, Scénic by si už zasloužil nástupce.
Avatar - Emel
Souhlas
| 11. 12. 2015 10:51
Na to právě narážím. Pokud bych po projetí zjistil, že benzín v takovém autě smysl nedává, protože svižnější jízda leze už moc do peněz a stejně žádnou velkou radost nepřináší, tak bych klidně vzal Picasso v HDI a třeba i automatu. Pokud bych došel k tomu, že mi i u MPV stojí vyšší provozní náklady benzínu za to, pak bych holt musel Picasso škrtnout.

Zafira je pěkná a umí nabídnout skoro všechno... benzín i naftu, adaptivní podvozek, manuál i automat... :yes:
Avatar - Blue Sun
Souhlas
| 11. 12. 2015 11:07
To už se dostáváme do hodně divokých výšin... >:D
Stejně adaptivní podvozek jen maskuje neschopnost auto vhodně naladit a marketingovou neujasněnost, co vlastně vyrobili.
Avatar - Emel
Souhlas
| 11. 12. 2015 11:10
Co myslíš těma divokýma výšinama - to, že bych zvážil auto v automatu a naftě :-) ?

Adaptivní podvozek, když je dobře udělaný, ti dává možnost volby... typicky třeba hodit to na D1 do komfortu :-)
Avatar - Blue Sun
Souhlas
| 11. 12. 2015 12:04
Hlavně cenově jsem myslel... to už jsou moc vysoké a divoké sféry.
Tak... D1 bude za chvíli "v pohodě"...
Avatar - Emel
Souhlas
| 11. 12. 2015 13:47
Pořád úplně nerozumím... co jsou vysoké sféry, Touran za mega nebo ta "moje" Zafira?

Zafira s 1.6T 147kW MT Cosmo je za 580, k tomu ergo sedačky (13), bixenony (35), vyhřívaný volant (5), adaptivní podvozek (25)... případně senzory (20)... a pořád to docela jde.
Avatar - Blue Sun
Souhlas
| 12. 12. 2015 11:07
Pockej, mluvili jsme o dieselu a automatu, to jsi zase o stovku vys... Touran je ulet.
Avatar - Emel
Souhlas
| 12. 12. 2015 21:49
Nene, nejsme, je tam paušální sleva 98t. 2.0d 125kW stojí jen o necelých 20 víc než ta 1.6T 147kW.
Souhlas
| 11. 12. 2015 11:58
Mam v SMaxu 1.6 EB 118kW a dela velkou radost. Oproti tomu moje sestra ma GP 1.6 HDi a to auto je mdle, takove unavene, reakce motoru hodne pomale, tam se radost hleda hodne tezko.
BMW
| 11. 12. 2015 09:24
Raději bych to BMW i přes popsané nedostatky... třeba i pro tu možnost prodloužení záruky na 200 000 km. Touran nabízí max 80000 km (pokud jsem správně pochopil z tabulky). To mi moc sebevědomé nepřijde.
Test napsán hezky, oceňuji redaktora za vyrovnanou recenzi.
Avatar - Emel
BMW
| 11. 12. 2015 09:33
Když budu chtít hezky konfigurovaný Touran, tj. s ergo sedačkama a LED světlama a DCC podvozkem a metalízou, v té dvoulitrové naftě, tak jsem někde kolem 850 (v manuálu). BMW si nechá podobné auto zaplatit o hodně líp... ale v tomhle konkrétním případě myslím, že nedostaneš lepší auto.

Tedy... jestli Touran ano nebo ne nevím, ta cena je i tak dost vysoká, ale z testu podle mě vyplývá jedno - 2AT nebrat.
Avatar - Dinar
BMW
| 11. 12. 2015 09:39
Řekl bych, že tohle je kategorie, kde cena hraje podstatnější roli, než znak na kapotě, protože jak čteme v testu, žádnou přidanou hodnotu bmw nepřináší.
Čili touran bude lepší kauf, 218d GT opravdu může dávat smysl někomu, kdo jezdí bavoráky a nechce druhé třetí auto v rodině kupovat jinde. ;-)
Avatar - Emel
BMW
| 11. 12. 2015 09:51
:yes:
Avatar - boost.
BMW
| 11. 12. 2015 10:43
:yes:
BMW
| 11. 12. 2015 10:47
Presne tak, cena je u tohoto typu rodineho auta na prvnim, maximalne druhem miste. Byl jsem na tom podobne a opravdu BMW neprisani zadnou pridanou hodnotu, ktera by ospravedlnila tu cenu. V tomto duelu je vitezem Touran. Ano muzeme tu polemizovat o tom, ze BMW ma lepsi displej na budikach atd. ale kolik zakazniku to vubec pozna ?
BMW
| 11. 12. 2015 09:42
Opustíme-li předmět testu - čili testovaná vozidla - za ty peníze bych si doopravdy a zcela bez sociálních fóbií koupil KIA Sorento (mám ji vyzkoušenou a je v mnoha ohledech naprosto geniální).
V rámci testu se mi víc zamlouvá BMW. Po Praze jich jezdí docela dost a jedno mi parkuje v ulici a naživo je v mnoha ohledech zajímavější, než všechno od VW.
Ale nejspíš nedostanu lepší auto v tom smyslu, o kterém mluvíš. Jsem však přesvědčen o tom, že zpracování a kvalita bude o něco výš a cena po pěti letech také (tím spíše, že si můžeš připlatit za šestiletou záruku).
Ale upřímně... já od VW nechci vlastně vůbec nic, i kdyby to bylo ze zlata.
Avatar - 3_diamanty
BMW
| 11. 12. 2015 09:48
ano.... nove sorento je uz paradne auto... a posluzi aj ako rodinny kombik ci MPV ;-) a stale je za akceptovatelnu cenu.... vw ani ja nemusim ale z tejto testovanej dvojice za mna radsej touran ako tento amorfny baworak hrajuci sa na premianta ktory sa nechyta ani na priemerny vw...
Avatar - Emel
BMW
| 11. 12. 2015 10:01
Kdyby ta auta stála stejně, tak by to mohlo být dilema... i tak má ale BMW na své straně pozoruhodně málo argumentů - věci jako řízení a podvozek na straně VW jsou z mého pohledu trošku faux-pas. Touran je takové uni auto, ale LED světla a ergo sedačky a DCC to umí trošku okořenit.

Už jsem psal výš... ve třídě se mi líbí Picasso a Zafira.
BMW
| 11. 12. 2015 10:09
Ono to bude tak, jak píše Dinar. A v mém případě je můj názor ovlivněn (přiznávám) i čím dál tím větším osobním odstupem od čehokoliv, co má označení lidového vozu. Proto bude lepší můj komentář brát za méně objektivní.
Mám "přefolcvágnováno" ;-)

EDIT: mnohem zajímavější by bylo pro mě Sorento nebo nový ESPACE
BMW
| 11. 12. 2015 10:50
Mel jsem tu cestho zatim potkat dvakrat na silnici a jedine hezke jsou zadni svetla v noci, jinak je novy Espace paskvil a pro me je to preslap jak z hlediska exterieru, tak i interieru - hlavne ten tablet.
Avatar - Emel
BMW
| 11. 12. 2015 10:54
Mně se líbí barva, ta fialová metla na Initiale... mimochodem, dost se podobá té fialové u Pulsaru. A na velkých kolech je to působivé auto - je tam lehká příchuť té kolotočářské načančanosti, ale pro mě ok.
BMW
| 11. 12. 2015 10:24
Tak kdyz opustis rovinu testu ktery se snazil predvest dve priblizne stejen stojici auta tak u BMW je konfigurace (motor/podvozek/interier) spise zakladni (jednoduche sedadla, zakladni neadaptivni podvozek). Netvrdim ze by pak nastal obrat o 180 stupnu, ale BMW umi vic, jen to pak cenu vyzene jeste vys.
Avatar - Emel
BMW
| 11. 12. 2015 10:46
Jenže u VW jsou úplně rozmařilosti, klidně můžeš 100k seškrtat a na hodnocení testovaných aut to nic nezmění. Pokud vezmu u VW manuál a dopřeju si ty bonbonky navíc, tj. ergo sedačky, DCC, LED světla... tak jsem pořád pod 900. A BMW za mega má furt ty základní sedačky.
BMW
| 11. 12. 2015 11:59
Tak kdyby tomu bylo jinak byl by nekde problem. Precijen BMW stoji jinde a necha si sve veci jinak zaplatit. U 3er taky nebudes cekat ze bude ve stejne vybave a vykonu stat tolik co passat.
Jak sam pises, z pohledu penez tu je vitez VW, ale z pohledu objektivity je taky dobre dodat ze tohle neni top setup BMW stojici vicemene proti top setupu VW. U BMW je jeste kam se posouvat (a znovu nepredjimam ze to 2er spasi), jen to bude chtit nemale prostredky.
BMW
| 11. 12. 2015 20:56
Grand Picasso je moc líbivé, u mně mínusem centrální budíky.

Zafira je v interiéru docela minimálně tragická - tady je potřeba facelift jako sůl..stáří neodpovídá rozdílu půl generace (proti konkurenci), ale spíše jedné a více. Jel jsem 1,4Turbo (podle dealera nejprodávanější motorizace) na klasickém obutí (17" alu) a kromě luxusní ceny (v rámci Opel days) a financování neexistoval žádný důvod jej pořídit. Ale umím si představit důvod, proč jej movitější manžel pořídí ženě jako druhý vůz do rodiny.
Avatar - J@...
BMW
| 11. 12. 2015 10:31
Za ty prachy si můžeš koupit cokoliv, suv, limču, lepší HB, je to jen na tobě. To přece není argument na test, kde se porovnávají dvě mpv.
BMW
| 11. 12. 2015 10:33
Není, máš pravdu...
ale možnosti záruky už dostatečným argumentem mohou být
Avatar - J@...
BMW
| 11. 12. 2015 10:42
Myslíš tu dobře / ! / zaplacenou sedmiletou záruku? ;-)
BMW
| 11. 12. 2015 10:44
šestiletou... já si auta bez zaplacené prodloužené záruky nekupuji.
BMW
| 11. 12. 2015 10:49
No nevim, me Sorento prislo jako trochu nafouknuty kombik, me tam proste chybeli nejake ty cm na vysku. Nerikam, ze je spatne, ale jako by mu do MPV neco chybelo.
S VW to mame podobne, ja chtel Verso a skoncil v SMaxu :-)
BMW
| 11. 12. 2015 10:56
;-)
BMW
| 15. 12. 2015 16:37
Tak u touranu je mozne prolouzit zaruku na 5 let a 150 tkm. Prave jednoho kupuju, ale o prodlouzeni zaruky jsem ani neuvazoval - dle meho by se mi nevyplatila ;o)
Avatar - 3_diamanty
premiovy pruser
| 11. 12. 2015 09:31
tak toto jalove vajicko si v BMW do vitriny rozhodne nedaju .. a ta jeho cena je asi dalsi zly vtip

touran zasluzeny vitaz... bez vahania... a to aj po stranke dizajnu.... co je teda ozaj uz docela sila ...
Avatar - Jaros71
premiovy pruser
| 13. 12. 2015 00:53
Podle mne jasně poměr výkon/cena vítězí Touran.
Navíc jsem v obou autech seděl a projel se..u BMW jsou tragická krátká a mělká přední sedadla , naprosto nepoužitelná pro chlapa.
Asi je to auto určeno fakt jen pro německou paničku s dětičkami..
Touran je mnohem lepší MPV za méně peněz.
Avatar - Sumi2000
premiovy pruser
| 14. 12. 2015 00:32
Navíc to BMW je fakt ošklivé.. 8-s
Ty sedačky v BMW jsem viděl a krátce sednul..hrůza slabé slovo.
Snad jedině tučně zapaltit za sportovní..u MPV? Blbost.
no nazdar
| 11. 12. 2015 09:31
Amorfní krabice bez duše se znakem BMW. Kam jsme se to dostali? 8-s Kde jsou ty doby co BMW dělalo krásný auta jako E46
Avatar - Dinar
no nazdar
| 11. 12. 2015 09:35
F30 je hezčí než E46. ;-)
no nazdar
| 11. 12. 2015 09:43
Celkove mam dojem ze se BMW povede kazda druha generace. E30 super, E36 des, E46 super, E90 za me horsi nez E46 i nez F30 a F30 zase (temer)vsechno v poradku.
no nazdar
| 11. 12. 2015 09:43
Tak F30 je to nejhnusnější z řady 3 co zatím BMW předvedlo. Poslední pěkný bylo E90.
Avatar - Dinar
no nazdar
| 11. 12. 2015 10:02
E90 je proti štíhlé F30 taková boubelka.
Ale ani to není podstatné, tvůj prvotní výkřik je prostě mimo, bmw pořád dělá ladné sedany, že k nim přidává i "amorfní krabice"? No a, ty mě nezajímají...
Ale chápu, že ses potřeboval vymezit. ;-)
Avatar - Emel
no nazdar
| 11. 12. 2015 10:06
E90 pomohl facelift, pak se dostalo do přijatelných mezí, ale pro mě osobně je F30 po všech stránkách hezčí auto.
no nazdar
| 11. 12. 2015 10:20
Za sebe rikam F36... :-!
Avatar - boost.
no nazdar
| 11. 12. 2015 10:41
F10. :-!
Avatar - boost.
no nazdar
| 11. 12. 2015 10:42
E90 LCI je hezčí než F30. Ale v tomhle jsme oba biased. >:D
Avatar - Dinar
no nazdar
| 11. 12. 2015 10:45
Není. >:D ;-)
Avatar - KANKUNEN
no nazdar
| 11. 12. 2015 11:34
E90 umí stát i na parkovišti prémiově, F30 už tak ne, ale A4 se ztratí i mezi kombíkovým cedníkem. Akorát ten interiér v E90 je otřes.
no nazdar
| 11. 12. 2015 18:30
F30 krásná, ale E46 nezestárla ani po takové době. E90 za nima oběma. Pěkná M3 E46 vypadá, jako by sjela včera z výrobní linky, je dokonale moderní.
no nazdar
| 14. 12. 2015 08:56
S tou E46 naprostý souhlas. To auto bylo tak designově nadčasový, že jsou její tvary pořád moderní. ;-) Na rozdíl od jiných aut, který jsou designově zastaralý už v době uvedení na trh.
Avatar - Emel
no nazdar
| 11. 12. 2015 09:45
Dělá je pořád. Ale kromě nich dělá i tohle.
Avatar - Dinar
no nazdar
| 11. 12. 2015 10:02
;-)
Silnější nafta
| 11. 12. 2015 09:40
Nově jde do Touranu 2.0 TDI 140 KW DSG.
Diky autorovi
| 11. 12. 2015 09:45
za skvely test. Spousta dojmu, spousta faktu, spousta srovnani, bodove hodnoceni i celkove shrnuti... ano, toto jsme chteli. :yes:
Existence 2AT a 2GT
| 11. 12. 2015 09:55
je asi daň za to, že BMW nemá v majetku ještě nějakou plebejštější značku, která by podobná auta mohla produkovat.
Existence 2AT a 2GT
| 11. 12. 2015 14:52
By me zajimalo jak je to s tim brzdenim - rozdil je propastny, ja bych to videl na rozdil letni/zimni pneu...
Pokud byly oba vozy na podobnych pneu, je to u BMW hodne na povazenou!

EDIT:
Schvalne jsem se podival na fotky a vypada to, ze BMW ma zimaky Pirelli Sottozero a VW ma Continental, ale nevim jaky ... podle me je to asi letni SportContact.
Sirku pneu nevim.

Takze pokud brzdeni testovali pri teploce +15 C, pak neni divu, jaky je z toho vysledek...

Mozna nam autor clanku rekne vic...
Existence 2AT a 2GT
| 11. 12. 2015 19:13
Pneumatiky byly u obou vozů zimní, silnice lehce navlhlá, teplota jen pár stupňů,byť přesně nevím, šířku pneu je možno naleznout v technických údajích, mám pocit že u obou vozů byly pneu 225/45 R18. :-)
Kde nic, tu nic
| 11. 12. 2015 10:41
Že prémie prohraje v prostornosti s tím se tak nějak počítá, ale že dostane na frak v pohodlí sedaček, v pohodlí podvozku nebo v ovládání infotaimentu, tak to je na pováženou. A skutečnost, že 2GT zaostává na brzdách, v odhlučnění podvozku nebo v řízení, tak to už je docela trapas. Vlastně až na o 0,4 litru lepší spotřebu 2GT nenabízí za tučný příplatek vůbec nic.
Avatar - Dzakobo
Kde nic, tu nic
| 11. 12. 2015 10:49
BMW je primárně navrženo pro DE trh se silnicemi na úrovni a bydlet tam, tak si připlatím za BMW kvůli interiéru, motoru a vnějšímu "odvázanějšímu" designu.
V českých reáliích je lepší volbou Touran, i kvůli možnosti rezervního kola apod..
Kde nic, tu nic
| 11. 12. 2015 16:39
Podla mna viac nez krajina kde zijem su rozhodujuce rodinne realie. Ak vozime 5 osob, je uplna somarina co i len na moment zvazovat 4,5-miestne auto (ako to bmw). Vyraz piate koleso na voze sa presne hodi na toho chudaka, co bude musiet sediet na strednom sedadle v druhom rade. Ako uz viaceri napisali, niekolko vacsich mpv sa vojde do tej istej ceny, to bude prva volba pre rodiny s 5+ ludmi. Ak peniaze nedovolia vacsie mpv, tak aspon ten Turan, resp. Verso.
Ak ale bezne vozime 4 osoby, tak je zasa skoda mat 3 plnohodnotne sedacky v druhom rade. A tam je uz vyber ovela vacsi, vratane kombikov.
BMW 2AT prodeje
| 11. 12. 2015 10:53
Neumel by nekdo najit, jak jsou na tom prodeje BMW 2AT v DE ?
BMW 2AT prodeje
| 11. 12. 2015 11:12
3343 ks v listopadu
[odkaz]
BMW 2AT prodeje
| 11. 12. 2015 12:01
Diky moc a to neni uplne spatny. Nevim tedy s jakymi prodeji pocitali, ale cekal jsem to horsi.
BMW 2AT prodeje
| 11. 12. 2015 18:16
Predstavujem si poradu v bmw, kde sa manazeri dohodnu, ze ich ciel je aby predaje neboli uplne spatne :-)
BMW 2AT prodeje
| 18. 12. 2015 15:32
V Německu se jedná o 10. nejprodávanější auto mezi soukromými zákazníky s 10 871 kusy za první pololetí 2015. Zdroj: Autobild Nr. 43/2015

Pro doplnění dávám celý seznam.

1. VW Golf (51 883 ks)
2. VW Polo (23 025 ks)
3. Škoda Fabia (13 339 ks)
4. Mercedes B-Klasse (12 749 ks)
5. Mercedes C-Klasse (12 598 ks)
6. Škoda Octavia (12 098 ks)
7. Ford Fiesta (12 050 ks)
8. BMW 1er (10 913 ks)
9. Mini (10 893 ks)
10. BMW 2er (10 871 ks)
BMW 2AT prodeje
| 18. 12. 2015 15:34
prvý pokus
| 11. 12. 2015 11:11
Bolo by naivné si myslieť, že bmw dá na prvý pokus pridanú hodnotu oproti x generácii turana. Aj prvá X3 bola pruser, ale holt niekto musí mať vrtuľu aj keby bola na rebriňáku. Zarazilo ma skôr, že ani podvozok poriadne neodhlučnili, to už je čo za prémiu potom, tam vyslovene kričia - tu máte vrtuľu, keď ste takí blbí, že dáte tie prachy za priemer mejnstrímu. A dizajn 2 je kapitola sama o sebe, kľudne by zniesol logo kia/hyundai.
Avatar - Blue Sun
prvý pokus
| 11. 12. 2015 12:08
Touran je v druhé generaci, takže to zase TAK velký rozdíl není... BMW mi v tomhle připadá trošku jako Apple, prostě spoléhá na to, že zákaznící koupí i slabý produkt jen kvůli značce.
prvý pokus
| 11. 12. 2015 12:45
áno v druhej, ale majú aj šaran, alhambru, skúsenosti zo segmentu na rozdávanie. Ja aj pochopím, že na prvýkrát to nebude ideálne, ale prečo ošulili odhlučnenie podvozku za tie prachy, nato netreba skúsenosti, tam to bola vedomá kalkulácia, že ľudia to aj tak kúpia pre vrtuľu.
prvý pokus
| 11. 12. 2015 21:30
Ale to si vedľa jak tá jedľa. Odhlučnenie podvozku často kríva aj u ešte drahších áut - ale ani nie kvôli úspore nákladov, ale kvôli tomu, že tie podvozky sú hlučné vlastne len u nás - na nemeckých cestách by takému podvozku vyššiu hlučnosť vytýkal asi len málokto, lebo málokto by niečo také vôbec postrehol.
prvý pokus
| 12. 12. 2015 00:02
Myslím, že vedle není ani o milimetr. Rozbité české cesty nejsou v Evropě zas taková výjimka, třeba v UK není stav řady silnic o moc lepší (vyjma dálnic) a je to druhý největší evropský trh. Takže všechny automobilky se snaží stavět podvozky tak, aby i na těchto rozbitých cestách poskytovaly pohodlí a nerušily kraválem. BMW se to v posledních generacích řady modelů dobře daří, aktuální 3er nebo 5er pokud nemají nevhodné konfigurace a obutí, tak jsou v daných třídách s komfortem na špičce, to že se to u 2er nepovedlo je prostě fakt, který zmiňují i německé testy, kde za "federung" má 2er horší známky. I na kvalitních německých cestách si slabého pružení 2er redaktoři všimli a Touran nebo Zafíru v komfortu pružení a utlumení podvozku staví jednoznačně výše.
Avatar - Blue Sun
prvý pokus
| 12. 12. 2015 11:08
Ani nemecke silnice nejsou jen dokonale.
Avatar - Ji/Ri
Páteční kávička s Ondrou...
| 11. 12. 2015 12:28
Skvělý test, Ondro :yes: parádní počtení. Díky :-) :yes:
Avatar - Ozzman
Co vybrat?
| 11. 12. 2015 14:04
Testovanou 2AT ve stejné motorizace jsem jel, dokonce snad i ve stejné barvě, jen méně vybavnou. Neocením MPV, ale to auto má opravdu o třídu lepší motor, než konkurenční TDI (to jsem jel, ale ne v Touranu a obojí s manuálem). Motor BMW se krásně rozbíhá a parádně graduje. Auto je živé a nemohu souhlasit, že na poměr MPV se řídí necitlivě, řídí se jako kombik. Potvrzuji podvozek, který je tužší, jezdil jsem i po Praze a společne s RunFlaty to byly teda hrozné rány na každé díře.

Nevybral bych ani jedno, za cenu testovaných kusů mam parádní Smax, nebo dokonce Galaxii. Pokud bych se pohyboval v cenách základních motorizací, líbí se mi Zafira. BMW umí vypadat velmi dobře v dobré výbavě, ale v základu je AT holátko.
Co vybrat?
| 12. 12. 2015 06:23
Stejne jako dalsi diskuteri, ani ty sis nevsiml, ze testovana verze je GT = grand tourer a nikoliv AT = active tourer. Rozdily mezi nimi jsou ale dost podstatne. GT ma delsi rozvor, to prispiva k podelne stabilite a mozna proto naladili u nej podvozek znatelne mekceji, to same se tyka rizeni, ktere je rozbredlejsi a asi nejhorsi z BMW, ktera jsem v posledni dobe jel. Navic ta nedotacivost AT, o ktere jsem psal na blogu, prichazi u GT drive. Porad se ale pohybuje na spici tridy, bohuzel nemam moc zkusenosti s Fordy v teto kategorii, ale je ti by asi mohli konkurovat. Motor je absolutni spicka, navic je treba brat v uvahu, ze jde v podstate o dolni patro nabidky, smerem nahoru se pak muzes vykonove vydovadet, vcetne spojeni s automatem, nebo ctyrkolkou...
Zbytek je klasika - celkove je zaklad lepsi nez zzaklady konkurence o - rekneme - 15%, ale cena je vyssi o 25% a priplatky jsoou jemnocitne tak maximalne pro arabske sejky, ale tak to u premiovek chodi. Co nebylo v textu zmineno (a chapu, ze vse se obsahnout neda) je prave ta konfigurovatelnost - osobne bych u techto aut vyzadoval elektricke viko kufru, nevim, jestli ho ma Touran v nabidce, kazdopadne automat, kde mi Aisin prijde podstatne lepsi, nez jakekoliv DSG (tim nenadavam na DSG, ale vyzdvihuji Aisin) a specialne u BMW mam rad jejich programy servisu a zaruk, ktere jsou castecne v zakladu (service inclusive), nebo se daji dokoupit a rozpustit ve splatkach, ci ziskat jako "slevu", tam ma VW co dohanet. Osobne bych z techto dvou vybral BMW (ano, udu oznacen za BMW fanatika, ale chuj s tym), do srovvnani bych ale urcite zahrnul i Ford.
Avatar - Ozzman
Co vybrat?
| 12. 12. 2015 16:03
No jo, to je GT a ne AT >:-[] >:-[] Potom vše co jsem napsal, platí pro AT >:D
Co vybrat?
| 15. 12. 2015 17:00
Co vybrat?
| 15. 12. 2015 17:02
Touran ma moznost otevirani kufru elektricky i gestem (nohou) a samozrejme i prodlouzeni zaruky do 5 let a 150 tkm.
Vzhledem k tomu, ze prave cekam na novehou tourana, je moje volba jasna - presto jsem si rad precetl toto srovnani - uprimne jsem o GTcku ani neuvazoval, neb kdyz jsem si ho nakonfiguroval jako tourana, dostal jsem se tusim o 200 litru vys a to se mi jeste ani tak nelibi.
Co se fordu tyka, mel jsem galaxy, ted c-maxe a podvozkove jsou dle meho lepsi nez touran (tedy i gt), bohuzel auto nedela jen podvozek a ani za X let pouzivani jsem si nezvykl na nelogicnosti v ergonomii ovladani. K tomu horsi zpracovani a obcasna nefunkcnost toho ci onoho a jsem zpatky u koncernu ;o)
Co vybrat?
| 15. 12. 2015 16:52
No a ja prave jdu od Galaxy pres C-Maxe do Tourana. Duvody jsou pro me ergonomie, zpracovani a spolehlivost. Holt kazdy mame jine priority ;o)
Avatar - Jaros71
TEST...redakce ho úplně nezvládla.
| 13. 12. 2015 00:59
Počtení dobré , testování také , ale závěry divné..

Jak může být jízda v BMW komfortnější , když má dle Vás a i dle mé zkušennosti krátké a tedy zcela nepoužitelné malinké mělké sedačky???
VW Touran má sedadla parádní , prakticky shodné s těmi v Passatu..

Tím pro mne test BMW skončil , to auto je fakt jen pro ženskou a to ještě musí být malá a hubená.. >:-[]

Touran... :yes: navíc plnohodnotná rezerva..SUPER!

U VW by už ten motor mohl být lepší , to BMW je na tom motoricky lépe.
Jedníný klad MPV od BMW.
Avatar - rohYpnol
TEST...redakce ho úplně nezvládla.
| 13. 12. 2015 20:07
"to auto je fakt jen pro ženskou a to ještě musí být malá a hubená" no a? Chtěl bys snad doma mít matronu?

Jako rodinné auto 2AT úplně v poho.

Pro všechny, co na 2AT nadávají a odmítají ho - 2AT si nikdo nekoupí pro tradiční hodnoty BMW, ale proto, že chce to nejlepší z MPV. Až dosud takovou volbu neměl, no dejme tomu B-čko od Medvěda...

Je to dobrý tah, solidně udělané MPV pro movitější. Je to tradice, kde VW končí, tam BMW s možnostmi začíná.
Avatar - Sumi2000
TEST...redakce ho úplně nezvládla.
| 14. 12. 2015 00:38
Tak já si myslím , že BMW šláplo vedle a když nedokáže udělat MPV alespon' na úrovni VW , je to tragedie.
Sedadla jsou jedna z nejdůležitějších součástí vozu.
Průměrnému chlapovi jsou sedačky krátké , malé bez bočního vedení..Tak velké auto moc našich žen řídit nebude , jezdí s ním hlavně chlapi.
Baby mají malou Fabii , Polo , Fiestu či Punto a Clio...
Občas si MPV půjčí ..ale platit tolik BMW?
Za špatné MPV made in BMW , může jen snob..
Rozumný člověk koupí Touran , nebo Opel Zafira..
>:D Tam ho nebudou bolet záda.. a auta mají rezervu..
TEST...redakce ho úplně nezvládla.
| 14. 12. 2015 08:24
"2AT si nikdo nekoupí pro tradiční hodnoty BMW, ale proto, že chce to nejlepší z MPV"
Ano, ak MPV = auto pre max styroch ludi :-)
TEST...redakce ho úplně nezvládla.
| 15. 12. 2015 17:05
Bohuzel bmw se toto mpv moc nepovedlo, kdyz vw nabizi "vic muziky" a komfortnejsi interier to nespravi...
komfort a VW Touran … zabudlo sa na sedenie v druhom rade
| 25. 12. 2015 16:58
Rozmýšľam nad kúpou MPV. Hľadám MPV, kde sa POHODLNE odvezú 4 dospelé osoby. Hľadám, hľadám, ale zatiaľ som nič nenašiel.
Nedávno som odpredal Hondu Odyssey 3.5V6 (r2008) a musím konštatovať, že v Európe sa tak komfortné auto pre 4 resp 6 dospelých osôb jednoducho nevyrába. 4 miesta boli doslova kreslá, zadné 3 - 2 dospelí úplne v pohode. A pod kapotou "ševelil" 3,5V6 A5 so spotrebou 10,5-11L na 100 km.

Jazdec a spolujazdec - o tom nehovorím. Hovorím o druhom rade sedadiel, ktoré väčšinou tvoria tri samostatné sedadlá, ktoré majú od komfortu hooodne ďaleko. Sú úzke (všetky európske autá) a k tomu majú aj krátke sedáky.

To je aj prípad VW Touran II, do ktorého som sa usadil pred týždňom. Predné sedadlá, super! Prístrojovka, nádhera! Sadol som si za miesto šoféra a hneď som vedel, že toto auto určite nie. Že mám 26 cm pred kolenami? A čo z toho, keď sedím na trestnej lavici. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale sedák s dlžkou 420mm??? To isté BMW2!!! WTF!!! že niektoré plasty sú asi z recykovaných plastov, to som si pri VW už zvykol (Mám VW Passat 2.0TDI 2013, ktorí pokiaľ sa nezohreje, tak vŕzga okolo volantu).

Alhambra, sedák 430 mm…

Ešte chcem vyskúšať Zafiru Tourer, ktorá sľubuje sedáky s dĺžkou 480 mm. Posledná nádej… Prístrojovka tvarovo nič moc, ale sedadlá snáď budú lepšie...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku