Aha, proč tedy Ferrari a McLaren dostanou na zadní kola bez nejmenších problémů přes 900 koní při mnohem lepší ovladatelnosti, trakci a dynamických schopnostech než má Lamborghini s mnohem menším výkonem? Takovéhle vytáčky nemá Lamborghini zapotřebí. Když udělali zadohrabové Gallardo Valentino Balboni, byl to okamžitě hit a nejvíce ceněné auto pro řidiče ze Sant' Agaty. Zatímco vedle v Maranellu létá fantastické RWD F12 TDF s 800 kobylami, tedy přímý konkurent Aventadoru SV, Lamborghini přijde s takovýmhle pitomým alibi.
Takovéhle couvání bych od téhle značky vážně nečekal. Škoda, že jsou odvážní jen u vzhledu...
Stačí odpojit pojistku Haldexu a je z toho zadohrab:) Co udělá Haldex, když se posere? Jede jenom na dvě. A u Aventadoru se připojuje předek, ne zadek.
btw. na zadek můžeš dostat koní třeba milión. Hrabat to bude i na šestku. Ale budou tam.