Jaguar znova vyjede na závodní okruhy v rámci celosvětového šampionátu. Na řev jeho motoru se ale moc netěšte. Bude totiž jezdit elektrickou Formule E...
Tak trochu bych od Jagu očekával angažování v jiných seriálech, kde by využil svou V8. Někde, kde dokáže potvrdit cílení svojí produkce k dynamicky smýšlejícím zákazníkům. Neříkám, že Formule E je špatně, ale nesedí mi to úplně k jejich v poslední době pěstovaný image.
To jsou takový ty závistný povídačky z klubu. Fakt je ten, že kam se Audi vrhlo, většinou uspělo. Angažmá ve FE má smysl pro výrobce od nové sezony, kdy můžou mít vlastní motory a tím pádem promítnout vývoj z formulí do série.
Tím neříkám, že by mě neimponovala spíš krásná, brutálně řvoucí bestie v rámci LM nebo GT.
proboha kdyz uz to slovo loser v cestine/slovenstine tak zdomacnelo a chceme tim nalepkovat ztroskotance v jedno jakem smyslu, tak toho ztroskotance nedelejme ze sebe neschopnosti ho napsat jen s jednim "o" :-)
Cert vem F-Type, tomu dela reklamu uz jen jeho vzhled a zvuk, ale tohle by bylo PR jako blazen pro XE a chystane(?) XE R, a zaroven facka zvejkalovi, ktery by rad videl svou automobilku v motorsportu, tu samou kterou bychom my radi videli aspon na silnicich.
Vývojově to chápu, ale jak automobilka, která podle mě nemůže plnit hlukový limity u top verzí může vynechat klasický benzínový závodění mi nejde na mysl. Tuším, že XKR-S se ještě v privátních rukou tu a tam objeví v BP GT Series, ale nevyužít F-T je hovadina.
Presne. Cist tenhle clanek o BMW nebo Audi tak me to neprekvapi ale vubec, precijen s elektrikou si pohravaji a co to uz i maji v produkci, ale jaguar? Tomu bych dopral plnohodnotne buraceni treba v DTM, rozhodne vic nez "bzzzzzz" ;-\
Jo, to máš pravdu, dokázalo ty privátní týmy porazit na hlavu. :-!
Každý motorsport má smysl, o tom není sporu, ale každý by měl dělat to, co je kompatibilní s jeho filozofií. Porovnávat hustotu vinutí měděného drátu s Mahindrou, tomu říkám challenge hodná Jaguaru. >:D