Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW kvalita jak bych ji poznat nechtěl
jhamil
| 17. 12. 2015 09:29
Jukněte na video, to je zvuk. Autora mnozí znáte :-) [odkaz]
BMW kvalita jak bych ji poznat nechtěl
webpaja
| 17. 12. 2015 10:53
Asi bych to neřešil v případě hluchoty dealera jen s ním, ale s importem nebo rovnou aftersales care v Mnichově...
Avatar - TeeJay
BMW kvalita jak bych ji poznat nechtěl
TeeJay
| 17. 12. 2015 11:16
Jak se chová u BMW osa zla dealer-importér-výrobce myslím krásně demonstroval případ toho pána, co koupil trojkový ropokombík od Renocaru. jeden čas tohlo byl plný net. Už asi po letech nakonec vyhrál, protože ta kampaň zmizela. Jisté ale je, že se u BMW ničeho nedovoláš. :-!
BMW kvalita jak bych ji poznat nechtěl
fOE
| 17. 12. 2015 11:24
Tomu panovi vratili penize, ale trvalo to.
Avatar - TeeJay
BMW kvalita jak bych ji poznat nechtěl
TeeJay
| 17. 12. 2015 11:27
Tak to si opravdu zasloužil, protože do toho dal fakt srdce. :yes: :-)
BMW kvalita jak bych ji poznat nechtěl
webpaja
| 17. 12. 2015 11:27
Zcela jinak, můj obchodní partner a kamarád nakupuje jako manažerský auta BMW. Řady 1,3,5 a 7...je ze západní části evropy, ale podniká a kupuje tady. Takto se děje už 10 let a za tu dobu prošlo firmou podle mě 100 kousků. Pokud to co tu je napsáno by mělo platit obecně, pak by neplatilo to, co tu píšu já.
Takže se bavme o tom, že to je hlavně o lidech a další věc je ta, zda dealeři aut (všeobecně) jsou u nás na alespoň průměrný úrovni jako na západ od našich hranic.
Avatar - TeeJay
BMW kvalita jak bych ji poznat nechtěl
TeeJay
| 17. 12. 2015 11:34
Tohle se asi špatně posuzuje. Na případu toho Renocaru bylo vidět, že se k řešení neměl ani import, ani fabrika. Jestli proto, že se se tam můžou na tschechische schweinerei víšco nebo z jiného důvodu, to dost těžko soudit. Záleži od kusu a od závady.

Pokud ovšem tvůj kamarád má dobré zkušenosti s řešením problémů přes import nebo fabriku, znamená to, že ta BMW problémy mají, což asi Dinar moc nerad uslyší. ;-)
BMW kvalita jak bych ji poznat nechtěl
webpaja
| 17. 12. 2015 11:38
Ne, řeší to jen s dealerem. Jen nahoře popisuju co bych v případě neúspěchu jednání s prodejcem dělal já.
Avatar - TeeJay
BMW kvalita jak bych ji poznat nechtěl
TeeJay
| 17. 12. 2015 11:50
Jasně, to asi každý. :-)
Avatar - boost.
Asi by to chtělo lepší překladač.
boost.
| 17. 12. 2015 09:30
'brý ráno, pane Fokte. Klikové hřídeli se v angličtině říká crankshaft. Driveshaft je kardan.

"The affected vehicles have a driveshaft with a slip-joint that may not have been filled with grease. As a result, the slip-joint may fail over time."

Ještě není v textu zmíněno, že NHTSA svolává celkem 42 vozů.
Avatar - Michal Fokt
Asi by to chtělo lepší překladač.
Michal Fokt
| 17. 12. 2015 09:56
Šmárja, to jsem vořech. :*) Nevím, na co jsem myslel. Díky, k záměně termitů dochází jednou, maximálně 2x za 10 let. :-)
Avatar - Dinar
Asi by to chtělo lepší překladač.
Dinar
| 17. 12. 2015 11:03
Tak podle zdroje šlo o to, že u 42 dvou aut nebyl kardan naplněn vazelínou.

Ale jistě byla radost psát obsáhlý článek o problémech motorů v emtrojkách a všech jejich karosářských derivátech, o šlendriánu při jejich sestavování... Good job! >:D ;-)
Avatar - TeeJay
Asi by to chtělo lepší překladač.
TeeJay
| 17. 12. 2015 11:12
Chápu, že se ošíváš, ale ale týkalo se to (opakovaných problémů emtrojek ve všech karosářských derivátech a šlendriánu při sestavování. Nebo se pletu? ;-)

Jestli jich bylo v USA 40, 400 nebo 4000 a mimo USA bambilion je úplně jedno. Podstatné je sdělení, že kvalita BMW se pohybuje i nadále v obvyklých sférách, vyjádřených dlouhodobým umístěním vozů značky v žebříčcích spolehlivosti. :-)
Avatar - Dinar
Asi by to chtělo lepší překladač.
Dinar
| 17. 12. 2015 12:14
Copak, máš slíbený že ti FoKing jednou svěří nástěnku, Nippone? >:D
Avatar - TeeJay
Asi by to chtělo lepší překladač.
TeeJay
| 17. 12. 2015 12:30
Jsi hulvát :no:
Avatar - Dinar
Asi by to chtělo lepší překladač.
Dinar
| 17. 12. 2015 13:33
FoKing napsal pojednání o problémech s motory M3, aby se zjistilo, že tu jde o kardan. Ztrapnil se, ale stane se, chytil se za nos a to je tady věc celkem nevídaná, tudíž zaslouží respekt. Jen se bude muset chytit i na opačném konci těla, protože se mu tam mezitím snaží nasoukat jeden diskusní vometák. :-!
Avatar - TeeJay
Asi by to chtělo lepší překladač.
TeeJay
| 17. 12. 2015 14:21
Viz můj koment z 12:30. Přejít z věcné diskuze (s tradičně ironickým podtónem) při absenci protiargumentů do urážek, je hulvátské. Nikoli nevychované, dávno už nejsi žádný mladý fracek, kterých tu jsou desítky a neškodí jim připomenout, jak se mají chovat.

Co já vidím, jsou tu opakované problémy M a je tu výrobní šlendrián, zcela v souladu s tím, kde najdeš BMW ve statistikách. Takže se ti ten hejt šeredně nepovedl. Z toho se nevyvlékneš žádnými argumenty. Ztrapňuješ se a trolíš diskuzi. Někdy je lepší mlčet.
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 17. 12. 2015 09:39
>:D >:D >:D to je věc, osobně sem zažil >:D
No jo, kvalita by BMW
webpaja
| 17. 12. 2015 10:54
Bariku, ty kdyby jsi musel u Caddyho měnit celej motor, tak se to nikdo nedozví...ale naopak, to vědí všichni. ;-)
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 17. 12. 2015 11:47
Představ si, že investice za 11/2014-11/2015 do oprav CTS mimo spotřebí věci byly 0. U BMW ramínko pohonu stírače + stahovák - 1200 kč.
Nová zbytečná vana převodovky s filtrem + část náplně + práce - 4800 kč.
Nový výparník klimy+ventil+ práce - 11500 kč

Tedy náklady na zbytečné opravy BMW 17 500 Kč.
Vs 0 Kč u CTS

Rozdíll >:D
No jo, kvalita by BMW
Mig_35
| 17. 12. 2015 10:56
tohle je vono Bary?
[odkaz]
Avatar - Dinar
No jo, kvalita by BMW
Dinar
| 17. 12. 2015 11:05
To nemůže být ono, tady se píše "stav velmi dobrý", to barikovo se rozpadalo, holt bmw. ;-)
Avatar - TeeJay
No jo, kvalita by BMW
TeeJay
| 17. 12. 2015 11:18
Ve "velmi dobrém stavu" koupených BMW je plný BMWklub. To je literatura, kam se hrabe Hitchcock. >:-[]
Avatar - Dinar
No jo, kvalita by BMW
Dinar
| 17. 12. 2015 12:15
Copak, chodíš olizovat inzeráty na bmwklub? >:D
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 17. 12. 2015 11:51
Já jel jednou s kamarádem na inzerát - stav dobrý.
Káře se stahovalo jedno okýnko, z měrky převodovky se hulilo jak když to hoří. kotouče zrezlý na max, světla zažloutlý a motor olejnička a baterka samo KO.

Ale stav dobrý >:D >:D
No jo, kvalita by BMW
webpaja
| 17. 12. 2015 12:02
To vypovídá o značce?
Avatar - TeeJay
No jo, kvalita by BMW
TeeJay
| 17. 12. 2015 12:09
Problémy s elektrikou, zažloutlá světla a zvýšená spotřeba oleje? Nepochybně. :-)
No jo, kvalita by BMW
webpaja
| 17. 12. 2015 12:31
Ne, to vypovídá o předchozím majiteli ;-)
Avatar - TeeJay
No jo, kvalita by BMW
TeeJay
| 17. 12. 2015 14:27
Jo, taky ve volných chvílích polévám polykarbonát kyselinou, stříhám kabelové svazky a okousávám pístní kroužky. :-)
No jo, kvalita by BMW
samael
| 17. 12. 2015 15:36
M5 E39 - spotřeba oleje cca půl litru na 1000km. 8-s
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 17. 12. 2015 12:26
To vypovídá o tom, jak moc je dobré věřit blábolům v inzerátech >:D >:D
Avatar - Individualita
No jo, kvalita by BMW
Individualita
| 17. 12. 2015 19:05
Prodejce Mercedes-Benz Česká republika, s.r.o. >:D
No jo, kvalita by BMW
samael
| 17. 12. 2015 15:29
Já taky,ale když se zrovna něco nes..lo,tak bývala moje empětka velmi zábavným autem.Což se o novodobých emkách rozhodně říct nedá i když někteří čeští novináři tvrdí něco jiného.
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 17. 12. 2015 15:37
Jojo, sem četl americké testy soudobé M5. psali něco o tom, že se starou M5 se to co se týče jízdních vlastností a halvně zábavnosti pro řidiče, radosti a požitky z jízdy na hraně nedá srovnat. A perlička - že Cadillac cTS-V je v tomhle lepší jak nová M5.

Se to krásně otočilo - sportovní značka zaměřená na řidiče je najednou dědkovská a značka pro důchodce dělá sportní káry. Hehe >:D
No jo, kvalita by BMW
Mig_35
| 17. 12. 2015 21:08
[odkaz]

samozřejmě, že si amíci musí vymyslet něco, proč jsou jejich auta lepší. ale realita je trochu jinde... caddy dostal parádně nafrak.
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 17. 12. 2015 21:33
to je ale staré CTS-V, oni psali o tomhle - [odkaz]…
Avatar - white label
No jo, kvalita by BMW
white label
| 17. 12. 2015 17:10
A měl si někdy úplně nové BMW (nebo jiné nové auto)?
No jo, kvalita by BMW
jossalito
| 17. 12. 2015 18:31
A to se jako musí? >:D
Avatar - white label
No jo, kvalita by BMW
white label
| 17. 12. 2015 19:45
Samozřejmě, že nemusí (tvrdím snad někde opak?), ale pokud chce někdo hodnotit "značkovou kvalitu" primárně na základě vlastních zkušeností s produkty dané značky, měl by alespoň upozornit na to, že jeho zkušenosti vychází zpravidla z letitých ojetin. O nic víc nejde...
No jo, kvalita by BMW
samael
| 17. 12. 2015 20:36
Podle ojetin právě poznáš odolnost auta.Desetileté Evo 8-jako nové,tříletá empětka-neustálé poruchy.To asi nebude náhoda...
Avatar - white label
No jo, kvalita by BMW
white label
| 17. 12. 2015 21:21
Vážně? Jsi jasnovidec, že přesně víš, co se s těmi konkrétními auty dělo, než se k nim dostal další majitel? Že třeba jedno auto toho může mít po třech letech za sebou mnohem víc, než druhé za deset, počet km, typ/náročnost provozu, počet a druh případných havárií, úroveň/intenzita údržby...
Nehledě na to, že i když má to auto od novoty jen jednoho majitele, tak se dá hodnotit kvalita daného kusu, nikoli celé modelové řady, ne tak celé značky. Takže jestli chce někdo obecně hodnotit kvalitu značky na základě zkušeností s ojetinou, tak to potěš koště...
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 17. 12. 2015 21:26
Přesně tak chleba se dnes láme po 5 letech a cca 100-150 tis km.

O tom, že by nevydrželo rok staré auto co má najeto 20 tis, no to by bylo už hodně smutné.....

Takže já myslím že na ojetinách mohu porovnávat výborně.

navíc nikdy sem neměl nějaké šroty pochybného původu - Stratus koupen u Sonauto, ofiko prodejce v čr, Sebring u Hošek motors, taky ofiko prodejce, 300C Mercedes Moravia, BMW u Autecu, Cadillac u ofiko prodejce v cizině, Alero ofiko prodejce v německu.

Jediný Jaguar tehdá koupený u nějaké firmy v německu co prodávala luxusní značky.

300C jeden majitel, Sebring 2, BMW 2, Cadillac 1, Jaguar 1

Ty auta měla slušnou péči, jag stál nový cca 3,5 mega, 300C 1,6 tehdá, Sebring 960 000 Kč, BMW tuším něco přes 2 mega, Cadillac 1,7 mega
To si nekupovali lidi, co by pak neměli na údržbu. Víc jak dva majitele měl pouze Stratus a Alero. Takže asi tak k tomu, proč si mohu dovolit vynášet soudy na základě osobních zkušeností.

U ojetin se kvalita pozná právě nejlépe. U funglovky nepoznáš nic.
Avatar - white label
No jo, kvalita by BMW
white label
| 17. 12. 2015 21:36
Ty jako další majitel někdy nemusíš vůbec tušit, jak to auto jezdilo jako nové. O kvalitě konkrétního kusu ví první majitel, který ho může mít klidně i cca 10 let. Ty když ho po třech, pěti a více letech kupuješ, víš kulové, co všechno se s ním dělo/nedělo před tebou.
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 17. 12. 2015 21:54
Majitel tím že jezdil jak prasátko (kdyby jezdil) odrovná táhlo ramen stěračů, hehehe anebo výparník klimatizace vid. I ty jeden komiku.

Za křivě vyrobenou vanu ZF může taky asi předchozí majitel. Chudák pán z kampy co to bawo měl, by se divil za co všechno nemůže >:D

A za to, že Jaguar dobíjel a vybíjel se dle erupcí na slunci mohl taky určitě předchozí majitel. a za to že topila jen půlka u spoljezdce a na řidiče fučel studený vzduch. Von se na něj křivě podíval a auto se urazilo a od tý doby si dělalo co chce. Tady je zas dneska sranda >:D >:D
Avatar - white label
No jo, kvalita by BMW
white label
| 18. 12. 2015 00:05
Promiň, já zapomněl, že zrovna ty kupuješ ojetiny výhradně od "německých důchodců", tedy v žádném případě bourané, opravované, nebo dokonce se stočenými km apod.
A samozřejmě se k autům chovají zásadně předpisově (včetně údržby)...
Tváříš se "zkušeně" jak prvorodička čekající paterčata, "komiku". >:-[]
Problémy s topením, nebo klimou nejsou u špatně opraveného (před tím bouraného) auta ničím nevysvětlitelným. A "blonďák bez garáže" může odrovnat stěrače i za jednu pořádnou zimu.
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 18. 12. 2015 09:29
Jenze ty auta borany nebyly vis. Zadny opraveny totalky nekupuju. Je zajimavy ze amerikamto topeni a klima funguje vid....
Avatar - white label
No jo, kvalita by BMW
white label
| 18. 12. 2015 15:48
Možná jo, možná ne..., ale ještě jsem nepotkal nikoho, kdo by mi na potkání řekl, že jeho ojetina (koupena jako ojetá) naopak bouraná byla, nehledě na to, že spousta z nich o tom pochopitelně nemusí vůbec vědět. ;-)
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 19. 12. 2015 00:39
Ti to klidně řeknu, bouranej byl stratus, celolak, nový nárazník a přední sklo. Ale s autem nic nebylo, hni hnutýho, řízení a vše ok, jen plechy a nárzaník. Veděli sme o tom. I tak v něm vše fungovalo vč. topení, klimy a airbagů >:D
Avatar - Barrichello
No jo, kvalita by BMW
Barrichello
| 19. 12. 2015 00:49
ale nejvíc mě baví jak limonádovej šizunk má starosti o tom kdo měl od koho káru a že určitě byla bouraná. >:D >:D >:D
Všichni kdo nemaj novou prémii musí zákonitě jezdit v bouraných šrotech vid.

BTW kolik si dneska zředil limonád? >:D >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku