Novinky
'brý ráno, pane Fokte. Klikové hřídeli se v angličtině říká crankshaft. Driveshaft je kardan.
"The affected vehicles have a driveshaft with a slip-joint that may not have been filled with grease. As a result, the slip-joint may fail over time."
Ještě není v textu zmíněno, že NHTSA svolává celkem 42 vozů.
"The affected vehicles have a driveshaft with a slip-joint that may not have been filled with grease. As a result, the slip-joint may fail over time."
Ještě není v textu zmíněno, že NHTSA svolává celkem 42 vozů.
Šmárja, to jsem vořech. :😉 Nevím, na co jsem myslel. Díky, k záměně termitů dochází jednou, maximálně 2x za 10 let. 😄
Tak podle zdroje šlo o to, že u 42 dvou aut nebyl kardan naplněn vazelínou.
Ale jistě byla radost psát obsáhlý článek o problémech motorů v emtrojkách a všech jejich karosářských derivátech, o šlendriánu při jejich sestavování... Good job! >😁 😉
Ale jistě byla radost psát obsáhlý článek o problémech motorů v emtrojkách a všech jejich karosářských derivátech, o šlendriánu při jejich sestavování... Good job! >😁 😉
Chápu, že se ošíváš, ale ale týkalo se to (opakovaných problémů emtrojek ve všech karosářských derivátech a šlendriánu při sestavování. Nebo se pletu? 😉
Jestli jich bylo v USA 40, 400 nebo 4000 a mimo USA bambilion je úplně jedno. Podstatné je sdělení, že kvalita BMW se pohybuje i nadále v obvyklých sférách, vyjádřených dlouhodobým umístěním vozů značky v žebříčcích spolehlivosti. 😄
Jestli jich bylo v USA 40, 400 nebo 4000 a mimo USA bambilion je úplně jedno. Podstatné je sdělení, že kvalita BMW se pohybuje i nadále v obvyklých sférách, vyjádřených dlouhodobým umístěním vozů značky v žebříčcích spolehlivosti. 😄
Copak, máš slíbený že ti FoKing jednou svěří nástěnku, Nippone? >😁
Jsi hulvát :no:
FoKing napsal pojednání o problémech s motory M3, aby se zjistilo, že tu jde o kardan. Ztrapnil se, ale stane se, chytil se za nos a to je tady věc celkem nevídaná, tudíž zaslouží respekt. Jen se bude muset chytit i na opačném konci těla, protože se mu tam mezitím snaží nasoukat jeden diskusní vometák. :-!
Viz můj koment z 12😁0. Přejít z věcné diskuze (s tradičně ironickým podtónem) při absenci protiargumentů do urážek, je hulvátské. Nikoli nevychované, dávno už nejsi žádný mladý fracek, kterých tu jsou desítky a neškodí jim připomenout, jak se mají chovat.
Co já vidím, jsou tu opakované problémy M a je tu výrobní šlendrián, zcela v souladu s tím, kde najdeš BMW ve statistikách. Takže se ti ten hejt šeredně nepovedl. Z toho se nevyvlékneš žádnými argumenty. Ztrapňuješ se a trolíš diskuzi. Někdy je lepší mlčet.
Co já vidím, jsou tu opakované problémy M a je tu výrobní šlendrián, zcela v souladu s tím, kde najdeš BMW ve statistikách. Takže se ti ten hejt šeredně nepovedl. Z toho se nevyvlékneš žádnými argumenty. Ztrapňuješ se a trolíš diskuzi. Někdy je lepší mlčet.
>😁 >😁 >😁 to je věc, osobně sem zažil >😁
Bariku, ty kdyby jsi musel u Caddyho měnit celej motor, tak se to nikdo nedozví...ale naopak, to vědí všichni. 😉
Představ si, že investice za 11/2014-11/2015 do oprav CTS mimo spotřebí věci byly 0. U BMW ramínko pohonu stírače + stahovák - 1200 kč.
Nová zbytečná vana převodovky s filtrem + část náplně + práce - 4800 kč.
Nový výparník klimy+ventil+ práce - 11500 kč
Tedy náklady na zbytečné opravy BMW 17 500 Kč.
Vs 0 Kč u CTS
Rozdíll >😁
Nová zbytečná vana převodovky s filtrem + část náplně + práce - 4800 kč.
Nový výparník klimy+ventil+ práce - 11500 kč
Tedy náklady na zbytečné opravy BMW 17 500 Kč.
Vs 0 Kč u CTS
Rozdíll >😁
tohle je vono Bary?
[odkaz]
[odkaz]
To nemůže být ono, tady se píše "stav velmi dobrý", to barikovo se rozpadalo, holt bmw. 😉
Ve "velmi dobrém stavu" koupených BMW je plný BMWklub. To je literatura, kam se hrabe Hitchcock. >😒]
Já jel jednou s kamarádem na inzerát - stav dobrý.
Káře se stahovalo jedno okýnko, z měrky převodovky se hulilo jak když to hoří. kotouče zrezlý na max, světla zažloutlý a motor olejnička a baterka samo KO.
Ale stav dobrý >😁 >😁
Káře se stahovalo jedno okýnko, z měrky převodovky se hulilo jak když to hoří. kotouče zrezlý na max, světla zažloutlý a motor olejnička a baterka samo KO.
Ale stav dobrý >😁 >😁
To vypovídá o značce?
Problémy s elektrikou, zažloutlá světla a zvýšená spotřeba oleje? Nepochybně. 😄
Já taky,ale když se zrovna něco nes..lo,tak bývala moje empětka velmi zábavným autem.Což se o novodobých emkách rozhodně říct nedá i když někteří čeští novináři tvrdí něco jiného.
Jojo, sem četl americké testy soudobé M5. psali něco o tom, že se starou M5 se to co se týče jízdních vlastností a halvně zábavnosti pro řidiče, radosti a požitky z jízdy na hraně nedá srovnat. A perlička - že Cadillac cTS-V je v tomhle lepší jak nová M5.
Se to krásně otočilo - sportovní značka zaměřená na řidiče je najednou dědkovská a značka pro důchodce dělá sportní káry. Hehe >😁
Se to krásně otočilo - sportovní značka zaměřená na řidiče je najednou dědkovská a značka pro důchodce dělá sportní káry. Hehe >😁
A měl si někdy úplně nové BMW (nebo jiné nové auto)?
A to se jako musí? >😁
Samozřejmě, že nemusí (tvrdím snad někde opak?), ale pokud chce někdo hodnotit "značkovou kvalitu" primárně na základě vlastních zkušeností s produkty dané značky, měl by alespoň upozornit na to, že jeho zkušenosti vychází zpravidla z letitých ojetin. O nic víc nejde...
Podle ojetin právě poznáš odolnost auta.Desetileté Evo 8-jako nové,tříletá empětka-neustálé poruchy.To asi nebude náhoda...
Vážně? Jsi jasnovidec, že přesně víš, co se s těmi konkrétními auty dělo, než se k nim dostal další majitel? Že třeba jedno auto toho může mít po třech letech za sebou mnohem víc, než druhé za deset, počet km, typ/náročnost provozu, počet a druh případných havárií, úroveň/intenzita údržby...
Nehledě na to, že i když má to auto od novoty jen jednoho majitele, tak se dá hodnotit kvalita daného kusu, nikoli celé modelové řady, ne tak celé značky. Takže jestli chce někdo obecně hodnotit kvalitu značky na základě zkušeností s ojetinou, tak to potěš koště...
Nehledě na to, že i když má to auto od novoty jen jednoho majitele, tak se dá hodnotit kvalita daného kusu, nikoli celé modelové řady, ne tak celé značky. Takže jestli chce někdo obecně hodnotit kvalitu značky na základě zkušeností s ojetinou, tak to potěš koště...
Přesně tak chleba se dnes láme po 5 letech a cca 100-150 tis km.
O tom, že by nevydrželo rok staré auto co má najeto 20 tis, no to by bylo už hodně smutné.....
Takže já myslím že na ojetinách mohu porovnávat výborně.
navíc nikdy sem neměl nějaké šroty pochybného původu - Stratus koupen u Sonauto, ofiko prodejce v čr, Sebring u Hošek motors, taky ofiko prodejce, 300C Mercedes Moravia, BMW u Autecu, Cadillac u ofiko prodejce v cizině, Alero ofiko prodejce v německu.
Jediný Jaguar tehdá koupený u nějaké firmy v německu co prodávala luxusní značky.
300C jeden majitel, Sebring 2, BMW 2, Cadillac 1, Jaguar 1
Ty auta měla slušnou péči, jag stál nový cca 3,5 mega, 300C 1,6 tehdá, Sebring 960 000 Kč, BMW tuším něco přes 2 mega, Cadillac 1,7 mega
To si nekupovali lidi, co by pak neměli na údržbu. Víc jak dva majitele měl pouze Stratus a Alero. Takže asi tak k tomu, proč si mohu dovolit vynášet soudy na základě osobních zkušeností.
U ojetin se kvalita pozná právě nejlépe. U funglovky nepoznáš nic.
O tom, že by nevydrželo rok staré auto co má najeto 20 tis, no to by bylo už hodně smutné.....
Takže já myslím že na ojetinách mohu porovnávat výborně.
navíc nikdy sem neměl nějaké šroty pochybného původu - Stratus koupen u Sonauto, ofiko prodejce v čr, Sebring u Hošek motors, taky ofiko prodejce, 300C Mercedes Moravia, BMW u Autecu, Cadillac u ofiko prodejce v cizině, Alero ofiko prodejce v německu.
Jediný Jaguar tehdá koupený u nějaké firmy v německu co prodávala luxusní značky.
300C jeden majitel, Sebring 2, BMW 2, Cadillac 1, Jaguar 1
Ty auta měla slušnou péči, jag stál nový cca 3,5 mega, 300C 1,6 tehdá, Sebring 960 000 Kč, BMW tuším něco přes 2 mega, Cadillac 1,7 mega
To si nekupovali lidi, co by pak neměli na údržbu. Víc jak dva majitele měl pouze Stratus a Alero. Takže asi tak k tomu, proč si mohu dovolit vynášet soudy na základě osobních zkušeností.
U ojetin se kvalita pozná právě nejlépe. U funglovky nepoznáš nic.
Ty jako další majitel někdy nemusíš vůbec tušit, jak to auto jezdilo jako nové. O kvalitě konkrétního kusu ví první majitel, který ho může mít klidně i cca 10 let. Ty když ho po třech, pěti a více letech kupuješ, víš kulové, co všechno se s ním děl👋nedělo před tebou.
Majitel tím že jezdil jak prasátko (kdyby jezdil) odrovná táhlo ramen stěračů, hehehe anebo výparník klimatizace vid. I ty jeden komiku.
Za křivě vyrobenou vanu ZF může taky asi předchozí majitel. Chudák pán z kampy co to bawo měl, by se divil za co všechno nemůže >😁
A za to, že Jaguar dobíjel a vybíjel se dle erupcí na slunci mohl taky určitě předchozí majitel. a za to že topila jen půlka u spoljezdce a na řidiče fučel studený vzduch. Von se na něj křivě podíval a auto se urazilo a od tý doby si dělalo co chce. Tady je zas dneska sranda >😁 >😁
Za křivě vyrobenou vanu ZF může taky asi předchozí majitel. Chudák pán z kampy co to bawo měl, by se divil za co všechno nemůže >😁
A za to, že Jaguar dobíjel a vybíjel se dle erupcí na slunci mohl taky určitě předchozí majitel. a za to že topila jen půlka u spoljezdce a na řidiče fučel studený vzduch. Von se na něj křivě podíval a auto se urazilo a od tý doby si dělalo co chce. Tady je zas dneska sranda >😁 >😁
Promiň, já zapomněl, že zrovna ty kupuješ ojetiny výhradně od "německých důchodců", tedy v žádném případě bourané, opravované, nebo dokonce se stočenými km apod.
A samozřejmě se k autům chovají zásadně předpisově (včetně údržby)...
Tváříš se "zkušeně" jak prvorodička čekající paterčata, "komiku". >😒]
Problémy s topením, nebo klimou nejsou u špatně opraveného (před tím bouraného) auta ničím nevysvětlitelným. A "blonďák bez garáže" může odrovnat stěrače i za jednu pořádnou zimu.
A samozřejmě se k autům chovají zásadně předpisově (včetně údržby)...
Tváříš se "zkušeně" jak prvorodička čekající paterčata, "komiku". >😒]
Problémy s topením, nebo klimou nejsou u špatně opraveného (před tím bouraného) auta ničím nevysvětlitelným. A "blonďák bez garáže" může odrovnat stěrače i za jednu pořádnou zimu.
Jenze ty auta borany nebyly vis. Zadny opraveny totalky nekupuju. Je zajimavy ze amerikamto topeni a klima funguje vid....
Možná jo, možná ne..., ale ještě jsem nepotkal nikoho, kdo by mi na potkání řekl, že jeho ojetina (koupena jako ojetá) naopak bouraná byla, nehledě na to, že spousta z nich o tom pochopitelně nemusí vůbec vědět. 😉
Ti to klidně řeknu, bouranej byl stratus, celolak, nový nárazník a přední sklo. Ale s autem nic nebylo, hni hnutýho, řízení a vše ok, jen plechy a nárzaník. Veděli sme o tom. I tak v něm vše fungovalo vč. topení, klimy a airbagů >😁
Takže se bavme o tom, že to je hlavně o lidech a další věc je ta, zda dealeři aut (všeobecně) jsou u nás na alespoň průměrný úrovni jako na západ od našich hranic.
Pokud ovšem tvůj kamarád má dobré zkušenosti s řešením problémů přes import nebo fabriku, znamená to, že ta BMW problémy mají, což asi Dinar moc nerad uslyší. 😉