Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeModernizovaná Toyota RAV4 přijíždí na český trh, Hybrid stojí od 739.900 Kč
48 komentářů
Ada je zase tady
Líbí se mi, jak se redakce už neodvážila otevřít diskusi pod článkem "Honda proti rendlíku", protože by to (s výjimkou pár místních pomatenců) nevyšlo pro redakcí favorizovaný rendlík pozitivně. Honda je totiž bezespory mnohem lepší nabídkou.
Ádo, kdyby sis ten test přečetl, tak bys tohle nenapsal. Redakce, potažmo pan Bureš zcela jasně vyjádřil, že Honda je technicky lepší a stojí za to si za ní připlatit.
V tuto chvíli programátoři řeší nějaký technický problém, kvůli němuž diskuze pod srovnávacím testem nebyla otevřena. Hned jak to bude vyřešeno, diskuze se pod článkem objeví.
simson33
Diesel jen 4x2??? V kategorii SUV??? Když mají pro 4x4 v benzínu (hybrid nepočítám) jen atmosféru se 196Nm????? Kde jsou ty slibované diesely BMW?????
Skoro to vypadá, jako by to Toyota chtěla v Evropě úplně zabalit. Odhaduju, že do roka je 4x4 diesel v nabídce zpátky >😒]
Skoro to vypadá, jako by to Toyota chtěla v Evropě úplně zabalit. Odhaduju, že do roka je 4x4 diesel v nabídce zpátky >😒]
"Skoro to vypadá, jako by to Toyota chtěla v Evropě úplně zabalit"
Skoro bych řekl, že máš pravdu
Skoro bych řekl, že máš pravdu
modely ktere Toyota nabizi v EU jako hybridni maji v hybridni variante v te EU prodeje 50-60%, takze diesel a benzin se pere o zbylych 50-40%, opravdu si myslis ze to chteji zabalit? proste misto dieselu kterych se jim proda nejmene proste davaji hybrid
Statistika: za rok 2014 se v Evropě prodalo cca 13 milionů aut, z toho bylo cca 60 tisíc hybridů všech značek... co k tomu více dodat?? Podíl na trhu 0,46%. Více aut vyrobí i Alfa Romeo...
Nijak nehoruju pro diesely třeba v nižší střední, ale kdo dnes chce prodávat SUV v Evropě tak diesel mít prostě musí a nebo musí být schopen docílit toho, aby ho nenabízeli ostatní.
Nijak nehoruju pro diesely třeba v nižší střední, ale kdo dnes chce prodávat SUV v Evropě tak diesel mít prostě musí a nebo musí být schopen docílit toho, aby ho nenabízeli ostatní.
Toyote a Lexusu v EU za 2014 vzrostli oproti 2013 prodeje o 4.6% na 888 tisic kusu prodanych aut, a z toho se prodeje hybridu zvedli o 9% a to na ukor dieselu, takze se da ocekavat ze hybridnim Toyotam se v EU dari, netusim kde jsi prisel ze se v EU prodalo jen 60 tisic hybridu, kdys jen Toyota a Lexus v roce 2014 prodala v EU 145400 kusu hybridu, celkove pak 888 tisic kusu Toyot a Lexusu? ja naopak nasel ze v roce 2014 se na uzemi EU prodalo 178 tisic hybridu, a v teto cifre nejsou zapoctene plug-in hybridy
nebylo tech 60 tisic ve tvem podani jen za nejake ctvrtleti? bohuzel dost casto se daji zamenit statistiky za ruzne kvartaly s celorocni
nebylo tech 60 tisic ve tvem podani jen za nejake ctvrtleti? bohuzel dost casto se daji zamenit statistiky za ruzne kvartaly s celorocni
Máš pravdu, vypadá to, že těch 60 tis. je čtvrtletní prodej. Což ročně tedy vychází na 240 tis. kusů, ale fakt nevím (??). Na jiné stránce jsem našel údaj za první pololetí roku 2015 cca 120 tis. kusů (full a mild hybridů), takže ročně opravdu cca čtvrt milionu.
Podíl na celkových prodejích aut v Evropě je to stále velmi malý - 1,85%.
Pořád asi platí, že více aut vyrobí a prodá v Evropě i ta Alfa Romeo...
Podíl na celkových prodejích aut v Evropě je to stále velmi malý - 1,85%.
Pořád asi platí, že více aut vyrobí a prodá v Evropě i ta Alfa Romeo...
v dieselem nafetovene EU je uspech kdys kterekoliv jine palivo ci system jako hybrid uspeje alespon 1-2% ono zrovna hybridy bejvaj vetsinou ty nejdrazsi v nabidce, vejs cenove bejvaj jiz jen plug-in hybridy a pak cista elektra (v danem modelu) takze se proste neda ocekavat ze se proda vic hybridnich Aurisu nez treba dieselovich Golfu, kdys zrovna Golf je nejprodavanejsim autem EU, nehlede na fakt ze jsou tu i diesel-hybridy
[odkaz] tady krapet statistik pro EU 2014
ono ted budou hybridy, plug-in hybridy a elektra kazdy rok ukusovat vetsi a vetsi kolac, i diky tomu ze tyhle typy pohonu jiz zacinaj bejt "popularni" ale hlavne jsou snadnou cestou jak splnovat flotilove emise, do 10-15 let proste diesel nebude mit emisne sanci aby vubec prosel, takze bude zbytecne ho vubec vyvyjet a proste az dojde nejaka generace tak se proste necha umrit a nahradi se treba hybridem, plug-in hybridem, nebo elektrem, proste tim co bude vyhodnejsi pro "obe" strany, zakaznikum je to vetsinou fuk na co jezdej, jedine co je zajima je cena a cena za provoz
[odkaz] tady krapet statistik pro EU 2014
ono ted budou hybridy, plug-in hybridy a elektra kazdy rok ukusovat vetsi a vetsi kolac, i diky tomu ze tyhle typy pohonu jiz zacinaj bejt "popularni" ale hlavne jsou snadnou cestou jak splnovat flotilove emise, do 10-15 let proste diesel nebude mit emisne sanci aby vubec prosel, takze bude zbytecne ho vubec vyvyjet a proste az dojde nejaka generace tak se proste necha umrit a nahradi se treba hybridem, plug-in hybridem, nebo elektrem, proste tim co bude vyhodnejsi pro "obe" strany, zakaznikum je to vetsinou fuk na co jezdej, jedine co je zajima je cena a cena za provoz
Diesely od BMW budou katastrofou nehorázných rozměrů a poškodí kvalitu Toyoty. Jednou si na to vzpomenete...
Spolupráce BMW s kýmkoli... nekončila nikdy dobře, takový Trojský kůň, který minimálně cíleně produkuje nekvalitu.
Spolupráce BMW s kýmkoli... nekončila nikdy dobře, takový Trojský kůň, který minimálně cíleně produkuje nekvalitu.
Spolupráce s BMW v oblasti dieselů je ve skutečnosti vyvěšením bílého praporu a doznání se, že jejich 2,2 D4D byl prostě průšvih.
2,2 byl průšvih, ale dvoulitr byl v pohodě. Toyota hlavně potřebovala 1,6, tak v rámci nějakého divného rozhodování přibalila i dvoulitr ..... faktem je že motory BMW mohou být přechodem z louže pod okap.
Mno... Jakmile i stará 85 kW verze dosahla cca 170 tisic, tak sel do kytek setrvak plus to mohlo bez predchoziho vsrovani načnout prevodovku. Dalsi pjekérka pak byl vyssi kroutak zupá motoru 2,2 atd.
Inu zlatý benal...
Inu zlatý benal...
Průšvih to byl do faceliftu Avensise a Ravky do 2009, potom už to bylo OK. Změnili materiál.
unicorn64
Spinavy diesel sa neoplati kupit, pretoze sa ponuka len pre 4x2 a cenovy rozdiel voci hybridnemu pohonu je zanedbatelny pri rovnakej vybave (+ hybrid ma automaticku prevodovku a vykonnejsi pohon).
Konecne niekto ukoncil ten smrad! Kto to ma dychat v meste??
Konecne niekto ukoncil ten smrad! Kto to ma dychat v meste??
No bylo by na zvážení zda cx-5 G192 a nebo RAV4 Hybrid. Ona Evropa z těch smradlavých chrochtadel procitne dřív nebo později...
Naopak, diesel bude nejprodávanější motor... Proč? Protože 2.0 benzín 4x4 je o 90 000 Kč dražší, žere o 2 litry více, je pomalejší a línější... Je to SUV, žádný teréňák, 4x4 není nutné a potřebné... Většina těchle SUV krabic má pohon na předek a dvoulitr diesel....
většina SUV má pohon 4x2? to je mi ale novinka😊
2.0L benzín je koncipován do lehčího terénu ( má DAC downhill assist control), žere víc protože má vždy 4x4 a někdo 4x4 potřebuje. Naopak se trochu zamýšlím nad smyslem 2.0 diesel FWD. Do města hybrid a do terénu 2.0 benzín 4x4. Diesel - nevím kde je jeho místo. Myslím, že to bude : hybrid 50%, benzín 25% a diesel 25%.
Elixir
Nemozem si pomoct, ale momentalny designovy smer Toyoty je podla mna minimalne diskutabilny. Pozeral som sa po Aurise a aj ked sa s FL exterier trochu zlepsil, interier je proste neutulny. Sedel som v niekolkych vozoch a vsetky tie zaslepky na tlacitka, ktore su az v najvyssej vybave a zvlastny stredovy panel s displejom posobia oproti konkurencii odpudivo. Avensis na mna posobil podobne, aj ked tam to bolo uz o trochu lepsie, v danej triede ale slabota. Kvalitu a trvacnost Toyoty nepopieram, ale design maju teda hodne zvlastny.
Ghostyx
že ten jejich design je bohužel čím dál odpornější... 😒 :no:
Nový Hilux bude mnohem pěknější než stávající, nebude to už takovej užitkáč. Nová Rav4 se mi líbí a v Trendu s tou černou stropnicí je parádní. Sedačky v kombinaci s textilem v Trendu kloužou míň než ty v Executive. Nový Avensis jsem zkusil cestou do Německa cca 1300km a i rychlosti kolem 200 km/hod nebyly problém a záda nebolela. Byl to 2.0 diesel a průměr jsem měl 6,3L/100km. Design Avensisu mě moc nebere. Auris paráda, ale tuto třídu aut nekupuji - mám omezení (193cm a 110kg >😁 >😁).
classic
V RAVce hybrid od cca 740.000, to je skvělá nabídka! Jen o kousek dražší jak Prius... Za chvíli však přijde nový Prius, a to bude nářez 😄
Rozhodně nekomentuji RAV model 2007!
Naopak u současné 4 generace jsou slabé brzdy jedním z nejkritizovanějších aspektů vozu napříč všemi recenzemi. Domnívám se že jste prostě s tím autem nezkoušel opravdu brzdit jako by šlo o život. Doporučuji před koupí každého auta, zdraví a život máš jen jeden! Ono totiž takové věci jako je loupající se plasty či rez v interiéru u 4 roky starého auta s pořizovací cenou bezmála 1 mil. Kč sice naštvou, ale bezpečnost tu neomluvím.
V autorizáku mi řekli že to tak dělá ve všech ravkách a předepsaná oprava spočívá ve vyndání sedaček, zbroušení,nástřiku, vrácení. Do čehož jsem nešel. Vmontovávat uchycení sedaček z auta mi nepřijde košér. Nevěřil bych že je vrátí takovým způsobem aby se nehýbaly.
Cosa brzd tyka. Skoro nik neuvadza typ gum v teste. Staci, ze auto z tovarni vyrazi na luntovych gumach. Koli tomu minimalne v dvoch testoch pohorela aj CX-5. Viem je to chyba vyrobcu, lebo tym podkopavaju vlastny produkt, ale pre velke magaziny naozaj nemoze byt problem auta na meranie prezut. Hlavne ked casto porovnavaju auta s rovnakym rozmerom gum.
Pohodlí, jízda, agilita, prostor vzadu a samozřejmě naprostá spolehlivost.