Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Bubáq
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 18. 12. 2015 08:34
když tady řeknu, že se mi Ravka v novém vydání velice líbí. nejen designové změny v exteriéru, ale vždy se mi líbil interiér a přístrojová deska a hlavně jízdní vlastnosti. Snadno ovladatelné příjemně jezdící velmi tiché SUV má nyní - pro mě - příjemnější předek i zadek a dostává se zpět na seznam aut, která by mohla nahradit současný manželčin křáp. Vlastně jsem při "testech" nepoznal lepší středotřídní SUV, než Ravku: ani Kuga nejezdila tak sametově a lehce!
Avatar - 3_diamanty
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 18. 12. 2015 08:58
mne hlavne pride dost velka.... poriadne nam uz akosi narastla... dizajn je subjektivny... ak sa ti paci tak super .... auto je to kvalitne ... ja sa priznavam ze spociatku som RAVke a tomuto dizajnu vesmirnej lode nevedel prist na chut a trosku som RAVku aj kritizoval ... ale ako plynie cas... zacina sa mi pacit... neviem.. mozno je to aj tym ze po zemi plaziace sa CRV ma uz po facelifte akosi "omrzelo" ... ktomu vsetkemu sa este len caka na noveho tigiho aj sportage, takeho kadjara som videl zatial len parkrat .... takze tak ... v tychto vodach je RAVka stale zaujimava a vlastne uz "legendarna" so skvelym menom ... ona vlastne vobec nestarne ak sa pozries na akukolvek jej generaciu... mne sa paci najviac stale uplne ta prva a zvlast v trojdveraku je to krasna bugina ktora este zvladala aj slusny teren.... mal ju kedysi otec ako sluzobak isty kratky cas .. s tym dvojlitrom benzin co vtedy mala dala stovku za 10s.... na tu dobu to bolo doslova sportove SUV s ktorym si si "daval" aj drahsie limuziny ... a tie odpichy.. proste to bolo lahke zihadlo ....dnesna RAVka uz samozrejem je ina...je viac rodinna...viac pohodlna... vacsia... priestrannejsia.. drahsia ale stale je to RAVka a ako vravim.... hadam sa mi aj zapaci este.... a v predaji by mala byt uz aj hybridna verzia ...uvidime co na to outlander ;-) .. to bude este zaujimavy duel
Avatar - eXp10it
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 18. 12. 2015 09:07
Jo sametově lehce ona jezdí. O poznání horší už to je ale s brzděním, laxním připojováním zadku, ABS, odlehčení zadní nápravy při prudkém brzdění a tedy i celkovou bezpečností. Navíc mi RAV4 pořízená v roce 2007 začala hnít už v roce 2011.
Avatar - Bubáq
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 18. 12. 2015 12:31
Pozor, mluvím o současném modelu, nikoliv o předchůdci, kterého jsem nikdy nejezdil! Ale současnou Ravku jsem otestoval opravdu důkladně, právě proto, že hned na první dojem byla příjemnější, než současná Kuga. A nakonec ten poměr zůstal až do konce testování: je lepší, než vychválená Kuga,
Rozhodně nekomentuji RAV model 2007!
Avatar - eXp10it
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 18. 12. 2015 20:11
S mojí RAV4 model 2007 (3 generace, made in Japan) jsem najel přes 100tkm. Od novoty velmi špatně brzdila na suchu a na sněhu ještě hůř. Díky pomalu zasahujícímu ABS (frekvence korekcí subjektivně 2× až 3× nižší než jsem zvyklý u německých aut), hmotnosti a náklonům karoserie se při kritickém brzdění chovala tak, že vůbec nešla během brzdění za volantem ale jela si prostě dál jako sáně. Ovšem v žádné recenzi jsem se tohle nedočetl. [tečka]

Naopak u současné 4 generace jsou slabé brzdy jedním z nejkritizovanějších aspektů vozu napříč všemi recenzemi. Domnívám se že jste prostě s tím autem nezkoušel opravdu brzdit jako by šlo o život. Doporučuji před koupí každého auta, zdraví a život máš jen jeden! Ono totiž takové věci jako je loupající se plasty či rez v interiéru u 4 roky starého auta s pořizovací cenou bezmála 1 mil. Kč sice naštvou, ale bezpečnost tu neomluvím.
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 18. 12. 2015 22:38
Na mojí Ravce se mi taky zdálo že nesedí, ale sundal jsem prvovýrobní pneu, přezul a bylo to úplně jiné kafe. V zimě jsem s ní i párkrát vědomě driftnul, ale stabilizace mě zábavu vždy utnula. Koroze byla na čem ? Jestli jezdíš do autorizáku, tak to opraví ne ?
Avatar - eXp10it
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 19. 12. 2015 08:40
Origo z japonska byly yokohamy geolandar, sjely se rychlostí blesku, druhá sada byly opět geolandary koupené u nás, opět se sjely jako by tam nebyly. Poslední byly Nokian SUV. Zimní vždycky nokiany. Koroze byla na kolejnicích obou přeních sedaček v délce cca 10cm v celém průřezu, dále bylo úplně rezivé otevírání nádrže.

V autorizáku mi řekli že to tak dělá ve všech ravkách a předepsaná oprava spočívá ve vyndání sedaček, zbroušení,nástřiku, vrácení. Do čehož jsem nešel. Vmontovávat uchycení sedaček z auta mi nepřijde košér. Nevěřil bych že je vrátí takovým způsobem aby se nehýbaly.
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 18. 12. 2015 23:32
To co popisujes v prvom odstavci som zazil aj s Astrou 2010. A aj par dalsich aut si nevie poradit s naozaj smiklavou cestou. Najlepsie som zatial videl ABS fungovat v Impreze 2007, kde na smyklavom kolesa obcas necha pretocit viac. Vacsina aut si proste drzi svoj ritmus ABS a neriesia, ze kolesa sa nestihnu pretocit.

Cosa brzd tyka. Skoro nik neuvadza typ gum v teste. Staci, ze auto z tovarni vyrazi na luntovych gumach. Koli tomu minimalne v dvoch testoch pohorela aj CX-5. Viem je to chyba vyrobcu, lebo tym podkopavaju vlastny produkt, ale pre velke magaziny naozaj nemoze byt problem auta na meranie prezut. Hlavne ked casto porovnavaju auta s rovnakym rozmerom gum.
Avatar - eXp10it
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 19. 12. 2015 08:50
Astru 2010 má shodou okolností manželka a teda proti ravce brzdí parádně. ABS zasahuje rychle dokonce i na suchu po najetí na nerovnost a za volantem na sněhu jde krásně. Zrovna to je příklad auta které do pedálu kope tak dvakrát rychleji než rav. Navíc má celkově brzdy ostré které spolu s brzdovým asistem každému na první křižovatce způsobí že se mu seknou pásy. Je možné že jsi jel nějakou 1.4kou co měla vzadu bubny a ta se nechová tak příkladně.
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 18. 12. 2015 10:26
Ted jsou to 2 roky, co jsem narychlo sháněl auto, favorit Mazda 6 (CX5) neklapla z důvodu neskutečné laxnosti prodejce (chtěl jsem nejvyšší výbavu, platba cash, ale pán měl pořád čas). Nakonec z toho byla RAVka v top výbavě a AT. Popravdě jsem si na ni cca rok zvykal (a to máme v rodině ještě min. generaci a další toyoty). Dnes bych ale neměnil.
Pohodlí, jízda, agilita, prostor vzadu a samozřejmě naprostá spolehlivost.
Doufám, že nedostanu přes ústa...
| 18. 12. 2015 18:33
Naprostý souhlas! Před 5 hodinami jsem v ní seděl. Jediné, co mi nesedělo, že zase trochu povyrostla... ;-\
Avatar - Ada je zase tady
Líbí se mi
| 18. 12. 2015 08:44
Líbí se mi, jak se redakce už neodvážila otevřít diskusi pod článkem "Honda proti rendlíku", protože by to (s výjimkou pár místních pomatenců) nevyšlo pro redakcí favorizovaný rendlík pozitivně. Honda je totiž bezespory mnohem lepší nabídkou.
Líbí se mi
| 18. 12. 2015 09:06
Ádo, kdyby sis ten test přečetl, tak bys tohle nenapsal. Redakce, potažmo pan Bureš zcela jasně vyjádřil, že Honda je technicky lepší a stojí za to si za ní připlatit.
Líbí se mi
| 18. 12. 2015 09:15
V tuto chvíli programátoři řeší nějaký technický problém, kvůli němuž diskuze pod srovnávacím testem nebyla otevřena. Hned jak to bude vyřešeno, diskuze se pod článkem objeví.
Předčasná kapitulace RAVu
| 18. 12. 2015 08:56
Diesel jen 4x2??? V kategorii SUV??? Když mají pro 4x4 v benzínu (hybrid nepočítám) jen atmosféru se 196Nm????? Kde jsou ty slibované diesely BMW?????
Skoro to vypadá, jako by to Toyota chtěla v Evropě úplně zabalit. Odhaduju, že do roka je 4x4 diesel v nabídce zpátky >:-[]
Předčasná kapitulace RAVu
| 18. 12. 2015 09:16
"Skoro to vypadá, jako by to Toyota chtěla v Evropě úplně zabalit"
Skoro bych řekl, že máš pravdu
Předčasná kapitulace RAVu
| 19. 12. 2015 14:07
Evropa to sama zabalila nesmyslným lpěním na naftových motorech.
Avatar - Blue Sun
Předčasná kapitulace RAVu
| 18. 12. 2015 09:41
Diesel je mrtvej.
Avatar - Emel
Předčasná kapitulace RAVu
| 18. 12. 2015 22:32
V SUV těžko.
Předčasná kapitulace RAVu
| 18. 12. 2015 10:01
modely ktere Toyota nabizi v EU jako hybridni maji v hybridni variante v te EU prodeje 50-60%, takze diesel a benzin se pere o zbylych 50-40%, opravdu si myslis ze to chteji zabalit? proste misto dieselu kterych se jim proda nejmene proste davaji hybrid
Předčasná kapitulace RAVu
| 18. 12. 2015 11:15
Statistika: za rok 2014 se v Evropě prodalo cca 13 milionů aut, z toho bylo cca 60 tisíc hybridů všech značek... co k tomu více dodat?? Podíl na trhu 0,46%. Více aut vyrobí i Alfa Romeo...
Nijak nehoruju pro diesely třeba v nižší střední, ale kdo dnes chce prodávat SUV v Evropě tak diesel mít prostě musí a nebo musí být schopen docílit toho, aby ho nenabízeli ostatní.
Předčasná kapitulace RAVu
| 18. 12. 2015 13:07
Toyote a Lexusu v EU za 2014 vzrostli oproti 2013 prodeje o 4.6% na 888 tisic kusu prodanych aut, a z toho se prodeje hybridu zvedli o 9% a to na ukor dieselu, takze se da ocekavat ze hybridnim Toyotam se v EU dari, netusim kde jsi prisel ze se v EU prodalo jen 60 tisic hybridu, kdys jen Toyota a Lexus v roce 2014 prodala v EU 145400 kusu hybridu, celkove pak 888 tisic kusu Toyot a Lexusu? ja naopak nasel ze v roce 2014 se na uzemi EU prodalo 178 tisic hybridu, a v teto cifre nejsou zapoctene plug-in hybridy

nebylo tech 60 tisic ve tvem podani jen za nejake ctvrtleti? bohuzel dost casto se daji zamenit statistiky za ruzne kvartaly s celorocni
Předčasná kapitulace RAVu
| 18. 12. 2015 13:30
Máš pravdu, vypadá to, že těch 60 tis. je čtvrtletní prodej. Což ročně tedy vychází na 240 tis. kusů, ale fakt nevím (??). Na jiné stránce jsem našel údaj za první pololetí roku 2015 cca 120 tis. kusů (full a mild hybridů), takže ročně opravdu cca čtvrt milionu.
Podíl na celkových prodejích aut v Evropě je to stále velmi malý - 1,85%.
Pořád asi platí, že více aut vyrobí a prodá v Evropě i ta Alfa Romeo...
Předčasná kapitulace RAVu
| 18. 12. 2015 15:40
v dieselem nafetovene EU je uspech kdys kterekoliv jine palivo ci system jako hybrid uspeje alespon 1-2% ono zrovna hybridy bejvaj vetsinou ty nejdrazsi v nabidce, vejs cenove bejvaj jiz jen plug-in hybridy a pak cista elektra (v danem modelu) takze se proste neda ocekavat ze se proda vic hybridnich Aurisu nez treba dieselovich Golfu, kdys zrovna Golf je nejprodavanejsim autem EU, nehlede na fakt ze jsou tu i diesel-hybridy

[odkaz] tady krapet statistik pro EU 2014

ono ted budou hybridy, plug-in hybridy a elektra kazdy rok ukusovat vetsi a vetsi kolac, i diky tomu ze tyhle typy pohonu jiz zacinaj bejt "popularni" ale hlavne jsou snadnou cestou jak splnovat flotilove emise, do 10-15 let proste diesel nebude mit emisne sanci aby vubec prosel, takze bude zbytecne ho vubec vyvyjet a proste az dojde nejaka generace tak se proste necha umrit a nahradi se treba hybridem, plug-in hybridem, nebo elektrem, proste tim co bude vyhodnejsi pro "obe" strany, zakaznikum je to vetsinou fuk na co jezdej, jedine co je zajima je cena a cena za provoz
Předčasná kapitulace RAVu
| 18. 12. 2015 17:13
v diskusi se objevil modrej avatar WinDiesel a razem se to tu zaminusovalo >:D
Avatar - MGRR
Diesely od BMW v Toyotě budou katastrofou :/
| 18. 12. 2015 10:15
Diesely od BMW budou katastrofou nehorázných rozměrů a poškodí kvalitu Toyoty. Jednou si na to vzpomenete...

Spolupráce BMW s kýmkoli... nekončila nikdy dobře, takový Trojský kůň, který minimálně cíleně produkuje nekvalitu.
Diesely od BMW v Toyotě budou katastrofou :/
| 18. 12. 2015 12:26
???
Diesely od BMW v Toyotě budou katastrofou :/
| 18. 12. 2015 15:47
Spolupráce s BMW v oblasti dieselů je ve skutečnosti vyvěšením bílého praporu a doznání se, že jejich 2,2 D4D byl prostě průšvih.
Avatar - WinDiesel
Diesely od BMW v Toyotě budou katastrofou :/
| 18. 12. 2015 16:34
2,2 byl průšvih, ale dvoulitr byl v pohodě. Toyota hlavně potřebovala 1,6, tak v rámci nějakého divného rozhodování přibalila i dvoulitr ..... faktem je že motory BMW mohou být přechodem z louže pod okap.
Diesely od BMW v Toyotě budou katastrofou :/
| 18. 12. 2015 23:25
Mno... Jakmile i stará 85 kW verze dosahla cca 170 tisic, tak sel do kytek setrvak plus to mohlo bez predchoziho vsrovani načnout prevodovku. Dalsi pjekérka pak byl vyssi kroutak zupá motoru 2,2 atd.
Inu zlatý benal...
Diesely od BMW v Toyotě budou katastrofou :/
| 18. 12. 2015 22:46
Průšvih to byl do faceliftu Avensise a Ravky do 2009, potom už to bylo OK. Změnili materiál.
Diesely od BMW v Toyotě budou katastrofou :/
| 18. 12. 2015 12:44
Kde jsou ty slibované diesely od BMW? Máš ho v nabídce hned jako první. 105 kW verze 2litru s obchodním označením D-4D je bavorácký motor.
Avatar - WinDiesel
Diesely od BMW v Toyotě budou katastrofou :/
| 18. 12. 2015 16:32
105 kW může být klidně upgrade dvoulitru Toyoty - dvoulitr vůbec nebyl průšvihem.
Diesely od BMW v Toyotě budou katastrofou :/
| 18. 12. 2015 22:47
Jj, dvoulitr byl super.
Bravo! Toyota odrovnala diesel
| 18. 12. 2015 11:33
Spinavy diesel sa neoplati kupit, pretoze sa ponuka len pre 4x2 a cenovy rozdiel voci hybridnemu pohonu je zanedbatelny pri rovnakej vybave (+ hybrid ma automaticku prevodovku a vykonnejsi pohon).
Konecne niekto ukoncil ten smrad! Kto to ma dychat v meste??
Bravo! Toyota odrovnala diesel
| 18. 12. 2015 14:02
No bylo by na zvážení zda cx-5 G192 a nebo RAV4 Hybrid. Ona Evropa z těch smradlavých chrochtadel procitne dřív nebo později...
Bravo! Toyota odrovnala diesel
| 18. 12. 2015 14:29
Naopak, diesel bude nejprodávanější motor... Proč? Protože 2.0 benzín 4x4 je o 90 000 Kč dražší, žere o 2 litry více, je pomalejší a línější... Je to SUV, žádný teréňák, 4x4 není nutné a potřebné... Většina těchle SUV krabic má pohon na předek a dvoulitr diesel....
Bravo! Toyota odrovnala diesel
| 18. 12. 2015 15:46
většina SUV má pohon 4x2? to je mi ale novinka:)
Avatar - WinDiesel
Bravo! Toyota odrovnala diesel
| 18. 12. 2015 16:31
On měl na mysli crossovery a tam je to pravda.
Bravo! Toyota odrovnala diesel
| 18. 12. 2015 16:41
Toyota RAV jako zakladatel třídy SUV je crossover? A ty víš co myslel? No asi jste napojení.
Bravo! Toyota odrovnala diesel
| 18. 12. 2015 22:57
2.0L benzín je koncipován do lehčího terénu ( má DAC downhill assist control), žere víc protože má vždy 4x4 a někdo 4x4 potřebuje. Naopak se trochu zamýšlím nad smyslem 2.0 diesel FWD. Do města hybrid a do terénu 2.0 benzín 4x4. Diesel - nevím kde je jeho místo. Myslím, že to bude : hybrid 50%, benzín 25% a diesel 25%.
Atraktivita ide bokom
| 18. 12. 2015 12:36
Nemozem si pomoct, ale momentalny designovy smer Toyoty je podla mna minimalne diskutabilny. Pozeral som sa po Aurise a aj ked sa s FL exterier trochu zlepsil, interier je proste neutulny. Sedel som v niekolkych vozoch a vsetky tie zaslepky na tlacitka, ktore su az v najvyssej vybave a zvlastny stredovy panel s displejom posobia oproti konkurencii odpudivo. Avensis na mna posobil podobne, aj ked tam to bolo uz o trochu lepsie, v danej triede ale slabota. Kvalitu a trvacnost Toyoty nepopieram, ale design maju teda hodne zvlastny.
Avatar - JohnST
Atraktivita ide bokom
| 18. 12. 2015 22:56
V Toyote presli dizajneri na kvalitnejsi matros.... >:-[] :-)
Avatar - Ghostyx
Připadá mi...
| 18. 12. 2015 13:57
že ten jejich design je bohužel čím dál odpornější... :-( :no:
Připadá mi...
| 18. 12. 2015 23:08
Nový Hilux bude mnohem pěknější než stávající, nebude to už takovej užitkáč. Nová Rav4 se mi líbí a v Trendu s tou černou stropnicí je parádní. Sedačky v kombinaci s textilem v Trendu kloužou míň než ty v Executive. Nový Avensis jsem zkusil cestou do Německa cca 1300km a i rychlosti kolem 200 km/hod nebyly problém a záda nebolela. Byl to 2.0 diesel a průměr jsem měl 6,3L/100km. Design Avensisu mě moc nebere. Auris paráda, ale tuto třídu aut nekupuji - mám omezení (193cm a 110kg >:D >:D).
Avatar - classic
Hybrid RAV4 vs. Prius
| 18. 12. 2015 19:57
V RAVce hybrid od cca 740.000, to je skvělá nabídka! Jen o kousek dražší jak Prius... Za chvíli však přijde nový Prius, a to bude nářez :-)
Hybrid RAV4 vs. Prius
| 18. 12. 2015 23:09
Nářez to bude - jak technologicky, tak cenově :'-(
tvář
| 18. 12. 2015 20:06
Divný škleb. Zamračený, zádumčivý, nepříjemný..., prostě odpudivý

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku