Novinky
;-\ - tento smajlo to asi vystihuje najlepšie.
Aj Číňania majú radšej sedany, takže ak by malo niečo typu ďaľší derivát RS6 rýchlo vzniknúť, tipoval by som skôr na sedan. Reil už dávnejšie oznámil e😜anziu "sedanových RS modelov", ktorú má v blízkej dobe odštartovať RS3 sedan, preto by som sa prihováral skôr za sedan verziu RS6, ktorá by konečne aj mna správne navnadila. 😄
btw. - Autobild... >😁 ten už toho popísal .... >😁 >😁 >😁 >😁
Takže ja sa nechám prekvapiť. Ako vyplnenie ďaľšej medzierky na trhu to možno nieje až taký zlý nápad, ale... :😉
Aj Číňania majú radšej sedany, takže ak by malo niečo typu ďaľší derivát RS6 rýchlo vzniknúť, tipoval by som skôr na sedan. Reil už dávnejšie oznámil e😜anziu "sedanových RS modelov", ktorú má v blízkej dobe odštartovať RS3 sedan, preto by som sa prihováral skôr za sedan verziu RS6, ktorá by konečne aj mna správne navnadila. 😄
btw. - Autobild... >😁 ten už toho popísal .... >😁 >😁 >😁 >😁
Takže ja sa nechám prekvapiť. Ako vyplnenie ďaľšej medzierky na trhu to možno nieje až taký zlý nápad, ale... :😉
OT: Co říkáš na 140 kW 3,0 TDI?
>😁
To kde sa pise ? Nebude to nejaky preklep ? >😁
To kde sa pise ? Nebude to nejaky preklep ? >😁
Před pár měsíci ho začali nabízet v A7 jako nový základní diesel, dokonce i s quattrem. Místo toho, aby nabídli 2,0 TDI. Takže teď nabízí třílitr v pěti výkonech - 140, 160, 200, 235 a 240 kW. Škoda, že tu není Kylie. 😄 Takže sice polevili u zážehových jednotek a nabízí teď v A7 2,0 TFSI, ale u vznětových drží lajnu a čtyřválec není dostatečně dobrý, až tak, že udělali novou, ještě podladěnější verzi šestiválce. I mne to překvapilo.
Jo, u A7 to vyřešili parádně (ještě to podobně udělat i u A6)..., žádné zbytečné prznění modelu dieselovými R4. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Kylie tu sice není, ale její "alternick s gulama" ano. 😉
A ty normované spotřeby. Předokolka průměr 4,5, quattro 5,1. >😁 Jak jsem říkal už před nějakou dobou, s takovými papírovými průměry by se mohli na čtyřválce vyprdnout. Pro porovnání, 140 kW 2,0 TDI v A6 (oboje předokolky ultra) má papírovou 4,4.
Jinak točivý moment je u předohrabu 400 Nm (stejně jako u 2,0 TDI) a u quattra 500.
Ten píše jinak. S Kylie tu bylo několik diskuzí o podladěných šestiválcích. Tohle jsem nečekal ani já.
Jinak točivý moment je u předohrabu 400 Nm (stejně jako u 2,0 TDI) a u quattra 500.
Ten píše jinak. S Kylie tu bylo několik diskuzí o podladěných šestiválcích. Tohle jsem nečekal ani já.
Pohoda, i šetřit se dá na úrovni... 😄
Nehledě na to, že ten V6 TDI 140kW/400Nm (A7 fwd) má maximum krouťáku i výkonu ve větším rozsahu otáček, než R4 TDI 140kW/400Nm (A6), konkrétně třeba ten krouťák vrcholí u V6 už o 500 ot./min. níž, než u R4 a "drží se" o 250 ot./min výš.
U max. výkonu je rozdíl v rozsahu otáček ještě větší (opět ve prospěch V6).
Nehledě na to, že ten V6 TDI 140kW/400Nm (A7 fwd) má maximum krouťáku i výkonu ve větším rozsahu otáček, než R4 TDI 140kW/400Nm (A6), konkrétně třeba ten krouťák vrcholí u V6 už o 500 ot./min. níž, než u R4 a "drží se" o 250 ot./min výš.
U max. výkonu je rozdíl v rozsahu otáček ještě větší (opět ve prospěch V6).
S tím souhlas. Tohle má koule. Dát do A7 čtyřválec by byl úlet. I když - myslíš, že pokud by měli zjištěno, že by 4vál byl přijat pozitivně a bez rozporů, že by ho nepoužili? V tomto případě je ten V6 nezbytností a nedá se okecat. Přece jen se jedná o Vorsprung durch Technik. 😄
Tak mne vůbec překvapilo, že šli až na 140 kW. Přitom zachovali 160 kW verzi (alespoň prozatím). A v A6 2,0 TDI je. Přitom odstup A7 od A6 není tak velký, nebo alespoň nebyl, když jsem na ni před lety koukal, byla umístěná spíš jako další karosářské provedení. Osobně si nemyslím, že by čtyřválce zákazníkům tolik vadily. Byl bych rád, kdyby ano, ale nemyslím si to.
Hehe, tak to mi ušlo ! >😁
Hmm, teda neviem ci sa chcem nad tym smiat, ked ako pises a vieme, tak 140 kW a 400 Nm ma 2.0 TDi a hodit k tomu quattro problem nieje.
Ale zakaznik by sa mohol cudovat, ze v A7 ma malo valcov, tak to vyriesili hentak, noooo :-!
A Kylie ? Je tu nejaka nova 😄 Ale ta by nad tym tak maximalne mavla rukou 😉
To ta "stara Kylie"...ta by nam dala zabrat >😒] Ved mozno sa tu este ukaze jej "diskusny potomok" >😒]
Edit: Pozeram, ze mi usiel aj 2.0 TFSi 😲 ...
Hmm, teda neviem ci sa chcem nad tym smiat, ked ako pises a vieme, tak 140 kW a 400 Nm ma 2.0 TDi a hodit k tomu quattro problem nieje.
Ale zakaznik by sa mohol cudovat, ze v A7 ma malo valcov, tak to vyriesili hentak, noooo :-!
A Kylie ? Je tu nejaka nova 😄 Ale ta by nad tym tak maximalne mavla rukou 😉
To ta "stara Kylie"...ta by nam dala zabrat >😒] Ved mozno sa tu este ukaze jej "diskusny potomok" >😒]
Edit: Pozeram, ze mi usiel aj 2.0 TFSi 😲 ...
Nejen že ti 2,0 TFSI ušel, máš i děravou hlavu. 😉 Už jednou jsi se tu divil, když jsem o něm psal.
No joooo, stárnem... :-!
Asi dva měsíce jsem čekal na vhodnou příležitost, kdy to na tebe "hodit". Ale nějak se mi tě nedařilo tady chytit. 😄 Já na to čuměl jak puk. >😁
Fokte, odkud más informace typu "O "ášestku" ve specifikaci pro všechny cesty s výkonným, dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým V8 je prý zájem v Číně" nebo "Zhruba koncem roku 2016 očekávejte bodykit ve stylu klasické RS6 "zkrášlený" plastovými lemy a "offroadovější" přídí"? Más je od vlastních informátoru u Audi, dodavatelu a tak podobne nebo jsi je nekde opsal?
Pokud jsou informace opsány, kde je uveden zdroj?
[odkaz]
:-!
Jinak podrobnejsí informace o Audi to poskytne nick Xonik, ten neználek kterého s webpajou tak adorujete. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Tvé kecy o výrobní kapacite dokází pobavit, jinou hodnotu nemají.
A co se týce tvých slov "vygooglil sis na wikipedii jeden údaj" - kvuli výrobním císlum Audi A8 nebo VW Phaeton nemusím "googlit na wikipedii". Takze nelzi.
Takze jsi proste obycejný namyslený plácal. >😁 >😁 >😁
Takže jak koukám dál už nemáš k věci co říct, opět jen kecy 😉
Co dál?
😄
Ale klidne napis kolik se podle tebe melo vyrábet vozu Phaeton za rok. Ne ze bych ti po tvých kecech o Audi A8 neco veril ale je zajímavé co vypotís.
A cekám na tu informaci kolik se podle tebe melo vyrábet vozu Phaeton. Ale jak sa´m o sobe píses - kde nic není...
Jsi proste jen namyslený plácal, nic víc. >😁 >😁 >😁
A moc dalšího jsi nenapsal, to asi na wiki nebylo, takže tím tvoje snaha o zapojení diskuze končí a předpokládá že teď budeš už jen donekonečna opakovat ty svoje kecy.
Čekat můžeš, já se žádným číslem jako ty neoháněl, protože když něco nevím určitě tak to nepíšu, a abych si to googlil jako ty mě přijde tak nějak zbytečná práce, na to tu stačíš ty.
Takže dozvíme se ještě něco k tématu phaeton, nebo to budeš jen kopírovat svá slova v domnění že se vlastně zapomene k čemu ses měl vyjádřit? 😉
A jinak jsi mohl napsat hned ze o plánovaných poctech pro Phaeton nic nevís takze jenom plácás.
Takže dozvíme se teda něco ještě? Hořím nedočkavostí jak rozvineš svojí myšlenku na plánovaných 20tis phaetonů ročně 😉
Ja jsem svoje napsal a ted cekám na záklusní informace od tebe kterými prokázes ze nemám pravdu. Bohuzel zádné nemás.
Ale abych te uklidnil: I kdybychom teoreticky vzali nejvyssí dosazenou rocní výrobu Phaetonu za tu plánovanou (coz je samozrejme nesmysl ale teorie snese vsechno) tak by byl projekt Phaeton neúspesný.
Ale cekám na ta císla o Phaetonu. Problém je v tom ze zádná nemás a jedno z mála císel které jsi uvedl (A😄 a úvahy od toho odvozené jsou nesmysl.
Aplaus nicku Ji/Ri a webpaja más jistý ale me to tvoje plácání moc nezajímá.
Fakta k phaetonu jsem popsal v té sousední diskuzi, dokonce nékolikrát, dohledej si to.
Phaeton jako nekomerční projekt úspěšný byl, délka jeho výroby je toho jen potvrzením, jakýkoliv bežný komerční projekt by byl dávno ukončen a ztráta tak zastavena, jsme u vw, tady se optimalizuje i šroubek u zástěrky.
Na číslo si čekej, už jsem ti napsal že se ho nedočkáš, nikdy prezentováno nebylo. A s A8 to naopak zcela potvrdilo to na co jsem upozorňoval - tvůj výcuc z prstu alias 20tis ročně je naprostý nesmysl, A8 se v době plánování phaetonu prodávalo 10tis a jelikož phaeton od začátku nebyl vytvářen jako auto pro masy (proto drahá platforma bentley místo tehdy téměř hotového základu z Audi A8 D3), tak samozřejmě ve vw nejsou blázni a nepočítali s tím že by se phaetonu mělo prodávat stejně jako A8.
Takže co dál nám povíš teda?
Cekám na to číslo. Verejne prezentováno nebylo ale interne samozrejme existovalo a ty jsi velký e😜ert a insider takze sem s tím.
Jinak jsi za obycejného plácala.
K číslu jsi popisek dostal, stejně jako informaci o tom že narozdil od tebe si nebudu cucat čísla z prstu nebo wikipedie jenom proto abych vypadal zajímavě.
Takže stále nám nic nepovíš k věci? 😉
Takže stále nám nic nepovíš k věci? Nepovíš protoze nic nevís. >😁 >😁 >😁
Ale je mozné ze to Xonik predkládá s úsměvem.
Stále platí - neználek s nickem Ji/Ri aplauduje neználkovi s nickem Xonik.
Takže stále nám nic nepovíš k věci? Nepovíš protoze nic nevís. >😁 >😁 >😁
Máš tu prostor dokázat opak. 😉
Pak by jsi pochopil, že to, co zaujalo mě byl fakt, jak Xonik rozbil nenávistný plky, domněnky, nepřesnosti a lži Barika a Sakry týkající se techniky.
Měl jsem tě za vnímavýho a nestrannýho 😉
Predstav si ze jiným textum rozumím. V tvé vete "Přitom je to tak jednoduchý...pokud by tyhle sněženky zapomněly na to, že jim jde jen o flusání na nenáviděnou značku a Phaeton by byl vyráběn třeba Lexusem...to by byla ale úspěšná story!" jaksi nejde o techniku.
Krome toho o "machru Xonikovi" jsi psal jiz poté co Xonik dal do diskuse svoje nesmyslná tvrzení.
Phaeton nebyla "úspěšná story" nezávisle na tom co ty, Xonik a Ji/Ri plácáte. S Barikem a Sakrou to nemá nic spolecného.
Měl jsi mě za vnímavýho a nestrannýho? To já práve jsem a proto písu ze Phaeton nebyla "úspěšná story". Nebo ze bys nestrannost akceptoval jen tehdy kdyz se shoduje s tvým názorem? >😁 >😁 >😁
Víc slov potřeba není, nemám čas ani chuť zviditelňovat, co někteří účelově nechtějí vidět, aby se bylo o co hádat.
A ted tu "O perníkové chaloupce".
Jinak je legracní jak vzdy kdyz se ti prokáze ze plácás diskuse najednou "ztratí smysl". >😁 >😁 >😁
Jinak ta Agáta te evidentne fascinuje.
Je třeba to vnímat v širším kontextu, Pajo.... Ipa se tu nechodí hádat, ale zviditelňovat v touze, že si ho někdo z médií všimne. Dělá to dobře. Se podívej třeba na katku AU AU - jedno kňučení u policie a dneska je v Europarlamentu. Já mu rozumím. 😄
da ACZ najest nech prestanes vypustat primitivne vypatlane slinty smug faggot >😁 >😁 >😁
To jakým "diskusním osobnostem" na ACZ vetsinou aplaudujes nebo které "diskusní osobnosti" aplaudují tobe jen doplnuje tvuj profil.
Ale uznávám ze v tvém konkrétním prípade existují urcité zoologické aspekty které tvoji situaci komplikují. Nemás to snadné. >😁 >😁 >😁
PS: Vyznám se v mnoha věcech, tady se chodím bavit a něco dovědět. Ne, nejsem e😜ert, i když vím, jak to myslíš. 😉
Teď beze srandy, Jiríku. Verím ze se vyznás v mnoha vecech ale automobilový prumysl a automobilový trh mezi tyto veci nepatrí. Podle toho by ses mel v diskusích chovat.
Za sebe - díky zájmu o více oborů lidských činností si rozšiřuji obzor a z mého pohledu neexistuje hloupá otázka.... Nicméně jsme na autowebu s širším záběrem. Ty znáš věci z pohledu informací v určitých směrech, já mám leccos odježděno. Každý můžeme přispět svou kapkou do mlýna. 😉
Ale pokud by ses skutecne drzel toho co píses v tomto príspevku tak by to bylo OK. Jenomze ty to nedás.
Pokud se budeme oba držet a všichni toho, co jsem napsal, tak to bude fajn, ale může tu být nuda. 😄
2. "mrzí mě, že když někdo napíše, díky své neznalosti něco, co nesedí, tak přijde tsunami "vypatlánků, blbečků a pod." - tezko te to muze mrzet kdyz se tak sám chovás, Ledaze bys tady urázel a lhal proti vlastní vuli ale to pak je problém který patrí úplne jinam.
Krome toho v prípade slov "když někdo napíše, díky své neznalosti něco, co nesedí" zálezí jak to je napsáno. Pokud nekdo kategoricky tvrdí nesmysly a zesmenuje lidi kterí ho na to upozorní, a to je an ACZ zcela bezné, tak si to tsunami absolutne zaslouzí.
Nejlípe tě vystihl xonik. Nejenže na jeho znalosti v dané věci na něj nemáš a to je fakt, ale i diskuzně tě vykropil jak kapli. Vystihl tě v celé tvé nahotě - viz. následující citace😒br /> "A moc dalšího jsi nenapsal, to asi na wiki nebylo, takže tím tvoje snaha o zapojení diskuze končí a předpokládá že teď budeš už jen donekonečna opakovat ty svoje kecy."
Musím se opakovat: Neználek aplauduje neználkovi. >😁 >😁 >😁 Moc vám to kluci slusí. >😁 >😁 >😁
Takze jsi lhár.
A co se týce slov "googlil ještě na horším zdroji než je wiki" tak by bylo zajímavé vedet co tím chtel básník plácal ríct.
Takže stále nám nic nepovíš k věci? Nepovíš protoze nic nevís. >😁 >😁 >😁 A to te Jirík tak adoruje.