Fokte, odkud más informace typu "O "ášestku" ve specifikaci pro všechny cesty s výkonným, dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým V8 je prý zájem v Číně" nebo "Zhruba koncem roku 2016 očekávejte bodykit ve stylu klasické RS6 "zkrášlený" plastovými lemy a "offroadovější" přídí"? Más je od vlastních informátoru u Audi, dodavatelu a tak podobne nebo jsi je nekde opsal?
Jiste ze to bylo v AutoBildu. Me neslo o to kde presne to bylo ale o to ze Fokt ve svých cláncích v rozporu se zásadami novinariny pravidelne pouzívá informace z jiných médií aniz by uvedl zdroj a vedoucímu redakce Machalovi to nevadí.
Kdybys radši místo svého obvyklého štěkání dal odkaz. Podívej se na kolegu, jak se to dělá. :no: ale co čekat od samozvaného rádobynovináře a čmuchala.
Jiríku, v diskusi o Phaetonu jste se s webpajou prímo kouzelne diskutérsky ztrapnili. >:D >:D >:D Ale vase nová modla Xonik se nejak odmlcela. Zrejme porád jeste pocítá ty Phaetony a A8 aby mu to vyslo tak jak psal. Jenze mu to nevyjde. No nic, hlavne ze ho adorují tak tezké kalibry jako ty a webpaja. >:D >:D >:D
Jo, pardon, uz jsem si tvoje arogantní odpovedi v diskusi pod clánkem o Phaetonu precetl.
Tvé kecy o výrobní kapacite dokází pobavit, jinou hodnotu nemají.
A co se týce tvých slov "vygooglil sis na wikipedii jeden údaj" - kvuli výrobním císlum Audi A8 nebo VW Phaeton nemusím "googlit na wikipedii". Takze nelzi.
Tak to je vcelku očekávaný, jedno číslo si vygooglíš, jak s ním naložit už samozřejmě nevíš, a o phetonu tím pádem nemáš co říct, nečekal jsem že by z tebe vypadlo něco věcného, to bys to totiž napsal rovnou. Ale kde nic není... :no:;-)
Gilgite:
A moc dalšího jsi nenapsal, to asi na wiki nebylo, takže tím tvoje snaha o zapojení diskuze končí a předpokládá že teď budeš už jen donekonečna opakovat ty svoje kecy.
Aha, takže od teď budeš věnovat prostor příspěvku snaze nás přesvědčit že ten jediný údaj který jsi vyprodukoval nebyl z wikipedie... Hmm :yes:
Čekat můžeš, já se žádným číslem jako ty neoháněl, protože když něco nevím určitě tak to nepíšu, a abych si to googlil jako ty mě přijde tak nějak zbytečná práce, na to tu stačíš ty.
Takže dozvíme se ještě něco k tématu phaeton, nebo to budeš jen kopírovat svá slova v domnění že se vlastně zapomene k čemu ses měl vyjádřit? ;-)
Jeste jednou, snad to i pres tvé lzi pochopís. Výrobní císla koncernu Volkswagen nemusím googlit na wikipedii a nikomu nic nemusím dokazovat.
Ja jsem svoje napsal a ted cekám na záklusní informace od tebe kterými prokázes ze nemám pravdu. Bohuzel zádné nemás.
Ale abych te uklidnil: I kdybychom teoreticky vzali nejvyssí dosazenou rocní výrobu Phaetonu za tu plánovanou (coz je samozrejme nesmysl ale teorie snese vsechno) tak by byl projekt Phaeton neúspesný.
Ale cekám na ta císla o Phaetonu. Problém je v tom ze zádná nemás a jedno z mála císel které jsi uvedl (A8) a úvahy od toho odvozené jsou nesmysl.
Aplaus nicku Ji/Ri a webpaja más jistý ale me to tvoje plácání moc nezajímá.
Nedokazuj, ono je to vlastně jedno kde sis to přečetl, podstatný je že ve vztahu k phaetonu to nic nemění.
Fakta k phaetonu jsem popsal v té sousední diskuzi, dokonce nékolikrát, dohledej si to.
Phaeton jako nekomerční projekt úspěšný byl, délka jeho výroby je toho jen potvrzením, jakýkoliv bežný komerční projekt by byl dávno ukončen a ztráta tak zastavena, jsme u vw, tady se optimalizuje i šroubek u zástěrky.
Na číslo si čekej, už jsem ti napsal že se ho nedočkáš, nikdy prezentováno nebylo. A s A8 to naopak zcela potvrdilo to na co jsem upozorňoval - tvůj výcuc z prstu alias 20tis ročně je naprostý nesmysl, A8 se v době plánování phaetonu prodávalo 10tis a jelikož phaeton od začátku nebyl vytvářen jako auto pro masy (proto drahá platforma bentley místo tehdy téměř hotového základu z Audi A8 D3), tak samozřejmě ve vw nejsou blázni a nepočítali s tím že by se phaetonu mělo prodávat stejně jako A8.
Ne, vygooglil sis to, ale je jedno jestli na wiki nebo jinde, ;-)
K číslu jsi popisek dostal, stejně jako informaci o tom že narozdil od tebe si nebudu cucat čísla z prstu nebo wikipedie jenom proto abych vypadal zajímavě.
Proboha, gilgite, ty reaguješ na úrovni hamuny??? ... tohle není pro mě pěkné čtení ani zjištění. Dneska ses odkopal, neskutečně odkopal a xonik ti s úsměvem předkládá jeden fakt a pohled za druhým. Šokuje mě, že tobě, znalci z automotive, nedává smysl a pořád kopeš okolo sebe jak hamuna s uprchlíky a akademiky. ;-\
Proboha, Jiríku, ty reaguješ na úrovni ... Hamuny nebo Xonika. Xonik předkládá jeden fakt za druhým? Vázne? Který fakt? To císlo které je ve skutecnosti o 100 % vyssí nez napsal? Jiný "fakt" jsem od neho nevidel.
Ale je mozné ze to Xonik predkládá s úsměvem.
Stále platí - neználek s nickem Ji/Ri aplauduje neználkovi s nickem Xonik.
Pak platí že ty máš problém se čtením textu, ve vedlejší diskuzi máš všechna fakta a skutečnosti ohledně phaetonu vypsána. To že ty se na všechno snažíš reagovat údajem o výrobě A8 je sice zajimavý způsob vedení diskuze k phaetonu, avšak zcela neúčinný ;-)
No narozdíl od tebe předložil ucelený pohled na problematiku.... no way... nejsem z tvého hamusakrování upe nadšený a nemyslím to špatně. Čekal jsem od tebe více, než točení ohledně jedné věci, kterou jsi navíc vytrhl z kontextu. Když srovnám s jakým bohorovným klidem umíš v pár větách vytřít zraky ostatním, když se jedná např. o Ladu, tak tady jsi to zatím nepředvedl. Doposud jsem si myslel, že taháš za kratší konec.... ted vidím, že ty to lano ani nemáš v zorném poli. Ale jeden neví vše... to je v poho, jen tě prosím, nereaguj v hamunavypatlánkově stylu.
Děkuju za příspěvek, dokázal jsi že o phaetonu nevíš absolutně nic, a akorát sis dokázal dohledat kolik se loni vyrobilo A8, bravo, skvělý základ do diskuze k phaetonu ;-)
Tak pokud je to u tebe nemoc tak to se moc omlouvám.
Predstav si ze jiným textum rozumím. V tvé vete "Přitom je to tak jednoduchý...pokud by tyhle sněženky zapomněly na to, že jim jde jen o flusání na nenáviděnou značku a Phaeton by byl vyráběn třeba Lexusem...to by byla ale úspěšná story!" jaksi nejde o techniku.
Krome toho o "machru Xonikovi" jsi psal jiz poté co Xonik dal do diskuse svoje nesmyslná tvrzení.
Phaeton nebyla "úspěšná story" nezávisle na tom co ty, Xonik a Ji/Ri plácáte. S Barikem a Sakrou to nemá nic spolecného.
Měl jsi mě za vnímavýho a nestrannýho? To já práve jsem a proto písu ze Phaeton nebyla "úspěšná story". Nebo ze bys nestrannost akceptoval jen tehdy kdyz se shoduje s tvým názorem? >:D >:D >:D
To vís ze jo. Takze clovek s nickem webpaja oznacuje Phaeton za "úspěšnou story". Co na tom ze lidé kterí toho o automobilovém prumyslu a trhu ví o dost víc nez ty (tím ted mám na mysli odborníky ze zahranicí takze se nemusís navázet do zádného z diskutéru na ACZ) to vidí jinak. >:D >:D >:D
A ted tu "O perníkové chaloupce".
Jinak je legracní jak vzdy kdyz se ti prokáze ze plácás diskuse najednou "ztratí smysl". >:D >:D >:D
Za blbce jsi tu ty. Jen taková malá vsuvka. Nicméně je to v souladu s charakterem tvé postavičky - jak jsi už psal OPĚT O SOBĚ - JSI ZÁPORÁK >:D >:D >:D ale beru, chceš, at si tě někdo všimne. Agáta se taky musela poblinkat, aby si ji někdo všimnul. Za tuhle PR massage :yes:
Samozřejmě, Phaeton určitě nebyl v portfoliu zamýšlen jako dojná kráva. Ale to pochopí jen někdo, kdo s tímto prostředím má kontakt nebo vzdělání nebo oboje. Určitě se mu za to nebudeme smát a nebudeme se tu sami stavět do pozic kapitánů průmyslu :-)
Je třeba to vnímat v širším kontextu, Pajo.... Ipa se tu nechodí hádat, ale zviditelňovat v touze, že si ho někdo z médií všimne. Dělá to dobře. Se podívej třeba na katku AU AU - jedno kňučení u policie a dneska je v Europarlamentu. Já mu rozumím. :-)
To bud rád ze se v tvém okolí nikdo takový jako ty nevyskytuje. Protoze tam kde se vyskytuji já se lidi kterí vykrádají dílo jiných novináru neoslovují Pane Fokt. Podle toho si clovek muze udelat obrázek o tvém okolí.
U-uu-uuu-uu-uuuu-uuuz si tu zase monkey???Dufam,ze zas ti coskoro
da ACZ najest nech prestanes vypustat primitivne vypatlane slinty smug faggot >:D >:D >:D
Fokt ve stovkách clánku porusoval a porusuje autorské právo tím ze opisuje cizí informace aniz by jakýmkoliv zpusobem uvedl zdroj. Takové lidi já neoslovuji Pane. Ty ano. Coz o tobe hodne vypovídá.
To jakým "diskusním osobnostem" na ACZ vetsinou aplaudujes nebo které "diskusní osobnosti" aplaudují tobe jen doplnuje tvuj profil.
Ty dneska zase řádíš, zloprcku .... vždycky, když tě někdo po odborné stránce napráská, v tomto případě s prstem v nose xonik, tak zvyšuješ svou intenzitu. Už toho nech, vem ponožky a sandále, igelitku a běž na vzduch. :-)
Az na to ze po odborné stránce dostal Xonik napráskáno ode mne ale to neználkovi s nickem Ji/Ri nedochází. Kazdopádne neználci a plácalové Ji/Ri a webpaja mají novou diskusní modlu neználka Xonika. >:D >:D >:D Jeden vetsí expert nez druhý. >:D >:D >:D
Teď beze srandy, Gilgite, xonik předkládal fakta. Ono vždycky se dá vytrhnout něco z kontextu a na tom stavět slunečný chrám. Pravdu jste měli oba, samozřejmě. Trošku mě mrzí, že jsi se do debaty nezapojil, mohl se z "debaty" se sakrou stát ohňostroj automotive... proč jsi to něudělal víš jen ty a asi k tomu máš dobrý důvod.
PS: Vyznám se v mnoha věcech, tady se chodím bavit a něco dovědět. Ne, nejsem expert, i když vím, jak to myslíš. ;-)
Uz jsem to to napsal nejmín dvakrát. Nemám duvod debatovat s namysleným plácalem. A nic jsem nevytrhoval z kontextu.
Teď beze srandy, Jiríku. Verím ze se vyznás v mnoha vecech ale automobilový prumysl a automobilový trh mezi tyto veci nepatrí. Podle toho by ses mel v diskusích chovat.
S tím i souhlasím. Nedokážu hodnotit "namyšlenost a plácalství", spíš se na věc dívám tak, že psaný text není upe nej komunikační medium - ztrácí se v něm spoustu dovysvětlujících řečí. Tzn. v osobním kontaktu bys možná se zájmem sledoval a debatoval, psané vyznívá ultimativně.
Za sebe - díky zájmu o více oborů lidských činností si rozšiřuji obzor a z mého pohledu neexistuje hloupá otázka.... Nicméně jsme na autowebu s širším záběrem. Ty znáš věci z pohledu informací v určitých směrech, já mám leccos odježděno. Každý můžeme přispět svou kapkou do mlýna. ;-)
Más pravdu, hloupá otázka (az na výjimky) neexistuje. Ale existuje hloupé aplaudování nekomu ne za kvalitu jeho informací ale za to ze se navází do nekoho koho nesnásís. A to je ubohost.
Ale pokud by ses skutecne drzel toho co píses v tomto príspevku tak by to bylo OK. Jenomze ty to nedás.
Občas zbytečně reaguješ příliš podrážděně. Osobně to beru jako hašteření, které je v pohodě, pokud to tedy negeneruje některé postupy, které mezi lidi nepatří /vytahování osobních věcí do anonymní diskuze/. Máš pravdu, s tou hloupou otázkou jsem byl moc odvážný - máme tu jednoho experta z akademické půdy, kde ty hloupé otázky sype z rukávu. S druhou větou taky souhlas - mrzí mě, že když někdo napíše, díky své neznalosti něco, co nesedí, tak přijde tsunami "vypatlánků, blbečků a pod." ... To nevím, jestli je ubohost, ale moc se mi to nelíbí.
Pokud se budeme oba držet a všichni toho, co jsem napsal, tak to bude fajn, ale může tu být nuda. :-)
1. Z mé strany nejsou zádné postupy "které mezi lidi nepatří".
2. "mrzí mě, že když někdo napíše, díky své neznalosti něco, co nesedí, tak přijde tsunami "vypatlánků, blbečků a pod." - tezko te to muze mrzet kdyz se tak sám chovás, Ledaze bys tady urázel a lhal proti vlastní vuli ale to pak je problém který patrí úplne jinam.
Krome toho v prípade slov "když někdo napíše, díky své neznalosti něco, co nesedí" zálezí jak to je napsáno. Pokud nekdo kategoricky tvrdí nesmysly a zesmenuje lidi kterí ho na to upozorní, a to je an ACZ zcela bezné, tak si to tsunami absolutne zaslouzí.
Ty postupy jsou:
čmuchání, slídění a vytahování osobních věcí do anonymní diskuze. Nebo vůbec slídění a čmuchání.
Nejlípe tě vystihl xonik. Nejenže na jeho znalosti v dané věci na něj nemáš a to je fakt, ale i diskuzně tě vykropil jak kapli. Vystihl tě v celé tvé nahotě - viz. následující citace:
"A moc dalšího jsi nenapsal, to asi na wiki nebylo, takže tím tvoje snaha o zapojení diskuze končí a předpokládá že teď budeš už jen donekonečna opakovat ty svoje kecy."
Nic jsem na wikipedii nehledal, lháři. Pokud chci znát výrobní císla automobilu koncernu Volkswagen tak nemusím hledat na Wikipedii, tam mozná hledás ty a Xonik. Dalsí zblepty není treba komentovat.
Musím se opakovat: Neználek aplauduje neználkovi. >:D >:D >:D Moc vám to kluci slusí. >:D >:D >:D
Ale vygooglil, a protože nic dalšího si už asi dohledat neumíš, tak radši strávíš celý den tím že nám tu budeš vymlouvat odkud jsi tu jednu jedinou informaci vzal, místo toho abys ukázal své domnělé znalosti a dával sem jeden argument za druhým. Zase mi tím docela šetříš čas, když napíšeš bláboly a kecy jako doposud, na to se reaguje snadno :yes:
Ale vygooglil, a protože nic dalšího si už asi dohledat neumíš, tak radši strávíš celý den tím že nám tu budeš vymlouvat odkud jsi tu jednu jedinou informaci vzal, místo toho abys ukázal své domnělé znalosti a dával sem jeden argument za druhým. Zase mi tím docela šetříš čas, když napíšeš bláboly a kecy jako doposud, na to se reaguje snadno
Mohli by ste sa ist hadat znovu pod Phaeton ?
Takto mi zaj€bat diskusiu o "dalsej verzii RS6"... 8-s
Asi fakt najmem toho hackera >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Pozor, tady jde o Audi, dokonce o A8. Xonik tady delá velkého insidera s vedomostmi o zákulisí koncernu Volkswagenu a pritom nemá ani pribliznou predstavu o výrobních císlech. Takový místní plácal. Ale Ji/Ri je Xonikem prímo nadsen. >:D >:D >:D
Takze já tady bojuji o cest znacky Audi kterou Xonik poslapal. To je snad v tvém zájmu. >:D
Zkus bojovat o svou čest nejdříve.... a máš na prvních 100 let vystaráno.... kde já to už psal a komu.... jo, tvému siamskému dvojčeti hamuněgitovi. >:D >:D >:D >:D
Buď bez obav, můj omyl čest značky nijak nepošlapal ;-) Představu jsem měl velmi přesnou, ale staršího data a ten progres mě docela zaskočil, to je fakt, ale rozhodně to audi přeju, zdvojnásobit produkci během tak krátké chvíle je super.
A na poznání toho že k phaetonu neumíš napsat ani řádku nemusí být člověk ani insider ;-)
;-\ - tento smajlo to asi vystihuje najlepšie.
Aj Číňania majú radšej sedany, takže ak by malo niečo typu ďaľší derivát RS6 rýchlo vzniknúť, tipoval by som skôr na sedan. Reil už dávnejšie oznámil expanziu "sedanových RS modelov", ktorú má v blízkej dobe odštartovať RS3 sedan, preto by som sa prihováral skôr za sedan verziu RS6, ktorá by konečne aj mna správne navnadila. :-)
btw. - Autobild... >:D ten už toho popísal .... >:D >:D >:D >:D
Takže ja sa nechám prekvapiť. Ako vyplnenie ďaľšej medzierky na trhu to možno nieje až taký zlý nápad, ale... :*)
Před pár měsíci ho začali nabízet v A7 jako nový základní diesel, dokonce i s quattrem. Místo toho, aby nabídli 2,0 TDI. Takže teď nabízí třílitr v pěti výkonech - 140, 160, 200, 235 a 240 kW. Škoda, že tu není Kylie. :-) Takže sice polevili u zážehových jednotek a nabízí teď v A7 2,0 TFSI, ale u vznětových drží lajnu a čtyřválec není dostatečně dobrý, až tak, že udělali novou, ještě podladěnější verzi šestiválce. I mne to překvapilo.
Jo, u A7 to vyřešili parádně (ještě to podobně udělat i u A6)..., žádné zbytečné prznění modelu dieselovými R4. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Kylie tu sice není, ale její "alternick s gulama" ano. ;-)
A ty normované spotřeby. Předokolka průměr 4,5, quattro 5,1. >:D Jak jsem říkal už před nějakou dobou, s takovými papírovými průměry by se mohli na čtyřválce vyprdnout. Pro porovnání, 140 kW 2,0 TDI v A6 (oboje předokolky ultra) má papírovou 4,4.
Jinak točivý moment je u předohrabu 400 Nm (stejně jako u 2,0 TDI) a u quattra 500.
Ten píše jinak. S Kylie tu bylo několik diskuzí o podladěných šestiválcích. Tohle jsem nečekal ani já.
Pohoda, i šetřit se dá na úrovni... :-)
Nehledě na to, že ten V6 TDI 140kW/400Nm (A7 fwd) má maximum krouťáku i výkonu ve větším rozsahu otáček, než R4 TDI 140kW/400Nm (A6), konkrétně třeba ten krouťák vrcholí u V6 už o 500 ot./min. níž, než u R4 a "drží se" o 250 ot./min výš.
U max. výkonu je rozdíl v rozsahu otáček ještě větší (opět ve prospěch V6).
S tím souhlas. Tohle má koule. Dát do A7 čtyřválec by byl úlet. I když - myslíš, že pokud by měli zjištěno, že by 4vál byl přijat pozitivně a bez rozporů, že by ho nepoužili? V tomto případě je ten V6 nezbytností a nedá se okecat. Přece jen se jedná o Vorsprung durch Technik. :-)
Tak mne vůbec překvapilo, že šli až na 140 kW. Přitom zachovali 160 kW verzi (alespoň prozatím). A v A6 2,0 TDI je. Přitom odstup A7 od A6 není tak velký, nebo alespoň nebyl, když jsem na ni před lety koukal, byla umístěná spíš jako další karosářské provedení. Osobně si nemyslím, že by čtyřválce zákazníkům tolik vadily. Byl bych rád, kdyby ano, ale nemyslím si to.
Asi ano, ale dát čtyřválec do tohoto modelu u Audi by byla taková skoro svatokrádež. U Audi ten motor hraje mnohem větší roli než např. u Volva, které má jinak postavený marketing a auru značky.
Hehe, tak to mi ušlo ! >:D
Hmm, teda neviem ci sa chcem nad tym smiat, ked ako pises a vieme, tak 140 kW a 400 Nm ma 2.0 TDi a hodit k tomu quattro problem nieje.
Ale zakaznik by sa mohol cudovat, ze v A7 ma malo valcov, tak to vyriesili hentak, noooo :-!
A Kylie ? Je tu nejaka nova :-) Ale ta by nad tym tak maximalne mavla rukou ;-)
To ta "stara Kylie"...ta by nam dala zabrat >:-[] Ved mozno sa tu este ukaze jej "diskusny potomok" >:-[]
Edit: Pozeram, ze mi usiel aj 2.0 TFSi :-O ...
No posledny cca mesiac som tu len "pasivne" - pozriem co ma zaujima, obcas sa fajne zasmejem nad niektorymi expertami, ale ked sa vo svete OOOO nic nedeje, tak si setrim prsty a klavesnicu ;-) ( a vzhladom na bliziace sa sviatky aj cas - toho je teraz akosi pomenej...)