Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hondu nebo Porsche? Nové NSX stojí jako 911 Turbo

Hybridní 600koňový čtyřmotorový supersport Acura NSX se v USA cenově vklínil mezi Audi R8 V10 a Porsche 911 Turbo. Ale může stát i jako California.
Zpět na článek
20. 12. 2015 11:30
20. 12. 2015 11:42
20. 12. 2015 11:48
20. 12. 2015 12:26
20. 12. 2015 12:27
20. 12. 2015 12:46
20. 12. 2015 12:48
20. 12. 2015 12:55
20. 12. 2015 13:02
20. 12. 2015 14:49
20. 12. 2015 16:51
20. 12. 2015 17:04
20. 12. 2015 17:31
20. 12. 2015 18:17
20. 12. 2015 13:10
20. 12. 2015 13:24
20. 12. 2015 12:24
20. 12. 2015 12:55
20. 12. 2015 12:58
20. 12. 2015 14:42
20. 12. 2015 14:55
20. 12. 2015 15:10
20. 12. 2015 15:23
20. 12. 2015 16:07
20. 12. 2015 23:29
20. 12. 2015 14:20
20. 12. 2015 14:50
20. 12. 2015 14:51
20. 12. 2015 15:15
20. 12. 2015 17:33
20. 12. 2015 15:04
20. 12. 2015 15:30
20. 12. 2015 16:53
20. 12. 2015 18:20
20. 12. 2015 14:51
20. 12. 2015 14:56
20. 12. 2015 15:24
20. 12. 2015 16:54
20. 12. 2015 11:58
20. 12. 2015 12:32
20. 12. 2015 13:03
20. 12. 2015 13:07
20. 12. 2015 13:51
20. 12. 2015 15:55
20. 12. 2015 17:29
20. 12. 2015 18:03
20. 12. 2015 16:42
20. 12. 2015 17:29
20. 12. 2015 16:41
20. 12. 2015 17:28
20. 12. 2015 19:48
20. 12. 2015 20:16
20. 12. 2015 20:29
20. 12. 2015 20:29
20. 12. 2015 20:31
20. 12. 2015 19:50
20. 12. 2015 20:25
20. 12. 2015 12:31
20. 12. 2015 12:09
20. 12. 2015 13:27
20. 12. 2015 18:04
20. 12. 2015 19:10
20. 12. 2015 12:30
20. 12. 2015 13:20
20. 12. 2015 13:33
20. 12. 2015 14:31
21. 12. 2015 09:12
20. 12. 2015 17:20
20. 12. 2015 18:34
20. 12. 2015 18:39
20. 12. 2015 18:42
20. 12. 2015 19:03
20. 12. 2015 19:30
20. 12. 2015 19:43
20. 12. 2015 20:23
20. 12. 2015 20:17
21. 12. 2015 03:09
21. 12. 2015 07:40
21. 12. 2015 10:00
21. 12. 2015 20:49
20. 12. 2015 20:27
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
4. 1. 2016 19:15
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 11:30
NSX
Hondu samozřejmě. Supersport je supersport. :-) :yes: Cena velmi slušná, tak ještě to chce nějaký srovnávací test. >:-[]
Rozbalit vlákno
60
Avatar - white label
20. 12. 2015 11:42
Re: NSX
Právě jsem si říkal, že pro tebe to bude úplně zbytečná otázka a v tom momentě tu přilétl tvůj potvrzující příspěvek...
Zrovna u tebe by nemohl jakýkoli srovnávací test ovlivnit preferenci čehokoli s logem Hondy. >:-[]
20. 12. 2015 11:48
Re: NSX
Tak Američani už si NSX otestovali a dali ji mezi konkurencí na pěkný pátý flek.
[odkaz]
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 12:26
Re: NSX
Co si myslí CaD po novinářské prezentaci je sice zajímavé, ale já psal o přímém srovnávacím testu. :-)
20. 12. 2015 12:27
Re: NSX
Jisteze na CaD nezalezi, rozhoujici test je vzdy ten, kde Honda vyhraje, vid?
Jesteze tobe jako primy srovnavaci test staci postavit vedle sebe jmeno Honda vs cokoliv - a prekvapive vzdy vyhraje Honda. Ty jsi proste vzor nestrannosti >:D
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 12:46
Re: NSX
Máš moc bujnou fantazii. :-)
20. 12. 2015 12:48
Re: NSX
Na to abych te oznacil za totalniho hondafanatika zadnou fantazii nepotrebuju, to vidi i muj kocour.
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 12:55
Re: NSX
Neměl bys mu dávat login do diskuze.
20. 12. 2015 13:02
Re: NSX
Na diskusi s tebou staci bohate, to jeste stihne ocumovat britskou modrou odvedle.
Avatar - iudex
20. 12. 2015 14:49
Re: NSX
Nevedel som, že sme susedia. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 12. 2015 16:14
Re: NSX
To snad neeee, to má jako vážně každý fanda do aut kočku? >:D
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2015 16:51
Re: NSX
Mě ji donesla přítulkyně jako překvápko. Zrovna mi hryže palec u nohy.... a navíc fenka. Ještě mi tam chybí mariachi >:D >:D >:D
20. 12. 2015 17:04
Re: NSX
A co by ti jako mariachi mel hryzat, aha?! >:-[]
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 17:31
Re: NSX
Já mám chameleony. >:D
Avatar - Individualita
20. 12. 2015 18:17
Re: NSX
Jak "japonské" >:D :yes:

Já vzhledem k tomu na jakém jsme webu o zvířatech pomlčím >:D
20. 12. 2015 13:10
Re: NSX
Pátý? nevidím tam Italii ani nástupce, takže spíš 7.místo ;-)
Avatar - Romeo
20. 12. 2015 13:24
Re: NSX
presne ...458?.488? nic????.....Honda ok, GTR ok......ale,ale...
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 12:24
Re: NSX
Někomu, kdo se snaží tvářit jako znalec aut, asi netřeba vysvětlovat, že auto, koncipované od začátku jako supersport, je trošku něco jiného, než tuningová verze klasického sportovního auta. A to bez ohledu na značku. Navíc 911 T není ani zdaleka nejlepší Elfer. :-!
Avatar - white label
20. 12. 2015 12:55
Re: NSX
Vůbec mě nepřekvapuje, že ti nedošlo, že nešlo o konkrétní model/modely kterékoli značky, ale o především o tvůj profláklý "fanatismus" v tomto směru. ;-)
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 12:58
Re: NSX
Vůbec mě nepřekvapuje, že si taky přisadíš. :-)
Avatar - white label
20. 12. 2015 14:42
Re: NSX
Reagoval jsem tady na tebe jako první, takže přisazování to nebylo. Třeba se časem ukáže, že je nová NSX nejlepší ve své třídě, a nebo naopak ne. Já to teď nevím a ani vědět nemůžu, kdežto ty v tom máš jasno už od chvíle, kdy se o ní objevila první informace, ostatně tak jako u každé Hondy (auto). ;-)
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 14:55
Re: NSX
Vážně? Četls, na cos vlastně reagoval?:

"Hondu samozřejmě. Supersport je supersport. Cena velmi slušná, tak ještě to chce nějaký srovnávací test."

Že BYCH NSX raději, než 911T je fakt. A jak si bude vést oproti konkurenci je něco, co mě skutečně zajímá, jakkoli by to uvedenou volbu nezměnilo. V případě McLarenu nebo Huracánu by to mohlo klidně dopadnout i jinak. Že by mělo být NSX nejlepší auto na světě, o tom není zmínka ani tady, ani nikde jinde. :-!
20. 12. 2015 15:10
Re: NSX
Nejlepší auto na světě je LaFerrari,ale ani to není dokonalé,já, bychař,bych si u něj přál klasické budíky místo těch blikajících světýlek. >:D
Avatar - white label
20. 12. 2015 15:23
Re: NSX
Že bys dal osobně přednost NSX před 911T (a zdaleka nejen před ní) je fakt.
A že k tomu nutně nepotřebuješ ani osobní živé srovnání, ani srovnávací testy, je také fakt.
Otom, že by muselo/mělo jít o nejlepší (absolutně) auto na světě tu pokud vím zatím nepsal nikdo, takže nevím kdes tohle vzal. ;-)
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 16:07
Re: NSX
Jistě, ale současně chci vědět, jak je opravdu dobré. U tebe je to v opačném gardu - proč NSX, když si můžeš koupit 911 nebo R8. :-)
Avatar - white label
20. 12. 2015 23:29
Re: NSX
U mě je to hlavně: proč říkat něco rozhodného o něčem, s čím zatím sám nemám nejmenší osobní zkušenost...
Napsal jsem snad někde něco ve smyslu, že 911/R8 je lepší, než nová NSX, nebo co bych si (už předem) vybral já?
20. 12. 2015 14:20
Re: NSX
A tak pravil nekritický obdivovatel BMW white label. >:D
Avatar - white label
20. 12. 2015 14:50
Re: NSX
Takže nakonec jenom BMW? Měli byste se na těch značkách (včetně jejich počtu), které údajně nekriticky obdivuji aspoň trochu domluvit (nejlépe dopředu)... >:D >:-[]
Avatar - Individualita
20. 12. 2015 14:51
Re: NSX
No na zemi vzniku se shodneme určitě >:D
Avatar - white label
20. 12. 2015 15:15
Re: NSX
Rozhodně ne nekriticky a ani ta "země původu" není pravidlem. Např. většina produkce Opelu mě dlouhodobě neoslovuje a poslední dobou ani většina (zejména běžnější modely se dvěma páry dveří) produkce MB. U BMW mi vadí např. modely typu 5GT a některá směřování v oblasti designu i downsizeingu. U VW mě tradičně neberou deriváty Golfu, (jako Jetta, Golfr + nebo Variant), nebo (různě velká) MPV, i když v teď v posledních generacích došlo ke zlepšení jak u Variantu, tak u Sportsvanu a Touranu. A nejen u Audi nemusím tendence nabízet tzv. coupé se dvěma páry dveří (A5SB/A7) a mám obavy o brzké implantaci příliš "rozšklebených" singleframe do nových modelů Audi.
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 17:33
Re: NSX
No né, tebe neoslovuje produkce Opelu a GT od BMW? To je přece u příznivců německých aut samozřejmost, sympatie se totiž dost těžko obhajují. >:-[] Oplisti jsou takové černé ovce german-car komunity. >:D

I když proti Corse OPC ani slovo křivé, tedy až na to, že působí dojmem, že se nemůže dožít ani 100k km. :-)
20. 12. 2015 15:04
Re: NSX
Já jsem solitér a s nikým se domlouvat nebudu.Jen mi přijde směšné,když někdo bránící BMW do roztrhání těla začne někomu předhazovat autofanatismus. >:D
Avatar - white label
20. 12. 2015 15:30
Re: NSX
"...někdo bránící BMW do roztrhání těla..."??? Na takový nesmysl jsi přišel na základě čeho? Že mi přijde směšné hodnotit značkovou kvalitu podle zkušenosti s jednotlivými kusy, které byly ke všemu koupeny jako ojeté, klidně 3-5 let a více staré?
To není nic konkrétního o BMW, to platí obecně pro všechny značky, včetně těch "tvých". ;-)
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2015 16:53
Re: NSX
Jak ho to mohlo napadnou u tebe, takového nekritického vaginisty? /to zní až vědecky - období nekritického vaginismu/ >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
Avatar - white label
20. 12. 2015 14:51
Re: NSX
Takže nakonec už jenom BMW? Měli byste se na těch značkách (včetně jejich počtu), které údajně nekriticky obdivuji aspoň trochu domluvit (nejlépe dopředu)... >:D >:-[]
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 14:56
Re: NSX
Kdo se v těch krámech z Bavorska má vyznat. >:-[]
Avatar - white label
20. 12. 2015 15:24
Re: NSX
Ty určitě ne, v tom máš úplnou pravdu... >:D ;-)
Avatar - 125S
20. 12. 2015 11:58
Re: NSX
Bohužel se bojím, že to bude další nedoceněná Honda...

Ale věřím že bude patřit mezi lepší supersporty :-)
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2015 12:32
Re: NSX
Vypadá skvěle, o tom žádná. :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 12. 2015 12:38
Re: NSX
NSX možná bude nedoceněná výkladní skříň technologií, ale podle prvních testů se obávám, že jako supersport bude zapomenuta velmi rychle...
Avatar - 125S
20. 12. 2015 13:03
Re: NSX
Právě o to se bojím taky.

Ale zase se musíme vžít do Hondy, potřebovala suspersport, kterej vydrží v prodeji bez velkých zásahů aspoň 8 - 10let a to už bude půlka supersportů hybridama. Pak už budou konkurenti vyrovnaný, ale zase NSX zestárlý...
20. 12. 2015 13:07
Re: NSX
NSX je zastarale uz ted, slibovali ho nekolik let a naskok, ktery mel koncept tim uplne promrhali. Dnes je to jen drahe a tezke "cosi".
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 13:51
Re: NSX
Nojo, vektorování točáku elektromotory a turbomotor bez lagu má dneska kdedo, je to šrot. >:D
Avatar - CHerokee
20. 12. 2015 15:55
Re: NSX
Hlavně si nejsme jistý, zda někdo takové peníze bude ochotný dát za Hondu. A ještě hybridní. Opravdu hrozí, že takových lidí bude málo.
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 17:29
Re: NSX
V USA je to Acura a v Evropě, co jsem tak četl, je de facto vyprodáno. :-)
20. 12. 2015 16:42
Re: NSX
Jak vis, ze je bez lagu?
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 17:29
Re: NSX
Tváříš se, žes o NSX všechno četl. Taks to musel číst taky.
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 12. 2015 16:20
Re: NSX
Dneska mi příjdeš jako opozice TeeJaye za každou cenu - vektorováním elektromotory na jednotlivých kolech a tak rozsáhlým elektronickým nastavením je NSX do značné míry přelomová. A to že z toho oba máme dojem těžkého "cosi" na tom nic moc nezmění.
20. 12. 2015 16:41
Re: NSX
Vzdyt jsem ted nereagoval na TJ. Ja netvrdim, ze je to srot, ale vektorovani je podle me jen berlicka, ktera ma zakryt vysokou hmotnost. Vyhodit ty berlicky, tim snizit hmotnost a cenu a bude to "supersport" za cenu zakladni 911 a v tu chvili by to bylo delo.
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 17:28
Re: NSX
Pak by to asi nebyla výkladní skříň automobilové techniky, ale "jen" další supersport. Je to přesně naopak - za váhu může ten systém vektorování, jenž je "do značné míry přelomový". Že Honda umí udělat "normální" supersport už ukázala, teď je prostě na čase udělat další krok.

Ta váha je do značné míry ovlivněná cenou. Kdyby to mělo cenovku Italie, mohlo by to být celokarbonové, vážit o 200 kg míň a jezdit jako protržené. Ale kdo by to za 7 mega koupil? A nebo za 10 mega jako LFA.
20. 12. 2015 19:48
Re: NSX
Tak pokud to ma bejt (lepsi) konkurent Italie, tak proc by nemohlo stat stejne? Nebo za ctyri to bude trhak, ale jako lepsi auto za sedm propadak? Todle me mrzi, ze zustali nejak na puli cesty zda se.. jo, LFA, to je jiny kafco.
Avatar - Bully_
20. 12. 2015 20:16
Re: NSX
LFA je pecka, ale taky tak nejak nevim v cem. Urcite co se tyka vyrobnich technologii a te strasne ceny.
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 20:29
Re: NSX
Tak minimálně dokázalo být sakra rychlé na Ringu. ;-)
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 20:29
Re: NSX
Trošku soudnosti to chce. ;-) Dost na tom, že je NSX v cenové hladině 911 Turbo. Jak by asi vypadala ta diskuze, kdyby byla v cenové hladině 488? >:D Takhle stojí Acura jako imageově srovnatelné Audi.
20. 12. 2015 20:31
Re: NSX
Ale no dyk ja vim.. akorat se proste nemuzu ubranit srovnani s tim Lexusem, jsem doufal, ze to bude podobne radikalni, brutalni auto. Ona takova nebyla ani puvodni NSX, ja vim.. takze, co ze jsem to vlastne chtel rict?:)
Avatar - 125S
20. 12. 2015 19:50
Re: NSX
Přesně to Honda nechtěla, proto také zavrhla normální suspersport se znakem Acura/Honda. Takhle se to bude odlišovat od ostatních.

Pokud bude spotřeba díky hybridu na dobrý úrovni a bude dostatečně komfortní pro denní ježdění, tak bych se zase tak nebál o zákazníky.

Původní NSX také nebylo nejostřejší sporťákem, ale právě vyhrávalo univerzálností. S čím se mohli pochlubit ostatní supersporty až několik let po jejím uvedení. Tak proč nevytvořit pohodlné auto s relativně nízkou spotřebou s kterým se můžu projet i hodně rychle na okruhu. A to nemluvím o technice, kterou mají o hodně dražší supersporty.
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2015 12:31
Re: NSX
Ani tvé fandovství nezmění potravní řetězec. nineeleveen nebo enesex? Ta volba je pro drtivou většinu jasný.
Avatar - flyboyeda
20. 12. 2015 11:58
NSX se mi nelíbí
V době 1. generace NSX bylo NSX ikona, nešlo si ho splést s jiným autem

Na jdenu stranu jsem byl rád za oživení NSX, to jsem ale ještě nevěděl jak to bude vypadat, co se vzhledu týče tak to vypadá jak kopie Audi R8, horší kopie, navíc to byude hybrid a dnes to žádná ikona není

Já osobně bych dal jednoznačně přednost Audi R8, krásná atmosféra, žádné turbo, quattro, 458 už se nevyrábí a oturbenou 458 s bodykytem nechci,

odpověď na otázku jestli 911 nebo NSX, zní : R8
Rozbalit vlákno
4
20. 12. 2015 13:13
Re: NSX se mi nelíbí
Trefa :yes:
Avatar - iudex
20. 12. 2015 15:18
Re: NSX se mi nelíbí
Tak Teba ako známeho fanúšika Audi musí potešiť aktuálna porovnávačka EVO: 911 Turbo vs. R8 V10 plus a R8 zajazdilo lepší čas: [odkaz]
Avatar - white label
20. 12. 2015 23:32
Re: NSX se mi nelíbí
Vypadlo ti tam docela podstatné "S" (u 911 Turbo). ;-)
Avatar - CHerokee
20. 12. 2015 15:56
Re: NSX se mi nelíbí
Souhlasím, za mě bych taky silně uvažoval o atmosféře. O hybridu ne.
Avatar - kosmonaut
20. 12. 2015 12:09
911
Pokud se nadále bude dělat 911 tak jako doposud, vždy si v kategorii 911 vyberu 911. Proč? Bohajeho to je otázka,... protože je to 911?
Ideálně bez bodykitů, spoilerů, křídel, jen ten základní tvar, to je nádhera. Všechny ty auta kolem jsou též nádherné, určitě jsou některá z nich i lepší, ale přesto všechno je 911 jasná volba :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Romeo
20. 12. 2015 13:27
Re: 911
presne dnes uz zaklad.... 911...uplne kraaaasa.parada
Avatar - CHerokee
20. 12. 2015 18:04
Re: 911
Za mě spíše předchozí - neturboidní generace s pořádnou 3,8l
Avatar - kosmonaut
20. 12. 2015 19:10
Re: 911
Za mě je celkem jedno, o jakou jde generaci... no OK, 996 nemá zrovna kukadla jak zrcadla, ale asi se nena5eru, když mi od ní dáš klíčky žejo... Též nejsem hvězdopravec, proto jsem psal "Pokud se nadále bude dělat 911 tak jako doposud..." :-)
20. 12. 2015 12:30
Otazka neni...
...kolik lidi hodi ze skaly 911 a koupi "misto ni" (uz to je samo o sobe smesne dostatecne) Hondu, ale spis jak s prodeji NSX zametou Hellcaty a Corvetty, nebot ty umi prakticky vsechno (krome vychloubani) lepe a za podstatne nizsi cenu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 12. 2015 12:41
Re: Otazka neni...
Toto si nemyslím. Vette a obzvlkáště Hellcat se dají oproti NSX přirovnat k dřevěné palici na trepanaci lebky oproti hypermodernímu gamma noži. Myslím, že obě sorty aut nabídnou úplně jiné požitky.
20. 12. 2015 12:47
Re: Otazka neni...
Jasneze ano, ale otazka je jestli se to vyplati, kdyz uz tady nekdo stavi NSX proti 911T.
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 12. 2015 12:57
NSX sjelo z cesty
Upřímně, za mě vážně nic moc a v pomyslném osobním bychařském žebříčku mám NSX úplně vzadu.

Design NSX mi příjde nijaký - podobně jako u Mp4-12C ve mě nevyvolává žádnou emoci a to je asi u supersportu špatně, ale budiž, je to velmi subjektivní vjem a určitě se někomu líbí...

Horší to je se zvukem. Další přidušený chrchlající supersport. Co je motoru platné, že má závodní kořeny, když chrchlá jak dusící se mula? Ach jo :-( No a pak tu máme samotné dojmy od šťastných novinářů pracujících pro slovutné zahraniční magazíny a z těch už nadšení netrýská vůbec. Někde to řeknou na plnou hubu, jinde to jde spíše vyčíst mezi řádky, kdy je místo úchvatných zážitků popisována jen fascinující technologie. Nová NSX už neloví Ferrari jednoduchou přímočarostí a řidičskými zážitky, nýbrž výkony a softwareovými kouzly.

Honda stvořila něco, co umí jen pomocí jedniček a nul měnit svůj charakter mezi pohodlným bezpečným dailydriverem a superefektivním okruhovým nástrojem s neuvěřitelnou trakcí na výjezdech díky vektorování výkonu pomocí elektromotorů. Jenže padlo tomu za oběť řízení (údajně úplně mrtvé) a ovladatelnost (prý kvůli chytrým tlumičům a elektromotrům velmi specifická a ještě více syntetická) a vymámit z toho nějakou přetáčivost je podle všeho problém.

Mi z toho vychází obětování emocí a radosti racionálnu. NSX vypadá jako nadstavba Godzilly, která je ještě chytřejší a absurdně efektivnější, ale vzdala se toho, co je na světě supersportů imho nejdůležitější...

Z toho vyplývá, že naprosto marně hledám jediný důvod, proč bych si měl koupit plebejsou NSX místo 911T

Go home Honda, you're drunk

A teď do mě TeeJayi >:D
Rozbalit vlákno
18
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 13:25
Re: NSX sjelo z cesty
S výjimkou první a poslední věty se s tebou dá i vcelku souhlasit. ;-)

Když jsem pročítal první testy, napadlo mě přesně to stejné – pokud bylo GT-R „playstationem“ první dekády 21. století, pak NSX bude PS2. A úchvatné zážitky budou asi z podobného gardu – maximální efektivita a rychlost. To, co se dneska tváří jako „tvrdé jádro“, to pochopitelně bude odmítat, ale největší zájem překvapivě není o z půlky dřevěný Morgan s hadicemi místo pneumatik, takže diskuzní bychař je jedna věc a realita je věc druhá.

Nad GT-R se ohrnuje nos, ale stalo se ikonou, ze které má nahnáno vše od 911 po Aventador. Je to dobře nebo špatně? Výhoda nebo nevýhoda?

NSX je moc playstation, ale jedničky a nuly pomocí aktivních diferenciálů už dneska řídí i konvenční čtyřkolky, ba dokonce i ty zadokolky. Povídej něco o playstationu někomu, kdo si doma hýčká 911 ze sedmdesátek. Vlastně bys měl nenávidět i původní NSX. Ta japonská vyměklotina způsobila, že Ferrari a Lamba už nemohla dále být rájem masochistů. Ve své době to muselo být neskutečná degradace ducha superaut.

Dneska je to analogické. NSX zase(!) změnilo poměry ve třídě superaut, tentokrát pomocí jedniček a nul. Pro majitele olítaného sporťáku z devadesátek to musí být něco naprosto odporného. Ale možná to bude drtivě rychlé a efektivní. A to mě právě zajímá, jaké to auto bude head to head proti současné elitě z (ne až zas tak moc) staré školy. Že to nebude ždímat endorfiny jako 458 je vcelku jasné, to ale neumí ani 650S nebo Huracán. Mimochodem právě na Huracánu je vidět, že dneska už nepatří k bontonu, že se tě superauto nepokouší zabít.

NSX je v první řadě výkladní skříň technologií. Ale dokáže se s nimi NSX vyrovnat konkurentům nebo je porazit? To mě právě zajímá.

:-)
20. 12. 2015 13:34
Re: NSX sjelo z cesty
Muzes mi rict, kdo (krome tebe, samozrejme) nad GT-R ohrnuje nos?
Ta degradace sveta superaut uz se nebude opakovat, urcite ne s tim NSX, nad kterym ty tady tak jasas. Realny souper, jak ti vystizne pise flajboj (a to uz musi byt latka zatracene nizko, kdyz i flajboj boduje v diskusi...) je to Audi R8 - supersport pro lidi, kteri vlastne supersport nechteji. Kdyz mam zustat u toho Porsche, tak tipuju, ze na technicke trati s NSX vytre podlahu i Boxster/Cayman.
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 13:49
Re: NSX sjelo z cesty
Neohrnuješ nad GT-R nos? Takže je to prostě jen o tom, že playstation od Nissanu je OK a Playstation 2 od NSX je špatně? Ale ale. :-)

Tipovat to můžeš, ale budeš vypadat trošku jako mimoň. Já právě raději spíš počkám na nějaký ten group test. Pokud nebude NSX zábavné ani rychlé, bude to pochopitelně fail. Pokud rychlé bude, je to klasika - něco za něco.
20. 12. 2015 16:52
Re: NSX sjelo z cesty
Chapu, ze pro tve vnimani sveta to bude slozite uvazovani, ale fakt, ze uznavam GT-R neznamena automaticky povinnost uznavat i novou NSX.
Ona ta myslenka vektorovani pomoci elektromotoru je celkem zajimava, takze NSX jako prvni vlastovka muze byt brana jako prukopnik nove generace supersportu, ale jestli nebude dostatecne rychla a zabavna, tak zapadne prachem.
Taky me zajima srovnavaci test a pokud mozno vic testu, ale ty zatim zustan u toho PS2, vic jsi tu na sebe vykecat nemohl :-D
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 17:12
Re: NSX sjelo z cesty
S tímto souhlas.
20. 12. 2015 21:56
Re: NSX sjelo z cesty
Vdyt ty tu se mnou souhlasis uplne ve vsem, ja to jen pisu tak, abych do tebe rypnul :-)
Avatar - Individualita
20. 12. 2015 14:29
Re: NSX sjelo z cesty
Také jsem zvědavý, ale do té doby...tohle je hooodně bychařská diskuze >:D
20. 12. 2015 14:34
Re: NSX sjelo z cesty
99,9% diskutérů jsou bychaři,akorát někteří bychaři se jiným bychařům pokrytecky vysmívají. >:D :no:
Avatar - Individualita
20. 12. 2015 14:38
Re: NSX sjelo z cesty
Já se nikomu pokrytecky nevysmívám. Jen mi přišlo vtipné jak moc teoretický souboj se tu odehrává ;-)
20. 12. 2015 15:00
Re: NSX sjelo z cesty
V diskuzích o supersportech je souboj téměř vždy teoretický.Stačí se mrknout na MACZ a je ti hned jasné,že majitelé superaut do místních plebejských diskuzí nelezou. >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 12. 2015 16:35
Re: NSX sjelo z cesty
No, ne zcela souhlasím. První NSX vážně přinesla spoustu uživatelské přívětivosti, ale také spolehlivosti a tím se jasně vyprofilovala jako něco jiného oproti zavedeným autům segmenti. U téhle nové ale hledám to "něco navíc", co by ji odlišilo a vyzvedlo marně. Supersporty ze všech zemí jsou dnes denně použitelné pro jakéhokoliv fotbalistu bez povědomí o řízení, což dokazuje, že už stěží potřebují více civilizovanosti --> NSX to asi posouvá ještě dál: jak bylo poznamenáno v testu C&D, NSX působí možná až moc jako supervýkonný Civic.

No a profilace a la lepší GT-R a PS2 má z mého pohledu taky problém. GT-R ve své době bylo za vhodných podmínek rychlejší než cokoliv a stálo 2/3 toho, co základní Audi R8. Nechci být špatným prorokem, ale nepředpokládám, že NSX by mohlo svou současnou konkurenci dynamicky zašlapat. Vlastně si myslím, že žádnou dynamickou revoluci nepřinese a bude dosahovat ve své kategorii běžných časů. A navíc stojí tolik, co celé Audi R8. Čímže se podstatná část kouzla Godzilly vytrácí.
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 17:09
Re: NSX sjelo z cesty
To je otázka. Byl jsem vezen v Italii a denně bych s tím jezdit nechtěl, je z toho stále výhled jak z tanku. U NSX máš tenoučké A sloupky a relativně velké prosklení. To pochopitelně nesouvisí s hybridem, ale ukazuje to, kam Honda dál posouvá standardy.

Spolehlivost bude zřejmě také na výši, čímž se opět bude profilovat oproti autům z UK nebo I. Těm se to nějak furt nedaří. >:D

Dynamiku a jízdní vlastnosti uvidíme, o tom byl ostatně můj vůbec první příspěvek, který se setkal s následující odezvou. :-) NSX stojí jako R8 a má jet jako Italia (tedy ne jako R8 a 911 Turbo), ten "GT-R efekt" tam vidím, víš, kolik stojí 458/488? A co se týče ceny - je to přece jen Honda, ne Nissan nebo Toyota. Víš, kolik stálo NSX a kolik Supra před 20 lety? Která byla BTW mnohdy rychlejší.Platíš i za to, že máš exotický supersport, ne nějakou obludu s motorem vpředu. >:-[]

Navíc se zdá, že u NSX bude relativně snazší dosáhnout "maxima" a běžný zákazník superauta, což rozhodně není bychařský petrolhead, tak na víkendových jízdách bude možná rychlejší, než řidiči konvenčních aut.
Avatar - 125S
20. 12. 2015 13:28
Re: NSX sjelo z cesty
Bohužel musím souhlasit, ale ještě nebudu zahazovat flintu do žita... Ještě se ani neprodává, chce to hlavně pořádný testy a zkušenosti majitelů. Nezdá se mi, že by Honda vydala takovej propadák.

S tím řízením to asi tak bude. Je to jako když jsem řídil Hondu Prelude s ATTS a porovnával s "normálním" pohonem. Zpětná vazba o dost horší, ale zase to vytočilo cokoli. Pak měl člověk dilema, jestli je lepší dokonalou trakcí projet oblouk a nebo si hrát s přilnavostí a užívat si zpětnou vazbu.

Ale zase pokaždé když mám možnost jí řídit znovu tak nedmítám, protože je to něco zvláštního a intenzivního.
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 17:11
Re: NSX sjelo z cesty
Jo, ATTS, tak to jsem nikdy neřídil, ale slyšel jsem spoustu zajímavého. :-) :yes:
Avatar - 125S
20. 12. 2015 20:02
Re: NSX sjelo z cesty
Zajímavé u ATTS je, že je sladěno perfektně s pohonem a intuitivně rozděluje točivý moment na obě kola podle poloměru otáčky a plynového pedálu. Člověka to vytáhlo z hodně zajímavých situacích, až mě z toho kolikrát zatrnulo v zádech :-) .

A to se bavíme o autě z roku 1996...
20. 12. 2015 22:00
Re: NSX sjelo z cesty
Ja jsem teda s ATTS jezdil skoro dva roky, cca 40tkm a musim rict, ze dodnes tomu mezi predokolkami nedokazalo konkurovat nic - to zmenil az prichod VAQ od VW. "Obycejny" samosvor na to nema. No bohuzel i v tom roce 1996 znali samosvor a ten umel udelat 80% prace v temer jakemkoliv aute, kde nebyl, tam se dal dokoupit... ATTS bylo slozite, tezke a drahe a Honda v tomto trendu, zda se, pokracuje. Jde svou cestou (a za to pred Hondaou hluboce smekam!), ale ne vzdy se ta namaha vyplaci.
20. 12. 2015 17:59
Re: NSX sjelo z cesty
Pro někoho je každý japonec propadák-Nissan GT-R prý sr.čka i když v testech porážel 911turbo a dokonce i nedotknutelnou M3.Evo je prý přeceňované a nudné a nejhorší je NSX o které už se předem ví,že je to naprostá katastrofa.Co se tady člověk všechno nedozví. >:D
20. 12. 2015 13:08
Mustanga ´67 spolehlive natre
[odkaz]

>:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kosmonaut
20. 12. 2015 13:19
Re: Mustanga ´67 spolehlive natre
>:D :yes:
Avatar - Individualita
20. 12. 2015 13:20
Re: Mustanga ´67 spolehlive natre
Tyjo jak celou dobu ztrácí na Smart a nakonec mu to nandá před cílem >:D
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2015 13:40
Re: Mustanga ´67 spolehlive natre
>:D >:D >:D to je kruté....
20. 12. 2015 13:20
NSX
zadna saltpaka, velky padla za volantem, motor Honda uprostred a k tomu 3 motůrky z autodrahy, no proste super, na test nekoho ridicsky schopnejsiho (treba Chris H.) se tesim, pro me az na pohled zezadu naproto paradni auto :-)
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2015 13:33
Proč?
Nechápu proč se vyrábějí taková auta (ač sám vlastním supersport). V garáži se chvíli vyjímá hezky ale pak zevšední.Ťok a jeho přisluhovači od policie dělají vše pro to aby si člověk neměl důvod takové auto koupit.

Prostě jako lapač prachu v garáži naprosto zbytečná investice. :-(
Rozbalit vlákno
3
20. 12. 2015 14:31
Re: Proč?
Musíš si vybírat takové cesty,kde se pomocníci a ochránci moc často nevyskytují,což ale právě majitelé supersportů málokdy dělají,protože mají pocit(částečně oprávněný),že své miláčky na zapomenutých okreskách plně nevyužijí.Ale když se podíváš na testy supersportů,tak stejně většinou probíhají právě na vedlejších silnicích. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 12. 2015 16:39
Re: Proč?
Asi seš málo entuziasta. Nedokážu si představit, co by se muselo stát, aby mi zevšedněla nějaká prostopášná iracionální placka >:D
21. 12. 2015 09:12
Re: Proč?
Hm, to já jo. Resp. ne u sebe >:D
Má to obchodní partner, má to kámoš, tak to prostě "musíš" mít taky. Tragédie aut a lidí. No a abych se vrátil k předmětné NSX, v těchto případech nemá šanci.
20. 12. 2015 14:39
Všichni už samozřejmě ví,že
je nová NSX na howno.Já si počkám na pořádný test.Zatím můžu posoudit vzhled,který se mi líbí a zvuk,který mě naopak moc nefascinuje.Ale i auta s nic moc zvukem můžou být skvělá,typickým příkladem je třeba Megan RS.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 17:20
Palečkování
Koukám na ty palce nahoru a dolů a rýsuje se nám tu zajímavý profil "palečkářů", který v konečném důsledku říká trochu něco jiného, než jak se věci na první pohled zdají.

Příspěvek ve prospěch NSX - :no: víceméně bez ohledu na to, co je obsahem. Proč asi. :-)

Rejpanec v neprospěch NSX - zcela zaslouženě :no: , ale i :yes: od ... stádečka

Příspěvek k tématu v neprospěch NSX - :yes: , ale kupodivu chybí :no: od mimoňů.

Takže když si to zanalyzujeme, mezi "honďáky" nejsou palečkující trotlové, což je příjemné zjištění. Také o něčem vypovídající. :yes:
Rozbalit vlákno
12
20. 12. 2015 17:38
Re: Palečkování
Japonec až nakonec,nejlepčí je bavorák. ;-)
20. 12. 2015 18:18
Re: Palečkování
Každý,bo je to bavorák.
Avatar - Individualita
20. 12. 2015 18:31
Re: Palečkování
:yes:

Hm, taky ti tu trochu chybí Mr. Petrollhead, fanatický to Ferrarista? >:D
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 18:52
Re: Palečkování
Základky jsou o víkendech zavřené. :-)
Avatar - Individualita
20. 12. 2015 19:07
Re: Palečkování
A počítač mu máma zatrhla, bo špatné známky. Za trest musí do Vánoc umít tátovu Fabii >:D
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 19:09
Re: Palečkování
Teď jsem si teprve všiml toho Petrollheada. >:D >:D :yes:
20. 12. 2015 19:19
Re: Palečkování
Musím říct,že platonickou lásku k Ferrari sdílím s Petrolheadem,co s ním ale rozhodně nesdílím je jeho okázalé pohrdání japonci.Každý si Ferrari dovolit nemůže a někteří holt musí jezdit i v rýžových raketách,jak "vtipně" nazval japonská sportovní auta jakýsi britský klučina z youtube. >:D
20. 12. 2015 22:02
Re: Palečkování
Tak napis, ze NSX je hezci a rychlejsi nez Ferrari a uvidis, jak se tu rychle zhmotni :-)
Avatar - Individualita
21. 12. 2015 08:28
Re: NSX - kladivo na Ferrari!
Jakékoliv Ferrari nesahá NSX ani po blatníky. NSX si s 458 vytře kdy se jí zamane. Je to flusanec do tváře automobilky z Maranella. Honda vlastně popírá smysl tohoto exkrementu s poníkem ve znaku.
;-) ;-) ;-)
Avatar - Romeo
21. 12. 2015 10:40
Re: NSX - kladivo na Ferrari!
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
20. 12. 2015 22:03
Re: NSX - kladivo na Ferrari!
Ze se ti chce resit palce, na ty kasle i ten muj kocour ;-)
20. 12. 2015 18:34
Trochu jinak
U aut s podobným výkonem jsou všechny testy na nic. Buďto ti sedne nebo ne a je to právě vzhledem k ultimativnějšímu zaměření mnohem důležitější než u běžných aut.
Takže vypisovat tu testíky od kohokoliv je sice zajímavý, ale podle mě nepoužitelný jako nějaký informační základ.

Honda sice dlouho slibovala a odsouvala, ale ve finále mi ukažte jinýho běžnýho a ještě k tomu ne moc velkýho výrobce, který si dovolí nabízet podobný auto. Už kvůli tomu mám z NSX radost a přeju si, aby sedla takovýmu počtu zákazníků, že na další generaci dojde ještě v době spalovací.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 18:39
Re: Trochu jinak
Pájo, někdo ti hacknul účet. ;-)

:yes:
20. 12. 2015 18:42
Re: Trochu jinak
Žádný strachy...myslím to naprosto vážně. Sympatie k značkám stranou, pokud ti nejde jen o brouzdání bulváry na dvojku, pak sportovní auto musí sednout jako pr.el na hrnec.
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 19:03
Re: Trochu jinak
Spíš respektuju, že se nepřidáváš k haterům, je to totiž easy job. ;-)

To sednutí může být trošku problém. Sednout si na showroomu je jedna věc, absolvovat (v případě těch šťastnějších) testdrive druhá a opravdu si auto osahat někde na okruhu věc třetí. Nemyslím, že jde vybrat takové auto tímto způsobem. To nejdůležitější je první dojem a nějaké osobní preference, dále design, technické parametry, technika jako taková a v konečném důsledku je asi jedno, jak to jede. Tak jako tak to všechno jede super, ty doby, co se majitelé jakéhokoli Ferrari posmívali Murcielagu, jaký je to křáp, už jsou pryč.

Ta snaha o dobrý první dojem je u NSX patrná, při vývoji prý kladli velký důraz na sedadla, což se dno toho "hrnce" :-)
20. 12. 2015 19:30
Re: Trochu jinak
Na někoho to může mít moc ostrý řízení, pro někoho naopak. Kamarád třeba používal QPorte GTS jako daily car, já bych to nedal...ale na druhou stranu ho nikdy nehnal na kraj jeho limitů. Proto píšu, že lidi jsou různý.

A když si vezmu, kolik vysokovýkonných aut je teď na trhu, tak křičím hurááá. Užijme si to!
20. 12. 2015 19:43
Re: Trochu jinak
Tak to je pravda pravdoucí,dnes je tady záplava ostrých hatchbacků,silných limuzín a supersportů,že si každý(dle svých finančních možností) může vybírat tak dlouho,až z toho zblbne.Dřív takové možnosti nebyly.Navíc mají teď ostré verze běžných aut podobný výkon jako auta,která si před dvaceti lety mohli dovolit jen boháči,300k to byla tehdy magická hranice,dnes mají takový výkon auta pod milion. :-)
Avatar - TeeJay
20. 12. 2015 20:23
Re: Trochu jinak
Jasně, tyhle elementární věci poznáš víceméně hned. :-)
20. 12. 2015 19:49
Re: Trochu jinak
Souhlas. Ale někteří majitelé sním nebudou jezdit v rukavičkách a nějaké srovnání se hodí i když nemusí být rozhodující. Nemalá část kupujících také kupuje takováto auta ještě než si do něj sedli. A nesouhasil bych, že Honda je malá automobilka a sama si dělá medvědí službu srovnáváním s Ferrari už od dob předchozí NSX.
Vzhledem k tomu, že bratr bude mít v únoru Type-R, který naživo neviděl, chápu fanoušky co kupují sny bez vyzkoušení.
20. 12. 2015 20:17
Re: Trochu jinak
Type-R je dobrá volba,přes 300k,skvělý podvozek,výborné řízení za nějakých 850 000.Jen ty čtyři laufy mi přijdou zbytečně teatrální,ale ten je jen malá vada na kráse skvělého auta.
21. 12. 2015 03:09
Re: Trochu jinak
Nevím jestli se chápeme, ale tyhle vysokovýkonný stroje při předpokládaným využití jejich potenciálu bude většina chtít zkusit. Pak je putna co napíše třeba Harris...když ti sedne NSX koupíš, když ne...půjdeš o dům dál.
Někoho, kdo kupuje auto pro radost bez vyzkoušení (neberu limitky nebo sběratele) naprosto nechápu.
Avatar - Dinar
21. 12. 2015 07:40
Re: Trochu jinak
Souhlas, cokoliv s přídomkem supersport, ale konečně i ta vrcholná 911 například, jsou v aktuálních generacích auta, která svými schopnostmi dalece, a zdůrazňuji dalece, ať se kterýkoliv "petrolhead" staví na hlavu, překonávají řidičské schopnosti nejen svých reálných kupců, ale kohokoliv z autoentuziastů, kteří o nich diskutují. Je fajn prohlídnout si video třeba zmíněného Harrise, protože jinak je málo příležitostí, vidět podobná auta v akci s komentářem, při kterém se člověk nemusí útrpně usmívat, ale skutečně může věřit tomu, že když Chris tvrdí, že auto x je o něco líp ovladatelné než auto y, tak to tak i je... Viděl jsem nějaký test us periodika, kde to NSX nandávali, jak to neví vono, jak je to nepřirozené a je tam cítit tohle a támdle to, a tohle už zas cítit není, a zlatá stará NSX..., prostě obvyklé blábolení při příchodu nové generace něčeho, co se zapsalo do automobilové historie. Vzhledem k tomu, jak to ten stopadesátikilový sportovec za volantem podával a jak u toho jel, to byl přesně ten případ "testu", co zaslouží útrpný úsměv.

Jinými slovy, dnešní nabídka sporťáků a supersportů je tak široká, že záleží na vkusu každého soudruha, přesně jak píšeš, chci-li auto této kategorie, určitě vyzkouším, co mi sedne nejlépe, v dané cenové relaci už špatná auta nejsou. Možná něco postaveného malou garážovou firmou, ale určitě ne zavedeným výrobcem, proto bych se o schopnosti NSX nebál. Jiná věc je, jestli není cenově až moc ambiciozní, přece jen od skonu první NSX už pár let uběhlo a image Hondy je jinde než byla začátkem devadesátých let. Ale to je na jinou debatu. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
21. 12. 2015 08:53
Re: Trochu jinak
Dotaz neznalého - ono se to dá vážně někde běžně vyzkoušet? Nemyslím jen NSX, ale neobvyklé drahé placky obecně.

Co jsem zatím slyšel, tak spousta budoucích majitelů kupuje na slepo, protože na předváděčku by museli skrz půl Evropy. Ale mám to jen jako JPP.
Avatar - Individualita
21. 12. 2015 09:48
Re: Trochu jinak
Nějak nevidím problém v tom letět třeba přes celou Evropu vyzkoušet si auto za x milonů. Ale taky by mě ta dostupnost zajímala...
Avatar - Dinar
21. 12. 2015 10:00
Re: Trochu jinak
Limitované top modely typu laferrari asi nebudou tak snadná záležitost, ale pokud jde o běžné modely, dnes už i v ČR je zastoupení prakticky všech relevantních značek. Nevidím důvod, aby tě nenechali projet, pokud projevíš zájem.
Naslepo kupují většinou ti, co mají s danou značkou zkušenost, jezdili dvě tři generace toho, čeho chtějí generaci novou, anebo když jde o nějakou tu limitku.
21. 12. 2015 20:49
Re: Trochu jinak
Běžná produkce není problém. Zastoupení samozřejmě nejsou v každém městě, ale kde je dost peněz, tam bývají. U limitovaných modelů je problém v tom, že jsou kolikrát vyprodané, než začne produkce. Když máš kontakty, možná si budeš moci projet prototyp (ale budeš muset za ním, jako novináři). Jinak když výrobce chce ukázat něco vzácného zákazníkům, tak se pořádá "tour" - předváděcí kus cestuje po kontinentu, ať už jsou to nějaké výstavy, významná zastoupení atp., při té příležitosti si ho můžeš vyzkoušet.

Jiná věc je, co s půjčenou plackou můžeš dělat.
Avatar - Individualita
22. 12. 2015 08:10
Re: Trochu jinak
No právě. Pokud to nemůžeš aspoň lehce zkusit na okruhu nebo jiném vhodném místě, tak poznáš prd...
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
20. 12. 2015 20:27
Porsche, image a realita
Beruc do uvahy fakt, ze Porsche trvalo srandovne neprijmnu vecnost postavit aut, ktore by sa priblizilo povodnemu Nissanu GT-R, mozeme predpokladat, ze Honda bude lepsia ako nieco, co ma parametre skoro 10-rocneho Nissanu.
Rozbalit vlákno
1
21. 12. 2015 03:10
Re: Porsche, image a realita
>:D Nissanu trvalo věčnost než se přiblížilo legendární 911...a to jen v jízdních parametrech ;-)
4. 1. 2016 19:15
vw
radeji Hondu ,posche je už jen obyčejný vůz(je to vlastně VW),dává do svých vozů naftu,chudák starej porsche rotuje v hrobě..
Rozbalit vlákno
0