Jo, tohle se panum z BMW opravdu povedlo, opravdu moc pekne. Krasne sportovni krivky, ktere lahodi oku, at uz bez, nebo se strechou. Interier sice vypada bavoracky stroze, ale u tohoto modelu bych to nevidel jako nejakou chybu, tvari se hodne sportovne a nalezite luxusne. Ac velky fanousek Audi (coz snad nijak moji objektivitu nenarusuje :D ), zde musim opravdu zvolat velke BrAWO :yes:
jasne som si to neuvedomli, ale vlastne je to aj pochopitelne ked sa predchdzajucej generacie predalo 9000 kusov (neviem ci to je pravdivy udaj ale myslim ze ano) tak sa im neoplati robit M verziu ked budu mat minimalny alebo ziadny zisk. to iste je aj u M3 CSL sice bola vynikajuca podla vacsiny co v nej jazdily ale 1400 kusov investicu asi nevrati... aj ked je skoda ze nebude CSL :'-(
no ja neviem, co mohlo byt az tak tazke na CSL??? Neverim, ze na E46 CSL boli stratovi, trosku zvyseny vykon, odlahceny... jasne, ze vyvoj toho nebol zadarmo, ale ze by to malo byt extra narocne? A po tych 1400 kusoch sa len tak zaprasilo.
Z4M ked nebude, tak asi je to len kvoli predajom, to je mozne, ale je to aj tak hanba, ked MB ma AMG vsetko mozne
cakal som vyraznejsie zmeny, ved Z4 sa nepredavalo tak dobre ako Z3 a mnohy to davali za vinu prave Bangle dizajnu a jeho krivkam. A toto skor vyzera ako F/L Z4, nie nova generacia.
Osobne z toho az tak nadseny nie som, kapota aspon z fotiek posobi este dlhsie, ako predchodca a oblejsie, viac v tom vidim 6er, ktoreho predok ale vobec nenam rad. Zadne svetla su fajn, profil je s dvomi liniami prekomlpikovany trochu, ale moze byt.
By ma zaujimalo, ci bude aj cisto coupe, ta pevna skladacia strecha predsa len zvysuje vahu vyrazne
Keby toto malo byť to najkrutejšie, čo zažijem, tak ma čaká krásny život :-) ... Tým nechcem povedať, že by som ho nechcel, skôr naopak :yes::yes: .
Na toto auto nestačí mať peniaze, treba mať aj guráž a chuť vysoliť ich za niečo vyslovene nepraktického, niečo, pri čom chladnému účtovníkovi vlasy dupkom vstávajú. Odmenou sú zážitky, ktoré vo väčšom a praktickejšom rovnako drahom aute len tak nezažiješ... respektíve ich nezažiješ v takmer žiadnom väčšom aute.
Mám však trochu pocit, že oproti pôvodnej Z3 sa trochu tejto filozofii nová Z4 vzdialila, že už je príliš pohodlná (v tomto evidentne chce konkurovať SLK), na druhej strane inžinieri BMW by mali byť zárukou, že nestratila nič zo svojej zábavnosti... Tak uvidíme, ako si na tom nová Z4 stojí...
GTI, myslím si, že chváliš to čo sa ti páči(nielen dizajn) a kritizuješ to čo sa ti nepáči. A som si istý, že keby toto predstavila Honda alebo niekto iný, než nemecké quattro, tak to zkritizuješ. KRUTÉ je to to... že toto ohreblo nahradilo BMW Z4. :-(:-(:no: Chris Bangle už asi nemá nijaký vplyv na dizajn, toto inak nie je možné. BMW 7, X1, Z4. Mám pocit, že pekného auta sa od BMW už asi nedočkáme. :-(:no:
BMW trochu otupilo ceruzku a vytvorilo jemnú nádheru s plavnými
krivkami ktoré nevyzerajú ako starý japonský detský robot alebo transformer ale ako "EWA" z WALL-I-ho.....
Na BMW Z4 sa odzrkadlujú črty konceptu CS ktorý nepojde do výroby.Interier je skvelý a hlavne elegantný.....
Dobrá práca dámy a páni z BMW - MX-5 to bude mať zase ťažšie.....
Už první generace Z4 ukázala, že jediný, kdo ví, kam vede cesta roadsterů, je BMW, a tím myslím cestu roadsterů v jednadvacátém století. Konkurence se motá v kruzích, buď z toho leze nějaké retro nebo auta pro holky, BMW Z4 v nové inkarnaci je tím pravým roadsterem, dokonale moderní tvary a přitom tu zůstává odkaz na klasické britské ikony, v dlouhém předku a baculaté střeše je cítit dotek padesátých let, a pak sexy BMW zadek, drze rozkročený posaz na silnici, žraločí předek, který zaplniv zpětné zrcátko, jasně říká, jestli se okamžitě neodsuneš ke krajnici, tak tě sežeru. Bomba, a v tomhle balení se navíc skrývá praktické auto s pohodlím pevné střechy a komfortem GTčka, a to vše jede na perfektní technice BMW, na špičce, jak podvozkové tak motorářské. Uvažujíc dnes o roadsteru není alternativa, v nejbližší budoucnosti bude existovat jen jeden roadster, BMW Z4. :-):yes:
P.S. k verzi Z4M zdroje dodávají, že opravdu nebude, alespoň v souč. době není v plánu. Místo něj má být dodáván Mpaket ke dvěma silnějším verzím, který má mimo optický kit obsahovat aktivní dif. a řízení zadních kol ze sedmičky. V kombinaci s 35i je už pak prakticky jedno, zdali se to nazve emkem nebo jen Z4 Mpaket. ;-)
krásné, kvalitní, sportovní, elegantní, až metrosexuálně přitažlivé. Jednoduše řečeno - dokonalé. Pro mne jednoznačně nejhezčí z nových BMW. Velké BRAVO do Mnichova. Tohle se vám hoši vážně povedlo!! ;-)
Souhlas až na to pohodlí GTčka, tohle auto bude asi trošku víc drncat, zázraky neumí (zatím) ani BMW a nízká hmotnost v kombinaci s tvrdým podvozkem a nízkoprofilovými pneu zvláštní pohodlí určitě nenabídne, ale o to přece u tohohle auta ani nejde :-)
podla mna mate vsetci nieco s ocami :-) Ten predok je dlhy uz moc, snad dlhsi ako pri Z4 1G. Po dalsie, Z4 1G nebol ziaden predajny uspech (ale mne sa celkom pacil, az na kombinaciu ladviniek a svetiel). PO europe sa navyse objavilo kopec testov, ktore hovorili, ze Z4 nie je uplne dobre vyvazena a aj pomerne zakerna aj pre sksueneho vodica... Tazko ale povedat, tym som nesiel. Ale hlavne sa nepredavala nijak uzasne kvli dizajnu, audi predalo TT snad dovjnasobok.
Nova Z4 ma ale tym predkom nici prilis, proste tam vidim kontroverznu 6ku.
a hlavne nech to alenejde cesto SLK, tak nudny roadster na jazdu som este nezazil.... :no::no: Jo AMG mozno bude o inom, ale taky SLK 350 je slabota.
Neunáhluj se, z hlediska designu, Z4 Mk.2 bude jednou ikonou podobného významu jako třeba Gulwing. Já naopak u něj nevidím nic, co by jej mělo spojovat se 6-er, tedy s některými jeho problematickými (designově) částmi, tohle auto je dokonalost na kolech v kategorii roadster. TT tomu nemůže konkurovat, pravý roadster má nekonečnou kapotu a sedí se na zadních kolech, k tomu ten mix. bangloviny s klasikou, já jsem z toho fakt nadšenej. Jo, a coupe nebude. ;-)
coupe nebude? No fuj :-)
Ta predna cast kapoty je cista 6er. Tak trochu aj ta vytiahnuta hrana na kufri. keby tam nevzniklo to zaoblenie prednej kapoty, tak by to bolo fajn. Chyby proste
1. malo zmien oproti Z4, vyzera to skoro ako F/L
2. divne zaoblena predna kapota, opat zvlastne usporiadnie svetiel a ladviniek (tiez ala 6erm v podbonom duchu).
Proti sedeniu az skoro nad zadneou napravou nenam nic, ved S2000 a MX-5 (ta trochu menej) to maju tiez dak.
3. nebude coupe, nebude platena strecha, len pevna skladacia... Teraz pozeam, ze Z4 priberie az 200kg. Fuj :) Som tu sam, co pokladam Z4 za sportovy roadster? Toto bolo fajn na SLK, stejne to auto nemalo so sprotom nic podobne. Ale Z4? sklmanie pre mna
"predna cast kapoty je cista 6er" nerozumím, vždyť 6er má předek mnohem zkosenější, z profilu je to úplně jiný tvar.
ad1) počkej naživo, budeš mluvit jinak,
ad2) zvláštní uspořádání? To je akt. look BMW, má ho jak sedma tak koncept X1 i pětka bude mít podobné uspořádání.
ad3) s tou váhou počkej na svezení, auto je větší a opravdu víc GT, ale odpověď na otázku, jaký vliv to bude mít na jízdní vlastnosti, se nedozvíš než se svezeš, BMW tvrdí, že jde o těžiště a rozložení váhy, které je údajně lepší než u Mk.1 a auto bude míň tricky, v tomto si všimni, pro BMW dost netypického většího předního převisu.
1) ano, live to bude mozno ina
2) vobec nie, pzri si fotku 6er, Z4 mk2. a 7er. 7er ma ladvinky daleko vyssie,svetla zakomponovane inak.
Z4 ma proste tu kaoptu nie rovny, ale ked ides od predneho skla az ku svetlam, tak zvlennu, najprv stupa, potom ale zacne zaoblene klesat, ako 6er. Ano, trochu ako zralok, lenze z kersleneho filmu :-)
[odkaz]
[odkaz]
Fakt tam nevidis od predneho kolesa az po predok kapoty ziadnu podobu?
Ten predny previs je dlhsi, ano, zrovna ako v 6er. Ziadna klasicka ultra-kratkost, ako je v BMW zvykom.
200kg navyse -> to je snad jasne, ze to bude v priamke citit a v zakrute tiez. ze lepsie rozlozia tazisko, to uz je ina, Z4 Mk.1 naozaj bolo oznacovane za hodne "tricky"
No, počkej, to v tom máš trochu hokej, California je jiná liga, ta bude stát přes čtyři mega, Z4ka má soupeře v TTroadsteru, 350Z resp. novém 370Z bude-li i ve verzi roadster nebo v konkurentu největším, boxsteru. Toho z hlediska jízdních vlastností těžko překoná, mé jásání jde na vrub hlavně designu, na ten, v mých očích, z konkurentů nikdo nemá. ;-)
znáte to spousta věcí je z počátku krásných a úžasných, ale časem se okoukají a najednou potřebují změnu sotva uběhne pár let. Jsou jiné auta, která vám přijdou jako nic moc a po čase odhalíte, že se vám líbí čím dál víc. Takže doufám, že budoucnost tohoto modelu neskončí za pár let tím, že si jej lidi budou kupovat kvůli perfektní technice a požitku z jízdy, ale ti co budou toužit po něčem co se jim bude ještě pořád líbit zabrousí jinam.
na passatoch to robilo dost zle. Brzda v kopci nezaberala ako mala a clovek sa dost casto pohol aj tak dozadu a pomerne vyrazne :no: Takze to vacsinou doadlo aj tak prava brzda, lava pustit spojku do zabeu a rychlo plyn (do vacsieho kopca pomerne velke trapenie spojky)
to si robis * :-) . Ja Ti pridem ako nejaka jedna pani? Zazil som to sam, osobne. Mamina sefka na to nadava nekonecne.
Kecy ako "mojho kona brat" ja skutocne nezvyknem uvadzat :)
Mamina sefka? No, vždyť říkám, jedna paní... >:D;-) Ale vážně, tohle je záležitost konkrétního auta, s obecným fungováním el. brzdy to nemá co dělat, passaty pár slabých míst mají, ale tohle mezi ně nepatří.
sam som to zazil a pocul o dalsich 2 ludi. mamina sefku poznam, nevidim na tom nic divneho :-) Moze to byt problem aut konkretnych, ale trochu velka nahoda... hm?
Já jsem o tom nikdy neslyšel ani slovo, a pokud vím, ani u dvou passatů, co mám ve firmě, se podobný problém nevyskytl. Ale jestli je to obecné, jak říkáš, určitě o tom bude debata na nějakém, třeba německém, VW fóru, jestli to najdeš, dej odkaz.
no jo, ja som zas po tom nepatral, passat nakup nemam v plane, ani nitko z rodiny :-) pravda je len, ze ma to nasralo a nahoda to stale moze byt, aj ked velka :-)
Z mého pohledu, u zadního náhonu není el. parkovací brzda na překážku, u předního může klasika někdy chybět, myslím např. v zimě, kdy se dá autu ručkou pomoct z nedotáčivého smyku, případně vůbec jako nástroj na blbnutí na sněhu, tady je elektronická brzda nepoužitelná.
-To je ale hnus, velebnosti!
-Nic zvláštního, Cecilko. Takhle přece vypadá každé nové BMW od roku 2001. Výjimku tvoří jen jednička coupé a kabriolet.
-Co vzali toho Bangela, jejich design kráčí do pekla.
-Spíš do pr...le. Z krásného roadsteru Z3 se postupem času stala ošklivka, navíc teď jako skládací plechovka... :no: