to je magor, ten kupujici. Nechtel originalne repasovanou M3 a radeji vzal 330d a lahev vina. Klidne mohl to M3 prodat na ebayi jako napriklad Hondu S2000 z Wheeler Dealers: https://www.youtube.com/watch?…… />[odkaz]
Nechápu, jak by si dnes ještě někdo mohl koupit Astrau odcházející generace - s hrozivou nadváhou a naprosto špatným využitím obestavěného prostoru. Měl jsem už možnost se svézt s novou generací a to je tedy úplně jiné kafčo - perfektní auto v každém směru! :-):yes::yes::yes:
P.S. Už se těším, až koncem příštího roku příjde podle stejně dobré receptury postavená nová generace Insignie. Poameričtěné Mondeo tím ale bude mít v Evropě definitivně po žížalkách, chudák Ford...
Mondeo dostane na jaře FL, dá se očekávat, že odstraní stejně jako u Focusu nejpalčivější trable a nedá se čekat nic jinýho než boj s Insignií o 2.místo v mainstreamu.
Tak nejpalčivější problém - velkou nadváhu, ztrátu jízdní hravosti předchůdce a zmenšený vnitřní i zavazadlový prostor ve srovnání s předchůdcem - určitě žádná modernizace neodstraní. Hlavní problém současného Mondea je prostě ztráta evropského charakteru. :-!
Nadváhu asi neodstraní, Mondeo bylo jednoduše uvařeno podle 10 let starýho konceptu. Tu změní až nová generace. Hravost? Co ztratilo na hravosti, kterou ocenilo kolik procent klientů? získalo na komfortu a tichém cestování. Tam vede před zbytkem mainstreamu. A od toho velký cestovní auto přece je. Neříkám, že mě to nemrzí, ale takový drama jako se píše to není. Stejně jako pověst minulých generací, která byla spíš novinářským klišé převedeným do řeči diskutérů.
Místa v něm obecně není málo, víc mě mrzí špatný sedačky i ve stupni Titanium.
Přesně tak, jsou to do velké míry nadnesené novinářské a diskuzní tlachání. Jezdil jsem všemi generacemi Mondea (vlastně vyjma MK II, což byl stejně jen facelift MK I) a žádná tragédie se nekoná, jak se mnozí snaží říct. MK IV je opravdu proti konkurenci o krok dále, jezdí velmi dobře na mainstream, ale že by to byl takový skok se říct nedá a MK V je přesně takové jak o něm píšeš, pro mne ideální mix komfortu a jistoty jízdy.. Pokud by si někdo představoval, že MK IV bylo hravé jako Fokus ST a MK V je proti němu plavné jako nějaký Citrón na vzduchu, tak to se šeredně mýlý, ať už se v recenzích píše co chce :-) Pořád je to auto střední třídy.
"Právě kvůli těmto prvkům jsou vypnuty airbagy, a tak vůz v této podobě nesmí na silnice"
Britská autorita VCA, stejně jako britské ministerstvo dopravy říkají, že nevidí zákonné prostředky, jak přinutit všechny majitele dotčených aut k návštěvě servisu
Po jednání s britskou homologační autoritou VCA a britským ministrem dopravy Patrickem Mc Loughlinem to řekl český ministr dopravy Dan Ťok. Podle něj je cílem chránit majitele dotčených automobilů, kteří se žádné chyby nedopustili.
Jeste by me zajimalo jake poruchy a opravy to auto prodelalo a jestli to GM potom dalo do kupy vymenou vsech mechanickych dilu. Spojka tam musi byt uz alespon desata a par Americanu jiste odeslalo prevodovku do vecnych lovist. Potom brzdy, tlumice a samozrejme motor.
To auto bylo v nějaké podobě homologované a pokud jsi na něm udělal neschválené úpravy (což klidně můžeš, když ho provozuješ na uzavřené trati), tak není způsobilé k provozu na pozemních komunikacích, dokud ho nedáš do původního stavu. Sem spadá třeba špatně udělané neoriginální denní svícení nebo odstraňování DPF. Nevím, co do toho pleteš Ťoka. To zní, jak kdybys sem míchal VW. To je jiná situace (to "závadné" provedení je schválené k provozu a je tedy legální ho provozovat).
Jo GM, VW, TG,... udelal neschvalene modifikace a nejsou zákonné prostředky, jak přinutit všechny majitele dotčených aut k návštěvě servisu. Ne ze bych to schvaloval, ale kdyz muze nekdo dehtovat 10 let s neschvalenou modifikaci a nejsou zadne prostredky, tak ja muzu jezdit bez airbagu, kdy bych byl tak blbej.